Vaivaisten valitukset

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 03 Syys 2017 21:30

Kaksi viikoa särkevää kättä mennyt.
Kolmas alkaa huomenna.
Kokeilen silti onneani ja menen töihin :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 27 Syys 2017 08:28

Poskontelontulehdus, vanha ystäväni, pitkästä aikaa... :epäilevä:
Töissä ollessa oli helppo käydä Terveystalolta hakemassa lähete nenätohtorille punktioon, mutta näin äitiyslomalla en oikein tiedä, mistä saisi apua. Toivoahan voi, että tämä tästä pikkuhiljaa laantuu, mutta kiva ei ole, kun poskiontelot ovat täynnä mätää niin, että kurkussa maistuu. Terveyskeskuksesta ei varmaan hirveästi voi kysellä toimenpiteitä omien toiveiden mukaan ja Terveystalolla käynti tulisi maksamaan yli 200 euroa. :norsu:
Taustalla vielä pieni pelko, että uudessa talossa on sisäilmaongelmaa, joka pahentaa tautia. Tietäisi vain, miten helposti saisi selvitettyä, onko ilmassa ongelmaa vai vain omassa päässä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 27 Syys 2017 11:36

Shay kirjoitti:Poskontelontulehdus, vanha ystäväni, pitkästä aikaa... :epäilevä:
Töissä ollessa oli helppo käydä Terveystalolta hakemassa lähete nenätohtorille punktioon, mutta näin äitiyslomalla en oikein tiedä, mistä saisi apua. Toivoahan voi, että tämä tästä pikkuhiljaa laantuu, mutta kiva ei ole, kun poskiontelot ovat täynnä mätää niin, että kurkussa maistuu.

Terveyskeskuksessa määrännevät antibioottikuurin, mikä on ihan hyvä vaihtoehto. Mulla oli taannoin jo lähete punktointiin, mutta kyseinen lääkäri oli sitä mieltä, että ei kannata. :keijo: Punktointia ei enää kovinkaan herkästi suositella.

Kai sulla on nenäkannu käytössä? :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 29 Syys 2017 20:37

marenkienkeli kirjoitti:
Shay kirjoitti:Poskontelontulehdus, vanha ystäväni, pitkästä aikaa... :epäilevä:
Töissä ollessa oli helppo käydä Terveystalolta hakemassa lähete nenätohtorille punktioon, mutta näin äitiyslomalla en oikein tiedä, mistä saisi apua. Toivoahan voi, että tämä tästä pikkuhiljaa laantuu, mutta kiva ei ole, kun poskiontelot ovat täynnä mätää niin, että kurkussa maistuu.

Terveyskeskuksessa määrännevät antibioottikuurin, mikä on ihan hyvä vaihtoehto. Mulla oli taannoin jo lähete punktointiin, mutta kyseinen lääkäri oli sitä mieltä, että ei kannata. :keijo: Punktointia ei enää kovinkaan herkästi suositella.

Kai sulla on nenäkannu käytössä? :sydän:

Nenäkannu on ollu mun paras kaveri viime päivinä ja olokin ehkä jo vähän helpottaa. :tilt:

Mää oon syöny antibiootteja ihan tarpeeksi tämän elämän aikana, joten kannatan punktiota, kun se on mua auttanut aikaisemminkin. Leikkauksen jälkeen ei ole tarvinnut ees puuduttaa toista puolta ennen huuhtelua. :tilt: Jospa tämä tästä menee ohi ilman lääkärien sekaantumista, kun viime yönä ei tarvinnut herätä yskimäänkään kertaakaan. :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 07 Marras 2017 11:12

Mullahan on taas koko syksyn ollut astmaattinen yskä. Viime viikon lopulla jouduin käyttämään normaalia enemmän astmalääkettä ja tuntui että välillä on vaikeampi hengittää. Sunnuntaina oltiin vesipuistossa ja se kosteus oli tosi ihanaa hengitykselle. Illalla lähti iso, hengitysteitä painanut asia liikkelle ja sain yskittyä sen jopa pois. Ja sitten eilen olin ihan poikki töissä. Ajattelin sen olevan vain jotain vesipuiston jälkeistä juttua, mutta olikin flunssa. Aivastelin töiden jälkeen ja nokka meni ihan tukkoon. Nukahdin ekan kerran seittemän jälkeen, torkuskelin, siirryin lopulta sänkyyn nukkumaan ja epäilen että oli alilämpöä tai kuumetta. Olo oli ihan hirveä kuitenkin. Olin soittanut jo aiemmin töihin etten taida päästä ja se oli ihan hyvä päätös.
Olo on edelleen ku ois joku käynyt varastamassa energiat. Hengittäminen sentään on helppoa ja yskäkin on vain satunnaista. Nenäkannu :sydän:
Arvioin että nukuin reilun 12 tuntia :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 09 Marras 2017 16:10

Hemmetin flunssa ei anna periksi :epäilevä:
Edelleen tosi voimaton olo ja nokka ihan tukossa.
Kurkku on semisti kipeä ja yskiminen sattuu keuhkoputkeen.
No, toisaalta en oo ihan koko aikaa levännyt. Eilenkin kävin illalla pelaamassa Pokemonia.

Josko viikonloppuna paranisi, niin olisi energiaa ruveta hääräämään muuttoa. :jaaha:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 02 Joulu 2017 00:48

Alaselän kipuni palaavat aina inhottavasti, kun luulen niiden vihdoin hellittäneen. Olin maanantaina osteopaatilla akupunktiossa toisen kerran. Tuntuu, että se vaikuttaa muutaman päivän viiveellä niin, että nyt on kipeässä kohdassa sellaista jännää verenkierron lisääntymisen tuntua. Minua myös hierottiin, mutta se saattoi pahentaakin kipua ainakin joksikin aikaa. Täytyy sanoa, että niistä kivuttomammista hetkistä on tosi onnellinen, mutta toisaalta varoo koko ajan ja etenkin saa olla tarkka asentojen kanssa, kun helposti joku tietyssä asennossa olo laukaisee kivun.

Mutta akupunktiota kannatti kokeilla, vaikka olin sen suhteen skeptinen aluksi. Toivon mukaan vaan pisti niitä neuloja oikeisiin paikkoihin. :keijo:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1035
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 08 Joulu 2017 21:14

Oon kipee :huoh:
Olin eilen pitkän päivän töissä ja olin kotona vasta neljän jälkeen :epäilevä:
Normaalisti olisin päässyt klo 11:45 töistä, mutta jäin tekemään juttuja koska se yt-palaveri.
Sitten se kostautui. En saanut nukuttua kunnolla, vaan valvoin puoli neljän aikaan reilun tunnin kissoja paijaillen ja just kun olin nukahtamassa niin Myyyyy rupes tappelemaan VIivin kanssa :jaaha:
Niin nyt sitten särkee. Kämppis lupasi lihasrelaksantin, minkä ajattelin myös ottaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 20 Joulu 2017 16:22

Mulla oli sitten silmätulehdus :epäilevä:
Ei oo ollu ikinä aikuisiällä, tai en ainakaan muista :jaaha:.
Nenän limakalvot vuotaa verta ja hengitys on vähän vaikeeta nenän kautta. :friikkipeukku:
Lisäksi selkä särkee, jalat särkee, eikä oikeen mikään meinaa auttaa.
:huoh:
Jee talvi, jeejee. Jee homeiset sisäilmat, jee duunipaikan oikea joulukuusi mikä vuodattaa vettä mun silmistä ja lisää hengitysvaikeutta nenässä, jeejee.
Mitähän kevät tuo tullessaan? Sehän se algeeriakausi oikeastaan on.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 09 Tammi 2018 14:06

Jaahas se olis sit jo viides päivä flunssaa. :epäilevä: Aloitin optimisesti työt torstaina ja perjantaina jouduinkin jo jäämään kotiin flunssassa. :keijo: Vielä kuvittelin, että olisin jaksanut tehdä töitä kotona, mutta vielä mitä. Päivä meni sohvalla maatessa, telkkaria katsoen ja välillä nukkuen. Viikonloppuna ei ollut enää kuumetta, mutta lepäilin silti sohvalla ja yritin ottaa hyvin iisisti. Sinkkitabletteja napsin myös vähän väliä, koska minulle väitettiin niiden lyhentävän flunssan kestoa.

Toki sitten kun pahin oli mennyt ohi, sohvalla makoilu oli hetken ajan ihan rentouttavaakin, kunnes olin nähnyt jo melkein kaikki maailman tv-sarjat ja leffat. :keijo: Maanantaina sentään palasin töihin.

Kai tämä parempaan päin on mennyt, mutta vieläkin on tukkoinen olo ja yskä tekee tuloaan tai onhan se jo, mutta sen pahentumista odotellessa...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 09 Tammi 2018 15:49

Mä oon ihan tukossa, mutten tiedä onko se siksi että mulla on on nenä niin verillä että sinne kertyy rupi, joka sitten kasvaa isoksi kun haavat on koko ajan auki ja vähäinenkin nuha lyö sen heti umpeen :epäilevä:
Mietin myös että onko tää alkavaa flunssaa vai myös jotain muuta.
:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 10 Tammi 2018 00:21

L-S kirjoitti:Jaahas se olis sit jo viides päivä flunssaa. :epäilevä: -- Sinkkitabletteja napsin myös vähän väliä, koska minulle väitettiin niiden lyhentävän flunssan kestoa.

:paijaus: Pikaista paranemista! Sinkkitabletit muuten kannattaa sitten imeskellä. Käsittääkseni teho on nimenomaan osoitettu tulevan silloin, kun sinkki viipyy pitkään suussa.

Kibaya kirjoitti:Mä oon ihan tukossa, mutten tiedä onko se siksi että mulla on on nenä niin verillä että sinne kertyy rupi, joka sitten kasvaa isoksi kun haavat on koko ajan auki ja vähäinenkin nuha lyö sen heti umpeen :epäilevä:

Nenäkannutus saattaisi auttaa. Mulla oli yhteen väliin samanlaisia oireita, mutta nenäkannulla sain oireet poistumaan. Irtoileva rupi poistui veden mukana, joten ei (enää :vihellys: ) tarvinnut sitä sörkkiä, mikä johti siihen, että nenän limakalvot pääsivät paranemaan. :tilt:

Marengin nettiapteekki neuvoo. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 11 Tammi 2018 13:08

Oon kannuttanut koko ajan, mutta rupi ei ole muuttunut, eikä haavaumat tai muut parantuneet. Töissä aivastelu vielä lisäksi aina reväyttää kaikki auki. Semmosta pientä :keijo:

Vuorokauden mittainen migreeni on taittumassa. VIime yö oli yhtä heevettiä säryn ja valvomisen kanssa, mutta nyt aamulla on ruvennut helpottamaan. En saanut eilen pakotettua itseäni syömään, mutta tänään ei näytä olevan ongelmaa. Ehkä tämäkin taittuu tästä hiljalleen.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 14 Tammi 2018 17:24

Oli akupunktio ja voimat meni. Eilen särki, tänään olen kyennyt vain makaamaan. Päätin perjantaina niissä jälkitiloissa että viikonloppuna en tee mitään ja jestas kun se on ollut helppoa. En kirjaimellisesti ole tehnyt mitään.
Silti olen edelleen ihan voimaton ja poikki. Haluaisin vain vetäytyä hengittämään johonkin metsään, mutta voimat ei riitä lähtemiseen :keijo:
Onneksi on töitä huomenna vasta iltapäivällä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 14 Tammi 2018 18:47

Akupunktiosta tulee kyllä väsynyt olo. Tosin itsellä ensimmäisestä kerrasta tuli paljon voimakkaampi vaikutuksen tunne kuin toisesta.

Kipuni itsessään ei ole kadonnut, mutta on ollut parempia päiviä. Kolmen viikon päästä pitäisi mennä töihin, toivon mukaan olisi parempi silloin. Ei kai tässä hirveästi voi muuta kuin vain koittaa elää tämän kanssa.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1035
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 14 Tammi 2018 20:22

päivänpolttaja kirjoitti:Akupunktiosta tulee kyllä väsynyt olo. Tosin itsellä ensimmäisestä kerrasta tuli paljon voimakkaampi vaikutuksen tunne kuin toisesta.

Kipuni itsessään ei ole kadonnut, mutta on ollut parempia päiviä. Kolmen viikon päästä pitäisi mennä töihin, toivon mukaan olisi parempi silloin. Ei kai tässä hirveästi voi muuta kuin vain koittaa elää tämän kanssa.


Sepä se. Jossain kohtaa kannattaa ruveta kyselemään kuntouttavia asioita, koska esim. ryhmäkuntoutuksesta voi saada vertaistukea ja uudenlaisia vinkkejä olemiseen.

Mun akupunktiosta palautuminen kestää aina aikansa, varsinkin jos on ollut taukoa. Mulle akupunktiossa on myös henkinen puoli, että siltä puolelta availlaan tukoksia muiden ohella.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja L-S » Su 14 Tammi 2018 20:54

Kibs ja päivis :paijaus:

Ihan kuin sinkkitabletit, tai jokin, olisivat auttaneet edes vähän. :raps: Ei nimittäin ole tullut sellaista hillitöntä yskää, mikä mulle usein flunssan jälkeen tulee. Toki vähän on yskittänyt, mutta jos se jää muutamaan kevyeen yskäisyyn päivässä, niin halleluja. :keijo: Ehkä sinkin lisäksi auttoi myös kunnon lepääminen sekä se, että menin melkein koko viikon töihin bussilla enkä kylmettänyt itseäni lisää tuolla pakkasessa kävellessä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 15 Tammi 2018 18:08

Taas selkä aika jumissa. Onneksi ei kipeällä tavalla, vaan puuduttavalla tavalla. Ei puutuneisuuskaan toki hyvä ole, mutta näistä parempi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 29 Tammi 2018 09:53

Kipu, my old friend.
Oikeaa jalkaa särkee kantapään ja nilkan alueelta niin hitosti, etten pysty astumaan kunnolla. Ihan tajuton hermosärky. Normisti se särkee vaan ylempää ja nyt on vähän semmoinen ärsytys pinnassa siitä että jalka on näin klesa. Kävely on normaalia hankalampaa ja mietin että mitenköhän saan tehtyä ruokaa tänään jos ei tällä voi yhtään seistä. :epäilevä:
Parastahan on se, että töiden teosta ei meinaa tulla mitään :jaaha:

:epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 30 Tammi 2018 22:43

Kibaya kirjoitti:Kipu, my old friend.
Oikeaa jalkaa särkee kantapään ja nilkan alueelta niin hitosti, etten pysty astumaan kunnolla. Ihan tajuton hermosärky. Normisti se särkee vaan ylempää ja nyt on vähän semmoinen ärsytys pinnassa siitä että jalka on näin klesa. Kävely on normaalia hankalampaa ja mietin että mitenköhän saan tehtyä ruokaa tänään jos ei tällä voi yhtään seistä. :epäilevä:
Parastahan on se, että töiden teosta ei meinaa tulla mitään :jaaha:

:epäilevä:


Se mitään hermokipua ollut, vaan akillesjänteen tulehdus. :keijoei:
Viikko alkuun saikkua ja särkylääkkeitä. Perussärkkäri mitä mulla on pitää kipua n.2 tuntia. Ajattelin huomenna ottaa vähän enemmän roppia kun on fytsiterrorismia ja jotain epämääräistä hiipparointia Helsingissä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 06 Helmi 2018 15:23

Lisää saikkua :keijoei:
Voi uusia helposti ja mitä näitä nyt on, tee jumppaa jne.
:epäilevä:
Nooo, näilläpä taasen mennään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja damn » Su 18 Helmi 2018 04:45

Lähdin aamulla luistelemaan ja tunti siitä eteenpäin päädyin sairaalan päivystykseen murtuneen ranteen kanssa. Kolme tuntia odotusta ranne ihan väärässä asennossa ja kyyneleet kivun takia valuen. Kipsasivat, mutta ranne oli virheasennossa ja joutuvat leikkaamaan. Piti leikata jo illalla, mutta joku akuutimpi kiilasi mun ohi. Siispä oon maannut osastolla odotten, jos aamulla ekana leikkaisivat. Kipulääkettä oon saanut tolkuttoman paljon, mutta silti koskee aina vaan.

Olisipa tämä jo ohi, haluun kotiin. Mulla tulee niin hajoomaan pää saikulla :(.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 18 Helmi 2018 10:28

:paijaus:
Oisko sulla jotain leffoja tai sarjoja mitä on katsomatta ajanpuutteen vuoksi? Nyt ois ainakin aikaa :tilt:
Tsemppiä!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja L-S » Su 18 Helmi 2018 19:24

Damn :paijaus:
Toivottavasti ainakin kivut hellittävät pian. Mulla murtui ranne luistellessa myös jokunen vuosi sitten, en ole sen jälkeen käynyt luistelemassa... Sitä ei onneksi tarvinnut leikata, mutta kyllä sen kipsin kanssa oli jonkun aikaa hankalaa. Mulle määrättiin saikkua, mutta en sitä varsinaisesti pitänyt muutamaa kipupäivää lukuunottamatta, tietokonetöitä pystyi kyllä tekemään kipsinkin kanssa, vaikka se vähän hankalaa välillä olikin (no, työtilanne oli silloin se, että ei sen saikun pitäminen oikein tuntunut järkevältä :epäilevä: ).

Talvi on tosiaan vaarallista aikaa. Kuukausi sitten kaaduin jäisissä portaissa ja satutin häntäluuni. Vasta nyt alkaa tuntua siltä, että sitä ei enää juurikaan huomaa paitsi ehkä pidempään istuessa. Toki siitä ensimmäisestä kaatumisesta pari viikkoa myöhemmin kaaduin uudestaan ja satutin siinäkin hanurini, ehkä vähän eri kohdan, mutta ei sekään varmasti alkuperäisen vamman parantumista auttanut. Häntäluu on kyllä kovin kivulias kohta satuttaa, en suosittele. :keijo: Ja ulkona on edelleen pääkallokelit, koko ajan saa pelätä. :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja theia » Ke 21 Helmi 2018 10:31

Lenssu :( räkä valuu mulla ja lapsella, jäin kotiin sairastamaan ainakin täksi päiväksi. Lapsen päiväkodissa influenssaa (ja lähipiirissäkin parilla), joten todella toivon että siltä vältytään täällä.

On tää vaan niin raskasta sairastaa kun pikkuihmisellä riittää energiaa vaikka pienelle kylälle jakaa... No, onneks on Pikku Kakkonen ym lasten ohjelmat :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa