ARGH! Ärsytysketju.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja theia » Pe 30 Loka 2015 10:51

Puoliso :epäilevä:

Mulla on viikon loma. Lähden siis pe Lontooseen, tulen ma iltapäivällä takaisin. Ja miten miehen työt menee? No sillä on se viikonloppu vapaa kun oon Lontoossa, ja sitten sen lomaviikon se on töissä ma-la :epäilevä: Mua TURRRRHAUTTAA että MIKSI se ei ole pyytänyt edes YHTÄ päivää vapaaks kun mulla on loma!! :epäilevä:

No, mitäköhän tekemistä sitä sitten yksin keksisi. Pitihän meidän mennä pankkiin juttelemaan asuntolainasta yms että voitais alkaa etsiä isompaa kämppää, mutta ilmeisesti herra on tämän unohtanut (vaikka siitä puhuinkin sille). Olis kai pitänyt sanoa että pyydä *TUO* päivä vapaaksi, niin olisi ollut varmaan mahdollista sitä vapaata saada. Ehkäpä me sit ehditään ennen sen *tun iltavuoroa... *ttu *tana.

:epäilevä: :epäilevä: voiskohan sen sinkauttaa tonne kuun kiertoradalle hetkeks? :epäilevä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 30 Loka 2015 16:23

Ottaiskohan se mun puolison mukaan sinne kiertoradalle? :epäilevä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 30 Loka 2015 16:53

Ja mun. :keijo: Jos se vaikka sen jälkeen alkaisi taas arvostaa mua. Nyt on melkoinen laskusuhdanne menossa suhteessa. Tää on pahempaa kuin riitely. Ei nimittäin tunnu, että kelpaisin sellaisena kuin olen. Toisaalta molemmilla on vähän väsynyt fiilis. Ei ole syytä erota, mutta onko kunnollisia syitä pysyä yhdessäkään. Sitä nyt sitten pohditaan. Ehkä tää tästä, kunhan Miehekkeen alakulo helpottaa. Tai sitten se ei helpota ennen kuin saadaan ratkaisu tehtyä. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Aranwe » Pe 30 Loka 2015 21:08

:paijaus:
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 30 Loka 2015 23:09

:paijaus:
Mä ehdotin kyllä theialle että jos laittais narun kiinni ja täyttäis heliumilla ja nostais vähäksi aikaa eri korkeuteen. Sitten sen sais narulla vedettyä sieltä takas. :keijo:

Toki voisin hippadulla-aspektilta sanoa että nyt on aika kova loppuvuosi tiedossa, ja hoittakaa vaan kestää. :halitus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 31 Loka 2015 01:18

Joo, ihan omalla järjelläkin ajateltuna tiedän, että ainakin itselläni tulee olemaan rankkaa (edelleen) niin töissä kuin parisuhteen ja perhesuhteittenkin saralla. (Näin jo muun muassa unta siitä, että isä oli muka alannut taas juomaan. :huoh: ) :bubbles:

Mutta kyllä tää tästä. Jotenkin. Joskus.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 26 Marras 2015 21:37

Vaikuttaa siltä, että iPadini ei kestänyt sitä muutamaa pakkasastetta joka alkuviikosta oli, tai ainakin se meni toimimattomaksi oltuaan repussa edestakaisen työmatkan ajan. Ilmeisesti tätä ei takuu korvaa, kun pitää 0-35 astetta olla, jotta rikkoutuminen korvattaisiin. Enemmän kuin laitteen menetys korpeaa se, että sisältönä olleet kuvat ja videot ainutlaatuisista jutuista taisivat nyt kadota iäksi.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 27 Marras 2015 09:42

:paijaus:

päivänpolttaja kirjoitti: Ilmeisesti tätä ei takuu korvaa, kun pitää 0-35 astetta olla, jotta rikkoutuminen korvattaisiin.


Eikös tästä oo ollunna Applen kanssa vääntöä jo jonkun aikaa että jos myy tuotteita maassa jossa on pakkastalvet, eli esim. Suomessa, takuun pitää korvata myös pakkasjutut? Joo, ohjesääntö voi olla toi, mutta kun meillä on sitä pakkasta ja harvempi jättää pakkaspäivinä puhelintaan/padiaan/maciaan himaan...
En puhu siis varmuudella, mutta sinuna kokeilisin kepillä jäätä! :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 30 Marras 2015 16:54

Menee hermot, kun kukaan ei vastaa lähettämiini sähköposteihin. Eräs muutenkin hermostuttava juttu ei siksi etene mihinkään, ja samaan aikaan on toisaalta paineita, että sen pitäisi edetä.

Menee myös hermot, kun en ole saanut tässä kuussa ansaitsemiani rahoja tilille. En jaksaisi koko ajan olla kyselemässä tuollaisten perään (toisen rahan perään kyselin jo kerran ja se kerrottiin laitetun maksuun...). Hauska sitten yrittää yhdistellä epäselviä maksuaikatauluja työttömyyskorvausten hakuun. :gaah:

Miksei nyt joku asia edes voisi onnistua hyvässä järjestyksessä? Ei jaksaisi tällaista jatkuvaa ylimääräistä säätöä, ei varsinkaan juuri nyt.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja theia » Ti 01 Joulu 2015 11:34

Äiti :epäilevä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 14 Joulu 2015 16:10

Jo kuukautisten takia v**uttaa. Ihan muuten vaan ja kivun takia. :norsu: Sitten vielä sivusto, joka linkkaa eteenpäin sivustoille, joiden artikkeleihin meillä on lukuoikeus, ei toimi (kiva kirjoittaa artikkelia) ja ohjaaja ei ole lähettänyt takaisin ties kuinka pitkään korjailussa ollutta osiota artikkelista, vaikka lupasi (kiva kirjoittaa artikkelia). :gaah: Jos olisin tuon nettisivuston huoltokatkosta etukäteen tiennyt, olisin tullut eilen töihin ja tehnyt tänään lyhyemmän päivän. :norsu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 20 Touko 2016 16:55

Jotkut ihmiset, kuten Pomppiksen siskopuoli, osaavat kyllä nostaa verenpainetta. :kiro:

Sain toissapäivänä tietää, että sisaruksilla on whatsapp keskustelu käynnissä koskien appiukon syntymäpäivälahjaa. Juhlat on huomenna ja yhteisahjaksi olivat päättäneet ostaa ukolle bonsai-puun. En nyt sano mielipidettäni ideasta, mutta sanoin, että voin puun hakea tänään aikani kuluksi. Olivat jo päättäneet paikankin, joka sijaitsi Vantaan perukoilla. Ei mua haittaa julkisilla kuljea, vaikka siihen meneekin aikaa.

Sain pojan (ja rattaiden) kanssa puun raahattua kotiin niin eikö Pomppis laita viestiä, että siskopuoli päättikin hommata oman lahjan, koska bonsai oli LIIAN HALPA yhteislahjaksi. Noin 40 senttiä korkea puu maksoi 40€ eli ei tosiaan kalleimmasta päästä..

Mutta voi veturi mä sanon. Olisi nyt stana kertonu tuon vähän aikaisemmin ni olisin hakenu sen puun jostain lähempää! Tai keksinyt meille jonkun muun lahjan, koska noh... Puu, joka vaatii päivittäistä hoitoa on lähinnä riesa ihmiselle, joka ei edes halua mitään lahjaa.

Ja jos sillä lahjan hinnalla on kerta niin iso merkitys niin olisivat sitten keksineet jotain muuta. Voi vittusaatana, mitä jengiä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 23 Touko 2016 09:54

Meidän pihapiirin taloissa (samaa konseptia kaikki) tehdään tämä kesä lähinnä ulkopuolelle sijoittuvaa remonttia. Eikä siinä, hyvä että tekevät koska nää talot kirjaimellisesti hajoaa käsiin.
Mutta tuo meteli mikä noista masiinoista lähtee! :gaah:

Sisällä porataan ja ulkona huutaa 7h putkeen tollanen nosturi jonka nokassa työntekijä korjailee jotain seinälaattoja, saumauksia yms. Ei voi istua partsilla nauttimasta aamupäivän auringosta kun nosturin koneen ääni pitää niin kovaa ääntä että korviin sattuu. Puhumattakaan että voisi pitää ikkunoita tai partsin ovea auki. Kiva hei näillä lämpimillä ilmoilla kun tässä talossa ei ilmastointi ole läheskään hyvä/toimiva. :peukku:

Jos tää on tätä koko kesän, mie tuun hulluksi. :gaah:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 08 Marras 2017 00:53

Grrrrr Microsoft ja Office.
Törmäsin tänään ärsyttävään ongelmaan yrittäessäni printata PowerPoint-esitystä, jossa oli presentation noteseja itse kalvojen alapuolella siten, että ne notesit olisivat tulleet mukaan myös. Tulostimesta tuli sivukaupalla jotain ihan kummallista sotkua, jossa fonttikoot ovat miten sattuu, suurinta osaa muistiinpanojen teksteistä ei näy (tai näkyy vain puoli riviä - eikä suinkaan niin että katkeaisi kesken lauseen vaan lauseesta näkyy vain alaosa :P ) ja osa kalvoista ei tulostunut lainkaan - vaikka siis ruudulla ne näyttävät ihan normaaleilta. Vika on kai jossain kyseisen PowerPoint-esityksen asetuksissa, mutta en tiedä missä siellä. Oli pakko kopioida ne hiivatin muistiinpanot Wordiin ja printata ne sieltä ja sitten kalvot erikseen ja nyt mulla on pino sekalaisia papereita, jotka menevät taatusti esitystä pitäessä sekaisin. :epäilevä:

Tämän jälkeen yritin kirjoittaa aiheesta viestiä Microsoftin tukikeskustelupalstalle, koska haluaisin vastaisuuden varalle tietää mitä ihmettä kyseiselle ongelmalle voisi tehdä (käytin ongelman ratkaisuun jo tunnin, mutta mitään ratkaisua ei löytynyt, sitten oli pakko luovuttaa). Sitten kun olin kirjoittanut sen viestin, jota en tietenkään ollut kopioinut mihinkään, tuli virheilmoitus ja se viesti hävisi. :epäilevä:

Microsoft :kiro: :gaah: (Olin töissäkin tänään 11 tuntia kiitos tämän...)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja L-S » Su 03 Joulu 2017 16:58

En muista oliko erikseen ketjua ärsyttäville sanoille ja sanonnoille, mutta haluan vain valittaa johonkin ilmaisusta "yhteiset pelisäännöt". Saan siitä näppyjä, koska sitä käytetään ihan liikaa erityisesti työelämään liittyvissä teksteissä. Yleensä ne tekstit ovat jotenkin ympäripyöreitä ja epämääräisiä muutenkin. :epäilevä:

Kiitos ja anteeksi :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 04 Joulu 2017 20:00

"Yhteiset pelisäännöt" tarkoittaa yleensä sitä, että muiden pitäisi tehdä just niin kuin MINÄ haluan... :epäilevä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 20 Joulu 2017 16:25

Kämppis osti eilen Amarylliksen.
Se on "tappavasti myrkyllinen" (netin mukaan) kissoille.
Kämppiksen mielestä kissa on niin viisas ettei syö mitään mille on allerginen.
Ärsyttää eniten siksi, että olin aiemmin sanonut siitä etten tiedä syökö noi kukkia vai ei, koska mulla ei oo ollut kukkia.
Koska en halua että ne saa jotain myrkytyksiä.
:gaah:
Ni nyt sitten Amaryllis!
Hän laittoi sen "ylös". Eli kaapin päälle mikä on helposti saavutettavissa jos hyppää sängyltä. Tosi kiva.
Sanoin kyllä että ois voinut etukäteen kysyä, koska tiesin että joulukukat on myrkyllisiä kissoille. Pahasti.
*ttu!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 15 Tammi 2018 20:44

Mun kotitakista putosi viikonloppuna pois vastakappale siitä osasta mikä pitää vaatteen etuosan kiinni ja ompelin sen tänään kiinni.
Väärinpäin.
:keijoei:
:virne:
Heevetti. Eiku uusiksi.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 01 Maalis 2018 00:43

Rehellistä suomalaista taas potkitaan päähän.

Ilmoitin Saksalaiselle pankkipalveluiden tarjoajalle muuttuneista osoitetiedoista. Heidän tyly vastauksensa oli: "Ai, olet muuttanut ulkomaille maahan jossa emme tarjoa palveluita? Meidän täytyy sulkea tilisi."

Mulla menee siltä tililtä vielä maksuja ainakin 2019 saakka ja sinne myös tulee maksuja, mm. mun bonukset, vuokratakuun palautus ja mahdolliset veronpalautukset viime vuodelta ja tältä vuodelta.

Vetoavat pykälään, joka sanoo että voit avata tilin jos olet 18-vuotias ja täytät ehdot, joissa yksi on että asut maassa joissa palveluita tarjotaan. Ei tuo pykälä kuitenkaan sano selkeästi että se oikeuttaisi sulkemaan tilin jos muuttaa maasta pois.

Mitä vittua nyt teen?

Pahimmassa tapauksessa mun säästöt katoaa jonnekin, tulevat maksut jää limboon ja mun luottotietoihin tulee merkintöjä kun suoraveloitukset ei mene läpi.

AAARGH!

: oispakaljaa:
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja L-S » To 01 Maalis 2018 10:51

No onpas kyllä ärsyttävää. Mutta kai tuossa tapauksessa voi siirtää rahat sitten ulkomaille ja maksut tehtäväksi toisessa maassa olevalta tililtä käsin (hankalaa varmasti, mutta tuskin mahdotonta) ja ilmoittaa kaikille maksajille, että rahat maksetaan ulkomaille (varmaan tarpeen vaatiessa maksavat esim. veronpalautukset jollain shekillä, jonka saa sitten kalliiseen hintaan lunastaa omassa pankissaan)?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Aranwe » Pe 02 Maalis 2018 00:00

En tiedä oikeasti mitä tuossa voisi tehdä. Odotan nyt kauhulla että ne sulkee sen oikeasti, mutta ainakaan tänään ei ole asiakaspalvelusta kukaan vastannut mitään. Sanoin että vastustan niiden päätöstä.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Aranwe » Pe 02 Maalis 2018 21:46

Toinen asiakaspalvelija samasta pankista otti yhteyttä ja käytiin asia puhelimitse läpi. Saan pitää tilini, eli homma kunnossa. Kannatti siis olla tiukkana ja esittää kohtelias vastalause.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Edellinen

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron