Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 15 Tammi 2012 22:19

Mä näin viime yönä unta, joka ei ollut mikään... helppo.
Jotenkin tämä on taas niitä unia, jotka jäävät pyörimään koko päiväksi ja sitä on varonut niitä ihmisiä jotka siinä unessa esiintyivät. Tosi jipii :epäilevä:
Seassa on ehkä vähän töi-juttuja, mutta myös asioita jotka eivät todellakaan ole töi-juttuja.

Alkuun.
Olin töissä, meidän pomon puheilla hänen huoneessaan, joka kuitenkin oli todella kaunis toimisto. Ihan erinäköinen kuin nykyinen. Punaiset verhot, kauniit tuolit ja harmoninen olo. Kerroin hänelle, että joudun poistumaan hetkeksi töistä, kun pitää käydä kampuksen toisella puolen. Se oli ihan ok ja vaihdoin omat vaatteet päälle työvaatteista.
Tässä kohtaa katselin paljon kelloa ja hermoilin.
Kävin lääkärissä, joka oli hermostunein käynti pitkään aikaan. Tärisin, jännitin, pelkäsin ja sain lopuksi kuulla, että kun "kuvista ei näkynyt kunnolla" ja ennen kuin mitään varmaa voidaan sanoa, täytyy minun käydä ultraäänessä iltapäivällä.
Joo. Pelkäsin kuollakseni. Itketti ja palasin töihin. Siellä oli nyt joka puolella hienoa ja tyylikästä. Piileskelin niissä omissa vaatteissa meidän liinavaatevarastossa :töktök: ja itkin. Yksi työkaveri oli lähdössä jakkupuvussa lounaalle ja hän tuli kysymään oliko kaikki ok. En kertonut mitään, mutta sanoin että joudun nyt poistumaan.
Meidän taloon oli tullut lasihissit ja olimmekin kerroksessa 9. Hississä minua oli vastassa eräs kaveri, jolle en kuitenkaan kertonut kauhusta. Ei, olin ihan hiljaa vain.
Hän saattoi minut autolle ja kysyi mikä on hätänä. En kertonut vieläkään, joten hän lähti kuskiksini. Autolla ajoimme täydessä hiljaisuudessa jollekin oudolle teollisuusalueelle. Olimme menossa hakemaan "poikia". Nämä "pojat" olivat siellä uimassa. Korostan edelleen, että oli talvi. Autoon pölähti kaksi poikaa, siis lapsia! Ahaa! Jotain alle kouluikäisiä nassikoita, jotka olivat uikkarit päällä ja aivan märkinä. Nostin mekkalan, vaatteettomuudesta pakkasessa ja missä ihmeessä pipot on! Tämä miespuolinen kaverini vain naureskeli. Suutuin hänellekin. Kun poistuimme teollisuusalueelta kerroin että minut pitää viedä takaisin työpaikalle, koska siellä oli vielä asioita kesken. En kertonut siitä ultrasta mitään. Tuijotin vain peloissani kelloa ja sitä, etten ehtisi sinne ajoissa. Oli aivan sysipimeää. Tämä kaveri ajoi minut sinne töihin ja oli hämmentynyt vihastani. Yritti kovasti keskustella, mutta toivotin "kaikki ajattelemattomat vitun kusipäät" (siis myös ne pojat) helvettiin :keijo:
Menin töihin omissa vaatteissa ja vain tuijotin puhelinta. Kun se soi, siis että sinne ultraan sai mennä, olin aivan varma tulevasta kuolemasta ja siitä, että siellä ultrassa löytyisi jotain ikävää. Siihen heräsin. Varmuuteen, että ultrassa löytyisi syöpä :epäilevä:

Siitä jäi kyllä tosi paska fiilis.
Halasin tänään kaikkia rakkaita ihmisiä tosi kovaa.
Sen kaverimiehen kiersin kaukaa. Teki mieli vain huutaa vasten sen kasvoja "miksi kiusaat mua unissa!".
Edelleen itkettää. Värit ja tunnelma oli tosi ahdistava.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 13 Helmi 2012 00:03

Viime viikonloppu oli uniennäkemisviikonloppu. :p

Ensin menivät historiankirjat sekaisit ja unessani oli jotain juttua keisari Caligulasta (en muista mitä), mutta siitä siirryttiin sujuvasti Ryhmäteatterin Don Quijote -näytökseen. Menin siis katsomaan uudestaan sitä, tällä kertaa ainakin siskoni ja äitini kanssa. Esitys oli Pasilassa jonkun ison juhla- / ruokasalin nurkassa (tai siis näyttelijät olivat siellä nurkassa) ja esitystä oli muokattu "yleisöystävällisemmäksi" ottamalla siihen vaikutteita Homo! -musikaalista, ja osa näyttelijöistä oli vaihdettu. Siskolla oli mukanaan iso matkalaukku, ja en tiedä, oliko hän tulossa jostakin vai menossa jonnekin. Esitys kuitenkin hukkui ihmisten puheesorinan alle ja yleisö muutenkin keskittyi vain syömään ja juttelemaan keskenään. :huoh:

Seuraavana yönä olin Pekka Haaviston kanssa saunassa. :riips: Mukana oli myös Antonio ja kolme tätiäni. :riips: Oli kyllä jotenkin kiusallista se, että vaikka sauna oli iso, lauteilla istumatilaa oli tosi vähän ja kaikki kuusi ihmistä (etenkin isokokoiset tätini) jouduimme istumaan tosi tiiviisti. :epäilevä: Yhtäkkiä meillä olikin jotkut pyjamabileet ja Haavisto sanoi olevansa "yksi tytöistä" ja että " meidän tyttöjen on pidettävä yhtä". :riips: Sitten hän otti Antoniota kädestä ja me muutkin otimme toisiamme kädestä ja lopulta sukelsimme piirissä peiton alle nukkumaan. :keijo:

Seuraavan yön uni saattoi olla näistä oudoin: juoksin Mikki Hiirenä Olympiastadionille. Siellä oli mainosjuliste, jossa julistettiin isoin kirjaimin: "Minni Hiiri on Mikki Hiiren sisko!" Jossain vaiheessa muutuin "omaksi itsekseni", mutta minulla oli mukanani joku haamua muistuttava ystävä. Olympiastadionilla oli meneillään joku tapahtuma (jossa ei ollut kovinkaan paljon yleisöä) ja istuimme katsomaan sitä. Luoksemme tuli joku tyttö, joka alkoi iskeä tätä ystävääni. Ystäväni oli halukas ja he rupesivat siinä sitten samantien hommiin. :friikki: Minulla meni hermot ja päätin lähteä pois. Mutta Stadionilla oli meneillään / oli tehty remontti, eikä ulos päässytkään enää perinteisesti ovien kautta, vaan piti kiivetä jotain levitettyä kangasta pitkin kattorakenteisiin ja jos sinne asti pääsi, piti kai "liukua" jotain samanlaista kangasta pitkin alas. :friikkipeukku: Muistaakseni oli joku toinenkin tapa, mutta se oli vielä hankalampaa. :riips:

Tässä välissä ehti tapahtua kaikennäköistä, mutten enää muista mitä. Olin kuitenkin jotenkin päässyt sinne kattorakenteisiin ja ryömin joidenkin muiden tyyppien kanssa siellä käytävissä. Etsimme kai jotain, ehkä ulospääsyä. :keijo: Ai niin, ja jossain välissä joku pyörätuolissa istuva tyyppikin oli päässyt sinne, mutta hänen avustajansa pudotti hänet vahingossa alas. :keijo: Hän vain huusi kauhistuneena: "Hups!" :keijo: Meillä oli joku koirakin mukana, ja olimme ihan kuin Viisikko. :keijo: Välillä päälleeme tippui jotain esineitä tai olentoja, esim. pieni, suloinen, pölyinen koira :keijo: ja lyhytkasvuinen ukko, jolle joku mukani olevista tyypeistä huusi vihaisena: "Tiedämme sinun varastavan naisten alushousuja!" :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 13 Helmi 2012 00:25

Suvi kirjoitti: ja lyhytkasvuinen ukko, jolle joku mukani olevista tyypeistä huusi vihaisena: "Tiedämme sinun varastavan naisten alushousuja!" :keijo:

Olikohan tuo sen meiltä töistä rintaliivejä ostavan kuivaihoisen papparaisen joku sidekick-tyyppi? :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 13 Helmi 2012 09:54

Lyyra kirjoitti:
Suvi kirjoitti: ja lyhytkasvuinen ukko, jolle joku mukani olevista tyypeistä huusi vihaisena: "Tiedämme sinun varastavan naisten alushousuja!" :keijo:

Olikohan tuo sen meiltä töistä rintaliivejä ostavan kuivaihoisen papparaisen joku sidekick-tyyppi? :keijo:


Hmm... enpäs tiedä. :keijo: En ainakaan tietoisesti muista sun kertoneen tuosta papasta. :keijo:

Muoks. Nyt vasta huomasin tuossa tekstissäni kasan kirjoitusvirheitä. Ärsyttää (sekin). :kops:
Viimeksi muokannut Suvi päivämäärä Ma 13 Helmi 2012 12:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 13 Helmi 2012 10:22

Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Suvi kirjoitti: ja lyhytkasvuinen ukko, jolle joku mukani olevista tyypeistä huusi vihaisena: "Tiedämme sinun varastavan naisten alushousuja!" :keijo:

Olikohan tuo sen meiltä töistä rintaliivejä ostavan kuivaihoisen papparaisen joku sidekick-tyyppi? :keijo:

Hmm... enpäs tiedä. :keijo: En ainakaan tietoisesti muista sun kertoneen tuosta papasta. :keijo:

Ai sää et ookaan ollu Ilmarissa, kun oon puhunut siitä. Sitten en tiedä, mistä tuon alushousukääpiön keksit. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 21 Helmi 2012 21:31

Julkkisunia. :superhymy: :keijo:

Viime viikolla näin unta, että olin Putouksen kuvauksissa. Olin kai joku avustaja tai jopa yksi niistä "päätyypeistä". Istuimme suuren pöydän ääressä ja meidän piti improvisoida jotain hauskaa. Ilmeisesti jokaisella oli vain yksi repliikki.
Minua jännitti hirveästi ja kun tuli minun vuoroni, sain sanotuksi jotain tähän tyyliin: "Kala on lahna." Yllätyksekseni yleisö nauroi. :keijo: Olisin vielä halunnut Aku Hirviniemen kotiini. :pahasetä: :virne: , mutta uni ehti loppua ennen kuin mitään ehti tapahtua. :huoh:

Pari yötä sitten unessani olivat Paula Vesala ja Freeman. Heillä oli joku yhteinen(?) proggis menossa, ja minä olin tässäkin jollain tavalla mukana. Oli talvi, ja kävelin Paulan kanssa lumista mäkeä pitkin mökkiin/taloon, jossa äänitysstudio ilmeisesti oli. Hänellä oli sähkönsininen toppatakki ja hämmästyksekseni hän poltti tupakkaa. :O: Paula ei ollut kovin edustavan näköinen. Uneen liittyi vahvasti myös junalla ajelu, ja tunne, etten pääse yhtään mihinkään, tai en oikeastaan osannut päättää, mihin menen. (Vaikka siis päädyinkin jotenkin kulkemaan sitä mäkeä pitkin.) Yhtäkkiä tuli kesä ja huolestuin siitä, että en ollut pakannut/ottanut mukaan minkäänlaisia kesävaatteita. En nyt muista, lähdinkö etsimään niitä tai ostamaan, mutta jotenkin jäin sille tielleni. :riips:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Helmi 2012 21:43

Mä näin ihan tosi :keijo: a unta joku aika sitten.
Siinä oli apinoita, vettä ja minä.
Ja vene.

Mutta vene oli täynnä ja siinä oli ihmiskiintiö. Meidän piti tehdä jotain matkaa, siis ihmisten ja apinoiden.
Ja siinä oli joen ylitys siinä matkalla. Laskeuduimme vuoristosta rantaan ja sitten oli venetsiamaista kivikkoa. Siis kivikatua ja reunaa, jonka varrella tämä joki meni. Olin apinan repuselässä, koska en pystynyt uimaan. Ilmeisesti uneen tunki mun selkävaiva, koska just nyt mä en pystykään uimaan :töktök:
No, apina päästi mut siihen äskettäin alitetun sillan juurelle, sille venetsia-kivetykselle ja veneessä olevat ihmiset tulivat siihen vierelle huutelemaan.
Matkaa piti jatkaa, mutta apina oli väsynyt ja mä en siis voinut uida. Kukaan veneessä olleistä terveistä ihmisistä ei voinut vaihtaa mun kanssa paikkaa, koska vesi on märkää :virne:
Kapusin toisen apinan selkään ja sitten kaksi muuta apinaa tuki mua sieltä veneestä. Matka jatkui ja mä heräsin.
Apinat!

Joku aika aikaisemmin näin myös tämmöstä vesistö-unta.
Muistan siitä vain sen miten kaikki meni pieleen, oli kesä ja meidän veneellä ei päässyt sinne korallivesistön taakse.
Ja sitten oli jotain vakoojia ja me oltiinkin piilossa levän alla.
Joo. Siinä se :keijopeukku:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 22 Helmi 2012 10:38

Mun uni oli täyttä draamaa. Ilkeä tyttö oli solminut mun balettitossujen narut kauheille umpisolmuille. :norsu: (Koskaan en siis ole tanssinut balettia, mutta...) Serkun maalaaman taulun pohjakankaasta oli tehty kansi laatikolle. Muutenkin tuntui, että ihmiset toimivat miten sattuu. :kieli:

Ihana stressiuni. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 26 Helmi 2012 01:06

Viime yönä näin jotenkin friikihköä unta.

Oli kesä ja istuin äidin ja siskon(?) kanssa entisen kotimme takapihalla. Luin ihan järkyttävän hauskoja Aku Ankka -albumeita. Ne olivat täynnä ns. aikuisten vitsejä. :keijo: Talomme muistutti unen edetessä milloin oikeaa taloamme, milloin yhdistelmää kaikista kodeista, joissa olen asunut ja milloin taas Peppi Pitkätossun Huvikumpua tms.

Kello oli unessa noin 10 aamupäivällä, mutta naapurit lipittivät punkkua minkä kerkesivät. He muistuttivat hirveästi mökkinaapureitamme. Ei kyllä luonteiltaan, mutta ulkonäöltään. No, joka tapauksessa he olivat lievässä tuiterissa, etenkin pariskunnan nainen. Näimme tämän kaiken, koska pensasaitaan, joka erotti tonttejamme, oli ilmestynyt ihmisen mentävä aukko. Naapurin nainen tuli täydessä laitamyötäisessä ja alasti :isosilmä: meidän pihallemme ja käveli talomme avoinna olevasta ovesta sisään ja meni yläkerran vessaan pissalle. Jotenkin näimme talon sisälle ja vessaan, mutta emme tehneet mitään estääkseemme, vaan tuijotimme hämmästyneinä :isosilmä: :O:

Jotenkin kuitenkin pystyin rentoutumaan ja jatkoin lukemista aurinkotuolissamme, kunnes nainen oli jälleen pihallamme. Hänellä oli lapio kädessä, ja hän oli valmiina iskemään minua sillä päähän. :O: Jotenkin sain sen estettyä, mutta hän ottikin isomman ja painavamman lapion ja kumautti sillä minua. Kaikki "musteni" ja olin ihan varma, että kuolin. "Heräsin" kuitenkin tästä, ennen kuin oikeasti heräsin, ja olin ilmeisesti vain pyörtynyt. Jotain muutakin unessa tapahtui, mutta ei mitään muistikuvaa mitä. :riips:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 26 Helmi 2012 04:42

Nyt kun on sopivan verran humalassa voikin avautua viikolla olleesta unesta. :keijo:
Eli... Hm... taitaa tarvita vielä hieman alkoholia.

Niin siis kyseisessä unessa harrastin oraaliseksiä itseni kanssa. Siis itseni, mutta en itseni kanssa.
Ei mitään mielikuvaa mitä tuota ennen tapahtui ja heräsin melkein heti tuon jälkeen.

Ainoat ajatukset heräämisen jälkeen olivat, :epäilevä: "Mitä helvettiä tuohon freud sanoisi ja en tule enää koskaan ketään naista tuota tekemään."
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 26 Helmi 2012 11:49

On teilläki unet. :virnei: :keijoei:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 28 Helmi 2012 15:03

Muistin aamulla mun unet :D
Sain ne kirjoitettua ylös.
Here goes.

Unia oli kaksi. Ensimmäisessä olin jossain sodanaikaisessa rakennuksessa. Kuljin pitkän matkaa käytävien päähän lääkäriä varten. Kävelin tämän hetken kehon mukaan eli kyynärsauvojen kanssa. Perille päästyäni huone oli kuin jonkun vanhan lukutoukka-professorin. Voisin verrata Harry Potterin Dumbledoren huoneeseen :virne: Kauheasti kirjoja, pölyä ja kansioita. En kuitenkaan ollut terveydellisistä syistä siellä. Huonehan oli itsessään vihreä. Sellainen tumman vihreä, to be exact.
En muista mistä puhuin sen vanhan ja höperön tyypin kanssa siellä, mutta poistuessani olin paremmalla tuulella. Nauroin.

Sitten olin jossain kesäisen kylmässä paikassa. Nousimme seurassa olevan henkilön kanssa sellaiset sukellusvenetikkaat ylös ja tulimme vanhaan, kivilaastia olevaan tilaan. Lattiat ja seinät olivat samaa kivilaastia, lattia valkoinen ja seinät ruosteenväriset. Ikkunoiden peittona oli pölyä ja hämähäkinseittiä. Seuralaiseni luki jostain paperista tietoja, että espanjan valloituksen aikaan siellä oli piilotellut aikansa suurin velho ( :keijo: ) ja vastarintaliikkeen avain tällä puolen taistelua (mikähän lie taistelu :virne: ). Itse yritin aistia tilaa. Ajan hengen mukaisesti tilassa oli käymälä. Reikä lattiassa. Yhden pienen nurkkahuonen lattiassa oli reikä, mutta tietystihän jos tämä pakoillut velho olisi käyttänyt tätä, olisi hän jäänyt kiinni. Alapuolella kun oli espanjalaisten sotilaiden punkat. Tila oli siis ollut salahuone ja me olimme löydöstä aivan ekstaasissa. Tilassa oli kolme pientä huonetta. Keskiö ja reunaneliöt. Kaikkien tilojen muoto oli kuitenkin sama. Jokaisessa huoneessa oli pieni holvikaaren mallinen osa ja kun hetken siinä seisoimme huomasimme, että holvikaaret muorostivat oman kuvionsa. Tämä tuki löytömme tärkeyttä.
Kyllä. Ikkunoista näkyi rannalle ja market-torille. "He tulevat veden mukana" oli meidän keskustelussa kun poistuimme hyyyyvin ahdasta ja ahdistavaa sukellusvenetikastoa pitkin alas. Tulimme siihen rannan luo ja vieressä oli telttaravintola, joka oli kuitenkin samalla pubi.
Menimme pubiin, jossa oli "Kenny". Kenny oli meille tuttu, mutta siideri oli loppu :virne: Saimme vain olutta. Itse en juonut olutta, mutta Kenny ja tämä seuralainen joivat sen sitten puolestani. Kun Kenny oli juonut minun olueni alkoi pubiin tunkemaan miehiä kuormalavojen ja juomakärryjen kanssa. He toivat tölkkikaupalla erilaisia siidereitä. Ihmettelin tätä itsekseni hetken, sillä sitä viinaa oli aivan tajuttoman paljon. Siis siideriä. Tölkeissä.
Hetken päästä paikan pääbaarimikko nousi pöydälle ja huusi "it's happyhour-time. Cider's for one Irish coin. No euro's, only Irish coin." Kenny näytti seinällä olevaa laitetta, josta sai eurolla 8 irish coinia eli yhdellä eurolla sai kahden tölkkiä siideriä
Hankin itselleni muutaman coinin, hain siideriä ja päätin, etten jäisi paikalle kun se kohta täyttyisi ihmisistä. Sain siideritölkeilleni muovikassin ja poistuin. Kun astuin ulos, heräsin.

Irish coin :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 29 Helmi 2012 23:20

Unet. :keijo:

En nähnyt kovin jännää unta, mutta tunne sen jälkeen oli outo. :epäilevä:

Näin unta, että nukuin. Kaverini oli tarkoitus tulla luokseni yökylään. "Heräsin" siihen, että hän oli päässyt sisään asuntooni ja oli laittanut saman/samanlaisen yöpuvun päälleen, kuin minulla oli oikeastikin nukkuessani. Olin "nukkunut" niin sikeästi, etten ollut kuullut hänen soittavan ovikelloa, ja isäni (jolla on oikeastikin vara-avaimeni) oli joutunut päästämään hänet sisään, ja hän oli joutunut etsimään itse itselleen yöpuvun.

Sitten heräsin oikeasti - syyllisyydentunteeseen tai johonkin sen tapaiseen kello kolme yöllä, enkä saanut sen jälkeen enää nukuttua. :läps:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 01 Maalis 2012 10:30

Suvi :paijaus:
Noi on kamalimpia kun herää johonkin ahdistavaa tunteeseen ja sitten se pirulauta ei mene pois.

Mä näin taas unia :keijo:
Ilmeisesti alkaa "kanavat aukeemaan", kun unia tunkee syövereistä oikeen paineella.

Kaksi unta, mutta molemmat olivat toistensa kaltaisia. Heräsin välissä kuitenkin ihan kunnolla ja leikin kissan kanssa, joten mikään pelkkä havahtuminen ei riitä.
No, mitä sitten kävi.
Ensimmäisessä olimme teatteriporukalla jossain leirikeskuksessa. Siellä oli kylmä. Oli kyllä ihan kesäinen tunnelma, mutta lattia oli ihan kylmä. Mulla oli blondi peruukki ja olin herttuan vaimo (eli herttuatar). Harjoittelimme brittifarssia, jonka tapahtumista noin muuten en tiedä. Kohtauksessa oli kuitenkin sisääntulorepliikkini "OLI VAI?", jota sitten tankattiin uudestaan ja uudestaan, kun uudet ryhmäläiset olivat edellisessä kohtauksessa ja heidän asemointikykynsä oli aivan kamalaa. Puhuivat toistensa takaa ja jäivät mun eteen ja niin edelleen, niin edelleen. Kyllä siinä päästiin sitten eteenpäin, missä tämä tuohtunut herttuan vaimo vetää kukkapuskalla hovimestaria kasvoille. Huoneissa meillä oli keksejä. Kävimme niitä aina välistä syömässä, koska ruoka oli myöhässä ja oli pakko harjotella.

Toinen uni oli ensin ulkomailla. Olin konferenssimatkalla. Matkalaukut ja kaikki. Ensin oltiin yhdessä hotellissa, missä kaikki puhuivat vain saksaa. Mua se ei haitannut, koska mä osaan saksaa. Olin meidän huoneiston yhteyshenkilö, kun muut eivät sitten osanneet mitään kieltä. Kävimme jossain epämääräisessä kylässä ottamassa valokuvia, katsomassa niitä fläppitaululta ja jatkoimme matkaa. Toinen hotelli oli italiassa. Sitä mä en puhunut. Mutta respa puhui seinäjokea :keijo: Kertoi miten siellä aina otettiin isoja ryhmiä vastaan vaan provinssirokin aikaan. Ei ollut muuten kylmä. Aika lämmintä ja kesä.
Meidät ohjattiin konferenssitiloihin keittön taakse. Siellä oli viiden hengen huoneita. Kerrossängyt. Muutama työkaveri oli mun kanssa samassa huoneessa ja meille tuli riita alasängystä. En suostunut kipuamaan yläpetiin, niin siinäpä sitä sitten riideltiin. Poistuin ja lähdin tutustumaan ympäristöön. Hotelliin nyt lähinnä. Respasta sain itselleni oman huoneen, kun puhuin niin hyvää englantia ja olin oma-aloitteisesti vienyt kahvikuppini pois pöydästä ( :pahis: ). Kun olin lähdössä tutkimaan ulkomaailmaa, heräsin :keijo:

Se seinäjoki-vertaus oli kyllä niin osuva :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 01 Maalis 2012 21:24

Kiballa on nykyään paremmat unet kuin mulla :keijo:

Näin taas Putoukseen liittyvää unta. Saattoi ehkä johtua siitä, että ilmarissa eilen oli juttua teatterista ja mm. Akusta ja katselin ennen nukkumaanmenoa Ryhäteatterin sivuja.

Katselin unessa Putouksen "ensimmäistä tuotatokautta" mökillä. Siitä oli mukamas kovinkin kauan aikaa ja näyttelijät olivat mukamas tosi paljon nuorempia kuin nykyään. Rikulla esimerkiksi oli vielä hiuksia ja Aku hillui Marja Tyrninä. Taisto Oksanen oli mukana porukassa. Meillä oli jotkut bileet mökillä ja huolestuin ensimmäisenä siitä, että missä kaikki nukkuvat. Lisäksi pissasin sänkyyni :riips: (en onneksi oikeasti!) kun en jaksanut liikkua telkkarin äärestä minnekään ja toivoin ettei kukaan huomaisi ( :keijo: ) ja unessa se jotenkin tuntui normaalilta. Putouksen lavasteet oli otettu uuden musiikin kilpailun finaalista, etenkin se "green room" oli vahvasti mukana.

Jotenkin ne meidän mökkibileet alkoivat yhtäkkiä liittyä Putoukseen ja he tulivat samalla kuvaamaan meidän mökillemme. Selvisi, että he olivat olleet siellä aikaisemminkin. Olin ihmetellyt, kun meidän saunaa oli käytetty, eikä esim. siivottu tuhkia pesästä pois. Nyt siis selvisi, että se olikin ollut vain Putous-porukkaa. :keijo:

Viimeisiä muistikuvia unesta on, kun makoilin laiturilla (ainakin tässä vaiheessa oli siis kesä) ja katselin kun laiturin ohi järven päällä (siis nimenomaan siellä vedessä) ajoi bussi, ja pohdiskelin: "Taitaa kuulua kuvausrekvisiittaan." :lanppu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 02 Maalis 2012 11:42

No en kyllä tiedä. Kyllä säkin aika hyvin vedät :keijo:

Last night!

Hissejä!
Töitä! Valkoisia vaatteita!

Kaikki alkoi siitä, että olin omalla työpaikalla, eli "meillä töissä".
Kauheasti ihmisiä, uudistettu kanslia, mutta ei muuten mitään uutta. Isompi ikkuna!
Tuolit olivat samoja vanhoja ja kahdesta oli otettu selkänoja pois, joista toinen oli mulle räätälöity.
Laukkukaapit oli sijoitettu potilashuoneisiin :töktök:
Kanslian seiniltä oli poistettu kaikki ohjeet, kuvat, hyllyt, kaikki. Mutta ei sitä tavaraakaan ollut missään.
Eräs työkaveri oli viikonloppuna siistinyt paikkoja ja heittänyt kaikki roskiin.
Tilaa uudelle!
No, ihmiset naureskelivat tälle viikonlopun työntekijälle. Kaikki lähti, se niin uudisti pakkaa ja olipa jopa tavoilleen epätyypillisesti myöhästynytkin töistä.
Siihen osallistuivat kaikki, oikeen kunnon juoruilua. Itse yritin pysyä neutraalina, vaikka siinä juoruilussa olivat kaikki mukana. :epäilevä:

Yhtäkkiä olin kuitenkin kellareissa ja menossa toiseen taloon. Olin vaihtanut valkoisemmat vaatteet päälle ( :virne: ihan ku niitä olis eri sävyjä) ja olin menossa toiseen vuoroon. Sieltä sitten hyppäsin hissiin, joka oli iso tavarahissi. Olin yksin hississä, joka kolisi ja mietin, että olikohan mulla tänään vuoroa. Tarkistin sen kutsukirjeestä ja se olikin vasta kuukauden päästä. No, kävelin kuitenkin ihan pokerina omalle laukkukaapilleni, numerolle 2, avasin, otin sieltä uudistetut vara-avaimet ja poistuin. Laukkukaappikäytävä kuhisi naisia, jotka olivat menossa vuoroihin. Omalla käytävälläni ei ollut ketään tuttuja, joten poistuin sitten vaan liinavaatehissin mukana. Liinavaatehissi on siis sellainen, jota käytetään vain liinavaatteiden kuljetukseen. Hiton iso hissi, jollaista ei kyllä oikeasti ole meidän töiden suunnalla yhtäkään. Kansallisteatterin lavastehissi oli vähän samaa kokoa. Mutta kuitenkin. Hissi pysähtyy joka kerroksessa ja sieltä tuli kyytiin likapyykkikärryjä.
Heräsin kun vaihdoin kellariin menevään henkilöhissiin.

:virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 07 Maalis 2012 14:05

Ei ollut levollinen uni.
Jos joku on herkkä toisten painajaisille, niin ei kannata lukea pidemmälle.

Kerroin eilen eräästä kirjasta ja sen kauhukohtauksesta. Siinä samalla sitten siirsin alitajuntaani tuon asian.
:keijopeukku:

Uni alkoi siitä, että olin menossa nukkumaan. Siinä unessa. Tein kaiken kuten aina iltaisin teen. Asettelin tyynyt, sammutin valot ja käännyin. Mutta en saanutkaan unta heti. Nousin sieltä punkasta ylös, möyhin tyynyjä ja yritin uudestaan. Eikä mitään, ei tullut uni. Muistelin, että sieltä tulisi yöleffa jonka voisi katsoa. Nousin ylös, mutta en sytyttänyt valoja. Yläkerrasta kuului kolinaa ja ulkona joku huusi tupakalla, joten en halunnut jäädä kiinni siitä elokuvan katsomisesta.
Ensin ajattelin kuitenkin syödä hampurilaisen - lihalla - ( ). Istuin sohvalle hamppari kädessä ja kuulin kolinaa meidän eteisestä.
Jäin sitten odottamaan, että mitä siellä tapahtuu. Samalla soi ovikelloni. En reagoinut, vaan jähmetyin tuijottaman postiluukkua ja odottamaan että rimputtaja menee pois. Sitten huomasin miten hyyyyyyvin hitaaasti sieltä työntyi sormi. Sormi nosti postiluukkua hiljaa ylöspäin ja näin rappukäytävän valon heijastuvan ensin. Sitten siihen aukkoon tuli tummat silmät ja pistävä katse. Heräsin omaan pelkokauhuvikinään

IHAN HIRVEÄ UNI! Ja kun en tiennyt että oliko mun ovikello soinut oikeesti.
Hyi, hyi, hyi, hyi.
Onneksi vieressä oli kissat ja sain heidän rauhallisuudestaan nukahdettua uudestaan.
Mutta se yöllinen pulssi oli kamala. Eikä se meinannut rauhoittua millään. Hakkasi niin että korvissa suhisi ja pelotti ihan tajuttomasti. Hoin vain itselleni "se oli vain unta, se oli vain unta, se oli vain unta".
:pillitys:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 15 Maalis 2012 21:04

Täällä taas. :keijohei:

Viime yönä/aamuyöstä olin unessa meidän vanhassa kodissamme, josta muutimme pois jo 1998. Itse olin kai tämän ikäinen, mutta esim. veljeni oli 4-6-vuotias (jotain siltä väliltä siis). Unessa tapahtui paljon muutakin, esim. löysin veljeni huoneesta kirjoja, joita en mukamas tiennyt olevan meillä ollenkaan. Tässä kuitenkin se tärkein:

Olin kylppärissämme ilmeisesti lajittelemassa pyykkiä tms. kun siihen ilmestyi John Lennon. Ensin luulin, että hän on näyttelijä "John Lennon -musikaalista". Hänellä oli turkoosi t-paita ja farkut ja hän oli "pyöreät rillit" -lookissaan (ilman partaa). Emme sanoneet sanaakaan, mutta hän alkoi lohduttomasti laulaa jotain "Mama, just killed a man" -tyyppistä biisin säettä (joo, tiedän, että se on Queenin biisi). Minun kävi hirveästi sääliksi häntä, ja halasin häntä lujaa. Halasimme toisiamme lohduttomina maailman pahuudesta, kun biisi vaihtui Imagineen. Lauloimme jotain omaa versiotamme siitä kaksiäänisesti. Lennon oli Lennon, mutta minä lauloin yhtä kauniisti ja kirkkaasti kuin Michael Jackson lapsena. Herättyäni päässäni soi Michael Jackson (lähinnä Jackson Fiven aikainen tuotanto). :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 21 Maalis 2012 11:52

I'm back!
Mun unet myös!

Zombeja! Happovesiä! Rottia! Lastenleiriä ja kaappiin pissimistä! :keijo: :virne:

Uni yksi.
Olin Nikkilän (!) R-kioskilla juomassa kahvia erään teatterilaisen kanssa. Oltiin viemässä niille vapareita. Sitten sinne tuli joku tosi rapanen juoppo. Se yritti sinne tiskin taakse hakemaan kahviinsa maitoa, mutta mä tökkäsin sen kepillä pois sieltä. Kun se lähti, niin koko ärrä pimeni. Yritin ottaa lääkkeitä sellaisen sinertävän halogeenivalon kanssa ja teatterikaveri huusi että paikka on täynnä isoja rottia. "Mua ei yhet rotat paljo haittaa, mennään" totesin ja otin sen lääkkeen. Sen jälkeen lähdettiin taistelemaan niitä rottia vastaan. Yritettiin päästä ulos, mutta pudottiin metrokuiluun. Oltiin englantilaisella - vähän sellaisella Harry Potter tyyppisellä - metriksellä ja sielläkin oli pimeää. Muutama valo välkkyi epämääräisesti. Muutama ihminen odotti metroa ja he juttelivat iloisesti siitä, miten ne paskiaiset olivat myöhässä. Rottia alkoi ilmestymään nurkkiin ja huomasin että se mun teatterikaveri oli kadonnut. Kirosin itekseni ja lähdin etsimään portaita. Että pääsisin ylös. En löytänyt portaita, mutta sellaisen synkän näköisen kuilun. Hyppäsin sinne ja siellä oli paljon putkia, johtoj ja muuta sen kuilun seinämillä. Tömähdin pehmeään sametin näköiseen massaan ja kiipesin sen yläosaan. Siellä oli muutamia ihmisiä, jotka hyppivät kellertävän veden pinnalla oleville lautoille. Olimme jossain jäisen meren reunoilla. Lähdin itsekin hyppimään, mutta se mitään vettä ollut. Se oli perkele sentään jotain happonestettä johon koskiessa siis kuolisi. Jouduin kiihdyttämään, että pääsisin turvaan. Samassa huomasin että ne ihmiset siinä on zombeja! Ja haluavat syödä mut. Karkuun!
Pingoin pitkin lauttoja karkuun ja aina kun astuin lautalle, se upposi. Pääsin rantaan ja aloin pinkomaan karkuun, mutta niitä eläviä kuolleita tuli joka suunnasta. Juoksin epämääräiseen rakennukseen, jossa oli pukuhuone! Siellä oli kaappi, josta kaivoin moottorisahan ( :virne: ) ja puolustauduin sillä. Hetken. Sitten kävi kuitenkin niin, että kun zombeihin koski, niin kaikki mikä osui niihin muuttui toffeeksi. Kun moottorisaha muuttui toffeeksi, hyppäsin kaappien päälle. No, hetken en zombit jahtasivat mua vielä, mutta siellä keskellä pukukaappeja oli kolo, johon pakenemalla sitten heräsin.

Uni kaksi.
Lasten leiri. Valvojana.
Meillä oli leirinuotiota ja makkaraa ja iloinen meininki. Oltiin vähän kuin merirosvosti pukeutuineita. Paljon huiveja roikkui joka puolella ja iloa, naurua ja lämmin meininki. Eräs osasto nukkui teltassa ja kävi pelottelemassa meitä ikkunoissa. Niille vaan naurettiin. Se talo oli joku vanha puutalo, jossa pääsi kiipeilemään katoille ja rännejä pitkin. Sitten oli päivä ja olin matkalla rantaan. Muutama lapsi tuli vastaan ja me mentiin kattomaan rannassa olevaa laituritaloa, jäätiin sinne jumiin ja mä kiroilin tosi paljon. Kun tultiin pois, oli ilta. Paistettiin taas makkaraa. Tai lapset paistoi, mä vaan huolehdin tulesta.
Sitten siellä oli verhon takana sellainen kaappi. Mihin mä menin piiloon ja samalla se oli vessa. Pissin sinne kaapin lattialle, koska se oli vessa. :virne: Ja se oli ihan normaalia.
Heräsin, kun oli aika lähteä leiriltä kotiin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 25 Maalis 2012 15:09

Return of Zombies! :muahaha:

Taas niitä pirulaisia vilisteli mun unimaailmassa.
Ehkä kohta pitää kaivaa joku unikirja ja kattoa mitä ne tarkoittaa.

Siis.
Olin sellaisessa isossa omakotitalossa, jossa siis asuin. Valkoisia pintoja, mun värimaailmaa, ihana ovi ( :sydän: ) ja paljon kasveja. Kissat ja vierailijoiden koira.
Istuttiin iltaa siinä ystävien kanssa ihan muina ihmisinä ja sitten Tommi Korpela paukkaa sisään :virne:. Ystäväperheen äiti oli tässä kohtaa poissa, eikä siis tiennyt montako meitä oikeasti on. Tämä ystäväperheen äiti tuli takaisin sheriffien kanssa, jotka kysyi onko meillä kaikki hyvin. Korpela yritti uhata aseella yhtä meistä puhumaan ovenrakoon, että kaikki on ihan hyvin. Sain kuitenkin vakuuteltua Tommille, että menee varastoon piiloon ja pitää sitä ovea rakosellaan ja kuulee kaiken mitä me puhutaan ja jos joku jättää sen kiinni, niin sitten se saa ampua meidät. Ovi oli rakosellaan ulkopuolelle ja me annettiin sheriffille vinkkejä, että se hullu on siellä varastossa, mutta se vaan laittoi oven kiinni :virne:. Aika yksinkertanen kaveri ja sitten se ajoi pois.
Piha oli ihan pimeä, Korpela meuhkas varastossa, jonka ovi oli lukossa kun me nähtiin kiiluvat silmät metsän laidalta. Ensimmäisellä oli punainen hieno jakku päällä kun se kiiluvine silmineen hitaasti käveli kohti meitä. Toiset silmät tuli portin pielestä ja sillä oli musta bisnes-puku päällä - tosin vähän repaleinen - ja se tuli kädet ojossa meitä kohti. Me jätettiin se Korpela sinne varastoon huutamaan, kiljaistiin "ZOMBEJA!" ja painuttiin sisään. Ikkunathan oli turvalasia, joten sen suhteen ei ollut mitään hätää. Eikä muutenkaan siellä sisällä ollut mitään hätää ja pystyttiin tarkkailemaan mihin ne otukset oli menossa. Molemmat tulivat ensin kohti ovea ja sen jälkeen ikkunoita. Laitettiin musiikki sisällä tosi kovalle ja tanssittiin olkkarissa. Kun ne pirulaiset ja valkoiset silmät jäivät olkkarin ikkunan taa, soitin Zombi-partiolle, että tulee poistamaan ne ja sen Korpelan sieltä meidän varastosta.
Sitten heräsin :virne:

Tonttu Korpela jäi sitten alitajuntaan Mennen tullenista eiliseltä :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 25 Maalis 2012 15:49

Kibaya kirjoitti:Piha oli ihan pimeä, Korpela mehukas varastossa,

:pahasetä:

Miten niin luin väärin? :vihellys:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 25 Maalis 2012 15:56

:keijo:
Suvin pyynnöstä:

Viikolla nähty uni, jossa minä ja agentti-ystäväni Suvi seikkailemme päätä huimaavalla tavalla.

On tapahtunut rikos ja meidät on kutsuttu sitä selvittämään. Miksi? No tietysti siksi, koska olemme ulkopuolisia eksperttejä.
Meillä on hienot crime scene investigation - välineet. Siis lähinnä hillittömät salkut jotka näyttävät kevyiltä.
Me näytetään muuten pirun hyviltä! Hiukset on vimpan päälle ja vaatteet myös. Tsiki, tsiki.
Päädymme Las Vegasiin ja CSI-pomo Catherine pitää meille briiffiä. Koko Las Vegasin CSI-labra on laitettu karanteeniin ja meillä on vapaat kädet. Kaikki on jätetty paikoilleen ja henkilökunta siirretty varastotiloihin odottamaan meidän tutkimuksiamme ja kuulusteluja. Poliisi on kerännyt alustavat raportit tapahtumista jotta voimme rekonstruktoida tapahtumat. Katsomme toisimme merkitsevästi, otan raportit ja pyydämme escorttia labraan. Suvin tarkka silmä samoilee lähiympäristöä ennen kuin poistumme hisseille.
Labrahan on meille entuudestaan tuttu, koska tietty suomen CSI on vieraillut Las Vegasin toimistolla :töktök:

Ylhäällä on aivan tyhjää ja hiljaista. Kiitämme saattajaa hisseillä ja kerromme että valitettavasti emme voi päästää ketään toimistoon meidän lisäksemme. Pyydämme häntä sinetöimään hissin siihen asti kunnes soitamme että hissin saa avata. Molempien naamat ovat tiukat ja vakavat.
Are you ready?
Kumihanskat paukkuvat ranteita vasten ja asetamme laukkumme ensimmäisille pöydille.
Hissin ovi sulkeutuu takana, piippaa ja lähtee alaspäin. Katsomme että hissin kerrokset jäävät ykköseen. Suvi nyökkää vakavana.
Suvi avaa salkkunsa painamalla päälimmäistä nappia. Salkku muuttaa muotoaan aivan käsittämättömäksi boomblasteriksi. Teknojytä alkaa ja me heitämme päältämme hienot puvut ja kevyet bling-bling-party mekot paljastuvat alta. :virne:
Alkaa uskomaton bailaus! Nauramme, tanssimme pöydillä ja pistämme ihan ranttaliksi.

Kytkemme mankan keskusradioon ja musiikki täyttää koko laboratorion. Laulamme mukana sydämien kyllyydestä.
Luemme ääneen meille annettuja raportteja ja nauramme niille.
"kuunteles tätä... roiskunut alkoholi muuttaa verhon tekstuurin koostumusta" hahahahahaha. Eikä muuta. Nuijat. Että nää jenkit on hölmöjä. " Heittelemme paperit pitkin toimistoa.

Suvi: "Ainiin. Ikkunat on tripla-lasia. Ei täältä kuulu mitään ulos! Volat täysille!"
MInä: "Totta helvetissä."

Meidät on siis kutsuttu tutkimaan kadonneen alkoholin arvoitusta. Laboratoriossa on ollut tekeillä tutkimus, jossa on tutkittu alkoholiroiskeiden ilmentymistä verhoissa. Samalla on kadonnut osa alkoholista ja herännyt epäily, että joku on juonut ne. Ja siksi on kutsuttu suomalaiset paikalle. Meidän tulee toistaa tilanne ja selvittää voiko viinaa juoda. :keijo:

Loppu menee niin, että bailaamme toimistossa, roiskimme sekä viinaa, että maalia, verta, maitoa (!) ja muita nesteitä erinäisille verhoille. Myös oksennamme verhoille, koska olemme aivan hillittömässä humalassa.
Tilaamme paikalle käsittämättömiä ruokia, tutkimusviinoja, joista juomme suurimman osan. Olemme tuoneet suomesta omat verhot, jotka on jo sotkettu ja törhitty aiemmin. Voimme siis juoda viinat jäämättä siitä kiinni. :keijo:

En enää muista mikä oli tutkimuksemme lopputulos, mutta muistan sen hiton kännikiherryksen ja nauramisen koko tutkimukselle. Myös ne hillittömät bileet koko labrassa oli aika huimaa :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 25 Maalis 2012 16:06

Ei hitto, Kiba. :rotflmao:

Paras uni ikinä. :rotflmao:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 30 Maalis 2012 10:16

Nyt tekis taas mieli kysyä, että what the fuck is happening?!!

Näin jälleen unta hisseistä! Tai yhdestä hissistä.
Sellaisesta puisesta, sopivan kokoisesta hissistä. Mitä helvettiä!!?!! Ei mitään käryä mikä se paikka oli missä olin, mutta kuljin ainakin kerroksiin kolme ja viisi.
En tajua, en vaan käsitä mistä tässä taas on kyse.
Ei mitään erityisempää tapahtumaa liittynyt ollenkaan, seilasin vain sillä hissillä ees taas :keijo:

Uu jea. :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 01 Huhti 2012 13:59

Mun vuoro. :keijohei:

Viime viikon mieleenpainuvin uni:

Aluksi tapahtui paljon muutakin (jonka olen jo unohtanut :keijo: ), mutta olin jonkun olohuoneessa, jonne tuotiin kaksi ihan järkyttävän suloista pientä porsasta. Ne olivat hirveän ystävällisiä ja uteliaita, ja niillä oli rusetit kaulassa ja kaikkea. :hullu: Niiltä vaan puuttui silmät. Niitä ei oltu kaavittu pois, niitä ei vaan koskaan ollut ollutkaan. Tosin niiden tilalle oli valkoisella liitutaululiidulla piirretty pisteet. En tiedä, miksi ne possut olivat siellä, mutta tiesin, että niistä tulee lihaa jonain päivänä, ja minun kävi niitä hirveästi surku. Tuli myös vahva tunne, että minun ei pitäisi syödä lihaa, tai ainakaan kinkkua enää ikinä. :hullu:

Tosin hereillä ollessani söin seuraavana päivänä lounaalla makkaraa, joten se siitä. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa