ARGH! Ärsytysketju.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 18 Tammi 2013 11:40

theia kirjoitti:Mutta joo, mä tykkään kävellä ne rappuset, varsinkin työmatkoillani. Kuntoilua. Ei niinkään sitä kiirettä.


Sama :femmat: Valitsen myös usein normirappuset, jos sellaiset on saatavilla.

theia kirjoitti:Miten jos kaikki 50 muuta edellä olevaa asettuu oikealle ja ne toiset 50 kävelee siinä vasemmalla, miten siitä voi saada sellaisen kuvan, että on ok seisoa siellä vasemmalla puolella..?


Seisoisivat edes siellä vasemmalla puolella, niin pääsisi ohittamaan oikealta. Mutta ei, pitää patsastella keskellä ja mahdollisesti vielä levittää kaikki laukut ja kassit ja nyssäkät molemmille puolille. Argh.
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Shay » La 19 Tammi 2013 18:49

Lyyra kirjoitti:Raivostuttaa tuo yks UMK-kappale, joka soi vähän väliä Radio Suomessa. Se joku ilmalaivarenkutus. Se laulaja laulaa ihan miten sattuu. :friikki:
Hävitkää se kisa, kiitos.

:gaah:

En tiiä, mitä radiota nää kuuntelet, mutta mua ärsyttää helkutan Marry me -renkutus. :gaah: Typerä, naurettava, ärsyttävä. Hyi!

Mutta täytyy myöntää, että Diandran kappaleella voisi olla jotain mahiksia Euroviisuissa, vaikka en usko sen olevan tarpeeksi tarttuva voittamaan tai pääsemään hyville sijoille.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 19 Tammi 2013 20:50

Shay kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Raivostuttaa tuo yks UMK-kappale, joka soi vähän väliä Radio Suomessa. Se joku ilmalaivarenkutus. Se laulaja laulaa ihan miten sattuu. :friikki:
Hävitkää se kisa, kiitos.

:gaah:

En tiiä, mitä radiota nää kuuntelet, mutta mua ärsyttää helkutan Marry me -renkutus. :gaah: Typerä, naurettava, ärsyttävä. Hyi!

Radio Suomea. Marry Me -renkutusta en oo kuullut kuin kerran. Sillä kertaa se oli mun suosikkini näistä.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 20 Tammi 2013 00:13

YleXllä joka saamarin lähetyksessä vähintään kerran :epäilevä:

Ja kyllä, kuuntelen tuota kanavaa, tosin vain Etusivussa on jotain potentiaalia (vähän kuin Mafian soita ja kerro mielipiteesi aamupäivä). Näin ollu sen jälkeen kun Jenny sirtyi tuottajaksi, lähetykset ollu lähinnä NRJ:n skeidaa ilman mainoksia ja viimeinen tikki oli sunnuntain piristeen Kaarlon ja Ernon lakkautus. Kiva kun mainstreamin ulkopuoliselle raskaalle rokille ei enää ole mitään radiosoittoa, Radio Rock on lähinnä huono vitsi Nikulalla höystettynä.

Kuhan Sanoma ottaa valituksistani vaarin ja tehostaa läheisiä linkkitorneja ja saavat Aallon kuulumaan täällä (itä-suomen ainua alue jossa se ei kuulu) ainoa YleX ohjelmani tulee olemaan Matti Aan Parasta ennen. (Sori Laaksonen X-Ryhmällä ei oo mulle, mitään annettavaa, paitti toiveshöy).
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Shay » Su 20 Tammi 2013 00:36

Yabba kirjoitti:YleXllä joka saamarin lähetyksessä vähintään kerran :epäilevä:

Ja kyllä, kuuntelen tuota kanavaa, tosin vain Etusivussa on jotain potentiaalia (vähän kuin Mafian soita ja kerro mielipiteesi aamupäivä).

[OT]Etusivu on ainoa ohjelma, jota YleXltä ei vihti kuunnella. :P Mää haluan radiolta hyvää musiikkia ja huonoa läppää. YleX Aamu sitä ainakin tarjoaa ja Iltapäivä, kuten ennenkin, vaikka läpät ei ole Juuuson tai Jennyn tasoa. [/OT]
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja theia » Ke 23 Tammi 2013 15:16

Työkaveri :epäilevä: Se lukee damnyouautocorrecteja ja kikattelee yksinään. KOKO ajan. Kyllä mä ymmärrän pienet pyrskähdykset, mutta että jatkuvasti naureskelee niille... Ja siis vika on mussa kun sanoin että voisitko vähän rauhoittua, "Sua vaan vituttaa kun mulla on hauskaa". Nii just. :epäilevä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 19 Maalis 2013 18:42

Kertokaahan, eikö silloin, jos rakennukseen sisälle mennessä jää odottamaan toista samaan rakennukseen tulevaa ihmistä ja pitämään ovea tälle avoinna, ansaitsisi jonkinlaisen kiitoksen, tervehdyksen tai edes nyökkäyksen? Katsekontakti ja hymykin olis kiva.

Ostetaan toimiva urpotutka, jotta tietäisin, kenelle ei ainakaan kannata olla ystävällinen.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 19 Maalis 2013 19:04

Ai että ei kannata pitää sitä ovea jos ei saa mitään kiitoksen elettä? Ei kai sitä nyt sen takia tehä. Mitä jos sillä oli vaan paha päivä?
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 19 Maalis 2013 19:48

Vaikka puhuin vain yksikössä, mietin asiaa yleisellä tasolla. Pidän aina ovea auki ja jos minun tarvitsee odottaa sisään tulevia (tai yhtäläisesti ulos meneviä) ihmisiä, jään odottamaan ja pitämään ovea auki. Avaan siis oven ja päästän tämän toisen ihmisen menemään ennen minua. Tällöin yleensä ihmiset eivät edes katso minua päin, vaan mieluummin jopa täysin toiseen suuntaan ja käyttäytyvät niin kuin minua ei olisi olemassa. Kyllä mua silloin ottaa päähän, kun yritän ottaa muut ihmiset huomioon ja saan itse töykeää käytöstä osakseni. Enkä jaksa uskoa, että järjestään kaikilla ihmisillä olisi paha päivä menossa.

Ylipäätään mua ärsyttää ihmisissä käytöstapojen puuttuminen.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 19 Maalis 2013 20:42

Juu ei kato siun pitää seisoa asennossa ja käsi lipassa jos sie kerran noin teet
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 20 Maalis 2013 19:18

Kyllä mä ainakin kiittäisin tuollaisessa tilanteessa. Käytöstapojen puuttuminen yleisellä tasolla ärsyttää itseänikin.

Nykyään harvemmin, mutta kyllä tulee joskus itsekin pidettyä ovea auki. Yleensä kuitenkin lähinnä niin, että jos on jo ite siitä menossa ja sattuu joku olemaan siinä kohdalla yhtä aikaa, päästän toisen menemään eka. Mut täytyy myöntää, etten todellakaan jää ketään odottelemaan..

Kerran autoin tyttöä lastenvaunujen kanssa, vaikka sen edellä/ vierellä oli nuori terveen näköinen mies. Tyttö koitti lastenvaunujen yli avata ovea itse. Odotin että se poika auttaa, mutta kun mitään ei tapahtunut, menin pitämään ovea. Se kundi meinas siinä vaiheessa kiilata meidän ohi mutta mulkasin sitä niin pahasti (ja ehkä vähän murisin), että antoi lastenvaunutytön mennä ensin. (Ehkä oonkin tästä jo kertonut.. ei voi muistaa, mutta jäänyt kyllä elävästi mieleen se tilanne.) Tollaset tilanteet kyllä ärsyttävät. Ja vähän myös hämmentävät, koska tapojen puuttuminen on joillain vaan niin täysvaltaista, ettei sitä voi täysin käsittää.

Kuva aiheeseen liittyen :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja damn » To 21 Maalis 2013 00:14

:raivo: . Ärsyttää lähes kaikki asiat. Enkä tiedä miksi, mutta olen eilisestä asti ollut räjähdysherkkä. Ei ole tapana äksyillä ja mököttää, mutta Poika on pyörinyt täällä nurkissa monta päivää ja sen seura on kivaa, mutta nyt sekin ärsyttää ja tiuskin ja käyttäydyn huonosti. Nytkin ärsyynnyin, kun se oli baariin lähdössä ja teki lähtöä monta tuntia. Hyvä etten heittänyt sitä pihalle, kun se lähteminen ei edistynyt. Olen koko ajan tosi väsynyt ja kiireinen, eikä aika riitä mihinkään. Haluaisin nähdä kavereita, mutta sitten olisi kiva jos edes hetken päivässä saisi olla omissa oloissaan. Ärsyttää, kun kämppä on kauheessa kunnossa, enkä kerkee siivota. Kimpoilen täällä kämpillä pitkin seiniä ja tekisi mieli raivata just nyt koko kämppä siistiksi, mutta pakko mennä nukkumaan, että jaksaa töihin. ärrinmurrin. :raivo:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 22 Maalis 2013 11:11

:norsu:

Jätin miesten vastuulle hommata liput syksyn Suomi-Espanja matsiin.
Lipunmyynti oli alkanut jo 4.3. ja pojat oli tänään ostamassa lippuja. Vituiksmän, stadikka loppuunmyyty todnäk jo aikoja sitten.

Ite pitäisi kaikki hoitaa, et tulis tehtyä eikä ainakaan voisi sitten muita syyttää. Saatana.

Harmittaa :huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Maalis 2013 00:03

Ostin kevään ensimmäisen ja ainoan Kinder-munan.
Niiden kääre on muuttunut ihan dorkaksi :norsu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 24 Maalis 2013 00:07

Kibaya kirjoitti:Ostin kevään ensimmäisen ja ainoan Kinder-munan.
Niiden kääre on muuttunut ihan dorkaksi :norsu:

Niiden lelut on muuttunu ihan dorkaksi :norsu:

En tiedä missä vaiheessa tää muutos on tapahtunut, kun en oo ostellut suklaamunia ainakaan viiteentoista vuoteen. Saanu vaan satunnaista munaa sitä tarjoavilta. :pahasetä: :P
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Maalis 2013 00:20

puolikarkea kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Ostin kevään ensimmäisen ja ainoan Kinder-munan.
Niiden kääre on muuttunut ihan dorkaksi :norsu:

Niiden lelut on muuttunu ihan dorkaksi :norsu:



Dorkat Kinderit :norsu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Shay » Su 24 Maalis 2013 09:27

Ei ollu Kinder yhtä hyvää ku ennen... noin tunnelmaltaan. :ei: Mutta mun mielestä se kääre oli paljon parempi ku ennen. Helpompi kuoria.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja skray » Su 24 Maalis 2013 11:57

Luin tän ketjun ja nyt mun on pakko ostaa kinderi tänään kaupasta, kun alko kiinnostaa mikä siinä kuoressa on muuttunu. :keijo:
Ei mua nyt just ärsytä mikään, mutta sitten ärsyttää, jos unohdan sen kinderin tai jos se kääre on perseestä. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 24 Maalis 2013 12:28

skray kirjoitti:Luin tän ketjun ja nyt mun on pakko ostaa kinderi tänään kaupasta, kun alko kiinnostaa mikä siinä kuoressa on muuttunu. :keijo:


Mulle tuli vähän sama mieleen. :keijo:

Ei muakaan ärsytä mitään... viimeistään huomenna varmaan ärsyttää. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 24 Maalis 2013 19:03

First world problem: urpot jotka uppaavat CDDB:hen levyjen tagitietoja spedesti.

On albumin nimiä ALL CAPSEILLA, lisätty nimen perään ties mitä extraa (e.g. "2011 remaster-reissue Japanese extra limited edition"), uudellenjulkaistuihin levyihin laitettu vuodeksi uusintajulkaisun vuotta (pitäis olla alkuperäinen julkaisuvuosi, sanon ma! :P ). Ja sitten biisien nimiin näkyy toisinaan myös lisättävän kaikkea ylimääräistä caccaa: säveltäjätietoja, "live" livelevyillä ja "demo" demokokoelmilla, jne.
Ei näin. :soosoo:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 24 Maalis 2013 19:37

Emeritus kirjoitti:First world problem: urpot jotka uppaavat CDDB:hen levyjen tagitietoja spedesti.

On albumin nimiä ALL CAPSEILLA, lisätty nimen perään ties mitä extraa (e.g. "2011 remaster-reissue Japanese extra limited edition"), uudellenjulkaistuihin levyihin laitettu vuodeksi uusintajulkaisun vuotta (pitäis olla alkuperäinen julkaisuvuosi, sanon ma! :P ). Ja sitten biisien nimiin näkyy toisinaan myös lisättävän kaikkea ylimääräistä caccaa: säveltäjätietoja, "live" livelevyillä ja "demo" demokokoelmilla, jne.
Ei näin. :soosoo:

:femmat: Tuo on todella ärsyttävää. Lisäksi mua ärsyttää se, kun on vaikka tuplalevy, niin siihen albumin nimikenttään on kirjoitettu vaikkapa "The Fragile (Disc 1)" ja "The Fragile (Disc 2)". Niille eri levyille on erikseen numerokenttäkin. :kiroilu:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 24 Maalis 2013 21:47

Lyyra kirjoitti:
Emeritus kirjoitti:First world problem: urpot jotka uppaavat CDDB:hen levyjen tagitietoja spedesti.

On albumin nimiä ALL CAPSEILLA, lisätty nimen perään ties mitä extraa (e.g. "2011 remaster-reissue Japanese extra limited edition"), uudellenjulkaistuihin levyihin laitettu vuodeksi uusintajulkaisun vuotta (pitäis olla alkuperäinen julkaisuvuosi, sanon ma! :P ). Ja sitten biisien nimiin näkyy toisinaan myös lisättävän kaikkea ylimääräistä caccaa: säveltäjätietoja, "live" livelevyillä ja "demo" demokokoelmilla, jne.
Ei näin. :soosoo:

:femmat: Tuo on todella ärsyttävää. Lisäksi mua ärsyttää se, kun on vaikka tuplalevy, niin siihen albumin nimikenttään on kirjoitettu vaikkapa "The Fragile (Disc 1)" ja "The Fragile (Disc 2)". Niille eri levyille on erikseen numerokenttäkin. :kiroilu:

Totta, melkein aina tuplat sun muut on laitettu noin. Toisaalta itse yleensä pistän lähes kaikki tuplalevyt samaan läjään track offsetillä, poikkeuksena levyt jotka on selvästi tarkoitettu erillisiksi, esim. Baronessin Green & Yellow. Toisaalta sitten jotkut monilevyiset jytkyt laitan erikseen (tyyliin Django Reinhardtin seitsenlevyinen Rhythm & Swing -boksi).
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 26 Maalis 2013 17:31

Voi nyt s***ana ja *uma*auta. Sain tänään tietää, että olen liittymäasioita hoitaessani "antanut Elisalle luvan" soitella mulle joka helvetin kuukausi jostain hemmetin Elisa Viihteestä, jota en halua enkä tarvi. Ja koska tällainen "lupa" sisältyy liittymääni, niin en voi sitä kieltääkään.

Oikeasti.

Olen ollut 100% tyytyväinen Saunalahden palveluihin siihen asti, kunnes näitä puheluita alkoi viime syksynä tulla. Haistakoot mädäntyneen härän pallin! Eikö tällaisista asioista pitäisi kertoa suoraan asiakkaalle myyntitilanteessa? Mun mielestäni ei riitä, että se lukee jollain pienellä printillä liittymäsopimukseni kohdassa 121.7.5. Tämä on kuitenkin oikeasti paitsi todella helvetin häiritsevää, myös aivan turhaa työtä niille alipalkatuille puhelinmyyjille, jotka joutuu kerran kuukaudessa kuuntelemaan kun keksin mitä typerimpiä tekosyitä kieltäytyä niiden upeista palveluista. Tänäänkin kieltäydyin halvemmasta liittymästä (johon varmaan siihenkin olisi sisältynyt joku helvetin markkinointilupa", josta se puhelinmyyjä olisi "unohtanyt mainita"), vaikka oikeasti olisi tarve säästää kaikesta, mistä vaan suinkin pystyy säästämään.



[kiroilu]
Vittu että vituttaa. :viha:
[/kiroilu]


:kiro:

:kiroilu:

:gaah:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 11 Huhti 2013 12:40

:gaah: Työpäivä alkoi mokalla yhden laitteen käytössä. Onneksi ei mitään vakavaa. Homma jatkui sillä, että tutkimukseeni tilaamani tavarat tulivat. Ja niitähän oli sitten aivan liian vähän. :epäilevä: V***U! Ei voi olla näin vaikea laskea oikein. Varsinkin kun alun olin laskenut oikein ja olisi pitänyt vaan samaa kaavaa käyttää, mutta enpä sitten ollut laskenut oikein. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: ARGH! Ärsytysketju.

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 19 Huhti 2013 10:26

Näsäviisastelu ja pilkunnussinta. :epäilevä: Voi jestas, että voikin ärsyttää semmonen.
Päivä pilalla heti ensimmäisen sähköpostin jälkeen.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa