Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 05 Marras 2011 14:17

Kibaya kirjoitti: Siinä oli puhallettavia lipputankoja :epäilevä: veneessä.


:rotflmao:

"Johnny, what the fuck?"

:virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 09 Marras 2011 23:36

Pascal Lemoix kirjoitti:
Kibaya kirjoitti: Siinä oli puhallettavia lipputankoja :epäilevä: veneessä.


:rotflmao:

"Johnny, what the fuck?"

:virne:


Edelleen on tullut naurettua tuolle unelle ja sen komiikalle.
Nyt sitten kehiin seuraava.

Kaikkihan varmaan tietää millainen vihreä on ns. leikkaussalivihreä. Semmoinen semi-keijo, mutta vähän tummempi :virne:
Olin työkaverin kanssa viemässä potilasta saliin, koska oli kiire ja siellä meidän kuului antaa potilaan nukutustiimille anestesialääkkeet. Meillä oli ihan selkeät ohjeet ja tieto miten protokolla menee, paitsi, etttä meidän oli tarkoitus saada se sinne viety henkilö hengiltä :juoni:
Puteleissa luki 1, 2 ja 3. Tarkoitus oli salaa vaihtaa mukanamme salakuljetettu kaliumkloridi siihen 3:s puteliin. (vähän ehkä vaikuttaa se, että ennen kuin menin nukkumaan katsoin elokuvaa eutanasia-lääkäristä, joka tappoi ihmisen kaliumkloridilla :keijo:)
En tiedä miten kävi, koska sairaanhoitaja jäi sinne tekemään vaihtoa, kun mä johdatin muut salihenkilökunnasta pois. Huijasin niitä. Ja sitten mut kutsuttiin koristelemaan vuotuista messukeskustapahtumaa :friikki:.

Messukeskuksessa oli tulossa iso tapahtuma, jonka takia katonrajaan piti levittää isoja koristeita. Ja koska minä olin yksi niistä harvoista, jotka osaavat käyttää lento- ja leijuntatekniikkaa hyödykseen niin oli tarkoitus saada sellainen iso yhtenäinen hopeakoriste nostettua sinne ja kiinnitettyä. Meitä oli yhteensä neljä henkilöä kiinnittämässä sitä ja me tehtiin tasaista yhteistyötä. Kuin tanssi, jota seurattiin alhaalta huokaillen ja säikähdellen. Siinä oli myös se, että ilmatilassa ilman seinäkosketusta oli kokoajan oltava kaksi henkilöä ja kahden oli pidettävä jollain raajalla seinästä kiinni, muutoin olisi epätasapaino ja se joka ei pidä seinästä kiinni putoaisi alas. Mutta sinänsä aika kauan me siellä katonrajassa huristeltiin tanssiamme ja koristeltiin. Missään kohtaa en tullut alas, eikä kukaan pudonnut.

Joo. Painottomuuden teema jatkuu. :friikkipeukku:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » La 19 Marras 2011 00:24

Mie näin seksivau-unta Timo Kotipellosta viime yönä.

Mitä kettua :friikki:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 20 Marras 2011 16:12

Mun unessa oli parikin osaa.

Aluksi edellisen työpaikan kollega kysyi, otanko koiran. Olin koneen ääressä ja hän puhui minulle suoraan ylhäältä päin, kun taivutin pääni taaksepäin. Tässä merkillisessä hammaslääkäriasennossa hän otti käsivarsistani kiinni. Sanoin, etten voi ottaa koiraa, kun on pari kissaa tulossa.

Toisessa osassa olin keskellä jotain Salkkareita tai vastaavaa, jossa kuitenkin oli supervoimaisia zombeja, jotka tainnuttivat ja huumasivat meitä normaaleja asukkaita. Emme voineet vastustaa heidän tainnutusnuoliaan ja hypnotisoivaa sylkeä ja sen sellaista. Emme tienneet heidän tarkoitusperiään. Tämä tapahtui vieläpä Haagassa. :virne:

(Taas Kiban teatterille käyttistä.)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 24 Marras 2011 21:58

Tämän unen näin jo aikapäiviä sitten, varmaan juuri sen jälkeen kun joulupukkiketju oli nostettu esille. Ensin kuljeskelin tätini ja siskoni kanssa jossain metsässä, jossa täti oli mukamas joskus asunut (vaikka hän on asunut lähiössä niin kauan kuin muistan). Sen jälkeen kävelin yksinäni taas jossain metsässä, jossa oli joku hirsimökkien rakennustyömaa käynnissä. Vähän syvemmällä metsässä oli paikka, jossa oli vanhusten palvelutalo ja kuntosali, mutta en mennyt käymään kummassakaan, vaan rakennuksen kahvilaan. Siellä otin lautasen kukkuralleen kaikenlaisia leivoksia ja sain vielä lisää kaupan päälle. :riips:

Sen jälkeen päädyin ukin luokse. Ukin kodin seinällä on monta vuotta ollut sellainen käpytaulu, jonka serkkuni on tehnyt varmaan noin kymmenen vuotta sitten (oikeista kävyistä). Kun saavuin ukille, kaikki kävyt olivat tippuneet siitä alas. Minä (ilmeisesti minä) yritin lakaista niitä isolla harjalla jonnekin (en tiedä minne). Paikalla oli ainakin äitini ja joku kissa (ilmeisesti Lyyran kissa), jolle toimin salapukkina. Jostain syystä äitini oli kuitenkin ostanut lahjan puolestani. Lahjapaketista paljastui sellainen mittarimadon näköinen lelu, joka liikkui lattialla kuin oikea mittarimato. Kissa oli siitä ihan innoissaan. Joku (ehkä minä) kysyi äidiltä: "Onpas kiva lahja. Mistä ostit sen?" Äiti vastasi: "Tilasin sen Kaalimato.comista!" :keijo:

Viime viikonloppuna näin aika ahdistavaa unta. Asuin ilmeisesti täällä missä nyt asun, mutta se oli hotelli, mutta minä en tiennyt sitä, tai sitten tiesin, mutta maksoin ihan tyytyväisenä "vuokraa". Olin jossain sukulaisen(?) muuttotapahtumassa, jossa kannoimme valtavan kokoisia parveketuoleja autoon tai taloon sisälle. Jossain vaiheessa selvisi, että tuolit olivatkin hirveän arvokkaita, eivätkä parveketuoleja ollenkaan, eikä niitä olisi saanut pitää ulkona. Sen takia meillä tuli kiire kantaa niitä sisään. Uni jatkui kuitenkin tässä vaiheessa ihan miellyttävästi. Ilmeisesti vietin iltaa vielä joidenkin kanssa, mutta en muista miten ja keiden. Tämäkin osa unta oli vielä ihan jees.

Mutta kun tulin kotiin, tavaroitani oli pengottu, ja sisällä istui joku vieras nainen ja vuokraemäntäni (joka ei ole todellisuudessa vuokraemäntäni) ja katsoivat minua nenänvarttaan pitkin ja ihan kuin olisin tehnyt jotain ihan hirvittävää. Ensiksi tuli mieleen, että olen maksanut liian vähän "vuokraa". Menin tietokonepöytäni luo ja löysin laatikosta muovitaskun sisältä käsin kirjoitetun lapun jossa luki, että saan häädön, koska en ole tehnyt kahteen vuoteen remonttia. :p Sitten tajusin, että tämän on pakko olla unta, koska tilanne oli niin älytön. Yritin herätä, mutta en herännytkään ja aloin luulla, että koko juttu onkin totta. Sitten onneksi jossain vaiheessa heräsin, mutta tuosta lopusta jäi tosi ahdistava fiilis. :(
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 25 Marras 2011 01:59

Suvi kirjoitti: Paikalla oli ainakin äitini ja joku kissa (ilmeisesti Lyyran kissa), jolle toimin salapukkina. Jostain syystä äitini oli kuitenkin ostanut lahjan puolestani. Lahjapaketista paljastui sellainen mittarimadon näköinen lelu, joka liikkui lattialla kuin oikea mittarimato. Kissa oli siitä ihan innoissaan. Joku (ehkä minä) kysyi äidiltä: "Onpas kiva lahja. Mistä ostit sen?" Äiti vastasi: "Tilasin sen Kaalimato.comista!" :keijo:


:rotflmao:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 25 Marras 2011 11:30

Suvi näkee kyllä kanssa erijänniä unia :virne:

Mä näin taas teatteriunta :huoh:
Siis oikeesta teatterista. Kansallisesta.
(mulla on ehkä vähän ikävä sinne...)
Oli näytelmä, jota olin katsomassa toista kertaa. (koska kaikki hyvät pitää nähdä kahdesti :jaaha: ) Istuin permannolla, mutta väliajalla kun juoksin pitseriassa pakoon kiusaavaa miestä - pitseria oli siis kansallisteatterin permannon lämpiössä - myöhästyin aloituksesta. Ehdin kuitenkin juoksemaan yläkertaan, koska samat vahtimestarit sulkevat myös niiden ovet. Kysyin siellä heiltä, että sulkivatko he jo permannon ja myöntävän vastauksen jälkeen päätin jäädä sinne, vapaille paikoille istumaan. Katsoin tarkkaan sellaisen paikan, jossa ei ollut ketään ja kävin istumaan. Parvella oli kuitenkin tehty remontti ja sinne oli rakennettu lisäosa, joka oli eristetty verhoilla. Saana Lavaste ja hänen seuralaisensa halusivat päästä ohitseni verho-alueelle. Hänen seuralaisensa tahtoi kuitenkin jäädä viereeni. Näytelmä oli jo jatkumassa, enkä alkanut vänkäämään, mutta Lavaste alkoi inttämään, että hän on valvomassa näytöstä, eikä voi mitenkään jäädä siihen istumaan kun verhojen takaa näkee paremmin. Sitäpaitsi kamerat tulevat kohta tähän ja hän ei saa näkyä kameroille. Lavaste meni verhojen taakse ja ystävä jäi siihen minun viereen. Hän kysyi jotain ja kun olin vastaamassa hän kaivoi mikrofoonin taskustaan! Ääni kuului salin kaijuttimista. En sanonut mitään, vaan olin ihan täysin hiljaa ja nojauduin toiseen suuntaan. Hetken päästä siinä istui näyttelijätär. Itkin. Hän kysyi onko kaikki hyvin ja paljastin, että se vieressä istuva tuntematon henkilö kiusaa minua ja itkin vähän lisää. Näyttelijä kumartui katsomaan sitä toista ja irvisti. Olin hänen mielestään hyvin tutun näköinen ja sitten puhuimme hetken näytelmästä ja siitä miten hyvä se on. Hän sanoi, että minun pitää ehdottomasti lukea se, sillä sen erinomaisuus on ehdottomasti tekstissä. Vauhti taas peittää alleen hieman tekstin kauneutta. Sovimme treffit punaiselle sohvalle näytöksen jälkeen ja sen jälkeen tulivatkin jo kamerat ja vastanäyttelijä. Kohtaus meni samalla tavalla kuin edelliselläkin kerralla ja yleisö antoi aploodit. Minä näyin kamerassa ja siis myös lavalla olevassa kankaassa.

Sitten heräsin, kun Shinya kynsi silmää :epäilevä:
En ole pitkästä aikaa raivostunut sille niin paljon kuin nyt. Olisin halunnut nähdä mihin näytös menee. Mihin se päättyy, sillä se oli täysin tuntematon juttu. Mutta ne tekniset jutut oli todella makeita ja ne mahtuisi toteuttamaan siellä. Siis kansallisteatterissa :keijo:

Uni ei tullut enää takaisin, vaikka kovasti toivoin niin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 04 Joulu 2011 00:23

Mulla oli torstaina kehityskeskustelu, jota jatkettiin vielä perjantaina ja jota jatkettiin näköjään vielä unessa. :p

"Alussa" oli ainakin ukin, isän ja ehkä myös veljeni kanssa shoppailemassa. Tarkoituksemme oli löytää siskolle Afrikkaan sopivat housut ja lähettää ne hänelle. Olimme jossain isossa kaupassa, joka muistutti Indiskaa, hippikauppaa ja jotain tosi hienoa design-liikettä. Kun olimme lähdössä pois kaupasta, huomasin kaupan viimeisimmässä nurkassa Beatles-paitoja. Aloin sitten selailemaan niitä. Vietin tosi pitkän ajan niiden parissa, ja olin ihan varma, että mukanani olevat miehet hermostuvat, mutta jotenkin minun oli "pakko" löytää sopivan kokoinen ja sopivan hieno paita. Suurin osa paidoista muistutti halpoja piraattikopioita. Yritin etsiä sellaista paitaa, jossa ei näkyisi yhtyeen jäsenten naamoja, koska ne eivät paidoissa muistuttaneet yhtään esikuviaan. Paidassa olevien kuvien asetelmat tosin olivat samanlaisissa kuin alkuperäisissä levynkansissa ja otoksissa.

En tiedä, sainko koskaan ostettua yhtään paitaa, koska uni siirtyi kehityskeskustelun loppuun, siihen vaiheeseen jossa esinainen kysyi, että onko mitään muuta asiaa/kysyttävää. Vastasin mitä vastasin, ja sitten esinainen sanoi: "Nyt keskustellaan palkkauksesta." Ajattelin, että "Jes, palkkakeskustelu samalla. Varmaan saan palkankorotuksen." Esinainen jatkoi: "Tuotit viime vuonna firmalle 800 000 euroa." Olin vähän hämilläni, koska ei mitään hajua oliko se hyvä vai huono asia, eikä meillä oikeasti ikinä ole ollut tuollaisia mittareita, mutta oletin sen olevan hyvä asia. Sitten esinainen kertoi yhden toisen työntekijän valittaneen minusta, koska ei ollut saanut minua kiinni kahteen kuukauteen, ja etten muka hoida hommiani.(No, meillä on oikeastikin ollut jokavuotinen "paskanakkiprojekti" tässä viimeiset pari kuukautta, enkä ole pystynyt hoitamaan kuin aikataulun mukaiset ja kiireisimmät hommat.) Hassuinta on, että se tyyppi, joka oli tuossa unessa "valittanut" minusta on oikeasti tosi mukava, eikä varmaan ikinä tekisi noin. Vielä unen lopussa keskusteltiin, että minun lisäkseni palkattaisiin joku uusi henkilö hoitamaan minun hommiani, mutta silti oikean elämän positiivinen kehityskeskustelukokemus kääntyi unessa ihan päälaelleen. :p Ai niin, ja sitten tuossa unen lopussa vielä ajattelin, että luuleeko kaikki töissä minun kaksi kuukautta vain etsineen Beatles-paitoja. :p Ja ilmeisesti se 800 000 euroa siis ei ollut hyvä asia. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja skray » Ti 13 Joulu 2011 22:56

Näin viime yönä unta, ettäetuhampaani vieressä vasemmalla puolella oleva hammas oli todella kipeä ja kun painoin sitä, siihen tuli halkeama ja sieltä tihkui mätää. Painoin hammastani monta kertaa. Sitten heräsin ja olin ihmeissäni, kun hampaani ei ollutkaan kipeä. Hyi silti.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 13 Joulu 2011 23:00

Mä näin unta, että YouTubeen lataamani Hannes-videon suosio räjähtää käsiin sillain, että yhtäkkiä sitä katsotaan ja katsotaan ympäri maailmaa hullun lailla. Sit se uni eteni jotenkin niin, että yhtäkkiä se ei ollutkaan enää Hannes-video, jota katsottiin, vaan joku oli hakkeroinut mun tilin ja vaihtanut sen videon tilalle jotain ihan muuta, ja mä yritin vaihtaa mun YouTube-salasanoja, että saisin hakkerin touhut loppumaan. :(
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 20 Joulu 2011 10:56

Mä olen tässä nähnyt viime aikoina tosi levottomia ja omituisia unia, mut tänä aamuna herätessä oli kyllä aikamoinen mitä hittoa olo.

Mä olin unessa mieheni, joka oli Homer Simpson (vaikkei ollutkaan piirretty vaan ihan oikean ihmisen näköinen) kanssa katsomassa Children of bodomia jossain baarissa. Jostain syystä Lady Gaga oli niiden laulaja ja sitten sille oli myös parta. Kaikki oli tosi järkyttyneitä siitä parrasta ja alkoivat huutelemaan sille kaikkia törkeyksiä, että se lähti sieltä sitten menemään ja koko keikka loppui siihen. Me jäätiin sitten istumaan sinne baariin, koska oli pakko, vaikka kaikki muut lähti, mut ne oli jotain lakkorikkureita sen takia. Sitten alkoi tulla kaikkia uutisotsikoita siitä, ettei sitä Lady Gagaa löydy enää mistään ja koko maailma yritti löytää sen. Loppujen lopuksi se löytyi sitten murhattuna jostain Perun vuoristosta ja tässä vaiheessa mut sit herätettiin. :friikki:

Joku yö näin visuaalisesti tosi hienoa junaonnettomuus unta. Mä olin ilmeisesti unessa keski-ikäinen ja mun paras kaveri oli joku tosi vanha tummaihoinen nainen. Oltiin tosiaan junassa ja yht äkkiä se pysähtyi ja kaikkialla alkoi räjähdellä, mä menin äkkiä pöydän alle piiloon ja mietin, että miksi kukaan muu ei tee niin. Sitten siitä vaunun ikkunan läpi alkoi kokonaisia junan vaunuja, jotka osuivat ihmisiin ja siihen mun kaveriin kans. Päästiin sit jotenkin sieltä junasta pois ja asemalla, jossa ei enää jostain syystä enää ollutkaan ketään muita oli mun faijan veli vaimoineen, jotka ketrtoivat mulle, kuinka mun pitää pelastaa maailma.
Mä nään muutenkin tosi paljon unia, joissa pitää pelastaa maailma, parhaiten mieleen on jäänyt yksi, josta on jo monta vuotta aikaa, mutta siinä mun faija piti mulle puheen, jossain maanalaisessa akvaariossa, josta mä sit lähdin karkuun (koko maailma oli tulessa ja ihmisten piti olla maailman alla) polkupyörällä ja jossain alikulkutunnelissa mä kokosin palapelin David Hasselhoffista ja sitten maailma pelastui..
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 20 Joulu 2011 11:45

Annis kirjoitti:ja jossain alikulkutunnelissa mä kokosin palapelin David Hasselhoffista ja sitten maailma pelastui..

Ootko varma, että tuo oli uni? :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja jarkko » Ti 20 Joulu 2011 21:07

Ihmismieli on kyllä välillä niin sairas ettei meinaa aina pysyä ihan kärryillä :p


Viimeyönä tuli katsottua elokuva unissaan. Pääosissa Sulevi Peltola, Brad Pitt ja digitv-mainosmummo.

Tässä vaiheessa muistuu mieleen enää, kun tuo digimummo (ilmeisesti ilkeä/mielisairas lastenkodin johtaja) menee talon puutarhassa olevaan kasvihuoneeseen
hyräillen korkealta jotain virren tapaista, ja astellessaan kasvihuoneen käytävää eteenpäin vilkuilee täysinäisissä vesisaaveissa lojuvia hukuttamiaan ex-hoidokkeja,
leveä hymy naamallaan.
Silloin totesin, että on ehkä aika avata silmät ja koittaa nukahtaa uudestaan. :keijo: Noh, kyllä siinä hetken sai olla hereillä ihmettelemässä että mitä äsken tapahtui :täh:

Ehkä ihan hyvä, että unohtui aika nopiaan tahtiin tarkka juonen kulku - mutta toisaalta tuollahan olisi voinut tehdä rahaa. Mikäs se Rennyn numero taas olikaan...
On raskasta olla mies, kun täytyy osata kaikki mahdollinen ilman minkäänlaista koulutusta tai käyttöohjeita. :keijo:
Avatar
jarkko
 
Viestit: 50
Liittynyt: Su 30 Elo 2009 10:15
Paikkakunta: Pönde

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 20 Joulu 2011 22:12

Mää näin viime yönä unta mun eksistä. :friikkipeukku: Olen kuin Scrooge, mutta luonani vierailee kolmen hengen sijaan kolme eksää. :friikki:

Ensimmäisen kanssa heiluin alasti ja selitin sille, kuinka se on se oikea mulle, mutta mää en taija olla se oikea sille.

Toisesta näin vain ikäviä takaumia, kun unessa kuljin kolmannen eksän ja sen kavereiden kanssa maailmalla ja menin
erään motellin ohi, jossa olin muka asunut toisen eksän kanssa joskus. Olin unessa kavereita (jotenkin, vaikka vaikealta
se tuntui) kolmannen eksän kanssa ja olimme siis jossain matkustelemassa hänen kaveriporukassaan.

Ei mitään hienoja tarinoita, mutta ajatuksena melko härö koko yön eksäunikirjo. :friikki:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 29 Joulu 2011 22:35

Näin kyllä niin stereo-luokan painajaista, että huhhuh. :hiki:

Tuntia olin pitämässä, kuinkas muutenkaan ja siinä alkoi hiljalleen kaikki mennä vihkoon. Ketään ei kiinnostanut, tekniikka temppuili, jossain vaiheessa luokka oli laajentunut hirveän suureksi ja oppilaat olivat kauhean kaukana. Huomasin myös ilokseni, että mulla on paita väärinpäin päällä, vetoketju niskapuolella. Että toivottavasti se nyt ei nouse puheenaiheeksi. Sitten siellä oli BB-Stefania ja kaikkea kummaa.

Lopetin sitten tunnin, että "Tää oli tällaista, mutta ensi kerralla ei ole." Joku tokaisi, että jos aina olis tällasta, niin tuskin olisit alallakaan enää. Sitten tajusin, että olimme olleet siellä jo yliaikaakin. Välkän olisi pitänyt alkaa 12.05 ja seuraava tunti alkaisi 12.20. Kello oli jotain 12.19 eikä minulla ollut hajuakaan, mitä sen seuraavan ryhmän kanssa tehtäisiin. Mietin vain, että äkkiä joku leffa, YLE Areenasta jotain...

Ja sitten Luojan kiitos, havahduin.

:bubbles:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Annis » To 29 Joulu 2011 22:49

Mä en yhtään muista mitä unen alussa tapahtui, mutta vähän ennen kuin heräsin tapahtui kuitenkin seuraavaa..

Timo Soini ja joku toinen persu, joka oli rakentanut puusta sellaisen ostoskärryjen ja potkurin yhdistelmän yrittivät murtautua meidän makkarin kaappiin, mutta onneksi kissat olivat valppaina ja hyökkäsivät tunkeutujien kimppuun ja saivat ajettua ne pois :friikki:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 31 Joulu 2011 11:26

Näin taas unta. Toiminnallista ja seikkailullista unta :epäilevä:
Tällä kertaa tajusin kirjoittaa se ylös ennen kuin nousin sängystä.
Kissa ei vaan tykännyt siitä, että näperrän kännykkää enkä nouse antamaan heille muonaa.

Mutta se uni!
Lähtöpaikka oli (kai) jossain Kiinassa :epäilevä: Siellä oli selkeästi vanhempia porukoita, kavereita, koulu (!) ja sellaista huoletonta.
Sitten pakattiin se sama auto, millä oli tultukin ja lähdettiin eteenpäin. Autoon kömpiessä katsoin vielä kerran kaupunkiinpäin ja jätin mielessäni hyvästit jollekin, joka ei tiennyt meidän lähdöstä. Tunnelma oli erittäin haikea, pettynyt ja surullinen. Autossa radiosta tuli biisi, joka kertoi saavuttamattomista unelmista ja minä itkin takapenkillä. Samalla siinä autossa - joka oli muuten kai joku lada :virne: - oli vhs-soitin, tietokone ja dvd-laite. Kun ei saatu tietokoneyhteyksiä pelittämään katsoimme muiden matkalaisten kanssa sitä vhs:ää :keijo: Laite oli sijoitettuna kuskin penkin alle ja näyttö siihen etupaneeliin. Se oli semmoinen hi-fi, koska ei peittänyt kuskin näkökenttää, mutta meille näkyi hyvin selkeästi kaikki.

Kiinasta siirryimme sitten erinäisiin jahtauskohtauksiin.
Lisäksi siinä oli välissä semmoista touhua, joka pitää ehdottomasti kaivaa esille jostain unikirjasta :epäilevä:
Loppu oli kuitenkin mielenkiintoinen.
Olin "keijo"n kanssa liikkeellä. "Keijo" ei kuitenkaan ollut kukaan tuntemani henkilö :epäilevä:
"Keijo"n kanssa yritimme saada "Abriksen" kiinni. Päädyimme mun kallonkutistamoon :virne:
Kallonkutistamossa puhuimme siitä, miten joku yrittää saada meidät hengiltä. "Abris" tuli myös paikalle kutistamon vessasta ja puhui ihan samaa. Lähdin kesken ajan kuitenkin käymään mopoautolla kaupassa ja minua lähti seuraamaan auto. Ajoin äkkiä mopoauton sivuun ja pakenin metsään. Oli pimeää ja heittäydyin mahalleni sammalten sekaan.
Heräsin vatsaltani :keijo:

Jännintä unien näkemisessä ehkä on tunteet.
Onko ne jotain sellaisia tunteita mitä on itse piilottanut itseltään ja sitten ne lyö alitajunnasta lävitse?
Onko ne jotain sellaisia, mitä ehkä ei ole ehtinyt huomaamaan ja ne tunkeutuvat alitajunnan kautta?
En tiedä.
Ehkä otan tämän jossain esille :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 31 Joulu 2011 12:43

Mä näin toissayönä unta demarien kansanedustajista, jotka keskustelivat presidentinvaaleista. Urpilainen oli kovasti allapäin. Toinen ehdokas (joka oli yksi loistava naisopettaja yliopistosta, opetti työnhakua) totesi, että noi on hankalia noi gallupit, kun ensin niissä on pitkään kärjessä ja sitten tulee notkahdus. Urpilainen sanoi siihen, että hänellä on päinvastainen ongelma: Eilenkin olin vasta kahdeksannella sijalla.

:keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 01 Tammi 2012 16:48

Mä oon nähnyt viime aikoina ihan tylsiä unia. :epäilevä:

Mieleenpainuvin uni oli varmaan sellainen (ehkä noin kuukausi sitten), jossa olin taas jossain hotellissa/majatalossa perheeni ja sukulaisteni kanssa. Oli jotkut juhlat menossa ja olimme menossa illalliselle. Jossain vaiheessa unta selvisi, että huoneissa ei ole ollenkaan lukkoja. Lähdimme kuitenkin sinne ulos syömään. Kun tulimme takaisin, huoneeni oli täynnä jotain tuntemattomia ulkomaalaisia, ja ahdisti ihan hirveästi. :p

Toissayönä olin Berliinissä. Se oli kyllä melko tylsä reissu. Pyörimme kavereiden kanssa jossain hiton supermarketissa, ja käväisimme "suomalaisten perustamassa levykaupassa", jonka yhtenä perustajana oli ilmeisesti Jani Juntunen. :riips:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 06 Tammi 2012 13:08

Viime yönä en nähnyt mitään unia, mutta pari edellistä yötä meni melko ahdistavien unien parissa.

Olin jossain kartanossa(?) hengailemassa serkkujeni ja joidenkin muiden sukulaisten kanssa. Jotenkin uneen onnistui tulemaan mukaan entinen työkaverini, jota yritän vähän niinkuin "vältellä". Unessa selvisi, että hän oli mukamas seurustellut vakavasti serkkuni kanssa, ja he olivat vielä hyviä ystäviä. Lisäksi selvisi, että hän oli mukamas yrittänyt jo kolme kertaa itsemurhaa, ja tässä unessa yritti sitä vielä kerran. Minulle tuli kauhean huono omatunto siitä, että olin yrittänyt "vältellä" häntä, vaikka itsemurhayritykset eivät liittyneet mitenkään minuun tai läheisiini. Ilmeisesti sitten tämä työkaveri oli ollut siellä samassa kartanossa toipumassa, ja serkkuni lupasi ajaa hänet kotiin. Viimeisin muistikuvani unesta on, että serkkuni nuorempana versiona nykyisestä ajoi autoa, entinen työkaverini istui kyydissä ja minä seisoin tien vieressä ja katselin kun auto loittoni näkyvistäni.

On jäänyt tosi epäselväksi, mihin tämä kaikki liittyy. :riips:

Toissayön uni oli kuitenkin paljon ahdistavampi. Olin jotenkin sulkeutuneena kotiini, mutta huomasin että olin unohtanut lukita oven. Kun menin lukitsemaan ovea, huomasin että lukko oli rikki. En ehtinyt tehdä mitään muuta, kun naapurit jo olivat ovellani ja yrittivät sisään. :friikki: Yritin pitää ovea kiinni, ettei ovi vahingossakaan aukeaisi. Pidin ovea niin kauan että ketään ei ollut enää oven takana. Sen jälkeen en pystynyt rentoutumaan hetkeksikään, vaan pelkäsin koko ajan, että joku on ovella. Naapurin pikkupojat kiusasivat minua ja availivat huvikseen ovea. Kauhistuin joka kerta kun kahva kääntyi. :friikki: Muutkin naapurit kiusasivat ja ahdistivat minua oven takana, ja pitivät minua tosi typeränä, kun en osannut edes ovea lukita. Eräskin naapuri lähetti minulle osoitetun laskun, jonka mukaan minun olisi pitänyt maksaa 5000 euroa hänen poikansa sairaalakuluja, koska hän piti minua niin tyhmänä, että vahingossa saattaisin maksaa sen. :friikki: Jossain kohtaa unta (lopussa?) löysin eteisestä hyllyn, jonka taakse oli piilotettu ovi, josta pääsi naapurin puolelle. Ovi oli kuitenkin visusti hyllyn takana ja ehkä jopa lukossa.

Näköjään viime aikojen teemana on ollut se, että joku yrittää tunkeutua henkilökohtaiselle alueelleni. :epäilevä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja skray » Pe 06 Tammi 2012 14:40

Kävin aamulenkillä kaverini kanssa ja puhuttiin unista. Se on myös nähnyt unta, että joku tuttu tekee itsemurhan. Kaverillani on unikirja ja hän oli katsonut siitä, että itsemurha unessa tarkoittaa pitkää ja tervettä elämää. Ja tää siis ei ollu uni, vaan ihan tältä aamulta todellisesta elämästä. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 06 Tammi 2012 18:55

Ei siitä oikeen meinannu tulla mitään kun tossa yks päivä tapoin kaks ihmistä. Toi sen puukolla ja toisen kuristamalla. No se onnistu kyllä, mutta sit kun ne pinos auton lavalle jonkun epämääräsen hiekkakasan sekaan ja koitti kännipäissään ajella kaatosateessa ja miettiä miten hitossa ne ruumiit piilottais ja mihin, niin ei siitä oikeen meinannu tulla mitään. Sit kello soi :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 15 Tammi 2012 17:52

skray kirjoitti:Kävin aamulenkillä kaverini kanssa ja puhuttiin unista. Se on myös nähnyt unta, että joku tuttu tekee itsemurhan. Kaverillani on unikirja ja hän oli katsonut siitä, että itsemurha unessa tarkoittaa pitkää ja tervettä elämää. Ja tää siis ei ollu uni, vaan ihan tältä aamulta todellisesta elämästä. :virne:


Mites muuten sitten, jos se ei onnistu, vaan joku vain yrittää sitä. :riips:
---

Näin taas etenkin torstain ja perjantain välisenä yönä sellaisia unia, että huhhuh. :P Nukuin kuitenkin aika levottomasti ja ilmeisesti heräilin unien välissä oikeasti.

Aluksi oltiin mumman (äidinäidin) takapihaa muistuttavassa paikassa ukin (isänisän) järjestämissä grillijuhlissa. Siellä oli taas hirveästi sukulaisia ja jossain välissä tuli taas lisää tuttuja minun eri elämänvaiheiltani. Mieleenpainuvinta oli että yksi tätini, joka oli unessa mukamas kuollut ( :isosilmä: ) olikin elossa. Ja vieraiden joukossa oli vuonna 2010 edesmennyt mummini, joka oli tosi laiha ja vanhan näköinen, mutta pirteämpi kuin ikinä viimeisinä vuosinaan. Muut ihmiset taas näyttivät nuoremmilta (esim. isälläni ei ollut yhtään harmaata hiusta päässään). Ja tädin viime vuonna lopetettu koira oli juhlissa mukana, mutta se muistutti tosi paljon Tintin Milouta. Oli kesä ja aurinko paistoi ja kaikilla oli hyvä fiilis. (Tässä samalla kirjoittaessani tuli mieleen, että ehkä olinkin tuossa unessa "Taivaassa" :keijo: Tai ainakin tässä vaiheessa niin voisi vielä päätellä. ) Jossain vaiheessa unta sitten selvisi, miksi juhlat oli järjestetty: Uuden pääomavastikkeen kunniaksi! :keijo: (Ja tuo tuli ihan selkeästi työjutuista. :epäilevä: )

Seuraavaksi "heräsin"/heräsin. En ole varma mikä uni tuli tähän perään, mutta jossain vaiheessa kuitenkin luulin herääväni omasta sängystäni, mutta asuinkin ilmeisesti jossain Malminkartanoa muistuttavassa paikassa, ja minulla oli seinät täynnä jonkun Hollywood-näyttelijätteren julisteita (ehkä Audrey Hepburnin?) ja lähdin yöpuvussa ulos.

Kolmas uni saattoi olla jatkoa edelliselle tai sitten se oli tuossa välissä. Lähdin töihin ja saavuin paikalle joidenkin (työ?)kavereiden kanssa. Työpaikka sijaitsikin nykyään jonkun jäisen kukkulan laella. Kukkulalla oli askelmat, mutta nekin olivat jäässä. Matkan varrella jaeltiin skumppaa laseissa, mutta minulle ei koskaan tarjottu. :epäilevä: Pääsin perille, mutta kaverini olivat päässeet jo aikoja sitten perille, koska olivat ilmeisesti valinneet helpomman reitin. Työpaikkarakennuksen viereen oli rakennettu koulu/päiväkoti ja huvipuisto meidän firmalle. Skumpan tarjoilemiseen selvisi syy. Joku toinen firma oli ostanut meidän firman ja koulun/päiväkodin ja huvipuiston oli tarkoitus kuvastaa uutta liiketoimintaamme. :läps:

Seuraavan yön unessa oli joku keijomiitti, jossa kaikki vaan nukkuivat. :keijo: Muistan, että mukana oli ainakin Kuolo. :riips:

Uni muuttui/jatkui siten, että olin menossa ainakin työkaverini kanssa Hartwall Areenalle jonnekin messuille, jonne liput maksoivat 63,5 euroa. :friikki: Maksoimme liput vasta paikan päällä. Siellä oli pikkukassa, josta oli tarkoitus ostaa liput. En kuitenkaan tiennyt lippujen maksavan niin paljon, enkä mielestäni ollut varannut rahaa mukaan. Kun kuitenkin olin maksamassa ja työkaverini oli päässyt sisään, huomasin että lompakossani on 500 euron seteleitä ja muutamia 100 euron seteleitä. Yritin ilmeisesti maksaa jollain niillä satasista, ja samalla jostain ilmestyi vihreitä viiden euron seteleitä lompakon täydeltä.

Hartwall Areenalla oli hotelli ja joku erikoisruokakauppa, ja meillä oli huone hotellissa (ehkä se maksoikin noin paljon, eivätkä ne pelkät messuliput :riips:). Työkaverini lähti kiertelemään paikkoja, ja minä jäin yksikseni huoneeseen, mutta jossain vaiheessa minun piti päästä pois huoneesta. Ilmeisesti huoneessa ei ollut vessaa, ja minun piti käydä muualla vessassa tms. Fiksuna tyttönä jätin huoneen oven auki. Kun kuljin vessaaan päin (vai minne nyt olinkaan menossa) ohitseni meni jotain tosi gangstan näköisiä tyyppejä. :O: :keijo: Jäin vielä hetkeksi aikaa tutkimaan erikoisruokakaupan antimia, kunnes muistin, että olin jättänyt hotellihuoneen oven auki, huoneessa oli reppuni, jossa oli lompakko ja jossa oli ne 500 ja 100 euron setelit. :läps: En muista mitä sitten tapahtui, pakotin ehkä itseni heräämään tai sitten herätyskello soi.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja skray » Su 15 Tammi 2012 20:49

Suvi kirjoitti:
skray kirjoitti:Kävin aamulenkillä kaverini kanssa ja puhuttiin unista. Se on myös nähnyt unta, että joku tuttu tekee itsemurhan. Kaverillani on unikirja ja hän oli katsonut siitä, että itsemurha unessa tarkoittaa pitkää ja tervettä elämää. Ja tää siis ei ollu uni, vaan ihan tältä aamulta todellisesta elämästä. :virne:


Mites muuten sitten, jos se ei onnistu, vaan joku vain yrittää sitä. :riips:


No mä käsittäsin sen niin, että on silti nähnyt unta itsemurhasta tapahtui sitä siinä sitten tai ei. Yrittäminenkin siis laskettaisiin. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 15 Tammi 2012 21:46

skray kirjoitti:
Suvi kirjoitti:
skray kirjoitti:Kävin aamulenkillä kaverini kanssa ja puhuttiin unista. Se on myös nähnyt unta, että joku tuttu tekee itsemurhan. Kaverillani on unikirja ja hän oli katsonut siitä, että itsemurha unessa tarkoittaa pitkää ja tervettä elämää. Ja tää siis ei ollu uni, vaan ihan tältä aamulta todellisesta elämästä. :virne:


Mites muuten sitten, jos se ei onnistu, vaan joku vain yrittää sitä. :riips:


No mä käsittäsin sen niin, että on silti nähnyt unta itsemurhasta tapahtui sitä siinä sitten tai ei. Yrittäminenkin siis laskettaisiin. :keijo:


Okei. :D Pitkää ja tervettä elämää odotellessa. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa