Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 16 Touko 2016 20:26

Päivis ja Pascal kuulostavat kuitenkin jollain tapaa mukavan optimistisilta. :) Ja totta, kyllähän teidän alalta varmaan jossain vaiheessa töitä löytyy, jos ei heti.

Mun alalla on kyllä vähän heikkoa. Juuri olin työhaastattelussa webbikameran välityksellä. Uusi kokemus sekin. Kysyivät vähän eri kysymyksiä kuin ne mihin olin valmistautunut vastaamaan. Muuten panostin yläosapukeutumiseen (jalassa oli villasukat) ja sopivan taustan löytämiseen. Keittiössä oli sopivan neutraali seinä ja vieressä näkyi hienosti vähän huonekasvia, makuuhuoneessa työpöydän ääressä istuessa takana olisi ollut peili ja olisi ehkä pitänyt siirtää jotain tavaroita pois näkyviltä, joten se ei käynyt :keijo:.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 31 Touko 2016 15:24

Jänskättää. Torstaina valintakoe.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 10 Kesä 2016 17:47

Huh, raskas työviikko takana. Ei ole sinänsä mitään stressiä, mutta kaikenlainen epävarmuus syö kyllä ihmistä aika lailla. Meille tuli kaksi kesätyöntekijää. On tosi kiva, että he ovat apuna, mutta kun kukaan ei oikein tiennyt mitä he tulevat tekemään, niin yritä nyt siinä sitten opettaa heitä. :töktök: Mulle lankesi vastuu osittain toisen opettamisesta, ja sitten kun tyyppi on saanut oikeudet tiettyihin järjestelmiin, ja olin saanut hänelle sisäistettyä asian jotenkin, selviääkin, että hän ei teekään ko. hommia, kuin ehkä vähän joskus. Maanantaina tuli sitten toinen, jolla ei ollut puoleen viikkoon edes konetta. Kun hän vihdoin sain koneen, opetin häntäkin ja se hänen opettamisensa sellaista, että "oho, tää ois olennainen juttu, mutta ei sulla ookaan oikeuksia". :töktök: Esimies, joka heistä oli kai vastuussa, vyörytti vastuuta vaan muille. Hyvä kun edes tervehti noita kesätyöläisiä. :P

Oon ihan tööt. Toisaalta tämä väsymys voi johtua siitäkin, että olen pakottanut itseni joka aamu täällä viikolla noin kello kahdeksaksi töihin. :P

Käytiin ekaa kertaa tiimin kanssa aamupalalla, ja oli kivaa. Ensi viikolla sitten yksi päivä töitä (ei yhtään innostaisi, kun sunnuntaina varmaan menee myöhään), ja sitten loma. :superhymy:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 13 Kesä 2016 20:48

Parin viikon sisään oli neljä haastattelua työpaikkoihin, joista yksikään ei tärpännyt. Tosin yhdessä pääsin 1. varasijalle. Kahteen paikkaan, joihin myös olisi päässyt haastatteluun, en mennyt, koska se oli aikataulullisesti ja matkustamisen kannalta hyvin hankalan tuntuista. Hieman mietityttää, että olisiko kuitenkin pitänyt mennä, kun ei tämä tilanne nyt hirveän hyvältä näytä. Vireillä on kyllä vielä hakemuksia, ja täytyy nyt jatkossa ainakin mennä joka ikiseen haastatteluun, johon kutsutaan, kunhan eivät nyt menisi toistensa päälle. Se vaan, kun monet paikat ovat niin kaukaisilla paikkakunnilla, että se matkustaminen jo vie energiaa, mutta tätä tää nyt vaan on. :keijo:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 14 Kesä 2016 13:11

Tsemppiä päivis! Sitä se nyt valitettavasti tuntuu nykyään olevan, että odotella saa ja pitäisi venyä. :(

Mulla meni lopulta sitten melkein vuosi, ennen kuin tärppäsi. Tai käytännössä enemmän, koska hainhan aktiivisesti jo edellisenkin pätkätyösuhteen aikana, mutta sen jälkeen se vuosi. Eikä hakeminen lopu tähänkään, mutta tärppäsi silti edes hetkeksi, mistä olen hyvin helpottunut.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 28 Kesä 2016 17:33

Tätä on vielä vähän vaikea uskoa todeksi, mutta sain töitä. Työ on viereisellä paikkakunnalla, ja sattui niin, että julkinen liikenne kulkee sinne niin, että juuri ehdin aamuksi töihin. Jos yhtään olisivat olleet aikataulut toiset, niin olisi pitänyt joko hankkia asunto tuolta paikkakunnalta tai sitten ostaa oma henkilöauto kulkemista varten, mutta onneksi ei ehkä niin tarvitse tehdä. Kyllä tämä meni tosi hilkulle, ja pelasin kaikki korttini.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 28 Kesä 2016 20:54

Onnea työpaikasta Päivis! :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 28 Kesä 2016 22:07

Hyvä Päivis! :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 29 Kesä 2016 19:57

Onnittelut Päivikselle! :peukku: Työnsaanti on nykyään vähän harvinaisempaa herkkua.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 29 Kesä 2016 20:36

Onnea Päivis! :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 01 Heinä 2016 13:49

Jäin varasijalle opiskeluhaussa. :p En osaa päättää, olenko pettyneempi siksi, etten päässyt (ja joudun palaamaan töihin) vai siksi, että ylipäätään hylkäys tuntuu epämiellyttävältä.

Ehkä haen uudestaan syksyllä. Ehkä suuntaan mielenkiintoni muualle. Jää nähtäväksi.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 01 Heinä 2016 14:29

Emilia :paijaus: Kyllähän hylkäys on aina kurjaa. Mutta varasijaltahan saattaa jopa päästä sisäänkin, ainakin jos ei se ole kovin mones varasija. Ainahan opiskelijahauissa on niitä, jotka eivät sitten otakaan paikkaa vastaan. Kannattanee kysellä sitä myöhemmin koululta.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 01 Heinä 2016 15:11

Niin, täytyy varmaan kysellä. Muistaakseni viimeksikin pääsin varasijalta opiskelemaan. Toki eri ala ja hieman pienemmällä numerollakin, mutta ei vielä ole toivoa heitetty. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Pe 01 Heinä 2016 15:48

Päivikselle onnea työpaikasta ja Emilialle :paijaus:

--

Mulla ei oo ikävä töihin :keijo: Torstaina meen kuitenkin kattelee miltä se meininki näyttää mammalomalaisen silmin, plus ovat muuttaneet niin tiloja tarkastelemaan. Ihanaa nähdä työystäviä :hymyhali:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » To 07 Heinä 2016 22:46

Onnea päivikselle työpaikasta!

Mulla on ikävä töihin. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 21 Heinä 2016 09:16

Meidän oma esimies tuli maanantaina töihin.
Sitä ennen oltiin vähän kuin pellossa :jaaha:
Nyt ollaankin sitten setvitty kaikkia sotkuja mitä meidän oma jengi ja muut ovat tehneet neljän viikon aikana :töktök:
Puhuin esimiehelle suoraan siitä, että mulle nillitettiin jostain vessassa käymisestä ja syömisestä. Hänen kanssaan ollaan aika hyvin samoilla linjoilla siitä että se on epäinhimillistä.
Sanoin suoraan sen, että tommoset sai mut vakavissaan miettimään jatkoa täällä. Etten ole semmoinen joka kestää mitä vaan, vaan että turhasta nillittämällä mä aika nopeastikin voin nostaa kytkintä. Tää on kuitenkin "VAAN" työpaikka.
Hän ensin mietti että aika vähästä mä reagoin noin voimakkaasti, mutta perustelin sitä sillä että ihan oikeesti jos ruvetaan nillittämään perustarpeista, kuten syöminen tai vessa-asiat, niin on jotain sen verran pielessä ettei sitä tarvitse sietää. Enkä mä siedä. Jos nillitetään siitä etten tee mun töitä koska fordaan ( no en oikeesti kertonut fordaavani :keijo: ) tai vaikka facebookkaan, niin sitten siihen on aihetta. Hän oli siinä kyllä samaa mieltä, että pitää olla aihe mistä sanotaan, eikä syöminen ja vessa ole semmoisia - ellei niissä kulu kohtuuttomia aikoja, ja sittenkään niistä ei tulla nillittämään.

Esimiehen kanssa meillä on hauskaa :keijo:
Ihan hirveän huonot jutut, mutta se auttaa tässä olemisessa.

Puhuin hänelle myös mun kollegasta saamastani palautteesta ja siitä, että mun mielestä mä en ole oikea osoite kuulemaan sitä. Toki työkaverit puhuu mitä vaan, mutta mun mielestä sen pitää tulla myös ylöspäin, jos hoitajat on sitä mieltä että se toinen sihteeri on epäluotettava eikä hoida hommiaan. Tullessani töhin eräänä aamuna vastaanotto kun oli "ihana että sä oot täällä niin asiat hoituu".
Joo, tiedän omat vahvuuteni ja asioiden hoituminen on niitä.

Ehkä tää taas tästä pari viikkoa menee paremmalla fiiliksellä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 04 Elo 2016 09:48

Sain äsken kuulla että menen ensiviikolla yhteen toiseen yksikköön alkuviikoiksi. Olen tiennyt että menen mystiseen paikkaan, jolla on kryptinen nimi, mutta perskales, sehän on fyysisesti tuo mun vanha osasto! :keijoei:
Sillä minkä yksikön töitä teen on vaan ihan toisenlainen nimi :töktök:
Mitä tämä tarkoittaa?
Sitä että palaan vanhojen työkavereiden keskuuteen.
En ole ihan varma että onko tämä hyvä vai huono asia.
:keijo:

Elämme jänniä aikoja :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 09 Elo 2016 10:09

Emme elä yhtään jänniä aikoja :epäilevä:

Pimahdan :gaah: :epäilevä: :kops:

Kiroiluttaa :norsu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 17 Elo 2016 16:12

:epäilevä:

Maanantaina olin pimahtamassa.
Eilen oli ihan ok, kun sain hommaksi semmoista mikä ei oikeastaan kuulu mulle, mutta tavallaan kuuluu. Ei kuulu normaalin osastonsihteerin työhön, mutta kuuluu meidän yksikön toiminnan kehittämiseen, missä oon äärettömän mielelläni mukana.
Tänään oli töiden puolesta ihan jees, mutta muuten vähän tuli semmoinen että mitähän vitun paskaa nyt taas :epäilevä:
(sori kielestä, mutta noin se mun päähäni tuli siinä hetkessä.)

Mä kuulun hallinnollisesti yksikön X alle. Eli mulla on hallinnollinen esimies, mutta myös toiminnallinen esimies. Toiminnallinen esimies vastaa meidän yksikön touhusta ja vastaa suoraan ylihoitajalle, eikä suinkaan tälle hallinnolliselle esimiehelle (joka on hänenkin hallinnollinen esimies).
Noh. Koska yksikössä X on myös kaksi sihteeriä minun ja lähimmän kollegan lisäksi. Nyt kävi ilmi että meidän kaikkien neljän pitäisi sopia loppuvuoden lomat niin ettei olla samaan aikaan lomilla. No, joo, mä ymmärrän että mä en voi olla sen mun lähimmän kollegan kanssa samaan aikaan lomalla, koska tällöin ei oo ketään tekemässä meidän yksikön hommia. Mutta miten ne yksikön X sihteerit tähän liittyy? Koska me ei voida sijaistaa niitä, eikä ne meitä. Mitään ulkopuolisia sijaisia ei ole tulossa, kun meitä on hallinnollisesti neljä kappaletta. Paperilla näyttää siltä että me voitais sijaistaa toinen toisiamme, mutta käytännössä ei. Ja toi mun kollega tekee jo kolmen yksikön kanssa yhteistyötä, niin ihan pikkasen hankalaa yrittää sotkea siihen vielä jotkut semmoiset mitkä ei mitenkään liity meidän yksikön toimintaan. Toinen näistä yksikön X sihteereistä tekee semmoista hommaa mihin mä en ainakaan halua mennä sotkemaan näppejäni ja sitten taas se toinen pyörittää paljon fyysisesti mulle mahdottomia asioita. Ja se, että ylihoitaja on sanonut ettei mun lähin kollega ole tarkoitettu sijaistamaan niitä X:n henkilöitä, enkä mä ole se joka sijaistaa ketään muita, koska mun työn erityisluonne :töktök: Mun lähimmän kollegan kanssahan me ollaan sovittu jo että miten meidän lomat on molemmille ok :keijoei:

Oikeesti repee letti tommoseen helvetin perseilyyn, missä vaan tuijotetaan paperia eikä tajuta toimintaa. Vielä jotenkin tänään korostui se, kun tein sitä excel-kikkailua ja laskin meidän prosessikaavioon hoitomääriä ja hoitoon käytettyjä todellisia aikoja. Tein hoitoaika-arvioita ohjeiden perusteella ja laskin esimerkkien avulla erinäisiä nippelijuttuja siihen kaavioon. Eli käytännössä hahmottelin luvuilla meidän yksikön tän hetken toimintaa ja arvioin tulevaa. Toki meidän esimies tarkistaa että olen tehnyt ne oikein, mutta sain haltuuni aika hyvän esimerkkilaskelman ja sen pohjalta pystyi tekemään tätä kikkailua. Siinä mun vieressä oli osastonsihteeri, joka teki samoja hommia mitä X:n sihteeri tekee ja mä huomasin miettiväni että se X:n ja meidän ero on todella iso. Meidän hallinnollinen esimies ei tätä tajua, vaan se näkee meidät samanlaisena yksikkönä mitä X.

Jaahas, tein romaanin. Ois kai sen voinut sanoa lyhyemminkin? :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 20 Elo 2016 13:04

Ja nyt se sössönsöö-homma on peruttu :töktök: :keijo:
Eli hain eilen lomaa joululle, koska se sopii sille mun kanssa yhteistyötä tekevälle ihmiselle :keijotäpinä:

Ensi viikolla pitää mennä käymään ylihoitajan luona ja puhumaan muutamia asioita selväksi :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 29 Elo 2016 22:14

Hain tänään töitä mm. Kelasta. Mä todella toivon, että mun tiedot tallentui siten, että ne saa uudelleen käyttöön, jos joskus jotain toista virkaa haen. Piti muun muassa listata tarkasti KAIKKI entiset työpaikkani. :friikki: Ja vielä jonkun hiton vanhanaikaisen lomakkeen kautta. Nostan kyllä hattua niille, joilla on monipuolisesti tietotaitoa ja työkokemusta erilaisista töistä ja jotka jaksavat Kelan hakulomakkeen täyttää. :keijoei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 29 Elo 2016 22:54

marenkienkeli kirjoitti:Hain tänään töitä mm. Kelasta. Mä todella toivon, että mun tiedot tallentui siten, että ne saa uudelleen käyttöön, jos joskus jotain toista virkaa haen. Piti muun muassa listata tarkasti KAIKKI entiset työpaikkani. :friikki: Ja vielä jonkun hiton vanhanaikaisen lomakkeen kautta. Nostan kyllä hattua niille, joilla on monipuolisesti tietotaitoa ja työkokemusta erilaisista töistä ja jotka jaksavat Kelan hakulomakkeen täyttää. :keijoei:


Sori, mutta Kelan asiakkaana jotenkin naurattaa että sinne on myös yhtä vaikea hakea töihin mitä sieltä on hakea mitään muutakaan :virnei:
Ehkä ihan hyväkin. Ties vaikka seuraavassa vaiheessa pitää taas täyttää lomakkeita ja ne testaa siinä samalla että miten hyvin pystyt sisäistämään sen hakemusviidakon moninaisuuden!
Viimeisessä vaiheessa pitää osata nimetä lomakkeet pienten palasten perusteella ja vasta sitten pääsee haastatteluun :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 30 Elo 2016 00:13

Kibaya kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Hain tänään töitä mm. Kelasta. Mä todella toivon, että mun tiedot tallentui siten, että ne saa uudelleen käyttöön, jos joskus jotain toista virkaa haen. Piti muun muassa listata tarkasti KAIKKI entiset työpaikkani. :friikki: Ja vielä jonkun hiton vanhanaikaisen lomakkeen kautta. Nostan kyllä hattua niille, joilla on monipuolisesti tietotaitoa ja työkokemusta erilaisista töistä ja jotka jaksavat Kelan hakulomakkeen täyttää. :keijoei:


Sori, mutta Kelan asiakkaana jotenkin naurattaa että sinne on myös yhtä vaikea hakea töihin mitä sieltä on hakea mitään muutakaan :virnei:
Ehkä ihan hyväkin.

Tavallaan kai. :keijo: Toisaalta, jos sinne pääsee töihin vain ihmisiä, joilta noitten täyytäminen ei vie täysin hermoja, kukaan ei ota asiakseen muuttaa asioita järkevimmiksi. :ei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 31 Elo 2016 21:07

Töissä tänään :keijoei:

Mun lähiesimies, se kenen kanssa tuun tosi hyvin toimeen pyys että meen kattoon yhtä tsuidaduida-juttua. Oon tehnyt meidän prosessikuvausta varten sikana töitä että se esimies saa presentaation kasaan. Koska se on jo tehnyt kahden ihmisen duunit, eikä osaa käyttää atk:ta. Eli oon väkertänyt kuvapohjiin paintilla ihan älyt-tömän hienoja kuvia missä on eri värisiä palluroita. Oikeen supertaidetta! Noooo, ne on kuvanneet tätä hetkeä. Semmoinen samanlainen paint-viritelmä pitää saaha tulevaisuudesta.
Ja tänään sitten kuuntelin sen visiota siittä.
Sillä oli tuska päällä ettei saa sitä tehtyä syyskuun loppuun mennessä. Totesin siinä sitten puolivitsillä, että järjestää mulle päivän jolloin mun ei tartte olla siinä sekopää-yksikössä missä oon ma-ke ja voin keskittyä sen 4 tuntia vaan niiden kuvien tekemiseen. Koska lähiesimies on vielä lomalla, niin mulla ois atk-laite millä tehdä ne paint-kuvat. :keijo:
Mitä tekee hän? Marssii ylihoitajan luo, jonka jälkeen tulee kertomaan mulle että on tosi supersalaisuus että se ylihoitajakin tarvii apuja niiden kuvien teon kanssa :keijoei: :rolf: Ja sillä sentään on oma sihteeri tekemässä niitä prosessikaaviohässäköitä!

Kibsin supervoima töissä: käyttää painttia! :rolf: :muahaha:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 12 Syys 2016 15:35

Harhaanjohtavat työpaikkailmoitukset. :epäilevä:

Mä olin jo ihan innoissani hakemassa "Legojen rakentelijaksi" otsikon ja ekan kuvailun "Mikäli yli 12- vuotiaalle suunnattujen Legojen rakentaminen ja kuvaohjeiden luku sujuu sinulta vaivatta, saatat olla etsimämme henkilö!" perusteella. :keijotäpinä: Siis miettikää Legojen rakentelua työksi. :tipahdus: :keijotäpinä: Mieleeni piirtyi jo monimutkaisten, valtavien legorakennelmien teko.

Ja sitten ne hakivatkin "Koneenasentajaa raskaan kaluston huolto- ja asennustehtäviin." :raivo: :epäilevä: :pillitys:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron