Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 29 Heinä 2013 11:22

Onnea Annis! :)

- - -

Työt alkaa taas, kolmen viikon loman jälkeen. Viimeksi olinkin pitänyt kahta viikkoa pidemmän loman 12 vuotta sitten, joten oli ehkä aikakin. :keijo:
Näköjään kaksi viikkoa on selkeästi eri asia kuin kolme, sillä nyt musta tuntuu, etten osaa enää yhtään mitään. Jopa tällä näppiksellä kirjoittaminen tuntuu omituiselta (kun olen kolmen viikon ajan vaan tökkinyt puhelimen näyttöä). Kertokaa viisaammat, kuinka kauan lomalta palautumiseen oikein menee?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ma 29 Heinä 2013 12:33

Lumikki75 kirjoitti:Kertokaa viisaammat, kuinka kauan lomalta palautumiseen oikein menee?
Mulla meni about neljä tuntia :pepsodent: Toisena päivänä olin jo ihan rutiinilla duunissa.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 29 Heinä 2013 13:21

theia kirjoitti:Mulla meni about neljä tuntia :pepsodent: Toisena päivänä olin jo ihan rutiinilla duunissa.

Toivottavasti menee noin kivuttomasti. Toistaiseksi olen ainakin oppinut uudestaan kirjoittamaan kymmensormijärjestelmällä. :pepsodent:

Mä en ollut aikaisemmin tajunnutkaan, että mulla ei oikeasti ikinä ole ollut töistä lomaa kahta viikkoa pidempään ennen tätä. Koulun lomat toki oli ja opiskeluaikanakin oli lomaa (vaikkakin silloinkin tentin joka kesä jotain, joten lukea piti), mutta pidempää "aikuisten" lomaa ei ollut ikinä ollut. Sen verran mukavaa se oli, että oli rahatilanne ensi vuonna mitä tahansa, pidän silloinkin vähintään saman kolme viikkoa. Jos vaan suinkin voin, pidennän sen täyteen neljään!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 29 Heinä 2013 14:08

Onnea Annikselle :hehei:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 30 Heinä 2013 11:21

Töissä loppu happi.
Sananmukaisesti :friikki: Tuuletus on rikki tai poikki, sillä täällä on koko ajan tunkkaisempi ilma ja kuumankosteampi tunnelma kuin Mombasassa.
Soitettiin jo huoltoon, saa nähdä tulevatko ennen kuin koko porukka on kaatunut saappaat jalassa.

Alan jo nähdä valopilkkuja, mutta koska osa porukasta on syömässä, en poiskaan voi lähteä.
Kertokaa kaikille että kuolin kuin vain kristitty herrasmies voi.
-----------
Edit klo 14.20: happea! :superhymy:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 30 Heinä 2013 16:05

"Tuolla on tommonen kone. Mee kattomaan onks siinä jotain vikoja ja laita ne kuntoon" No joo mihinköhän kuntoon toi taas pitäs saattaa?! :friikkipeukku: Oikeesti en osaa sanoa kun en tiiä kuinka persaukinen asiakas oikeen edes on :friikki:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 09 Elo 2013 18:10

Tuli käytyä jo töissä. Yritin jonkinlaista lievää itsepetosta menemällä vielä shortseissa, vaikka jos käy työpaikalla tekemässä työasioita, niin eiköhän sen aika lailla voi tulkita töiden alkamiseksi :raps: Mutta tulipa nyt oltua sellainen kunnollinen ihminen, joka käy hoitamassa asioita jo hyvissä ajoin :enkeli:

Sinänsä töiden alusta en osaa muodostaa mitään yhtä tunnetilaa. En nyt ehkä ilosta itke; enkä oikein surustakaan. Eli jos itken, niin itken muuten vaan. ;)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 13 Elo 2013 15:33

Mikä siinä on, että asiakkaat hermostuu kun kysyy esim. nimen kirjoitusasua? Juurikin oli yksi asiakas joka esitteli itsensä Piiiana (ehkä, krhm, hieman liioitellusti), mutta sitten kun tulee aika kirjata nimi ylös, kysyn kohteliaasti että yhdellä vai kahdella iillä, niin vastaus tulee tuhahtaen "yhdellä". Mutta mistä mun pitäis se tietää, varsinkin kun se sanoo sen kolmella iillä ite? Miks siitä pitää suuttua? :hämillään:
Asiakkaat :huoh:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ti 13 Elo 2013 15:47

theia kirjoitti:Mikä siinä on, että asiakkaat hermostuu kun kysyy esim. nimen kirjoitusasua? Juurikin oli yksi asiakas joka esitteli itsensä Piiiana (ehkä, krhm, hieman liioitellusti), mutta sitten kun tulee aika kirjata nimi ylös, kysyn kohteliaasti että yhdellä vai kahdella iillä, niin vastaus tulee tuhahtaen "yhdellä". Mutta mistä mun pitäis se tietää, varsinkin kun se sanoo sen kolmella iillä ite? Miks siitä pitää suuttua? :hämillään:
Asiakkaat :huoh:


:paijaus:
Ne nyt suuttuu mitä ihmeellisimmistä asioista. Joskus riittää se, ettei myyjä/asiakaspalvelijaparka osaa lukea ajatuksia.
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 28 Elo 2013 21:35

Työ saastuttaa elämän. Mitään saanut tällä viikolla aikaiseksi muuta kuin riitoja. Omasta rytmistä "normaaliin" rytmiin siirtyminen on jotenkin todella vaikeaa nyt loman jälkeen. :hullu:

Tuntuu ihan typerältä kärsiä väsymyksestä, vaikka oma duuni on sellaista, että voisin tehdä periaatteessa missä ja milloin ja miten haluan. Toki joinain päivinä saattaa dedikset mennä kertaheitolla uusiksi mutta pääasiassa mun ei oikeasti edes tarvitsisi olla toimistolla sitä 7,5h/päivä. Silti sinne pitää perseensä roudata ysiin mennessä, jotta pääsee joskus poiskin. (Liukuma sallisi myös 10-18 vuoron, mutta en halua käyttää sitä, koska tahdon illallakin ehtiä tehdä asioita.)

Olen monesti ehdottanut esimiehelle, että voisin tehdä etätöitä enemmän mutta jostain syystä aloitteista ei koidu mitään konkreettista. Ne päivät, kun oon tehnyt töitä kotona, teen ainakin omasta mielestäni keskittyneemmin, paremmin ja enemmän, noin 8-9 h/pv pelkkää duunia eli tauot yms haahuilut laskettu tosta pois. (Joo, no. Oon tehnyt tässä vuoden aikana vissiin kolme etäpäivää, joista yhteen liittyi myös iltaöveri, joten tilasto ei sillei ole kovin luotettava.) Toimistolla teen siitä seitsemästä ja puolesta tunnista oikeasti töitä ehkä 4 tuntia keskittyneesti (tänään tais jäädä jopa tuon alle) ja loput päivästä on toimistohaahuilua, nettisurffausta ja juoruilua muista asioista... Mutta jos ne tahtoo maksaa mulle paikalla olemisesta eikä työn tekemisestä niin minkäs minä sille voin. :sori:

Lisäksi hartiat alkoi vihoitella kahden toimistopäivän jälkeen, huomenna on varmaan niska jo täysjumissa. :(
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 28 Elo 2013 23:05

Hartioita pitää muistaa jumpata. Vaikka ajastin kilistämään kolmen vartin välein ja jaloittelemaan ja käsiä heiluttamaan hetkeksi. :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 28 Elo 2013 23:13

Lyyra kirjoitti:Hartioita pitää muistaa jumpata. Vaikka ajastin kilistämään kolmen vartin välein ja jaloittelemaan ja käsiä heiluttamaan hetkeksi. :)

Joo, jumppaus jää kyllä lähes täysin työpäivien aikana väliin. Vasta, kun jumiutuu paikat tai alkaa sattua, alan venytellä. :nolo: Mutta toi ajastushommahan on kaikessa yksinkertaisuudessaan nerokas. Miksen ole aiemmin itse ajatellut?! Otan käyttöön heti huomenna! :D Aikaisemmin tuli noustua ja liikuttua ihan vain siksi, että piti päästä röökille mutta sen tavan lopetettuani ei ole tullut pahemmin taukoiltua. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Dnd » To 29 Elo 2013 01:14

Emilia kirjoitti:Työ saastuttaa elämän. (


Toihan riippuu ihan työstä. Kaikki ei voi valita mitä tekee, pieni osa voi. Olishan se tietenkin ihanteellista jos kaikki sais tehdä työkseen sitä mistä tykkää ja silloin kun huvittaa. Joidenkin on vaan pakko tehdä sitä mistä saa rahaa ja siinä tapauksessa työn ja vapaa-ajan erottaminen on aika loogista, joskus jopa välttämätöntä. Kommentoija Stottenhamin kommentti osuu siinä asian ytimeen.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 29 Elo 2013 08:47

Pieni osa voi, totta. Mutta joskus se voi osoittautua tärkeäksi asiaksi, että voi ja valitsee, vaihtaa alaa johonkin vähän vähemmän kuluttavaan. Toki varmasti kaikilla on niitä päiviä kun se ihanin ja unelmaisin duuni ei kiinnosta tippain vertaa, mutta jos ne hyvänmielen työpäivät on laskettavissa yhden käden sormilla vuodessa voi miettiä mitä pitää tehdä. Siitäkin on tutkimuksia miten ihmiset kestävät eritavalla stressiä. Työperäinen stressi kuluttaa joidenkin lähteiden (en mä muista mistä mä tästä luin, työpaikan lehdestä ehkä?) mukaan enemmän kuin se "tavallinen". Normistressi tulee vielä sen työperäisen päälle, joten on melkein kuin tuplastressi :keijo:

Mun mielestä on hyvä oppia tunnistamaan itsestään se, koska tarvitsee tehdä ero työn ja vapaa-ajan väliin. Joskus se voi pelastaa isoja asioita.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 29 Elo 2013 10:35

Kibaya kirjoitti: Työperäinen stressi kuluttaa joidenkin lähteiden (en mä muista mistä mä tästä luin, työpaikan lehdestä ehkä?) mukaan enemmän kuin se "tavallinen". Normistressi tulee vielä sen työperäisen päälle, joten on melkein kuin tuplastressi :keijo:

Jari Sarasvuo kertoo kaikessa viisaudessaan, että työstressi on heikkojen ja laiskojen läskimahojen ongelma! Pitää ottaa lisää vastuuta ja lähteä lenkille!

"Sen verran täytyy opetella sietämään kuormaa, että vaikeat ihmiset, ahdistavat ajatukset ja pehmeän lihan ulina eivät niin helposti paina polvilleen. Hiki on eron kyyneleitä, kun liha hyvästelee heikkoutta."


:jaaha:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 29 Elo 2013 13:41

Emilia kirjoitti:Ne päivät, kun oon tehnyt töitä kotona, teen ainakin omasta mielestäni keskittyneemmin, paremmin ja enemmän, noin 8-9 h/pv pelkkää duunia eli tauot yms haahuilut laskettu tosta pois. (Joo, no. Oon tehnyt tässä vuoden aikana vissiin kolme etäpäivää, joista yhteen liittyi myös iltaöveri, joten tilasto ei sillei ole kovin luotettava.) Toimistolla teen siitä seitsemästä ja puolesta tunnista oikeasti töitä ehkä 4 tuntia keskittyneesti (tänään tais jäädä jopa tuon alle) ja loput päivästä on toimistohaahuilua, nettisurffausta ja juoruilua muista asioista...

Luin jostain tutkimuksen tästä aiheesta (joo, tosi vakuuttavan kuuloista, mutta kun en kuollaksenikaan muista, mistä sen luin :pepsodent:). Siinä oli tutkittu ihmisiä, jotka tekevät töitä toimistossa ja ihmisiä, jotka tekevät töitä kotona. Lopputulos oli, että kautta linjan ne kotona olijat tekivät pidempää päivää (siis käyttivät suuremman osan työpäivästään varsinaiseen työntekoon haahuilun sijasta), saivat aikaan parempaa tulosta ja olivat tyytyväisempiä.

Mä en ainakaan missään tapauksessa haluaisi tehdä töitä toimistossa. Olin eilen yhden päivän koulutuksessa, jossa istuttiin toimistomaisessa ilmapiirissä. Kun pääsin illalla kotiin, olin niin väsynyt kuin olisin tehnyt kaksi työpäivää yhden aikana, vaikka en oikeastaan ollut tehnyt töitä ollenkaan! Tämä yksinäinen puurtaminen vaan sopii mulle paremmin, introvertti kun olen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 29 Elo 2013 15:27

Mulla taas ei tule kotona työskentelystä senkään vertaa kuin toimistossa. En osaa keskittyä. Koti on mulle lepopaikka ja vapaa-ajan paikka.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 29 Elo 2013 16:01

Eihän mikään työskentelytapa sovikaan kaikille. Työnantajien kannattaisi ottaa tämä huomioon ja kysyä työntekijöiltä, miten ne työnsä haluaisivat tehdä. :lanppu:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » To 29 Elo 2013 22:26

Lumikki75 kirjoitti:Eihän mikään työskentelytapa sovikaan kaikille. Työnantajien kannattaisi ottaa tämä huomioon ja kysyä työntekijöiltä, miten ne työnsä haluaisivat tehdä. :lanppu:


Dnd kirjoitti:Kaikki ei voi valita mitä tekee, pieni osa voi.

Siksipä juuri tuo Lumikin mainitsema pointti onkin niin tärkeä. Vaikka aina ei voi valita hetkeä tai paikkaa tai kumpaakaan itse, moneen asiaan voisi vaikuttaa, jos alettaisiin ajatella vähän boksin ulkopuoleltakin.

TJEU: http://925design.fi :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 04 Syys 2013 10:34

Lyyra kirjoitti:Oon kai jotenkin naiivi, mutta en vaan jaksa uskoa, että kukaan sukeltelee noihin jäteastioihin vilkuilemaan, että mitäköhän pillereitä se Lyyrakin nappailee. :riips:


Tuli tuosta mieleeni mun vanhempien entinen naapuri. Vanhemmat asuu siis omakotitaloalueella, ja muinoin oli sitten mun vanhemmille vievän tien päässä ko. tieosuuden asukkaiden yhteiset roskikset. Sattuivat sijaitsemaan niin, että meidän keittiön ikkunasta näki, kuka niillä roskiksilla kävi. Äiti alkoi ihmetellä, kun yksin asuva vanhempi herra kävi päivittäin roskia viemässä... Tarkemmalla stalkkaamisella selvisi, että äijä tonki kaikkien asukkaiden roskia, avasi pusseja ja tutki sisältöjä :pepsodent: Vuosikausia me siinä seurattiin sen puuhia. Muuten se oli ihan "normaali" tyyppi.

Joka tapauksessa opittiin kyllä katsomaan, mitä sinne roskikseen laittaa ja missä muodossa :P Vieläkin silppuan tuntemattomaksi mössöksi kaikki roskat, missä on vähänkin henkilökohtaista tietoa. Laskut ja vanhat verojutut ym. paperit poltetaan itse.


Toinen tapaus tuli tässä kirjoittaessa mieleeni, tilattiin pari vuotta sitten taloyhtiölle jätelava risuja ja muuta puutarhajätettä varten. "Tyhjän" lavan nurkasta löytyi iso nippu perintään menneistä laskuista, kaikkine henkilötietoineen. En muista, minkä yrityksen tai yhteisön laskuja ne oli, mutta löysinpä sieltä yhden tutun nimenkin :P Kaikkea sitä.



Jottei tämä nyt mene ihan täysin sivuraiteille, kerrottakoon, että töissä ei vielä ota päästä, mutta naurattaa, kun 1,5 viikkoa tässä jo istunut, eikä vieläkään toimi kaikki ohjelmat, mitä tarvin päivittäisessä työssäni. Miten tää voi olla näin vaikeaa :keijoei:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja ahkera » Ke 04 Syys 2013 13:31

Kesäloma meni niin kovasti stressatessa työasioita, että itse töihin palaaminen tuntui lomalta. Ainakin niille asioille pystyi taas tekemään jotain. Pari viikkoa menikin ihan tyytyväisenä ahertaessa. Nyt se motivaatio on taas hukassa. Meillä on koko yksikkö ihan loppu. Joka päivä näkee, että joku silmäilee työkkärin sivuja. Firmassa on yt:t meneillään, mutta ei mitään toivoa, että meistä ketään potkittais pois. Ikävä kyllä tarkoittaa sitä, että ketään ei voida palkatakkaan. Enkä mä tiiä palkkaisko ne uusia, vaikka voisikin. Kun teorissa meillä ei ole niin paljoa töitä.
Nyt mullakin on periaatteessa ihan rauhaisaa. Ei oo montaa asiakasta, joten keskityn sitten muitten huoliin. Oma lähiesimies on saanut kuulla kunniansa. Puutuin yhteen räikeään työpaikkakiusaamisjuttuun ja illanistujaisissa kerroin käsityksiäni tasa-arvosta. Ollaan jo muutaman muun naisen kanssa suunniteltu jotain dildoa tohon ottaan, että jos sitten kohdeltais niinkuin miespuolisia kollegoita.
Onneks on sentään kivat työkaverit ja heidän kesken hyvä henki. Ja työpaikalla loistava sijainti.
ahkera
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 19:57

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 05 Syys 2013 11:40

Lomat lusittu ja takaisin töissä.
Heti ekana luen sitten työpostista että YT:t alkavat ja tällä kertaa koskevat it-tukea.

Ollaan kuulemma liian kalliita ja vaaditaan rahaa :pillitys: Vinku-intiassa työskentelevät pähkinöillä, kun me vaaditaan banaaneja :pillitys:

Eli aika TODELLA OIKEASTI päivittää CV :friikki:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 06 Syys 2013 07:48

Smith :paijaus:

Ei ne kuitenkaan hyviä työntekijöitä pois päästä.
Mikä saattaakin olla melkein yhtä hirveä kohtalo (ellei pahempi) kuin potkut.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aranwe » Pe 06 Syys 2013 08:13

Mr. Smith kirjoitti:Lomat lusittu ja takaisin töissä.
Heti ekana luen sitten työpostista että YT:t alkavat ja tällä kertaa koskevat it-tukea.

Ollaan kuulemma liian kalliita ja vaaditaan rahaa :pillitys: Vinku-intiassa työskentelevät pähkinöillä, kun me vaaditaan banaaneja :pillitys:

Eli aika TODELLA OIKEASTI päivittää CV :friikki:


Ja muukin henkilöstö kiittää, kun saavat sitten tietokoneongelmissaan jonottaa Bangaloren helpdeskiin [indianAccent]Good morning sir, how may I help you?[/indianAccent].
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Pe 06 Syys 2013 08:15

ja jos nyt sitten sanottaisiin heihei, se voi olla onnenpotkukin - pakollinen tarve etsiä jotain muuta, parempaa duunia. Jos se homma kerran usein kyllästyttää. :tilt: pilvillä on hopeareunat, jne diipadaapaa :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron