ARGH! Ärsytysketju.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 10 Huhti 2012 14:24

Levyillä biisien perään laitettu monen minuutin hiljaisuus. :gaah:
Olkoonkin että usein noilla on tarkoitus moiselle piilottaa piilobiisejä hieman paremmin kuin vain jättämällä kansien biisilistauksesta pois, riepovat silti. :p
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 10 Huhti 2012 15:31

Saanko raivota hetken?

"JOS MOLEMMISSA VESSANOVISSA LUKEE MUTANTTIKISSAN KORKUISIN KIRJAIMIN ETTÄ "SULJE OVI PERÄSSÄSI" NIIN SE EI TARKOITA ETTÄ JÄTETÄÄN SE IHAN AUKI! ETTEKÖ TE NÖRTTI-EINARIT TAJUAA MITÄÄN MITÄ EI TARJOTA IF...THEN-KOMENTOLAUSEILLA?! JA OLKAA NYT TAI AINAKIN ESITTÄKÄÄ MIEHIÄ JA PURISTAKAA KÄSIPYYHKEET ÄLKÄÄKÄ VAAN HEITTÄKÖ NIITÄ KASAKSI TUOHON ROSKIKSEEN! NE PURSUAVAT YLI ÄYRÄIDEN JA PYYHKEET TIPPUVAT LATTIALLE SIIVOOJAN KIUSAKSI!"

:raivo:

Huh, helpotti taas
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 11 Huhti 2012 11:57

Ärsyttää ihminen. Henkilö. Ylimielisyys hänessä ja negatiivisuus.
"En ole koskaan kuunnellut Queeniä. Queen on sellaista tylsää lössötystä. Bohemian Rhapsody ehkä sieltä pahimmasta päästä. Eihän kukaan täysjärkinen sellaisesta tykkää."
Sanoo henkilö, joka kuuntelee Cheekkiä ja Fintelligenssiä :töktök:
Mulle tuli niin siinä hetkessä sellainen olo, että musiikissakin on aikakautensa klassikot. Queen ja Bohemian Rhapsody vielä sieltä suurimmasta päästä.
Ja jos ei nitä tunne, on moukka :keijo:
Itsehän en ollut siinä hetkessä ajatukseni kanssa yhtään ylimielinen, ei. :nirppa:

Mutta että ärsytti.
Helvetisti.
Henkilö vielä valitti ihan koko illan kaikesta pienestä ja turhasta. :gaah:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja theia » Ke 11 Huhti 2012 12:17

Töissä ärsyttää työkaverin jatkuva valitus. Vaikka kaikki olisi hyvinkin, niin silti on hyvä valittaa jostain. VALIVALI. Valita pääs sisällä, kiitos, kaikkea ei tarvii kertoa mulle. MUR :epäilevä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja skray » To 12 Huhti 2012 09:05

Miehekkellä oli Norjasta takasi tullessaan kaksi erilaista 50 kruunun seteliä jäljellä. Tänä aamuna niitä ihmeteltiin ja selvitinkin sitten netistä, että toi toinen olis menny vanhaks vuonna 2008. :keijo:
Kiva kun sellasen sitten viljelivät tietämättömän turistin mukaan. Varmaan sitä ei saa enää vaihdettua euroiksi jos pankkiin menis. :huoh:
Onneks se on vana 50 kruunua, eli valuuttamuuntimen mukaan tällä hetkellä 6,57 euroa.

Toisaalta naurattaa koko homma. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 12 Huhti 2012 10:24

Saakelin katupöly! :gaah:
Joka hengityselimeen sattuu kun tuolla pölisee niin prkleesti. Ja nenää niistäessä tulee vaan verta. :epäilevä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Triple H » To 26 Huhti 2012 00:21

Mistähän sitä nyt lukee uutisensa, kun yle.fi/uutiset muuttui anaaliseksi. Perkeleen perkele.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Yabba » To 26 Huhti 2012 07:45

Ampparit.com
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 08 Touko 2012 19:45

Hitto että ottaa päähän itsekkäät ihmiset! Minä minä minä! :puhina:

Miehen sisko on lähdössä ensi viikolla Jenkkeihin viikon reissulle ja sitä varten kaikki pitää olla tiptop-kunnossa
(juu nou: kynnet, hiukset...). Oli sitten vienyt oksennustaudissa olleet lapset äidilleen eli minunkin lasten mummilaan
hoitoon että hän pääsee kampaajalle. Voi hemmetti että kiehuu! Siellä ne oli oksentaneet joka paikkaan ja
mumminsa oli yrittänyt pysyä perässä ja siivota oksennukset. Anoppi on vielä invalidi ja hyvä että pystyy selviytymään
tavallisista päivän askareista. En todellakaan toivo etenkään hänelle vatsatautia. :(
Eikö ny hemmetti soikoon voi pitää niitä kipeitä lapsia kotona eikä raahata tolleen tartuttamaan kaikki? Vatsatauti kun
tarttuu varmasti. :kiroilu:

Joo, ei tarvi mennä äitienpäivänä käymään lasten mummilassa. :kiroilu:

Kiitos, helpotti. Tätä kun ei voi kiroilla kenellekään ääneen, mieskin yrittää olla siskonsa puolella. :epäilevä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja theia » Ke 09 Touko 2012 08:07

Mua ärsyttää edelleen päivittäinen junailu.

Mä en ymmärrä miksi ihmiset ei osaa mennä istumaan järkevästi. Kun on vierekkäin kolme paikkaa, onko pakko jäädä siihen reunaan istumaan? Ymmärrän ehkä silloin, jos mennään vain pari pysäkkiä, mutta päättäriltä päättärille? :viha:

Ja kun toisen viereen ei vaan uskalla istua. Sitten istutaan epämääräisissä hajakuvioissa, ja kun uutena hyppää (ruuhka)junaan, on pakko hyppelehtiä niiden ihmisten ohi ja yleensä vähintään talloa muutamat varpaat. Joo, jos näyttää väljältä, ei siihen viereen ole pakko mennä, mutta olis ainakin kohteliasta siirtyä kun juna alkaa täyttyä.

MURRRR!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 30 Touko 2012 13:34

Menin möläyttämään ääneen jotakin, jota näin jälkikäteen harmittelen ja toivon, että oisin muotoillut asian toisin. Ei oo ees isosta jutusta kyse ja kukaan ei varmaan asiaa muista enää viikon päästä, mutta minuu ihteäni kiehuttaa, että olin tökerö. Tunnontuskia siitä, että ilmaisin oman mielipiteeni, on tää taas niin tätä, minua.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja damn » Ke 30 Touko 2012 18:25

En jaksa mun työkaveria :gaah: . Se on periaatteessa ihan mukava. Mutta se tyhmä. En nyt itsekään mikään älynjättiläinen ole, mutta en voi sietää todella tyhmiä ihmisiä. Tunnen huonoa omaatuntoa siitä, etten jaksa sitä tuollaisen asian takia. Olen kohdannut paljon ihmisiä koulussa, töissä, vapaa-ajalla jne ja on siellä joukossa varmasti ollut niitä, jotka eivät ole olleet kaikkein terävämpiä. Ei se ole kuitenkaan haitannut kovinkaan paljon ja en ole ollut niitten ihmisten kanssa niin paljon tekemisissä. Nyt nään sitä kahdeksan tuntia päivässä ja pää alkaa levitä sen tapaan puhua, ajatella, nauraa jne. En ymmärrä miten yhtäkkiä joku voi ärsyttää näin paljon, sillä todella harvassa on ne ihmiset, jotka saavat aikaan tälläistä ärsytystä minussa.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 30 Touko 2012 21:41

Nyt ärsyttää kaikki yleisesti :gaah: Miten tämän saa loppumaan? :kiroilu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 05 Joulu 2012 16:43

Mein pikkulapsi-aika alkaa loppumaan joten rattaiden myynti tuli väistämättä eteen. Laitoin nettiin myynti-ilmoituksen, ja alle vuorokaudessa tuli lähemmäs 15 yhteydenottoa liittyen lisäkuviin. Yksi heistä sitten ilmoitti lähes samantien kuvat nähtyään että hän ostaa ne. Asia selvä ja poistin ilmoituksen netistä. Vaan mitä tapahtuu sen jälkeen? Sähköpostini täyttyy "en näe enää ilmoitusta netissä, eihän ne rattaat vielä voinut mennä kun minähän ne halusin!"-viesteistä. Ihan oikeasti ihmiset, ennen kuin olet sanonut "mä ostan ne"-sanat, ne rattaat ei ole sun eikä sulla ole mitään oikeutta alkaa mesoamaan mulle siitä kun myin rattaat ensimmäiselle ostajalle. :gaah:

Saanhan jättää vastaamatta näille urpoille, saanhan saanhan? :epäilevä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 05 Joulu 2012 16:48

Wildchild kirjoitti:Saanhan jättää vastaamatta näille urpoille, saanhan saanhan? :epäilevä:

Voithan vastata niille ryhmäviestillä (tai copypasteamalla) jotenkin kohteliaan etäisesti, että "Kiitos mielenkiinnosta. Kyselijöitä oli enemmän kuin odotin, ja rattaat on varattu ensimmäiselle kiinnostuneelle. Ilmoitan, jos tilanne muuttuu."
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 05 Joulu 2012 16:54

Lyyra kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Saanhan jättää vastaamatta näille urpoille, saanhan saanhan? :epäilevä:

Voithan vastata niille ryhmäviestillä (tai copypasteamalla) jotenkin kohteliaan etäisesti, että "Kiitos mielenkiinnosta. Kyselijöitä oli enemmän kuin odotin, ja rattaat on varattu ensimmäiselle kiinnostuneelle. Ilmoitan, jos tilanne muuttuu."


Jotain tuollaista kävi minullakin mielessä. Noh, jos mä vastailen sitten illalla. Nyt ei pysty, ärsyttää liikaa. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja theia » To 17 Tammi 2013 11:30

Miten rullaportaissa kulkeminen voi olla niin vaikeaa? Jos haluat pönöttää paikallaan, mene oikealle puolelle. Vasen kaista on niitä varten, jotka haluavat kävellä ne portaat. Portaiden alussa on jopa kuva oikein portaissa ryhmittymisestä. :epäilevä:
Ja sitten pitää vielä kitistä kun nätisti sanoo että voisitko väistää. :epäilevä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 17 Tammi 2013 12:44

theia kirjoitti:Miten rullaportaissa kulkeminen voi olla niin vaikeaa? Jos haluat pönöttää paikallaan, mene oikealle puolelle. Vasen kaista on niitä varten, jotka haluavat kävellä ne portaat. Portaiden alussa on jopa kuva oikein portaissa ryhmittymisestä. :epäilevä:
Ja sitten pitää vielä kitistä kun nätisti sanoo että voisitko väistää. :epäilevä:

:femmat:

Ja sitten nämä tapaukset joiden on IHAN pakko päästä olemaan vierekkäin ja näin estää muiden ohitus.
Kysyisin muuten montako sukupolvea tarvitaan että rullaporras-etiketti menee yhteisön selkärankaan, mutta olen havainnut että tuo on kulttuuri/ikä/sosiaaliluokka/älyn käyttö/sukupuoli/-rajat ylittävä toiminto :huoh:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Yabba » To 17 Tammi 2013 14:53

Mr. Smith kirjoitti:
theia kirjoitti:Miten rullaportaissa kulkeminen voi olla niin vaikeaa? Jos haluat pönöttää paikallaan, mene oikealle puolelle. Vasen kaista on niitä varten, jotka haluavat kävellä ne portaat. Portaiden alussa on jopa kuva oikein portaissa ryhmittymisestä. :epäilevä:
Ja sitten pitää vielä kitistä kun nätisti sanoo että voisitko väistää. :epäilevä:

:femmat:

Ja sitten nämä tapaukset joiden on IHAN pakko päästä olemaan vierekkäin ja näin estää muiden ohitus.
Kysyisin muuten montako sukupolvea tarvitaan että rullaporras-etiketti menee yhteisön selkärankaan, mutta olen havainnut että tuo on kulttuuri/ikä/sosiaaliluokka/älyn käyttö/sukupuoli/-rajat ylittävä toiminto :huoh:

Niin, jos tarkoitatte rullaporrasetiketillä sitä suuren kaapungin mallia että jos sattuu "maalaiset" tönöttämään rullaportaissa väärässä kohtaa, niin ollaan vihaisia jne. No tää maalainen ei ole kyseiseen tapaan törmännyt juuri muualla kuin Helsingissä ja Tampereella :P Eli täällä maalla rullaportaita (on meilläkin niitä, ainakin naapurikaupungeissa :virne: ) käytetään leppoosasti, eli niissä seisotaan paikallaan ja naatitaan matkasta, ei rynnitä kuntoilumielessä portaita ylöspäin :virne:

Tosin kyllä minä tieten ymmärrän että kiire on kova, mutta aina sitä suurkaupunkietikettiä ei muista, kun täällä maalla on ihan eri kiireetön meininki, joten pahoittelen omasta puolestani (jos joskus olen mielipahaa aiheuttanut) :virne:

PS. aika harvoin se asiasta huomautus on ollut nättiä (yleensä siihen on liittynyt rumia sanoja ja loukkauksia), ja ainakin minä annan samalla mitalla takaste jolla mulle aletaan :pönde:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 17 Tammi 2013 17:35

Minä taas haluaisin, että tuo rullaporrasetiketti leviäisi laajempaankin käyttöön. Onneksi täällä landella on osa tajunnut homman nimen.
Oon ylipäätään nopean liikkumisen suosija, vaikkei oliskaan kiire minnekään.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 17 Tammi 2013 17:41

Raivostuttaa tuo yks UMK-kappale, joka soi vähän väliä Radio Suomessa. Se joku ilmalaivarenkutus. Se laulaja laulaa ihan miten sattuu. :friikki:
Hävitkää se kisa, kiitos.

:gaah:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 17 Tammi 2013 18:19

Yabba kirjoitti:Niin, jos tarkoitatte rullaporrasetiketillä sitä suuren kaapungin mallia että jos sattuu "maalaiset" tönöttämään rullaportaissa väärässä kohtaa, niin ollaan vihaisia jne. No tää maalainen ei ole kyseiseen tapaan törmännyt juuri muualla kuin Helsingissä ja Tampereella :P Eli täällä maalla rullaportaita (on meilläkin niitä, ainakin naapurikaupungeissa :virne: ) käytetään leppoosasti, eli niissä seisotaan paikallaan ja naatitaan matkasta, ei rynnitä kuntoilumielessä portaita ylöspäin :virne:

Hei, me kiellettiin täällä Turussa jo lapset hiihtopolulta.
Älkää pakottako meitä kieltämään maalaisia rullaportaista kanssa. Sillä nyt kun polku on avattu, kaikki on mahdollista...

;)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 18 Tammi 2013 10:15

Lyyra kirjoitti:Raivostuttaa tuo yks UMK-kappale, joka soi vähän väliä Radio Suomessa. Se joku ilmalaivarenkutus. Se laulaja laulaa ihan miten sattuu. :friikki:
Hävitkää se kisa, kiitos.

:gaah:


Mun mielestä se on kiva. :hullu:

Mua ärsyttää, että aina kun yritän mennä "ajoissa" töihin, metro on myöhässä tai sitä ei tule ollenkaan. Tää on jotain kohtalon ivaa. :P Ei kannata näköjään herätä aikaisin.

(Olen muuten aina kehunut Helsingin metroa, joka on mielestäni toiminyt loistavasti, mutta joulukuun alusta se on alkanut tökkimään. :epäilevä: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja theia » Pe 18 Tammi 2013 11:08

Yabba kirjoitti:Niin, jos tarkoitatte rullaporrasetiketillä sitä suuren kaapungin mallia että jos sattuu "maalaiset" tönöttämään rullaportaissa väärässä kohtaa, niin ollaan vihaisia jne. No tää maalainen ei ole kyseiseen tapaan törmännyt juuri muualla kuin Helsingissä ja Tampereella :P Eli täällä maalla rullaportaita (on meilläkin niitä, ainakin naapurikaupungeissa :virne: ) käytetään leppoosasti, eli niissä seisotaan paikallaan ja naatitaan matkasta, ei rynnitä kuntoilumielessä portaita ylöspäin :virne:

Tosin kyllä minä tieten ymmärrän että kiire on kova, mutta aina sitä suurkaupunkietikettiä ei muista, kun täällä maalla on ihan eri kiireetön meininki, joten pahoittelen omasta puolestani (jos joskus olen mielipahaa aiheuttanut) :virne:

PS. aika harvoin se asiasta huomautus on ollut nättiä (yleensä siihen on liittynyt rumia sanoja ja loukkauksia), ja ainakin minä annan samalla mitalla takaste jolla mulle aletaan :pönde:

Kyllä mä muilla paikkakunnilla seison vierekkäin kaverin kanssa, koska kaikki muutkin niin tekee. Ja koska muualla saa niin tehdä :pepsodent: Mut on joskus joku kaveri oikein repinyt siihen viereensä seisomaan "Nyt ei olla Stadissa" -kommentin saattelemana :virne:

Mutta joo, mä tykkään kävellä ne rappuset, varsinkin työmatkoillani. Kuntoilua. Ei niinkään sitä kiirettä. Ja aina itse olen kyllä - riippuen ajankohdasta - enemmän tai vähemmän kohtelias, "Anteeksi, voisitko väistää, että pääsisin ohi". Myönnettäköön, että joskus tosin äänensävy saattaa olla hieman vittumainen...

Miten jos kaikki 50 muuta edellä olevaa asettuu oikealle ja ne toiset 50 kävelee siinä vasemmalla, miten siitä voi saada sellaisen kuvan, että on ok seisoa siellä vasemmalla puolella..?
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 18 Tammi 2013 11:34

Suvi kirjoitti:(Olen muuten aina kehunut Helsingin metroa, joka on mielestäni toiminyt loistavasti, mutta joulukuun alusta se on alkanut tökkimään. :epäilevä: )


Jep, ei ihan mennyt putkeen se ohjausjärjestelmän (tai jotain sinnepäin) uusiminen.
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron