Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Maija » La 20 Joulu 2008 15:34

Voi Sippura. :hymyhali:

Se on tätä joulun taikaa. :D
Joulujuhlaesitys oli ja meni ja se upposi yleisöön kuin kuuma veitsi voihin. Itsekin nautimme - sekä esiintymisestä että toistemme seurasta. :D
En ole varmaan ikinä nauranut putkeen näin paljon kuin tällä viikolla! Koko ajan hymyilyttää.

Sain tänään vihoviimeiset jouluostokset tehtyä. Kaikkialla muualla oli kovin ahdistava ihmismäärä paitsi erään tutun myymälässä, jonne jäin noin tunniksi suustani kiinni. :virne:
Nyt on edessä ahkeraa siivousta, askartelua ja lahjojen paketointia. Koulutyöt saavat hetkeksi jäädä unohduksiin. :tilt:

Rutistukset ja hyvät joulut myös Pville. :hymyhali:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 20 Joulu 2008 19:32

Synttärikiitokset lukuisille synttärionnittelijoille. Tämä on nyt tehnyt (kotiin)paluun, jotenkin. Suomessa siis ollaan, nyt viidettä kokonaista päivää. Olo on lähinnä hämmentynyt. Kulunut vuosi tuntuu kaukaiselta muistolta, tai ehkä ennemminkin unelta. Perhejoulu ahdistaa. Tovereita on kiva nähdä. Haluaisin saada normirutiinit käyntiin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Sade » Su 21 Joulu 2008 17:14

Eilen vietettiin kaveriporukan Pre joulu -juhlia. Oli kivaa. :D Käytiin keilaamassa, syömässä ja juopottelemassa. Mitään kauhean jouluista ei tehty - jouluisuus rajoittui yhteen kierrokseen glögejä. Mutta erinomaisen mukavaa oli jutustella ja istua iltaa.

Tänään on ollut miellyttävä ei-ihan-krapula -olo: väsynyt, raukea ja pysähtynyt. Vähitellen pitäisi kyllä saada vähän vauhtia itseensä. Kaupassa pitäisi käydä, tehdä ruokaa ja askarrella joululahjojakin.
Avatar
Sade
 
Viestit: 194
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:51

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 21 Joulu 2008 19:22

Tuli eilen juotua pikkuisen liikaa. Söin äsken "aamupalaa". Äiti vitsaili, että tiedänhän mä, että kello on kuusi illalla eikä aamulla. Isä ja äiti kyselivät, missä olin yöni viettäny. Mitäpä sitä kiertelemään. Sanoin suoraan oleeni yhden pojan luona naapuripaikkakunnalla. Pitäis kotona asuessa kuulemma ilmoittaa, jos en tule kotiin.

En jaksaisi tehdä oikein mitään. Olo on edelleen pikkuisen krapulainen. Tekisi mieli mennä takaisin nukkumaan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 22 Joulu 2008 03:52

Amerikan paketi saapui viimein Suomeen ja jäi tietenkin tulliin.
Suomen tulliposti saisi hieman uudistaa itseään. Niille ei voi maksaa tilisiirrolla.
Täytyy joko maksaa 21.10 euroa + vaadittava alv huolinnalle (tuleekohan siihen sitten vielä postikulutkin tämän päälle), tai sitten voi käydä suorittamassa alv-maksuoperaation itse lähimmässä laitoksen konttorissa. Lähinpään konttoriin on matkaa tietenkin sellainen 160 kilmetriä.
Pikkudieselillä voi vaikka käydä paketin hakemassa ja maksaa alvin, jos yrittäisi sovittaa jotain Jyväskylän suunnalla käyntiä samaan reissuun.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 22 Joulu 2008 09:58

:superhymy:

Totatota. Ensinnäkin haluan sanoa, että en oikeasti kysyisi Tukiaiselta nimmaria, se oli veto. :pahis:
Sitten haluan sanoa, että oon vaan niin iloinen/onnellinen/pilvissä/jotain muita kivoja fiilareita viimeisimmästä viikonlopusta. Hitto mikä lopetus vuodelle, nyt on ollut kaksi täydellistä viikonloppua jo, jää taatusti hyvä maku koko vuodesta. :hullu:

Apua, neiti herkistyi omalle viestilleen - parasta joulua kaikille teille hömelöille. :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 22 Joulu 2008 14:10

shaana kirjoitti:Sitten haluan sanoa, että oon vaan niin iloinen/onnellinen/pilvissä/jotain muita kivoja fiilareita viimeisimmästä viikonlopusta. Hitto mikä lopetus vuodelle, nyt on ollut kaksi täydellistä viikonloppua jo, jää taatusti hyvä maku koko vuodesta. :hullu:


:femmat:
Paitsi että make it two whole weeks. :superhymy:
Kaikista vaikeuksista ja huonoista fiiliksistä huolimatta tämä on ollut ihan mahtava vuosi!

shaana kirjoitti:Apua, neiti herkistyi omalle viestilleen - parasta joulua kaikille teille hömelöille. :hymyhali:


Hyvää joulua, shaananen. :hymyhali:

Oli kivaa pitkästä aikaa eilen jutella siskon kanssa ihan kunnolla myöhään yöhön. On se vaan niin tärkeä ihminen mulle. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 22 Joulu 2008 18:37

Ihanaa joulustressiä kaikille! :seko

Nyt ajattelin kuitenkin maistella Kultalonkeroa sohvalla televisiota tuijottaen ja kenellä tahansa,
joka uskaltaa minua puhutella, äristen. Joku vois kyllä tulla siivoamaan ja tiskaamaan ja vaikka
hieromaan mun jalkoja. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 23 Joulu 2008 00:20

Täälä ollaan kaverin mökillä. Kupissa olisi jotain omituista juomista, jostain Kuuban lähettyviltä. Uusia makuelämyksyä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 23 Joulu 2008 14:30

Kuva

Oikein rauhaisaa joulua fordelaisille :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 23 Joulu 2008 20:33

:keijo:

"Yksi yö vain jouluun on,
laskin melkein itse äsken
kun näin avan keijon sen.
Saunotaan ja hengaillaan,
Guitar Hero odottaa
kun yksi yö vain jouluun on."
:kailotus:



Iloista joulua keijokaiset! :hymyhali:
Olkaa kiltisti tai älkää olko, saatte päättää itse. :D

:hymyhali: :pusu: :sydän: :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 23 Joulu 2008 23:02

Oikein ihanaa ja lämpöistä joulua kaikille keijoille! :hymyhali:

Olette aevan ihania. :sydän: :hymyhali:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 23 Joulu 2008 23:37

Oikein ihanaa joulua fordelaisille! :sydän:

Kuva
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 24 Joulu 2008 01:36

Myöki toivotamma hyviä jouluja fordekansalle :virne:
Kuva
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 24 Joulu 2008 01:41

Hyvää joulua kaikille!

Itse joudun vielä pakosta valvomaan. Kinkku meni uuniin jo aikapäivää sitten, muttei millään halua nostaa sisälämpötilaansa oikeisiin lukemiin. Ei tässä muuten mitään, mutta huomenna pitäisi vielä selvitä töihin. Kahvin voimalla sitten, pulssin ollessa siinä 200. :virne: Ei ole montaa tuntia, mutta kuulemma vuoden kiireisimmät, uudenvuoden aaton lisäksi. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, onko pakko tunkea jouluaattona ruuhkaan jonottamaan jotain, jonka olisi aivan hyvin voinut hankkia viikkoja etukäteen.. :jaaha: Köyhällä ja kurjalla on huvinsa, nyt on Baileys-joulupahveista leikelty piparimuottien avulla koristeet kuuseen. :pepsodent: On muuten oikeasti ihan kivannäköinen, tuollainen simppeli, niinkuin minäkin. Jos olisin tiennyt, että kuuset pudottaa noin paljon neulasia, niin olisin suosiolla hankkinut sen männyn. Vaan kai sitä yhden joulunajan kestää imuroida vähän tiiviimmin.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 24 Joulu 2008 01:57

Jokaiselle keijolle: Oikein hyvää joulua! (Mitä ikinä hyvä joulu sitten tarkoittaakaan teillä.) :hymyhali:

"Autoin" pari tuntia sitten ala-asteikäistä veljeäni paketin teossa... "En nyt jaksa alata paketoimaan kunnolla. Oletaan täältä komerosta tällainen paperipussi. Teipataan se kiinni ja kirjoita sitten siihen nimi." :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 24 Joulu 2008 12:20

elegia kirjoitti:Oikein ihanaa joulua fordelaisille! :sydän:

Kuva

Luniukko alkaa just telkkarista. :pomppuhymy:

Hyvvee joulua keijoille! :superhymy:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Maija » To 25 Joulu 2008 18:01

Aatto meni oikein mukavasti kotona ollessa ja touhutessa. Sukulaisia kävi kylässä ja ilmeisesti olen ollut kiltti, kun sain niin paljon hyviä ja tarpeellisia lahjoja. :D
Nyt on pyhiksi lukemista ja leffoja katseltaviksi.

Vatsa on täynnä jouluruokia ja suklaata, ja vaikka joulupäivä toi tullessaan ikävän flunssan, sillä ei ole mitään väliä. Perinteiselle joulupäivän Sekelle on sadellut kutsuja, mutta en minä näin vanhana ja väsyneenä jaksa. :virne: Näkee noita tyyppejä muutenkin, olkoot joulu rauhoittumisen aikaa mulle. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja shaana » To 25 Joulu 2008 20:18

Räyh. :tilt:

Oli pakko hilata itsensä kotio muutenkin kuin kissojen takia ja ruokaa pakoon - huomenna pitää olla auto pakattuna ja lauantaina aamusta lähdetään taas sitten Leville. Pyykit oli luonnollisesti pesemättä ja sillain. No tänään olen jo pyykännyt ja huomenna sitten vaan viskelen joitakin vaatekappaleita laukkuun. Jostain nimeltä mainitsemattomasta syystä en ole niin täpinöissäni lähdöstä kuin normaalisti, vaikkakin huolletun laudan ajatteleminenkin saa mielikuvituksen korkkaamattomasta mäestä lentämään. :hullu:

Hitsi olisi sittenkin pitänyt ottaa sitä punkkua kotiin mukaan, olisi voinut vaikka fiilistellä vähän vielä enemmän.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 25 Joulu 2008 21:14

En muistanut edes jouluja toivottaa ennen aattoa. No, hyvää joulunjatkoa nyt fordelaisille, jotka tässä vaiheessa olette liittyneet mukaan.

Täällä ollaan edetty aika perinteisen kaavan mukaan. Kinkku on ollut hyvää ja niin poispäin. Kuusi on vähän varisevaa sorttia ja voi olla, ettei se näe loppiaista.

:virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Maija » To 25 Joulu 2008 22:07

shaana kirjoitti:Hitsi olisi sittenkin pitänyt ottaa sitä punkkua kotiin mukaan, olisi voinut vaikka fiilistellä vähän vielä enemmän.


Pah. Minun on tehnyt viime päivinä niin paljon mieli punkkua, ettei ole tosikaan. Lasi (=pullo) punkkua ja tummaa suklaata siihen kylkeen. Maija tahtoo!

Nyt on romantiikan nälkä tyydytetty Bridget Jonesin myötä (Mark Darcy :sydän: ) ja lukuintoon lääkkeeksi tartun kohta lahjaksi saatuun Coelhon Bridaan. Saunassakin voisin käydä ja nauttia olusen tai pari. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 26 Joulu 2008 14:44

Minäkin ilmoittelen täältä, että joulusta on selvitty. Eikös nyt saa jo olla vähemmän
harras ja jopa poistua kotoa..? Mä oon tainnut käydä ulkona viimeksi aatonaattona
ellei ulkotulien sytyttämistä lasketa, joten taitaa olla aika laittaa itsensä ihmisen-
näköiseksi ja käydä vähän muuallakin kuin jääkaapilla :nolo:

Joulu on mennyt siis rauhallisesti ilman minkäänlaisia velvotteita, lahjoja tuli paljon,
olen tainnut olla aikaslailla kiltti tänä vuonna. Pukki kuuli mun toiveen ja sain Forsy-
tein taru -dvd-boksin, joten sen seurassa on kulunut päivät mukavasti. Siihen kylkeen
tietty vähän punkkua, suklaata, valkohomejuustoja ja muita herkkuja, joten mikä jot-
tei.

Sisko on tulossa huomenna kylään, sillä polttaa taskussa joululahjarahat joten hänen
kanssaan täytyy lähteä kaupungille alennusmyynteihin. Ei oikein huvittaisi, mutta kai
sitä voisi toisen seuraksi lähteä.

Alennusmyynnit ja ihmismassat :hiki:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja DarkSide » La 27 Joulu 2008 02:13

Katsokaapa.

Se oli Enter!

Kännykällä!

Ennen en osannut. Nytpä osaan! :woohoo:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 27 Joulu 2008 05:52

Minä en oikein ymmärrä tuota tullin touhua. Muutama päivä sen jälkeen kun paketti piti olla lähetetty päätullista Jyväskylän vastaavaan, niin se tuotiinkin postissa minulle kotiin. No, tämä käy minulle kyllä hyvin näin.

Tuli mätettyä työpaikalta saamani Jakobsenin iso suklaalevy melkein loppuun.

Muoks: Ai niin. Joulukiireet on kätevä kasata yhdelle päivälle ja tehdä niitä sitten kerralla koko iltapäivä ja yö. Aatonaatona hain kuusen, käytiin haudalla, tyhjennettiin pakastin, sulatettin, siirrettiin se (ja vanha hella) minun kämpilleni ja täytettiin uudestaa, ripustettiin jouluvaloja, siirreltiin tavaroita ja lopuksi maalasin vielä kattoa. Oli kai siinä vielä muutakin, mutten nyt muista mitä. Eikä mennyt kuin jonnekkin kuuteen aamulla. Olisin valvonut kuitenkin, joten käytinpä ajan hyödyksi. :tilt:
Sen jälkeen ei sitten ole minkäänlaista kiirettä tullut pidettyäkään.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 27 Joulu 2008 16:19

Levoton olotila. Tekisi mieli tehdä jotain erikoista. :D Tässä on aatosta asti kyhjötetty kinkun ja sulkaarasian välissä, niin kaipaan actionia.
No koirien kanssa on tehty pitkä lenkki lääkärissä käynnin palkkioksi. Kissakin on juoksutettu ulkona niin, että se halusi jo sisälle nukkumaan. Ajattelin, että on niin hieno ilma, että voisi mennä luupuistoon sukututkailemaan ja kuvailemaan, mutta tässä ihmetellessä on kello kulunut ja kohta on äkkiä pimeä. No, tulevaa kissanpentua olisi pitänyt päästä katsomaan, mutta kasvattajat sairastelivat joten tapaaminen siirtyy ensi viikkoon. Alennusmyynnit ja ihmispaljous ei houkuta ja kylässäkin on käyty ihan tarpeeksi.
Eli näillänäkymin jatketaan totuttuun malliin. :tilt: Sohva ja konvehtirasia kutsuvat kohta. Ehkä ensi vuonna voisi pikkaisen jo reipastua.

....

Tekee muuten aivan älyttömästi mieli kuoharia. :p Mutta ei viitsi avata koko pulloa vain parin lasillisen tähden. Jos nyt kuitenkin odottaisi uuteenvuoteen. :)
Hitsi. Mitähän uudestavuodesta tulee. Jos jouluna oli paljon porukkaa, niin uutenavuotena ei tule montaakaan ihmistä. Rahanhimoiset paskat ovat töissä juuri vuodenvaihteessa, eivätkä kuulemma jaksa. Sniif. :nirppa:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron