Maitokärryt

Maitokärryt

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 16 Kesä 2009 12:42

Nyt on tilanne päällä. Teatteria varten tarttettais vanhat perinteiset maitokärryt. Olen googlannut, googlannut ja vielä vähän googlannut, mutta ihmiset pyytää netissä niistä kunnon hintoja. Eikä me tarvittais niitä kuin lainaan kuukaudeksi.

Mua saa lähestyä, jos tietää/kuulee/näkee maitokärryt, joita voisi lainata yhden kesäteatteriproduktion käyttöön näytöksiin. Ei ihan vielä olla pulassa, mutta piakkoin, kun ei kuitenkaan ole varaa maksaa niistä 200-300 euroa :friikki:.

Olishan tänkin voinut laittaa johonkin ketjuun, mutta haluan vähän enemmän huomiota. Sortsit, jos ei näin saa tehdä :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Maitokärryt

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 16 Kesä 2009 14:08

Olis hyvä tetää mistä päin suomee?
Meijän kärryssä saattaa olla renkaat entiset, kun se on seissyt niin kauan. Ja tietenkin alkuun tyhjät renkaat kärryn painon alla.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Maitokärryt

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 16 Kesä 2009 17:12

Tällä hetkellä vissiin missä vain :virne:. Meillä ollaan luovia ihmisiä myös ongelmanratkaisutilanteissa... :epäilevä:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Maitokärryt

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 16 Kesä 2009 18:16

Kibaya kirjoitti:Mua saa lähestyä, jos tietää/kuulee/näkee maitokärryt, joita voisi lainata yhden kesäteatteriproduktion käyttöön näytöksiin. Ei ihan vielä olla pulassa, mutta piakkoin, kun ei kuitenkaan ole varaa maksaa niistä 200-300 euroa :friikki:.

Hesarissa oli tänään K-Raudan mainos jossa moisia kaupattiin 99 eurolla.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52


Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron