Yökyöpelien pöhinät..

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Dnd » To 02 Elo 2012 05:10

Täysiikuu... :kailotus:
Vois tieten harkita sitä nukkumistakin.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 08 Elo 2012 05:21

Viiden tunnin vahingossa nukahdetut unoset ja kerään pörräävään pitkäjalkaiseen hyttyseen. Niitä on nyt ilmeisen paljon.
Eilen sain hätyytellä yhtä ulos, kun se ensin oli polttanut itseään hehkulamppuun. Tänään päivällä yksi lensi suoraan poskeen, kun olin ystävän kanssa kävelyllä. Ja yöllä herätessä niitä oli valot päällä, ovi raollaan nukahtaessa hiippaillut sisään ainakin kolme.
Hyönteiset ei ole mun parhaita kavereita. Saavat aikaan puistatuksia. Miksi ihmeessä niiden pitää tulla mun kotiin? Kutsumattomia vieraita ja vielä kehtasivat sängyn vieressä lempiä.


Viimeiselle tunkeutujalle avattiin justiinsa ovi ja hän poistui siitä omin siivin ilman sen kummempaa hätyyttämistä.
Nyt voi taas turvallisesti nukkua hetken.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja skray » To 20 Syys 2012 06:03

Kyllä musta nyt tuntuu, että vielä on yö. :haukotus:
Inhaa, kun jo kolmatta kertaa (ja toivottavasti onneksi viimeistä) tällä viikolla joutuu niin aikaiseen aamuvuoroon töihin, että pitää herätä viimestään kuudelta. Tänään nousin 5.30. Mä oon enemmän iltavuoroihminen, vaikka nekin ketuttaa. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Edellinen

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron