Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 22 Elo 2012 17:38

Ei vaan kun ei ois jonkin aikaa sitten tullu mieleenkään, että ilmottelet tämmösiä. Missä on kengät ja laukut ja villit viikonloput? :virne: Et kai sie oo lyöny päätäs? :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 24 Elo 2012 12:24

(Sippura :hymyhali:)

Mulla on asuntohuolia. Oon menossa loppusyksystä harjoitteluun toiselle paikkakunnalle, josta ei tahdo löytyä parin kuukauden ajaksi asuinpaikkaa. Lähin varma majoitus tuolle ajalle tällä hetkellä on noin tunnin ajo-/bussimatkan päässä. Olen laittanut ilmoituksia asunnontarpeesta, mutta tähän asti tarjoukset ovat olleet harjoittelupaikkakunnan lähikunnista huoneita yksin asuvien mieshenkilöiden omakotitaloista. :friikki: Jooei.

Kai se siitä järjestyy, jotenkin.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 24 Elo 2012 12:44

Maija kirjoitti: Olen laittanut ilmoituksia asunnontarpeesta, mutta tähän asti tarjoukset ovat olleet harjoittelupaikkakunnan lähikunnista huoneita yksin asuvien mieshenkilöiden omakotitaloista. :friikki: Jooei.


:friikki: :friikki:

Ei käy kateeksi, mutta asiat tuppaavat kuitenkin aina järjestymään. :paijaus: :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 24 Elo 2012 16:15

Ja taas oletetaan, että yksin asuva mies on perverssi. No kai sekin parempi kuin pedofiili :epäilevä:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 24 Elo 2012 16:27

Vähän ajattelinkin, että joku tähän seikkaan tarttuu. :p

Ei yksin asuvissa miehissä mitään vikaa ole, mutta jos nuorta opiskelijaa houkutellaan asumaan lähes ilmaiseksi jonkun kotiin paikkakunnalle, josta en edes asuntoa ole hakemassa, mun itsesuojeluvaisto herää. Vaikka ei kyseessä olisikaan mikään pervessi, olishan tuollainen järjestely vähintäänkin outo.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 24 Elo 2012 16:32

No kyllä sen kun tolleen ilmasee, niin kuulostaahan toi ehkä pikkusen epäilyttävältä :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 24 Elo 2012 21:27

Maija :hymyhali:

Oon ollut nyt 2 päivää neljän seinän sisällä kuumeisen mukelon kanssa ja alkaa kyseiset seinät
kaatua päälle. Huomenna on pakko päästä jonnekin, edes lenkille!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » La 25 Elo 2012 09:57

Olen hieman tympääntynyt, ettei ilmarissa ollut ketään :nirppa: Mulla ois ollu tosi tärkeetä ilmotettavaa nimittäin: MÄ OON MENOSSA NYT HAKEMAAN KANOJA JA KUKKOA! :löööv:
Tässä me körötellään meidän tilaihmeellä pumalla, toivottavasti ne kanat ei sitten kaki matkalla, koska autonihan on todella pieni ja osa kanoista joutuu matkustamaan takapenkillä laatikossa :pepsodent: Jos ne kakkaa ja haisee, mä oo aika varma ettei rakas mieheni enää koskaan lähde hakemaan mun kans kanoja ja kukkoa! :pepsodent:
Kohta oomma Pudasjärvellä, ajelemme ensin äitin luo Haukiputaalle ja sieltä sitten Kiiminkiin josta nappaamme kanat kyytiin ja Utajärveltä haetaan kukko! Mä laitan sitten teillekin kuvia potpottajista, mä oon niin innoissani että ratkean kohta :tipahdus:

Lisää myös ilmoa, kesä oli aivan yks helvetti. Oli aivan liian kiire, ei ollu lämmintä, en kerinnyt tekemään muuta ku töitä niskalimassa ja tekemään muuttoa meidän yritykselle, sekä tädille, sekä isäpuolelle. Ja vielä kaikki vapaa-aikakin ois pitäny olla vääntämässä kotikäyntejä (muiden mielestä siis :epäilevä: ) Huh, no, sentään sain vähän pitää lomaakin, vaikka siitäkin meni 3 päivää töihin, nyt on vielä 4 päivää lomaa ja mulla on toiveena vielä edes yksi löhöilypäivä. Loman alkuhan meni siis kaikkien rästihommien tekoon, heinähommat, navetan katon korjaus, muita remonttihommia ja kanalan tekoa, alkaa väsyttää :hullu:

Noh, valivalivalivalivalivalivalivalivalivalivalivali :virne:

No mutta kuitenkin, tämän postauksen pääasia oli ne kanat! potpotpotpot!!! :superhymy:
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 25 Elo 2012 12:49

Kanoja ja kukko :tipahdus:

Mulla olisi periaatteessa ohjelmaa koko viikonlopuksi, mutta voi olla että huomenna jään kotiin, kun pitäisi lähteä niin hirvittävän aikaisin ja koko päivä menisi. :hullu: Tyhmää sinänsä. Mutta tekisi mieli hengailla parvekkeella villasukissa ja käydä lenkillä. (Paitsi saattaa sataa)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 26 Elo 2012 11:01

Huippis :D Vähän mageeta!

Synttärit eilen.
Selvisin ihan jeessisti.
Sain isäpuolelta shamppanjaa :tipahdus: ja juotiin se vielä illasta avokälypuolen kanssa.
Juustokakut :kuola: :tipahdus:
Ihmiset :sydän: :hymyhali:

Tänään Muussin 4-vuotisbileet. En tiedä yhtään paljonko kahvia voin vielä juoda :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 29 Elo 2012 13:18

Kuolo kirjoitti:Ei vaan kun ei ois jonkin aikaa sitten tullu mieleenkään, että ilmottelet tämmösiä. Missä on kengät ja laukut ja villit viikonloput? :virne: Et kai sie oo lyöny päätäs? :keijo:

En oo shoppaillu tänä vuonna juuri ollenkaan, muuten. :( Täytyy lähiaikoina korjata asia, koska on oikeasti shoppailun tarvettakin. Lupaan sitten raportoida. :D Tosin laukuille ei taida olla tarvetta just nyt eikä voi turhuusluksukseenkaan laittaa rahaa, koska ollaan menossa joulukuussa Riikaan vuosipäivälomalle Pomppiksen kanssa. Siitä se johtuu.

Ei tarvii riekkua eikä kiinnostakaan, kun kotona on niin hyvää seuraa. :sydän:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 29 Elo 2012 21:25

Emilia kirjoitti:eikä voi turhuusluksukseenkaan laittaa rahaa, koska ollaan menossa joulukuussa Riikaan vuosipäivälomalle Pomppiksen kanssa.

No tätä mie just meinasin :D
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 29 Elo 2012 23:15

Vuosipäivä jo teillä. :O:
---
Mä en edelleenkään osaa hioa. Enkä tiedä haluanko/jaksanko opetellaakaan. Mieluummin vaan maalaisin. Ja etsisin tapetteja ja värisävyjä. Ja sisustaisin jo mielessäni ja oikeestikin. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 29 Elo 2012 23:19

Tulipahan äskettäin kaadettua täysikasvuinen lehtipuu kirveellä. Yllättävän hauskaa oli.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 02 Syys 2012 19:00

skray kirjoitti:Vuosipäivä jo teillä. :O:

Marraskussa toki vasta mutta varattiin reissu jo nyt.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 02 Syys 2012 19:24

Emilia kirjoitti:
skray kirjoitti:Vuosipäivä jo teillä. :O:

Marraskussa toki vasta mutta varattiin reissu jo nyt.


No silti. Justhan te vasta alotitte ja vuosi jo muka kohta mennyt. :virne:
Ja tähän ajan nopeasti etenemiseen voin kommentoida myös, että ihmettelin aaamulla, miksi koivujen lehdet alkaa kellastua jo näin kesällä, kunnes tajusin, että nyt on jo 2. syyskuuta ja on ihan tavallista, että koivut kellastuu jo. :keijo:

Ja flunssa ei meinaa hellittää. Eilen makoilin sisällä koko päivän ja illan, tänään menin talolle vähän tekemään jotain. Vartin välein sai pitää vartin tauon, että henki kulkis paremmin. Ei kannata sairaana rehkiä. Ketuttaa, kun monet asiat jäivät tekemättä, mitä olis ollu tehtävä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 06 Syys 2012 09:13

Pitäis hankkia uus verokortti. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 06 Syys 2012 09:50

Jee, tänään on kiva päivä, Stand uppia kaverin kanssa Helsinki Comedy Festivalissa, sitä ennen vähän ruokaa & kuulumisten vaihtoa.

Syksykin on tuloillaan, which is nice. :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 06 Syys 2012 12:29

Niin joo. :lanppu:
Mikäli jollakulla on ikävä ja miettii, miksei mua ole näkynyt viime aikoina, ilmoitan seuraavanlaista: mun nettitikkuyhteyteni ei oikein uudessa osoitteessa toimi, joten olen puhelimen yhteyden varassa, joka sekin toimii kehnommin kuin ennen. Eli siihen asti, kunnes operaattori jaksaa ottaa minuun yhteyttä, ja rukataan mulle uusi yhteyskanava, olen vähän rajoitetummin paikalla. Sillä aikaa teillä, hyvät keijot, on hyvät mahikset ottaa mun etumatkani kiinni. (Tämä on viesti nro 6111.)

Muuten noin kaikki on hyvin sekä mulla että Moulla. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 07 Syys 2012 02:02

Siskokin sai toissa viikonlopuna tyttövauvan. Vanhempaa poikaa ei kuulemma päästetä hoitoon 18-vuotis synttäreiden jälkeen. :pahasetä: mitenköhän on sitten tytön kanssa :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 07 Syys 2012 09:24

@gen.fi kirjoitti:Siskokin sai toissa viikonlopuna tyttövauvan. Vanhempaa poikaa ei kuulemma päästetä hoitoon 18-vuotis synttäreiden jälkeen. :pahasetä: mitenköhän on sitten tytön kanssa :virne:


Onnea enolle! :D Ja sun siskon miehellä on luultavasti jo "kirves porstuassa" odottamassa mahdollisia sulhasehdokkaita varten. :virne:

*****

Itselläni ei oikein ilmoa ole. Sunnuntaista asti sairastettu ja tänään oli ensimmäinen aamu kun oikeasti tuntui heti herätessä että tämä tauti menisi sittenkin vielä ohi joku päivä. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 07 Syys 2012 21:08

Mulla on uusi tatuointi :ahihi:
Se on tosi söpö.
Ja vähän pirskatin kirpakka. Eli kirpakan kipeä.
Siinä on Pinkkiä :ahihi:
:tyttö:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 07 Syys 2012 21:13

Kibsu. :hymyhali: Tuliko siitä sellainen kuin halusit? Mä oon ihan täpinöissäni sun puolesta. :täpinä: :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 08 Syys 2012 13:04

No tuli!

Käsivarsi nyt on vielä toooodella turvoksissa tosta ympäriltä, mutta kyllä se siittä suttaantuu.
Kuva on ihana!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 08 Syys 2012 21:13

Eiks tatskoissa pidä toivoa, että EI suttaannu... :p
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron