Levottomat tai levolliset unet

Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 02 Touko 2008 01:06

Näitä oli Fordella niin hauska aina lukea. Tänne siis kaikki kummalliset tai muuten vaan mainitsemisen arvoset unet.

Mä näin tossa fordaustauolla yks yö ekaa kertaa Forde-unta. Siinä Gali tuli käymään ja pyys yksiin bileisiin. Sitten se kuitenkin jumittu olohuoneen sohvalle koiraa rapsuttamaan ja sitte yhtäkkiä mun kämppä oli täysin täynnä erinäistä väkeä (mukana useita fordelaisia, joita en siis ketään ole livenä nähnyt). Ilmeisesti bileet tulevat Galin luo, jos Gali ei mene bileisiin :seko: . Ties mistä saanut osoitteeni selville tuo Gali :hämillään: . Siitä en tiedä vastasiko uneni Galin ulkomuoto kuinka paljon oikeaa, kun en ihan tarkkaa muista.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 02 Touko 2008 11:41

Mun unet viime yönä oli todella epämukavia.

Ensin näin pitkään ja hartaasti unta eksästä, jonka poismenon onnistun aina unohtamaan nukkuessani. Siitä olisi ollut ihan tarpeeksi inhottavaa herätä jo ihan sinälläänkin, mutta jotenkin uni onnistui kääntymään rakkaan ystävän hautajaisiksi, joissa muisteltiin (edelleen hyvin vahvasti elävää ja potkivaa) ihmistä ja kaiken kukkuraksi typerä pappi onnistui ohittamaan täysin sen, millainen ihminen oli kyseessä, ja puhui kuin päiväkerhon kevätkirkossa.

Siinä kohtaa onnistuin kiskomaan itseni hereille sentään, ennen kuin vielä muuttui pahemmaksi. En taida mennä enää nukkumaan.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 02 Touko 2008 17:33

Mun unissa oli viime yönä julkisuudesta tuttuja.

Katja Ståhl seisoi keskellä töllöruutua kauniissa mustassa mekossa, jossa oli hopeaisia lankamaisia raitoja ja ilmoitti olevansa raskaana.
Toisessa unessa kansanedustaja Kimmo Kiljunen kärähti seksuaalisesta häirinnästä.

ÄLKÄÄ kysykö miksi, mitä, häh tai miten suhtaudun siihen ajatukseen, että uni on vain alitajunnan tapa käsitellä päivätajunnan kokemia asioita. Tästedes en enää suhtaudu.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 02 Touko 2008 18:36

Uniketju oli yksi lemppareistani ex-fordella (vaikka sen suosikkiketju-ketjussa unohdin mainita).
Miksi tämä on muuten Huuhaassa? :täh:

Viimeisimmässä muistamassani unessa olin (taas) lapsuudenkodissani, jossa en ole asunut enää
noin kymmeneen vuoteen eikä perheenikään. Huoneeseeni oli jostain ilmestynyt hevonen, väriltään
ruskea ja myös sympaattisen oloinen. Mitä se siellä teki, ei mitään hajua. Tarkoitukseni oli kuitenkin
ilmeisesti satuloida hevonen ja lähteä ratsastamaan sillä jonnekin. Päämääräkin oli, mutta en sitä
enää muista. Kaukana se silti oli.

En saanut ikinä satuloitua hevosta tai päässyt sillä minnekään, vaikka unessa kyllä kuvittelin, miten
ratsastan keskellä yötä jossain meren rannalla tähtien loisteessa. (Runollista?) Joka tapauksessa
hevonen oli jotenkin vain siirtynyt loppujen lopuksi huoneestani alakertaan keittiöön ja sinne se jäi.

Uni jatkui, tai vaihtui: Olin menossa töihin. Yllätys yllätys: Työpaikka ja sen ympäristö muistuttivat
ulkoapäin tätä samaista lapsuudenkotiani. Ajattelinkin: Outoa taas mennä tänne. Sisältä päin talo
ei kuitenkaan ollut lainkaan samannäköinen, vaan pieniä huoneita täynnä oleva sokkelo, jonka keskellä oli
kierreportaat. Jotain vanhaa taloa se muistutti, mutta hyvällä tavalla. Portaat olivat pitkät, ja tapasin
työkavereita niitä kivutessa.

Lopulta samaa matkaa kipusi nykyinen esimieheni (joka on mainio tyyppi). Yhtäkkiä hän pyörtyi ja
putosi portaat alas johonkin tasanteelle. Paikalle tuli jostain eräs tyttö, jonka olen nähnyt viimeksi
lukiossa. Tästä tytöstä oli ilmeisesti tullut sairaanhoitaja tms. ja hän antoi esimiehelleni ensiapua.
Uni loppui, ennen kuin näin mitä seuraavaksi tapahtui.

:sekopää:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 02 Touko 2008 21:16

Mä näin unta, että pussailin mua yli kymmenen vuotta vanhempaa serkkuani. J
ossain vaiheessa sitten tajusin, että enhän mä tätä keijoa kohtaan tunne mitään, vaan että omaa poikkista on paljon kivempi pussailla. Oon mä kanssa yks keijo! :töktök:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 03 Touko 2008 13:45

Tosi levottomia unia näin aamuyöstä.

Ekassa unessa harrastin seksiä jonkun tuntemattoman tyypin kanssa kotikotona oman huoneeni vaatekomerossa, vaikka koko talo oli täynnä sukulaisia. :seko: Ovi aukesi kokoajan, mutta laitettiin se aina vain uudelleen kiinni ja jatkettiin :oops: Jossain vaiheessa kyseisen tyypin sisko yllätti meidät ja juoksi ympäri taloa meistä kertoen. Koko suku järkyttyi pahemman kerran.

Toisessa unessa meillä oli ainejärjestön fuksiaiset (taas). Eräältä rastilta päädyin jonnekin pusikkoon erään ainejärjestööni kuuluvan tyypin kanssa. :? Meillä on ollut kyllä aiemmin juttua, joten ei ihme, että eilisen ihmissuhdeavautumiseni jälkeen hän tuli uneeni. Mutta hämmentävä uni silti.

Että tällaisia unia mulla viime yönä :nolo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 03 Touko 2008 15:11

Näin viime yönä jotain festariunen tapaista:

Oli ilmeisesti Ankkarockin aika, ja menin sinne suoraan töistä. Omituista, sillä
kävelin sinne parissa minuutissa töistä, vaikka työpaikkani ja Korso eivät tosiaankaan
sijaitse noin lähellä toisiaan.

Itse festarialue tai mikään muukaan ei muistuttanut sitä Ankkarockia, jonka tiedän
mutta leikitään, että se oli Ankkarock. Ilmeisesti festari oli muuttunut taas ilmaiseksi,
mutta porukkamme hengaili vain aitojen ulkopuolella. Porukkaan oli jostain ilmestynyt
isän ja äidin kummipoika, jonka kanssa olen leikkinyt lapsena, mutta jota en ole oikeasti
nähnyt moneen vuoteen. Hän oli mukana porukassa kuin se olisi jokapäiväistä.

Menimme sitten johonkin toimisto-kahvila -yhdistelmäpaikan tapaiseen, tarkoitus oli
ilmeisesti käydä vessassa tai jotain. Siellä törmäsin nyt jo entiseen työkaveriini
ja puhuin hänen siskonsa kanssa pitkään puhelimessa.

Palasimme festarialueelle, tällä kertaa ihan sisälle asti. Yhtäkkiä olin saanut jostain
itseni kokoisen nallen, jota jouduin raahaamaan mukanani. Joku muukin oli saanut
nallen, mutta pienemmän. Se mahtui reppuun ja olin kateellinen tästä. Lopulta kiertelimme
festarikojuja. Yhdessä kojussa myytiin valkovenäläisiä, ja päätimme ostaa niitä.
Tietenkään ne eivät olleet mitään drinkkejä, jotain juotavaa kuitenkin. Niihin oli
tosin sekoitettu ruokaa. :jaaha:

Bändivaihtoehtoina näillä festareilla eivät tainneet olla kuin J. Karjalainen tai Leningrad Cowboys. :seko:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Tomte » La 03 Touko 2008 15:36

Näin yksinkertaisesti unta siitä, että minulla oli hammas kipeä. Siinä unessa ei tapahtunut mitään muuta kuin, että hammas oli tosissaan kipeä. Siksipä jäin miettimään, että josko se oli yöllä oikeasti kipeä mutta luulin vain nähneeni unta. Sanomattakin selvää, että pelästyin ihan p*rkeleellisesti sitä, että nyt mulla on julmetun kokoinen reikä siellä ja joudun paikkauttamaan sen. :shock:

Tästä unesta on selkeästi syyttäminen sitä, että näistä foorumille naputtelemistani viesteistä varmaan 50% liittyy jotenkin hampaisiin...
Avatar
Tomte
 
Viestit: 28
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:06

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Vanilla » La 03 Touko 2008 16:21

Kesä tunkee uniini!

Yritin viime yönä tappaa unessani hirmuista ampiaista, joka koitti pistää mua. Juoksin sitä karkuunkin, mutta se vain seurasi mua, ja niinpä yritin lopulta rutistaa sen nyrkkiini kuoliaaksi. Se ei kuitenkaan kuollut, vaan yritti vieläkin pistää. Heräsin siihen, että ravistelin paniikissa vasenta kättäni ilmassa. Meni hetki ennen kuin tajusin, ettei se ampiainen ollutkaan todellinen. Mikä helpotus! :shock: T: Ötökkäkammoinen
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 04 Touko 2008 12:03

Viime yönä olin ensin kaverini luona. Kaikenlaista pientä ei niin oleellista siellä tapahtui, mutta yhtäkkiä mä heräsin niiden mökiltä. :shock: Olin aivan kauhuissani. En tiennyt menneeni sinne. Päälläni olivat vain yövaatteet ja jonnekin olisi pitänyt lähteä. Rahaakaan ei ollut mukana. Sitten heräsin ja hetken luulin, että mun muisti on mennyt taas enkä tiennyt, miten tänne olin joutunut. Olin taas aivan kauhuissani. :shock: Sitten tajusin sen olleen unta ja että olin hereillä.

Nukahdin uudelleen ja sama uni jatkui. Keräsin kamppeeni ja lähdin erään opiskelukaverini kanssa Helsingin rautatientorille, jossa oli Maija Vilkkumaan keikka. Kuunneltiin pari laulua ja kohta Diskon tyypit käveli ohi omaa lauluaan laulaen. Eivät olleet hyviä laulamaan livenä. :nirppa:

Sitten otin reppuni ja lähdin pakomatkalle. Jouduin tappamaan pari tyyppiä, jotka heittelivät minua puukoilla, heittämällä takaisin. Sain jostain ison kasan kolikoita ja joku halusi ottaa ne minulta ja alkoi heitellä minua puukoilla. Väsyttävän taistelun jälkeen sain hänetkin tapettua. Jostain syystä minulla oli opiskelijahaalarit mukana ja laitoin ne päälle ja sain entisen poikaystäväni kaverilta hänen valkoiset haalarinsa (,vaikka hänellä ei oikeasti sen värisiä haalareita olekaan). Isäni ilmestyi paikalle (tai oikeastaan kuulin vain hänen äänensä) ja kyseli, miksi minulla on valkoiset haalarit päällä. Selitin, että pitää olla lämmintä vaatetta mukana, kun lähtee pakomatkalle. Sitten pakomatkamme alkoi ja mietin juostessani, kannattaakohan kattilaa raahata mukana. Päädyin siihen, että kannattaa ainakin alkumatkasta ja tungin kattilan reppuuni. Sitten heräsin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 05 Touko 2008 09:11

Karmeita unia viime yönä :hiki:

Käytiin eilen läpi hääjuttuja ja ne tunki myös
uniin. Unessa oltiin juuri saavuttu kirkosta juh-
lapaikalle ja siinä sitten edettiin ohjelmassa muka
suunnitelman mukaan. Juhlapäivä kääntyi iltaan,
ja kotimatkalla tajusin että hääparin onnittelu-
kierros, alkumaljat ja tervetulosanat oli jääneet
kokonaan välistä.

Täytyy siis olla tarkkana elokuussa että kaikki
suunniteltu tulee käytyä läpi :mrgreen:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja pampula » Ma 05 Touko 2008 11:53

Eilen yöllä: Meillä oli koulussa ryhmätyö. Meidän ryhmä päätti mun aloitteesta, että pukeudutaan smurffeiksi ja pidetään toisille smurfologian tunti, jolloin muut saisivat esim. kysellä millaista on elää smurffina. Lydettiin jostain siniset asut ja päähän laitoimme valkoiset paperipussit. Ja ei kun paanalle.

Kuva

Ja oikeesti; mulla ei ole edes jäänyt vappuputki päälle.
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 05 Touko 2008 13:02

Viime yönä riitti vauhtia. Minun piti matkata jonnekin ja poljinkin raivoisasti polkupyörällä ympäri kaupunkia. Jostakin syystä ajoin saman reitin kahdesti ja meinasin jäädä auton alle. Pyöräilyn jälkeen vaihdoin menopelin linja-autoon, jossa juttelin mukatutun tyypin kanssa niitä näitä. Mainitsin tälle tyypille lukeneeni lehteä, jossa Uma Thurman kertoi Harrison Fordin pitävän omasta pyllystään. :mrgreen:

Myöhemmin päädyin naapurikerrostalon pihaan, jossa oli käynnissä Uman uuden tv-ohjelman alkupätkän kuvaukset. Uma ei muistanut repliikkejään ulkoa, vaan teki juontonsa suuret kuulokkeet päässään. Kuvaustauolla huolehdin kuulokkeista ja jonkun isomman tahon käskystä laitoin ne roikkumaan roskakatoksen ulkoseinässä tököttävään tappiin. Sitten jatkoin pyöräilyä entisen kotipaikkani kirjastoon ja murehdin mennessäni, että pulut sontivat kuulokkeet täyteen. Murhe kuulokkeista kuitenkin unohtui, kun löysin kirjastosta Palahniukin Fight Club-romaanin Tove Janssonin piirtämillä muumeilla kuvitettuna. [keijo][/keijo]
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja kantris » Ma 05 Touko 2008 17:15

Viime yönä mun unissani oli kaksi villaista Hamtaro-tyyppistä pienen talon kokoista "kaveria". Ne lensivät ja lennättivät lapsia. Tämä tapahtui äitini lapsuuskodin pihassa. Samassa unessa oli myös kuolleita lapsia, mikä ei ollu kauheen kivaa. Mutta nuo villakaverit oli ihan ennen kuulumattomia.

Muutama viikko takaperin näin unta, että minun piti ehtiä täältä etelä-savosta yhden illan aikana pohjois-karjalaan vanhempieni luokse, kainuuseen sekä Kuubaan. En sitten tainnut ehtiä minnekään. Klassinen kiireuni :D
kantris
 
Viestit: 17
Liittynyt: To 01 Touko 2008 16:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 05 Touko 2008 22:01

Päiväuni-uni. :(

Menin systerin ja jonkun kaverin (ehkä kämppiksen) kanssa johonkin bileisiin, jotka oli systerin naapuritalossa.
The Tyyppi oli siellä myös ja jostain syystä myös mun duunikaveri, joka alkoi pokailla Tyyppiä. Sanoin sille, että
pidä eukko näppis erossa tosta kaverista ja sitten hoksasinkin, ettei se ollutkaan Tyyppi vaan joku muu hippi.
En tietenkään tälle työkaverille tunnustanut kömmähdystäni vaan käskin edelleen pysyä hipistä erossa. Ahdisti.

Lähdin kioskille ostamaan siideriä (kello oli unessa puoli yhdeksän, ehkä se oli sitä myös oikeassa elämässä).
Pääsin kiskalle, mutta ostin vain suklaapupuja, toinen toistaan suurempia ja tungin niitä sisäkkäin ihan kuin
maatuskanukkeja. Suurin suklaapupu oli Väiski Vemmelsääri -papereissa ja se oli kooltaan muakin isompi.
En enää jaksanut kantaa pupuja ja sitten unen laatu vaihtui..

..heräsin omassa sängyssä auringonpaisteeseen ja pohdin, olikohan kukaan ollut edellisenä iltana työpaikan juhlissa,
jotka siis ovat nyt tulevana perjantaina oikeasti. Tässä vaiheessa taisin herätä tai ainakin hoksasin, että oli vasta
tiistaiaamu. Ahdistuin lisää, kun heräsin oikeasti huomasin, että on maanantai-ilta kello 20:45.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 07 Touko 2008 12:01

Olen nukkunut kohtalaisen levollisesti tässä viime aikoina, liskotkaan eivät ole öitäni täyttäneet :mrgreen:
Viime yönä heräsin kuitenkin kuumuuteen ja unessani olinkin nähnyt olevani äiskän kanssa saunassa. Jutusteltiin siinä henkeviä ja piiskattiin pahuus maailmasta kirpeillä löylyillä. Mitähän moinen mahtaa tarkoittaa? :shock:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ke 07 Touko 2008 12:02

Viime yönä meni unissa kaikki pieleen. Ensin olin jossakin juhlissa, joissa onnistuin lotraamaan puvulleni valtavan määrän punaviiniä. Sitten olin pyöräretkellä, jonka aikana tulikin yllättäen pimeä ja yhtäkään lamppua ei ollut mukana. Sitten ajoin vanhalla mersulla (ei muuten ole ensimmäinen kerta kun ajelen unessani mersulla) ja se losahti tien varteen.

Myöhemmin olin menossa jalkapallo-otteluun (Unessa olin tieten Kiinassa, mutta silti siellä pelasi Espanjan liigan Osasuna). Ottelun alkaessa huomasin, että olin jättänyt liput kotiin. Puoliso sitten lähti niitä hakemaan. Kun puoliso pääsi takaisin alkoi niin kauhea vesisade, että koko peli keskeytettiin. Sitten oli vuorossa pakollinen seksinharrastaminen (kahden naisen kanssa :sekopää: ), joka tietenkin keskeytyi siihen, että joku tuli häiritsemään.

Ehdin vielä hukata bassovahvistimen, kun olisi pitänyt mennä keikalle ja mennä väärään baariin, kun piti joihinkin pippaloihin mennä.

Mitähän tämä kertoo mun elämästä. :pönde:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 07 Touko 2008 18:42

Viimeyönä oli osa CSI:n tiimiä (siis sen tv-sarjan). Tutkittiin jotain murhaa suurkaupungissa ja yhtäkkiä joku yritti ampua mut. Kyseinen tyyppi pääsi karkuun.

Yhtäkkiä olimmekin entisen ala-asteeni pihalla, kun löysimme auton takakontista kaksi kuollutta lasta, jotka olivat ulkonäöstä päätellen olleet siellä jo pidemmän aikaa. :shock: :cry:

Sitten joku yritti taas ampua mut. Kellään poliiseista ei ollut asetta mukana :täh: , mutta onneksi ampuja oli niin huono, ettei hän osunut. Ja sitten heräsinkin herätyskelloon...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 07 Touko 2008 21:18

Viime yönä näin unta, että olin ehkä päässyt johonkin kouluun. Unessa oli paljon
muutakin, kävelin joidenkin kanssa jossain pöndellä. Kun lopulta pääsimme jonkun
kotitaloon (joka oli määränpäämme), minua odotti siellä kirje. Siinä ei varsinaisesti
kerrottu, mihin kouluun olin ehkä pääsemässä. Epäilin, että se oli koulu, johon olen
todellisuudessa hakenut jo ainakin viisi vuotta sitten. Mahdollisesti olin myös pääsemässä
uudelleen lukioon.

Kirjeen sisältö oli seuraavanlainen: Ensin kymmenen sivua huonosti piirrettyä mustavalkoista
Aku Ankka -sarjakuvaa, jonka tarkoitus oli ilmeisesti kertoa joku opettavainen tarina.
Sitten muutama paperi oli kirjoitettu täyteen niiden aineiden nimiä, joita lukiossa ja peruskoulussa
opeteltiin. Näiden perään oli käsin kirjoitettu jotain epämääräisiä numeroita. Ilmeisesti ne kai
olivat pisteitä, joita olin ilmeisesti jostain pääsykokeen tapaisesta saanut.

Missään ei tosin kerrottu, olinko saanut hyvät pisteet vai en. Eli ei siis oikein selvinnyt, olinko
päässyt minnekään, eikä edes sitä mihin olin pääsemässä, jos pääsin.

Hyvin sekavaa. :sekopää:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 07 Touko 2008 21:51

Toissa yön unessa oltiin kavereiden uutta asuntoa katsomassa ja istuttiin rauhassa iltaa. Jossakin vaiheessa yksi kavereista ehdotti, että leikitään vampyyria. Muut innostuivat, mutta minä aloin inttämään, etten halua, kun näen myöhemmin kuitenkin painajaisia. Muut eivät uskoneet vaan jankuttivat edelleen, että kaikkien on osallistuttava. Kävin vessassa itkemässä, mutta lopulta toiset saivat minutkin houkuteltua peliin mukaan.

Leikki alkoi niin, että yksi paikalla olijoista söi jonkin pillerin ja levitti sen jälkeen kasvoilleen jotakin voidetta. Pillerin syöneen kasvot muuttuivat harmaiksi, kulmahampaat kasvoivat teräviksi piikeiksi ja hän kaatui lattialle kippuraksi. Sillä välin muiden oli piilouduttava ympäri asuntoa. Pelin tarkoituksena oli vältellä vampyyrinpuremia viimeiseen asti, eikä kukaan uskaltanut päästää toisia lähelleen.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 08 Touko 2008 20:42

Huh,

Olipas taas uni viime yönä. Se tuntui niin ahdistavalta, että heräsin keskellä yötä.

Olin jostain syystä taas mökillä. Siellä oli muitakin ihmisiä, mutta sillä ei oikeastaan
ole väliä. Jossain vaiheessa päätin mennä nukkumaan ja lähdin mökistä ulos kohti
ulkohuussia, joka oli tässä unessa muuttunut jonkinlaiseksi ylimääräiseksi aitaksi tms.

Oli pimeää ja juuri kun olin astunut ovesta ulos, pihalle saapui jostain ryhmä poliiseja.
Poliisiauton valot sokaisivat silmäni ja kuulin äänen: "Älkää liikkuko, kukaan ei saa
poistua paikalta." Pelästyin, että onko jollekin mökillä sattunut jotain vai olinko its
tehnyt jotain pahaa. Mumisin väsyneellä ja hiukan humalaiselta kuulostavalla äänellä:
"Mä haluan vain mennä nukkumaan..." (En siis ollut ilmeisesti humalassa.)
Yritin liikuttaa jalkojani, mutta kauhukseni huomasin, että olin jähmettynyt paikalleni.

Mumisin tuota "mä haluan vain mennä nukkumaan" -höpötystäni ja yritin samalla liikkua.
Huojuin kyllä eteen- ja taaksepäin, mutta jalkani eivät liikkuneet mihinkään. Lopulta heräsin
tuohon muminaani, jota herättyäni taisin vielä jatkaa.

Ei ikinä ehtinyt selvitä, miksi poliisit olivat paikalla unessani.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 17 Touko 2008 11:39

Näin just sellaista unta, jossa olin kuuden hengen porukalla eräällä saarella, jossa olen pienempänä usein vieraillut. Rakennukset eivät olleet kuitenkaan samoja ja rannassa oli aivan älyttömän korkea torni, joka oli ilmeisesti vain laudoista ja nurkissa olevista tukipuista rakennettu.

Istuimme rannassa, kun yhtäkkiä joku mies kidnappasi kolme tyyppiä porukastamme ja lähti lentäen jollain ihme laitteella. Jäimme kolmestaan erään kaverin kanssa, jonka kanssa ollaan tunnettu jo ala-asteelta ja yhteisen todella hyvän ystävämme kanssa. Päivä kääntyi iltaan ja olimme huolissaan niistä kolmesta tyypistä, kunnes huomasimme heidän istuvan ylhäällä tornissa. He olivat päässeet jotenkin vapaaksi, mutta eivät kuitenkaan kertoneet asiasta meille, vaikka istuimme parin sadan metrin päässä heistä rannalla.

Minä ja kaverini lensimme jollain keinun istuinosan näköisellä laitteella sylikkäin istuen ylös torniin. Kuva Hyvä ystäväni ei halunnut tulla kyytiin vaan kiipesi mieluummin tornin seinustaa ylös.

Istuskelimme ylhäällä, kun sinne yhtäkkiä alkasi tulemaan porukkaa. Opiskelukavereita, tyyppejä, jotka olivat samalla ala- ja yläasteella sekä muita enemmän tai vähemmän tuttuja. Meillä oli bileet. Yhtäkkiä torni olikin paljon isompi kuin ennemmin ja sinne tosiaan mahtui paljon porukkaa. Tanssin ja siirryin sitten vähän sivummalle. Ihastukseni laittoi kädet silmilleni ja sanoi jotain ihanalla äänellään. Sanoin hänelle: "Hei, Jaakkima!" (nimi muutettu), käännyin ympäri ja halasin häntä. Hän irrottautui otteestani ja kysyi, näinkö mä hänet, kun heti tiesin, kuka hän on. Vastasin, että joo, vaikka oikeasti vain tunnistin hänet äänestään. Sen jälkeen mulla oli hirmuisen huono omatunto tuosta äärimmäisen turhasta pikkuvalheesta. Minä kävin tanssimassa ja sirryin takaisin ihastukseni luo. Hän jutteli juuri jonkun kanssa. Mietin, miten lähestyisin häntä ja samalla pieni ääni päässä sanoi, ettei minun kannata häntä lähestyä, kun hän ei kerran ole tarpeeksi kiinnostunut minusta.

Yhtäkkiä bileissä oli myös joku suunnilleen 50 vuotias mies, jonka pelkäsin kidnappaavan osan porukasta. Niin ei kuitenkaan ehtinyt käydä, koska heräsin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 17 Touko 2008 13:58

Fordeuni. Kuva

Se tapahtui joko täällä tai sisällöntuottamispaikassa, mutta ehkä täällä kuitenkin.
Theia ja ainakin myös LazyBastard keskustelivat jostain aiheesta. (Olen onnellisesti
unohtanut mistä aiheesta, mutta jotain melko arkipäiväistä se oli.) Theia kuitenkin
innostui hehkuttamaan jotain aiheeseen liittyvää, ja kirjoitti hirveän pitkän viestin.

Tästä seurasi se, että Maija suuttui ihan kamalasti tästä theian viestistä, niin että
käytti vahingossa theian oikeaa nimeä. Viesti alkoikin: "Kuulepas nyt Etunimi Sukunimi..."
(Etunimi Sukunimi = theian oikea nimi) Ajattelin, että koskakohan Maija huomaa
erehdyksensä, ja muokkaa tuon koko nimen pelkäksi nimimerkiksi. Sitä ei tapahtunut.

Jostain syystä sain sitten päähäni tulostaa koko tämän keskustelun. Tulostuksen jälkeen
koko keskustelu oli muuttunut kokonaiseksi Hesarin aukeamaksi, josta puolet oli tätä
Maijan vihaista viestiä.

Että semmoista. Kuva

Uni loppui siihen, että olin uudestaan häissä, joissa olin noin viikko sitten.
Nyt siellä vain oli satoja vieraita, ja vieraat saivat lahjoja. Lauloimme myös siellä mm.
Dialektiikan ylistystä, joka tuon unen ansiosta on soinut päässäni koko päivän.
Vähän ihmettelin kyllä unessa, että enkö näissä häissä ole jo ollut...?

Muutenkin olen nähnyt paljon unia viime aikoina. Yhdessä unessa Disco Ensemble
valmisteli keikkaa meidän mökillämme. Samaisessa unessa tapahtui kaikkea muutakin
omituista, että oikein harmittaa, etten saman tien kirjoittanut sitä mihinkään.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » Su 18 Touko 2008 23:29

Suvin viestin luettuani minäkin näin fordeunta.

Ensinnäkin Forden porukat kohisivat, että käyttäjiä ei ole tarpeeksi, ja vartavasten järjestetyssä kokouksessa yritettiin keksiä ratkaisuja. Julkisuuden lisäämiseksi joku ehdotti lehtijutun tekemistä ja kas, jonkun tuttu olikin jonkin lehden toimituksessa töissä. Sovittiin, että tämä joku (se saattoi olla theia) ehdottaa tutulleen jutun tekemistä Fordesta. Juttu tehtiinkin Kuva se julkaistiin keskiaukeamalla Lemmikkilehdestä Kuva. Lehdessä annettiin ymmärtää, että Forde on lemmikkiaihenen foorumi, Suvinkin avassa on guanako, joka elää Chilessä imien sumusta tiivistynyttä vettä jäkälistä (kyllä, katsoin tänään avaraa luontoa). Jutussa oli viittauksia lemmikkien ilmoitusluontoiseen ketjuun ja siinä jopa väitettiin, että Shaana (se oli isolla kirjoitettu) osoittaa erityistä asiantuntemusta labradorinnoutajien jalostuksesta ja käyttäytymisestä.

Päiväunet ei sovi näköjään tälle tytölle Kuva
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 19 Touko 2008 06:14

Tulee lähinnä mieleen, että onkohan teillä lääkitys ihan kohallaan?
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Seuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa