Onko se dildo? -peli

Onko se dildo? -peli

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 05 Helmi 2010 21:38

Otsikossa mainittua peliä on pelailtu ilmarissa ajoittain. Viimeksi oli niin huikeata, että ajattelin, että tässähän voisi olla mahdollisuus pelata järjestetymminkin, jotta ihmiset tietävät tulla paikalle. Esim. perjantaisin klo 21->

Peli vaatii kuitenkin sitä, että ihmiset eivät tee juuri muuta (esim. töitä). Toisia toimia tämä ei ehkä niinkään häiritse (pohjienotto, dokaaminen, viininmaistelu... etc. :p ).

Mitä dildopeli on?

Dildopelin pohjalla toimii arvausleikki, jossa yhdellä on mielessään esine. Toiset yrittävät -ko, -kö -kysymyksillä selvittää esineen ominaisuuksia. Se kenen mielessä esine on, vastaa kyllä tai ei, kunnes esine on arvattu oikein. Forden mallissa on vakiintunut tapa kysyä ensiksi: "Onko se dildo?"

Dildopelin historiaa

Arvausleikkiä harrastettiin ilmarissa joskus ja siihen vakiintui yllä mainittu tapa. Tästä syystä peli sai nimensä käsittääkseni Suvin ääneensanomana.

Tärkeää dildopelissä

Älä turhaan pidättele luovuuttasi. Anna tulla spontaanejakin ideoita kuten "kankainen kaappihomo". Ei pidä mennä liiaksi vakaan harkinnan puolelle. Nopea rytmi ja pelaajien riittävä lukumäärä (ainakin yli 2) lisäävät hauskuutta.

Dildopelin haittavaikutukset

Eräillä potilailla on todettu pidättelemättömiä naurukohtauksia, pidätysvaikeuksia (lähinnä juomisessa), repeilyä ja ajantajun kadottamista. Nesteitä kannattaa käyttää dildopelin aikana harkiten.

--

Eli onko ideoita järjestämisajankohdasta/osallistumishalukkuudesta? :täpinä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Onko se dildo? -peli

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 05 Helmi 2010 22:38

No eikös joku viikonlopun ilta olis mainio? Vaikka tuo sun mainitsema perjantai-ilta?
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Onko se dildo? -peli

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 05 Helmi 2010 22:50

Tällä hetkellä on juuri kisa menossa. :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Onko se dildo? -peli

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 06 Helmi 2010 13:11

Mun mielestä voisi olla kahtenakin iltana. Perjantaina ja lauantaina. Pääsisi ne perjantai-illan työläiset ja muut epämääräiset lauantai-haamutkin mukaan :keijo:

Kankainen kaappihomo :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Onko se dildo? -peli

ViestiKirjoittaja Dnd » La 06 Helmi 2010 15:30

Vaikutti mukavalta peliltä, kun ohimennen vilkuilin. Jos satun joskus koneen ääreen sen aikana, niin osallistun kyllä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Onko se dildo? -peli

ViestiKirjoittaja skray » La 06 Helmi 2010 16:51

Joo! Minä olen mukana silloin kun linjoille satun sopivaan aikaan.

Kiva peli ja mielikuvitus saa todellakin kyytiä, kun yrittää arvata muiden kummallisia tavaroita. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Onko se dildo? -peli

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 07 Helmi 2010 13:16

Yksi mahdollisuus olisi tietysti, että se vaihtelee perjantain ja lauantain välillä. Eli ensi viikolla se olisi lauantai ja sitten taas perjantai jne.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo


Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron