Unissa nähtyjä julkkiksia

Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Suvi » To 13 Kesä 2013 00:11

Tuli vaan tuosta Seiska-ketjusta mieleen (ja olen muutenkin kaivannut aina välillä tätä ketjua):

Kerro siis mieleenpainuvimmat julkkisunesi täällä, tai brassaile muuten vaan edes unissa nähdyillä julkkiksilla.

Jatkan itse myöhemmin. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 13 Kesä 2013 16:19

Viimeyönä Anna Perho.
Perho käveli unessa tikapuilla, koska on niin lyhyt. Näin Perho oli muiden pään korkeudella. Olisin itsekin halunnut, koska en ole pitkä ja olin päiden alapuolella, mutta poliisi ei antanut lupaa :virnei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 15 Kesä 2013 17:37

Viimeisimmässä julkkisunessa muutaman viikon takaa hukuin James Hetfieldin ja muiden Metallican jäsenten sekä 30 rock -sarjan Kennethin (Jack McBrayer) kanssa, kun suuri hyökyaalto peitti alleen talon, jossa majailimme. Yritettiin vielä kiivetä katolle, mutta ei auttanut, ensin veden alle katosi Kenneth käsi minua kohti kurotellen ja sitten me loput.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 22 Kesä 2013 14:34

Mitäpä tähän sanotte: olin päivällisellä kuninkaallisten kanssa! Istuin samassa pöydässä Norjan kuningasperheen kanssa. Kruununprinssi Haakon oli vieressäni ja hän oli oikein mukava mies. Juomanamme oli mehua ja pöydässä oli mehukannu (:keijo:), ja kun koitin kaataa mehua lasiini, tulin vahingossa läikyttäneeksi sitä Mette-Maritin rinnuksille. Mette-Marit ja Haakon kuitenkin vain nauroivat ja Mette-Marit lähti siistiytymään vessaan ja tuli takaisin pöytään hymyillen ja vakuutellen minulle, että ei haitannut yhtään, sattuuhan sitä.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 26 Kesä 2013 09:11

päivis :virne:

Ja voi keijo! Näin viime yönä unta Cheekistä! :keijotäpinä:
Unessa oltiin keikalla, mukana oli ainakin Kiba ja ilmeisesti Wildis, Suvi ja Kvatti sekä ala-asteaikainen entinen ystäväni, jota en ole nähnyt vuosiin. Jossain vaiheessa keikan aikana Cheek ilmestyi minun ja ala-astekaverini luo ja tarjosi mikrofonia kaverille, jotta tämä laulaisi siihen. Kaveri lauloi hetken, mutta tarjosi sitten mikrofonia minullekin, koska ei kehdannut laulaa yksin. Sitten Cheek toi meille kiitokseksi kaksi konseptipaperia. Toiseen oli piirretty Cheekin kuva ja toisessa oli jotain muuta epämääräistä. Sain itse sen toisen. Lisäksi hän antoi meille kummallekin ruisleivät. Kunnon reikäleipä ilahdutti enemmän kuin se konseptipaperi. :virne:

Menimme alakertaan, jossa meillä oli hotellihuone. Sieltä tuli kiire lähteä, bussi kaupunkiin lähtisi kohta. Meillä oli bussiin liput ostettuna, mutta ne piti noutaa jostain. Hotellin käytävältä piti suunnistaa yläkertaan. Oli sokkeloista ja hankalaa, leipiäkin oli vaikea saada mahtumaan laukkuun. Hotellin käytävällä oli kaikenlaista sekoilua, josta en muista paljoakaan, siihen liittyi ilmeisesti ainakin oma isäni jotenkin. Ehkä hän oli paikalla tai antoi virheellisiä ohjeita jostain. Bussikuski tuli jostain syystä alakertaan ja lupasi noutaa lippumme. Sitten tulimme hotellista ulos pihalle, jossa bussi odotti. Ympärillä näkyi vettä, olimme saarella.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 15 Heinä 2013 22:42

Mä olin yksi yö Rammsteinin keikalla. Ne esiintyivät Suomessa kolmena päivänä peräkkäin. Viimeinen keikka oli jossain koulun jumppasalityyppisissä puitteissa ja yleisöä oli jotain 20 henkeä. :D Till otti ihmisiä mukaan lauluun ja ojensi minulle mikin, kun piti alkaa Ohne dich. Lauloin säkeen kaksi huonolla äänellä ja annoin sitten mikin takaisin viittilöiden, että ei tuu mitään.

:virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 15 Heinä 2013 22:51

Mäkin oon nähnyt jumppasaliunta Rammsteinista. :virne: (Monta vuotta sitten, mutta kuitenkin :virne: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 05 Elo 2013 15:50

Näin unta että julkkis-BB alkoi. Mukana olleista puolet oli vanhoilta BB-kausilta tuttuja kasvoja, mutta sitten mukana oli mm. Baba Lybeck ja ulkomaan vieraana Geri Halliwell. :keijoei:
Harmi ettei oikein tainnut olla enneuni, mielelläni katsoisin Geriä BB:ssä. :tilt:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 17 Elo 2013 13:46

Mulla on viimeisen viikon aikana ollut radiojuontajia, näyttelijöitä ja Tarja Halonen :virnei:
Onneksi eri unissa.

Tarja Halonen oli jakamassa elämänohjeita ja radiojuontajien unet taas olivat ihan muuta :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Triple H » La 17 Elo 2013 22:32

Mä näin viime yönä esimakua julkkis BB:stä. Kaikki muut asukkaat oli entisiä BB-tähtösiä ja messissä oli mukana XL5 Mica.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 20 Elo 2013 09:45

Mika Häkkinen opasti, kuinka sika teurastetaan.

:hämillään:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja rainsong » Ti 20 Elo 2013 21:03

Katsoin tuossa muutama kuukausi takaperin dvd:ltä Die Hard 4.0:n ja siinä ekstroissa kaksi päänäyttelijää alkoivat heitttää Brokeback Mountain-läppää (sen oon nähnyt silloin joskus kun se tuli dvd:lle) :keijo: Noh, seuraavana yönä asuinkin sitten Heath Ledgerin naapurissa ja kehittelin sen kanssa siirappista romanssia :virne: Se mm. jahtasi mun kanssa mun karannutta koiraa, kutsui mut niille kylään ja esitteli perheelleen ja kaikkea muuta :ahihi: , paitsi K-18 osastoa.
Yhtään ei unessa haitannut se, että
a) mulla ei ole ollut koiraa yli vuoteen,
b) mun poika puuttui unesta kokonaan,
c) Sekä Heath Ledger että hänen perheensä puhuivat sujuvaa Suomea ja
d) jätkä on kuollut luoja ties kuinka kauan sitten.... :friikki: :veivi:

Se MITÄ HELVETTIÄ-tunne herättyä oli kyllä aika mittava... edelleen jaksan ihmetellä miten joskus voi muutaman tunnin unien aikana elää vaikka viikon unielämää... Niin on käyny mulle useammankin kerran.
Avatar
rainsong
 
Viestit: 35
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 17:16
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 21 Elo 2013 10:49

Jokisen Ellu ja Anne Nyberg. Cheek.
Samassa unessa.

Oikeasti siis näyttelijä Minna Koskela ja Heli Sutela. Olin menossa Cheekin pre-levyjulkkareihin, tai johonkin semmoiseen infotilaisuuteen jonkun helvetin ison hotellin aulaan. Olin ensimmäisenä paikalla, joten siellä ollut hovimestari kertoi mihin mun kannattaa mennä ja mistä näkee parhaiten. Kävin länttäämässä oman a5:n tila-lapun parhaalle paikalle ja etsin ravintolan. Se oli toisessa kerroksessa. Seikkailin siinä hissillä, nauroin hyperventiloiville teineille ja kun aika koitti, astuin pois hissistä. Törmäsin Minna Koskelaan, menin ensin ohi ja sitten häiritsemään. Hän etsi myös Keekin (näin äännettynä :virnei: ) paikkaa. Kerroin että tiedän missä se on. Kehuin häntä näyttelijänä siinä samalla. Heli Sutela singahti paikalle puhelimesta ( :isosilmä: :keijoei: ) ja kehuin häntäkin. Juteltiin niitä näitä siinä ja sitten totesin että minulla on paikka varattuna siellä Keekkilässä. Naiset lähtivät matkaani, joitain teinejä yritti olla minun a5:lla, mutta he väistivät kun saavuin. Infotilaisuus oli aika simppeli. Keekki ei soittanut biisejä, vaan kertoi jokaisesta biisistä erikseen. Musaa ei ollut ollenkaan. Teinit olivat pettyneitä ja huutelivat hävyttömiä :virne:
Porukan poistuttua Keekki käveli vielä meidän ohi, vaihtoi pari sanaa, heitti punaisen Marimekon laukun olkansa yli ja huikkaisi "pakko painaa kovaa duunii" ja juoksi portaita alas vähän neitimäisesti :keijoei:
Minna ja Heli katsoivat toisiaan, totesivat yhteen ääneen "homo" ja heräsin.

:rolf:
:keijoei:
:virnei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 21 Elo 2013 13:48

Kiban uni. :rotflmao:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 21 Elo 2013 19:49

Kiba :rolf: ( "pakko painaa kovaa duunii" :virne: )

Mä näin viime yönä vähän hämmentävää unta. :P

Olin leffassa joidenkin tyyppien kanssa. Meitä oli ehkä neljä tai viisi. Leffa kertoi siitä, kun The Beatles/John Lennon murhaa jonkun :friikki: puukolla tai veitsillä. :friikki: Katsoimme leffan, ei siinä mitään.

Seuraavaksi kuitenkin menimme katsomaan leffan 3D:nä. 3D aiheuttikin sen efektin, että The Beatles halusikin murhata meidät. :friikki: Istuimme leffasalissa penkkirivillä kun Beatlesit kerääntyivät ympärillemme niine puukkoineen/veitsineen. En muista enää, miten selvisimme tilanteesta, mutta uneen liittyi olennaisena osana myös (musta) kissa, joka oli pahis ja piti siksi karkoittaa maanpakoon. Olimme jossain saarella/rannalla ja näin kun se kissa ui(!) meressä ja päätyi viereiselle saarelle. Totesin, että se ei ollut maanpaossa. :( Sitten ilmeisesti heräsin.

(Olin lukenut päivällä Hesarista Anneli Auerin murhaoikeudenkäynnistä ja ennen nukkumaanmenoa etsin Brian Epstein -leffan tietoja.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 09 Syys 2013 09:55

Olin jostain syystä Radio Novalla viemässä jotain papereita tai muuta vastaavaa. Olin toimistojen kulmalla, kun Erin astui yhdestä toimistosta. Se tuli suoraan halaamaan ja pahoitteli ettei ehtinyt Jonnan kanssa moikkaamaan meitä "silloin viime kerralla" ja että se olisi otettava pian takaisin.
Sitä seurasi dialogi:
E: "Nähdään koko porukalla. Miten teille käy?
"No, mä pääsen koska vaan, mutta Wildis (nimi muutettu :virne: ) vasta neljän jälkeen kun sen mies pääsee töistä. Ja se asuu Helsingin toisella puolella, joten joku keskusta olisi ehkä fiksuinta. "
E: "No sittenhän me nähdään tietysi Jonnan kaupalla, kun se voi vetää vaikka ovet kiinni. Ei tartte miettiä julkisia paikkoja. Mä soitan sulle!"

:keijo:

Oisko se voinut olla enneuni :hullu: :keijotäpinä:

Erin :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 09 Syys 2013 12:35

Tämän enneunen minäkin haluaisin tapahtuvan. :hullu:

Kibsin unet. :sydän: :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 21 Marras 2013 09:32

Näin unta että Cheek kuoli.
Oli ollut päiväkeikalla Pirkkalassa ja keikan jälkeen jostain syystä pimahtanut päästään. Heitellyt järjestysaitoja (!) ja muita isohkoja tavaroita, jonka jälkeen istahtanut penkille ja todennut että vähän on heikko happi. Ja sitten kuukahtanut. Ja iltapäivälehdissä oli "viimeinen kuva Cheekistä" jossa hänellä oli Timantit on ikuisia-videosta tuttu beigen värinen paita päällä, istuu siinä penkillä ja nojailee käsiin.
Ja munsta oli ihan kauheeta lukea juttuja Cheekistä ja Jaresta menneessä muodossa. "Cheek oli, Jare teki, blaablaablaa".
Eikä tässä vielä kaikki! Mun vanhemmat asuivat samassa unessa Helsingissä omakotitalossa ja Jare oli muutamaa päivää aiemmin tuonut keikkabemarinsa säilytykseen mun vanhempien pihalle. Ja se bemari jäi sitten mulle. :keijoei:

Kamala uni. :ei:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 22 Marras 2013 19:06

Mä näin uutisunta. Olin jostain saanut käsiini Hesarin tai Metro lehden, jossa oli monen aukeaman ja sivun juttu aiheella/otsikolla "OBAMA EROAA!" Selailin juttua, lähinnä näin kuvat.

Lopulta huomasin, että lehti onkin ilmestynyt 26.10.2012. Harmittelin ja kauhistelin sitä, että miten minulta on mennyt tällainen uutinen ihan täysin ohitse, kun se ilmeisesti on (ollut) iso juttu.

Sitä paitsi olin koko ajan luullut, että Obama eroaa virastaan, mutta sitten selvisikin, että Obama eroaa vaimostaan. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 25 Marras 2013 21:28

(Mäkin olen muistaakseni joskus nähnyt Cheek-unta. :raps: )

Viime yön unessa Herra Ylppö oli jonkun mun kaverin kaveri. Olimme tulossa autolla jostain ja Ylppö ajoi. Saavuimme jonnekin keskelle landea, jossa oli pelkkää hiekkatietä. Pyysin Ylppöä jättämään minut sinne, koska "osasin sieltä kävellä kotiin".

Lopuksi Ylppö antoi minulle (aika kamalan), Tiimarista ostetun näköisen tuikkutalon, jossa oli pieni käsinkirjoitettu lappu: "Tämän on lahjoittanut Suomen Seta." :eivirne:

Seuraavaksi olin (pitkästä aikaa) lapsuudenkodissani, "heräsin" parvisängystä, minulla oli se tuikkutalo hyllyssä vierelläni ja mietin: "Mitä ihmettä teen täällä, kun olen jo vuoden asunut ostamassani asunnossa."

Sitten heräsin oikeasti ja kylppärissä tajusin, että minähän olen oikeasti omassa kodissani. :lanppu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 21 Huhti 2014 21:18

Toissayönä Tom Hiddleston! :tipahdus:

Olin jossain (hiekka)tiellä kävelemässä. Oli aika pimeää. Aina kun tulin risteykseen, Tom Hiddleston tuli vastaan. (Kiballe tiedoksi: ei ollut Loki-asua.) Niitä risteyksiä oli aika paljon, mutta Hiddlestonilla oli aina joku nainen mukana. :norsu: Joka kerralla nainen oli eri. Joskus hänellä saattoi olla kaksikin naista mukana, ja se oli tässä unessa ihan kamalaa.

Osittain tyhmä uni, mutta Hiddlestonin Tomppa! :sekopää: :tipahdus:

Viime yönä Christopher Meloni! :tipahdus:

Olin jossain bileissä, istuin Melonin kanssa sohvalla ja selailin pientä vieraskirjaa. Yritin saada selvää kirjaan kirjoitetuista raapustuksista. Lopulta tulin viimeisen kirjoituksen kohdalle, joka oli kirjoitettu minun käsialallani, mutta en muistanut kirjoittaneeni sitä. Jäin tätä pohtimaan, kunnes heräsin.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Unissa nähtyjä julkkiksia

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 28 Huhti 2014 22:26

Viime yönä/aamulla Stig! :superhymy: :keijo: Mua nauratti ihan hirveästi kun heräsin. Harmi, ettei ole mitään havaintoa enää, mitä kaikkea unessa tapahtui. Muistan ainoastaan sen, että Stig halusi esittää Final Countdownin Stigidilaatio-versiona. :eivirne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki


Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron