Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 18 Kesä 2008 11:55

Mr. Smith kirjoitti:Sain jo esimakua valituksen aiheista: uuden kustannuspaikan myötä pitää käydä yhdessä saarivaltiossa eräällä kurssilla. Lopputesti kuulema on sitten tasoa "Onnittelut, olet nyt läpikäynyt hirviöntunnistuskurssin. Koekysymys: näet tutkassa kaksitoista metriä korkean, harmaan epämääräisen möykyn, joka liikkuu n. 7 km/h.
Mikä on oletuksena ainoa asia mikä näkyy XP:n asennuksen myötä työpöydällä?"

:seko:

(Vastaus: roskakori)

Juuuuurikin näin...:epäilevä:

No, siltä varalta että kysyvät mitä näkyy asennuksen jälkeen Ubuntun (gnometyöpöytä) työpöydällä, niin vastaus on "Kurki, ei muuta :virne: ".
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Deni » Ke 18 Kesä 2008 11:57

Pomon organisointikyky. :epäilevä:

Mulla on diili suunnilleen viidestä päivästä/ viikko. Nykyisten työvuorolistojen perusteella mulle tarjotaan keskimäärin kolmea, joista niistäkin on osa nelituntisia. Me valitettiin jo edellisen vuorolistan aikaan että töitä on liian vähän, pomo lohdutteli että kyllä se siitä, kun kesälomat alkaa pyöriä. Palkkasi oikein uuden kesätyöntekijänkin. Nyt mun listassa näkyy taas olevan kolmipäiväisiä viikkoja.

Suivaannuin, raapustin työvuoroni ylös ja kiikutin ne saman firman toiseen toimipisteeseen vuoropäällikölle. Että jos tarviitte lisää väkeä niin tässä minä, asun tien toisella puolella.

Muutenkaan meinaa rahat riittää, ei oikein riitä huumori pomon "kun täällä on niin kuuma ettei kukaan jaksa tehdä kahdeksantuntisia päiviä, ja onhan se mukava kesällä pitää vähän vapaatakin" -lässytykselle.

:viha:
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 18 Kesä 2008 13:04

Kuolo kirjoitti:
Shay kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:Noin muuten vois ehkä vähän valittaa siitä kun työkaverin pitää olla niin mahottoman hintelä. Oikeesti kun ite kannat vanhan mokkulan (noin 40 kilonen mutikka) miljoonat ahtaat portaat alas ja uuden sit sinne ylös tasolle ja könyät sopivaan paikkaan, että sen sais nostettua paikoilleen, niin työkaveri ei meinaa saada sitä edes nousemaan :friikki:

:soosoo: Senkin geneerinen sie!

Soosoo? :O:

"Oikeesti kun ite kantaa vanhan mokkulan (noin 40 kilonen mutikka) miljoonat ahtaat
portaat alas ja uuden sit sinne ylös tasolle ja könyää sopivaan paikkaan, että sen sais
nostettua paikoilleen, niin työkaveri ei meinaa saada sitä edes nousemaan."
:tilt:

Jottei ihan ot:ksi mee, nii seuraavan kerran paiskaat sen 40 kilosen mutikan sille työkaverille
ja sanot, että 'ota kii'. Sitte meet harmittelemaan työnjohtajalle osottaen märkää pläsiä lattiassa,
että 'meneeköhän tuo kaveri takuuseen, ku rikkihän se meni...'. :pepsodent:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 18 Kesä 2008 13:33

Voishan se tietty oolla melko huvittavan näkönen kun rimpuilis siellä sen mokkulan alla :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 18 Kesä 2008 13:35

Mr. Smith kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Smithers pääsee oikeisiin töihin :kauhistunut: ...Kenen kanssa mä nyt manaan asiakkaat ja firman alimpaan helvettiin? Kuva Noh... onnea nyt... kuitenkin...

Eikun oikeasti :hymyhali:

Älä sure, jäähän meille aina Pariisi :paijaus:
eikun siis... :sekopää:

Noooh, en nyt sanoisi että työkuulumisista valittaminen loppuu nyt kuin seinään. Idioottien taso vaan vaihtuu :virne:

Pariisi :o: :virne:

Huojentava kuulla, etten ihan yksikseni jää valitusten kanssa. Ja vaihtelu kuulemma virkistää, varmaan pätee myös valitukseen. Mä olen ainakin jo ihan totaalisen kyllästynyt jauhamaan samasta tyhmästä pomosta, samasta tyhmästä työstä ja samasta tyhmästä firmasta (ei uskoisi juttujen perusteella) :tilt:

Uskon myös, että saadaan valitusjoukkoa kasvamaan, ainakin Em jo tuossa lupaili osallistua. Ja mä luulen, että saadaan vielä Pascalkin sakkiin, kunhan kesä tässä vähän menee eteenpäin... :pepsodent:


Eilisestä purkauksestani voin jatkaa kertomalla, että alkoi *tuttaa niin kovaa, että rupes naurattamaan :o: Oli outoa. Sitten kun mä tänään aamulla huomasin, ettei Hesan kollega panosta ihan yhtä lujaa tuohon korjaamistoimenpiteeseen, niin heitin hanskat naulaan (kun akuutein homma saatiin eilen valmiiksi) :tilt: Äsken just soitteli, että kuis menee, totesin vain tyynesti, että on ollut pakko tehdä rästihommia tässä välissä, en ole ehtinyt tehdä mitään :tilt: Olen mä rästihommia pari kyllä saanutkin alta pois. Enimmäkseen olen kyllä norkoillut vaan täällä :virne:

Sit sain vieläpä asiakkaalta kehut :hymyhali: Mä olen kuulemma yksi harvoista, joilta enää saa todellista asiakaspalvelua. Sniff. Herkistyin vallan. Kiva, kun joku edes arvostaa. Tyyppi kyllä pelasti mun viikon :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Gluu » La 21 Kesä 2008 23:29

Elossa tapahtuu ihmeellisiä asioita. Maanantaina mulle tarjottiin vaativampaa ja vastuullisempaa
työtehtävää. Reissata siinä hommassa saisi niin paljon kuin sielu sietää.

Ens viikolla pitäis jutella tarkemmin mahdollisen uuden esimiehen kanssa ja pian tehdä jotain päätöksiä,
että alanko mä kansainväliseksi pisnesmieheksi. :gay:
Avatar
Gluu
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 13:20
Paikkakunta: 33500

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 23 Kesä 2008 12:08

Kuten jo ilmoitin pistin hakemusta tänään kehiin.

Vasta eilen jollain tavalla iski, että miten paljon sitä on taas tullut kestettyä ihan täysin turhaa paskaa.
Isäpuoli heitti kommenttia lauantaina, kun aloin olla krapulan niskan päällä ja olimme eineellä.
"Siinä kohtaa kannattaa vaihtaa työpaikkaa, kun alkaa aamuisin v-käyrä nousemaan kun pitäisi töihin mennä. Ei kannata tolleen nuorena repiä ihteensä rikki". Meinasi mennä fileet väärään kurkkuun. Kun ei se yleensä tommosta. Eikä ainakaan mulle.

Nyt kun tätä bashaa katsoo sillä silmällä että rottana jättäisi uppoavan laivan tulee :muahaha:-voittaja kehiin. Tää on ihan pelkkä kaaos koko hoito. Mutta mitäs siitä, että esimies ei ota vastuuta mistään. Nipottaa kyllä, mutta kun apuja kyselee se heittää pallon takaisin ja "päätä ite"-nakittaa. Sitten kun päättää, on se päätös sen mielestä huono :virne:. Hitto että meillä ollaan hyvissä käsissä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Janet » Ma 23 Kesä 2008 22:23

Aloitin tänään sijaisen hommat. Samaa alaa siis kuin millä olen aiemminkin työskennellyt, mutta palkka nousi sitten kertaheitolla hieman yli kuukauden ajaksi reilu 300 euroa. Olen aika tohkeissani. Ja kyllä syksyllä masentaa palata oman sorvin ääreen paskalla palkalla.

Mut mulla on ihania työkavereita! :hymyhali:
Avatar
Janet
 
Viestit: 111
Liittynyt: Ke 07 Touko 2008 13:47

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 24 Kesä 2008 02:31

Aurora B. kirjoitti:

Uskon myös, että saadaan valitusjoukkoa kasvamaan, ainakin Em jo tuossa lupaili osallistua. Ja mä luulen, että saadaan vielä Pascalkin sakkiin, kunhan kesä tässä vähän menee eteenpäin... :pepsodent:


Mä olen miettinyt, käykö näin. Jollakin lailla kenties, mutta ei välttis.

Nyt ärsyttää lähinnä se, että on itse niin "huono", vaikka tietää, että viiden päivän vaiheessa, ensimmäistä päivää off-talutusnuora, ei kannattaisi vaatia itseltään mahdottomia.

Aika hyvin olen ainakin perusduunin oppinut, kaikissa erikoistilanteissa vain kuluu aikaa (hukkaan). Tässä paikassa lasketaan minuutit (tehokas peliaika) ja ne vaikuttavat palkkaan. Ennen vaikuttivat työtunnitkin jotakin, mutta se on kai off-seasonia nyt.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 25 Kesä 2008 01:43

Sama kuin eilen. Enemmän vain virheitä, joista sain tietysti ei-kiittävää palautetta. Ajan rajallisuuden tuntee nyt konkreettisemmin kuin yleensä.

Kyllä mä tosiaan työtunnit ymmärrän, mutta minuutit ovat uutta ja niissä on tekemistä.

Jos nyt jotakin positiivista mainitaan, niin ei ehdi työpäivät juuri tuntua pitkiltä, kun säpinää on koko ajan. Sain myös apua, kun olin jo ihan onnettomassa jamassa
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 25 Kesä 2008 10:18

Jos jotain kirjavan työurani aikana olen oppinut, niin kysymään neuvoa aina tarvittaessa. Kun kesäduuneissakin kiertelin, tuli jokainen vuosi vastaan uusi jobi, josta ei tiennyt ennakkoon juuri mitään. Siinä vaiheessa tajusi, että pitää vaan nöyrtyä kyselemään lisäohjeita, vaikka välillä kysely ärsytti itseä(kin). Tulipa tehtyä kaiken kaikkiaan vähemmän virheitä.

Nykyiseen työhön asettuessani otin saman tyylin ja pääsinkin nopeasti hommaan sisälle. Niinkin nopeasti, että työkaverit ja pomo ihmettelivät :viileä: . Sain myös kehityskeskustelussa pomolta yksinomaan positiivista palautetta, joten sen pohjalta on hyvä jatkaa vielä toinen vuosi.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 25 Kesä 2008 17:15

Töiden alusta lähtien olen tehnyt vain jokseenkin samaa hommaa. Ihan mukavaa sinällään, mutta kun samaa asiaa tekee päivästä toiseen niin se puuduttaa.
Tänään pääsin hetkeksi muihin puuhiin ja voi sitä riemua ja yli-energistä motivaatiota!
Sitten tuli työtoveri hätistelemään takaisin. :epäilevä: Hän kun on sellainen, että tekee reippaasti, mutta jos on epävarma niin ei hommat etene. Silloin toveri kysyy mielipidettäni ja voi käydä niinkin, että minä menen joltain pätevämmältä kysymään epävarman asian eikä hän, vaikka hänen asia se olikin. Kun hän ei viitsi. Kyllä tämä tästä lutviutuu. No mä en tee tätä nyt, mä kysyn sitte myöhemmin sopivalla hetkellä. Ärsyttävää. Kun se olisi niiiin helppoa kysyä siltä huoneen toisessa päässä olevalta henkilöltä, että meneeks tää näin, ja kuunella vastaus ja jatkaa hommia. Parempi se on olla tietämätön ja kysyä kuin tyhmä ja hiljaa.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 25 Kesä 2008 19:11

Nugat kirjoitti:Kun se olisi niiiin helppoa kysyä siltä huoneen toisessa päässä olevalta henkilöltä, että meneeks tää näin, ja kuunella vastaus ja jatkaa hommia. Parempi se on olla tietämätön ja kysyä kuin tyhmä ja hiljaa.


No onhan se tietty parempi. Ei vaan ole aina ja kaikille niin helppoa. Itse olen nyttemmin oppinut vähän enemmän kyselemään, mutta osaisin kyllä ainakin luetella tukun mahdollisia syitä miksi ei vaan tule kysyttyä.


Mulla oli tänään kohtuuhyvä työpäivä, selvitin useammankin ongelmatilanteen sujuvasti. Tosin näissä hommissa tulee aina yllättäviä juttuja, joista tulee jälkeenpäin mieleen, että olisi tuon voinut paremminkin ratkaista, mutta tänään sellaiset eivät harmittaneet kovinkaan paljoa. :) Töiden jälkeen pitäisi vaan jaksaa vielä omiakin hommia, mikä ei nyt kovin hyvin suju, kun päivät menee taas ihan toisissa asioissa. Pitäisi saada keskityttyä enemmänkin kuin hetki illalla puolinukuksissa. Onneksi on viikonloput. Kesäloma olisi kyllä kiva, mutta ei kai auta valittaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Deni » To 26 Kesä 2008 01:10

Minä saan ylennyksen. :O:

Valittelin tänään pomolle mun kurjaa rahatilannetta. Se heitti vastavetona, että tekee musta vuoropäällikön, kun itse jää kesälomalle eikä tuuraajaa saada ulkopuolelta. Huriaa. Meillä ei edes ole tähän asti ollut mitään vuoropäällikköä, ollaan itse saatu sumplia ongelmat ellei pomo itse ole ollut paikalla.

Vastuu hirvittää vähän. Ja muiden työkavereiden suhtautuminen arveluttaa, vaikka pomolla olikin ihan hyvät perustelut sille, miksi se valitsi mut eikä jotain noista kokeneemmista. Lisääntyvä liksa kyllä lämmittää mieltä.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Galileo » To 26 Kesä 2008 09:27

Deni kirjoitti:Minä saan ylennyksen. :O:

Onnea uraputken imuun ajautumisesta. Pian olet Hegen kanssa kattoterangilla katsomassa Turkua nenän viertä alas päin. Älä silloin unohda meitä pieniä ihmisiä ja juuriasi. :p
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Duussi » To 26 Kesä 2008 12:17

Galileo kirjoitti:
Deni kirjoitti:Minä saan ylennyksen. :O:

Onnea uraputken imuun ajautumisesta.

Onnea pupelo! Saako vuoropäälliköltä sitten tulla hakemaan ihanpäällikkösafkaa ekstramajoneesilla? :njam:

Mulla on kesäloma mutta en osaa nauttia, täähän on ihan paskaa.
Toimistolla ei tarvitse hypätä, mutta teen silti freelancer-töitäni
yötä myöten. Eikä olla hepun kanssa tänä kesänä päivääkään yhtä
aikaa lomalla. Viddujee. Kui tää tämmötti meniki.

Opiskelurintamallakaan ei näytä hyvältä: proffa ei ole vieläKÄÄN ehtinyt antaa
gradun arvosanaa, ja nyt jännitän varpaat solmussa, onko arvosana rekisterissä
31.7. kun pitäis viimeistään anoa sitä tutkintotodistusta. Jos ei ole, haastan ehkä
jonkun oikeuteen. :humanisti:
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Avatar
Duussi
 
Viestit: 53
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 11:26
Paikkakunta: Tursu

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 26 Kesä 2008 13:31

Kannattaa jo ahdistella, jos epäilyttää! Proffalla on varmaan monta gradua katsottavana, mutta vois se jotain aikataulua edes antaa.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Deni » To 26 Kesä 2008 15:58

Duussi kirjoitti:
Galileo kirjoitti:
Deni kirjoitti:Minä saan ylennyksen. :O:

Onnea uraputken imuun ajautumisesta.

Onnea pupelo! Saako vuoropäälliköltä sitten tulla hakemaan ihanpäällikkösafkaa ekstramajoneesilla? :njam:


Ainahan multa saa, kun ei meillä ole ketään kyttäämässä. :virne:

Työkaverin kanssa oli muutenkin taas eilen vähän levotonta, niin heittelin sille sitten vähän väliä "sitten kun mä olen sun Esimies" -läppiä. Pitää ehkä lopettaa moinen, ennen kun siltä loppuu huumorintaju... Mutta minkäs teet, pakkohan sellaiset tilaisuudet on käyttää kun toinen selittää miten oli joskus ihastunut vuoropäällikköönsä mutta se ei voinut sekaantua alaisiinsa. Etten mäkään kyllä sitten enää suhun voi sekaantua. Kun oon Esimies.

:virne:

Mutta hurjassa uraputkessa kiidetään, joo. Kyllä nyt kelpaa brassailla. :nirppa:
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 26 Kesä 2008 17:25

Onnea Denille ylennyksestä! :)
Muistathan sitten että valta korruptoi, ja absoluuttinen valta on tosi mukavaa :pomppuhymy:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 26 Kesä 2008 19:11

Meidän työpaikalle tulee ens viikolla uus kesätyöntekijä. Mun ikäinen tai vuotta vanhempi poika. :ahihi: Odotan jo innolla, sillä tulen työskentelemään hänen kanssaan melko paljon. Toivottavasti kyseinen tyyppi on mukava.

Muoks. Ja onnea Denille ylennyksestä!
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja ahkera » Pe 27 Kesä 2008 11:57

:raivo:
Meillä on uus tj.
:raivo:
ja nyt meillä säästetään
:raivo:
Mulla on oikeesti tosi mukava työ ja työkaveritkin on kivoja. Uuden toimarin myötä on alkanut mennä vaan itse firmaan hermot. Ja pahasti. Työaikaa kuluu aika runsaasti uusien hommien metsästykseen ja muiden kanssa avautumiseen. Nyt meitä on kielletty menemästä asuntomessuille.Kaipa me siviilissä saadaan mennä, mutta että niinku työnpuolesta voidaan unohtaa. Ihme säästökohteita + miljoonia aivan turhia tuhlauskohteita.
ahkera
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 19:57

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 29 Kesä 2008 22:22

Loma loppuu. Varaudun pahimpaan. :huoh:

:kops: -varoitus huomiseksi.

Kivaa: Huomenna on onneksi palkkapäivä. :jami:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 30 Kesä 2008 12:08

Ärh, miks mun pitää olla joissain asioissa niin kiltti?

Mulle tuli aamulla aikaisin viesti, et voisinko sittenkin tehdä tänään iltavuoron ja kieltäydyin sovittuihin menoihin vedoten. Tarjottu iltavuoro olis päättynyt ysiltä ja huomenna meen aamulla kuudeks, musta siinäkin on jo ihan riittävästi syytä kieltäytyä. Poden kuitenkin nyt huonoa omaatuntoa kieltäytymisestä, vaikka ei varmaan pitäis. :huoh:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ma 30 Kesä 2008 13:26

Meillä on vähän kaoottinen tilanne töissä, kun on muutto käynnissä (saatiin lisätilaa, eli yksi lisäsiipi) ja viikonloppuna oli vaihdettu pöytiä. Mun uusi paikka ei kuitenkaan ole vielä valmis, joten pitää istua vanhalla paikalla. Ihana tunne kun yrittää vastata puhelimeen, ja huomaa kun se soi puolentoista metrin päässä... :D

No, ei se kai niin justiinsa ole :virne:

Muutto valmistunee viikon loppuun mennessä, sitten on uudet (työ)naapurit ja uusi siipi ja ... iik.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja mechan » Ma 30 Kesä 2008 17:42

Aloitin tänään lopputyöni viimeisen vaiheen, kirjoittamisen. Yllättävän helposti sujui tänään ja mikä parasta mulla ei ollut sellaista pakkopulla asennetta havaittavissa. Valmistuminen here I come! :)
Avatar
mechan
 
Viestit: 10
Liittynyt: To 05 Kesä 2008 19:37
Paikkakunta: Her Wood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron