Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja L-S » To 17 Maalis 2016 12:11

Kerrankin muistan unen! :keijo:

Olin jossain ostoskeskuksessa äitini ja isäni kanssa. Isä osti C-vitamiinia tai jotain vastaavaa, ja rupesi sitten ihmettelemään, että miksi purkin kyljessä on kahdessa kohdassa ihan eri suositukset sille paljonko vitamiinia kuuluisi päivittäin ottaa. Otin purkin käteeni ja yritin selvittää mikä sen logiikka oli. Mulle selvisi, että siinä oli eri suositukset ilmeisesti yksijalkaisille, kaksijalkaisille ja kolmijalkaisille nisäkkäille. :keijo: Olisin kertonut oivalluksen isälleni, mutta hän oli hävinnyt. Sitten äitini tuli siihen ja lähdimme etsimään isääni. Yhtäkkiä seuraan liittyi Suvi, ja sanoin Suville, että etsimme Ridgeä [Forrester]. En tiedä missä vaiheessa isäni vaihtui Ridgeksi (eikä isä kyllä onneksi muistuta Ridgeä :P).
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 20 Maalis 2016 00:34

Mahtavaa, että oon teidän unissa! :virne: Tolle Ridge-unelle hihittelen yhä vaan. :virne:
---

Mä olin jossain laivareissulla isohkon porukan kanssa. Osan tunnistin ja muistin: siellä oli ainakin siskoni, Kate Middelton :virne: fordelaisia, joista "tunnistin" vain Aranwen. Myyyy-kissa tarkkaili kaikkea jostain sivummalta. Itse asiassa se "laivan" kohta (mikälie), jossa olimme muistutti lapsuudenkodin huonettani.

Mulla oli vaikeuksia muistaa ihmisten nimiä: Katen puolison nimen olin täysin unohtanut :virne: ja myös Aranwen oikean nimen (vaikka muistan lukeneeni sen hereillä ollessani jostain kirjoituksesta). Jossain vaiheessa Kate hermostui, lähti ulos eikä tullut enää takaisin. Viimeinen mitä muistan hänestä on, että käveli rivakasti miehensä kanssa satamassa jossain sillalla. :P

Olin yhä "laivassa", mutta samalla siinä vanhassa huoneessani. Piti kerätä jotain julisteita seinältä pois. Kauhuissani mietin, miten saan kaikki kirjat mukaani (koska TOTTAKAI siellä oli pari hyllyllistä kirjoja). Minulla oli myös ylläni punainen "villapaita", jota pidin ehkä noin 15-17 -vuotiaana ja tykkäsin siitä paidasta kovin. Menin polvilleni lattialle ja Myyyy, joka oli ollut edelleen siellä taustalla tarkkailemassa, tuli suoraan syliini siihen villapaidan helmalle. :hullu:

Myöhemmin olin autossa(?) siskoni kanssa ja selailin somea. Olin päätynyt Aranwen facebook-sivuille. Missään ei edelleenkään ollut Aranwen oikeaa nimeä, sivuilla luki vain Arnwe (tosiaan väärin kirjoitettuna) ja jossain myös Aranwe. Sivuilla oli myös hieno taustakuva, joka oli samalla profiilikuva. Ihmettelin vain, että millä nörttitekniikalla tuokin on mahdollista. :keijo: Kuvassa oli tyhjä jäähalli, jossa työmiehet valmistelivat jotain konserttia. Ihan lavan edessä (ja kuvan keskellä) oli pieni, pörröinen kissa, joka seurasi etenkin lavan tapahtumia tarkkaavaisena. :hullu:

----
Tänä aamuna nukahdin pariksi tunniksi ja mietin ehkä liikaa sitä, että mun ehkä täytyy kohta herätä ja mennä Kansallisoopperan avoimien ovien päivään, koska uni alkoi siten, että olin jossain metroasemalla, jossa kaikki metrot menivät suoraan Oopperalle. Niitä meni vieläpä koko ajan, ehkä enintään puolen minuutin välein. Silti mua "ahdisti". En voinut mennä yhteenkään metroon, koska mulla oli hampaat pesemättä ja yöpuku päällä. :keijo: Lopulta päädyin kuitenkin bussiin, joka vei mut jonnekin ihan hölmöön suuntaan.

Uni jatkui vielä siten, että olin jostain syystä joutunut muuttamaan ja asuin vuokralla. Silti minulla oli kuitenkin yhä omistusasunto, ja mietin miten ihmeessä pystyn maksamaan kaikki asumiskuluni. (Ei tullut esim. mieleen laittaa asuntoa vuokralle tai myydä sitä. :P ) Muistan, että siinä vuokra-asunnossa oli paljon käytäviä, joissa oli useita huoneita. Seinät olivat valkoiset, mutta niistä irtoili maalia. Kalusteita oli vähän. Kibs oli kämppikseni tai muuten vaan kylässä. Keitimme teetä pienellä keittimellä, josta sai ehkä enintää kaksi pienehköä kuppia teetä. Lopulta tee oli kuitenkin haaleaa, ja itselläni oli vaan jotain mangoteetä pussissa. :P

Sitten olin vielä junassa siskoni, veljeni ja veljen tyttöystävän kanssa. Matka oli Veräjämäestä Kontulaan (eli siis ihan Helsingin sisäinen matka), mutta matka kesti pitkään ja meillä oli makuupaikat. :keijo: "Makuupaikat" tarkoitti tässä tapauksessa sänkyä, jossa nukkui jo muita ihmisiä. Heitä ei kuitenkaan näkynyt, mutta tavallaan jouduimme nukkumaan niiden muiden ihmisten "päällä". Mulla oli hirveän epämukava olo siinä, koska tunsin jonkun käden, vaikka ketään ei näkynyt. Veljeni tyttöystävä teki veljelleni jotain kampausta, kun sieltä patjojen välistä kömpi kaksi suloista vauvaa. :P Toinen tuli minun syliini ja toinen veljeni syliin. En muista, jatkuiko uni enää tuosta vai tapatuiko siinä jotain. Parasta oli kuitenkin juuri ennen heräämistä todeta, että "eihän tässä ole mitään järkeä!" ja herätä sitten. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 19 Huhti 2016 09:22

Näin unta muutosta!
Muutin isoon asuntoon Auratielle :keijo:
Siihen samaan asuntoon muutti kolme muuta ihmistä! Yks Oulusta, joka oli siellä vain ajoittain ja kaksi Helsingistä!
Jokaisella oli ihana valoisa huone, sitten oli yhteinen olohuone ja hirveästi kissoja. Myyyyyy oli ensin vähän sitä mieltä että onko meidän pakko, mutta siitä tulikin sitten kaikkien kaveri. Shinya istui mun olkapäällä :virne:

Nimettiin asunto Aurajuustokommuuniksi :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 21 Huhti 2016 08:24

Unikeijut oli viime yönä hövelillä tuulella :keijo:

Ensimmäisessä unessa oli kilpailu erään elokuvan pääroolista. Kisaa käytiin vähän semmoisella 10-ottelu tyylillä, paitsi että huonoin putosi aina pois vaihe vaiheelta. Ekat vaiheet oli helpohkoja ottaa rennosti. Päättelyä, huutamista ja muuta. Piti vain olla vähän parempi mitä huonoin niin pääsi jatkoon. Ei tarvinnut niin sanotusti missään kohtaa vetää omien voimien ylärajoilla, vaan riitti semmoinen kevyempikin panostus. Sitten meitä oli enää neljä jäljellä. Vuorossa oli "maze". Ei muuta ohjeistusta, paitsi että ekana ulos tullut voittaa. Tämä "maze" oli sijoitettu vanhaan ostoskeskukseen. Se oli vähän niinkuin lintsin vekkula mistä piti juosta läpi. Tajusin astuessani sisään että mähän olin ollut rakentamassa sitä! Mikä kotietu! Koko roska oli kolmikerroksinen ja tiesin että päästäkseni ulos mun tuli päästä kellarikerrokseen ja sieltä pääsi rakennuksen toiselle reunalle ja sieltä piti tulla ulos. Annoin muiden mennä edeltä ja kaarsin sitten kuitenkin todella rajusti hisseille ja hissillä kellariin. Kellarissa oli biljardisali, mistä vähän hämäännyin ja hiton Meryl Streep pääsi livahtamaan mun ohi. Sitten juostiin Streepin kanssa peililabyrintissä missä oli pimeää. Valo kajastui vain oviaukoista. Huuutelin hänelle hämäviä ohjeita suomeksi. Pääsin ulos labyrintistä ja painelin ulos. Streep oli kuitenkin ihan kannoilla. Hän oli löytänyt yläkerroksissa liukumäen ja siksi päässyt nopeasti kellariin. Päätettiin että mennään rinta rinnan ulos. Näin tehtiin ja oltiin ekoina pihalla.
Sitten havahduin kissaan. :keijo:

Toisessa unessa olin maailmanpelastajasupersankari.
:keijo:
Uni oli ehkä vähän elokuvallinen. Siinä oli pääosassa pariskunta New Yorkista.
Maailmassa oli vesikriisi. Juomavesi oli tosi vähissä ja viimeisiä varantoja suojeltiin pitämällä niiitä tankkiautoissa ja koko ajan liikkeessä. Vesi ei maailmassa ollut loppu, mutta vesi oli juomakelvotonta myrkkyjen ja muiden vuoksi. Vedenpuhdistamot oli lakkautettu, koska ne oli ajettu bisneksen perässä alas ja teknologia oli tuhonnut itse ne keinot puhdistaa merivettä tai muuta luonnon vettä. Tulvat taas olivat tuhonneet maailmasta kaivoja ja näin juomaveden saanti vaikeutunut. Vedestä käytiin sotaa. Meri- ja muuta vettä voitiin käyttää kyllä viinanpolttoon, joten ihmiset elivät alkoholilla! Vettä annosteltiin lapsille, mutta aikuiset saivat vain sitä viinaa. Kirkasta viinaa. Tämä tietenkin aiheutti rähinöitä ja muita. Toiset kesti viinaa paremmin kuin toiset jne. Vesitankkien liikkeet olivat huippusalaisia. Kuljetin yhtä tämmöistä rekkaa. Oli kyettävä näyttelemään semihumalaista ja juomaan viinaa, vaikka mun elimistö oli sellainen ettei se tarvinnut vettä. Eikä sitä viinaakaan.
Pariskunta New Yorkista kuitenkin oli päättänyt että he aikoivat ruveta kehittämään keinoa millä tulvavesistä saataisiin juomakelpoisia. Lisäksi he halusivat löytää yhden vesitankkirekan, jotta voisivat testata omia menetelmiään.
Ja sitä se uni sitten oli. Ne jahtas, mä harhautin. Ja koska olin supersankari, niin ei ne saaneet mua kiinni. Viilsin niiltä akillesjänteet partaveitsellä vähän ennen heräämistä ja pelastin sen veden. :keijo:

Ihan pientä vaan. :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 30 Huhti 2016 11:17

Unikeijottelua parhaimmillaan.

Näin unta että olin mukana tekemässä draq-vampyyri-provo-inyourface-esitystä. Esitys oli todella provokatiivinen ja työryhmällä mietittiin että miten provoksi sen saattoi viedä. Että miten härskiä tai muuten lähellä sitä sovinnaisuuden rajaa voidaan käydä. Päädyttiin tekemään hyvin rajapintaista huumoria ja rankkaa draamaa, tarkoituksena hätkähdyttää ja ärsyttää :keijo:
Lopulta meillä olikin aika semmoinen esitys. Alastomuutta, mutta alastomuus ei ollut oikeaa, vaan semmoista että annettiin ymmärtää että iho on paljaana, vaikka siinä olikin kangas.
Mun roolilla oli tärkeä osuus siinä että mun piti kuolla keskelle näyttämöä. :keijo: Vanpyyrit yrittivät etsiä parannuskeinoa vanpyrismiin ja testasivat erilaisia kemiallisia ainekokeiluja ja osa kuoli siihen :keijo: Tai sit niistä tuli draq-queeneja tai strippareita :keijo:

Esityksen jälkeen olin matkalla kotiin ja PKT oli tulossa johonkin samaan suuntaan. Totesin vain että se on siinä, enkä reagoinut mitenkään. PKT kuitenkin kääntyi itse puhumaan mulle ja kyselemään produktiosta. Hänen mielestään mun ollessa peruukki päässä mussa oli jotain tosi läpitunkevaa ja semmoista mikä jäi hämmentämään häntä. "Se johtuu siitä ettet sä tiedä mitä sä haluat?" totesin vain takasin ja jatkoin matkaani. Käytiin pieni keskustelu meidän väleistä, mutta se ei hetkauttanut mua pätkääkään.
Havahduin unesta vähän sen jälkeen ja olin vaan tyyni ja rauhallinen. Mikä ei ole ollut PKT-unien jälkeen mitenkään selkeetä :keijo:

Muut unet oli sitten taas arjen tunkemista uniin. Ruuhkaa mielenosoituksessa missä reitti oli suunniteltu tosi huonosti, kahden oven välissä olemista, toisen oven takana ankeeta ja rankkaa, toisen oven takana tyyntä ja rauhallista. Tilassa missä olin oli vaan hitokseen patjoja ja siellä yöpyi mun kanssa pari tyyppiä. Toki ne patjat ja muut oli mukavia ja tilassa oli tosi paljon tilaa ja avaruutta. Mukavia sänkyjä, sohvia ja miellyttävää sisustusta. Mutta tila oli selkeästi "välitila".
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 25 Touko 2016 21:55

On se jännää miten mun aivot/alitajunta toimii. Olen yrittänyt spämmätä itseäni vaikka millä Månseilla, BC:illä ja Tompilla, mutta kun mainitsin sanan "suopotkupallo" jossain yhteydessä aamulla töissä, näin seuraavana yönä unta - no mistäpä muustakaan kuin suoputkupallosta! :töktök: :rolf: Tässä lajiversiossa käytettiin tosin apuna sählymailoja, joten se muistuttikin enemmän sählyä jossain maasto-olosuhteissa. :keijo:

Mun aivot. :sydän:

---
Tässä vielä yksi unimaistiainen euroviisuviikolta (ei tosin liity euroviisuihin mitenkään :keijo: ) :

Olimme Wildiksen kanssa saaneet jostain tietoomme, että Tallinkin Club One -kortilla saa alennusta JOS ostaa VR:n lipun. :keijo: No, "fiksuna" tyttönä minähän keksin, että jos ostankin Helsingin sisäisen lipun mihin tahansa junaan, niin eikö se ole melkein sama asia. :keijo: Lopulta löysin sitten itseni jostain "Kaarelasta" tai Vaaralasta, enkä ollut varma, olenko enää Helsingissä ollenkaan. Siellä paikassa oli juna-aseman lisäksi pieni ostoskeskus ja hieman kauempana tien varressa kojuja, joissa myytiin mm. sirkuslippuja. :keijo: Siellä kojujen lähistöllä oli myös isoja ja värikkäitä mainoksia, joissa hehkutettiin etenkin sitä sirkusta. Minä vain halusin epätoivoisesti päästä koko paikasta pois ja etsin paniikissa oikeaa raidetta, jolla pääsisin takaisin Helsinkiin (tai minkä ainakin tiesin varmasti Helsingiksi :keijo: ), mutta en löytänyt tai sitten aina myöhästyin junasta. (Kaiken lisäksi se alennus oli joku "ilmainen" sipsipussi tai jotain. :keijo: )

Sitten olimmekin jossain (Kiballa? Ei ollut Kiban nykyinen asunto). Muistan, että siellä oli minun ja Kibsin lisäksi ainakin Marski. Katsoimme jotain keijoja videoita tai leffaa, kun ovikello soi. Kukaan ei kuitenkaan uskaltanut mennä avaamaan, koska osa oli käynyt suihkussa ja hengaili vielä pyyhkeessä. (Oven takana oli sitten kai kaksi naista, en muista enää mitä asiaa heillä oli.)
Tässä hengailussa oli myös mukana kissa, jonka nimi oli Becky Jackson. :keijo: Kisse oli vaaleanruskea ja vähän pulleanpyöreä ja se löhösi rintani päällä. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 26 Touko 2016 21:30

Suvi kirjoitti: suoputkupallosta:



siis ...pOtkupallosta. Miksi mä en nykyisin enää osaa kirjoittaa. :läps:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 06 Kesä 2016 22:02

Töttöröö. Uni lyhyesti ja sitten lisää unia näkemään.

Olin menossa Princen tai Adam Lambertin keikalle, ehkä enemmän Princen. Oltiin perheen kanssa jossain reissussa ja mun vanhemmat kinasteli. Mun olisi pitänyt ehtiä vielä johonkin juhliin meidän perheen kanssa, mutta yhtäkkiä olinkin jossain lentoaseman läheisyydessä tai jossain isossa kaupungin keskuksessa. Ehkä pääsin jopa sinne keikalle tai ainakin kovasti toivoin pääseväni. Raahasin mukanani ainakin yhtä matkalaukkua ja makuupussia, joka ei ollut pakattu mihinkään, vaan roikkui perässäni koko komeudessaan. Tapasin matkallani ihmisiä ja mietin, että antaisinko nämä kamat vaan jollekin, koska en tykännyt kantaa niitä mukanani. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 06 Kesä 2016 22:45

Mä otin viikonloppuna uniini vaikutteita Kiasmasta ja telkkarista. :keijo:

Oli joku mökki jossain ja me oltiin siellä isolla porukalla. Oli keijoi ja muita kaverei. Oltiin tekemässä lähtöä ja oli tunti aikaa, mutta mökissä oli hirveä siivo. Mm. tiskiä oli kolme pöydällistä ja tiesin ettei sitä ehditä siivoamaan. Samalla joku kurkkasi ikkunasta ja sieltä ammuttiin! Mentiin kaikki matalaksi, ei huolestuttu vaan jatkettiin sitä hääräämistä pysymällä samalla ikkunatasojen alapuolella.
Poislähtö mökistä oli laivalla. Semmoisella ihme paatilla mikä vaan lipui tyynen pinnan päällä. Vedessä oli jäävuoria, semmoisia pienehköjä ja vesi näytti todella, todella hyiseltä. Päädyin itse SUP-laudalle ja pelkäsin ensin että vesi on hyistä, muttei se ollutkaan sitä. Se oli ihan tavallista ja mulla oli vedessä hyvä olla. Pidin kiinni siitä SUP-laudasta ja se outo laiva veti mua perässään parin muun tyypin kanssa. Maisemat oli todella huippuja ja nautin niistä suuresti siinä lilluessani.

Seuraavaksi oltiin markkinoilla ja totesin että en lähde siihen hommaan mukaan. Käännyn markkinoiden "kulmalta" pois ja pääsin metsään. Heräsin kun olin harhaillut umpimetsässä jonkun aikaa ja todennut että näin on hyvä :D
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 08 Kesä 2016 11:02

Toissayön uni. Ei herkimmille.

Oikeasti. Jos ahdistut väkivallasta, älä lue kursiivia kappaletta!!!



Koko uni oli englanniksi. Alusta loppuun. Itse olin ns. kamera, enkä kukaan henkilöistä. Uni oli kuin elokuvaa. Tai tv-sarjaa.
SIinä oli hyinen huone, missä oli kalsan väriset seinät ja ihminen istui pyörätuolissa. Alasti. Tärisi siinä ja selkeästi odotti jotain. Sisään astui ihminen, jonka tulosta tämä pyörätuolihemmo ilahtui. Ihminen aloitti pesemään tätä toista, mutta mitään ei puhuttu. Yhtäkkiä tämä pesijä kumartui pyörätuolihenkilön ylitse ja iski sitä pitkällä lasisella terällä kylkeen. Uhri hämmentyi ja huusi apua. Tämä toinen vain tuijotti ja katseli kun veri valui veden mukana. Ovesta tuli toinen henkilö, selkeästi lääkäri. Pyörätuolityyppi kertoi että tämä toinen oli iskenyt häntä sillä terällä mikä edelleen törötti kyljessä. Lääkäri käski ottaa sen pois. Lääkäri vei sen puukottajan pois ja palasi takaisin yksinään ja sanoi että asia oli hoidettu. Peseminen alkoi uudestaan. Yhtäkkiä lääkäri tökkäsi neulan uhrin käsivarteen ja laittoi jotain ainetta. Ihan vaan rutiinia, kato. Tyypiltä lähti taju. Se kärrättiin toiseen huoneeseen, samankaltaiseen, mutta siellä oli korokkeita missä seisoi ihmisiä lääkärivaatteissa. Uhri heräteltiin ja pistettiin seisomaan keskelle lattiaa, vähän huterasti. Hän yritti kysellä että mitä tapahtuu, mutta kukaan ei sanonut mitään. Ensin suihkutti ensimmäinen ihminen. Neste oli keltaista ja syövyttävää. Sitten toinen, aine oli punaista. Sitten vihreää ja sinistä. Jokainen aine sattui, sillä tämä seisoja kirkui ja yritti päästä aineita pakoon. Mitä enemmän hän pyristeli, sitä enemmän se tuhosi hänen jalkojaan ja käsiään. Lääkäri saapui huoneeseen ja kertoi että tämä oli tämmöistä modenia vesikidutusta. Ei enää niitä tylsiä lautoja, vaan tämmöistä modernimpaa, tehokkaampaa. Uhri yritti selittää ettei hän tiennyt mitään semmoista mistä olisi hyötyä. Mutta ei se mitään. Hän kuuluikin testiryhmään. Uhri kärrättiin isoon halliin missä lojui ihmisiä koepöydillä. Ne oli vääntyneitä erilaisiin asentoihin, mutta edelleen selkeästi elossa. Uhri joutui tietenkin paniikkiin, mutta ketään ei kiinnostanut. Hänet kärrättiin mustaan huoneeseen, missä oli keskellä vesiallas ja ovi sulkeutui kameran edestä. Kuului vain huutoa ja kirkumista. Ihmiset ottivat oven takana aikaa ja tekivät merkintöjä lehtiöihin. Lääkäri seisoi heidän edessään ja poltti tupakkaa.
Kirkuminen loppui, pyörätuoli tuotiin ulos tyhjänä ja työntäjä vain totesi ettei "se" selvinnyt ja ihmiset lähtivät pois. Lääkäri kohautti olkiaan ja pyysi hakemaan seuraavan.

Heräsin.


En tiedä, mutta ei se ahdistanut. Väkivaltaa ja raakuutta oli tosi paljon, mutta se oli siinä ja sitten se meni pois. Ei mitään tunnereaktiota koko unen aikana. Vaikka se olikin ällöttävä.
Jännä kokemus, kertakaikkiaan!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 30 Kesä 2016 21:51

Lyhyt uni Sodis-viikolta, joka on pakko "ikuistaa" tännekin.

Liittyi näihin tyttöihin, joista Kibs kertoo tuossa matkaraportin ekassa kappaleessa. Ne tytöt nukkuivat samassa tilassa meidän kanssa ihan oikeastikin, mutta tässä unessa meidän "vanhoilla" paikoilla. Jostain oli selvinnyt, että yhdellä niistä on puukko mukana, josta Kiba oli tosi ärsyyntynyt. "Niillä on puukko, miten ne kehtaa!" Vaikka ne tytöt olivat kai tapelleetkin ja ilmeisesti tilanne oli ollut uhkaava sen puukon kanssa, Kibaa silti vaan ärsytti enemmän kuin pelotti. Kiba "herätti" mut kertoakseen, että häntä ärsytti. :P Minä "heräsin", mutta rupesin pelkäämään, enkä usklaltanut enää nukkua, kun tulin tietoiseksi siitä puukosta. :keijo: :P
Uneen liittyi myös jotain outoa hissiseikkailua jossain kauppakeskuksessa/hotellissa ja pekonijäätelö. :keijo:

Yöllä ennen juhannusaattoa näin unta, että minun piti perheeni kanssa salakuljettaa Antti Tuisku meidän mökille pakettiautossa. :keijo: Kukaan ei vaan oikein tiennyt ajankohtaa, milloin tämä varmasti tapahtuisi, joten sitä ennen oli paaaaaljon odottelua. Paijailin esim. "kissaa", joka oli näytti siltä kuin se olisi askarreltu pahvisista munakennoista, mutta se oli suloinen ja kiltti ja sillä oli maailman ihanin pörröinen häntä. :hullu: Lisäksi pitkästä aikaa isän kissat sekoittuvat joihinkin toisiin samannäköisiin random-kissoihin. Minä olin ihan paniikissa siitä, mutta isä oli vaan että "ei se haittaa". Siinä odotellessa päätin mennä kaverin kanssa leffaan. Muistan, että jossain leffalipussa oli kellonaika 17:15, ja mietin että montakohan leffaa ehdin vielä nähdä. Juuri ennen H-hetkeä (tai unen loppua) äiti kiikutti minulle vielä ilmaislippuja johonkin dokumenttielokuvaan. Lopuksi Antti Tuisku laskettiin nosturilla sinne pakettiautoon. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 06 Heinä 2016 08:31

Ai himpatti. Oon unohtanut kirjoittaa mun viime viikkosen unen talteen.

Oltiin ainakin Suvin kanssa reissussa jossain länpimässä maassa. Ehkä se oli Thaimaa, tai joku Laos tai joku semmoinen. Ilmeisesti mä asuin siellä? Mulla oli kuitenkin liikkuessa vähiten tavaraa matkassa ja muut raahasi matkalaukkuja muita mukanaan. Vietiin ne yhdelle talolle, josta lähdettiin Suvin kanssa kahdestaan käymään "mestoilla".
Mesta oli puisto. Juteltiin siinä niitä näitä ja nurkan takana oli tiikeri ja taluttaja. Suvin mielestä se oli tosi, tosi söpöä ja oli jo menossa silittämään sitä tiikeriä käsi ojossa kun hyvin lakonisesti totesin ettei kannata ja saman tien se tiikeri oli jo haukkaamassa Suvia kädestä :keijoei: Suvi vain säikähti ja se taluttaja katsoi Suvia vihaisesti.
"Hei, se on tiikeri eikä mikään kotikissa" totesin perään ja Suvi selitti että se näytti niin levolliselta :virne: Ja oli söpö. Ja pehmeä.

Tuon jälkeen Suvi halusi pois puistosta.
Mentiin juomaan teetä ja tähän heräsin.

Vähän aikaa mietin että ei Suvi kyllä oikeasti menisi silittämään tiikereitä. :virne:

:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 06 Heinä 2016 11:31

Viime yön unessa katselimme Suvin kanssa jotakin esitettä. Siinä kerrottiin, että Sakis Rouvas esiintyisi myöhemmin heinäkuussa Jyväskylässä. :keijotäpinä: Ihmettelin Suville, että voiko olla totta, ja sanoin, että sinne on kyllä päästävä. Enempää en valitettavasti muista, epäselväksi jäi pääsimmekö Sakiksen keikalle. :virne:

Onhan Jyväskylä kuulemma Suomen Ateena, että mikäs siinä. :raps:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 07 Heinä 2016 22:34

Ihanaa, että oon teidän unissa. :virne:

Mun on pakko "ikuistaa" tänne viime yön uni, vaikka siinä tapahtunut oikeastaan "mitään", mutta kun siinä oli Benedict Cumberbatch ja Tom Hiddleston. :tipahdus: :woohoo: :tipahdus: (Vähän keijosti ehkä silleen... öööh.... semipariskuntana, mutta silti :keijo: )
Mitään muuta en ko. unesta muista, mutta sen voimalla jaksoin koko päivän. :keijo: :virne:

Tämmöinen fanityttöuni sitten. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 09 Heinä 2016 12:55

Ihanaa keijoutta pitkästä aikaa unessa. :sydän: :keijo:

Olin menossa Turkuun "yöjunalla", tai siis siten, että juna oli Turussa aikaisin aamulla. Minulla oli istumapaikka, mutta silti minulla oli yöpuku päällä. :keijo: En tiedä, mikä oli tarkoitukseni siellä Turussa, mutta ilmeisesti olin kuitenkin yöpymässä siellä, mutta minulla ei ollut yöpaikkaa. L-S oli ilmeisesti "jossain", joten en voinut yöpyä hänenkään luonaan.

Vaunuun tuli junan henkilökuntaa, vähän niinkuin lentoemäntiä, jotka tarjosivat kahvia. Minä sanoin, etten halua kahvia, mutta silti minulle sitä kaadettiin. Onneksi siinä olikin sitten teetä. :keijo: Juuri kun se tee oli kaadettu mukiin, juna olikin jo perillä. Mietin, että mitä hittoa nyt sille teelle teen. :keijo: En kuitenkaan jäänyt pois rautatieasemalla, kuten olisi voinut kuvitella, vaan sen jälkeen juna muuttui lähijunaksi ja jäin pois jossain paikassa, mitä ei kai Turussa oikeasti olekaan. Sanotaan vaikka, että se oli Kauppasatama. Minulla oli edelleen se yöpuku päällä ja halusin löytää vessan, jossa pääsisin vaihtamaan sen normivaatteisiin ja samalla pesulle. Se Kauppasatama oli melko kaukana keskustasta, joten kesti aika kauan löytää sitä vessaa.

En kuitenkaan päässyt sinne vessaan/vaihtamaan sitä yökkäriä pois, koska tapasin L-S:n (huolimatta siitä, mitä tuossa alussa kirjoitin). Jostain syystä siellä oli Kibakin. Menimme johonkin puistoon, joka oli mäen päällä ja hengailimme siellä. Vähän kauempana meistä oli ryhmä aivan tavallisen näköisiä teinipoikia. Minulla oli mukana läppärille tarkoitetu tietokonelaukku, jossa ei suinkaan ollut läppäriä, vaan kaikki omaisuuteni, jotka olin ottanut sinne Turkuun mukaan, mukaanlukien tietenkin lompakko, kännykkä, avaimet yms. muut tärkeät tavarat. Lisäksi minulla oli sivutaskussa eväinä ainakin neljä punaista omenaa ja vaaleaa leipää.

Lopulta sitten päätimme lähteä sieltä puistosta esim. kahville (tai sinne vessaan, että saisin vihdoinkin vaihdettua ne vaatteet). Lähdimme kävelemään sitä mäkeä alas. Katsoin, että L-S:llä on oma laukkunsa mukana, Kiballa on omansa. Ehtikö jompikumpi heistä jo ottaa minun laukkuni. Ei ollut, eikä minulla ollut itsellänikään sitä mukana. Saakuri, ne teinipojat olivat vieneet laukkuni! :läps: Pojat eivät olleet lähteneet karkuun, vaan edelleen hengailivat siellä puistossa ja näin heti sen laukkuni siellä. Pojat olivat jo kovasti tutkimassa laukkua. Riuhtaisin sen voimalla heiltä, vaikka yksi oli heistä oli ihan "Hei, tää on meidän!!!!" " Ei varmana ole!" minä vastasin.
Tietenkin tutkin heti, että oliko sieltä laukusta viety mitään: kännykkä oli tallella, lompakko oli tallella, lompakossa oli kaikki tärkeät kortit, mutta jumantsuikula - ne kaikki eväät oli viety! :virne: Ei yhtään tavaraa tai maallista omaisuutta pöllitty, ainoastaan ne hiton eväät.

Jatkoimme matkaa, olimme edelleen vähän kauempana keskustasta, melkein kuin jossain lähiössä. Jossain keskellä "ei mitään" oli vähän sellainen modernimpi rakennus, jonka seinustalla luki isolla "Théhuone". (Théhuone on siis teekauppa, jolla on liike ainakin Helsingin keskustassa.) Tämä Théhuone oli kyllä iso "kahvila", jossa ilmeisesti sai ennemmin teetä kuin kahvia. Koko rakennus oli sitä samaa "kahvilaa", ja siinä oli yläkerta ja alakerta. Pääsimme sisään (en vieläkään vaihtanut vaatteita :virne: ), sisustus ja tunnelma oli vähän Downton Abbey -henkinen ja työntekijöillä oli vaatteet myös samaan tyyliin. Alakerta oli ihan täynnä, mutta pääsimme istumaan silti pöytään. Samassa siihen tuli muusikko, vähän niinkuin jenkkileffoissa tulee niitä viulisteja soittamaan romanttisesti ravintoloissa pariskunnille. Tämä tyyppi kuitenkin soitti luuttua. :keijo: En tiedä miten luuttu sitten liittyi siihen Downtown Abbey -tyyliin, mutta siinä se soitti meille. Minä olin ihan, että "JES, luuttumusaa!!" :woohoo: :sydän: :jami: Kibaa vaan ärsytti ihan hirveästi ja L-S:kin alkoi hieman hermostua, joten päätimme mennä yläkertaan, jossa oli väljempää. En tiedä, miten pääsimme sinne, mutta siihen uni ilmeisesti loppui. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 10 Heinä 2016 13:07

Ai niin, unohdin yhden kohdan tuosta eilisestä unesta (muistin sen muutenkin vasta myöhemmin). Oli kyllä ihan selkeästi eri uni:
Olin menossa yhden lempparibändini keikalle. Se keikka oli jonkun baarin yläkerrassa, joka oli samalla korkean talon ylin kerros.
Alakerrassa näytettiin jalkapalloa, ja "kaikki" olivat menossa sinne. Muistan unesta ainakin isäni, jonka kanssa menin samaa matkaa sinne baariin. Hänkin oli menossa katsomaan sitä futista.
Vaikka minulla oli lippu sinne keikalle, se yläkerta oli jotenkin "suljettu" siten, ettei sinne mennyt portaita, eikä hissi toiminut. :keijo:
Kapusin sitten sinne kuitenkin jotain valkoista marmoria olevaa tasannetta pitkin, joka muistutti vähän liukumäkeä. Ehdin paikalle, juuri kun keikka oli alkamassa.

----
Viime yönä näin unta, että oli uudenvuodenaatto ja olin jossain mökillä enimmäkseen kai tuntemattoman porukan kanssa. Osa näistä tosin saattoi olla sukulaisiani. Se mökki oli aika pitkälti keskellä ei-mitään. Lähellä ei ollut metsää, pelkkää avaraa maisemaa ympärillä. Muistan, että ensin levitin jo valmiiksi jotain vuodesohvaa, ja mietin että miten kaikki mahdumme nukkumaan sinne.
Jossain vaiheessa joku tajusi, että kaikki koirat pitää saada "turvaan" ennen kuin alkaa tapahtua (millä kai siis viitattiin siihen, että ennen kuin vuodenvaihteen juhlinnat alkavat, esim. rakettien lähettelyt yms.). Vähän mietin, että mielestäni kenelläkään meistä ei ollut koiria, mutta okei. Ilmeisesti turvaksi näille koirille olisi riittänyt, että ne laitetaan valjaisiin. Ne koirat olivat siis kaikki siellä ulkona jossain. Löysin kyllä koirat, mutta en löytänyt valjaita. (Ei tullut mieleen, ottaa niitä valjaita esim. sisältä mukaan. :töktök: ) Maa oli kuitenkin niellyt ne valjaat. :keijo:
Lopulta joku kuitenkin pyysi ne kaikki koirat sisään. Niitä oli PALJON, kaikki erirotuisia ja -kokoisia koiria, jotka juoksivat onnellisina sisään.
Taivas alkoi tummeta, vähän kuin ukkosen alkaessa, eikä ollut yhtään talvista, vaikka oli uudenvuodenaatto. Mietinkin siinä, että on vähän samanlainen ilma kuin kesällä. Joku alkoi jo kauempana lähetellä ensimmäisiä raketteja ja se oli erikoisen näköistä sitä kesäistä synkkää taivasta vasten. Ajattelin, että ihan kuin sota olisi syttymässä. Tästä huolimatta minulla oli tosi levollinen olo. Joku niistä mökkivieraista (en tiedä kuka) ihan selkeästi tunsi ne kaikki koirat, ja kun viimeinenkin koira oli juossut sisälle, hän sulki oven ja kaikki olivat turvassa. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 17 Heinä 2016 12:56

Oon iltaisin kattonut Gilmore Girlsejä. Eka kerta kun se tuli uniin :keijoei:

Emilyllä ja Deanilla oli salasuhde. Kiihkeä salasuhde. :virnei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 17 Heinä 2016 22:30

Oli pihakirppis lapsuudenkotini naapurissa (tai me asuttiin paritalossa, niin tämä pihakirppis oli seinänaapurimme pihalla siis). Muistan, että siellä ei ollut melkein mitään muuta myynnissä kuin kirjoja, paljon erikokoisia kirjoja, joiden kannessa oli Tom Hiddleston ( :virne: ). Osassa niistä kansista hän oli yksin, toisissa hän oli osana jotain ryhmää. Jossain vaiheessa Kibs tuli jostain syystä siihen, ja huomasi, että osa niistä kirjoista, joita selailin ihan innoissani, oli käännetty venäjästä. :keijo: Eipä siinä mitään, mutta kun etenkin yksi niistä kirjoista oli ihan täynnä kirjoitusvirheitä: ihan kuin ne olisi käännetty google-kääntäjällä, ja välilyöntejä ei usein ollut, tähän tyyliin: "...muttailmoittihetikun..."
En muista, ostinko mitään, mutta muistan, että olin kerännyt itselleni ainakin yhden pienen kirjan ja jostain syystä "halpis-barbien" (tyyliin Steffi tms.), jolla ei ollut vaatteita, tai niitä ei saanut mistään ostettua. :keijo:

Seuraavaksi olin "lapsuudenkodissani" (kai), joka ei kyllä muistuttanut mitään taloa, jonka tiedän. Meillä oli kai jotkut suku- tai perhejuhlat, johon kai tuli myös vanhempieni kavereita. Kibs oli edelleen jostain syystä myös mukana, mutta päätti mennä piiloon juhlien ajaksi. :keijo:
Sitten kun ne juhlat olivat, en muista niistä muuta kuin, että siellä oli Heikki Kinnunen. :virne: (Ei mun vanhemmat tunne häntä.) Muistan tosin vähän synkähkön tunnelman, kun äiti jossain vaiheessa totesi minulle: "Mumma tulee kuolemaan", ja minä purskahdin siinä unessa itkuun. :/
(Mummahan on oikeastikin tosi huonossa kunnossa, mutta kai tossa vaiheessa mun alitajunta ymmärsi myös, että mumma elää viimeisiä aikojaan. Tosin siinä voi mennä kuukausia tai vuosi, sitä ei voi tietää.)

---

Viime yönä/aamuna näin unta, että olin Kuolon kyydissä. Hän kai oli kyyditsemässä mua mökiltä Helsinkiin(?). Tosin menopeli ei ollutkaan auto, vaan pahvilaatikko. :keijo: Sellainen matala pahvilaatikko, johon mahtui tilavasti kaksi ihmistä. :keijo: Ei siinä kai ollut mitään pyöriä tai muutakaan, mutta ihan normaalilla autotiellä ajeltiin. :virne: Muistan, että unen "väliosassa" oli kai kissoja ja ehkä mun sisko ja olin ehkä isän luona kylässä. Unen lopussa oltiin taas kuitenkin siinä pahvilaatikossa. Oltiin kai ajettu neljä kilsaa (mutta mielestäni se oli paljon :keijo: ), ja yhtäkkiä oltiinkin jo Pasilassa. :keijo: Tajusin siinä vaiheessa, että olin unohtanut matkatavarani sinne mökille. :läps: En kehdannut sanoa Kuololle mitään, koska pelkäsin, että hän suuttuu. :keijo: Sitten mietin, että "täähän on ihan hölmöä, miksi en vain kuvittele niitä tavaroita tähän?" Niin sitten tein, ja selvisin sillä pälkähästä. :keijo: Sitten kai heräsin. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 18 Heinä 2016 10:04

Suvi kirjoitti: Kibs oli edelleen jostain syystä myös mukana, mutta päätti mennä piiloon juhlien ajaksi. :keijo:


Meninkö kaappiin? :keijotäpinä:

Hieno tuo pahvilaatikkojuttu :virnei: Saatoin nauraa aamulla junassa sille.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 18 Heinä 2016 13:51

Mun unessa kaksi tyyppiä oli kumiveneilemässä ja seurasin tilannetta rannalta. Yhtäkkiä veneen peräpää upposi ja takana istunut henkilö joutui kokonaan veden alle. (Vaikka siis edessä istunut ei yhtään kastunut. Ei edes huomannut tapahtunutta.) Mietin, että pitäisikö auttaa, mutta totesin, että odotan 3 sekuntia ja sitten meen auttamaan, vaikka en millään jaksaisi käyttää untani hengenpelastukseen. Päätin kuitenkin auttamisen sijaan tarkistaa ensin, nukunko ja jos nukun niin ei ole pakko auttaa. :keijoei: Avasin silmäni, totesin nukkuvani Miehekkeen vieressä, suljin taas silmäni ja jatkoin uniani. Ei tarvinnut käyttää unta toisen pelastamiseen. Tosin eipä kyseinen uni jatkunutkaan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 18 Heinä 2016 18:51

Kibaya kirjoitti:
Suvi kirjoitti: Kibs oli edelleen jostain syystä myös mukana, mutta päätti mennä piiloon juhlien ajaksi. :keijo:


Meninkö kaappiin? :keijotäpinä:



Ei nyt sentään. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja L-S » To 04 Elo 2016 19:19

Ai että, klassinen "olen myöhässä koulusta" -uni keijoustwistillä. :keijotäpinä:

Jostain syystä olin vakuuttunut, että mun piti mennä kouluun, ilmeisesti yhdeksännelle luokalle, vaikka tiesin myös unessa olevani aikuinen. Suvi ja Kibs olivat tulossa samalle luokalle.

Joku, ilmeisesti Suvi, kertoi mulle, että koulu alkaisi jo jonain lauantaina ylimääräisellä urheilupäivällä ja se urheilukenttä oli jossain kummallisessa paikassa, mistä en ollut ikinä kuullut. Olin kuitenkin ilmeisesti ymmärtänyt väärin, ja urheilupäivä olisi vasta myöhemmin, mutta luulin että se olisi juuri tänä lauantaina. Samaan aikaan meillä oli kuitenkin puhetta jonkinlaisista Euroviisujen esikatselubileistä. Niidenkin aikataulu oli mulle jäänyt hämäräksi, joten ihmettelin, miksi Suvi ja Kibs suunnittelivat Facebook-keskustelussa vaan niitä bileitä eivätkä puhuneet lainkaan kouluun menosta. :keijo:

Myöhemmin olin sitten jossain äitini kanssa ja piti pakata koulureppua. Mietin että mitä ihmettä otan mukaan ja pakkasin lopulta jotain urheilukamoja. Isäni piti viedä mut jostain syystä autolla kouluun tai sinne urheilukentälle, mutta lopulta olin erikoisessa leirikeskuksessa, missä ei näkynyt jälkeäkään odottamastani koulumeiningistä. Laitoin Facebook-keskusteluun hädissäni viestin, että kertokaa nyt joku mulle missä se koulun urheilukenttä on. Suvi ja Kibs kuitenkin jatkoivat vaan Euroviisubileiden suunnittelua. Heräsin siihen epämiellyttävään tunteeseen, että oon ihan väärässä paikassa ja pahasti myöhässä joko koulusta tai Euroviisubileistä. :rolf: :keijo:

(Tänne kirjoittamieni unien perusteella voisi luulla, että näen pelkästään keijoista unta, mutta tosiaan tulee lähinnä kirjoitettua niitä missä on jotain forden kannalta kiinnostavaa :keijo: )
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 09 Elo 2016 18:28

Nukahdin vahingossa sohvalle.
Näin unta että tein uutta tv-viihdeohjelmaa ja kuvattiin sitä varten materiaalia. Petteri Summanen oli mukana ja sitä vitutti että mulla on tissit!
Se heitti mulle kaikkea törkeyksiä niistä ja siitä, että oon saanut sen hommaan vaan sillä että oon antanut jonkun joko kopeloida mun tissejä tai vilauttelemalla. Ja koska näin oli käynyt, niin hänkin halus nähdä ne :epäilevä:
Niissä kuvattavissa jutuissa se meni ihan ok, mutta ulkopuolella ihan kauheeta suun soittoo. Lopulta hermostuin kun se yritti kopeloida mun paitaa ja potkasin sitä munille :keijo: Missään kohtaa mua ei ahdistanut, eikä tuntunut siltä että se ois ollut liikaa, otti vaan päähän. Potkaisun jälkeen se homma loppui. Muut ympärillä selitti Summaselle että ei nyt kannata ruveta enempää urpoilee, että se lähtee sieltä hommasta muuten. Koska "kyllä me sut aina saadaan jollain Korpelalla korvattua" :virne:

Heräsin ja totesin että perkele kun en muista niitä juttuja mitä kuvattiin. Paitsi että yhdessä jutussa oli pitkään iso taulu-tv väärinpäin seinällä. Kai siinäkin joku idea oli :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 10 Elo 2016 14:51

Kuumehoureunia!

Oli semmoinen järjettömän iso paritalo. Joku yhden fb-yhteisön jäsenistä oli saanut haltuunsa sen avaimen ja oltiin siellä pitämässä viikonloppua. Missään ei ollut huonekaluja, mutta joka puolella oli patjoja lattialla. Paikalla oli myös paljon kissoja ja koiria. Molemmissa asunnoissa oli 7 huonetta alakerrassa ja saman verran ylhäällä. Plus keittiö ja ruokatila. Olohuone oli järjettömän kokoinen siinä niiden huoneiden keskellä oleva monikulmio (en laskenut montako niitä oli) ja selkeästi seinällä oli valkokangas. Molemmilla puolilla oli sama juttu. Kokolattiamatto, valkoinen, vielä kruunasi sen. Ikkunoita oli huoneissa, mutta ei siinä "olkkarissa". Näitä fb-ryhmäläisiä oli siellä ja osittain sieltä täältä putkahteli keijoja. Joku kysyi onko ne pokemoneja :rolf:
Tunnelma oli hyvin rento!

Toisessa unessa oli kauppakeskus. Semmoinen sekava. Tai siis kauppakeskusksen ja hotellin yhdessä. Me oltiin Tyypän kanssa menossa hotelliin, mutta Suvi halusi kauppakeskukseen. Oltiin autossa ja jätettiin Suvi kauppakeskuksen oville. Siinä oli odottamassa Marski :keijo:
Mentiin Tyypän kanssa viemään autoa parkkihalliin ja päädyttiin johonkin ihan väärään paikkaan ja siellä oli menossa tulvaharjoitus. Tulva vaan nousi ja nousi, mutta turvallisuuspäälikkö ( :keijoei: ) ohjeisti meitä odottamaan vaan siinä. Päästiin lopulta viemään auto pois ja lähdettiin etsimään hotellia. Löydettiin Jared Leto ja BC :virnei: Koska tunsin BC:n ja moikkasin, niin ihmiset kiinnitti meihin huomiota. Liityttiin siihen seurueeseen ja juteltiin niitä näitä. Jared ja BC suunnitteli naamioituvansa ja tekevänsä "salaiskun" kauppakeskukseen. Oltiin Tyypän kanssa heti messissä ja kerroin että mulla on kavereita siellä joilla sen voi testata. Naamiot oli tosi hienot, eikä niistä mitenkään tunnistanut ketä niiden alla on. Jared oli pukeutunut pikkupojaksi ja BC oli mummo. Jared myös lyheni semmoiseksi lapsen kokoiseksi :keijo:
Lähdettiin samaa matkaa ja etsittiin Suvi ja Marski. Paikalla oli myös Pascal ja Rouva U. Jared ja BC siinä jotain tappeli ja Suvi kyseli koko ajan että miksi ihmeessä jotkut randomit seuraa meitä, varsinkin joku mummo ja lapsi! "Onko noi Kibs jotain sun outoja tuttuja?" Suvi kysyi lopulta. Tyyppä oli tässä kohtaa hävinnyt ja sanoin että ne on sen sukulaisia :virne: Tyypän palatessa autokaupasta Suvi ihmetteli että miksi ne sen sukulaiset kulkee meidän perässä tolla lailla. Vähän hämmentyneenä Tyyppä sanoi että ne on semmosia piripäitä.
Lopulta kierrettiin sillä jengillä muutama kauppa. Suvi osti kauhan. Marski löysi siirappia ja Pascal ja Rouva U päätyivät kinastelemaan siitä onko tarpeellista pitää mattoja lattialla kaupassa. Kun oltiin siirtymässä hotellille Jared oli taas Jared ja BC:kin oli BC. Suvi sekosi siinä kohtaa ja suuttui etten ollut kertonut mitään, koska hänkin siellä kaupassa mietti että mitähän hiusvahaa BC käyttää ja BC sitä ja BC tätä. Suvi heitti mua sipulilla ja sitten se oli siinä. Mentiin kaikki meidän valtavaan huoneeseen ja tähän heräsin :keijo:

Sori Suvi. Kyllä mä oikeesti kertoisin!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 10 Elo 2016 22:25

Kibaya kirjoitti: Suvi heitti mua sipulilla ja sitten se oli siinä.


Tähän mä viimeistään repesin ihan totaalisesti. :virne: :rolf:

---

Nukuin aamulla vielä kunnolla ja näin melko mielenkiintoista unta, jossa tapahtui paljon. :keijo: Mun porukat oli palanneet ilmeisesti yhteen ja olivat jostain syystä muuttaneet samaan asuntoon, jossa asuimme kun itse oli 1-6 -vuotias. Olin unessa aikuinen, mutta silti asuin siinä samassa asunnossa, tai ainakin olin yökylässä siellä. Lähdin kauppaan. Vähän aikaa kuljettuani huomasin, että minulla ei ollut housuja. :keijo: Pelkkä toppi ja kalsarit vaan. Vedin topin "mekoksi" (euroviisutyyliin :virne: ) ja jatkoin matkaa. :keijo:
Sitten olin kai siellä kaupassa, mutta samalla olin leffassa ja katsoin Iron Mania. Se vaikutti joltain japanilaiselta halpisversioleffalta, vaikka Robert Downey Jr. olikin mukana siinä. Yhtäkkiä RDJ olikin fyysisesti vieressäni ja katsoin häntä syvälle silmiin. :hullu: Sen jälkeen uni meni siinä vaiheessa hetkeksi :pahasetä: ilyn puolelle, mutta ei se haittaa. :ahihi:
Sitten palattiin takaisin "normaaliin" ja olin jossain käytävällä, johon oli keskittynyt erilaisia kahviloita ja ravintoloita. Kun kuljin erään kahvilaterassin ohi, siellä soi juuri Stigin uusi biisi. Sellaisesta isohkosta taulutelkkarista näytettiin tämän samaisen biisin ihan superkeijoa musiikkivideota. Yhtäkkiä kahvila-asiakkaiden joukosta nousi seisomaan ainakin neljä tai viisi miestä, jotka aloittivat laulamaan ko. biisin tahdissa accapellana (vähän kuin joku flash mob). Biisi soi edelleen taustalla, mutta miesten laulu kuului selkeämmin. He lauloivat hyvin ja olivat komeitakin. :keijo: He siirtyivät pikkuhiljaa siihen terassin "etuosaan" tiskin viereen ja olivat hieman erinäköisiä kuin äsken. Siinä siirtyessään kaikki olivat muuttuneet Don Huonojen Kalle Aholaksi! En ihmetellyt tätä yhtään ja jatkoin matkaa. Ehdin ihastella mukavan näköistä yökerhoa, joka oli kellarissa ja sieltä kuului yllättävän tanssittavaa musaa. Se kellari ei ollut yhtään pelottava ja pimeä, vaan siinä oli valkoiset, kauniit seinät ja muutenkin se oli tyyliltään vähän Engelin aikaista. Tässä välissä oli kai jotkut bileetkin, mutta tuo kellaridisko on viimeinen, jonka muistan. Sen jälkeen aloin kai pikkuhiljaa heräilemään. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron