Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 27 Elo 2008 17:28

Kaksi päivää töitä. :pomppu:

Maanantaina avataan virallisesti yliopiston lukukausi. Voisi vittuillakseen kerran mennä jopa paikalle. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » To 28 Elo 2008 08:23

Joo-o, tuurauksista maksetut korvaukset tulevat tulevaan liksaan. Kyllä mä tosta rahasta melkein voisin tehdä sitä duunia, kun tarkemmin ajattelee - tolla tilillä kattas jo melkeen meikäläisen huimat menot :virnu:

Mitäs muuta.. Ei uutta. Paljon on porukkaa taas saigonilla, osa tuntuisi olevan vähän tekaistuilla sairastumisilla, ei tunnu enää uppoava laiva kiinnostavan. Vadevör. Kuulin taas että kyllä mut palkattas isompiin kenkiin toiseen yksikköön, mutta tietäähän sen ettei siellä ole duuneja vapaana. Rupeisko rappioeläjäksi ja odottelis paikan vapautumista? :keijo: No joo, päivitetty CV pitäs varmaan pykätä kasaan ja ryhtyä ihmettelemään uusia juttuja.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 29 Elo 2008 08:50

Älyttömän kiireiset kaksi viikkoa takana - uusi loma olisi paikallaan! Pitää yrittää viikonloppuna nollata tilannetta ja maanantaina aloittaa uudella innolla.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja damn » Pe 29 Elo 2008 14:35

Pääsin koulusta jo tosi aikaisin ja lupasin itselleni, että teen rästiin jääneitä kouluhommia pari tuntia ainakin, että ei tarvia koko lauantaita ja sunnuntaita niihin käyttää. Just joo... Tähän mennessä olen pessyt ikkunat. Ikkunoiden peseminen on ollut tavoitteenani viimeisen vuoden, joten siitä voi päätellä miten kovasti yritän kouluhommia vältellä. Seuraavaksi varmaan tiskaan ja imuroin. Miksi pitää olla ihmisen näin laiska koulun suhteen? Minusta on kyllä mukava opiskella tuota alaa, en minä toista välivuotta olisi millään jaksanut pitää ja tuo tuntuu ihan minun jutultani, mutta ne läksyt... Kyse on suhteellisen taiteellisesta alasta, joten pitäisi yrittää olla luova ja motivoitunut kun noita hommia tekee, mutta juuri nyt en saa itsestäni mitään irti. Ei minun luovuuteeni tule esiin pakottamalla ja aikatauluttamalla, minä tarvitsen aikaa ja sitten se inspiraatio yleensä jostain iskee. Viikonloppu ei ole mikään paras aika tuommoiselle, kun haluan nähdä ihmisiä ja tehdä mukavia asioita.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » La 30 Elo 2008 00:11

Töisä meinas tuntua vähän tyhyjältä, kun kaikki kesäpojat (ja -tytöt) lähti tänään pois.
Olihan se mukavaa, kun oli vähän enemmän ikätovereita ja juttukavereita, mutta kyllä
vakituisellakin kokoonpanolla pärjää ihan hyvin.

Muuten töisä on ollu ihan mukavaa, kun on tuntenu olonsa taas hyödylliseksi. :virnu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » La 30 Elo 2008 01:12

Mun parin viikon kurssiin tiivistynyt työ urakka on nyt lähestulkoon takana.
Pomo oli ihan maailman paras! Siltä voisi oppia niin paljon ja jos edes yksi promille hänen työtavoistaan on tarttunut minuun niin saan olla ikionnellinen. Tyyppi tekee osansa huolella ja ottaa _aina_ kaikessa päätöksenteossa muut mukaan vaikka hän voisi itse johtoasemasta sanella oman mielen mukaiset suunnitelmat.
Luin juuri s-posteja ja huomasin, että se oli kirjoittanut mulle työtodistuksen pohjaa, ja pyysi mua kommentoimaan sitä ennen kuin se tulostetaan...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 30 Elo 2008 12:55

Omat työt loppuivat eilen tältä erää ja nyt on jotenkin tyhjä olo siitä. Tuntuu ihmeelliseltä, mistä tulee päiviin täyte, vaikka tietääkin, että yhdessä hujauksessa ne taas lähtevät menemään, kun jotakin pitäisi saada aikaan.

Nyt on mullakin virallisesti syksy.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » La 30 Elo 2008 13:02

Eilen illalla, kun pääsin vihdoin kotiin, olin ihan rikki kaikista työasioista ja alkavasta flunssasta... :( Miljoona ja yks hommaa pitäisi tehdä viikonlopun ja alkuviikon aikana ja tuntuu ettei kestävyys riitä. Ehkä pitäis käydä ensin kävelyllä ja aloittaa sitten hommat rauhallisesti. Tästä syksystä uhkaa tulla aika vittumainen.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja heartless » La 30 Elo 2008 19:50

Mulla oli tänään viimeinen työpäivä!! :woohoo: En olis kyl varmaan jaksanut enää pidempään.. Uutta hommaa ei just nyt ole, mutta en nyt halua pohtia sen enempää elämän karuja tosiasioita vaan iloita siitä, että työt ovat ohi! Maanantainen työkkärivisiitti varmaan palauttaa aika tehokkaasti takaisin arkeen..
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 02 Syys 2008 22:06

:gaah:

Ei voi olla todellista.. Uusi asiakas ja meikä, jolle ei ole mitään käsitystäkään käytännön järjestelyistä (tapahtuvat aamuisin ja päivisin) olen taas tuuraamassa toimistossa iltahukia?! :kiroilu: Eihän siinä mitään mutta mä jään kohta ton keikkamäärän alle ja kuolen ja litistyn sinne johonkin :friikki: Jos ei herrat palaa sairaslomalta loppuviikolla niin minä jään sairaslomalle.

:pillitys:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 03 Syys 2008 20:26

Mua hiukkasen korpeaa, kun uutta hommaa pitäis aloitella, mutta vanhasta ei meinaa päästä irti.

Nyt pitäis olla vanhan homman tulipalot sammuteltuja ja huomenna fyysinen muutto uudelle istumapaikalle.
Sitten alkaa uuden opiskeleminen. Luulen, että tässä muutama seuraava viikko menee vielä niin, että vanhan
työn hommia tehdään vielä uuden rinnalla. Tiistaiksi pitäis miettiä maajakoa. Ajattelin ehdottaa itselleni Barbadosta,
Tahitia ja Samoaa :virne:
Avatar
Gluu
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 13:20
Paikkakunta: 33500

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja tiril » To 04 Syys 2008 07:03

Ihan kohta pitäisi lähteä yliopistolle ensimmäistä kertaa tänä syksynä, enkä edes ole varma mihin luokkaan pitäisi mennä :bubbles: Miksei voisi olla vaikka äitiä saattamassa?
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 04 Syys 2008 10:23

Gluu kirjoitti: Ajattelin ehdottaa itselleni Barbadosta,
Tahitia ja Samoaa :virne:


Ja saat Afghanistanin, Pakistanin, Irakin ja Iranin? :tilt:

Itsekin pitäisi tapahtumia järkkäillä, mutta mitenkäs järkkäilet, kun ei ole tietoa käytettävissä olevasta budjetista. :epäilevä:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 04 Syys 2008 10:31

LazyBastard kirjoitti:Itsekin pitäisi tapahtumia järkkäillä, mutta mitenkäs järkkäilet, kun ei ole tietoa käytettävissä olevasta budjetista. :epäilevä:

Koska et voi ylittää budjettia, pistä ranttaliksi ja kunnon kemut pystyyn :superhymy:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Deni » To 04 Syys 2008 13:04

Mun esimiehentuuraus päättyi maanantaina. Onneksi. En olisi oikeasti jaksanut enää paljon pidempään, sen verran ylimääräistä stressiä asioiden opettelu pikavauhtia ja jatkuva kaikesta huolehtiminen aiheutti. Ei ole hauskaa, kun itkettää ennen töihinlähtöä.


Nyt pomo on tullut takaisin, ja se on ollut pelottavan hyvällä tuulella koko viikon. :epäilevä:
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » To 04 Syys 2008 13:17

Mun tämän viikon tuuraukset loppui eiliseen! En olisi kestänyt enää tätä päivää, en ainakaan usko. Tänään vasta puolen päivän aikaan saatiin varmistus lisäkalustosta jota monguin eilen iltapäivästä,noin kello viidestä eteenpäin :friikki: Olisin tuohon mennessä syönyt jo sormien lisäksi molemmat nyrkit jos olisin ollut vastaava. Hyij. Tiedän, että saikulta palaava tuurattava jää huomenna uudestaan saigonille, ainakaan se ei yllättäisi lainkaan - tuo tyyppi kun on luistellut iltavuoroista varmaan aika lahjakkaasti koko vuoden. :viha: Mutta mä ajattelin pelata varman päälle ja laittaa puhelimen tänään kiinni ja avata sen vasta töissä huomenna aamulla, mulle ei voi siis edes ehdottaa huomisen tuurausta, hahhaa. Olen kuitenkin niin tyhmä ja kiltti että menisin vielä suostumaan moiseen hulluuteen. Tänään on ollut aika häslinkiä, mutta ollaan selvitty ja kohtahan alkaa päivä jo olla pulkassakin. :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » To 04 Syys 2008 18:19

Mää haluun mun kesäpojat takasi. :pillitys: Tytötkin käy. :p Paremman puutteessa...
En kestä noita kesä- ja lainamummoja, jotka ei tajua mistään mitään. Stana, ku
pittää vääntää rautalangasta yksinkertasimmatki asiat. :töktök:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 08 Syys 2008 21:19

Istuskelen autossa tienvarrella, kuuntelen Suomipoppia ja fordaan odottaessani kellon tulevan kymmenen, jotta pääsen sovittuun tapaamiseen. Huomenna on deadline.
Sitten vaihtuneekin nähtävästi toimenkuva töissä loppuvuodeksi. (Tämä ei ole mielestäni hyvä asia, mutta ensivuonna päästään taas takaisin perusduuniin.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 08 Syys 2008 21:33

Ekasta päivästä loman jälkeen selvitty kunnialla :p Päätin jo heti aamusta, etten edes yritä
selviytyä kaikista hommista ekan päivän aikana, vaan jätän ihan suosiolla töitä myös loppu-
viikolle. Aikaisemmin olen aina loman jälkeen halunnut saada ekan päivän aikana kaiken kun-
toon. Tosi järkevää hei.

Työpäivä sujui siis leppoisasti ja iltapäivällä koin vielä mukavan yllätyksen kun työkaverit oli-
vat hankkineet ihanaa vadelmakakkua naimisiinmenoni kunniaksi ja he olivat myös ostaneet
kimppalahjan meille :hymyhali: Mä olin ihan liikuttuneena siinä pöydän vieressä, lusikoin kakkua suu-
huni ja hymyilin kuin hölmö. Niin vaan osasivat insinööritkin yllättää :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Crux » Ti 09 Syys 2008 19:08

Kohta on AMK-haut taas kun en keväällä päässyt. Jatkuvaa hakemista ja hakemista ja hakemista.

Mutta niin, tein jotain vähän hassua :hullu: Ilmoittauduin internet-lukioon. Josko minustakin joskus tulisi ylioppilas? Noh, se nyt on kaukainen haave vain. Jos muutaman kurssin ottaisi alkuun ja katsoisi löytyykö pitkäjännitteisyyttä. Niin ja jos nyt sinne AMK:hon pääsisi niin voisi hyvillä mielin lukion jättääkkin. Mutta jotain tässä välissä olisi kiva tehdä.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 10 Syys 2008 17:37

Meikä taas moi! :hei:
Täyttelin sitten tukkoisuuksissani tänään duunissa henkilöstökyselyn. Ei tainnut herua yli kolmosen arvosanaa (arvosteluasteikko 1-5) kertaakaan, ne pari kolmosta tuli jostain diipadaapakohdista. Avoin palaute epäkohdista tuli täyteen ja asioita taas miettiessä ja siihen kyselyyn naputellessa nousi päällimäiseksi fiilikseksi kiukku, mitään ei ole vuodessa tapahtunut. Annoin kaiken tulla tuttuun tyyliin, mainitsin muun muassa siitä, että koko kysely on ihan paskaa kun ei siihen kukaan kuitenkaan millään tasolla (inc. liitto& esimiehen pomot) puutu, voivotellaan vaan. :epäilevä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 10 Syys 2008 21:24

Flunssa on vaivannut noin viikon ja työt meni tänään vähän pershiilleen. Aivot meni ihan jumiin eikä ajatukset juosseet niin ollenkaan. Vähän noloa... Noh, pohjalta on hyvä taas ponnistaa.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 11 Syys 2008 13:06

Aaaaargh, menee hermot!!! Töissä tökkii tällä hetkellä kaikki. Tuntuu että kaikki perusjututkin on ihan viturallaan. Mulla on määräaikainen soppari lokakuun loppuun asti, ja sen jälkeen saisin ilmeisesti jatkaa täällä. Vaan eipä juuri kiinnosta. Armoton duuninhaku päällä siis taas.
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja elegia » To 11 Syys 2008 20:52

Paniikki, ahdistus, ahdistus ja paniikki. Ne ovat mun parhaat kaverit nykyään. Aika usein mukana hengaa myös epätoivo. Joop. Yritän siis kovasti keksiä itselleni sopivaa ja täydellistä graduaihetta. Aikaa noin kaksi viikkoa, koska sitten pitäisi olla jo valmiina aiheeseenjohdatuspaperit ja nimikeluettelot seminaaria varten. Olen mä tässä paria aihetta päässäni pyöritellyt, mutta sitten kaikki on jotenkin niin kovin hankalaa.
-On vaikea syventää aihetta ja löytää sopiva ja täydellinen tutkimuskysymys (tai edes jotain sinnepäin tässä vaiheessa).
-On vaikea löytää aihe, josta ei olisi jo jos jonkinlaista tutkimusta tehtynä.
-On vaikeaa päättää aihe, koska mahdollisia kiinnostuksen kohteita on aika paljon.
-On vaikea löytää aihe, johon olisi mahdollista löytää myös mielekkäät lähteet.

Jes. Kyllä mä vielä sen burnoutin ja mielenterveyshäiriön saan. :friikki:
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » To 11 Syys 2008 21:00

shaana kirjoitti:Täyttelin sitten tukkoisuuksissani tänään duunissa henkilöstökyselyn. Ei tainnut herua yli kolmosen arvosanaa (arvosteluasteikko 1-5) kertaakaan, ne pari kolmosta tuli jostain diipadaapakohdista. Avoin palaute epäkohdista tuli täyteen ja asioita taas miettiessä ja siihen kyselyyn naputellessa nousi päällimäiseksi fiilikseksi kiukku, mitään ei ole vuodessa tapahtunut. Annoin kaiken tulla tuttuun tyyliin, mainitsin muun muassa siitä, että koko kysely on ihan paskaa kun ei siihen kukaan kuitenkaan millään tasolla (inc. liitto& esimiehen pomot) puutu, voivotellaan vaan. :epäilevä:

Meilläkin keskusteltiin palaverissa taas samoista asioista kuin ennenkin ja lupailtiin taas muutosta
ja blaa blaa blaa... Kyllä ne pomot puhua osaa, mutta siihen se sitten jääki... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron