Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Nugat » To 06 Syys 2012 11:41

Pascal Lemoix kirjoitti:Nugat esiintyi unessani. Tosin hänellä oli silmälasit, joissa oli melko paksut, mustat kehykset. Olimme ostoksilla. Ostokset tehtyämme olimme suuntaamassa ulos, kun ajoittain rasittava kaverini pöllähti paikalle. Nugat pyörähti tämän edessä iloisesti ja sanoi jotain "Tirulii" ja sitten jatkoimme matkaa :D Ilahduin, kuinka helposti selvisimme kiusallisesta tilanteesta, vaikka vähän omatunto kolkuttikin. Sitten Nugat heitti minut autolla kotiin. :tilt:


Tirulii! :virne:

:hymyhali:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 14 Syys 2012 12:04

Viimeyön mielenkiintoiset tarinat :keijo:

Osa I.
Hannele Lauri. Suunniteltiin jotain teatteriproggista ja puhuttiin fanittamisesta. Kerroin miten tykkäsin kakarana kattoo Hyntsäreitä ja Spedejä. Sitten me tehtiin yhdessä suunnitelmaa millainen olisi nykyajan Hyntsärit :virne: Siitä tuli aika hyvä! Vaikka ite sanonkin.

Osa II.
Seisoin pellolla ja olin menossa toiselle laidalle. Yhtäkkiä taivaalla alkoi järisemään ja vaikka oli hämärää, oli yhtäkkiä ihan valoisaa. Käänsin päätäni taakse sillä tavalla "väärin" eli takaraivoa kohti hartioita. Näin että sieltä on tulossa joku valopallo ja kun se oli mun yläpuolella tunnistin sen asteroidiksi. Siis asteroidi lensi taivaankaaren poikki ja kun se oli mennyt horisontin yli otin seinästä ( :töktök: ) tukea ja sitten tärisi. Ajattelin ettei mulla ole mitään hätää, koska se asteroidi osui ruotsiin. :virne:
Jatkoin matkaa, mutta uni vaihtui ennen kuin pääsin sinne toiselle laidalle.

Osa III.
Olin taas joku agentti. Tutkija-agentti. Satamassa oli sattunut joku epäilyttävä onnettomuus ja menin tutkimaan sitä. Sitten olin sattumalta jossain vedenalaisessa sokkelossa ja siellä oli murhaajien vuosikokus. Paljastin koko systeemin ja kaikki murhaajat saatiin kiinni. Sen takia tein pari kolleegaa työttömiksi ja ne yritti kostaa mulle. Jouduin vaihtamaan yksikköä ja muutin Espanjaan.

:virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Syys 2012 20:41

Tässä muutamia unia, joita en ole aikaisemmin muistanut laittaa ylös/kirjoittaa tänne. Varmaan olen unohtanut puolet unista ja puolet asioista, joita tänne piti laittaa, mutta tänne nyt ne jutut, jotka muistan. :keijo:

Ensimmäinen uni: (Nähty jo joskus kesällä, elokuun puolivälissä ehkä.)

Olin katsomassa uudestaan Suomenlinnassa Ryhmäteatterin Peter Pania. Näyttelijät olivat hieman vaihtuneet, muistaakseni Vesa Vierikko tai joku muu arvostettu vanhempi näyttelijä oli näytelmässä mukana. Teatterilavasteiden erikoisuutena oli tällä kertaa liikkuva katsomo, ja näyttelijöiden "backstage" oli katsomon korkeimmalla rivillä. Yleisöllä ei olisi ollut sinne mitään asiaa. Katsomo liikkui ylöspäin ja minä sen mukana. :keijo: Johtui kai jotenkin siitä, etten löytänyt kunnolla paikkaa, jossa olisin voinut istua. Lopulta päädyin sinne näyttelijöiden sekaan "backstagelle" ja yritin sieltä seurata näytelmää jotenkin. :p Siellä ylhäällä istui näyttelijöitä ja avustajia ( "Kiban teatterin" porukkaa ja jotain hippejä. :p )

Tämä uni tuli kyllä niin suoraan siitä, että edellisenä päivänä siskoni oli käynyt katsomassa ihan oikeasti kyseisen Ryhmäteatterin näytelmän ja olimme jutelleet siitä. Ja jokunen päivä aikaisemmin Kiba oli päivittänyt facebookkiin menevänsä katsomaan Peter Pania uudestaan. :p

Toinen uni: (Johon liittyy myös muita unia. Nähty viime torstai- tai keskiviikkoaamuna).

Kello oli jo soinut kun nukahdin uudestaan. Näin unta, että olin isän luona, ja katseltiin telkkaria. Isä oli muuttanut johonkin omakotitaloon. Siinä telkkaria katsellessamme kun ulkoa kuului poliisi- tai paloauton ääni. Menimme ulos katsomaan, ja siellä odottivat Salattujen elämien henkilöt Paula ja Lasse Sievinen, jotka tulivat ilmoittamaan, että äitini oli kuollut. :kauhistunut: Itkin isän olkaa vasten, ja kysyin: "Onko tämä unta, totta vai läppää?" Isä vastasi: "Tämä on täysin totta." Järkytyin tästä niin paljon, että itkin vaan yhä enemmän. Uni ei tuntunut loppuvan ikinä. :( Helpotus oli erittäin suuri kun heräsin.

Seuraavana yönä näin myös sellaista unta, että äidille oli tapahtunut jotain kamalaa. En muista ko. unesta mitään muuta.

Olen nukkunut sen verran huonosti, että nukahdin myös jonain toisena aamuna kellonsoiton jälkeen. Näin unta, että nousin vuoteesta ja menin kylppäriin hoitamaan aamutoimia. Pettymys oli suuri, kun heräsin, mutta mitään ei ollut tapahtunut. Aina välillä näen vastaavanlaisia unia. Niissä eivät valot syty ikinä kunnolla tai ollenkaan, ei myöskään tuossa unessa. Pidän sitä "alitajunnan merkkinä" itselleni, että ko. tapahtumat ja vastaavat ovat vain unta, ja ne ovat edessä vielä oikeasti. :keijo:

Kolmas uni: (Nähty viime yönä/aamuyöstä.)

Olin (taas) katsomassa telkkarista tai livenä Putousta tai Vedetään hatusta. En muista siis, olinko siellä fyysisesti paikalla, mutta joka tapauksessa olin tulossa jostain ko. ohjelmaa katsomasta ja olin menossa kymppiratikalla himaan. Minulla oli mukamas kiire kotiin, kun telkkarista alkoi joku ohjelma, joka oli pakko katsoa. :keijo: Jossain vaihessa unta muuten selvisi, että Seela Sella on oikeasti Riku Niemisen äiti. :keijo: Olin ihan, että :O:

Mutta jatketaan siitä kymppiratikasta. Se oli täynnä porukkaa (kaikki olivat olleet varmaan katsomassa sitä Putousta / Vedetään hatusta :keijo: ) Ilmeisesti hyppäsin ratikasta pois ennen pysäkkiäni tai sitten en mennyt ratikkaan ollenkaan. Päätin kävellä. Kohtasin matkalla Aku Hirviniemen, joka oli menossa samalla ratikalla kotiin Riihimäkeen (ei mitään hajua, asuuko hän oikeasti enää siellä), mutta oli päättänyt myös kävellä. :keijo: Kävelimme samaa matkaa, ja juttelimme kaikennäköistä. Meillä oli oikein mukavaa, ja huomasin, että nyt missasin sen telkkariohjelman, mutta ei haitannut yhtään. Kotini lähellä paloi joku (liike)rakennus, ja jäimme katselemaan tulipaloa. Uni taisi loppua siihen.

Mainittakoon vielä, että olen oikeassa elämässä katsellut aika paljon uusia Salkkareita ( :keijo: ) ja vanhempia Vedetään hatusta -pätkiä. :tilt:

Muoksistamuoks.

Vielä uni numero neljä (nähty myös menneellä viikolla

Olimme menossa Kiban, AntiKeijo ykkösen ja jonkun Kiban hippi- /punkkarikaverin (joka muistutti vähän Mariskaa) kanssa jonnekin sisustusmessuille. Päätettiin poiketa minun kotonani, koska se oli "matkan varrella" ja minun piti hakea sieltä jotain. Ei pitänyt mennä kauan. Kiba jäi "naapuriin" katselemaan jotain sisustusmessuihin liittyvää näyttelyä (koska hidas liikkuvuus) ja me muut kolme lähdettiin sitten minun kotiini.

Talon pääsisäänkäntejä oli nyt kaksi, ja menimme toisesta ovesta sisään. Ei ollut kovin järkevää, koska tämän sisäänkäynnin puolella ei ollut portaita tai hissejä. Jouduimme kapuamaan kerrokset, jotain ihme verkkoa pitkin. Tämä oli vielä ihan "normaalia". Pääsimme siihen kerrokseen, jossa asuntoni olisi pitänyt olla. Se olikin joku "viihdekeskus Flamingoa" muistuttava kerros. Asuntoni olisi pitänyt olla jossain siellä "hotellipuolella". Olin vähän pettynyt, kun tässä vaiheessa vasta huomasin, että talossamme oli kaikennäköisiä kauppoja ja kahviloita, esim. kauppa nimeltä "Killing Elvis", jossa sai kaikenlaista "punk-henkistä" Elvis-kräsää, esim, paidan, jossa Elvis oli zombina. :keijo: (Varmaan on tuollaisia oikeastikin.) Kiersimme varmaan neljä kertaa koko kerroksen, mutta eksyimme koko ajan, eikä asuntoani vaan löytynyt. Harmitti ihan vietävästi, kun minä kuitenkin asuin kyseisessä talossa, mutten löytänyt edes asuntoani. Sitä ei löytynyt ennen unen loppua ollenkaan. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 17 Syys 2012 14:05

"Kiban teatteri" :virnei:

Mä näin viimeyönä ihan hirveän kamalaa painajaista. Nukuin sen takia vaan 2 tuntia. :bubbles:

Kai se tavallaan oli joku zompi-uni.
Mutta siinä mua uhkasi hämärässä keittiössä sellainen tummansävyisiin vaatteisiin pukeutunut mies. Mä heitin sitä ekana veitsellä. Siis kunnon kokkiveitsellä. Se vaan hipaisi sitä ja se yritti tulla mun kimppuun. Mä heitin kai jotain seitsemän-kahdeksan erilaista ja terävää viestä siihen mieheen. Yksi halkaisi naaman, yksi jäi reiteen töröttämään ja loput teki erinäköisiä viiltoja. Samalla tavalla se mies heitti mua veitsillä, mutta yksikään ei oikein osunut. Ei tullut kuin yksi naarmu oikeaan käteen. Lopulta mies oli kuitenkin saanut kurottua meidän välisen erotuksen umpeen ja piti mua ranteista kiinni ja örisi. Sillä oli ihan mustat pupillit ja se halusi tappaa mut. Sen se sai sanottua sillä örisevällä äänellään. Mä yritin rikkoa muovista viinilasia sen naamaan siinä onnistumatta. Lopulta, kun mut oli ahdistettu ihan seinään kiinni mä aloin kiljumaan. Koska se äijä kuristi mua. Heräsin siihen, että kiljun oikeesti. :friikki:
Vähän ahdisti!
Nousin sängystä ja viikkasin vaatteita että saisin sen mielikuvan niistä silmistä ja örinästä pois.

Ei todella pitäisi katsoa mitään vankila-ohjelmaa ennen kuin käy nukkumaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 01 Loka 2012 10:06

:bubbles: Hitsi, kun mä näin ahdistavaa unta. Mikään unessa ei mennyt ihan oikein. Olin sählännyt vaikka mitä ja sitten piti mennä viulukonserttiin esiintymään (en siis oikeasti osaa soittaa viulua). No, asetuimme kolmen muun soittajan kanssa paikoillemme, mutta huomasinkin, että viuluni seisoi vielä lavan nurkalla jalustalla, eikä ollutkaan mukanani. Juoksin hakemaan viulun, mutta yhtäkkiä en enää osannutkaan soittaa. :huoh: Lähdin murtuneena kotiin ja matkalla kimppuuni yritti hyökätä koira.

Kotiin päästyäni kirjauduin Fordelle. Viimeinen niitti! Nimimerkkini oli muutettu Marendiengilimoniksi. :friikki: :pillitys: Myös muiden nimimerkit oli muutettu Digimon-muotoon. Tunnuin olevan ainut, jota muutos ahdisti ja närkästytti.

(Selkeästi Digimon-yliannostuksen oireita. :virne: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 01 Loka 2012 10:13

marenkienkeli kirjoitti:
Kotiin päästyäni kirjauduin Fordelle. Viimeinen niitti! Nimimerkkini oli muutettu Marendiengilimoniksi. :friikki: :pillitys: Myös muiden nimimerkit oli muutettu Digimon-muotoon. Tunnuin olevan ainut, jota muutos ahdisti ja närkästytti.

(Selkeästi Digimon-yliannostuksen oireita. :virne: )


:virne: :rolf: :paijaus:

---
Ai niin, minähän näin viikonloppuna unta, josta olen unohtanut kirjoittaa tänne. :raps:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 09 Loka 2012 07:53

Näin vähän levottomia unia

Olin kotona. Juuri saapunut ja laittelin kotia sillai tunnelmalliseksi. Yritin sytyttää kynttilää mun tuoksulyhtiin. Se ei syttynyt ja raavin sillä kädellä päätä, missä se kynttilä oli. Kuului vaan "woosh" ja mun hiukset syttyi tuleen :virne: Sitten vaan huusin ja yritin tähdätä niitä lavuaariin vettä varten. Sillai hidastetusti vielä

Olin jossain ihan ihmepaikassa ja kuuntelin kun joku oksentaa. Nauroin, että se on varmaan mun systeri krapulassaan.
Ei ollut :o: Se oli tämä sen pieni lapsi, jolla oli vatsatauti. Siinä kohtaa loppui nauraminen.

Oltiin hienossa konferensissa... "jonkun" kanssa. Meillä oli jakkupuvut ja kaikki oikeen päällä. Jossain missä puhutaan englantia. Juostiin lentokentällä toiseen koneeseen, kun se tapasi vanhan tuttavansa ja jäi siihen hengaamaan. Mä suutuin alkuun, mutta sitten selvisi että sillä on oma jetti. Se piti siinä kukkakauppaa. Sain luvan soittaa puhelun siitä kukkakaupan puhelimesta, että tultaiskin sillä jetillä sinne paikalle. Jotenkin siihen liittyi Celine Dion :raps:
Mutta tässä unessa oli ihana fiilis. Semmoinen hyvä ja harmooninen. :hullu: :sydän:

Vähän ehkä levotonta meininkiä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 14 Loka 2012 12:05

Mä näin aivan ihanaa unta :hullu:

Mun taksikuski oli löytänyt mulle uuden asunnon. Olin pitkään etsinyt uutta asuntoa ja tämä kuski heitti mut aivan mahtavan talon pihaan.
Sellainen Jugend-tyylinen talo, jonka piha oli moitteettomassa kunnossa.
Sen ylimmässä kerroksessa olisi vapaa asunto ja sain avaimet, että voin käydä katsomassa tykkäänkö siitä.
Kun astuin sisään taloon olin aivan mykistynyt.

Ihanat isot ikkunat antoivat valoa järkyttävän isoon halliin, jonka toisessa päässä oli iso takka.
Siellä oli myös flyygeli, kaunis turkoosi matto (jonka olen nähnyt unissa ennenkin) ja portaita, pari divaania, viherkasveja ja hissi.
Olin menossa hissille, kun talon asukkaat pysäyttivät minut ja juttelivat kanssani. Kertoivat talon historiaa ja käyttötapoja.
Kerroin meneväni vain katsomaan sitä asuntoa ensin.

Suuntasin hissillä ylimpään kerrokseen, löysin oikean oven (kun ei muita ollut) ja astuin sisään lähes täydelliseen asuntoon.
Edellisen asukkaan sisustus oli edelleen paikalla ja tiesin, että saisin siitä täydellisen kodin itselleni.
Sen lisäksi rakastin ala-aulaa, joka olikin talon yhteinen tila missä usein vietettiin iltaa seurustellen.

Heräsin välissä kissaan ja halusin palata takaisin siihen taloon ja se oli mahdollista.
Voi että! :hullu:
Tutkin paikkoja, käyskentelin talon pihalla, joka oli talon tyylin mukainen.

Siitä unesta oli ihana ja levollinen herätä :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 19 Loka 2012 11:25

Mie sain työpaikan jostain boheemista antiikkiliikkeestä/toimistosta. Se sijaitsi alueella, josta tuli vahvasti mieleen Tallinnan vanhakaupunki upeine vanhoine rakennuksineen ja kapeine, kiemurtelevine rännikatuineen. Samassa työpaikassa teki taidemaalarin hommia myös sukulaispoika ja muutin hänen vanhaan työhuoneeseen. Siellä oli edellisen työntekijän jäljiltä sekalainen joukko kaikkea omituista krääsää, mm. meksikoaiheisia muovileluja, pahasti naarmuuntunut hymypoika-patsas ja pieniä pölyisiä punottuja koreja. Niiden viereen sukulaispoika oli kirjoittanut lapun "Voiko hävittää?"

En tiennyt yhtään millaisia hommia tekemään minut oli palkattu, mutta aloin ajankulukseni järjestellä huonetta mieleisekseni. Minulla ei ollut muita omia tavaroita kuin täyteen ahdettu muovinen lomakelaatikon ja kynätelineen yhdistelmä. Paikalle saapui se edellinen työntekijä, taidemaalari hänkin, ja minua nolotti, että olin heittänyt hänen aarteensa roskiin. Ei hän asiasta tosin mitään sanonut. Samalla tuli myös esimieshenkilö ohjaamaan taidemaalarin uuteen huoneeseensa, joka osoittautui valtavaksi kirjastosaliksi.

Sitten minulle tultiin kertomaan homman nimi. Minun piti myydä puinen antiikkikirstu hyvään hintaan ja yhtäkkiä olinkin toimiston sijaan jossain ulkosalla ihmisjoukon keskellä myymässä. Tähän väliin käytiin "ihailemassa" jotain toisen maailmansodan aikaista putkijärjestelmää, jota oli käytetty kosken vesien laskuun ja joku kertoi suomalaisten huuhdelleen putkien kautta alajuoksuun myös natsisotilaan ruumiin. :hämillään:

Putkien luota palattiin myyntipaikalle ja kirstun sijaan kaupittelin niitä putkijärjestelmän osia. Kauppa kävi hyvin, tosin yksi jätti maksamatta, toinen maksoi muovisen tuntuisella viidenkympin setelillä, kaksi seteliä oli 45 euron arvoisia ym. :keijo:
Minua rupesi hirvittämään, etten tehnyt järin hyviä kauppoja, mutta toinen samaa firmaa edustava nainen, joka oli myös paikalla, kohautti vain hymyillen hartioitaan ja totesi tällaista sen nyt vaan joskus olevan. Melkoista bisnestä.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 03 Marras 2012 12:49

Nytvittuoikeesti :epäilevä:

Näin unta politiikasta :töktök:

Oli kevät. Semmoinen kaunis ja raikas, kirkas kevät. Olin Helsingin Keskustassa jossain tiilisessä rakenuksessa valmistelemassa papereita ja materiaalia tulevia seminaareja varten. Olin pukeutunut siististi. Olimme majoittuneet saman rakennuksen toiseen päähän, jossa oli majoitustilat. Siellä oli myös mielenkiintoinen hissi. Semmoinen muoviputken näköinen systeemi, joka oli semisti läpinäkyvä. Näki siis koska hissi oli omalla kohdalla, että sai oven auki. Oven vieressä kun oli vain yksi nappi mistä painaa hissin tilaus. Kuitenkin siinä alimmalla tasanteella oli kierretasanne vieressä, jonka pystyi kiertämään toiselle puolelle, jossa oli myös ovi. Samoin siinä sivussa :keijo: Kierretasanne päättyi ulko-ovelle, joten ulko-ovelta pääsi suoraan hissille.

Kun olin saanut materiaalin täysin valmiiksi ja järjestykseen, päätin lähteä vielä piipahtamaan huoneessani ja hakemassa sittenkin toiset kengät jalkaani :virne:
Menin hissille, jossa oli pukumiehiä odottamassa hissiä. Jostain syystä olin menossa siitä sivusta sisään, mutta jalkani olivat liian lyhyet, enkä yltänyt hissiin sisään. Miehet nauroivat, että joudun tulemaan heidän kanssaan sittenkin. Mutta he olivat herrasmiehiä ja päästivät minut edelle jonossa. "Kyllähän tommonen tehopakkaus täytyy päästää ensin, eihän meillä muuten täällä hommat pyöri" :epäilevä:
Hissi meni nopeasti oikeaan paikkaan, vaihdoin kengät ja lähdin käytäviä pitkin hakemaan ensimmäisen kokouksen paneelin vetäjää. Eero Heinäluomaa :rolf:
No, Heinäluoman toimisto oli sen paikan tornin neljännessä kerroksessa. Portaikossa huomasin miettiväni miten siinä valo ja varjo laskeutuu ja voisiko siinä järjestää jonkun valokuvaustilaisuuden
Heinäluomahan se siellä sitten oli jo valmiina ja marssimme yhdessä kohti seminaarisalia. Sali oli kellarikerroksessa ja Heinäluoma oli muutamassa kohdassa kääntymässä väärään paikkaan. Pääsimme perille ja siellä oli jo kaikki muut. Aloin jakamaan sisältörunkoa ja siinä tuli joku ihmeellinen konflikti ja minulle tutut henkilöt alkoivat huutaa "vauhtia nyt!", "mikä maksaa!" ja lopulta hermoistuin, heitin paperit pöydän päähän ja totesin vain "on mulla vittu muutakin tekemistä kuin passata teitä!". Heinäluomaa pyysin soittamaan kun olisivat valmiita. Sitten poistuin.

Menin ulos, sillä olin todella vihainen. (varmaan se eilinen kauppareissun viha...)
Ulkona törmäsin teatteria tekeviin ihmisiin. He harjoittelivat jotain. Meidän Kabareen ohjaaja oli sielä :keijoei: Istuimme pitkään siellä ja juttelimme asioista. Miten hän teki nykyistä produktiota ja miten itse olin siellä politiikassa. Osoittelin sitä rakennusta kohti ja kirosin, että sinne piti vielä mennä takaisinkin. Katsomaan sitä sikailua. :virne:

Lähdin ja päädyin taas hissikuilulle. Nyt siellä oli kännisiä ihmisiä. Kehuivat edellisen päivän tarjoiluja ja örvelsivät. Totesin, että menen sittenkin portaita ja poistuin. Lähdin kävelemään käytävää toiseen suuntaan ja sain kännykkääni viestin: "nämä ihmiset on ihan pöllöjä, missä meidän turvamiehet on? E.H".
Lähdin juoksemaan sitä seminaaritilaa kohti ja soitin samalla turvamiehet paikalle. Tässä kohtaa olivat vaatteeni vaihtuneet.
Turvamiehet olivat paikalla ennen minua ja olivat rauhoittaneet tilanteen. Seminaari jatkui siis normaalisti.

Tässä kohtaa heräsin. Oli vähän friikki olo.
Päätin, että jatkan jotain toista unta, mutta ei. Se jatkui siitä, että olin omassa makuutilassani ja oli selkeästi seuraava päivä. Muistelin jotain tansseja ja laitoin itseäni kuntoon. Vihasin korkokenkiä, mutta ei muutakaan vaihtoehtoa ollut.
Sieltä päädyin taas niihin Heinäluoman portaisiin. Hain hänen toimistostaan salkkuja ja lähdin viemään niitä "suurelle puolelle".

Tästä on vähän huonommat muistikuvat, mutta suurin osa unesta oli ihme poukkoilua paikasta toiseen. Sanoin suoraan ihmisille, välistä vähän ilkeästikin. Kokoomuksen tyyppejä heittelin pihalle ja toivotin heidät alimpaan helvettiin. Ja että kyllä luvan olisi voinut kysyä, mutta tunkeutumista Meidän Kokouksiin ei sallittaisi. "Iniskää Kataiselle!" huusin vielä perään

Loppujen lopuksi unet olivat todella ahdistavia ja ankeita.
Ilmeisesti olen myös pyöriskellyt aika paljon, sillä selkä oli aamulla vähän turhan kipeä :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 04 Marras 2012 21:48

Suvi kirjoitti:
Olin katsomassa uudestaan Suomenlinnassa Ryhmäteatterin Peter Pania. Näyttelijät olivat hieman vaihtuneet, muistaakseni Vesa Vierikko tai joku muu arvostettu vanhempi näyttelijä oli näytelmässä mukana.


Se oli muuten Taisto Oksanen! :lanppu:

Suvi kirjoitti:Ai niin, minähän näin viikonloppuna unta, josta olen unohtanut kirjoittaa tänne. :raps:


En ole enää ihan varma, mikä uni tuossa oli kyseessä, mutta ehkä tämä:

Olin Kotkassa bilettämässä kaverini luona. Meillä oli oikein mukavaa, mutta seuraavana päivänä heräsin jostain random-tyyppien luota, enkä muistanut eilisestä mitään. :töktök: Olin siis jossain kommuunissa/soluasunnossa, jossa yksi tyyppi oli tavallaan "johtajana" tai hän ainakin huolehti siellä kaikesta ja siitä, että kaikilla muilla on asiat hyvin. Tunnelma oli koko ajan lämmin ja mukava, ja koko asunto tuntui olevan täynnä porukkaa (jossain vaiheessa jopa veljeni istui siellä muiden joukossa). Jossain vaiheessa se unen mukava tunnelma alkoi muuttua, kun tajusin, että kello on tosi paljon (kello neljä iltapäivällä) ja mietin että varmaan kaverini ihmettelee, missä olen ja pitäisi mennä hänen luokseen. Halusin käydä suihkussa ennen lähtöäni, mutta kylppäri oli koko ajan varattu, ja kun vihdoin olisin päässyt sinne, kylppärin toinen puoli oli muuttunut joksikin kaupaksi, jossa mummot ostelivat huiveja. Sen kaupan ja suihkuosan välissä oli sentään läpinäkyvä seinä :P

Yhdessä vaiheessa katselin paljon Sherlockia netistä. Eräänä yönä "heräsin" siihen, että se Sherlockin näyttelijä seisoi sänkyni vieressä. Sitä hetkeä ei kestänyt kauan, mutta se oli hieman kummallista. :riips: En muista miten ko. uni siitä jatkui.

Eräässä toisessa unessa olin Jari Sillanpään keikalla. :virne: Jari esiintyi meidän ala-asteen jumppasalissa, koska oli kuulemma meidän koulun entisiä opettajia. En muista keikasta mitään, mutta siellä salissa oli katsomossa ihan järkyttävät penkit. Ne oli mitoitettu lapsille, enkä mahtunut istumaan. :keijo: Kiemurtelin hetken yrittäen vaihtaa asentoa. Yritin myös vaihtaa paikkaa toiselle puolelle, mutta siellä oli ihan samanlaiset penkit.

Näitä oli ehkä muitakin, mutta olen unohtanut ne. :huoh: Ehkä näitä pitäisi kirjoittaa useammin tänne, tai edes jonnekin muistiin. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 16 Marras 2012 11:56

Sekopäiset unet :keijo:

WIldis oli raskaana. Oltiin uuden kauppakeskuksen avajaisissa ja se oli aika etninen ympäristönsä puolesta.
Wildis käveli edessäpäin ja mä juttelin yhden mun teatteriystävän kanssa, joka myös vaikuttaa energiaparantajien keskuudessa. Hän esitteli minulle ystävänsä, joka oli sieltä myös ja hän osasi selvännähdä. Juteltiin, halattiin ja sitten hän sanoi että tämän mukana olevan ystäväni raskaus tulee menemään hyvin.
:virne:

Käytiin Wildiksen kanssa kuuntelemassa jotain kiinalaista heppua, joka oli guru, mutta lähdettiin pois kun siihen sohville tuli ihan liikaa skorpioneja.
Mentiin läheiseen ravintolaan, jossa aasiainen ruoka ja ympäristö olivat tosi zen.
Seinässä oli geelimäinen akvaario, jossa oli pikkukäärmeen poikasia. Wildis ihastui niihin ja mietti voiko niitä koskea kun ei ollut lasia, pelkkä geeli vaan. Ei kokeiltu.

:virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 17 Marras 2012 18:06

Unessani olin aluksi serkkuni kanssa liikkeellä Lahdessa. Tarkastelimme urheilualueen maisemia asiantuntevasti. Vähän mäkihyppykisaakin pääsimme seuraamaan, mistä pidimme. Oli syntymäpäiväni.

Tulimme nykyiseen asuntooni ja järkytyksekseni se oli täynnä väkeä. Perheenjäseniä, tuttuja, jopa oppilaitani, jotka olivat valloittaneet keittiön. Kauhistuin erityisesti yksityisyyteni menetystä. En ollut ehtinyt siivota kaljatölkkejä pois näkyvistä, tietokoneeni oli käytössä, faija istui sohvalla paikallani ja joi viskiä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja skray » Pe 30 Marras 2012 09:09

Mä oon nyt viimesen viikon aikana nähny kaks kertaa unta siitä, että olisin raskaana. Toisessa unessa soitin jopa porukoille asiasta ja herättyäni mietin, olinko oikeasti soittanut, kun enhän mä oikeesti raskaana ole. Sitten onneksi tajusin, että on yö, enkä ole soittanut. Mulle tämmöset on painajaisia ja oonkin herännyt unien jälkeen heti ihan kammoissani. Musta tuntuu myös, että se toinen uni jatkui siitä ensimmäisestä jotenkin, sillä kummassakin liikuin jollain sellaisella rullaavalla kanootin tapaisella jossa istuttiin ja sit lykittiin käsillä eteenpäin.. sillä sitten puskin työmatkani ja ohitin pyöräilijöitä ja muuta liikennettä. Ja kummassakin oli muutenkin samanlaiset ympäristöt ja toisessa unessa meitin, että miten tunnustan innoissaan oleville porukoilleni, että en olekaan raskaana. Ja toisessa unessa siskoni oli yhtäkkiä mukana ja sanoi olevansa raskaana ja näytti mahansa päältä, että missä kohtaa se vauva kasvaa siellä sisällä. :keijo:

Kamalat unet.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Joulu 2012 12:45

Mä näin parikin unta, mutta mieleen jäi vain viimeisin :virne:

Oltiin Mr.Smithin kanssa treffeillä. Käytiin ravintelissa syömässä ja oli oikein fiinit vaatteet niskassa. Smithelösellä oli "uudehko auto", jolla hän halusi tarjota mulle turvallisen matkan kotiin. Auto oli joku tuliterä Maybach kaikilla herkuilla. Autossa Smithinen paljastikin olevansa Mr. Bond :keijo:
Mulle uskalsi sen paljastaa, forden hengen mukaisesti - you know :pahasetä:

Samalla kun Smith paljastui Bondiksi, me ajettiin rosteriseen käytävään, josta lähti erilaisia liukuportaiden näköisiä kaistoja. Smith ajoi sellaiseen tosi kovaa. Mua alkoi pelottamaan ja pyysin ettei kaahattaisi, kun on vähän jännät paikat siellä. Oltiin Salaisen Palvelun Kuljetusverkostossa, jotta auto ei likaannu . Se oli semmosta liukuportaikkoa, mutta tasaista renkaita varten. Silti sen muoto oli vuoristoratainen ja yllätyksellinen. Heijastavista peilipinnoista pystyin tarkkailemaan meitä siinä autossa :keijo:

Mutta oli mullakin salaisuus. Kun jäin autosta pois, paljastin olevani Bat(wo)man. En päästänyt Smithiä saatille, vaan katosin paikalta savuefektin avulla. Ja tietysti toimintavyön. :virne:


SUPERHERO-DREAM! :woohoo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 10 Joulu 2012 16:02

No nyt oli fordeaiheinen uni!

Ajoin polkupyörällä Tampereelle tarkoituksenani mennä käymään Lyyran ja Temppu-Moukarin luona. Oli varsin talvista, ja pyöräily oli hieman raskasta koleassa ilmassa ja lumisateessa. Kun lopulta saavuin Tampereelle, ei Tampere ollutkaan muuta kuin Helsingin Olympiastadionin tapainen, mutta sitä pienempi avostadion keskellä hankista maisemaa. Siellä oli alkamassa Tapparan SM-liigapeli, jota ei ollut katsomassa kukaan muu kuin Pascal Lemoix. Menin istumaan Pascalin viereen katsomoon ja Pascal otti jostain Tapparan pelipaidan, jonka käski minun pukea päälleni. Katsoimme ottelun, muistaakseni Tappara hävisi selvin numeroin vastustajajoukkueelle, jota en sen kummemmin muista. Ottelun jälkeen Pascal lähti heti katsomosta hyvästellen kohteliaasti sekä minut että jäältä poistuvan Tapparan joukkueen, mutta minä jäin jostain syystä istumaan siihen penkille ja tuijottamaan tyhjää jäätä. Lyyraa ja Temppu-Moukaria en ilmeisesti sitten lopulta edes Tampereella tavannut, vaan vierailun alkuperäinen tarkoitus unohtui unen aikana.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 11 Joulu 2012 12:22

Kibaya kirjoitti:Mä näin parikin unta, mutta mieleen jäi vain viimeisin :virne:

Oltiin Mr.Smithin kanssa treffeillä. Käytiin ravintelissa syömässä ja oli oikein fiinit vaatteet niskassa. Smithelösellä oli "uudehko auto", jolla hän halusi tarjota mulle turvallisen matkan kotiin. Auto oli joku tuliterä Maybach kaikilla herkuilla. Autossa Smithinen paljastikin olevansa Mr. Bond :keijo:
Mulle uskalsi sen paljastaa, forden hengen mukaisesti - you know :pahasetä:

Samalla kun Smith paljastui Bondiksi, me ajettiin rosteriseen käytävään, josta lähti erilaisia liukuportaiden näköisiä kaistoja. Smith ajoi sellaiseen tosi kovaa. Mua alkoi pelottamaan ja pyysin ettei kaahattaisi, kun on vähän jännät paikat siellä. Oltiin Salaisen Palvelun Kuljetusverkostossa, jotta auto ei likaannu . Se oli semmosta liukuportaikkoa, mutta tasaista renkaita varten. Silti sen muoto oli vuoristoratainen ja yllätyksellinen. Heijastavista peilipinnoista pystyin tarkkailemaan meitä siinä autossa :keijo:

Mutta oli mullakin salaisuus. Kun jäin autosta pois, paljastin olevani Bat(wo)man. En päästänyt Smithiä saatille, vaan katosin paikalta savuefektin avulla. Ja tietysti toimintavyön. :virne:

SUPERHERO-DREAM! :woohoo:

:rotflmao:
Olinko enemmän Daniel Craig vai Roger Moore? :superhymy:

Tämä ei ole minun uneni, mutta pakko jakaa: Midnight sun
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 12 Joulu 2012 00:05

Mä näin unta, että katsoimme Kiban kanssa Tabu-sarjaa ja keksimme yhteyden Tuntemattomaan sotilaaseen. Jostakin kohtauksesta tehtiin samoilla repliikeillä rankkaa parodiaa. Olimme mehuissamme ja minä hölisin intertekstuaalisuudesta pitkät pätkät.

:D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 12 Joulu 2012 13:39

Pasc :virne:

Smith, se oli sellainen Daniel Craig with Sean Connery :superhymy:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6665
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 13 Joulu 2012 12:20

Kibaya kirjoitti:Smith, se oli sellainen Daniel Craig with Sean Connery :superhymy:


Jes! :ilman hakkaamista:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 14 Joulu 2012 00:32

Piitkästä aikaa tosi kummallinen uni / kummallisia unia. :friikki:

Ensin olin taas muuttamassa. Minulla oli taas hirveästi jätesäkkejä, joissa oli kuusenoksia, ja niitä yritin hätäpäissäni viedä kompostiin. Kaiken lisäksi olin pukemassa vaatteita päälle, jossain yleisesssä höyryhuoneessa, kun muuttoauto oli jo ovella. Sitten selvisi, että olinkin Kiballa. Siellä oli tosi kummallinen hissi, jolla yritin roudata niitä hiton kuusia sinne kompostiin. :keijo: Se hissi oli valtava tavarahissi, jossa ei ollut seiniä, vain jotkut valtavat pylväät. Hissin "lattialla" piti istua liikkumatta, ettei joku noista pylväistä vain murskaisi hississä olijoita. :friikki: Muistan, että istuimme hississä työkaverin(!) kanssa ihan paniikissa. Kiballe kaikki oli tietty normaalia. :keijo:

Sitten heräsin tai "heräsin. En ole ihan varma, sainko jonkinlaisen unihalvauksen. Tunsin, että sänkyyni tuli painauma vähän niinkuin joku muu minun lisäkseni olisi ollut siellä. Ajattelin, että onko tuo joku tämän asunnon jonkun edellisen asukkaan henki. :friikki: En pystynyt liikkumaan, ja samalla tunsin että tuo "jokin" lähestyy minua. Tavallaan tuo hahmo käveli tai konttasi ylitseni. :friikki: Olin näkevinäni jonkin läpinäkyvän hahmon, joka lopulta "haihtui" pääni yli. Tätä "unihalvaushetkeä" ei kestänyt kauan, mutta se oli sitäkin ahdistavampaa. :friikki: Tämä oli eka kerta, kun minulla tämmöistä esiintyy. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 14 Joulu 2012 12:22

Suvi kirjoitti:Tätä "unihalvaushetkeä" ei kestänyt kauan, mutta se oli sitäkin ahdistavampaa.

Unihalvaukset on tosi inhottavia. Onneks ei oo omalle kohdalle osunut vähään aikaan. :puun koputus:

Toissä yönä nukuin huonosti pääkivun vuoksi ja säpsähtelin pitkin yötä hereille joko hikoillen tai palellen. Ainoa uni, jota muistan nähneeni, oli yksinkertaisen työasian toisto uudelleen ja uudelleen. Aamulla ei kauheasti naurattanut.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Joulu 2012 16:37

Mä näin oikeastaan aika kivoja unia.

Olin ostanut/ostamassa jonkun vanhan mummon asunnon jostain läheltä meidän mökkiä. Se mummo oli kai jotenkin meidän ukin joku tuttu, koska ukki oli paljon mukana tässä kaupassa. Oli kesä ja hirveän aurinkoinen päivä, ja kävimme siellä kämpässä. Meillä oli jostain syystä ihan älyttömästi ruokaa, vaikka olimme melkein heti lähdössä sieltä pois, eikä oikein tiedetty, milloin olisimme tulossa takaisin. Lähdimme soutamaan. (Ilmeisesti se asunto sijaitsi lähellä järveä.) Olin tosi huolissani, että pilaantuvatko ne ruoat, kun ei otettu niitä mukaan. Sitten tajusin, että tämähän on vain unta, jääkööt sinne. Ennen heräämistä mietin kuitenkin, että mitä ostamalleni asunnolle tapahtuu, kun käytin siihen kuitenkin niin paljon rahaa. Sitten heräsin omasta sängystäni, omasta asunnostani.

Nukahdin tosi nopeasti uudestaan. Olin Tukholmassa tai Italiassa tms. turisteeraamassa. En oikein tiedä kenen kanssa olin siellä, mutta loppujen lopuksi olin kahdestaan jonkun nuoren miehen kanssa kiertelemässä kyseisen kaupungin katuja. Tämä poika kai "esitti" veljeäni, mutta ei ollut oikeasti eikä edes "oikeasti" veljeni. Ainakin olin jotenkin ihastunut häneen. Lopulta päädyimme ilman lupaa jonkun kreivittären kotiin. En sitäkään tiedä, miksi olimme siellä. Tutkimme kreivittären koruja (joista yksi oli muuten ihan samanlainen kuin Hitchcockin Vertigossa), mutta emme varastaneet mitään. Sen sijaan laitoimme musiikkia soimaan ja aloimme tanssia jivea. :virne: Itse en ollut mikään kovin hyvä tanssija, mutta pysyin jotenkin mukana. Tämä nuori mies sen sijaan oli tosi hyvä, ja meillä oli erittäin hauskaa. En muista, mitä biisejä soi, mutta kun alkoi soida Build Me A Buttercup, pidimme tauon. Melkein siinä samalla kreivitär seisoi huoneen ovella kolmen juuri heränneen näköisen tyttärensä kanssa. Kukaan ei heistä näyttänyt vihaiselta (ainostaan tyttäret näyttivät tosiaan juuri heränneiltä). Kreivitär olisi varmaan kutsunut meidät kahville, ellemme olisi lähteneet juoksemaan karkuun. Juoksimme jonkun aikaa, kunnes päätimme etsiä lähimmän bussipysäkin. Lähdimme tietty väärään suuntaan ( :keijo: ) ja kun tajusimme tämän, purskahdimme nauruun. Etenkin minä vaan nauroin niin, ettei nauramisesta meinannut tulla loppua. :D

Uni vaihtui taas. Katselimme siskon kanssa vanhoja meidän ukin kuvaamia VHS-videoita, kunnes yksi meidän duunipaikan projektiassistentti lähetti siskolle viestin, että hän haluaisi katsoa meidän kanssa noita videoita iPhone-sovelluksellaan. :keijo: Ihmettelin vähän, kun hän ei ole mikään kovin sosiaalinen tyyppi, eikä mikään minun kaverini, niin ihmettelin että mistä siskoni voi tuntea hänet. No, se iPhone-sovellus kuitenkin toimi ja hän ilmestyi telkkariin iloisesti vilkuttaen. :keijo: (Ei ole tosiaankaan hänen tapaistaan vilkutella iloisesti.) :virne:

Tämä uni jatkui vielä siten, että kotonani oli pian ihan älyttömästi porukkaa: duunikavereita ja sukulaisia. Kaikki olivat järjestelemässä kämppääni, ja yksi meidän entinen kesätyöntekijä laittoi nettiliittymäni kuntoon. Tosin olin huolissani, ostaako hän nettikaupasta jotain epämääräistä minun tiedoillani. (Hän nimittäin meni Mesen kautta jonnekin verkkokauppaan.) :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 01 Tammi 2013 14:15

Näin forde- ja pukkirinkiaiheista unta. :keijo:

Mun piti lähettää pukkiringissä lahja Pascalille. Lahja oli kolmessa osassa, jotain teknisiä härpäkkeitä vissiin, ja se piti sitten lähettää kolmessa ei paketissa. :riips: Menin sitä varten postiin ja Pascal oli itsekin mukana jostain kumman syystä. :keijo: Oli kuitenkin niin, että Pascal oli muuttamassa Yhdysvaltoihin ja lahja piti lähettää sinne. Pascalilla ei ollut Jenkkilässä vielä kämppää, joten osoite, jota kirjoittelin kaikkiin kolmeen pakettiiin moneen kertaan, kuului jotenkin niin, että Sopiva kolmio 5 A, Miami, WA. :keijoei:

Pakettien lähettäminen oli vaikeaa, laitoin niihin hirveästi sellaista kapeaa teippiä, mutta ei meinannut pysyä kiinni. Olisi pitänyt olla leveämpää teippiä. Kello oli tulossa neljä ja sain paketit lopulta valmiiksi juuri kun posti oli menossa kiinni.

:rolf:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3963
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 02 Tammi 2013 20:52

Eli "etsitään Sopivaa kolmiota ja jos asuntokin löytyy, niin ei olisi huono sekään". :P
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron