Yökyöpelien pöhinät..

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Dnd » To 26 Elo 2010 00:57

:sekopää:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 19 Syys 2010 05:58

Kerrankin kun nukun sikeästi ja hyvin (lentsu :hymyhali: ) eikä kissakaan ole alkanut riehumaan koko yönä, niin totta helvetissä jossain vaiheessa yötä kurkku tulee niin kipeäksi että herään sitten siihen (lentsu :epäilevä: ).

Jos ei väsyttäis näin paljon, fiilis olis :gaah: , mutku väsyttää, niin sitten vaan :epäilevä:

Eiku pari mukillista lämmintä (hunajalla ja finrexinillä terästettynä) ja takaisin petiin.
:huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Pvi » To 23 Syys 2010 05:09

Hyvää yötä!
Jostain syystä olin kovin väsynyt kun pääsin kotiin illan jumppatöistä ja nukahdin vaatteet päällä sänkyyn. Valitettavasti uni ei maistunut aamuun saakka vaan heräsin puoli yhdeltä levottomaan oloon ja kuumuuteen. Kello lähentelee viittä, ja nyt alkaa vähitellen taas väsyttää. Pistän kaikki sormet ja varpaat ristiin, että tästä ei alkaisi päiväunikierre. Ei saa.
Siirrän forden vahtivuoron seuraaville. Tästä yöstä ei ole muuta raportoivaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja urakka » Ma 25 Loka 2010 04:14

Onpa taas mukavaa, oon yrittäny monta tuntia nukkua, mutta kun en vaan nukuta. :gaah:

Aamulla pitäis olla hereilläkin, mutta veikkaan ettei töihin meneminen seiskaksi ole oikein vaihtoehto, kun tällä menolla unen saa ehkä joskus viiden jälkeen, jos silloinkaan. Asiaa ei jostain syystä auta yhtään se, että toinen vetelee autuaana sikeitä makkarissa, tuhina ja ähinä vaan kuuluu kun kääntää kylkeä välissä. Ite istun olkkarissa ja mietin, että miten tää on tähän aikaan vuodesta mahdollista, syksyllä on yleensä väsyttänyt liiankin kanssa. :epäilevä:

Sänkyynkään ei auta mennä, mitään järkeä mennä sinne kieriskelemään ja häiriköimään toisen unta. No, katotaan missä kondiksessa sitä on sitten huomenna illalla, jos ei tänä yönä nukuta kuin pari tuntia. Saattaa vähän uni maistua. :keijo:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 27 Marras 2010 04:36

Mä haluan nukkua. En vaan saa nukuttua, kun pyörii liikaa asioita päässä. Poikaakaan en viitsi herättää juttelemaan kanssani, koska hänellä on huomenna töitä. :huoh:

Ehkä mä yritän mennä taas uudelleen nukkumaan ja yritän ajatella yksinkertaisia asioita mielessä pyörivien vaikeiden juttujen sijaan. Ehkä uni tulee vielä ennen aamua.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Touko 2011 01:44

Ai niin. Tällainenkin ketju on olemassa. Oon kyllä just laittamassa nukkumaan, mutta pitää silti vähän pöhistä. Nälkä huutelee mahassa, mutta nukkumiseen ei ruokaa tarvita. Viimeisiä öitä nykyisessä kodissa. Uusi koti tuntuu kaukaiselta, kun esittelystä on aikaa, ja muistikuvat hataria. Huomenna (tai siis tänään) alkaa muuttopakkailut ja ehkä siivoilutkin jatkuvat jollain pikkujutulla. Perusviikkosiivoustakin pitäisi vähän tehdä, kun tätä asuntoa tulee joku katsomaan. Helsingistä asti. Miksi kukaan haluaa muuttaa tänne? Töiden perässä varmaankin. Toivottavasti eivät tule ihan heti aamusta, tai mulla tulee kiire.

:nukku:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Dnd » La 28 Touko 2011 01:57

Joku joka ei tunne alueen asuinalueita ja haluaa pois etelästä. Mutta jos se on jostain etelän slummista, niin eihän se sille oo kun parannusta.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Touko 2011 11:29

Siis tää on ihan hyvä asuinalue, yks Jyväskylän halutuimpia. En asu Pupuhuhdassa siis (kun kyselit sitä taannoin ja vastasin sarkastisesti joo).

Ja enemmän mietin, että miksi kukaan haluaa muuttaa Jyväskylään - asuinalueesta riippumatta.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Dnd » La 28 Touko 2011 20:33

Ai se oli sarkastinen joo. :keijo: (Kyllä minä ainakin ennemmin Jkl:ssä asuisin kun jossain etelässä. Kerrostaloon en kyllä mielelläni menisi.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Touko 2011 20:53

Musta on jännää, miten Jyväskylässä alkaa tulla sitä "ne siellä etelässä :norsu: " -läppää. :keijo: Tampereella sitä ei enää kuulu (koska etelässähän se on), mutta mun lapsuuden ja nuoruuden perspektiivistä Jyväskyläkin on kaukana etelässä. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 01 Kesä 2011 15:32

Lyyra kirjoitti:Musta on jännää, miten Jyväskylässä alkaa tulla sitä "ne siellä etelässä :norsu: " -läppää. :keijo: Tampereella sitä ei enää kuulu (koska etelässähän se on), mutta mun lapsuuden ja nuoruuden perspektiivistä Jyväskyläkin on kaukana etelässä. :keijo:


Mun vanhat kaverini taas puhuvat, että mä olen kaukana pohjoisessa. Etelää tämä on. Typerykset. :keijo:

Jyväskylä :sydän:
Mun on täällä hyvä olla, tässä ja nyt. Mihinkään suurempaan kaupunkiin en edes kaipaisi. Ymmärrän siis varsin hyvin, miksi joku haluaa tänne muuttaa. :virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 17 Kesä 2011 02:11

Jaajaa. Täällä kai sitä kukutaan. Illalla oli niin poikki, että oisin varmaan nukkunut yön läpi jos oisin tajunnut mennä nukkumaan. Sen sijaan keitin kahvit ja teetä. :töktök:

Tässä sitä sitten ollaan. Kaikkien ajatusten kanssa. Niiden, jotka olisi pitänyt kertoa kutistajalle sen jokapäiväisen small talkin sijaan. Ei tää mee ihan putkeen.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 17 Kesä 2011 08:54

Lyyra :hymyhali:

Kenties itsestäänselvä neuvo, mutta kirjoita ne ajatukset ylös ja ota paperi mukaan kun menet seuraavan kerran kutistukseen?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja damn » Ma 20 Kesä 2011 01:44

En ole viikkoon nukkunut kunnolla. Öisin ei vain tule uni vaikka mitä yrittäisi. Aika matelee. Liikaa ajatuksia päässä, tässä on lyhyellä aikavälillä tapahtunut liikaa asioita, eikä kerkeä sulatella kaikkea. Positiivista on sentään se, että ajatukset eivät ole tällä kertaa liian synkkiä, olen viime aikoina ollut melkoisen iloinen, vaikka ympärillä tapahtuu kyllä välillä vähemmän mukavia juttuja. Ehkä se on tämä lomalla oleminen, että en stressaa ihan yhtä paljon kun vaikka kuukaus sitten. Kun nyt vaan keksisi jotain tekemistä...
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 22 Heinä 2011 02:11

Katoin kaikki mahdolliset jaksot Gossip Girliä. OMG, en jaksa odottaa syksyyn uusia jaksoja. :huoh:
Väsyttää muttei nukuta. Lomakin on kohta ohi, ahdistuspahdistus.
Keskittymisvaikeuksia taas. Liian kuuma nukkumiseen.

:bubbles:

XOXO
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 22 Heinä 2011 02:52

Meni sitten aika pitkään useamman eri maan Ebay-sivustoja selatessa. Pitää kai nukkua myös. :p
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 22 Heinä 2011 04:30

voisi näitä tv-sarjoja kai katsoa päivälläkin :keijo:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 05 Elo 2011 01:06

@gen.fi kirjoitti:voisi näitä tv-sarjoja kai katsoa päivälläkin :keijo:


:femmat:
Kaiken tämän touhuamisen, hörhöilyn ja sarjojen katsomisen voisi todellakin tehdä myös päivällä.

Tätä se on näytöskauden puolivälissä. Yöt valvotaan ja päivät menee mököttäessä. Mököttäminen on joidenkin mukaan valmistautumista näytökseen. Ihan sama, mutta tänäänkin olin vain yksi kiukkupylly päivällä ja se jäi päälle. Näytöstä ennen meidän reiki-master törmäsi mun kiukku-energiaan ja pyyhki ne pois. Nyt on sitten ihan kiva ja mukava olo :keijo:

Olen myös useana iltana nukahtanut sohvalle katsoessani näitä sarjoja :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 05 Elo 2011 02:00

Piti sitten väkisin pitää silmiä auki ja tuijottaa Layer Cake TV Viideltä, kun on IMDb:ssä saanut arvosanaksi 7,4. Ois väsyttänyt kyllä aiemminkin ja sitten se leffa oli vielä ihan paska. Ja nyt ei sitten väsytä. :huoh:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 04 Joulu 2011 02:27

Naapurin tyypit saisivat katsoa sitä Avan lastenkasvatusohjelmaa (Kasvun paikka). Oppisivat sieltä, miten tenavat laitetaan nukkumaan ajoissa ja ilman huutoa. En ymmärrä, miksi pitää joka ilta naapureita kiusata tuolla touhulla. Lapset ja vanhemmat rääkyy vaan kilpaa. :friikkipeukku:

Itse olisin täydellinen äiti ja isä. :tp: :friikki:

Mä haeskelin vähän viitattavaa materiaalia kirjoitukseen, jota varten mun pitäis nyt olla joku asiantuntija. Olen myöhässä, ja tämä päivä meni hukkaan. Kirjoitus ei ole edennyt muuten kuin ajatuksen tasolla. Huomiselta vaadin konkretiaa, joten huomenna ei sitten fordatakaan niin paljoa kuin tänään. Sen varmistin laittamalla selaimeen rajoittimen, jonka pitäisi tällä kertaa jopa toimia.

Voisin vielä tälle yölle kirjoitella yhtä kirjettä, jonka aloitin muutama ilta sitten. Siitäkin voisin kertoa toisaalla vähän lisää, jahka saan sen jotenkin järjestykseen.


Edit. Mihinkähän ovat kadonneet urakka ja tahris? :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 05 Joulu 2011 03:19

Taas mää pöhisen. Näköjään mun vuorokausirytmi on keikahtanut muutamalla tunnilla eteen päin. Elän ehkä jossain Britannian ajassa. :riips:

Ei oo järkeä, mutta ei kyllä nukutakaan. Kahdeksalta illalla oli olo, kuin olisi ollut iltapäivä, n. klo 17.
Onneksi ei oo ihan aamuvuoro huomenna, vaan vasta puolille päivin tarvii mennä töihin.

Ajanhallinta tuottaa taas ongelmia. :jaaha:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja shaana » La 26 Touko 2012 00:17

Kun koirat valvoo niin minä valvon. :jaaha:

Kartanolla käyskentelee harva se yö hemmetin iso ketunroikale.
No koirista yks kun sen äkkää, niin kaikki on salamana hereillä.
Jee :keijo: kiimoja ois kans, pojat itkee ja tytöt valittaa tuskissaan..
Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 22 Kesä 2012 03:01

Viime yönä nukuin reippaasti kymmenisen tuntia, kun oli edeltävästi pari yötä mennyt huonolla nukkumisella. Mutta nyt ei sitten nukuta. Yhtään. :bubbles: Ja miksei tähän aikaan ole Ilmarissa ketään, kyllä viime viikolla vielä oli, kun tähän aikaan valvoin? :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 22 Kesä 2012 06:43

Jos sitä kohta nukkumaan...
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Yökyöpelien pöhinät..

ViestiKirjoittaja shaana » To 02 Elo 2012 04:23

Täysikuu, ei toivoakaan unesta.
Ei haittaa, olo on ihan virkeä, rakastan kuuta.
:sydän:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron