ARGH! Ärsytysketju.

ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja theia » Ke 01 Helmi 2012 11:37

Mulla nyt tuntuu olevan ärsytyksiä useammin, mutta ei mitään sellaisia kovin isoja. En halua tukkia muita ketjuja negatiivisuudellani, niin tälle on nyt sitten omansa :keijo:

---

Tänään junassa nainen mun vieressä viilasi kynsiä. Siis hyi yöööök - se ääni on vaan jotain niin hirveetä! En sitten kuitenkaan voinut/uskaltanut pyytää sitä lopettamaankaan, joten sen sijaan vain ärsyynnyin maksimaalisesti :p
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 01 Helmi 2012 11:48

Ärsyynnyin tästä ketjusta! :keijo:

Tai siis, kun mukihärötin tuon, että äänestysketju, ja luulin, että tämä on joku "ketä äänestit" -kysely. :epäilevä:

Musta on tullut yliherkkä kaikelle vaaleihin liittyvälle. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 01 Helmi 2012 11:55

Mua ärsyttää, kun joka hemmetin kuunvaihde kun meillä on töissä pahin kiire ja tiukat aikataulut, kaikki on nurin. :gaah: Nyt pystyy sentään tekemään jotain, niin ei vituta, vaan ärsyttää hieman.

Eniten ärsytystä on viime aikoina kuitenkin aiheuttanut Soneran mainos metroasemalla: "Tule Valokuitu kauppa-autolle!"
En ole mikään valokuitu. :gaah: Miksi mainostajat eivät hanki jotain oikolukijaa noihin. :kiroilu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 01 Helmi 2012 12:04

Lyyra kirjoitti:Ärsyynnyin tästä ketjusta! :keijo:

Tai siis, kun mukihärötin tuon, että äänestysketju, ja luulin, että tämä on joku "ketä äänestit" -kysely. :epäilevä:

Musta on tullut yliherkkä kaikelle vaaleihin liittyvälle. :epäilevä:


:femmat:

Hitto mä huokaisen helpotuksesta kun sunnuntai on ohi ja siitä enää muutama päivä, eli aikalailla viikon päästä
jengi on saanut purettua turhautumisensa väärästä presidentistä ja rauha palaa maahan, tai ainakin facebookkiin.
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 01 Helmi 2012 14:32

Mikä :kiro: siinä on että kun :kiro: kysytään onko :kiro: keikka kiireinen, niin "ei ole" ja sitten :kiro: soitetaan :kiro: kahden :kiro: tunnin :kiro: ajan :kiro: vartin :kiro: välein :kiro: että "miksi sieltä ei tule ketään?!"

:gaah:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 01 Helmi 2012 22:27

Semisti kummastuttaa negatiiviset purkaukset - tänään bussikuski näytti KESKISORMEA kuorma-auton kuljettajalle :o: Ärsyynnyin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 01 Helmi 2012 23:45

Hei, asia ketju! :D

Ärsyttäää VR:ssä:
Jokatalvinen tapansa pitää paikallisjunien lämmitys aina täysillä. :kiro: Jos ei junaan noustessa heti vähennä vaatetusta, tulee hiki, mikä sitten junasta noustessa jäätyy... Tottahan sitä lämmitystä on hyvä olla talvella, mutta kyllä sitä vähemmälläkin pärjäisi.

Näiden uusien paikallisjunien ovien jatkuva piipitys. Okei, ymmärrän kyllä että on näkörajoitteisia ajateltu ja niin pois päin, mutta alkaa hyvin nopeasti kyrsiä kun pääteasemalla odotat junassa sen lähtöä, junaan lappaa tasaisella syötöllä populaa ja joka halvatun kerran ovien täytyy piipittää. Ei auta missä istut, joka puolella piipittää. Eri asia jos äänimerkki tulisi jos ovi olisi unohdettu auki tai jotain, mutta kamoon, tämä on automaattisesti sulkeutuvissa ovissa! :kiro:

Josko sitä viimeinkin saisi aikaiseksi ja pistäisi palautetta...


Edit: Ja tuli mieleen toinenkin, pienempi ärsytys. Nimittäin taas muuttuneet leffojen ja pelien ikärajat. Ei sillä että näin "yli-ikäisenä" tuo vaikuttaisi mihinkään enää niin yhtään mitenkään, mutta tuli vaan niin perinteinen "tää on taas NIIN tätä" -fiilis kun tuosta kuulin. Ihan kuin olisivat vain huvikseen muutelleet ikärajoja silloin edellisen(kin) kerran, ja nyt sitten palattiin taas siihen systeemiin mikä oli käytössä valtaosan lapsuudestanikin. Paitsi että K14-ikärajan näyttää unohtuneen kaikessa touhotuksessaan. Mikä niissä "vanhoissa", edellisissä ikärajoissa oli vikana? Sekö että K18-leffoja lukuun ottamatta kahta vuotta nuorempi pääsi vanhemman kanssa sisään? Olisivat poistaneet sen kahden vuoden jouston sitten. Yksi vuosi sinne tai tänne, sanon minä.
No, kai sitä pitää jotain säännöllistä hommaa olla ikärajakomiteoilla, kaikilla siihen liittyvillä työryhmillä, ikärajatarrojen ja vastaavien tulostajista nyt puhumattakaan... :virnu:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Suvi » To 02 Helmi 2012 09:41

Emeritus kirjoitti: Näiden uusien paikallisjunien ovien jatkuva piipitys. Okei, ymmärrän kyllä että on näkörajoitteisia ajateltu ja niin pois päin, mutta alkaa hyvin nopeasti kyrsiä kun pääteasemalla odotat junassa sen lähtöä, junaan lappaa tasaisella syötöllä populaa ja joka halvatun kerran ovien täytyy piipittää. Ei auta missä istut, joka puolella piipittää. Eri asia jos äänimerkki tulisi jos ovi olisi unohdettu auki tai jotain, mutta kamoon, tämä on automaattisesti sulkeutuvissa ovissa! :kiro:



Mulla ei ole junat läheskään jokapäiväisessä käytössä, mutta silti :femmat: Tuo piipitys kuulostaa ihan siltä, kuin olisi hirveä hätä ja paniikki päällä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Pvi » To 02 Helmi 2012 12:25

Mr. Smith kirjoitti:Mikä :kiro: siinä on että kun :kiro: kysytään onko :kiro: keikka kiireinen, niin "ei ole" ja sitten :kiro: soitetaan :kiro: kahden :kiro: tunnin :kiro: ajan :kiro: vartin :kiro: välein :kiro: että "miksi sieltä ei tule ketään?!"

:gaah:

Kaikille termi kiireellinen ei tarkoita samaa. Kun on kysytty kiireellisyydestä, on siis hyvä sopia missä aikaraamissa työskennellään.
Kuten, sopiiko, että tulemme tällä viikolla viimeistään perjantaina. Silloin on asiakkaalla aikaa tajuta, että hetkinen, itseasiassa tällä olisikin kiire, että huomiseksi olisi hyvä saada valmista.

Kommunikointi on välistä vaikeaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 02 Helmi 2012 13:53

Suvi kirjoitti:
Emeritus kirjoitti: Näiden uusien paikallisjunien ovien jatkuva piipitys. Okei, ymmärrän kyllä että on näkörajoitteisia ajateltu ja niin pois päin, mutta alkaa hyvin nopeasti kyrsiä kun pääteasemalla odotat junassa sen lähtöä, junaan lappaa tasaisella syötöllä populaa ja joka halvatun kerran ovien täytyy piipittää. Ei auta missä istut, joka puolella piipittää. Eri asia jos äänimerkki tulisi jos ovi olisi unohdettu auki tai jotain, mutta kamoon, tämä on automaattisesti sulkeutuvissa ovissa! :kiro:



Mulla ei ole junat läheskään jokapäiväisessä käytössä, mutta silti :femmat: Tuo piipitys kuulostaa ihan siltä, kuin olisi hirveä hätä ja paniikki päällä.


Enpä ole koskaan ajatellut että se piipitys häiritsisi ketään. Kuten ei minuakaan. :D Toisaalta mulla on aina
kuulokkeet korvilla ja musiikki täysillä, mikä voi toki auttaa asiaa. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja theia » To 02 Helmi 2012 14:32

Wildchild kirjoitti:
Suvi kirjoitti:
Emeritus kirjoitti: Näiden uusien paikallisjunien ovien jatkuva piipitys. Okei, ymmärrän kyllä että on näkörajoitteisia ajateltu ja niin pois päin, mutta alkaa hyvin nopeasti kyrsiä kun pääteasemalla odotat junassa sen lähtöä, junaan lappaa tasaisella syötöllä populaa ja joka halvatun kerran ovien täytyy piipittää. Ei auta missä istut, joka puolella piipittää. Eri asia jos äänimerkki tulisi jos ovi olisi unohdettu auki tai jotain, mutta kamoon, tämä on automaattisesti sulkeutuvissa ovissa! :kiro:



Mulla ei ole junat läheskään jokapäiväisessä käytössä, mutta silti :femmat: Tuo piipitys kuulostaa ihan siltä, kuin olisi hirveä hätä ja paniikki päällä.


Enpä ole koskaan ajatellut että se piipitys häiritsisi ketään. Kuten ei minuakaan. :D Toisaalta mulla on aina
kuulokkeet korvilla ja musiikki täysillä, mikä voi toki auttaa asiaa. :keijo:

Mä just mietin, että mua alkuun ärsytti se piipitys ihan simona, nyt oon ílmeisesti jo tottunut siihen kun enää ei ärsytä. En mä ees huomaa sitä enää, vaikkei oliskaan nappeja korvissa :o: Tosin luen useimmiten, ehkä se blokkaa sitä ääntä.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 02 Helmi 2012 15:33

Pvi kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Mikä :kiro: siinä on että kun :kiro: kysytään onko :kiro: keikka kiireinen, niin "ei ole" ja sitten :kiro: soitetaan :kiro: kahden :kiro: tunnin :kiro: ajan :kiro: vartin :kiro: välein :kiro: että "miksi sieltä ei tule ketään?!"

:gaah:

Kaikille termi kiireellinen ei tarkoita samaa. Kun on kysytty kiireellisyydestä, on siis hyvä sopia missä aikaraamissa työskennellään.
Kuten, sopiiko, että tulemme tällä viikolla viimeistään perjantaina. Silloin on asiakkaalla aikaa tajuta, että hetkinen, itseasiassa tällä olisikin kiire, että huomiseksi olisi hyvä saada valmista.

Kommunikointi on välistä vaikeaa.

Ongelmana on se että me ollaan vaan puhelimessa ja me tehdään mitä käsketään :keijo:

Asiakkaamme eli yhteisö jota tämä soittanut yksilö edustaa, on kuulemma tehnyt kaikille selviksi mitä tarkoittaa "kiireellinen" ja "ei kiirellinen".
Tästä esimerkistä näemme miten hyvin :epäilevä:

Eli syy ei ole meidän (tässä tapauksessa), vaan asiakkaassa joka ei piittaa tai idiootissa joka ei osaa.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja L-S » To 02 Helmi 2012 22:55

Mulla piti tänään olla kokous/tapaaminen tms., mutta tyyppi ei sitten ollutkaan paikalla. :töktök: Ilmeisesti se oli unohtanut koko jutun tai jotain, en tiedä. Mutta nyt pitäisi sitten jaksaa kysellä perään, koska tarvitsen kuitenkin yhden paperin. :epäilevä:

Äärimmäisen ärsyttävää.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 03 Helmi 2012 15:48

Sen talon, jossa sijaitsee kauppamme, kaikki putket ovat jäätyneet. Tänään olisivat näyttelyn avajaiset ja huomenna viiden tunnin päivystys.
:huoh: ja :läps:
Pitänee muistuttaa kaikkia että jos viikonlopun jäljiltä on pullo täynnä keltaista nestettä, se EI ole jaffaa.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja L-S » La 11 Helmi 2012 09:08

Huonosti suunnitellut akateemiset e-kirjapalvelut :gaah:

Pitääkö tehdä sellaisia systeemeitä, joissa kirja on jossain palvelimella, ja sivujen kääntymistä eli latautumista pitää joka kerta odotella erikseen? Ja niin, että sivua ei suinkaan voi kääntää rullaamalla sivua alaspäin vaan pitää hilata kursori sivun yläreunaan, josta klikataan sivun kääntävää nappia. Ja sitten jos tekstiä haluaa kopioida, pitää klikata erikseen ensin nappia, jossa lukee copy, jolloin sivu latautuu uudestaan kopiointi-tilassa, jonka jälkeen vasta voi maalata tekstin ja kopioida. Copy-tila ei ole pysyvä, joten se pitää joka sivun kohdalla ladata erikseen. Ja tietenkin joka toisella kerralla kopiointia yrittäessä tulee "sisäinen virhe".

E-kirjojen pitäisi muka olla käteviä, mutta tällaiset systeemit on ainakin vaan rasittavia ja tuhlaavat aikaa. Kärsivällisyys ja heikko keskittyminen palavat jo siinä sivun kääntymistä odotellessa. :keijo:

Tällaisissa jutuissa sitä aina ymmärtää käytettävyyden tärkeyden... miten pienistä liikkeistä tietokoneella tehtävät jutut koostuvat, ja jos sitä ei ole ajateltu, miten helposti sitä hermostuukaan. Kyllä perinteinen kirja on hyvä käyttöliittymä. Sivu kääntyy nopeasti, ja siinä on samalla itse aktiivinen, eikä tarvitse katsella latautumista vierestä. Toki muistiinpanot joutuu kirjoittamaan itse, mutta ainakin kirjan voi pitää nenän edessä ja tiedoston koneella auki; on myös ärsyttävää joutua vaihtamaan koko ajan muistiinpanotiedoston ja e-kirjan sisältävän selainikkunan välillä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 11 Helmi 2012 11:35

Mun ärsytyksenaiheeni liittyy myös kirjoihin. Kävin juuri tiirailemassa koulutusohjelmani facebook-ryhmässä tämänpäiväisen tenttini aiempia kysymyksiä, ja musta tuntuu, etten osaisi vastata niistä yhteenkään. Olen lukenut, varmasti olen lukenut. Tuo yksi kirja on vaan ns. "murheenkryyni". Kamalan tiivistä, mutta silti jaarittelevaa tekstiä, jota on todella ärsyttävä lukea siten, että mitään jää päähän. Ja joku edeltävä lukija (tai ehkä kaks) on katsonut oikeudekseen alleviivata punakynällä suurin piirtein kolmasosan kaikesta tekstistä. Ja kun punakynä kuoli kesken kirjan, jatkettiin sinikynällä. Ja sit se/ne on suomennelleet sanoja marginaaliin ja rivien väliin, sekä puna-/sinikynällä että lyijykynällä, joista varsinkin jälkimmäistä ei ole viitsitty teroittaa ja siten sitä on hankala lukea. Ja kyllä, jos en näe, mitä lyijykynällä on kirjoitettu, alan tiiraamaan tarkemmin, vaikka ymmärrän suurimman osan suomennetuista sanoista. Erityistä hilpeyttä herätti kuitenkin, kun se tyyppi oli romaanista puhuttaessa suomentanut sanan 'novel' muotoon "uusi". Siinäpä sitten mietit, mitä helmettiä kirjoittaja puhuu, kun sanaluokkakin on jo väärin! :muahaha:

Mutta oikeesti, mikä pointti voi olla siinä, että alleviivataan käytännössä ihan. kaikki. asiat? Ja ympyröidään jopa konjunktioita, niin kuin juuri se "jos" olisi se olennainen pointti siinä virkkeessä. :töktök:

Ehkä se tyyppi onkin opetellut englantia tuon kirjan avulla. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja L-S » La 11 Helmi 2012 19:33

Lyyra kirjoitti:Mutta oikeesti, mikä pointti voi olla siinä, että alleviivataan käytännössä ihan. kaikki. asiat?


Eihän siinä olekaan pointtia. Näin tehdään silloin, kun ei jakseta keskittyä lukemiseen eikä siten ymmärtää lukemaansa erityisesti. :keijo: Muistelisin joskus tehneeni itsekin niin, että alleviivasin suurimman osan kirjasta, sen jälkeen päätin lopettaa alleviivaamisen ja tehdä vaan muistiinpanoja. :keijo: Se oli sentään oma kirja. Kirjaston kirjojen alleviivaaminen on muutenkin epäreilua. Varsinkin sitten, jos joku on kerran jo alleviivannut ja sit tulee joku toinen, jonka mielestä ihan eri asiat on tärkeitä. :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja skray » Su 12 Helmi 2012 10:55

Telkkarin loputtomat uusinnat ja uusintojen uusinnat! :gaah:
Olis kiva näin sunnuntaiaamuna katsoa jotain muuta kuin samaa, mitä viikolla vilkuilin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 12 Helmi 2012 14:53

Oululaisen valmiiksi leikattujen leipien & pullien turhan paksut kannikat.
Ensimmäiset pari kertaa kun tuli vastaan niin luulin että oli joku satunnainen häikkä, mutta ei. Ihan säännöllinen ilmiö. Luulisi ettei olisi ainakaan siivutuskoneen säädöistä tai leivän epätasaisesta osumisesta leikkuukoneeseen kun molempien päiden kannikka aina on niin paksu että siitä saa leikattua kaksi normaalipaksuista viipaletta ja tavallista ohuemman kannikanlirpakkeen. Jos kerran tehdään valmiiksi leikattuja paistoksia niin leikkaisivat sitten kerralla kunnolla. :töktök:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 13 Helmi 2012 11:38

Ärsyttää kun väsyttää niin paljon, ettei jaksaisi tehdä mitään kovin suurta ajattelua vaativaa, mutta mulla ei ole mitään sellaista tekemistä. :gaah: Ja tämä aamupäivä on kulunut tooosi hitaasti...
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 14 Helmi 2012 23:19

Chisu ärsyttää mua. Lähestulkoon joka päivä. Varsinkin se hemmetin Sabotage. Onko se muka nyt oikeesti niin hyvä biisi, että sen pitää tulla vastaan joka hemmetin käänteessä? :gaah:
Siis oikeesti, että joku kehtaa laulaa jotain sellaista kuin se kertosäe. :epäilevä: :friikki:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 15 Helmi 2012 11:27

Mikä helvata siinä on että ihmisten on ilmeisesti vanhasta lajimuistista tehtävä jotain seuraavista aina kun minulla on kiire ja/tai kannan kolme kertaa oman painoni verran tavaraa?
A) Tulla ulos kaupan ovesta edelläni ja pysähtyä lähes välittömästi oven eteen tukkien tien
B) Tulla ulos kaupan ovesta kun olen tulossa sitä kohti ja pysähtyä lähes välittömästi oven eteen tukkien tien
C) Jäädä keskelle kaupan käytävää keskustelemaan ryhmänä tukkien tien
D) Liikkua keskellä kaupan käytävää niin ettei ohi pääse ja tukkia tie

:gaah:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 15 Helmi 2012 13:10

Mr. Smith kirjoitti:Mikä helvata siinä on että ihmisten on ilmeisesti vanhasta lajimuistista tehtävä jotain seuraavista aina kun minulla on kiire ja/tai kannan kolme kertaa oman painoni verran tavaraa?
A) Tulla ulos kaupan ovesta edelläni ja pysähtyä lähes välittömästi oven eteen tukkien tien
B) Tulla ulos kaupan ovesta kun olen tulossa sitä kohti ja pysähtyä lähes välittömästi oven eteen tukkien tien
C) Jäädä keskelle kaupan käytävää keskustelemaan ryhmänä tukkien tien
D) Liikkua keskellä kaupan käytävää niin ettei ohi pääse ja tukkia tie

:gaah:

E) Kiilata kärry hyllyn eteen siten, ettei muut saa hyllystä haluamaansa tavaraa (ja ne katseet jos joku hipaiseekaan sitä kärryä)
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 17 Helmi 2012 21:58

Lady Keno :gaah:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja L-S » Su 08 Huhti 2012 05:14

Olen ihan varma, että mulla on jossain ainakin puoli paketillista teepusseja. Ihan hyvää vanilla chaita, mutta juon teetä tosi harvoin, siksi olen varma etten ole juonut niitä kaikkia. En vaan löydä sitä mistään. :epäilevä:

Olen etsinyt sitä aamusta lähtien (en toki koko aikaa), eikä missään näy. :gaah: Nyt kun on kurkku vähän flunssankarhea, tee olisi ihanaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Seuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron