Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 10 Marras 2012 13:31

Emilia kirjoitti:Kuolo! Saatan olla sekaisin mut elämä on paljon hauskempaa näin. :virne:

Oikeesti hienoa, että elämä hymyilee :hymyhali:

Kibaya kirjoitti:Olenhan sähköörobotti, jonka selästä lähtee virtapiuha. Tzzzzt, tzzzt!

Ois kiva kuulla jossain vaiheessa, että mitä ihmettä ne siuhun oikeen asensi :O:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 10 Marras 2012 13:46

Kibaya kirjoitti:Olenhan sähköörobotti, jonka selästä lähtee virtapiuha. Tzzzzt, tzzzt!



Voiko sua ohjailla joystickilla? :keijo: Tai kaukosäätimellä? :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 10 Marras 2012 14:01

Ei tytöissä oo ilotikkua :soosoo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » La 10 Marras 2012 14:17

Kuolo kirjoitti:Ei tytöissä oo ilotikkua :soosoo:

Paitsi satunnaisesti :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 10 Marras 2012 16:11

Tzzzzt, tzzzzt! :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 10 Marras 2012 16:56

Tyttöjen joystick on vähän kuin TAC-2, että se tikkuosa ei ole niin pitkä, mutta oikein käsiteltynä se antaa hyvän tuntuman. :keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 10 Marras 2012 20:26

Seuraa tietoa asennetuista osista ja muuta semmoista.
Varoitus siis herkimmille.

Mun selkäytimeen, aika keskelle selkärankaa asennettiin muutaman sentin mittainen lätkä, jossa on elektrodeja ja ne on yhteydessä ytimeen. Se on liu'utettu nikamien välistä paikoilleen ja sen säätöpiuhat tulee kyljestä ulos. Siinä on vielä tommoinen pikkuinen "sähkökaappi, josta tulee piuha akkuun ja sitten on kaukosäädin. :keijo:

Säätimellä ei voi ohjata kaukona, vaan se on oltava kiinni akussa. Säätää voivoimakkuutta, aluetta ja frekvenssiä tarkoituksen mukaan. Istuessa on eri säätö kuin seistessä.

Käytössä toi tuntuu pieniltä muurahaisilta, pehmeiltä tikuilta tai vaan sähköltä. Viimeisin on se epämiellyttävin tuntemus.

Aivastaminen lisää stimulaatiota. Ja yskiminen :virne:
Aika veikeää kyllä koko homma.

Kuhan toi haavan kipu vielä helpottais niin pääsis testaamaan kunnolla.

Tänään pääsin suihkuun :pilvi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 10 Marras 2012 20:30

Kiba :isosilmä:
Vau, aika jännää. En ole aiemmin edes kuullut mistään tuollaisesta. :keijo:

Toivottavasti siitä on apua.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 10 Marras 2012 21:00

Oh enpä olis voinut kuvitella, että Kibaan tommonen asennetaan. :O: Onko se sussa nyt sitten aina vai otetaanko se joskus pois?
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 11 Marras 2012 00:37

Ja mitä mutta sen olisi tarkoitus tehdä, paitsi tuntua muurahaisilta?

Robokiba!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 11 Marras 2012 01:07

Tämän viikon mä testailen miltä se tuntuu noiden jatkuvien kipujen suhteen. Eli auttaako se tohon toiseen jalkaan niin, että pääsisi kävelemään paremmin.
Jos se auttaa tarpeeksi, asennetaan pysyvä vempele ja jos ei, se otetaan pois.

Tämänpäivän testeissä tuli selville se, että liikkuminen on vähän helpompaa laitteen ollessa päällä.

Otin kuvan haavasta. Se on aika siisti :keijo:

Edit. Siisti as in clean ja simple ja muut vastaavat. Ei siisti as in cool :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 11 Marras 2012 13:06

Aika jännä härveli :O: Onks siulla nyt siis joku vyölaukku, jossa siulla on akku ja kake mukana? :keijo: Vyölaukut on päheitä :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 11 Marras 2012 14:33

:virne: :keijo:
Ei oo vyölaukkua. Akussa on pidike, jolla sen saa vyöhön tai taskunreunaan kiinni. Kake menee sitten toiseen taskuun.
Toisaalta, johonkin yöpaidan housuun kun ton laittaa kiinni, niin sen paino laskee housut jalasta :virne:

vyölaukku olis kyllä kuuminta hottia :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 12 Marras 2012 09:39

Kyborgi-Kiba :keijo:
Toivottavasti apu löytyy.

Mulla siis hajosi tietokone sopivasti juuri, kun gradu olisi pitänyt aloittaa. Siksi mua ei näy Fordellakaan.
Viikonlopun vietin siskoni luona perheen parissa. Juhlistettiin isänpäivää ja äidin pari viikkoa sitten ollutta syntymäpäivää. Moukarikin oli paikalla. :)
Aika äkkiä mulla kyllä menee niihin hermot.

Tenttikirjojakin pitäisi haalia jostain. Opinnot alkaa nyt täyttä häkää, kun työt alkaa olla pulkassa. Gradu. :huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 12 Marras 2012 11:05

Voi että väsyttäis. En meinannut saada yöllä nukkuttua ja tänään olisi pitänyt herätä aikaisemmin, mitä lopulta heräsin. Pitäisi tässä muutama homma hoitaa alta pois ja lähden sitten porukoitten luokse pariksi päivää. Milloinkahan mä siellä oon viimeksi ollut. Varmaan puol vuotta sitten, jos tunnin nopeaa pyörähdystä ei lasketa tai sitä, kun porukat ei ollut kotona kun olin siellä. Tylsistyttää jo etukäteen, mutta äiti on kysellyt käymään niin hoidan tän nyt alta pois. Ja koska eilen oli isänpäivä ja mulla ei ollut mitään lahjaa, niin ajattelin viedä isän syömään.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 13 Marras 2012 22:09

Sain eilen Parane Pian-kukkia.
Kotiinkuljetuksella :keijo:
Teatterilta :hullu: Ne on todella kauniit ja piristivät kyllä mieltäkin.

Käytiin tänään testailemassa ja oltiin paikallisessa isossa kauppakeskuksessa. Hillitön monumentti ja miljoonittain käytävää, jonka jälkeen vähän käytävää. Ainakin siltä se tässä tilassa tuntui.
Kytkin sähköt päälle ja mennä hiihtelin puolisentoista tuntia ilman noita mun keppejä. Okei, me käytiin siinä välissä syömässä ja istuttiin sen aikaa, mutta jaloillaan tuli kuitenkin oltua. Käytiin ruokakaupassa, joka on muutoin mulle aika tosi tylsää puuhaa, mutta nyt oli ihan kiva käydä. Työnsin kärryjä, nostin semipainavaa tavaraa ja tulin vain vähän kipeäksi. Väsytti kyllä aika tavalla kun kotiuduttiin. Sanoisin, että tämä oli edistysaskel kaikkineen.

Sen lisäksi kun yöt on menneet suhteellisen hyvin, niin positiivinen näkemys vaan kasvaa koko hommasta. Olin alkuun skeptinen, mutta muurahaissähköstä on joihinkin kohtiin tosi paljon apuja.

Harmi että testaus kestää vain viikon. Ottaisin mielelläni parin viikon testijakson :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 14 Marras 2012 17:51

Kibaya kirjoitti:Harmi että testaus kestää vain viikon. Ottaisin mielelläni parin viikon testijakson :keijo:


Jatketaanko hoitoa testijakson jälkeen? Aihe kiinnostaa mua kovastikin, koska olen viime aikoina harjoittelussa tutustunut neuropaattisen kivun hoitoon sähköstimulaation avulla. Tosi monet potilaat ovat olleet tyytyväisiä hoitoon. Jännä vehje. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 14 Marras 2012 18:50

Tänään oli huippu vapaapäivä. Kävin shoppailemassa kaikkea järkevää ja kivaa. Nyt voi taas olla toivottavasti hetken hankkimatta mitään.

Kiballe paranemisia. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 15 Marras 2012 18:15

Ai niin! Olen ihan unohtanut kertoa, että löysin viime viikolla lompakon maasta kaupungilta, selvitin omistajan, soitin, vein lompakon yhteen liikkeeseen ja parin mutkan kautta hän sai haettua sen sieltä. Löytöpalkkioksi sain omistajalta 25e mun työpaikalle toimitettuna. :D
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 16 Marras 2012 11:35

Maija kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Harmi että testaus kestää vain viikon. Ottaisin mielelläni parin viikon testijakson :keijo:


Jatketaanko hoitoa testijakson jälkeen? Aihe kiinnostaa mua kovastikin, koska olen viime aikoina harjoittelussa tutustunut neuropaattisen kivun hoitoon sähköstimulaation avulla. Tosi monet potilaat ovat olleet tyytyväisiä hoitoon. Jännä vehje. :tilt:


Ulkoiseen vai sisäiseen sähköstimulaatioon? :pepsodent:

Vaihtoehdot tässä oli, että pysyvä tai piuhat kokonaan pois. Koska sain hyötyä, niin pysyvät koneisto asennetaan ennen vuodenvaihdetta. Munsta tulee loppullisesti sähkö-kyborgi :keijo:
No ei sentäs. Laite on ihan vastaava mitä oli testingissä, mutta pysyvän johdot on sisällä ja piilossa. Koneisto samoin. Noi roikkuvat piuhat eivät olleet kovinkaan kivoja.

Kyllä oma sänky on sitten hyvä :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 19 Marras 2012 13:09

Olipas mukava viikonloppu. Olin Tampereella siskon luona, käytiin katsomassa Turbonegron keikka Klubilla, shoppailtiin ja sitten vaan löhöiltiin, tehtiin ruokaa ja höpistiin. Keikka oli aivan loistava, paras tähänastisista Turbonegron keikoista, vaikka edellisetkin ovat olleet loistavia. Kuulo meni keikalla, mutta tänään alan vähitellen kuulla melko normaalisti. Oli mulla korvatulpat ostettuna ihan tätä varten, mutta kätevästi jätin ne siskon luo, kun lähdettiin keikalle. Nyt on ihan järkyttävä väsymys. Porukat oli Tampereella käymässä kädentaidomessuilla eilen, niin pääsin niitten kyydillä naapurikaupunkiin ja iltamyöhällä bussilla sieltä kotiin. Olisi pitänyt vaan ottaa juna Tampereelta Kuopioon, niin oisin säästänyt monta tuntia, mutta ajattelin säästää rahaa. En kerennyt nukkua kunnolla viime yönä ja nyt pitäisi uupuneena jaksaa seminaariesitys tehdä ja pari opponointia.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 19 Marras 2012 18:04

Kibaya kirjoitti:
Maija kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Harmi että testaus kestää vain viikon. Ottaisin mielelläni parin viikon testijakson :keijo:


Jatketaanko hoitoa testijakson jälkeen? Aihe kiinnostaa mua kovastikin, koska olen viime aikoina harjoittelussa tutustunut neuropaattisen kivun hoitoon sähköstimulaation avulla. Tosi monet potilaat ovat olleet tyytyväisiä hoitoon. Jännä vehje. :tilt:


Ulkoiseen vai sisäiseen sähköstimulaatioon? :pepsodent:



Ulkoiseen, koska mun alalla on kiellettyä kajota potilaan sisuksiin. :virne:

Mahtava juttu, että stimulaatiosta on ollut hyötyä!
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 19 Marras 2012 18:11

Mä oon ollut ihan fiiliksissä tänään suunnittelemassa get away -viikonloppua. Paikkakunnaksi valikoin Turun hyvän sijainnin ja VR:n alelippujen perusteella.

Sitten vaan kun keksis vielä meille sopivaa iltaohjelmaa.

Onks Turussa kivoja rokkikuppiloita? :raps:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 20 Marras 2012 08:43

Eilinen oli niin perseestä, että tänään aion tehdä vain niitä asioita, mitä huvittaa. Eli lojua kotona telkkarin edessä, koneen edessä, puhelimen ääressä säätämässä ja nukkua. Uhkasin miehekkeelle jopa, että en edes tee ruokaa, vaan elän sipseillä ja karkilla, mihin hän virkkas, että jos nyt kuitenkin olis ruokaa sitten neljän jälkeen, kun hän tulee töistä. :virne:

Tällä viikolla mulla on töitä vaan kolmena päivänä ja tänään on palkallinen vapaa (työajan lyhennys tms. nimeltään). Halleluja. Ihanaa, kun välillä on vähän enemmän vapaata. Varsinkin, kun joulua kohden sitä vapaata on vähemmän ja vähemmän.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 20 Marras 2012 12:28

theia kirjoitti:Onks Turussa kivoja rokkikuppiloita? :raps:


En ole varma rokkikuppilan määritelmästä, enkä tunne paikkoja kovin laaja-alaisesti, mutta mieleen tulee Bar Kuka (Linnankatu 17, Kristiinankadun kulmassa eli Stockmannilta jokirantaan päin, eli siis hyvin keskustassa). Siellä on iltaisin usein jotain pienimuotoisia keikkoja ja muuten kaiketi melko rento meininki. :tilt:

---
Marraskuu on pahimmillaan. Se on joka vuosi äärettömän ankea, mutta silti on helppo unohtaa, että ankeus johtuu pääosin nimenomaan marraskuusta eikä mistään muusta. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron