Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 30 Huhti 2013 18:24

Hauskaa vappua keijot ja keijokaiset. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 30 Huhti 2013 18:28

Hauskaa vappua! :tilt:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 30 Huhti 2013 21:21

Hyvvää Vappua kaikille!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 01 Touko 2013 20:37

Aika huikea vappu. Aattona sattui työpaikalla pieni tulipalo, mikä keskeytti normaalin päivän ja jätti aika sekavan olotilan. :hämillään:

Töiden jälkeen U:lle, jonka suhteen olin saanut vastailla lukuisiin kysymyksiin, mitä mun vierailua varten varataan. Ja sama homma äidin kohdalla koskien vapunpäivää. Miten nyt yhtäkkiä kaikki haluaa kestitä mua ja kyselevät toiveita :sori: Hämmentyy ihminen moisesta.

Joka tapauksessa aattona yksi perhe kävi yllättäen kylässä. Sitten menimme Kampin kautta varsin täydellä bussilla. Söimme ravintolassa, jossa en ennen ollut käynyt. Ruoka oli hyvää ja tuli erittäin sopivaan nälkään.

Sitten kutosella Hietalahden torin vaiheille ja Nosturiin. Sai jonottaa, kylmä tuuli puhalsi korviin. Alakerran baarissa sisääntulon jälkeen oli miellyttävää nauttia pari drinkkiä. Kiva tunnelmallinen hetki, jonka jälkeen bändin näkeminen ei ollut elämän ja kuoleman kysymys. Menimme yläkertaan ja saimme olosuhteisiin nähden kohtalaiset asemat. PMMP:llä oli merimiesteema, mikä näkyi asuissa ja toi pari ylimääräistä laulua (Kapteeni katsoi horisonttihin ja Oolannin sota) ohjelmaan. Muuten yhtye paukutti hittejään ilmoille varmasti, mutta jotenkin vähän persoonattomasti. Rakkaalleni sai yleisön mylvimään erityisesti: "maallisen ja maanalaisen!" :virne: Kumivirsi oli mukana, kuten aina vappuna. Vetäydyimme jossain vaiheessa syrjemmäs ja kun tuli spiikki, että "pari vielä ja sitten vessatauko ja ehkä jotain", niin aloimme tehdä lähtöä. Rakennuksesta poistuimme aika lailla sillä hetkellä kuin varsinaisen setin viimeiset säkeet kaikuivat ilmoille. Encoressa oli ollut neljä biisiä, mutta en enää odottanut mitään.

Sitten taas varsin täydellä bussilla pois. Vapunpäivänä varsin täydellä bussilla ja liiaksi pukeutuneena (säät :ei: ) Hakaniemeen, jossa oli perinteinen laulutilaisuus työväen- ja rauhanlauluista. Pari fordelaistakin oli siellä. Tosi kiva yllätys ja jännästi kohtasivat maailmat :D

Sitten busseissa alkoi olla jo istumapaikkoja ja suunnattiin kotikotiin ja lopulta taksilla residenssiin.

Saldoa:

Munkit 3
Simaa kolmea laatua, kokonaisuutena varmaan reilu litra
Skumppaa lasillinen (osaa ei ehditty juoda)
Alkoholia yleisesti vähän
Hauskaa - oli :peukku:

Kivin vappu taas hetkeen. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 01 Touko 2013 21:34

Sori Pasc, mutta mua nauratti teidän koulun tapahtumat aika tavalla. Erityisesti hetki "vastuulliset opettajat veivät luokkansa ulos - ei niin vastuulliset eivät :keijo: "

Esimerkillistä toimintaa kaikenkaikkiaan :pepsodent:

Voisin itsekin kevyesti tehdä vappuraporttia. Vielä joku aika sitten kun näytti siltä, että vietän vappuni jossain nurkassa tai yksin kotona. Sitten tuli ideat yhdistää yksinäisten ihmisten illat yhteen ja lopputulos oli vallan mukava.

Kissaluolan valtasi :keijoi: (ylimpänä theia, alhaalla kvatti ja yours truly) ja kolme epäkeijoa.
Ruokaa tuli tehtyä. Theia teki valtaisan hyvää guacamolea :kuola: ja tortillat olivat oikein sopiva eines. Osa oli järkyttävän nälissään ja meinasi jopa pyörtyä. Huhhuh!

Ilta koostui aika tasaiseen tahtiin skumppapullojen aukipoksahtelusta, naurusta ja röökitauoista. Keijolista soi sekä spotifysta, että youtubesta. Myös välihuuteluita katsottiin ja niidenkin :keijo:-arvo oli aika onnistunutta. Trollolling Saruman sai aikaan valtaisan huutonaurun ja se pirulainen soi päässä edelleen. Epäkeijojen poistuttua kohti rauhallista pääkaupunkia, jäi :keijoi:-valloitus jäljelle. Skumpat kumottiin loppuun ja siirryimme ilmariin. Yllättävän paljon oli väkeä ilmarissa vielä yhden aikaan yöllä :o:

Sen lisäksi oli oikein mukava miitin mentävällä :keijo:-määrällä jutella ja naureskella. :hullu:
Lopulta theiakin poistui omaan koloonsa ja kvatti meinasi sammua mun sihvalle (kuten Suvolle kirjoitin tekstariin). Tuli joku kello kolmen jumi ja jäi kännikeijoketju kirjoittamatta :epäilevä:
Vaikka ei sitä känisäs edes oltu.

Hieman myös sopii tilanteeseen, että sain yhdeltä epäkeijolta Herkules-sarjan toisen kauden "kaupan päälle". :virne:

Tänään suuntasin Hakaniemeen herättyäni ensin kissain kiusaamiseen ja outoon hilluntaan. Herättivät myös Kvatin pomppimalla tämän päällä. On ne vaan reilui :peukut:
Hakaniemessä hengailtiin ja hilluttiin pitkin toria. Siellä oli pomppulinna :friikki: Metrilakua oli myynnissä ja ilmeisesti joku oli ostanut pahaa lakua. Sitä oli räitty pitkin toria :friikkipeukku:

Torilta ostimme Suvin kanssa pehmikset jäimme kuuntelemaan Palefacea :sydän:
Paleface on niin karismaattinen ja energinen esiintyjä. Veti alkuun Hectoria yksin kitaransa kanssa. Ei efektejä, ei mitään taustavideoita tai muuta. Vain mies ja kitara. :kyllä: :pilvi:
Vaikka tykkään Cheekistä kyllä omalla oudolla tavalla, niin PF on niiiin paljon kovempi. Sekä ehkä vähän aidompi. Laulaa yksin, ei tarvitse tuplaajia tms. Mutta mielestäni herrat liikkuvat eri genreissä kaikilla tavoin.

Suunnattessamme kohti työväenlaulutilaisuutta sanoi pari edellä kävelevää vanhempaa rouvashenkilöä "mä aloin tykkäämään räpistä, kun paleface tuli." :hullu:

Olipa kiva kohdata Pascal ja Naiset. Kissatarinoitakin puhuttiin :hullu: :keijo:

Eksyimme Suvin kanssa vielä vahingossa sushille, yksille tuopeille Rossoon, sekä musiikin vetämänä Anarkistien vapputapahtumaan Tokoinrantaan. Ei vain tiedetty että se on moinen tapahtuma. Porukka oli aika... vähemmistöedustajan näköistä osassa puistoa ja toisella puolen ei niin vähemmistön näköistä. Jotenkin se nahkavaatteita, rastoja ja niittejä täynnä oleva porukka oli kuitenkin todella lämpimän oloista. Tykkäsin siitä vallitsevasta fiiliksestä ja samalla aurinko lämmitti kasvoja. Tuntui hymyltä joka puolella. Mikä oli kyllä erittäin tarpeellista pitkän ja ahdistavan talven jälkeen.

Hei kevät, kiva nähdä. Kesäkin on jo lähellä :hullu:

Olipa kiva vappu.
Hei tyypit, huomenna on sitten torstai.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 02 Touko 2013 08:21

Tuntuu ihan maanantailta. :sori:

Mutta huomenna on jo perjantai! :superhymy:

Mun vappu meni vähän eri tavalla kuin suunniteltiin.
Tarkoitus oli vaan hengailla kotona miehekkeen kanssa ja grillata. Sitten vappupäivänä tehdä pihatöitä ja katsella hieman telkkaria.
Loppujen lopuksi tänne tuli muutama (miehekkeen) kaveri, miehet sauno ja sit grillattiin. Alkoholiakin oli. Mukavaa kaiken kaikkiaan.
Ja sit lähdettiin baariin. :epäilevä:

En olis halunnu lähteä, kun ei oikeen kiinnosta baareilut tämmösinä juhlailtoina, kun jonottaa saa, ihan sama mihin baariin menee ja joka paikkaan myös siellä baarissa.
Jonotettiin aluksi yhteen yökerhoon, kunnes ei jaksettu ja mentiinkin vieressä olevaan pubiin. Siellä oli jopa tilaa ja pöytiäkin vapaana! Oli kuitenkin ihan sopivasti väkeä ja tunnelmaa. Siellä sitten istuttiin ehkä puolentoista tunnin verran ja lähdettiin kotiin. Yks kaveripariskunta jäi meille yöks.
Ei näissä yllättävissä baarireissuissa muuta vikaa oo kuin se, että taksi yhteen suuntaan maksaa noin 35e. Eli ees taas 70e, joka on mun koko viikon budjetti autoiluineen. Vähän kirpaisee, kun menee "turhaan" rahaa taksiin, kun ei edes huvita lähteä mihinkään. Yritin sanoa ei koko reissulle ja jäädä kotiin, mutta kun porukassa oli mun lisäks vaan yks nainen, niin en kehdannut jättää sitä yksin poikien kanssa baarireissulle.

Ens vappuna aion olla selvin päin. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 02 Touko 2013 09:43

Kibaya kirjoitti:Eksyimme Suvin kanssa vielä vahingossa sushille, yksille tuopeille Rossoon, sekä musiikin vetämänä Anarkistien vapputapahtumaan Tokoinrantaan. Ei vain tiedetty että se on moinen tapahtuma. Porukka oli aika... vähemmistöedustajan näköistä osassa puistoa ja toisella puolen ei niin vähemmistön näköistä. Jotenkin se nahkavaatteita, rastoja ja niittejä täynnä oleva porukka oli kuitenkin todella lämpimän oloista. Tykkäsin siitä vallitsevasta fiiliksestä ja samalla aurinko lämmitti kasvoja. Tuntui hymyltä joka puolella. Mikä oli kyllä erittäin tarpeellista pitkän ja ahdistavan talven jälkeen.


Mekin käveltiin eilen poikaystävän kanssa Hakaniemen- ja Tokoinrantaa ja käytiin tsekkaamassa anarkistibileet. Sama fiilis tuli mullekin. :) Erityisesti tykkäsin siitä, että anarkistit olivat kyntäneet Tokoinrannan nurtsiin pienenpienen pellon ja istuttaneet sinne muun muassa retiisiä. Jotenkin söpöä. :hullu:

Muutenkin tuntui kivalta kävellä pitkin poikin Hakaniemeä kun aurinko lämmitti ja ihmiset olivat hyväntuulisia. Yleensä on itse tullut oltua darrassa vappupäivänä eikä ole jaksanut könytä minnekään himasta, ja voi että mistä olen jäänyt paitsi. Aattona ei kaupungille juuri edes huvita mennä, kun se on tupaten täynnä riehakkaita kännisiä ihmisiä. Vappupäivänä taas ihmiset ovat paljon rauhallisempia ja hyväntuulisia. Ehkä huppelissakin, mutta ilman sitä känniriehumista.

Kibaya kirjoitti:Hei kevät, kiva nähdä. Kesäkin on jo lähellä :hullu:

No niinpä :hullu:

Tämä aika keväästä on vaan niin siistiä. Kaikki kesän ihanat päivät on vielä edessä, mutta silti jo niin lähellä, melkein käsinkosketeltavissa. Aurinko paistaa ja lämmittää ja ihmisillä on hymy herkässä. Tänä vuonna kevät ja aurinko tuntuu vielä normaaliakin voimauttavammalta, kun talvi oli niin kertakaikkisen pyllystä masennuksineen ja muineen.

Kevät :sydän:
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 02 Touko 2013 10:57

Hyvin perinteinen opiskelijavappuaatto. Mantan lakitus, Tuomiokirkon portaat, opiskelijabileet. Yöllä kotiin.

Seuraava päivä oli väsynyt, mutta krapulaton. Siivottiin parveke, istutettiin rucolat, basilikat ja retiisit. Katsottiin 3 (vai oliko se 4) jaksoa Game of thronesia. Leivottiin muffineita, tehtiin hyvää, mutta yksinkertaista ruokaa. Pestiin pari koneellista pyykkiä. Kovin ei-vappumainen päivä siis. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 02 Touko 2013 21:42

Västäräkistä vähäsen. :jami:
Onhan noita jo muutaman nähnyt, mutta silti piti nyt tulla hehkuttamaan, kun oli tuossa keväästä puhe aiemmissa viesteissä.
Huomenna on töissä muuttoaika, kun pistetään istumapaikat avokonttorissa uusiksi. Mä saan ikkunapaikan. :jami:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 03 Touko 2013 18:23

Mä olen ihan kualeentunut :tipahdus:

Vietettiin kiva päivä naapurikunnassa asuvan kaverin kanssa.
Käytiin ensin pyörähtämässä meidän suunnalla muutamassa kaupassa - ihan vaan huvikseen. Kaverilla oli lapset mukana, jotka ruokittiin välissä ja sen jälkeen hilpastiin Sushimonstereina lähistön Sushi-buffettilaan brunssille :tipahdus: :kuola:
Oli ulostullessa niin täynnä, etten voinut kunnolla edes hengittää! Huhhuh!
Tämän jälkeen oli vielä pakko ruokakauppailla, joka veti viimeisetkin mehut. Jalat ihan rikki, selkä paukkuu edelleen ja haukottelulle ei näy loppua. Mieli on silti virkeä :keijo:

Huomenna heti aamusta ystävän pojan tanssin sm-kisoja seuraamaan :hullu:
Poika on nyt melkein 10-vuotias ja aloitti tanssin ollessaan viisi. Halusi sitä jo paljon aiemmin, mutta satubaletti ei ihan ollut poikien juttu. Se on muutenkin tosi liikkis poika :hullu:

Sunnuntaina Stella Polariksen 20-vuotisjuhla :keijo:

Onpahan taas tekemistä :jaaha:
:keijotäpinä:

Kevät :pilvi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 06 Touko 2013 11:12

Viime viikko oli kyllä hirmu kiva!

Sunnuntaina käytiin kaupassa ja tehtiin :kuola: -ruokaa, tiistaina oli vappu ja oli hirmukivaa (Kiba siitä varsin hyvin kertoikin), keskiviikkona tein sitten beibelle ruokaa, torstaina käytiin terdellä (eka terdeily! :D ), perjantaina ekaks käytiin äitin + siskon + beiben kanssa Salutorgetissa syömässä (oli taas :kuola: ), jonka jälkeen saateltiin äitee Kamppiin ja jäätiin Pub Ikkunaan katsomaan peliä. Lauantaina oli löhöilypäivä ja sunnuntaina suuntasin Korsoon ( ) ja treffasin ystävää kun käytiin syömässä.

All in all hirmusti kaikkea kivaa, ja en ymmärrä miten sen sai mahtumaan (reiluun) viikkoon! :D

Tällä viikolla ehkä sitten vähän rauhaisammin. :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 07 Touko 2013 21:18

Kauhea adhd-olo ollut koko päivän ja hypin seinille. Pään sisällä myllertää, kun asiat menee päin helvettiä. Ääh. Onneksi huomenna on lyhyempi työpäivä ja sitten on neljän päivän viikonloppu. Aion ainakin vetää kännit, rentotua ja masistella.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 10 Touko 2013 14:12

Minusta tuli tänään täti.

Tunteiden kirjo on suurin piirtein seuraava: :O: :) :sydän: :hullu: :hymyhali: :sekopää: :munmo: :kvatti: :woohoo: :jami: :tipahdus: :halitus: :pomppuhymy: :löööv: :inkkari:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 10 Touko 2013 15:29

Onnea tädille!

Mulla on vähän väsy ja hyvä mieli. Tehtiin eilen ystävän kanssa kesäprojektia varten mainostusta ja pääsin vasta kahdentoista jälkeen kotiin.
Kiva kun saa jotain aikaiseksi.

Huomenna ja sunnuntaina on luvassa riitävästi tanssia. Se on kiva!
Siellä saa lisää aikaiseksi ja tapaa vanhoja ja uusia tuttuja. Huippua on se.

Vielä kun saisi kotona siivouksen aikeiseksi... remonntimiehet tulee ensi viikolla tarkastuskäynnille ja olisi kiva, että tavaravuoret olisivat vähän hallinnassa edes silloin...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 10 Touko 2013 17:42

Kiitos, Pvi. :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 10 Touko 2013 17:43

Se on viikonloppu ny! Aurinko paistaa :kesä: , lasissa kohta olutta. Siispä tentti kirja mukaan ja parvekkeelle nauttimaan kesäisestä säästä. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 10 Touko 2013 18:26

Onnea tätille! :D Minua tämä kunnia kohtasi tammikuussa. Olen vähän kaukana osallistumaan neidin ensikuukausiin, mutta olenpahan kutonut sille kuudet villasukat ja parit lapaset :virne:

Ai niin, olen Suomessa :D Loma on hurahtanut taas ihan liian nopeasti. Kohta pitää taas palata norgenborgeniin, jossa odottaa kiva henkilöstökriisikin kun ei aikuiset ihmiset osaa käyttäytyä...

Äsken junassa löi salama vasemmalla puolella ja jyrähti, oikealta puolelta paistoi aurinko. Kevät :sydän:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 10 Touko 2013 18:39

Kiitos Outolinnullekin. Ja kiitos kaikille ilmarionnittelijoille myös, joita unohdin kiittää siinä hetkessä. Olin ehkä hieman tohkeissani. Nyt olen jo ehtinyt vähän tottuakin ajatukseen. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 10 Touko 2013 18:59

Onnea Lyyralle ja Outolinnulle tätiydestä! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 11 Touko 2013 01:04

Molemmille tädeille onnittelut.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 11 Touko 2013 09:56

Tätiys on niiiiin parasta :hymyhali:
Tänäänkin on vuorossa Tanttiutta, kun Tuusi tulee kimppaamaan mua niille. Ehkä vähän on äitienpäivä syynä tässä taustalla :vihellys:

Olen vielä vähän sekaisin eilisestä keikasta :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 11 Touko 2013 10:57

Kiitos, marenki ja Dnd. Kuulemma vauvassa on minun ja toisen siskoni näköä. Itse suhtaudun tähän terveellä skeptisyydellä, kun päivän ikäiset vauvat näyttää mun silmään kaikki ihan samanlaisilta. :keijo:

Kävin ostamassa tätilahjaksi kissan muotoisen pesukintaan. Lisäksi virkkuukoukulla olisi tulossa vielä pari kirkkaan värikästä, raidallista palloa leikkeihin.



Kissan kanssa leikitään noutoa. Äsken se laittoi ihan itse hiirensä mun kenkään ja sitten kauhealla vimmalla pyydysti sen sieltä. Ja edelleen täytyy sähistä kilpaileville hiirille. Tää mun kissani ei taida olla mikään järjen jättiläinen. :virnei:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 12 Touko 2013 22:48

En tiedä onko tämä wanha linkki, mutta selkeesti suunniteltu fordelaisille. http://keijohostel.fi/
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 13 Touko 2013 17:43

Oi harmi, tuo on suljettu :keijo:

--

Pääsin vihdoin kotiin.
Viikonloppu meni vähän pitkäksi ja se tuntuu lihaksissa.
:haukotus:

Mutta hei, euroviisuviikko :keijotäpinä: :inkkari:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 13 Touko 2013 23:26

Keijohostel olisi kyllä hieno :virne:

Tänään oli kiva ensimmäinen lomapäivä. Käytiin tädin kanssa lintubongausretkellä ja sen jälkeen kävin hakemassa häneltä saamani pyörän. Olen siis tätä ennen ajanut pyörällä viimeksi varmaan 13-vuotiaana ja hermostutti ihan hirveästi nousta pyörän selkään.

Pyörällä ajaminen olikin kivaa! :D Etenkin kun sai ajaa ihan tasaista hiekka- tai asfalttitietä eikä ihmisiä ja etenkään autoja ollut lähettyvillä. Mutta oli pakko taluttaa pyörää jonkin aikaa, kun en ollut ihan varma, mistä sai ajaa/mistä minun piti ajaa ( :keijo: ), ja kun en vaan uskaltanut. :hullu: Mutta jos kokeilisi vaikka huomenna taas. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa