Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 16 Joulu 2008 10:54

ahkera kirjoitti:Toivottavasti ei Sippuralla kuitenkaan pitkää lomautusta tiedossa.


Lomautukset on näillä näkymin jotain 2 ja 7 viikon välillä. Kun kukaan ei tiedä mitään
varmasti, niin vaikea vielä sanoa miten käy :sori:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 16 Joulu 2008 13:43

Meillä siis pistetään väkeä kilometritehtaalle. Lopullista määrää ei tiedetä vielä tarkalleen, mutta arviot pyörii sadan paikkeilla. Plus lomautukset ja yksi veivaus, joka vastaa rahallisesti noin 2 viikon lomautusta.

Positiivinen asia on, että mullakin on ensi vuoden aikana pari viikkoa ylimääräistä vapaata :tilt:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 16 Joulu 2008 18:19

Vähän mietin, irtisanoisinko itteni samantien vai ettisinkö kuitenkin ensin uuden duunin. :raps:
*
Kohta olis taas joku kehityskeskustelukin, mutta ei niistä ole tähänkään mennessä ollu mitään
hyötyä. En oo vissiin yhtäkään kehitystoivettani saanu läpi tän parin vuoden aikana, mitä oon tuolla
ollu työssä, ja niin kovasti kun ovat kehuvinaan. Sitä samaa märkää rättiä lyövät feissille kerta
toisensa jälkeen. Haistakoon pitkät, en lähe siihen perseennuolentajuttuun, vaikka sillä näköjään
pääsiskin eteenpäin. Pitäköön tunkkinsa. Löytyis vielä joku mielenkiintonen uus homma, ni ei
tarttis ihan tyhjän päälle jäädä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 17 Joulu 2008 09:36

Emilia kirjoitti:Vähän mietin, irtisanoisinko itteni samantien vai ettisinkö kuitenkin ensin uuden duunin. :raps:

Turvallisempi on ensin hankkia uusi paikka, jos ne onkin kiven alla. Voi antaa myös haastatteluissa epäsuotuisen signaalin, jos edellisestä paikasta on lähtenyt ovet paukkuen.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ke 17 Joulu 2008 09:48

Galileo kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Vähän mietin, irtisanoisinko itteni samantien vai ettisinkö kuitenkin ensin uuden duunin. :raps:

Turvallisempi on ensin hankkia uusi paikka, jos ne onkin kiven alla. Voi antaa myös haastatteluissa epäsuotuisen signaalin, jos edellisestä paikasta on lähtenyt ovet paukkuen.


Plus, että työkkäri pätkäisee kolmen kuukauden karenssin, jos itse irtisanoutuu. Että kannattaa olla se seuraava paikka jo tiedossa.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 17 Joulu 2008 11:03

Emilia kirjoitti:Vähän mietin, irtisanoisinko itteni samantien vai ettisinkö kuitenkin ensin uuden duunin.


Kuten aikaisemmat ovatkin jo sanoneet, niin kannattaa katsoa se uusi paikka valmiiksi,
jos vaan vähänkin pystyt ja kykenet kärvistelemään nykyisessä työpaikassa siihen asti.

Aikaisemmalla Fordella kerroinkin jo siitä yhdestä helvetin esikartanosta, jota silloin kut-
suin nimellä työpaikka. Reilun kuukauden jälkeen kävi selväksi, ettei siellä pystynyt täys-
järkisenä työskentelemään ja silloin ainoa ajatus oli pakkopäästäpoispakkopäästäpois. Sil-
loin en osannut/tajunnut/välittänyt hakea uutta työtä, halusin vaan pois.

Koeaika oli silloin vielä meneillään, joten irtisanoutuminen kävi helposti: ilmoitus työnan-
tajalle ja kamat kantoon. Karenssiahan siitä tosiaan työkkäristä tuli, mutta otin mieluum-
min sen kuin jatkuvan pahan olon.

Viestini taitaa siis olla, että tee niinkuin minä sanon, älä niinkuin minä tein :hullu:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 17 Joulu 2008 16:56

Huoh, väsyttää niin pirusti. Tänään oli työharjoittelupaikan ja kouluttajan kanssa arviontikeskustelu. Palaute oli pelkästään positiivista lukuunottamatta sitä, että minulla olisi kuulema kehitettävää suorapuheisuudessani ja suhtautumisessani auktoriteetteihin. Myöhemmin paikan pomon kanssa jutskaillessa tuli esille, että hän oli käsittänyt huumoriksi tarkoittamani sutkautukset kuittailuna. Tai ainakin jäänyt pohtimaan oliko ne kuittailua. Voi pyllypylly. Hyvässä hengessä kuitenkin asiasta keskusteltiin ja tultiin siihen tulokseen, että ollaan samanlaisia. Välillä vähän turhan suoria vaikkei mitään pahaa tarkoiteta.

Miten ihmeessä osaisinkin olla sellainen, etten heti lyöttäydy niin maan perusteellisen kaveriksi kaikkien kanssa? Siis ymmärrän erittäin hyvin, että saatan joskus kuulostaa tökeröltä vaikka tarkoitus onkin olla hyväntahtoinen.

Lisäksi minua vaivaa, että harjoittelupaikkaan jää nyt sitten sellainen fiilis, että minulle ei työ kelpaa vaikka sitä olisi tarjolla. Minulle nimittäin tarjottiin vuoroa joulupäivälle. Siis yhdelle päivälle. Kieltäydyin luonnollisesti tarjouksesta koska yksi ainoa päivä, olkoonkin tuplapalkalla, ei korvaa sitä sählinkiä mikä Kelan, työkkärin ja sossun kanssa aiheutuu. Jos tarjoaisivat enemmän vuoroja siihen oheen niin olisihan se tilanne ihan eri. Hyppien keikkuen lähtisin, paikka on kuitenkin ihan viihtyisä. Ärsyttävää.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 17 Joulu 2008 20:02

Asiakas soitti tänään henkilökohtaiseen puhelimeeni (siis omaan kännykkääni).
"Kun et vastannut, soitin sun henkilökohtaiseen numeroon." sanoi asiakas. :epäilevä:

En kyllä anna nimeäni kenellekään asiakkaalle. Mietin jo, että pitäsikö muuttaa
numero salaiseksi, mutta katsotaan kuitenkin nyt. Ehkä tämä nyt on yksittäistapaus.

Ja meidän puhelinvaihde ei osaa ottaa kunnollisia soittopyyntöjä. :huoh:

Jotain positiivista: tänään oli töissä glögiä ja piparia. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » To 18 Joulu 2008 00:34

LazyBastard kirjoitti:
Galileo kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Vähän mietin, irtisanoisinko itteni samantien vai ettisinkö kuitenkin ensin uuden duunin. :raps:

Turvallisempi on ensin hankkia uusi paikka, jos ne onkin kiven alla. Voi antaa myös haastatteluissa epäsuotuisen signaalin, jos edellisestä paikasta on lähtenyt ovet paukkuen.


Plus, että työkkäri pätkäisee kolmen kuukauden karenssin, jos itse irtisanoutuu. Että kannattaa olla se seuraava paikka jo tiedossa.

Niijoo, tota mä pohdinkin, et miten pitkä se karenssiaika on. Vähän liian pitkä jättäytyäkseni tyhjän päälle.
Kyllähän nyt jokainen tajuaa, että on fiksumpaa etsiä ensin uus duuni ja lähteä vasta sitten edellisestä, mutta
käytännössä voi olla itselle ja ympäristölle parempi ottaa riski ja häipyä. Seuraavassa paikassa lähtönsä voi esittää
monella tavalla, ei ole pakko sanoa, että lähti koska vitutti niin paljon.. :p

Joo.. kahtellaan, oon tottunut yleisesti vitutukseen, kun semmonen on ollu päällä nyt kohta 15 vuotta. Enköhän mä yhden työangstinki kestä. :epäilevä: Huomenna on aamulla taas paltsu jossa käydään läpi suunnilleen sellaisia asioita kuin "kun olet töissä, tee töitä". :friikki:

Muokk....
En ihan ymmärtäny, miks pitäis tehdä eri tavalla kuin Sippura. Jos sä tulit onnellisemmaksi kun lähdit menee, niin miksen mäkin tulisi. :D Alan kyllä samantien hoidella asioitani niin, että tarvittaessa lähtö ei kaada kolmessakaan kuukaudessa taloutta, mutta vaikeaa se varmaan on näin yksinelävälle ja aika kauankin siihen voi mennä. Todennäköisesti löydän mielekkäämpää tekemistä ennen sitä. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Sippura » To 18 Joulu 2008 08:42

Emilia kirjoitti:Muokk....
En ihan ymmärtäny, miks pitäis tehdä eri tavalla kuin Sippura. Jos sä tulit onnellisemmaksi kun lähdit menee, niin miksen mäkin tulisi. :D Alan kyllä samantien hoidella asioitani niin, että tarvittaessa lähtö ei kaada kolmessakaan kuukaudessa taloutta, mutta vaikeaa se varmaan on näin yksinelävälle ja aika kauankin siihen voi mennä. Todennäköisesti löydän mielekkäämpää tekemistä ennen sitä. :)


Ehdottomasti kannattaa lähteä, jos tuntuu siltä että elämänlaatu paranee jossain
muussa työpaikassa. Mä tein itse oman ratkaisuni täysin tunnepohjalta, en osan-
nut siinä tilanteessa ajatella järkevästi vaan halusin yksinkertaisesti pois. Jos en
olisi asunut yhdessä avokin kanssa ja taloudessa olisi ollut toista työssäkävijää,
tuohon ratkaisuun ei sillä hetkellä olisi ollut mahdollisuutta. Tarkoitin siis sitä, et-
tä kannattaa tosiaan hoitaa taloudellinen tilanne siihen kuntoon, että se kestää
pahimmillaan sen kolmen kuukauden tulottomuuden (mutta tämänhän sä jo kirjoi-
titkin).

Lopulta olin työttömänä kuukauden verran, ja työhaastattelussa kerroin ihan suo-
raan, että henkilökemiat ei täsmänneet aikaisemmassa työpaikassa ja siksi lähdin
oma-aloitteisesti. Työnantaja tuntui arvostavan rehellisyyttä, ja sainkin sitten lo-
pulta tämän työn :D

Tsemppiä jokatapauksessa työnhakuun, toivottavasti lykästää mahdollisimman pian!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 19 Joulu 2008 00:15

Joululoma-loma-loma!!! Huomenna öllötän pyjamassa enkä tee mitään.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Tammi 2009 19:34

Vuoden ensimmäinen tentti takana ja tuntuu, että se meni hyvin. :D Pitkästä aikaa on tentin jälkeen sellainen olo, että sieltä voi tulla jopa arvosana 4. :superhymy: Erityisen iloinen voin olla, sillä en käynyt kaikilla luennoilla, enkä ollut lukenut lähellekään kaikkea tenttimateriaalia edes läpi. :virnu:

Ihanaa kun on viikonloppu. Toisaalta kyllä koko viikonloppu kuluu tenttiin lukiessa. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 09 Tammi 2009 23:00

Ei hemmetti, mitä tuon koulun kanssakin tekee...
En saanut sitten viime kuussa ilmoittauduttua kevätlukukauden kursseille, saati ylipäänsä poissaolevaksi/olemattomaksi. Tietyllä tasolla sitä tahtoisi mennä sinne (jotain tekemistä, hyvä porukka), mutta toisella ei taas ollenkaan nappaa koko touhu (ohjelmistonsuunnitteluprojekti kevään pääsisältö). :seko:
Tahtoo takaisin lukioon. :pillitys:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 12 Tammi 2009 23:29

:gaah: Lukuinto katosi eilisen jälkeen kuin taikaiskusta. Ei kiinnostaisi lukea yhtään ja kuitenkin tiedän, että tuleva tentti on todennäköisesti vaikein, mitä meillä on tähän mennessä ollut. Lisäksi pitäisi pari tehtävää tehdä toisesta kurssista. Miksi ihmeessä meille on laitettu tällainen tentintäyteinen ja melko runsaasti luentoja sisältävä tammikuu? Hajoan opiskeltavien asioiden paljouteen.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 12 Tammi 2009 23:49

Mulla alkoi koulu tänään. Oli ihan kiva puhua englantia taas. Johan tässä on taukoa ollutkin yli viikko. Se vaan oli vähän kummallista kun en aina tajua, että se ei oo kaikille niin helppoa..
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 14 Tammi 2009 12:50

Mulla vaihtui eilen graduseminaarin vetäjä ja samalla siis graduni ohjaaja. Pienesti alkoi taas ahdistaa ja stressata. Tämä nykyinen ohjaaja suhtautui mun suunnitelmaan jotenkin ivallisen tylysti, että onkohan tästä aiheesta nyt jo kaikki kirjoitettu, ootko nyt yhtään miettinyt, ja plaa. Tuli lievästi teilattu olo, eikä taas huvittaisi koko homma yhtään. :(
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 14 Tammi 2009 13:17

Meikä alkaa isoksi opiskelijaksi, ja graduseminaari alkaa tänään :kauhistunut:
Seminaarin vetäjä ja siis toinen ohjaajani ainakin vaikutti varsin kiinnostuneelta aihepiiristäni, ja rohkaisi kovasti, ettei laitoksella ole tällaista vielä juuri tehtykään. Eipähän ainakaan tule kopioitua muiden töitä! :virnu:
Suhtaudun jopa varovaisen optimistisesti tähän projektiin, vaikka enköhän minä muutaman tukollisen tukkaakin revi päästäni irti seuraavan vuoden-parin aikana, kun tätä väännän.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 14 Tammi 2009 16:10

Lyyra kirjoitti:Mulla alkoi koulu tänään. Oli ihan kiva puhua englantia taas. Johan tässä on taukoa ollutkin yli viikko. Se vaan oli vähän kummallista kun en aina tajua, että se ei oo kaikille niin helppoa..

Voih, olisipa meikälläkin... :huoh:

Viime syksynä oli englannin kakkoskurssi. Nyt keväällä olisi sitten ruotsia... :seko
Jos on yhtään samaantyylinen kurssi kuin nuo enkut, tulen olemaan todella suurissa vaikeuksissa.

On muuten jännä juttu, miten jotkut asiat on joillekin helppoja ja muille ei. Esim. juurikin tuo englanti.
Olin suosittu tuolla syksyn kurssilla, sain silmäillä parin kaverin esseitä ennen palautusta.
Yksi kaveri oli oikein kiitollinen, ei omien sanojensa mukaan ole englanti vahvinta aluettaan. Sen huomasi kirjoitustyylistään. Samankaltaista kuin minulla ruotsin kanssa, eli parin-kolmen sanan välein katsotaan sanakirjasta apua. Hän oli tosin käyttänyt nettisanakirjaa, josta oli sitten valittu usein ensimmäinen osuma, joka ei aina osunut yhtään kohdalleen... Noita oli joskus hankala selittää, miten jonkun sanan merkitys on kyllä oikea, mutta ei käy tähän asiayhteyteen.

Tuo puheviestintään keskittynyt kurssi oli muuten erityisen hyvä siinä kun opettaja ei puhunut käytännössä ollenkaan suomea, siis ylipäätään osannut. Sitä oli lontoon murretta väännettävä. Osalle porukoista tuntui aiheuttavan melkoisia kuumotuksia, eivätkä olleet juurikaan äänessä.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 14 Tammi 2009 19:12

YT-neuvottelut :woohoo:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 14 Tammi 2009 19:47

Huomenna työhaastatteluun. Peukut pystyyn!
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Vanilla » To 15 Tammi 2009 16:28

Yksi kurssi aiheuttaa mulle suunnatonta ahdistusta ja pakokauhua. Tai oikeastaan kaksikin kurssia, mutta toinen vähän vähempi.

Helpommalla kurssilla pitää tuutoroida kahta ulkomaista opiskelijaa ja kirjoittaa tuutoroinnista kymmensivuinen raportti. Vähän mietityttää, osaanko antaa opiskelijoille sopivanlaatuista palautetta, kun en ole oikeastaan tehnyt mitään tällaista ennen. Siitä uskon kuitenkin selviäväni jotenkin. Mutta se toinen kurssi! :hullu: Pitäisi osata tehdä jonkinlainen kielitaitotesti/-koe, teettää se jollain ryhmällä ja arvioida se, ja kirjoittaa taas kymmensivuinen raportti. Aikaa on maaliskuuhun asti.

Mulla ei ole lainkaan opetus- tai arviointikokemusta, joten tehtävä tuntuu aika hurjalta näin kylmiltään. Valvoin alkuviikosta kaksi yötä kun mietin, miten osaan tuon tehdä. Ja mitä edes testaan :o: Apuaaa! Mun on joka tapauksessa pakko saada tehtyä tuo kurssi tänä keväänä. Muuten menee opintopisteet ihan höpöksi.

Onneksi on kivoja ja helpompiakin kursseja. Nyt pitää vain toivoa, että töissä on hiljaista eikä mua siten tarvita ollenkaan :p Saisin enemmän aikaa suoriutua näistä kaikista opiskelujutuista. Heh.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 16 Tammi 2009 01:40

Emeritus kirjoitti:Tuo puheviestintään keskittynyt kurssi oli muuten erityisen hyvä siinä kun opettaja ei puhunut käytännössä ollenkaan suomea, siis ylipäätään osannut. Sitä oli lontoon murretta väännettävä. Osalle porukoista tuntui aiheuttavan melkoisia kuumotuksia, eivätkä olleet juurikaan äänessä.

Oliks sulla Donald-setä? :D
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 16 Tammi 2009 08:52

Jaahas, se olis sitten ensimmäinen viikko loman jälkeen kohta takana. :keijo: Kevyesti on mennyt, vaikka fordaamaan en olekaan ehtinyt.

En tiedä, johtuuko yleisestä mielen ja kehon vireystason noususta, mutta ei ole ottanut töissä päähän moneen kuukauteen. Eihän täällä mikään ole muuttunut, mutta ei jaksa stressata. Toinen sukulaistyttö sai lähteä vuoden vaihteessa, ja toisen jatkosta kevään jälkeen ei tiedä. Harmillista heille, että Pomo piti määräaikaisilla sopimuksilla alusta asti.

Toisin kuin muissa terminaaleissa, meillä ei ole hiljentynyt tavaravirrat vielä yhtään, päinvastoin. Tällä viikolla tehtiin ennätys päivittäistasolla. :friikki: En valita, ehkä sitten jossain vaiheessa tyrehtyy duunit kuin seinään.

Noin muuten, kohta kolme ja puoli vuotta samassa paikassa maistuu jo hiljalleen mutta kasvavissa määrin puulta. Mielessä on pyörinyt aika vahvasti opiskelu, olisi vaan mukavaa, jos olisi oikeasti aikaa lukea johonkin pääsykokeisiin duunin ja muun härväämisen ohella.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 16 Tammi 2009 16:26

lumikukka kirjoitti:Huomenna työhaastatteluun. Peukut pystyyn!


Nyt niitä työhaastatteluja rupes pukkaamaan. Ens tiistaina ois taas yks. Jännää. :)
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » La 17 Tammi 2009 17:18

Ilmarissa höpisinkin perjantaina "palaverista", josta kyllä käytettiinkin sittemmin nimeä "tiedotustilaisuus".

Liikkeen luovutus on tehty. Selitys-klik-

Kaikki on auki, mitä työkaluja meillä tulee olemaan tulevaisuudessa ja mitä tehdään muutenkin. Nykyisen työnantajan palvelukseen ei vanhana työntekijänä nyt sitten ole käsittääkseni paluuta, muhun se ei juuri vaikuta, mutta kollegat, joilla takana jopa kolmenkymmenen vuoden palvelus, olivat luonnollisesti hieman, öhöhm, paskana. Kattelin liksoja tuosta todennäköisestä uudesta liitosta ja paskemmat ovat huomattavasti.

Syksyyn asti on nyt ainakin varma duuni. Jeeij! :virne: Tätähän tämä on ollut läpi vuosien, epävarmaa aina johonkin tappiin asti. Mulla on sentään vielä työpaikka. :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron