Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Maija » La 13 Syys 2008 10:43

Unessani olin menossa levykauppaan ostamaan Metallican uutta lättyä.

Vetonaulaksi kauppaan oltiin hankittu Mikko Kuustonen soittamaan huilua. :friikki:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 14 Syys 2008 12:18

Olin jossain ihan ihameellisessä koulussa opiskelemassa. Yritin löytää ruokalaa, mutta jouduin mitä kummallisempiin luokkiin. Yhdessä opetettiin nuotion sytyttämistä (sisällä! :friikki: ) ja toisessa oli myös jokin todella outo opitunti meneillään. Löysin ruokalan, joka oli ennemminkin kuin ravintola kunnollisine noutopöytineen. Otin muusia, kun silmissäni sumeni. Otin pöydästä tukea ja selitin vieressäni seisseelle tyypille, että mua pyörryttää. Tyyppi vaan totesi, että aijaa ja lähti pois.

Silmien sumeutta kesti jonkin aikaa ja näköni palauduttua lappasin loput valitsemani ruokalajit lautaselle ja suuntasin pöytään. Seuraani liittyi mies, joka alkoi kyselemään, tiedänkö, onko sairaalassa eräs hänen tuttunsa. Sanoin, etten ole vielä niin pitkällä opinnoissani, että työskentelisin sairaalassa, joten en tiedä ja vaikka työskentelisinkin siellä ja tietäisin vastauksen, mulla olisi vaitiolovelvollisuus. Mies ei uskonut ja jouduin parin esimerkin avulla selventämään, miksi en saa tuollaisia asioita kertoa.

Lähdin kotiin jollain skeittilaudan tapaisella kapistuksella. Istuin laudan päällä ja ohjasin lautaa laittamalla jalat maahan tai vetämällä jarruvivuista, jotka olivat molemmilla puolilla lautaa. Ja sillä sitten viiletin alamäkeä tien reunassa kohti "kotia".
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Shay » Su 14 Syys 2008 15:13

Mun päässä sekoittuivat Huippumalli haussa ja BB päässä hienosti viime yönä. Andreas joutui vasta
kolmen viikon talossa olon jälkeen ensimmäisiin kuvauksiinsa ( :friikkipeukku: ) ja se oli ihan hajalla, koska ei
uskonut olevansa tarpeeksi hyvännäköinen kuviin. Se itki valtoimenaan ja mää halailin ja lohdutin sitä.
Sen mielestä kyhmy sen nenässä oli aivan kauhia ja mää yritin sanoa sille, ettei tommosia pikkuasioita
kukaan huomaa. Sitten halailin ja pussailin Adea vähän lisää. :friikki:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 14 Syys 2008 20:42

Arvatkaa mitä tein viime yönä? No minä kerron: Minua oltiin ristiinnauliitsemassa. :friikki:
Jännä uni: jostain syystä kaikki oli kuitenkin esitystä, mutta silti pelkäsin ihan hirveästi.
Kaikki tapahtui kuitenkin ihan nykyajassa, vaikka kyseessä ei ollut kuitenkaan mikään pääsiäisen
Via Dolorosa -esitys.

Unen alussa olin sivustakatsojana, ja katselin kun vanki otettiin kiinni lentokoneessa.
Näkökulma vaihtui juuri kun vankia alettiin potkia ja hakata. Olin siis itse tämä vanki
ja ainakin kaksi naista ja miestäkin (?) tosiaan potki ja hakkasi minua - mutta huomasinkin,
että vain leikisti. :keijo:

Vanginvartijan kanssa tulin ulos koneesta, ja jouduimme jonottamaan narikasta tavaroitamme. :jaaha:
Huomasin narikasta reppuni, mutta jouduinkin ottamaan jonkun tuntemattoman henkilön repun.
Pääsin katselemaan repun sisältöä, ja löysinkin sieltä repun omistajan henkilöllisyystodistuksen, joka
oli samalla bussilippu. :friikki: Kävi ilmi, että tämä henkilö oli tumma arabimies. Sitä paitsi bussilipusta
kävi ilmi, että hän oli käyttänyt melkein kaikki matkansa, kun taas minun bussilippuni olisi ollut melkein
käyttämätön. Harmittelin sitä.

Unessa en ollut oma itseni. Olin kai (taas) joku mies, mutta ajattelin etten ikinä käy ainakaan arabimiehestä.
En oikein tiedä, mihin olimme menossa ja miksi tarvitsin mitään tavaroita sinne, mutta näin edessämme
pitkän (moottori)tien, jonka suuntaan olimme kuitenkin ilmeisesti menossa.

Sitten "heräsin", eli uni oikeasti vaihtui. Tässä unessa yritin kertoa edellisen unen tapahtumia muille.
Tähän uneen liittyi myös hämyisiä baareja ja kaikkea muuta omituista, jota en muista selkeästi.

Ai niin, ja viimeisenä tekona tässä unessa peittelin toisen kissoista koriin. Ennen nukahtamistaan
kissa sanoi selkeällä lapsen äänellä: "Mulla on kylmä." :friikki: Menin kysymään isältä, olisiko hänellä
pieniä villasukkia ja potkupukua lämmikkeeksi kissalle. Ilmeisesti löysin jotain ja laitoin villasukat
kissan jalkaan (jalkoihin) ja laitoin potkupuvun lämmikkeeksi peiton päälle. :p Kissa olikin muuttunut
pöllöksi tai joksikin pöllön tapaiseksi, jota ei ole olemassakaan. Tässä vaiheessa "kissa" oli selin minuun.
Sitten se kuitenkin kääntyi, ja en nähnyt koko eläimestä muuta kuin silmät ja "höyhen"peitteen.

Että näin tällä kertaa. :friikki:

Ai niin, ja sitten olen nähnyt jotain "kämppisunta": Olin muuttamassa uuteen kotiin, jossa minulla
tulisi olemaan kaksi kämppistä. Tosin en aluksi edes tiennyt toisen kämppiksen olemassaolosta. :friikki:
No joo, nämä ihmiset kuitenkin olivat ihan normaaleja, mutta meillä taisi olla kommunikointivaikeuksia.
En ole ihan varma, mutta kämppikseni eivät tainneet puhua suomea. Muistan vain, että jotenkin päätimme
seuraavana päivänä lähteä baariin. :keijo:

Naapurissa asui pelottava mummo, joka kuuli kaiken seinän läpi. :friikki: Lisäksi ainakin eräs perhe joutui menemään
kotimme läpi, jotta pääsisi omaan kotiinsa. :p Ilmeisesti tässä unessa tapahtui myös jotain pahempaakin, sillä
heräsin kahden aikaan yöllä ja puolinukuksissa "päätin" etten ikinä halua kämppistä. :virne:

Juu, ja se taisikin olla siinä. :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 15 Syys 2008 10:47

Olin menossa bussilla jonnekin luokkaretken tapaiselle retkelle. Mukana olleista tunsin peruskoulu- ja lukioaikaisen koulukaverini ja yhden nykyisen luokkakaverini. Pysähdyimme huoltoasemalle ostamaan illaksi ja seuraavaksi aamuksi ruokaa. Paikka oli tuhottoman kallis ja muiden kauhoessa pusseihinsa järkyttäviä määriä karkkia, minä päädyin yhteen appelsiinitikkariin ja pakettiin spagettia.

Sitten olinkin jossain kilpailussa, joka muistutti Big brotheria. Siinä oli kuitenkin Selviytyjien kaltaisia tehtäviä. Vuorossa oli tehtävä, jonka perusteella saattoi saada itselleen kirjeen kotoa. Piirroksen avula oli löydettävä oikea paikka huoneesta ja kaivettava esiin kirje. Sitten kilpailtiin, saako kirjeen avata. :keijo: Tarkoitus oli löytä rivistä oma mies tai nainen. Tavallaan tiesin, että "mieheni" on eräs samaan ainejärjestöön kuuluva fuksi, mutta menin kuitenkin seisomaan erään toisen tuttuni eteen ja selitin vieressäni seisseelle pojalle. "Ei tää oo varmaan mun, mutta haluaisin, että olis."

Sitten olinkin ulkomailla. Majoituspaikka oli kuitenkin edellinen kämppäni. :tilt: Majoituin sinne kolmen muun tytön kanssa. Yksi oli peruskouluaikainen luokkakaverini ja kaksi olivat jotain ulkomaalaisia tyttöjä. Yritin kovasti opiskella, mutta mun oli vaikea keskittyä siellä. Menin kättelemään kämppään tulleita kämppiksiäni, mutta meillä ei ollut yhteistä kieltä. Jotenkin kuitenkin päättelin, että aamulla kaikki osaavat jo hyvin puhua englantia. Se, ettei illalla osattu, johtui ajatusteni mukaan vain väsymyksestä. :keijo: Kun menin nukkumaan unessa, heräsin oikeasti. :virnu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 17 Syys 2008 15:41

Olin kesätyöpaikassani. Ajauduin heti aamulla riitaan, kun heitin Tupla-paperin roskikseen päin, mutta se menikin lattialle, jossa jo muutenkin oli paljon roskaa. Yksi tyyppi vaati minua siivoamaan ne kaikki. Sanoin, että otan tämän, minkä heitin. Se ei käynyt vastaukseksi ja lopulta jouduin siivoamaan koko alueen. Ruokaakin meni roskiin yllättävän suuria määriä.

Kahdeksan maissa pomot tulivat hakemaan, että mitä helvettiä, sun vuoro on alkanut kuudelta ja sä et oo tehnyt vielä mitään. Et ole aloittanutkaan. En maininnut siitä aamun hässäkästä.

Pelottavaa :kauhistunut:

--

Aiemmin nähdyssä unessa olin BB-talossa, joka oli vaihteeksi mökkiolosuhteissa. Siellä sai käydä ulkonakin, mutta alue oli rajattu. Tiskasin joitakin kattiloita ja väki oli hämmentyneen oloista. Cheryll käyskenteli ilkosillaan ja häntä tuli vilkuiltua :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 20 Syys 2008 14:25

Nukuin vähän, mutta näin sentään unta:

Unessa olin ilmeisesti ollut sängyssä yhden työpaikkamme vanhemman mieshenkilön
kanssa. :friikki: Pelkäsin olevani raskaana hänelle tai saaneeni HIVIn. :friikki: (Olisiko
tuolla youtube-ketjussa olleella ehkäisyvalistusvideolla ollut jotain vaikutusta. :friikki:)
Ai niin, ja en tiedä, mistä juuri tuo henkilö tuli uneeni. Välillä en voi sietää koko ihmistä.
(Tai ehkä juuri siksi... :p)

Unessa olin kuitenkin tämän ikäinen, mutta samalla olin jollain rippileirin tai koulun tapaisella
kurssilla tai leirillä, jolla oli mukana hirveä kasa ala- ja yläasteen aikasia luokkalaisiani. Muistan
vielä, että istuimme pulpetit ringissä "luokassa". Kaikki tytöt olivat jo paikalla, mutta kaikki pojat
tulivat myöhässä, koska olivat olleet pelaamassa lätkää. :virnu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 20 Syys 2008 15:06

Jestas, mitä unia näin yöllä. Hämäriä kaikki. Olisiko ollut viitisen unta, joita näin. Unet saattoivat alkaa ihan arkisesti, mutta loput olivat outoja (ja/tai hirveitä).

Pahimpia olivat ötökkäunet. :pillitys: Yhden unen lopussa kotikodimme kylppärissä oli nyrkin kokoisia paarmoja, joita tapoin. Yksi jäi kitumaan. Sätki oikein. :umpfh: Toisessa unessa oli lattia täynnä sammakoita, torakoita ja joitain pikkuhyönteisiä. :umpfh: Kolmannessa unessa päähäni tippui jotain pikkuötököitä ja luulin saaneeni ne pois, mutta niitä löytyikin myöhemmin hiusteni seasta vaikka kuinka paljon. :umpfh:

Mä en halua nähdä tuollaisia unia. Mistä lie tuokin ötökkäteema viime yölle tullut?

Yhdessä unessa olin mies ja harrastin jonkin naisen kanssa seksiä vessassa. Nainen halusi välttämättä järkyttää naapureitaan avaamalla vessan ikkunan verhot. :friikki:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Emilia » La 27 Syys 2008 11:33

Mä näin niin outoa unta viime yönä. Keijolan Suvi ja BB:n Antti olivat menossa naimisiin ja elettiin häitä edeltävää iltaa.
Talo oli jo täynnä juhlakansaa, mikä lie harjoitusillallinen amerikantyyliin menossa.... Suvilla piti olla polttarit, mutta joku
oli unohtanut hommata Suville juotavaa. Piti olla hienoa 80-vuotiasta viskiä, mutta se oli jäänyt johonkin. Mut laitettiin
sitten viskinhakumatkalle.

Päädyin omaan vanhaan ala-asteeseeni pyörimään koulun käytäville etsien musiikkiluokkaa, jonka kaapissa oli kuulemma
vanhaa viskiä. Löysinkin oikean kaapin, juomasta en ole enää varma, mutta jotain ruskeaa se oli, joten lähdin takaisin Suvin
ja BB-Antin kämpille. Ei muuten ollut mikään pikkuluukku vaan hieno vastarakennettu hirsitalo, piha oli vielä kesken. Matkalla
talolle joku vanha äijä tuli ihmettelemään, miksi näin niin paljon vaivaa yhden juoman takia. No daa... laatu ennen kaikkea. :jaaha:

Kun tulin takaisin talolle, siellä oli hipihiljaista. Eteisestä löysin systerin, joka yritti sanoa jotain, mutta ainut mitä sai aikaiseksi
oli yskähdys ja hirveä määrä verta. En nähnyt systerissä mitään ulkoisia vammoja, mutta siihen se jäi korisemaan, kun aloin
katsella ympärilleni. Eteisessä oli vanhempi rouva kuolleena ja yhtäkkiä BB-Antti tuli patiolta sisälle, valkoinen paita veressä
ja kädessä lusikka, jossa oli joku verinen möykky. :umpfh: En jäänyt katsomaan, mitä se oli, vaan otin jalata alleni ja hienoissa
hepenissä yritin päästä karkuun. Pihalla oli vaikea juosta alamäkeen, hiekassa ja korkokengissä. Heräsin, kun pääsin asfalttitielle
juoksemaan. Kello oli 03:07.

Huu... En mä muuten olis tätäkään jaksanut kertoa, mutta kun unessa oli meidän Suvi. :virne:

Unessa oli alussa iloinen tunnelma, oikein juhlahumua. Siinä vaiheessa, kun pyörin ala-asteen käytävillä alkoi tunnelma muuttua
painostavammaksi. Herätessä olin niin peloissani ja sydän hakkasi hulluna, vaikka unen jatkuessa olisinkin päässyt juoksemaan
BB-Anttia helposti pakoon.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 27 Syys 2008 16:35

Emilia. :virne: Muoks. Virne siis tuolle alulle. (Oli pakko katsoa netistä,
kuka se Antti niistä olikaan. :hullu:)

Näin unta, että X-stage uudistettiin taas. Samalla vanha forde laitettiin pystyyn
uudestaan. Ainoa hyniö, joka siellä oli käytössä, oli sydän. (Ei tämä :sydän:)
Olin huolissani, että miten voi maailmassa olla kaksi fordea samaan aikaan.

Seikkailin myös taas jossain pimeillä kujilla ja vierailin jonkun tädin luona.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ke 01 Loka 2008 16:36

Mie näin viime yönä varsin hämmentävää unta. Miun piti valita, kumman kaa haluan heilastella:
Thom Yorken vaiko John Simmin. Molempia en saanut. En, vaikka se oli vain unta. :(

En kerro kumman valitsin, mutta tämän päivän olen yrittänyt pohtia, että mitä asioita eilen olen päässäni
pyöritellyt, kun tuollaisia unia pääsin näkemään. Mie kun haluan sen, minkä Bridget Joneskin sai: jatko-osan.
Olihan se toki huonommin kirjoitettu kuin ensimmäinen osa, mutta silti. Tahdon tietää, kuinka uneni jatkuisi.
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
Avatar
tiipetti
 
Viestit: 270
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 18:54

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 03 Loka 2008 09:00

Mä harvoin muistan uniani ainakaan pidempiä pätkiä eikä ne yleensä kiinnostaviakaan ole. Mutta nyt.

Näin unta, että ostin melkein pakasta vedetyn ysisatasen, jolla ei oltu ajettu kuin 25 tkm ja hintakin oli vain pari kiloa.

Kuva


Hitsi kun Trans*ina on taas matkoilla. Haluaisin kuulla unitulkinnan. :raps:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 03 Loka 2008 10:25

Galileo kirjoitti:Näin unta, että ostin melkein pakasta vedetyn ysisatasen, jolla ei oltu ajettu kuin 25 tkm ja hintakin oli vain pari kiloa.
Hitsi kun Trans*ina on taas matkoilla. Haluaisin kuulla unitulkinnan.

Saako yrittää paikata?
Saabismi on sairautta. Kaksi aspiriinia ja jos se ei auta, aamulla soitto lääkärille.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Pe 03 Loka 2008 18:59

Viimeöisessä unessa oli lapsi, jonka etunimet olivat Emmi Käpykruunu Alexia. :pahis: Lapsen isä alkoi kertoa Käpykruunu-nimen tarinaa, josta oli kuulemma peräti neljä versiota, mutta en ehtinyt kuulla ensimmäistäkään. :(

Mun on ehkä pakko tehdä sims-hahmo jonka nimeksi tulee Käpykruunu. :keijo:
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 04 Loka 2008 17:55

Vietin iltaa Cheryllin kanssa baarissa :p Hän oli välillä varsin veemäinen ja välillä ihan mukava. Baarista poistuimme yön selkään ja päätimme ajaa taksilla hotelliin. Taksikuski oli oudon mykkä.

Jossakin vaiheessa kaksi tyyppiä alkoi seurata meitä ja meille tuli kiire pakoon. Päädyimme hotelli Astoriaan ja sen ylimpään kerrokseen. Siellä Cheryll antoi minulle rahaa tosi tympeästi kotimatkaa varten. Sain 25 euroa, jonka uskoin riittävän niukin naukin.

Myöhemmin kuulin, että Cheryll oli maannut kahden miehen kanssa sen jälkeen, kun minä lähdin. :(

:virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » La 04 Loka 2008 19:10

Voi mä näin niin ihanaa unta viimeyönä!

Unessa istuin illalla landella muruni kanssa todella pehmeällä nurmikolla. (Okei, mukana oli pyörimässä mys siskoni, joka valokuvasi kaikkea jännää, yksi kaveri ja veljeni) Edessä päin oli hiekkatie, jonka molemmin puolin oli valkoinen puuaita. Istuimme siinä nurmikolla ja katselimme auringonlaskua (Joka oli siis valtava) Istuin hieman murununi takana, ja siinä sitten siirryin hänen viereen ja nojasin olkapäähän ja halasin. :hullu:
Paikalla oli tosin kaksi valtavaa lintuparvea, jotka aluksi peittivät koko auringonlaskun ja voivottelin sitä murulleni. Mutta sitten ne väistyivät ja lähtivät lentämään meitä kohden ja törmäilivät meihin, muttase ei vain jotenkaan haitannut, olimme vain iloisia, kun väistyivät laskevan auringon tieltä.

Myöhemin unessa sitten tapahtui ei-niin-ihanaa, tosin ei se kamalaakaan ollut. (Unessa siis, oikeasti se olisi ollut) Olimme edelleen landella (olimme setäni luona, mutta maisemat eivät vastanneet todellisuutta) ja kiipesimme korkeaan torniin, joka näytti ulkoapäin aivan piipulta. Se oli siis sellaien punatiilinen. Kiipesiimme raput ylös ja väsyimme aikalailla, koska torni oli niin korkea. Menimme torniin, koska halusimme katsoa auringonlaskua sieltä. Ylös päästyämme huomasimme, että tornissa on kin todella paljon porukkaa katsomassa auringonlaskua. Tornin yläosa pyöri ja oli todella vino, eikä kaiteet oleet mitenkään turvelliset, vaan sellaiset, että niistä todella helposti olisi tippunut alas. Hivuttauduin varovasti aidan viereen ja pidin kiinni lujasti, koska yläosan pyörimisnoepus ei ollut mikään ihan pieni. Veljeni oli vähän matkan päässä vieressäni ja uhkarohkeana rupesi pelleilemään, minkä johdosta tippuai alas. Katsoin alas ja näin kuinka hänen ruumiinsa oli vääntynyt luonnottomaan asentoon. Veljeni siis kuoli. Mutta unessa tämä ei ollut edes kamalaa, puistin vain päätäni ja voivottelin, että olipas typerä kun pelleili. Sitten juttelin asiasta hetken jonkun tuntemattoman miehen kanssa. Hän oli kovasti yhtä mieltä kanssani veljeni typeryydestä.
Viimeksi muokannut Crazy_Clown päivämäärä La 04 Loka 2008 19:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 04 Loka 2008 19:12

Kumkvatti kirjoitti:Viimeöisessä unessa oli lapsi, jonka etunimet olivat Emmi Käpykruunu Alexia. :pahis:


Tuosta tuli mieleeni, että sisko oli joskus nähnyt unta, jossa äitimme oli vaatimalla
vaatinut, että nimipäiväkalenteriin pitäisi saada nimi Höpöliini. :virne:

Viime yön unessa olin menossa Hunksien keikalle. Kysyin siskoa mukaan, ja jostain syystä
sisko oli innoissaan tästä keikasta enemmän kuin mistään ikinä. Ennen kuin pääsimme matkaan,
minun oli vaihdettava toinen hame ylleni. Hameen vaihtamiseen meni varmaan kaksi tuntia siskon
odotellessa jo matkan varrella. Kun pääsin matkaan, minulla oli silti ylläni sama hame kuin ennen
vaihtamista. :friikki: Päätin ottaa tämän toisen hameen ja joitakin muita vaatteita kangaskassiin
vaihtovaatteiksi jatkoja varten. :p

Vihdoin pääsimme baariin, jossa Hunksit esiintyivät. Tajusin, että siellä oli käynnissä parhaan ystäväni
polttarit, joista minulle ei kukaan ollut kertonut mitään. :p Lopulta ystäväni ajautui nyrkkitappeluun
joidenkin satunnaisten keijojen kanssa.

Ei kai muuta... Yllättävän todentuntuiselta uni vaikutti. Kuitenkin kirjoittaessani tätä, muistin, että
esimerkiksi kaikki tapahtumapaikat eivät tosiaankaan vastanneet todellisia. Tuo nyrkkitappelukin
kuulostaa vähän turhan epäuskottavalta. Sanaharkka olisi voinut syntyä, mutta ei sen pahempaa.
Ja kun tarkemmin ajattelee, ei tässä koko jutussa mitään järkeä tainnut olla. :pepsodent:

Hunkseja ei näkynyt koko unessa. :(
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 05 Loka 2008 04:35

Suvi kirjoitti:Hunkseja ei näkynyt koko unessa. :(


No Hunksit onkin pyllystä, ne vaan hakkaa kyynärpäällä selkään. (Ei nauttinut siitä baarireissusta.)
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 06 Loka 2008 22:09

:pepsodent:

Olin taas baarissa tai jossain kapakassa, joka oli ostoskeskuksen tai aseman sisällä.
Kapakissa oli käynnissä Huippumalli haussa -kisa, jossa osallistujina oli pelkkiä miehiä.
Kisan ainoa tuomari oli diktaattorimainen baarin omistaja. Kilpailjat kulkivat jonossa
baaritiskille, ja omistaja arvosteli jokaisen erikseen. Kisailijat eivät edes olleet kovinkaan
kivan näköisiä. :p

Itse seurasin kisaa aitiopaikalta: vähän sivumpaa, mutta baaritiskiltä käsin kuitenkin.
(Asiakkaiden puolelta, en tuomarin.) Vieressäni istui mies, joka oli ilmeisesti yksi kilpailijoista.
Jostain päättelin, että hän on irlantilainen, vaikka tyyppi puhui selkeää suomea. ( :raps: )
Mies muistutti aluksi tätä hahmoa West Side Storysta. Hänen ulkonäkönsä kuitenkin muuttui
koko ajan, lähinnä lihaksikkaammaksi ja itse tyyppi muuttui samalla tyhmemmäksi. :keijo:
Lopulta hän halusi haastaa riitaa jokaisen kanssa, etenkin minun kanssani, kun satuin olemaan vieressä.

Olin ilmeisesti liuennut kauemmas tästä irlantilaisesta, sillä minulle ei ollut käynyt kuinkaan. Seuraavaksi
diktaattorituomari valitsi mallikisan voittajan: Ykköseksi tuli laiha, pitkäsäärinen poika, joka muistutti kilpailjoista
kaikista eniten naista. ( :p) Kun kisa oli nyt ohi, lähdin pois. Huomasin kuitenkin, että baarin edessä
oli yhä jono. Päättelin, että porukka yhä jonottaa kilpailemaan, vaikka joukossa oli tyttöjäkin.
Katsoin parhaaksi sanoa yhdelle jonossa olevalle tytölle: "Kisa on ohi. Ei kannata enää jonottaa."
Tyttö vastasi: "Ei me siihen kisaan enää jonoteta, vaan koulun kevätjuhlaan!" :lanppu:
Tyydyin tähän vastaukseen, sillä se kuulosti mielestäni järkevältä. :keijo:

Uni jatkui ja olin mökillä, jossa oli täysi kesä, vaikka muualla oli lokakuu. Muistan, että menin hakemaan laiturilta
käsin veteen tippuneen patjan. Kyseinen patja oli pudonnut veteen siitä syystä, että sisko ja serkku olivat katsoneet
Huippumalli haussa -ohjelmaa. :keijo: Puuhailimme sukulaisten kanssa kaikkia kesäjuttuja ihan kuin lokakuusta
ei olisi ollut tietoakaan. Ja emmehän me tienneetkään lokakuusta mitään, kun mökillä tosiaan oli koko ajan kesä.
Periaatteessa ihan normaalin tuntuista, mutta silti epätodellista. Vähän kuin olisi ollut Taivaassa tai sadussa. :p

Uni jatkui... edelleen. Olin tällä kertaa lentokentällä, joko menossa Berliiniin tai tulossa sieltä. (Todennäköisesti tulossa.)
Olin lentokentän S-marketissa ( Juu, Berliinin lentokentälläkin saattoi olla unessani S-marekt ), ja jostain syystä hamstrasin
itselleni hirveän kasan ruokaa. Olin ostanut myös vesipulloja, ja mietin saako niitä viedä koneeseen. Uni loppui siihen, että
käsilaukkuni varastettiin. Olin kuitenkin enemmän huolissani siitä, että miten saan päivitettyä Facebook-statukseeni
tiedon: "Suvi on lähdössä Berliinistä!"

Kiitos ja anteeksi. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 07 Loka 2008 13:26

:o:

Hämäriä muistikuvia hämärästä fordeunesta.

Vaihdoin avaani. Hönö emu sai siis väistyä jonkin mustavalkoisen kahvikupin (tai jonkun vastaavan) tieltä. Sippura suuttui mulle tästä kovasti eikä koko päivänä postannut mitään muuta kuin :pillitys:-hyniöitä.

Ehkä siis pitäydyn tässä nykyisessä kuvassani. :virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja theia » Ti 07 Loka 2008 13:31

Kokeillaan, josko se oli enneuni! Jooks! Jooks ! :virne: :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 07 Loka 2008 13:44

No niin! :virne:

Ootellaan, mitä tapahtuu... :raps:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 07 Loka 2008 14:14

Maija kirjoitti:Hämäriä muistikuvia hämärästä fordeunesta.

Vaihdoin avaani. Hönö emu sai siis väistyä jonkin mustavalkoisen kahvikupin (tai jonkun vastaavan) tieltä. Sippura suuttui mulle tästä kovasti eikä koko päivänä postannut mitään muuta kuin :pillitys:-hyniöitä.


:rotflmao:

Mä olin just hakemassa avatarketjua että olisin päässyt avautumaan Maijan uudesta
ulkomuodosta :pillitys: :pillitys: :pillitys: :pillitys:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 07 Loka 2008 19:47

Sippura kirjoitti:
Maija kirjoitti:Hämäriä muistikuvia hämärästä fordeunesta.

Vaihdoin avaani. Hönö emu sai siis väistyä jonkin mustavalkoisen kahvikupin (tai jonkun vastaavan) tieltä. Sippura suuttui mulle tästä kovasti eikä koko päivänä postannut mitään muuta kuin :pillitys:-hyniöitä.


:rotflmao:

Mä olin just hakemassa avatarketjua että olisin päässyt avautumaan Maijan uudesta
ulkomuodosta :pillitys: :pillitys: :pillitys: :pillitys:


Saanhan minäkin vaikken liity koko juttuun? :keijo:

:pillitys:

Hönö emu on ihana. :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 08 Loka 2008 14:57

Nyt on palattu jälleen arkeen, huh. :D

En meinannut tunnistaa omia viestejäni, kun oli aivan outo avatar siinä vieressä notkumassa. Kaavoihini kangistuneena jatkan siis emuni kanssa. :virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron