Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 29 Maalis 2017 13:37

^ tohon on hyvä jatkaa että tänään meni mulla töissä kuppi ihan nurin.
:gaah:

Toi hoitaja jonka mielestä oli epäeettistä ja väärin että mä hoidin ton keissin härdellin keskellä teki tänään tikusta asiaa. Meidän aamupalaveri kesti tunnin! TUNNIN! :epäilevä: Sen normipituus on 10 minuuttia. Siinä 50 ylimääräisen minuutin aikana vatvottiin ja vätkytettiin epämääräisiä asioita mitkä ei liittyneet mitenkään töihin. Lopulta puhuttiin vakavaan sävyyn siitä, että pitääkö mun merkitä seinällä olevalle listalle työvuorossa olevat hoitajat kerran viikossa. Siinä kohtaa meidän esimies ärähti, että nyt riittää ja tähänkin asti on menty sillä että hoitajat täyttää sen listan aina kun uudet työvuorolistat julkaistaan ja jos ei se toimi, niin sitten ei merkitä niitä mihinkään. Sitä ennen oli käsitelty sitä että miten merkitään se mihin merkitään haetut kahvipaketit, yhden ihmisen työaika ja se jos jotain tavaraa loppuu niin merkitäänkö se johonkin vai haetaanko vaan lisää.
Lisäksi tuo närkästynyt hoitaja yritti tuoda uudestaan ja uudestaan esiin että hänen mielestään pitää tehdä tarkka ero siihen mikä on sihteerin ja mikä hoitajan toimenkuva, että sihteeri ei tee hoitajan töitä ja hoitajat ei tee sihteerin töitä. Mä ymmärrän sen siinä tilanteessa, että meillä olisi toisenlainen yksikkö. Meillä menee duuneja ristiin, koska se on toiminnan kannalta järkevää ja tarkoituksenmukaista ja jos ne eriytetään niin sitten tehdään semisti muutama juttu päällekäin. Multa meinas pimahtaa pää. Mikä varmaan näkyi ulospäinkin, koska esimies rupesi sen jälkeen vilkuilemaan mua ja kysyi monta kertaa onko mulla mielipidettä asiaan. Toki oli ja sain sen sanottua.
Silti se jätti mulle semmoisen hermostuneen ja vittuuntuneen olotilan. Tuli hirveä kiire tehdä duunit, enkä ehtinyt tekemään kaikkia. Sitten tämä hoitaja tuli siihen jeesustelemaan "no sit sun pitää jäädä tekemään ne ja otat ne sitten pois jostain kohtaa". Mikä on mulle kielletty. Kun sanoin että varmaan jollain toisella se on sallittua, mutta mulle ei, niin hän vaan nakkeli niskojaan että niin ne hoitajatkin tekee.
Aaaargh! :epäilevä:

Esimies pyysi vielä erikseen tuon jälkeen mua käymään sen luona ja kysyi että mitä mieltä olin siitä. Kerroin oman näkemykseni siitä. Esimies pyysi myös havaintoja siitä, onko siellä yksikössä sellaista mihin pitäisi puuttua ja onko henkilökunnassa joku joka aiheuttaa ongelmia siellä. Sanoin suoraan mielipiteeni, mutta myös sen etten haluan että tästä seuraa mitään sellaista keskustelua että siellä jauhettais paskaa tai puitais asioita selän takana. Etten halua mitään sellaista leimaa itseeni, koska siitä ei ole kyse. Kyse on asioista mitä siellä tapahtuu ja mihin ei oma sanominen riitä. Ne on aina pikkuasioita ja pärjään niiden kanssa kyllä, mutta mun mielestä jatkuva muistuttelu samalle ihmiselle on raskasta, varsinkin kun se on useimmiten päivittäistä.

Vituttaa konfliktit. Vituttaa oma toiminta. Vituttaa että näitä jäädään jauhamaan moneksi päiväksi. :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 03 Huhti 2017 18:14

Menin ja irtisanoin itteni. :keijo:

Totesin että vaikka on kivaa että vastuu töistä kasvaa, työmäärän kasvu ei ole hyvä asia. Enkä mä jaksa tehdä isompia tuntimääriä viikossa. Ja koko perhe kärsii mun työnteosta, joten ihan vain jo pelkästään oman mielenterveyteni vuoksi irtisanoin itseni. Koska koeaika on vielä päällänsä, työt loppuu jo sovittujen vuorojen eli ensi viikon jälkeen.

Vaikka ylimääräiselle rahalle olisi tarvetta, pakko silti todeta että onpa helpottunut fiilis. En ole katunut sekuntiakaan. :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 04 Huhti 2017 07:36

Vähän on taas jännät paikat työnhaussa. Olin 3 viikkoa sitten haastattelussa toistaiseksi voimassa olevaan paikkaan. Meni hyvin haastattelu ja sanottiin, että tulee toinen vaihe, johon saatan melko varmasti päästä. Haastattelija kävi läpi tulevia viikkoja, mutta mitään tarkkaa ajankohtaa ei vielä sanottu. Vielä ei ole soitettukaan mitään, ja eilen sain idean laittaa tuonne sähköpostia ja kysyä tilanteesta ja aikataulusta. Kun olin lähettänyt sähköpostin, tajusin kirjoittaneeni virkanimikkeen viestissä väärin. Harkittuani laitoin sitten toisen viestin, jossa korjasin, että tarkoitan tietysti sitä oikeaa virkanimikettä ja hymiö perään.

Vähän kyllä stressaa, että annoinko nyt itsestäni säheltäjän ja hötkyilijän kuvan. Toisaalta viestin lähettäminen kertonee motivaatiostani, mutta kun piti kirjoittaa tuo nimikekin aluksi vääräksi. Menee niin helposti liiaksi yrittämiseksi aina!
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 04 Huhti 2017 11:13

Hieman on työpaikan vaihto kutkutellut mieltä, mutta mitään sopivaa ja innostavaa ei ole tullut vastaan. Joissakin haastatteluissa olen käynyt, mutta jos mua ei ole hylätty niin olen itse laittanut prosessin jäihin ja kieltäytynyt seuraavasta kierroksesta.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 23 Huhti 2017 12:20

En päässyt tuonne, josta aiemmassa viestissä kerroin. Nykyiseen paikkaan tuli ensi syksylle uusi pätkä, jota haen. Täytyy nyt toivoa, että onnistuisin sen saamaan, niin olisi ainakin jotain varmuudella kesän jälkeenkin. Olisi kyllä kolaus itsetunnolle, jos lähtisi tämä työpaikka sillä tavalla alta, etten uutta määräaikaisuutta saisi, mutta toisaalta miettivät sitäkin, etteivät panisi edes tätä auki, vaan ottaisivat minut suoraan, mutta laki sitten velvoitti tähän paikan auki laittoon.

Hain myös yhteen koulutukseen, joka ei suoraan liity ammattiini ja joka on kallis, mutta erittäin arvostettu. Juhannuksen aikoihin selviää, pääsenkö siihen.

Terv. Hakijakeijo :keijo:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 23 Huhti 2017 20:26

Ai niin, unohdin sanoa, että mulla alkaa huomenna talviloma. :hymyhali: Jotenkin tää koko talvi ja syksy ja kevät jostain lokakuusta alkaen ovat tuntuneet niin pitkiltä, eikä mulla ole ollut kuin yksittäisiä saldovapaita tai vapaapäiviä, että loma tulee tarpeeseen.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 06 Kesä 2017 23:46

Olipahan vika viikko melkoinen!

Tiistaina käytiin koulun retkellä Särkänniemessä asti. Mukana ysiluokat. Siinähän meni sitten iltaan asti ja vaikka kaikki menikin pääosin hyvin, niin vastuu jää painamaan mieltä tarpeettomissakin tilanteissa. Heti seuraavana päivänä oli ysigaala ja sekin meni alkuiltaan. Plus että olin käynyt jo aamulla työhaastattelussa ja saanut paikan :D Eli jouluun asti on taas turvattu.

Lauantaina (ja osin jo aiemmin viikolla) tuli oppilailta mykistävän hienoa palautetta ja kokonaisuutena voi sanoa, että tosi hyvin meni koko vuosi. Samalla valvontaluokka saatiin peruskoulusta läpi. Tällaiset ovat tunnetasolla mielettömän suuria juttuja ja vielä maanantainakin jotenkin leijui siinä kaikessa.

Aiempina alkukesinä minulla on ollut suurempi tarve lähteä heti matkustamaan, että ajatukset vaihtuisivat. Nyt jotenkin tyhjä, mutta kiitollinen olo eikä oikein osaa edes kaivata mitään. :hullu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 07 Kesä 2017 10:00

Neljän viikon sairasloman jälkeen paluu töihin :keijo:

Paljon muutoksia ja juttuja mitkä vaikuttaa mun töiden tekoon ja organisointiin. Ei silti haittaa.
Sain kuitenkin ekana remonteerata mun työpistettä kun oli siirretty mun töiden kannalta paperit niin etten päässyt nihin käsiksi :jaaha: Lisäksi oli järjestelty mun juttuja niin etten myöskään löytänyt niitä :keijo:
Mutta kolme päivää töitä ja sitten kesäloma.

Arvatkaapa paljonko on tekemättömiä töitä tuon neljän viikon ajalta :tilt: :epäilevä:
(Se toinen sihteeri siirtyy toisiin työtehtäviin heinäkuussa :jami: )
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 07 Kesä 2017 22:14

Pascal Lemoix kirjoitti:Heti seuraavana päivänä oli ysigaala ja sekin meni alkuiltaan. Plus että olin käynyt jo aamulla työhaastattelussa ja saanut paikan :D Eli jouluun asti on taas turvattu.


:femmat:

Pystyn sanomaan samaa paitsi uuden pätkän saamisesta syksylle myös kevätjuhlan tunnelmasta. Erityisesti mieleen jäi oppilaan äiti, joka henkilökohtaisesti sanoi minulle: "Kiitos, että olet pitänyt mun lapsesta huolta." :hullu:

Pääsin myös hakemaani koulutukseen. Taidan mennä, vaikka se on iso taloudellinen ja henkinen investointi, kahden vuoden juttu.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » La 10 Kesä 2017 10:16

Onnea Pascalille ja päivikselle töistä! :D

Onpas ollut kiireiset pari-muutama viikkoa töissä. Aloitin äskettäin vähän eri tehtävässä samassa työpaikassa, kyseessä on jouluun asti kestävä sijaisuus. Tykkään hirveästi kasvaneesta vastuusta ym. mutta kiirettä on kyllä. Toisaalta tuntuu, että kiireisinä päivinä saa lopulta paremmin aikaan kuin silloin, kun keskittyy vaikka pelkkään tutkimukseen koko päivän. :P Siinä käy helposti niin, että keskittymistä yhteen asiaan ei kuitenkaan jaksa koko päivää. Toisenlaisissa hommissa tulee myös helpommin aikaansaava olo, kun voi tuntea saaneensa jotain aikaan vaikka silloin, kun on sähköpostien välityksellä hoitanut jonkin asian eteenpäin. :keijo: Jos pitäisi vain lukea ja kirjoittaa, ei tule välttämättä kovin tehokasta oloa päivän päätteeksi.

No, kesän myötä kiire kyllä vähenee nyt hetkeksi, mutta saa nähdä mitä sitten taas syksyllä. Lomaan on vielä kuukausi. :haukotus:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Heinä 2017 07:55

Loma loppui :epäilevä:
Tulin töihin :epäilevä:

Hyviä asioita: meidän yksikkö on kiinni, se kauhusihteeri on siirtynyt pois, täällä on hiljaista.
Mutta :epäilevä:

Mä tarviin jonkun toisen duunin. Kuulitko universumi, JOTAIN MUUTA - KIITOS! :epäilevä: :kops: :jaaha: :läps: :epäilevä:
Kohta on eka tunti mennyt ja lähestulkoon ainoa ajatus on ollut se, että mun pitää päästä täältä pois. Okei, kaikkea muuta vois tehdä töiden ohella että tuntuis mielekkäältä, mutta ei vaan ei. En mä mahdu tähän muottiin täällä, enkä mä oikeastaan edes halua mahtua. En mä saa tästä niin paljoa irti. Toki mielin että pitääkö sitä työstään saada irti jotain ja mikä on mun tarve vs. yhteiskunnan tarve ja kumpi ratkaisee. Työkaverit on kivoja, se on sentään jotain, mutta jos tää talo muuten tuntuu kaatuvan niskaan niin eipä sitä työkavereilla paikata.

Onneksi, ONNEKSI mulla on vaan neljän tunnin työpäivät.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 16 Elo 2017 16:34

Olen töissä ollut semi-perehdyttäjänä ja tukemassa toista henkilöä. Viime viikolla olin tuuraamassa häntä ja tänään tuli ilmi, että yksi juttu on jäänyt tekemättä koska se oli tullut tietoon vasta mun päivän päättymisen jälkeen. Olin siinä uskossa että se asia oli ok ja hoidossa. Selvittelin sitten ite sitä juttua että mikä mättää ja jouduin soittamaan tietty toiseen yksikköön. Sain niiiiiiiin jäätävän huonoa asiakaspalvelua ettei ole todellista. Puhelimen toisessa päässä ollut henkilö tiuski ja huusi päälle, lisäksi puhelun läpi kuului miten siellä toinen ihminen vielä huusi hänen päälleen koskien meidän puhelua.
Mitä heevettiä!
En saanut minkäänlaista vastausta siihen asiaan ja melkein luurin korvaani. Pyysin häntä myös rauhoittumaan ja olemaan tiuskimatta mulle, koska kysyin mua askarruttavia asioita. Sanoin vielä perään että taidan antaa palautetta eteenpäin näin ala-arvoisesta asiakaspalvelusta niin mulle haistateltiin! HAISTATELTIIN! :ei: Kuka haistattelee TYÖpuhelimeen?! Tuijotin sen puhelinta sen jälkeen epäuskoisena ja mua rupes itkettämäänkin. Olin niin hämmentynyt että asia meni ihon alle.
Kirjoitin siltä istumalta osastonhoitajalle sinne palautetta. Ihan järkyttävää!
On itelläkin vaikeita ja hankalia päiviä töissä, mutta kyllä toi oli aikalailla kaiken huippu.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 16 Elo 2017 21:47

Kibs :ei: :kauhistunut:
Ei näin.

Mä olen näköjään päässyt jo hyvin kiinni "arkirutiiniin", viime viikolla oli vielä rentoa. Mutta tällä viikolla on jo alkanut olla kiireen tuntu ja sata asiaa kesken ja sitä on sen päivän töissä ja sitten nälkäkuoleman partaalla raahustaa kaupan kautta kotiin, ostaa jotain helppoa ruokaa ja syö sen ja kasan karkkia tai muuta epäterveellistä, sitten joogaa ja telkkaria ja kohta pitääkin mennä nukkumaan ja sitten alusta. Ja pahimmassa tapauksessa työasiat pyörivät päässä. :keijo: Tykkään kyllä tämänhetkisestä työnkuvastani hirveästi, ei siinä mitään. Mutta arki on kuluttavaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 17 Elo 2017 10:11

Oli aika eeppistä. Sain siltä osastonhoitajalta onneksi ihan asiallisen viestin ja lupasi palata asiaan selvitettyään sen henkilökunnan kanssa. Laitoin siihen vielä perään, että myönnän itsekin jankuttaneeni että saisin asiani kuuluviin ja edes jotain vinkkiä tai apua siihen miten tulisi tehdä tai toimia.

Tänään sitten oli taas oman toimenkuvan ulkopuolista toimintaa. Aamulla katastrofin ainekset kasassa, hoitajat melkein tunnin myöhässä ja jouduin improvisoimaan. Siinä mä sitten otin painot, annoin leikkaussalivaatteet ja ohjasin kahden potilaan asiat ja odotin että hoitaja tulee ottamaan kopin. Olin tosi epävarma että mitenköhän se nyt menee ja ihan hyvinhän se meni. Mutta ihan vähän vapisutti sen jälkeen. Että jossain syvällä sisällä mulla on olemassa ohjaava hoitaja-rooli, mutta kun ei se ole arjessa olemassa niin aika vapiseva se vielä oli. Onneksi oli helpot potilaat!
Toisen vanhempi sanoi siinä että ei sitä kyllä huomaa etten mä ole sairaanhoitaja, mikä todellakin oli kohteliaisuus!
Mutta silti, huhhuh!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 20 Elo 2017 10:01

Lukukauden suhteen helpottavaa, kun on nyt saavuttanut vaiheen, jossa on kohdannut kaikki ryhmät kerran eikä mikään ryhmä tai yksilö ole pompannut esiin täysin mahdottoman oloisena.

Eihän ensikontaktikaan mitään takaa, mutta niiden kanssa on todella ihmeessä, jotka ensimmäisestä minuutista alkaen ovat aivan mahdottomia.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 25 Elo 2017 16:37

Nyt on työpaikalla niin intensiivisesti turhautuva ihminen, että hänen turhautumiskohtauksensa imevät muiltakin energiat. Minulta ainakin. Ehkä pyrin olemaan mahd. kaukana. :tilt:

Pohjimmiltaan tämä on jaksamistyö.

--

Kokonaisuutena on kyllä kivasti lähtenyt käyntiin. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 25 Elo 2017 17:56

Nuori vai aikuinen?

Minulla on alkanut hyvin töissä. Esimies on edelleen sama Dracula, mutta muut ihmiset mukavia, uudet ja vanhat. Myös koulutus alkaa, ja tänään lähti ensimmäinen siihen liittyvä lähetys kohti vastaanottajaansa. Ei alkavana, mutta seuraavana viikonloppuna ekat luennot.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 26 Elo 2017 00:24

päivänpolttaja kirjoitti:Myös koulutus alkaa, ja tänään lähti ensimmäinen siihen liittyvä lähetys kohti vastaanottajaansa. Ei alkavana, mutta seuraavana viikonloppuna ekat luennot.

Hei, mahtavaa, että päätit lähteä siihen mukaan. Toivottavasti on antoisaa! :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 28 Elo 2017 08:36

päivänpolttaja kirjoitti:Nuori vai aikuinen?


Kuusissakymmenissä ;)

--

Opettelin viime viikolla käyttämään työsuhde-iPadia ja kyllä silläkin alkaa jo jokin onnistua. Valtava kirjautumis- ja salasanarumbahan siinä aina on.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Ma 28 Elo 2017 21:19

Mä palaan töihin viikon päästä. Onhan tätä jo odotettu. :superhymy:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 06 Syys 2017 07:22

Pascal Lemoix kirjoitti:
päivänpolttaja kirjoitti:Nuori vai aikuinen?


Kuusissakymmenissä ;)

Eläkepäiviä odotellessa. :pepsodent:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 07 Syys 2017 17:56

Tänään selvisi, että koulustamme puuttuu KURI. :jaaha:

Ehdotin pienemmässä porukassa puolitosissani, että täytyy varmaan tuplata kaikki käytävävartiot... :pepsis:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 08 Syys 2017 09:54

Lupalaput kaikille, sillä KURI palautuu :jaaha:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 15 Syys 2017 11:20

Olen kovasti miettinyt viime aikoina, mitä haluaisin tehdä työkseni. Ultimaattinen unelmatyö mulla on haaveilussa, mutta siihen on hyvin vaikea päästä käsiksi. Sen lisäksi mikään ei oikein tällä hetkellä kiinnosta. Ahdistaa, kun mikään työ ei tunnu siltä, että sitä haluaisi tehdä työkseen. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 15 Syys 2017 20:33

marenkienkeli kirjoitti:Olen kovasti miettinyt viime aikoina, mitä haluaisin tehdä työkseni. Ultimaattinen unelmatyö mulla on haaveilussa, mutta siihen on hyvin vaikea päästä käsiksi. Sen lisäksi mikään ei oikein tällä hetkellä kiinnosta. Ahdistaa, kun mikään työ ei tunnu siltä, että sitä haluaisi tehdä työkseen. :(


:femmat: Paitsi ilman ahdistusta :paijaus:

Kun ei tuo duuni vaan nappaa tai oo mitenkään "mun juttu".
Haluaisin ehkä opiskella, mutten ihan tarkkaan tiedä että mitä että. Jotain aavistuksia ois, mutta niihin pääseminen ei oo mikään simppeli juttu. Ja sit on tietty aina noi talouskuviot mitkä mietityttää just opiskeluun liittyen.

Tänään pidettiin esimiehen kanssa palaveria mun sairauspoissaoloihin liittyen ja se keskustelu oli hyvä. Pohdittiin erilaisia vaihtoehtoja miten selvitä syksystä, mitä vuoden vaihteen jälkeen ja miten mahdollisesti vähentää sairauspoissaoloja. Oli ihan kiva käydä sellainen konkreettinen keskustelu hyvässä hengessä ja kuulla perään "mä pidän sun puolta, koska sun ammattitaito on tosi arvokasta ja ois harmillista että se valuu hukkaan vain siksi ettei työn sisältö kiinnosta". Missä on pointti, mutten mä aio tota duunia montaa vuotta tehdä tuolla toimenkuvalla.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron