Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 29 Touko 2023 13:51

Viime yön unessani oli käynyt niin, että Euroviisut oli päätetty järjestää lauantaina 23.12. Tämä aiheutti kaikenlaisia logistisia ongelmia, eli se, että miten päästä viisubileistä seuraavaksi päiväksi joulunviettoon muualle. :keijo:
Viisubileet olivat tavan mukaisesti Kibsin luona ja olin tullut sinne SirPetin kyydillä. Yritettiin miettiä, että päästäisiinkö yöllä takaisin, niin että voisin sitten seuraavana aamuna lähteä joulunviettoon.

Vaikka bileet olivat mukamas Kibsin luona, jossain vaiheessa kuitenkin istuttiin jossain ulkona metsässä, jossa meillä oli telkkarikin. Siellä ei onneksi ollut lunta eikä kovin kylmä, vaikka oli joulukuu, mutta meillä oli silti talvivaatteet päällä, ja harmittelin Suville, että nyt mulla ei ole mitään viisuaiheista vaatetusta päällä, kun on vaan tää toppatakki. Keskustelimme myös siitä, kuinka hassua on, että olimme Kibsin luona, mutta Kibs itse ei ole vielä paikalla.

Muuta en valittavasti tästä unesta muista, mutta toivottavasti Euroviisuja ei siirretä joulukuulle! :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Edellinen

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 109 vierailijaa