Forden Seiska!

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja L-S » La 22 Helmi 2014 18:03

Ike bongattu tänään paikallisella Stockmannilla! :keijotäpinä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja ToyWiz » Su 02 Maalis 2014 00:44

Hieman myöhässä, mutta kumminkin: Matti Nykänen Jyväskylän Minimanissa.

Ostoskärryä työnteli, farkut oli korvissa ja ympärillä hännystelijöitä riittävästi.

Pahoittelen bongauksen vajavaisuutta. Tällä kertaa en päässyt Matin kanssa juttelemaan kuten kultaisella 90-luvulla, kun Matti tarjosi meille hampurilaiset paikallisella grilillä managerinsä Maick Sierran kovaäänisistä vastusteluista huolimatta.
Avatar
ToyWiz
 
Viestit: 84
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 15:24
Paikkakunta: JKL

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Shay » Su 23 Maalis 2014 19:08

J-P Leppäluoto emäntänsä kanssa ostoksilla Cittarissa. Tästä on jo hetki aikaa. Nainen taisi tehdä ostokset, jos oikein muistan.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 27 Huhti 2014 19:10

Diandra eilen mun kanssa samassa junassa Hyvinkäältä Helsinkiin päin. Mukana kaksi naista, joista toista epäilen turvanaiseksi kehonkielen perusteella.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja damn » Su 13 Heinä 2014 19:50

Riku Nieminen oli tanssimassa eilen baarissa samaan aikaan meijän kanssa . Hyvä meno tanssilattialla :jami: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 19 Heinä 2014 10:48

Olin Hynysen keikalla laivassa ja samassa laivassa oli Hynyseen usein yhdistetty Mari Perankoski.

Yleensä, kun sanotaan "joku on YHDISTETTY johonkuhun" tarkoitetaan, että henkilöt ovat mitä luultavimmin yhtyneet. :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 19 Heinä 2014 14:31

Pascal Lemoix kirjoitti:Olin Hynysen keikalla laivassa ja samassa laivassa oli Hynyseen usein yhdistetty Mari Perankoski.

Yleensä, kun sanotaan "joku on YHDISTETTY johonkuhun" tarkoitetaan, että henkilöt ovat mitä luultavimmin yhtyneet. :virnu:


Ovathan he yhdessä jo ihan "virallisesti". Vasta oli eräässä naisten lehdessä Perankosken haastattelu ja siinäkin käsitteli heidän suhdettaan ja kuinka hän asuu nyt osittain Lappeenrannassa Jounin luona. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 21 Heinä 2014 19:57

Timo Eränkö oli eilen katsomassa Python-näytöstä. :keijotäpinä: Lisäksi Paavo Arhinmäki vaimoineen oli mun kanssa samassa yöbussissa. :keijotäpinä: Tarina ei sitä kerro, oliko Paavo paikalla samassa näytöksessä meidän kanssa, mutta jossain hän oli ollut. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 22 Heinä 2014 21:45

Aku Hirviniemi tuli vastaan portaissa, kun oltiin menossa Python-esitykseen. Hän oli selvin päin. :)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 24 Heinä 2014 23:02

Olin tänä aamuna jonottamassa Jätkäsaaren Verkkokauppa.comin avautumista (niitä puoli-ilmaistakin halvempia, 4,90€ hintaan myytyjä Motörhead-kuulokkeita hakemassa) ja olin näkevinäni siihen ehkä puolenkymmentä ihmistä jäljemmäksi tulevan Jukka Rasilan.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 15 Elo 2014 13:00

Näin Jani Toivolan tällä viikolla KAHDESTI ja vielä peräkkäisinä päivinä. :keijotäpinä: Toisena päivänä hän oli Sanomatalossa ja seuraavana Forumissa. Kummallakin kerralla hän oli lastenvaunujen kanssa. Oletettavasti siellä vaunuissa oli lapsikin. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Pe 15 Elo 2014 15:01

Melko tarkkaan viikko sitten nähtiin BB/Hunks Niko ja Sofia ABC:llä forssan suunnalla.
Odottelivat aamupuuron valmistumista, jota sitten itsekin otin.
Tosi pieniltä näyttivät livenä.
Avatar
Haahuilija
 
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 30 Huhti 2008 09:29

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja theia » Pe 15 Elo 2014 16:32

Oi ei! Miten oon unohtanut kertoa?!

Turun kauppahallissa nähtiin Tauski. ...Tauski!! :virne: :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 15 Elo 2014 23:49

Haahuilija kirjoitti:Melko tarkkaan viikko sitten nähtiin BB/Hunks Niko ja Sofia ABC:llä forssan suunnalla.
Odottelivat aamupuuron valmistumista, jota sitten itsekin otin.
Tosi pieniltä näyttivät livenä.

Mä näin noi samat tyypit maanantaina paatilla tulossa Tallinnasta Helsinkiin. Haahuilivat kemppari-tax freessä hetken. Sofialla oli "söpöt" vaaleanpunaiset velour-verkkarit. :P
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 03 Syys 2014 20:53

Ai niin, mä näin pari päivää sitten Hjalliksen Itiksen Arnold'sin kassalla. Mukana oli ilmeisesti hänen poikansa. Oon varmastikin huono raportoija, kun en jäänyt katsomaan, mitä he tilasivat. :keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 12 Syys 2014 10:43

Mähän näin myös tässä päivänä muutamana yhdellä keikalla Jussi Vatasen ja puolisonsa sekä uutistenlukija Marjukka Havumäen puolisonsa kanssa. Marjukka halusi ottaa kaverifanikuvan Jussin kanssa. :virne:

Eilen kun menin pankkiautomaatille, vastaani tuli Juha Sipilä. Pirjo Honkasalo oli asemalla, kun olin menossa metroon.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja skray » Su 14 Syys 2014 17:50

Hieman ot, mutta pakko sanoa, että en tiedä yhtään miltä kukaan noista neljästä Suvin mainitsemasta ihmisestä näyttää tai ketä ne on ja mistä ne pitäis tietää. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 14 Syys 2014 19:44

Jussi Vatanen => näyttelijä, tunnettu esim. Putouksesta
Marjukka Havumäki => Ylen uutistenlukija, ja juontanut muistaakseni mm. Linnan juhlia
Juha Sipilä =>Keskustan puheenjohtaja
Pirjo Honkasalo =>elokuvaohjaaja

Ihan vaan tiedoksi. :virne: En mäkään kyllä muistaisi esim. jotain urheilijoita tai jotain BB-Teroa tai Hunks-Mattia. :keijo: Ja onhan se niin, että nimi ei välttämättä sano mitään, mutta naama sitäkin enemmän. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja skray » Ma 15 Syys 2014 19:35

Ai onko noiden nimi Jussi ja Marjukka. :lanppu:
Noita muita en siltikään tunnista, vaikka kuvatkin on. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja iisa » Ma 24 Marras 2014 17:15

Olin Morrisseyta katsomassa 15.11. ja 16.11. Ekassa konsertissa oli myös Arto Nyberg ilmeisesti poikansa kanssa ja vähän myöhemmin huomasin myös Maria Veitolan, kun olin hakemassa takkiani. Olen luullut Marian olevan lähemmäs 170 cm, mutta ei varmasti ole yli 165 cm. Hän oli yksin ja olisin halunnut sanoa jotain, mutta en sitten uskaltanutkaan. Tykkäsin kuitenkin kovasti hänen Talk showstaan. Sunnuntaina bongasin yleisöstä muusikko Jukka Takalon, niistä hiuksista ei vaan voi erehtyä. :D
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 14 Maalis 2015 01:29

Tänään oli hyvä Seiska-päivä Helsingin keskustassa.
Mennessäni asemalla luulin nähneeni parikin "julkkista", mutta luulin väärin. Kävelin pitkään Eija Ahvon näköisen naisen perässä, mutta lähempää paljastui ettei se ollutkaan Ahvo. Myöhemin bongasin vartin sisään Jutta Urpilaisen, Juhani Laitalan ja Helena Rängmanin. Meinasin mennä kiittämään Laitalaa tekemästään näyttelijäntyöstä, joka teki ison vaikutuksen ysärillä, mutten sitten tohtinut häiritä häntä seuralaisineen. Puhuivat työasioita, eikä tullut mieleen siinä sitten häiritä. Lisäksi meinasin vielä juna-asemalla kirjaimellisesti törmätä juoksevaan Roope Salmiseen. Roopen olisin kyllä pysäyttänyt jollei se todella olisi juossut niin kovaa. Jos en olisi ollut hidas, olisin varmaan törmännytkin. Nyt ehdin reagoida pysähtymällä ja Salminen vain viiletti ohi.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 22 Maalis 2015 13:59

Kalle Könkkölä oli avustajineen ja kavereineen katsomassa samaan aikaan Idaa mun kanssa.

Tallinnassa meinasin päätyä Antti Reinin turistikuvaan ja Helsingin satamassa kotiin palatessa bongattiin ilmeisesti samassa laivassa ollut Seppo Hovi! :keijotäpinä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja kmaria » Ke 20 Touko 2015 19:09

Taisin äsken nähdä Jorma Uotisen Helsingin rautatieasemalla. Ensimmäinen mieleen tullut ajatus oli, että pitää kertoa
Jormalle, että minäpä olen juuri tulossa tanssitunnilta. Luulen kyllä, ettei sitä olisi hirveästi kiinnostanut tämä tieto. :keijo:
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 22 Marras 2015 23:09

Duudsoneiden Jarno seisoi tänään mun edessä ja vieressä hyvän tovin! :keijotäpinä:
Oli selvästi tulossa jouluostoksilta koska oli parikin ostoskassia räpylässä, ehkä vaimolle jotain? :keijo:
Joku kävi siinä meidän seisoskellessa kysymässä onko hän Jarno ja myöntävän vastauksen saatuaan jäi juttelemaan Jarnon kanssa. Jarno kertoi odottavansa kaverilta autokyytiä ja ei mennyt kauan kun Ossi Väänänen kurvasi paikalle Jenni Dahlman vieressään. :keijo:
He katosivat jonnekin päin Manskua ja mun lapsi, joka on suuuuuuri Posse-fani, jäi silmät suurina katsomaan vieressä. "Siinä oli se miesposse ja naisposse!" :virnei:

Me jäätiin odottamaan joulukulkueen alkua... :aukku:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Forden Seiska!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 11 Joulu 2015 23:25

Pekka Autiovuori mun kanssa samassa junassa piiiiitkään :sydän:
Eka se osui vaan mun sivusilmään ja sitten tajusin äänestä. Kuuntelin musiikkia ja biisissä tuli tauko, jonka aikana tunnistin henkilön. Pistin musan tauolle ja vaan kuuntelin sitä ääntä. Ihan rehellisesti salakuuntelin, mutta se ääni herätti kyllä ihan hitosti tunteita. Ihania tunteita.

Oli todella kiva aloittaa aamu fiilistelemällä ja kuuntelemalla ääntä mikä liittyy niin moneen.

Jäätiin samalla asemalla pois junasta ja mentiin yhdessä vielä hissillä pois laiturilta.
:ahihi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron