Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 16 Maalis 2013 11:46

theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Jaahas se olis sit mitta täynnä tätä alituista kutinaa ja raapimista. Haluan voittaa lotossa, että voin tilata suihkuunkin suodattimen. Miksei sellaisia myydä Suomessa lainkaan? :riips:

Jaahas se olis sit Visaa vingutettu, ja suodattimen pitäisi olla tulossa muutaman viikon sisällä. Toivottavasti se helpottaa tätä jatkuvaa kutinaa. :raapsraaps:

Jaahas se ois sit. Minkäslainen tää suodatin oikeen on?

Jaahas se olis sit tommonen, joka lykätään hanan ja letkun väliin. En tiedä tarkemmin, mitä se tekee, muuta kuin suodattaa.

Jaahas se olis sit ihmetys - mitä se suodattaa? :riips:

Jaahas se olis sit ainakin klooria ja raskasmetalleja ja muita "epäpuhtauksia" suodattava vekotin. Määhän suodatan juomavetenikin, kun tuo vesi haisee ihan kloorille ja ties mille, ja maistuu pahalle, eikä sammuta janoa. Vedessäni on myös paljon kalkkia (kalkkitahrat näkyy hanassa jo viikossa), joten toivottavasti sen pitäisi suodattaa myös se pois. Ja miksikö haluan ne suodattaa pois? Tää on ns. mun viimeinen oljenkorsi, kun oon kärsinyt ihan järkyttävästä kutinasta koko talven. Kutisen toki muutenkin talvella, mutta en oo ikinä aiemmin kutissut näin paljoa. Ja kun rasvaaminen ei auta, eikä apteekin erikoisshampoot ja päänahan kosteutustökötit auta, niin kokeillaan nyt sitten vielä tämäkin.

Hämmentävää muuten, ettei tällaisia myydä Suomessa lainkaan. (Perustan päättelyni sääntöön "Jos et löydy pikaisella Google-haulla, sinua ei ole olemassa.")
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Emilia » La 16 Maalis 2013 23:55

Jaahas se olis sit poikamiestyttöaikaa pari seuraavaa päivää. Pomppis lähti Lappiin kelkkailemaan. On jo ikävä enkä keksi mitään tekemistä itekseni. Liekö osaan edes nukkua enää yksin. :hullu: Eikä yhtään rauhoita mieltä surullinen uutinen Hesarin etusivulla. :(

Käytiin tänään aurinkoisella iltapäiväkävelyllä ja pysähdyttiin Chjokossa kahville ja leivokselle. :D Melko naminamia oli se kaakku, jossa yhdistyi kaksi suosikkimakuani mandariinin ja pistaasi.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Maija » Su 17 Maalis 2013 22:59

marenkienkeli kirjoitti:Pari päivää sitten tuli soitto oudosta numerosta, mutta en ehtinyt vastata. Nyt kun tarkistin asian, puhelu oli tullut Suomen Jalometallikierrätys Oy:ltä.


Jaahas se olis sit sama firma, joka mullekin muutama viikko sitten soitteli. Sieltä joku ukko turisi, että kuinka minultakin varmasti löytyy nurkista esimerkiksi parittomia korvakoruja tai katkenneita riipuksia :blah: ja kuinka he ilomielin ostaisivat minulta nämä korut. Vastasin värisevällä mummoäänellä, että minä oon niin köyhästä perheestä, ettei mikään koru ole ylimääräinen. Soittaja tyrskähti naurusta ja sanoi, että eihän siinä sitten mitään ja toivotimme hyvät päivänjatkot. :keijo:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 18 Maalis 2013 15:23

Maija kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Pari päivää sitten tuli soitto oudosta numerosta, mutta en ehtinyt vastata. Nyt kun tarkistin asian, puhelu oli tullut Suomen Jalometallikierrätys Oy:ltä.


Jaahas se olis sit sama firma, joka mullekin muutama viikko sitten soitteli. Sieltä joku ukko turisi, että kuinka minultakin varmasti löytyy nurkista esimerkiksi parittomia korvakoruja tai katkenneita riipuksia :blah:

Jaahas se olis sit salaliitto. :salaliitto: Mulla on salainen numero (on ollut aina), joten on aika epätodennäköistä, että olisivat sitä mistään saaneet. Vai soittelevatko he vain satunnaisiin numeroihin ja kokeilevat, onko kyseinen numero olemassa. :hämillään:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 18 Maalis 2013 15:38

Jaahas se olis sit tämä outo alotus unohtunu melekeen...

Ennemmin joku firma/nettisivu on myynyt asiakasrekisterinsä/kontaktinsa heille ja ne soittelee kyseisiin numeroihin. Toinen mahollisuus on että oot osallistunu johonkin kilpailuun joskus, johon on pitänyt laittaa puhelinnumero.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 18 Maalis 2013 15:53

Dnd kirjoitti:Jaahas se olis sit tämä outo alotus unohtunu melekeen...

Ennemmin joku firma/nettisivu on myynyt asiakasrekisterinsä/kontaktinsa heille ja ne soittelee kyseisiin numeroihin. Toinen mahollisuus on että oot osallistunu johonkin kilpailuun joskus, johon on pitänyt laittaa puhelinnumero.

Jaahas se olis sit todennäköisempi vaihtoehto. (En mä nyt oikeasti mitään salaliittoa tai random-numeroihin soittelua ajatellut vaihtoehtona. :virne: ) Harvemmin kuitenkaan mihinkään kisoihin osallistun (ja silloinkin laitan yhteystietoihin roskasähköpostiosoitteeni), lehtiä en tilaa, kiellän tietojeni käyttämisen markkinointiin jne. Mutta ilmeisesti joku (luotettavana pitämäni taho?) on sitten kuitenkin antanut mun numeron eteenpäin. :norsu: Ihan tymää.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 20 Maalis 2013 10:51

Jahas se olis sit niin, että ostin äidille lasilinnun (kuka muistaa vielä viime viikolta?).

Äiti saa pikkusiskolta kaikki tarvitsemansa kauneudenhoito pikkusiskolta (tämä saa niitä työnsä puolesta taxfree-hintaan) ja onhan se lasilintu kuitenkin pysyvämpi muisto :hullu:

Hassu fakta: postitin linnun puolen Suomen päähän, 7,80 .
Postitin meitin sarjakuvakaupan puolesta kirjan Yhdysvaltain Amerikkaan, 8,50 .
Que pasa hora es, Itella? :eijo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 22 Maalis 2013 12:49

Lyyra kirjoitti:
theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Jaahas se olis sit mitta täynnä tätä alituista kutinaa ja raapimista. Haluan voittaa lotossa, että voin tilata suihkuunkin suodattimen. Miksei sellaisia myydä Suomessa lainkaan? :riips:

Jaahas se olis sit Visaa vingutettu, ja suodattimen pitäisi olla tulossa muutaman viikon sisällä. Toivottavasti se helpottaa tätä jatkuvaa kutinaa. :raapsraaps:

Jaahas se ois sit. Minkäslainen tää suodatin oikeen on?

Jaahas se olis sit tommonen, joka lykätään hanan ja letkun väliin. En tiedä tarkemmin, mitä se tekee, muuta kuin suodattaa.

Jaahas se olis sit ihmetys - mitä se suodattaa? :riips:

Jaahas se olis sit ainakin klooria ja raskasmetalleja ja muita "epäpuhtauksia" suodattava vekotin. Määhän suodatan juomavetenikin, kun tuo vesi haisee ihan kloorille ja ties mille, ja maistuu pahalle, eikä sammuta janoa. Vedessäni on myös paljon kalkkia (kalkkitahrat näkyy hanassa jo viikossa), joten toivottavasti sen pitäisi suodattaa myös se pois.

Jaahas se olis sit suodatin saapunut. Illalla asennellaan. Ainakin pikaisella katselmuksella vaikuttaisi sopivan letkun päähän ihan hyvin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja skray » Su 24 Maalis 2013 11:43

Jaahas se olis sit syntymäpäivä ja mittarissa 27. On hieman vanha olo, mutta enköhän mä tästä tokene. :virne:
Tosin vanhuutta kuvastaa hyvin se, että heräsin tänään n. 6.50 ja nousin ylös 7.15 (kun mies kiikutti mulla kahvikupin sänkyyn ja houkutteli mut sohvalle katsomaan Matlockia). Lisäks oon jo siivonnut keittiön, pessyt kahvinkeittimen ja tiskannut joitain astioita, jotka ei mahtunu astianpesukoneeseen, joka sekin on jo käynyt kierroksen.
Rairuohotkin on nyt laitettu tulille, eli istutettu. Kasvais jo.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 24 Maalis 2013 12:31

Jaahas se olis sit onnea Skraylle! :hymyhali:
Et sä mikään vanha ole! (Toisaalta tuntui, että itselläni oli tähän mennessä pahin ikäkriisi 27-vuotiaana. Silloin tuntui kyllä jotenkin hirveän "vanhalta". :virne: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 24 Maalis 2013 12:34

27 on hyvä ikä. Onnea siitä. :hymyhali:


Edit. Munasin oman ketjuni! :läps:


Korjausliike:

Jaahas se olis sit hyvä ikä tuo 27! Onnea siitä. :hymyhali:
Viimeksi muokannut Lyyra päivämäärä Su 24 Maalis 2013 12:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja L-S » Su 24 Maalis 2013 12:41

Jaahas se olis sit onnea Skray! :D

Eilen bongasin taas sosiaalisessa mediassa tän ketjun aiheena olevan lausahduksen. :keijoei:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 24 Maalis 2013 17:21

Jaahas se olis sit Skraylle onnittelujen lähettäminen vuorossa. Onnea! :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 24 Maalis 2013 17:54

Jaahas, se olis sit onnee Skräälle.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Maalis 2013 17:56

Jaahas se olis sit superonnitteluja Skrääkälle :D
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja skray » Ke 27 Maalis 2013 09:22

Jaahas se olis sit kiitos kaikille. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 28 Maalis 2013 12:23

Jaahas se olis sit kansainvälinen Kuuman koiran päivä lauantaina. :keijo:
Pitäisköhän oikein hypätä bussiin ja käydä Vaakon Nakilla? :raps:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 28 Maalis 2013 15:19

Jaahas se olis sit Älläksen ja Suvin kanssa C(heek)-luokan risteily.
Tukholma kutsuu, Cheek esiintyy mennessä ja Stig tullessa :keijotäpinä:

:inkkari:

Adios!
:keijohei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja skray » Su 07 Huhti 2013 14:52

Jaahas se olis sit viikko yksin kotona, kun mieheke lähtee illalla Norjaan kalastamaan miesporukalla. Olin pääsiäisenä yksin kotona yön ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun on muutettu omaan kotiin. Pelottaa vähän jäädä yksin tänne isoon taloon koko viikoksi.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 10 Huhti 2013 18:06

Jaahas se oli sit mukava päivä tänään. :D Töitä junassa ja kahvilassa. Sain eräästä tilaisuudesta ruusun. Löysin myös kirjaston kirjan, jonka luulin hukanneeni (se löytyi kirjaston hyllystä, eli olen siis palauttanut sen silloin kun viimeksi kävin. :keijo: ). Lisäksi näin Mikael Gabrielin kaupungilla. :keijotäpinä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 12 Huhti 2013 10:15

Jaahas se olis sit SKS:n ruokapäiväkirjakeruun päivä. Syökää ja pitäkää päiväkirjaa!
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja skray » La 13 Huhti 2013 09:39

Jaahas se olis sit viikosta yksin selvitty. Aloin jopa tykkäämään siitä, että oon täällä yksin. Mutta eilen tuo mieheke tuli kotiin ja onhan sen kans täällä kivempi olla kuin yksin. :hullu:

Osaan edelleen nauttia siitä, että mulla on viikonloput vapaata. Nyt vaan on ongelma, että mitä tekisin, kun kaikki kaverit on jossain omissa vapaa-ajan jutuissaan tai töissä. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 22 Huhti 2013 14:49

Jaahas se olis sit "Hyvän mielen viikko." Mulla se alkoi siten, että mielialan suunta voi vain nousta. Hyvä merkki kai sekin. :peukut:

Kunpa olisin keskiviikkona Helsingissä, niin menisin Meiju Suvaksen keikalle. Sen jälkeen kyllä varmaan ois loppuviikko vain alamäkeä. :pepsodent:

Kuva


Kivaa viikkoa kaikille keijoille. Sinullekin. :ryhmähali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 22 Huhti 2013 18:42

Jaahas se olisi sitten kiva maanantai. :superhymy:

Mun viikko on ainakin alkanut tosi hyvin. :superhymy: Hommat eivät töissä menneet taaskaan ihan putkeen, mutta onpahan taas testattu yksi juttu, joka ei toimi. Tänään tuli kuitenkin erinomainen sähköposti. Saan hyvän kokoisen näytteen haluamaani ainetta ilmaiseksi. :tipahdus: :täpinä: Jee! (Puolittain vitsillä lähetetty kerjuuviesti tuotti siis tulosta.)

Ja jottei joku luulisi, että kivoista maanantai päivistä seuraisi se, että viikko olisi keskimäärin kivempi, paljastan totuuden. Ei pidä paikkaansa. :norsu: Torstai on uusi maanantai! Olen nimittäin huomannut, että torstait ovat kaikin puolin sellaisia päiviä, että ei kannattaisi nousta sängystä. Silloin huomaa, että ei ole taaskaan saanut lähellekään riittävästi hommia tehtyä viikon aikana ja torstaina tehdyt asiat menevät mönkään. Ja jos joku asia näyttää torstaina menneen hyvin, selviää seuraavana torstaina, että ähäkutti, menipäs taas hommat päin persettä. :keijoei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jaahas se olis sit ilmoitusluontoista asiaa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 08 Touko 2013 13:00

Jaahas se olis sit täydellinen vastaveto vuoden -78 avotakan käsisuihkumainokselle (sille, missä se äijä istuu vessassa ja pesee ihteään :keijoei: )

Vuoden -76 avotakassa on ollut tämmöönen:

Kuva

Voihan Retro :virnei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa