Horoskooppi

Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Nugat » To 04 Kesä 2009 19:10

Taisin joskus mainita, että viime syksynä Apu:n horoskooppi piti niin paikkansa, että se oli jo kammottavaa. Muut horoskoopit eivät omalta kohdaltani ole osuneet.
Yleistä keskustelua horoskoopeista. Itse ajattelin pistää ylös muutamia omia horoskooppeja, jotta niitä voisi sitten pohdiskella ja katsoa kuinka nappaa. :tilt: Ihan huvin vuoksi! :D

Olen siis vaaka ja Apu:n horoskooppi kertoo tulevasta viikosta näin: "Taivaankansi kääntää vaa'alle kauniimman puolensa 7.6., etenkin jos olet syntynyt 27.9 jälkeen..." olen syntynyt. Kivaa. :D Nyt onkin ollut muutava päivä vähän alavireistä.

"Toivottavasti olet kesäkuun puolella hieman viisaampi; kaikkea työtä ei kannata kerätä yhdelle kuukaudelle." Viime kuu oli kiireinen opinnäytetyön ja muidenkin asioiden osalta. Nyt on luvasssa pelkästään nortsi arki työtä.

"Lepo, ulkoilu ja liikunta ovat vaa'alle haasteita." Niin on. :tilt: "Rapistunut kunto tai kerääntyneet kilot olisi mukava hoitaa ajan mittaan." *köh* niiiin. :hullu: "Fyysisesti entistä aktiivisempi jakso odottaa vasta heinäkuussa, ja siksi maltti on rasituksessa valttia." Hyvä tietää. :tilt:

Oikein hyvää siis tulossa. Tästä tullaan kommentoimaan. :D

Iltalehdessä taas tästäpäivästä kerrotaan näin: "Eräs ihminen on kertonut avoimesti tunteistaan, harmi, ettet voi olla omistasi samaa mieltä. Epäröintiisi on ehkä hieman hassu syy, pohdi sitä tarkemmin." :riips: En ole ainakaan huomannut minkäänlaista avautumista tähän suuntaan. Hassu syy varmaankin pitää paikkansa, jos yleisesti ajatellaan.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Suvi » To 04 Kesä 2009 20:15

En oikein usko horoskooppeihin, sillä olen leijona enkä ole ole yhtään sellainen minkälainen leijonan pitäisi olla. Horoskooppeja on kuitenkin mukava lukea, varsinkin ne lupaavat jotain kivaa. :ylläri: Tai siis kivaan tapahtumaan haluaa sitten jollain tasolla uskoa. :tilt:

Iltalehti:

Kukkaronnyörien kiristäminen ennen juhannusta on välttämätöntä, sillä kesäloma tulee imemään paljon rahaa. Pihistä arkipäivän menoistasi.


Booring. :haukotus:

Ilta-sanomat:

Mitä aktiivisempi olet, sitä enemmän voit saavuttaa. Tänään voit saada pienelläkin panoksella normaalia suurempia voittoja erityisesti ihmissuhteissasi.

Tämä päivä on melkein mennyt. En ole saanut mitään voittoja. Toisaalta en ole ollut kovin aktiivinen. :p

Olipas tylsiä tänään.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 04 Kesä 2009 21:25

En oikeastaan usko horoskooppeihin. Yksittäiset päivä-, viikko- ja kuukausihoroskoopit osuvat harvoin oikeaan. Monet yleisesti kaloihin liitetyt jutut pitävät kuitenkin hämmästyttävän hyvin paikkansa. :O: Olen limainen ja suomuinen... :virne: Mulla on esimerkiksi horoskooppimuki, jossa lukee: "Kalat: tunteellinen, herkkä, uneksija, taiteilijasielu. Arvostaa omaa rauhaa enemmän kuin taloudellista menestystä. (Motto: Suunnitelmiin tuli muutos.)" Lähes kaikki osuu täysin kohdalleen. Ainoastaan motto ei osu oikein kohdalleen, sillä inhoan sitä, kun asiat päätetään aivan viime tipassa. Suuremmilla ja paksummilla kirjaimilla kirjoitettu uneksija on äärimmäisen kuvaava. :hullu:

Facebookissa ( :p ) tein testin oikeasta horoskoopistani ja mulle tuli kalat. :)
Olet henkiseltä horoskoopiltasi eniten Kalat. Olet herkkä, pidättyväinen, tunteellinen, intuitiivinen, rehellinen, sympaattinen ja epäitsekäs ihminen. Herkkyys tekee Kalat haavoittuvaiseksi, mutta samalla äärimmäisen rakastettavaksi. Hänellä on paljon erilaisia ystäviä - hän on ennakkoluuloton, kärsivällinen ja aidosti avoin kaikelle erilaisuudelle. Kalat on erittäin myötätuntoinen ja aistii syvästi toisen ihmisen tuskan. Kalat on parhaimmillaan hyvin epäitsekäs ja lempeä auttaja, joka omistautuu toisen ihmisen hyvinvoinnille. Toisaalta hän saattaa myös helposti olla hyväksi käytettävissä, hänen ei ole helppo sanoa ei kenellekään. Vilpittömyytensä ja hyväntahtoisuutensa takia Kalat toimii usein toisten hyväksi. Todella huomaavainen kumppani, joka saa kumppaninsa pyörälle päästään intuitiivisuudellaan ja salaperäisyydellään. Romantikko, joka uskaltaa osoittaa tunteensa avoimesti ja näyttävästi. Mutta samalla kun hän yrittää niin kovasti olla marttyyri kumppaninsa puolesta, hän salaa sisimmässään halveksii kumppanin heikkoutta...
Aika pitkältihän tuo on kai totta. Viimeistä virkettä en kuitenkaan allekirjoita.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 05 Kesä 2009 00:04

Kuten Marenki, minäkin oon kalat. Tosin myös nouseva skorpioni, eli kuulemma jotensakin vaikea tapaus. (Nouseva merkki on muuten joskus se, joka on osittain ns "vahvempi".) En lehtien horoskooppeja viitsi lukea, kun ne kertoilee asioita ympäripyöreästi, jotka voisivat käydä mahdollisimman moniin ihmisiin. Syntymähetken tähtikartan vilkaistuani, tuli mieleen, että hemmetti vieköön, ei se ihan soopaa ehkä kuitenkaan ole. Tosin sitäkin voi tulkita sitten usealla tavalla. Mielenkiintoista se ainakin oli. Netissä on sivu jossa voi ilmaiseksi käydä tarkistamassa oman karttansa ja selitykset. En tosin muista mikä osoite oli. Vanhalla fordella siitä oli joskus puhetta, mutta ne tiedot ovat kadonneet.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 06 Kesä 2009 05:35

Mä olen teini-iän korvilta alkaen ollut hieman kiinnostunut horoskoopeista. Yhteen vaiheeseen tutustuin aiheeseen enemmänkin ja tästä syystä olen tältä alueelta haalinut turhaa tietoa. En usko päivittäisiin tai edes kuukausittaisiin horoskooppeihin, vaan enemmänkin siihen puoleen, mikä sivuaa luonneanalyysiä ja määritellään syntymäajan mukaan.

Omalla kohdallani se meinaa siirtymistä leijonasta neitsyeeseen ja jotain hitusia mulla on sieltä leijonan merkistä jäljellä, enkä ole ehkä niitä pahimpia neitsyt-merkin alla syntyneitä. Huom. ehkä. Nousevana merkkinä, jonka sanotaan lähtevän hallitsemaan 30-ikävuoden jälkeen ( :friikki: ) mulla taas on useiden eri lähteiden mukaan skorpioni. Mielenkiintoista mielestäni tässä on se, että miten tapahtuu muuttuminen maa-merkistä tuli-merkkiseksi.

Neitsyt kuitenkin on rehellisesti sanottuna hyvin vittumainen tyyppi. Ainakin halutessaan, eikä nyt tietenkään kokoaikaa, mutta yleisesti ottaen. Mä saan sanoa, mä oon sellanen. Muut ei saa sanoa, paitsi neitsyeet :virne:. Neitsyt on pikkutarkka, (usein) siisteys ja järjestysintoilija ja osaa ja hallitsee organisoinnin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan neitsyt ei ihan aina näe metsää puilta. Yksityiskohdat on tärkeitä, vaikka kaikki muu olisi persiillään. Omalla kohdallani kyllä allekirjoitan tuon. Voin hyvin helposti jäädä jumittamaan johonkin täysin epäolennaiseen yksityiskohtaan, vaikka kokonaisuus on täysin hukassa. Esimerkiksi opinnäytetyötä vääntäessä en ollut yhtään kiinnostunut sisällöstä kun minua vain häiritsi ulkoasu ja sen epätäydellisyys.

Ei kuitenkaan ole helppoa olla Neitsyt . Ihmiset ei aina ymmärrä, että on tärkeää missä järjestyksessä kynät on taskussa, tai että on erikseen vasemman ja oikean jalan sukat. Tai muita hyvin tärkeitä pieniä asioita. Itsessäni olen huomannut, että kun tulee vanhemmaksi, tulee myös tarkemmaksi. On tärkeää, että lopputulos on hyvä. Mikään "ihan kiva" ei riitä, vaan sen pitää olla enemmän. Ei pidä mennä siitä mistä aita on matalin, vaan asioissa pitää olla haastetta. Ja tästä syystä epäonnistuminen on kamalampaa kuin ennen.

Meidän äidin lempisutkautuksia on, että neitsyt-tyttölapsi on äidin pahin painajainen. Itse en sano siihen mitään :virne:. Mutta tämä kuuluisa sisarentytär, joka on syntynyt tälle samalle viivalle on jo nyt osoittanut piirteensä. Siskolla on tullut eteen jo muutama ruokapoliittinen ongelma. Sitten se on niitä mulle ihmetellyt, että kun ei se lapsi syö sitä tai tätä. Ratkaisu on ollut näissä tilanteissa hyvin yksinkertainen. Ko. tavaran koostumus/rakenne on ollut epämiellyttävä ja siksi sitä ei siis voi syödä. Kuten banaani tai jos lapsen iltapuuron sekaan menee ja laittaa jotain sosetta. Yök. :virne: Itse en ehkä haluaisi itselleni neitsyt-tyttölasta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 07 Kesä 2009 02:27

Kibaya kirjoitti:Neitsyt


No, tuohan se sivu juuri oli. "Oma astro" linkinstä sinne näköjään pääsi, mutta vaatii ilmaisen rekisteröitymisen.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 07 Kesä 2009 12:05

Dnd kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Neitsyt


No, tuohan se sivu juuri oli.


Lueskelin tuolta vaakaan liittyviä asioita ja aika hyvin tuntuu itseäni vastaavan.

"Vaaka-ihmisen voi tunnistaa hänen tavastaan hymyillä mitä ihmeellisimmissä tilanteissa ikään kuin kaunis hymy voisi hälventää kaikki häiritsevät tekijät siitä paikasta."
Mä olen ollut aina kova hymyilemään. Monet asiat huvittavat kovasti ja pienikin, jopa erittäin typerä asia saa virneen puskemaan esille. :virne: Aikoinaan ylä-asteella hörähdettyäni jollekkin typerälle asialle eräs tyyppi tiuskasi minulle, että miksi mua aina naurattaa. Se tuli niin ilkeään sävyyn, että meni pitkän aikaan ennen kuin uskalsin edes hymyillä. :( Olin aika ujo silloin, enkä myöskään osannut vielä pitää puoliani, ja muutenkin kun tunsin itseni typeräksi tämä oli vallan lamauttavaa. Nykyään kyseinen tyyppi saisi selkäänsä. :epäilevä:

"Vaaka on ihana ja huomaavainen ihminen ollessaan tekemisissä ystäviensä ja tuttujensa kanssa, mutta parisuhteessa hänestä paljastuu kokonaan uudenlainen piirre: Alitajuinen tarve määrätä mitä tehdään ja milloin tehdään." Heh. Olenkin oikeastaan pelännyt, että kun joskus parisuhteeseen astuu, etten vain lyttää tulevaa miekkosta. :virne: Nytkin kun kotona taas asun porukoiden luona huomaan, kuinka esiin yrittää pyrkiä määräileva paskiainen. "Meidän täytyy heti siirtyä luomuun. Kaupan ruuat ovat pahasta. Tälläinen ei käy. Haluuttekste kaikki kuolla?! Tiädättekste mitä kaikkia lisäaineita tossa on? " yms. :virne: Ja mä tiuskin ja valistan ja tiuskin niin, että itteänikin jo hävettää kun litania asiaa on tulossa suusta ulos. Kun kuitenkaan en ole sitä mieltä, että tietäisin kaikesta kaiken ja... mä hävitin mun pointin tästä asiasta. :raps: Eli mieheltä vaaditaan ymmärtäväisyyttä. Kuitenkin kaikkien parasta yritän ajatella. :hullu: Koen huolta läheisten ihmisten terveydestä, mutta minkäs sille auttaa, kun oma terveys on aina ihan itsestä kiinni.

"Johtavana ilma-elementin merkkinä Vaaka tarvitsee itselleen tilaa tehdä tänään tätä ja huomenna tuota."
Päivässä ei missään nimessä saa olla montaa suoritettavaa asiaa. Korkeintaan kaksi ja sekin on liikaa. Menee likaa energiaa monen asian hoitamiseen. "Jotta tämä olisi mahdollista täytyy molempien osapuolten olla tietoisia Vaa'an taipumuksesta pyrkiä miellyttämään kumppaniaan oman elämänsä kustannuksella. Vaakaa täytyy aina vähän potkia omiin hommiinsa." ... ja loppujen lopuksi olen kärttyinen sika, kun toista yritän ajatella ja häntä auttaa, mutku omat hommat jää tekemättä. :virne:

"Vaakamaisena ongelmana voidaan ehdottomasti pitää päättämättömyyttä kahden tai useamman vaihtoehdon välillä, mikä saattaa heijastua epäitsenäisyytenä ja pinnallisuutena."
:hullu: "Alttius ulkopuolisille vaikutteille ja äärimmäisten vaihtoehtojen kokeileminen saa lähiympäristön joskus hermoromahduksen partaalle" :vihellys: "Liiallisten kompromissien kanssa taiteilu johdattaa Vaa'an joskus melkoiseen umpikujaan, josta ei enää kompromissilla selvitä."

Niih. :hullu:

"Nestetasapainoon liittyvät ongelmat ovat Vaa'an omaisuutta. Munuaissairaudet, virtsarakon tulehdukset ja sokeritauti vaativat keskittymistä ruokavalioon, mikä ei ole niinkään helppoa makean persolle Vaa'alle." Sanoiko joku sanan suklaá? :tilt: Vettä tulee kyllä juotua aina liian vähän."Hormonihäiriöt ja gynekologiset tulehdukset aiheuttavat usein huolia. Kansanomaisista sairauksista saa Vaaka omakseen iskiaksen ja noidannuolen." Noidannuoli on tuttu juttu, varsinkin nuorempana oli.

"Kun vaaka-nainen tänään istahtaa syliisi hempeän silkkiseen yöpaitaan pukeutuneena, et ehkä osaa kuvitella häntä rasvainen haalari päällä autokorjaamolla, mutta hänelle se on aivan luonnollista."
No nii! :ahihi:

Muutamia osuvia juttuja tuossa oli, mutta mun käsityksen mukaan vaakoja on kahdenlaisia; tasaisia tai tasapainoa hakevia. Esimerkiksi veljeni on myös vaaka mutta erittäin vakaa sellainen. Tunteet eivät paljon heittele. Mutta meikä on hapuileva tapaus. Koko ajan tuntuu, että hapuilen keskiviivan molemmin puolin.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja shaana » To 27 Tammi 2011 23:00

Tykkään lueskella horoskooppeja mukamas vitsimielessä, mutta vanhoja en lue vahingossakaan, sehän ei hyvää onnea tiedä - siksi en tähän postaakaan tämän päivän skooppeja. :keijo: Ja mähän oon kalat.

Vaihtoehdoksi copypastaan seuraavan, joka hauskuutti viimeksi vuoden vaihteessa jonkin verran :D

Baarihoroskooppi
Miten eri horoskooppimerkit käyttäytyvät kun saapuvat samaan baariin.

Leijona saapuu sisään suuri eleisesti kimaltelevassa asussaan. Toivottavasti kaikki huomaavat. Hän kävelee ympäristöään tarkkaillen baaritiskille. Leijona tilaa kuohuviiniä ja jää istumaan baaritiskille mairea hymy naamallaan, jotta kaikki huomaisivat hänet.

Oinas pyyhältää baariin niin lujaa vauhtia, ettei ovimies tajua edes mikä hänen ohitseen viuhahti. Oinas suuntaa suoraan baaritiskille, tilaa kymmenen vodkasnapsia, jotka viskaa kurkkuunsa alta minuutin. Kyytipojaksi hän kaataa kannullisen sangriaa ja muutaman oluen. Sytyttää vielä savukkeen; pakko saada toimintaa aikaiseksi.

Kaksonen saapuu baariin tanssien. Hän flirttaa ensin ovimiehen kanssa, viilettää sitten vessaan, törmää tuttuihin, ja löytää myöhemmin tiensä baaritiskille. Tilaa pirskahtelevan pirteän drinkin ja ryntää ketkuttamaan tanssilattialle; kukapa nyt paikallaan pysyisi?

Rapu ei olisi edes halunnut lähteä baariin. Hänellä oli niin ihanaa sohva nurkassa mummon vanhan huovan alla. Rapu astuu sisään verryttelyhousuissaan varovasti pälyillen. Hän toivoo törmäävänsä johonkin tuttavaan jotta tulisi kotoisan turvallinen olo. Tiskiltä rapu tilaa oluen.

Härkä saapuu autolla. Hän kävelee rauhallisesti baaritiskille, tilaa Irishcoffeen ja etsii miellyttävän nurkkapöydän jossa nautiskelee pehmeästä nojatuolista, sisuksia lämmittävästä juomasta ja sikarista. Muut tanssikoon.

Väliaikatiedotus: Oinas on haastanut riitaa jo kolmen henkilön kanssa. Kaksonen on käynyt jo oksentamassa sekä lähentelemässäpuolta ravintolan henkilökuntaa ja jokaista asiakasta. Rapu jutustelee 85- vuotiaan sedän kanssa pula ajasta. Härkä nauttii olostaan nurkka pöydässä.

Neitsyt Saapuu sisään. Häntä inhottaa viettää iltaa rietastelijoiden kanssa ravintolassa. Mielummin hän olisi siivonnut kotiaan ja järjestellyt postimerkkikokoelmaansa. Neitsyt siirtyy huomaamatta tiskille ja tilaa tuoremehua; soittaisivat edes jotain klassista musiikkia..

Vaaka saapuu uudessa asussaan, hajusteilta tuoksuen. Hän flirttaa ovimiehelle leveästi hymyillen. Vaaka suunnistaa tiskille jatilaa jonkun nätin, makean ja seksikkään juoman. Vaaka huomaa toisella puolellaan neitsyen; miten kukaan voi pukeutua noin tavallisesti?

Skorpioni saapuu moottoripyörällä. Hän täräyttää prätkänsä parkkiin ja astelee sisään nahka-asussaan. Tänä iltana täytyy saada seksiä ja rokkenrollia, hän ajattelee. Skorpioni tilaa tiskiltä salmiakkikossua ja paukun jonka nimi on Terrible Death. Skorpioni iskee silmää vaa´alle joka poistuu paikalta liukkaasti.

Väliaikatiedotus: Oinas on heitetty jo kertaalleen pihalle haastettuaan riitaa ovimiehen kanssa (luikkinut salaa sisäänuudestaan). Kaksonen katosi wc:hen kahden miehen ja naisen kanssa.Rapu itkee ikävästä äitinsä helmoihin. Leijona kertoo ihailijajoukolleen tarinoita itsestään. Neitsyt murjottaa. Vaaka tanssii kuumaa tangoa ihanan adoniksen kanssa. Härkä juo edelleen samaa irishcoffeeta.

Kauris tulee yksin. Hänellä on masennuskausi menossa, ja töistäkään ei olisi huvittanut lähteä... Hän ottaa kossucolan ja menee yksin pöytään. Samallahan kun humaltuu voi suunnitella uusia työasioita.

Jousimies saapuu sisään ison kaveriporukan kanssa. Tilaa tiskiltä Long island ice tee:n ja ryntää tanssimaan 80-luvun discohittiä. Tanssilattia ei riitä, hän hyppää tanssimaan myös pöydälle.

Vesimies saapuu iloisena. Mukava tavata uusia ihmisiä. Hän tilaa tiskiltä siideriä ja päätyykin pian väittelemään politiikasta.

Kalat saapuu juuri ennen valomerkkiä. Hän on juonut hyvät pohjat kotona ja onkin hilkulla päästääkö ovimies häntä sisään. Kalat tilaa äkkiä juoman tiskiltä kun vielä saa ja menee tanssi lattialle huojumaan yksinään viimeisten hitaiden tahdissa haaveillen, että olisi joku jonka kanssa tanssia.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 28 Tammi 2011 14:48

Kibaya kirjoitti:Neitsyt kuitenkin on rehellisesti sanottuna hyvin vittumainen tyyppi.


:keijohei:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 28 Tammi 2011 16:45

päivänpolttaja kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Neitsyt kuitenkin on rehellisesti sanottuna hyvin vittumainen tyyppi.


:keijohei:


:femmat:
Mitäs tässä vittumaisuudessaan. Voi ainakin patsastella :virne:

Shaanan baarihoroskooppi on kyllä karikatyyrissään hupaisa :virne:

"Neitsyt murjottaa."
Aivan varmasti murjottaa :keijo:
Varsinkin jos se on pakotettu sinne baariin :epäilevä:

Ja voi kyllä kotona tehdä muutakin kuin siivota tai lajitella postimerkkejä.
Lasit pitää olla kaapissa järjestyksessä :nirppa:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 28 Tammi 2011 18:20

Isiäiti taitaa muistaa mun synttärin väärin, kun en taidakaan olla jouskari.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 27 Syys 2011 00:13

Kaivetaas tällanen esille. :superhymy:

Tein astro.fi:ssä kartan. :keijo:

Olen siis Jousimies. Nouseva merkkini on Leijona, Kuumerkkini on Oinas. Merkurius on Kauriissa, Venus Skorpionissa, ja Mars Vaa'assa. Mitä tämä sitten ikinä tarkoittaakaan. :keijo: Ilmeisesti seuraavaa:

Ilmeisesti olen "yksi avoimimmista ja vastaanottavimmista tyypeistä ainakin silloin kun minulle ollaan tarjoamassa jotakin tavallista upeampaa mahdollisuutta" ja "elämäni perimmäinen tarkoitus on oppia seikkailemaan ja etsimään uusia totuuksia tässä hetkessä. Tunne-elämältäni olen (kuulemma) kuin tuli ja leimaus. En ehdi juurikaan miettimään miten reagoin yllättäviin asioihin. Toimin ja puhun ennen kuin ehdin edes ajatella mistä oikein oli kysymys. Mottoni lienee: Puhutaan vain silloin kun on asiaa ja silloinkin lyhyesti. Eipä ole ihme, että moni aivan itsestään selvä asia jää muilta ymmärtämättä niukkasanaisuuteni vuoksi." Onneksi kuitenkin "minulla on aina ajatus mukana touhuissani, vaikka se ei välttämättä olekaan niin hienoa kuin miltä se kuulostaa. :keijo:

Mua ohittelee paraikaa joku Uranus, mikä tarkoittaa "aina jotain radikaalia uudistumista tai kokonaan uutta oivallusta sillä elämänalueella, johon tämä transiitti kohdistuu." :keijo:

Sit mun kartalla on kuulemma Jumalan sormi. :keijo:

"Kuten kuvion nimikin jo kertoo kysymys ei ole ihan pikku jutusta. Jumalan sormi eli JOD syntyy kun yksi planeetta muodostaa kahden muun kanssa 150 asteen kvinkunssi-aspektin ja nämä kaksi keskenään sekstiili-aspektin. Kvinkunssit ovat voimakkaita alitajunnan kautta vaikuttavia kulmia, joiden tiedostaminen ei ole lainkaan helppoa. Siksi tämän kuvion tulkinta on myös minulle (kenelle minulle? :riips: toim. huom.) melkoinen haaste. Ideana on kuitenkin se, että sinulla on voimakas alitajuinen tarve ellei suorastaan sisäinen vaatimus tehdä tässä elämässä muutamia hyvin merkittäviä ratkaisuja ilman että pystyt antamaan päätöksillesi mitään järjellistä selitystä."


150 asteen kvinkunssi-aspekti :tipahdus: ja sekstiili-aspekti! :pahasetä: :tipahdus:

Ai fiil spesöl. :hullu:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 27 Syys 2011 09:51

Hitsi vie Lyyra sun linkin kanssa. Pitihän sitä itsekin kokeilla, koska en usko päivittäiseen hömppään
mutta noin niinkön yleisemmällä ja ns. laajemmalla tasolla kylläkin. Esim. voin sanoa että olen
tyypillinen, pää pilvissä kulkeva kala. :tilt:

Mullekin tuli tuon oman horoskoopin kautta "harvojen ja valittujen" Jumalan sormi. :keijo:

Mutta eniten pisti hymyilyttämään pikatulkinnat syntymäkartasta. Esim. Kuu Kaloissa: Sinulla
tunteet ovat niin herkässä, että olet joutunut kasvattamaan kovan kuoren ympärillesi. Pienessä
hiprakassa itku tulee sitten sitäkin helpommin. Oman herkkyytesi vuoksi ymmärrät joskus liiankin
hyvin vaikeuksiin ajautuneita ihmisiä.
, Merkurius Oinaassa: Kun on sanottavaa niin se sanotaan
suoraan ja kaunistelematta. Joskus sanot asiasi niin nopeasti ettei toinen ehdi asettaa korviaan
kunnolla kuunteluasentoon. Ajatuksesi toimivat nopeasti ja tehokkaasti, mutta hienosäätö puuttuu
lähes kokonaan.
tai Mars Härässä: Hommat hoidetaan mieluummin hitaasti ja varmasti kuin
vahingossakaan liikaa hätiköiden. Pelkästä tekemisen ilosta et juurikaan evääsi liikauta. Mutta silloin
kun asiasta on sinulle kiistatonta hyötyä painat eteenpäin kuin höyryjuna.
Pitävät aivan liikaa
paikkaansa, mutta tuollainenhan minä olen. :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 03 Loka 2012 21:00

Aikakäsityksiä! Löysin tällaisen täältä:

Oinas:
Oinaan sisäisessä tiimalasissa on juoksuhiekkaa. Aika kuluu ja kello käy. Asiat pitää hoitaa samantien, mieluummin eilen kuin huomenna, sillä kohta on liian myöhäistä.Pää kolmantena jalkana juontaa alun perin juurensa Oinaiden tavasta tarttua hetkeen.

Aikakäsitys: Aikaa on vähän!
Motto: Aikainen lintu madon nappaa.
Ajattelee salaa mielessään: Kun olen ensimmäinen, niin ainakin ehdin ennen muita.
Vinkki Oinaan ystäville: Älä ole jarruna, Oinaalla on KIIRE! Äläkä viisastele siitä, että rauhallisella etenemisellä asiat hoituisivat nopeammin kuin päättömästi sinne tänne sinkoillen.

Härkä:
Härällä ei ole kiire. Aikaa on jokaisella 24 tuntia vuorokaudessa, ja joskus jopa 25 tuntia. Aika on arvokasta, sitä ei tuhlata hötkyilemällä. Härkä haluaa käyttää aikansa itselleen arvokkaisiin asioihin, ja hän haluaa paneutua niihin rauhassa, ajan kanssa.

Aikakäsitys: Aikaa on!
Motto: Hiljaa hyvä tulee, hätäkös tässä valmiissa maailmassa.
Ajattelee salaa mielessään: Miksi kiirehtisin tänään jotain, jonka ihan hyvin ehtii huomennakin jättää tekemättä?
Vinkki Härän ystäville: ÄLÄ HOPUTA! Mitä enemmän yrität saada liikettä Härän tahtiin, sitä hitaammin hän (ihan periaatteellisista syistä) toimii.

Kaksoset:
Aika mahdollistaa kaikenlaisten asioiden ja projektien parissa puuhailemisen. Kaksosilla näyttää olevan aina aikaa puhua vielä yksi puhelu, lukea vielä yksi kirja (ainakin puoliväliin) ja kirjoittaa vielä yksi juttu Facebookiin. Tämä johtuu osittain Kaksosten kyvystä maksimoida ajankäyttönsä siten, että hän tekee mahdollisimman montaa asiaa samanaikaisesti.

Aikakäsitys: Aika on moniulotteista!
Motto: Kun on monta rautaa tulessa, ei ehdi pitkästyä.
Ajattelee salaa mielessään: Parhaiten ehtii, kun tekee montaa asiaa yhtä aikaa.
Vinkki Kaksosten ystäville: Kaksoset tulee levottomaksi, jos häntä vaaditaan pitkäjänteisesti keskittymään vain yhteen asiaan. Anna hänen lukea, syödä, katsoa televisiota ja chattailla samanaikaisesti, sillä näin hän kokee olevansa tehokas ja aikaansaava.

Rapu:
Nostalginen Rapu elää puoliksi menneisyydessä. Tämä ei tietenkään estä häntä toimimasta tehokkaasti nykyhetkessä, mutta emotionaalisesti hän kaipaa mennyttä aikaa. Hän vaalii lapsuusmuistojaan, harrastaa vintagea ja kuuntelee samaa musiikkia kuin nuoruudessaan. Ainakin joskus, salaa, silloin kun kukaan muu ei ole kuuntelemassa.

Aikakäsitys: Aika on kuin julma juna, joka kulkee vääjäämättömästi eteenpäin ja muuttaa asioita korjaamattomalla tavalla.
Motto: Ennen oli kaikki paremmin.
Ajattelee salaa mielessään: Pystyn kyllä kulkemaan ajan mukana, mutta en suostu päästämään otteesta tärkeitä asioita menneisyydestäni.
Vinkki Ravun ystäville: Ravulle on tärkeää tuntea olevansa kontaktissa menneisyyteen, historiaan, juuriinsa jne. Sieltä hän ammentaa voimaa ja turvallisuuden tunnetta. Ehkäpä sinäkin voisit osallistua hänen kanssaan sukututkimukseen tai keskiaikaharrastukseen.

Leijona:
Ajan kuluminen riippuu siitä, mistä on kysymys. Omien mielipiteiden ja neuvojen jakamiseen on aina aikaa. Toisinaan voi olla suorastaan kiire päästä kertomaan omia näkemyksiä asioista. Sen sijaan aika parrasvaloissa, suosionosoituksia kuunnellessa, on aina liian lyhyt. Kummallista.

Aikakäsitys: Aina on aikaa tärkeille asioille (kuten Minulle itselleni).
Motto: Its showtime!
Ajattelee salaa mielessään: Minun tapauksessani 15 minuuttia julkisuudessa on aivan liian vähän.
Vinkki Leijonan ystäville: Leijonissa on kiireetöntä aristokraattisuutta. Hätäily ja kiirehtiminen on moukkamaista, eikä sovi Leijonan arvolle. Älä yritä nopeuttaa asioiden kulkua, silloin kun Leijona johtaa niitä. Hän kyllä tietää luontaisella tyylitajullaan milloin myöhässä oleminen on suorastaan välttämättömyys, eikä suinkaan pahe.

Neitsyt:
Neitsyet saattavat kärsiä ikävästä Valkoisen Kaniinin oireyhtymästä. (Valkoinen Kaniinihan on tietysti tämä Liisa Ihmemaasta tuttu, kellon kanssa juokseva töpöhäntä.) Kiire on, ja niin monta asiaa hoidettavana, ja vaikka joku näin kovassa kiireessä hoitaisi asiat huolimattomasti, Neitsyiden maailmankaikkeudessa kiire ei ole riittävän hyvä syy jättää joitakin yksityiskohtia huomioimatta.

Aikakäsitys: Aika on rajallista, mutta kun sitä käyttää järkevästi, se saattaa hyvinkin riittää.
Motto: Aina on aikaa korjata ja viimeistellä.
Ajattelee salaa mielessään: Ihmiset jotka eivät osaa pitää huolta aikatauluistaan ovat muutenkin epäluotettavia. Myöhästyminen on myöhästyminen, oli kyse sitten minuutista tai kahdesta minuutista.
Vinkki Neitsyen ystäville: Neitsyiden mielestä täsmällisyys on hyve, joka antaa asiallisen vaikutelman ihmisestä. Hän on aina ajoissa, ellei jokin ehdottoman tärkeä pikkuseikka ole asettanut ylipääsemättömiä esteitä hänen etenemiselleen.


Vaaka:
Vaaan ajankäyttö voi vaikuttaa ulkopuolisesta ristiriitaiselta. Toisinaan hän on kärsimätön ja haluaa saada nopeasti tulosta, mutta tiettyjen asioiden ollessa kyseessä hän viipyilee mittaamattoman pitkiä aikoja saamatta mitään aikaiseksi. Vaaka käyttää paljon aikaa asioiden punnitsemiseen: mikä kannattaa ja mikä ei, ja mitä muut mahtavat siitä ajatella.

Aikakäsitys: Aika venyy ja paukkuu tarpeen mukaan.
Motto: Harkintaan ei voi koskaan käyttää liikaa aikaa.
Ajattelee salaa mielessään: Aina on oikea aika muuttaa mieltään.
Vinkki Vaaan ystäville: Jos lähdet Vaaan kanssa ostoksille, varaa siihen kunnolla aikaa ettet hermostu. Monien vaihtoehtojen punnitseminen ja mielen muuttaminen moneen otteeseen viime metreillä vie aikaa. Ja todennäköisesti vielä seuraavanakin päivänä pitää palata vaihtamaan joitakin ostoksia (jos niitä ylipäätään ollenkaan tehtiin), koska kotona tarkemmin harkittuaan Vaaka saattaa huomata, että hänen ostamansa lakanat ovat sittenkin asteen tummempaa malvan sävyä kuin verhot.

Skorpioni:
Skorpionit suhtautuvat aikaan niin kuin kaikkeen muuhunkin tärkeään elämässään: mustavalkoisesti. Kun asiat pitää saada hoidettua, aikaa käytetään niin paljon kuin täytyy, ja vielä vähän enemmänkin. Paneutuessaan intohimoisesti johonkin tehtävään Skorpioni saattaa unohtaa ajan kulun kokonaan. Ja päästäessään irti valmiista työstä tai projektista, Skorpioni vaihtaa suuntaa ja sukeltaa syvälle toiseen ääripäähän. Kolmen viikon irtiotto raskaasta työputkesta syvänmeren sukellusmatkalla luulisi riittävän lataamaan Skorpioninkin ydinenergiaa virtaavat akut.

Aikakäsitys: Aika on kolmipäinen lohikäärme. Sen yksi pää syöksee tulta ja tuhoaa, toinen nielee kadotukseen ja kolmas puhuu viisauden sanoja. (Suom.huom. Kyseessä siis menneisyys, tulevaisuus ja nykyhetki.)
Motto: Aika parantaa haavat.
Ajattelee salaa mielessään: Aika on syntyäja aika kuolla, aika on istuttaa ja aika repiä maasta
Vinkki Skorpionin ystäville: Skorpioni on ehdoton oman ajankäyttönsä suhteen, ja Kauriin tavoin ei mielellään tuhlaa aikaa joutavuuksiin. Ja Skorpionin mielestähän kaikki muu on joutavaa, paitsi se mille hän kulloinkin haluaa omistaa elämänsä, on se sitten uusi rakastettu, kehitysyhteistyö Afrikassa tai nettipokeri. Älä kyseenalaista näitä jos haluat että hänellä on vielä joskus aikaa sinullekin.

Jousimies:
Jousimiehillä on aina aikaa, vaikka muille jakaa. Mielellään hän sitä muille jakaakin. Turistaan vielä muutama tunti, eihän tässä ole hätä eikä mikään, otetaan vielä kolmas tuoppi, mikäs tässä on istuskellessa. Kunnes inspiraatio iskee ja sisäinen levottomuus pakottaa Jousimiestä ottamaan jalat, omat tai toisen, alleen. Silloin mennään eikä meinata.

Aikakäsitys: Runsas ja laaja.
Motto: Carpe Diem! Tartu hetkeen!
Ajattelee salaa mielessään: Tänään tai huomenna tai ensi viikolla, suuremmasta mittakaavasta tarkasteltuna sillä ei ole mitään merkitystä.
Vinkki Jousimiehen ystäville: Jousimiehillä on optimistinen mieli ja aika on laaja käsite. Varsinkin hyvässä seurassa ja mukavia puuhaillessa aika laajenee aivan erityisen paljon. Niin paljon, että joskus jopa yksi päivä saattaa venyä muutamaksi viikoksi. Ethän ole pikkumainen ja nipota turhaan tällaisista seikoista Jousimiehelle, joka kyllä ehtii ihan hyvin huomennakin.

Kauris:
Lineaarinen, kronologinen aikakäsitys. Kun aikaa on vähän, hoidetaan ensin työ ja sitten huvi, jos jää aikaa. Ajan tuhlaaminen on Kauriille kauhistus. Ja ikävä kyllä joidenkin Kauriiden kohdalla saattaa olla niin, että kaikki muu paitsi työn tekeminen on ajan tuhlaamista.

Aikakäsitys: Aika on pyhää!
Motto: Aika aikaa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin.
Ajattelee salaa mielessään: Hyvähän teidän on siinä puhua, mutta ei minulla ole sellaista ylellisyyttä kuin aikaa mihinkään noin joutavaan asiaan kuin rentoutumiseen.
Vinkki Kauriin ystäville: Älä ilmesty kesken työpäivän Kauriin näköpiiriin ehdottelemaan pitkiä lounaita ja rentouttavia rupatteluhetkiä. Kauriilla ei ole aikaa eikä kiinnostusta sellaiseen. Mutta toki hän haluaa palata asiaan sitten vapaa-ajallaan, eli sitten joululomalla ensi kesäkuussa.

Vesimies:
Vesimies on ehkä edellä aikaansa, mutta silti vahvasti kiinni sen rattaanpyörässä Kauriin tavoin. Vesimiehillä on usein kiire odottamaan. He ovat herkästi etuajassa, koska elävät oikeastaan koko ajan toinen jalka tulevassa.

Aikakäsitys: Realistisen utopistinen.
Motto: En minä ole edellä aikaani. Te kaikki muut olette jäljessä!
Ajattelee salaa mielessään: Aikakoneen rakentaminen on kyllä teknisesti jo lähes mahdollista toteuttaa, mutta miten se vaikuttaisi ihmiskunnan kehitykseen, jos olisi mahdollista vaikuttaa jo tapahtuneen rakenteeseen
Vinkki Vesimiehen ystäville: Jos olet kutsunut Vesimiesystäväsi kylään, älä kata pöytää valmiiksi etukäteen, vaan ylläty iloisesti kun hän tulee hieman etuajassa. Niin kuin aina. Vesimiestä ei saa määritellä eikä ennakoida, hän haluaa säilyä ainutlaatuisena ja arvaamattomana vielä vuosikymmentenkin jälkeen.

Kalat:
Kalat näkevät ajan harhan läpi, ja ovat siis vielä askeleen edempänä Vesimiehiä aikakäsityksessään oivaltaessaan että aikaa ei ole. Kaloissa voi olla havaittavissa tietty ajattomuuden aura. Normaalit aikataulut eivät heitä sido, ja eräänkin aurinkomerkiltään Kalat-lapsen äiti päivitteli: Sinä se et tiedä mitä aika tarkoittaa. Mutta ehkäpä tämä Neptunus-lapsi ymmärsikin sen paremmin kuin kyseinen Neitsyt-äiti ikinä. (Rakkaita terveisiä äidille!)

Aikakäsitys: Afrikkalainen ajantaju.
Motto: Aika menee arvellessa, päivä päätä käännellessä.
Ajattelee salaa mielessään: Lupasin kyllä ilmestyä paikalle tasan kahdeksalta, mutta siitä oliko kyse ilta- vai aamukahdeksasta ei ollut mitään puhetta.
Vinkki Kalojen ystäville: Anna olla. Älä edes yritä ymmärtää Kalojen omintakeista ja toisesta maailmasta peräisin olevaa tapaa suhtautua aikaan. He ajelehtivat ajan virrassa antamatta sen koskettaa tai rajoittaa heitä.


Vaaan ajankäyttö voi vaikuttaa ulkopuolisesta ristiriitaiselta. Toisinaan hän on kärsimätön ja haluaa saada nopeasti tulosta, mutta tiettyjen asioiden ollessa kyseessä hän viipyilee mittaamattoman pitkiä aikoja saamatta mitään aikaiseksi.
:vihellys:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 03 Loka 2012 21:04

Ja toinen myös edellisestä linkistä:

Lahjan määrittäminen astrologisesti:

Oinas
Pelkistetyt, yksinkertaiset linjat, vahvaa tekoa olevat, konstailemattomat esineet, mieluummin maskuliinista kuin pehmeän feminiinistä, reippautta, aktiivista elämäntapaa, rohkeutta ja pioneerimäisyyttä henkivät tavarat ja asiat. Esim. Partioaitan Survival kit selviytymispakkaus

Härkä
Laadukkaat, luonnon materiaaleista valmistetut, harmonisen väriset, kauniit ja feminiiniset, aistilliset, mutta silti käytännölliset esineet ja asiat. Esim. Lahjakortti hierojalle tai aromaterapeutille

Kaksoset
Pirteät värit, kepeät, mielenkiintoiset ja vitsikkäät, ajatuksia herättävät ja viihdyttävät jutut ovat Venus-Kaksosten mieleen. Esim. Mielenkiintoisen ja ajan hermolla olevan lehden vuosikerta.

Rapu
Lempeän hempeät, tunteita herättävät, romanttiset, pehmeät ja nostalgiaa huokuvat asiat ja esineet, joilla on jokin henkilökohtainen merkitys. Esim. Valokuva jostakin ihanasta muistosta kehystettynä kauniisti.

Leijona
Prameat, ylelliset, arvokkuutta huokuvat, näyttävät, huomiota herättävät ja glamouria tihkuvat asiat ja esineet. Esim. Jokin upea, kultaa ja kimallusta oleva koru.

Neitsyt
Selkeät, puhtaat, käytännölliset, asialliset, hillityt ja maanläheiset asiat ja esineet tai Neitsyen harrastuksiin ja/tai opiskeluun liittyvät materiaalit. Esim. Valkoiset puuvillalakanat tai pellavainen esiliina.

Vaaka
Harmoniset, perinaiselliset, kauniit, sopusointuiset, taiteelliset, tyylikkäät ja tasapainoiset asiat ja esineet. Esim. Lippu sinfoniakonserttiin, oopperaan tai balettiin.

Skorpioni
Jotain, mihin Skorpioni voi syventyä intensiivisesti, jotain mikä koskettaa, ravistaa ja sytyttää. Selvitä hänen henkilökohtainen intohimonsa ja hanki lahja joka liittyy siihen. Esim. Vertahyytävä murhamysteerio, dekkari tai thrilleri, mieluummin kirjana kuin dvd:nä. Ja ehkä lisäksi vielä pullo hyvää punaviiniä, ellei kyseessä oleva Skorpioni ole absolutisti.

Jousimies
Matkalippu minne tahansa olisi tietysti paras lahjaidea, mutta edullisempi vaihtoehto on tarjota illallinen jossakin etnisessä ravintolassa. Esim. Lounas tai illallinen nepalilaisessa ravintolassa.

Kauris
Pelkistetyt, käytännölliset, graafiset ja laadukkaat asiat ja esineet. Esim. Jokin Marimekon mustavalkoinen klassikkoastia.

Vesimies
Elektroniset tai mekaaniset laitteet, ennenkokemattomat, erikoiset, yksilölliset ja ajatuksia herättävät esineet ja asiat. Esim. Eettinen ja ekologinen toisenlainen lahja eli vaikkapa lukutaito, vesipumppu tai vuohi.

Kalat
Tunnelmalliset, elämykselliset ja lumoavat asiat ja esineet, tai vaihtoehtoisesti käytännön apua arjen askareisiin. Esim. Omatekoinen lahjakortti, jossa lupaudut pesemään ikkunat, auttamaan remontissa tai lastenhoidossa.


Vaaka
Harmoniset, perinaiselliset, kauniit, sopusointuiset, taiteelliset, tyylikkäät ja tasapainoiset asiat ja esineet. Esim. Lippu sinfoniakonserttiin, oopperaan tai balettiin.


Joo käy. :tilt: Tuosta perinaisellisesta en tosin ole aivan varma. :riips: Riippuu mitä se on. Mutta liput kulttuurikokemuksiin on ihan must. :D
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 03 Loka 2012 21:49


Neitsyt
Selkeät, puhtaat, käytännölliset, asialliset, hillityt ja maanläheiset asiat ja esineet tai Neitsyen harrastuksiin ja/tai opiskeluun liittyvät materiaalit. Esim. Valkoiset puuvillalakanat tai pellavainen esiliina.


:norsu:
No ei!
Harrastuksiin liittyvä materiaali, okei, käy.
En mä halua saada lahjaksi mitään valkoisia (=kamalia) puuvillalakanoita. Niiden pitää olla hienommat! Kuvioilla! Mua miellyttävillä väreillä (no ei kyllä mitään vaaleanpunaista tai hailakan sinistä, pthyi! :norsu: )
Pellavainen esiliina :norsu:
Mekko olis kivampi :norsu:

Ihan fuulaa oli tämä.
No.. ehkä käytännölliset lahjat on vielä siellä kivan puolella. Niinkuin tuo veljeltä saatu maailman paras veitsi :keijo: :virne:

:virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja L-S » To 04 Loka 2012 12:02

Mulle ei juuri koskaan sovi noi yleismääritelmät, mitä horoskooppimerkin mukaan mun muka pitäisi olla. Ainahan sitä jotain tuttua saattaa löytää, jos tarpeeksi tulkitsee, mutta niin voisi löytää muidenkin merkkien määritelmistä.

Johtopäätös: horoskoopit on huijausta. :pepsodent:

No okei, tunnen kyllä ihmisiä joille horoskooppimerkkimääritelmät sattuvat sopimaan, esimerkiksi äitiini pätee kyllä aikakäsityksistä annettu määritelmä. :virne:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 04 Loka 2012 16:17

Muhun sopii yleensä melko hyvin nuo luonnehoroskoopit. Monessa asiassa olen aika tyypillinen kalat.

Toi aikakäsitysjuttu ei kyllä täsmää. Aikataulut ja niiden noudattaminen ovat melko tärkeitä mulle. En voi sietää sitä, että jotkut toimiat afrikkalaisen aikakäsityksen mukaan. :tilt:

Lahjahoroskooppi osui paremmin nappiin. Omatekoiset lahjakortit olisivat mitä parhaimpia. (Ehkä juuri siksi olen niitä itsekin usein antanut.) Mutta astioita ei mulle saa ostaa. :soosoo: Me hukumme jo muutenkin astioihimme.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Nugat » To 04 Loka 2012 17:01

Heh. :virne: Mun mielestä maailma olisi aika kummallinen paikka, jos tämmöset yleistykset kävisivät kaikkiin samaa horoskooppia omaaville. :keijo: Kaikki kun on kuitenkin kasvettu sen oman elämäntarinan mukaan, ei pelkästään sen tähtimerkin. :tilt:

Mä olen ilmeisesti tällaisten määritelmien mukaan tyypillinen vaaka, kun keksin lopulta tuohon lahja-hommaan mitä perinaiselliset voisivat tarkoitta. No korui ja laukkui esim. tietenkin! :lanppu: :gay: :keijo: Mutta ei mitä tahansa rihkamaa. :soosoo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja skray » To 04 Loka 2012 20:19

Tuo oinaan aikakuvaus passaa muhun aika hyvin. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 22 Loka 2012 19:34

Horoskooppi piti kerrankin paikkansa :keijo:
Jostain käsittämättömästä syystä luin aamulla Iltasanomien nettisivulta horoskoopin tälle päivälle. Siinä luvattiin, että olen tekemisissä jonkun hedelmän tai vihanneksen kanssa, ja meillä on erimielisyyksiä keskenämme. Tämä vahvisti jo aiemmin ajattelemani päätöksen siitä, että syön tänään pastaa ja parsakaalia. :keijo: Ristiriitatilannekin tuli kohdattua, kun kaupassa parsakaalit olivat vähän vanhentuneen näköisiä. Ostin kuitenkin yhden, vaikka muistelinkin, että kotona saattaa olla. Kotona oleva parsakaali olikin vielä ihan hyvännäköinen, parempi kuin vastaostettu vaikka se oli ollut jääkaapin lokerossa jo jonkin aikaa. :tilt:

(Joo, anteeksi. :moro: En suhtaudu horoskooppeihin erityisen vakavasti. :keijo: Eritoten siksi, että ne ovat usein niin yleisluontoisia, että jotain sopivaa tapahtuu varmasti)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Horoskooppi

ViestiKirjoittaja Nugat » To 25 Loka 2012 18:35

L-S kirjoitti:
(Joo, anteeksi. :moro: En suhtaudu horoskooppeihin erityisen vakavasti. :keijo: Eritoten siksi, että ne ovat usein niin yleisluontoisia, että jotain sopivaa tapahtuu varmasti)


Ihan oikea asennehan sulla on, ei tartte hävetä. :virne: :paijaus: :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32


Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron