Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 17 Huhti 2018 19:22

Kibaya kirjoitti:Olin lääkärissä tänään. Olin lähdössä kotiin, kun törmäsin setään sairaalan pihalla.
Mummi on taas sairaalassa, kun ei ole kotikuntoinen, eikä ole hoitopaikkaa :huoh:
Puhuttiin sen kanssa kuolemasta.
:huoh:
:paijaus: Jaksamista.
Kuolemasta voi olla ihan hyväkin puhua, vaikka se onkin vaikeaa.

Kiitos kaikille osanotoista. :hymyhali:
Kauheasti kaikkea järjestelyä joutunut tekemään. :huoh: Töissä olin tänään mutta ei ne hommat tuntuneet kovin merkitykselliseltä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 17 Huhti 2018 22:07

Kiitos Emilia :halitus:
Mun mielestä on ihan hyvä puhua siitä, mitä mummi ite haluaa.
Ainoa vaan ettei hän halua mitään. :huoh: Siitä huolestuin itse, ettei hänellä ole mitään hinkua olla olemassa.

Wildis, ei ole mitenkään tavatonta että sitä hajoaa kun lapsi nukahtaa. Siihen tilanteeseen sullakin liittyy niin paljon epävarmuuksia, odotuksia ja sitten kun tulee helpotus niin se voi tulla monin tavoin. Mä rakastan meidän sairaalaklovneja just siks että ne on kaikkia varten. Oon itekin töissä sanonut pari kertaa että on vähän huono päivä, jonka sitten klovni on ottanut haltuun ja mm. piristänyt mua siinä samalla. Mä teen aika paljon niitten kanssa yhteistyötä silloin kun meillä on klovnipäivät. Niiden työ on tosi tärkeää ja mua harmittaa että tuon toimenpiteeseen valmistavan klovnerian rahoitus on auki. Se vähentää lääkkeiden käyttöä, se vähentää pelkoa ja se vähentää yleisesti rauhattomuutta toimenpideyksiköissä. Lisäksi se auttaa lapsia ja nuoria suhtautumaan eri tavoin sairaanhoitoon. Klovnit muistetaan, ei esim. sitä montako kertaa on jouduttu pistämään kanyylia varten.
Sori, meni jargoniaksi :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Huhti 2018 21:10

Setä soitti tänään, että josko voisin viedä mummille viestiä hoitokotipaikasta Lohjalla.
Kävin, kerroin ja ekaa kertaa mun aikuisiällä mummi halas mua yllättäen. Oli vähän hämmentävää.
Mutta toivottavasti se paikka olis hyvä.

Oltiin känppiksen ja sen kaverin kanssa vähän kangaskaupalla ja toivon että sain kesähamekankaan ja ehkä mahdollisen viisupaitakangaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

Edellinen

Paluu Huuhaa