Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 08 Touko 2018 20:33

Tää fiilis ei vaan helpota millään, sitkeässä on.
Mietin tänään että mitä siitä seuraa jos vaan irtisanoudun... No, eihän siitä mitään hyvää seuraa. Jotain tymää karenssia ja aktiivimalliin (:keijoei: :epäilevä: ) päätymistä. Toisaalta, sairaslomatkaan ei houkuta, vaikka nyt sellainen taas irtoais tosi helpolla.

Tänään oli infotilaisuus missä otsikkona oli meidän työyksikkö. Siinä infossa ei selvinnyt mitään siitä, mitä tuleman pitää vaanse oli semmoista pilvilinnojen maalailua ja unelmointia, kun ihmiset siellä olisivat tarvinneet konkretiaa. Otin sen infon jälkeen yhtä vastaavaa oh:ta hihasta kiinni ja rupesin kyselemään asioista. Se oli ihan :isosilmä:n näköisenä ja selitti ettei tiedä mistään mitään. MITEN NIIN ET TIEDÄ?!! Toiminnan muuttoon on 4 kuukautta ja sä pokkana väität ettet tiedä mitään! :gaah: "laita mulle sähköpostia", ethän sä reagoinut edellisiinkään?! VITTUSAATANEEEE!
Ärsyttää, vituttaa, turhauttaa. Tiedän, että muutos on muutosta, mutta näin jäätävän huonosti organisoitua muutosta en kestä. Kaaoshan vain lisääntyy. Missään muussa yksikössä ei ole vielä reagoitu sihteereiden työnkuvan organisointiin, joten saatiin meidän palaverien yhteyteen muutamien muiden yksiköiden esimiehet. Ei siinä, hyvä että kehittävät :keijo: Edes jotkut.

:epäilevä:

Ainii. Olin töissä normaalin 4 tunnin sijasta 8. Viiden tunnin kohdalla alkoi päänsärky. Viimeinen tunti meni yskiessä ja kurkkua kakoessa ja ympärillä haisi home. Tulin kotiin, kiukuttelin, söin vähän ja n. tunnin sisään se päänsärky lähti :epäilevä: *ttu jee!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 16 Touko 2018 16:48

MOI!

:keijo:

Noniin! Ovat nyt sitten saaneet tehtyä päätöksiä ja päässet kiinni siihen, että tälle meidän työpisteelle pitää tehdä "jotain". Se on päätetty ottaa haltuun paikassa X, josta on nyt sitten ihminen perehtymässä tähän toimintaan. Noooo, nyt se ihminen istui meillä siellä tänään naama norsunperseellä ja kiukuttelu, että ei hän osaa ja ei hän pysty ja miten tämä muka onnistuu ja ja ja. Ihan perinteistä muutosvastarintaa, tunnistan sen kyllä. Mutta siinä samalla meidän muiden asenne on taas palautunut sille missä naureskellaan ja vähän hihitelläänkin. Ehhehe, ehhehe, kun toinen istuu siinä ja turhautuneisuuttaan vähän ärisee.
Mutta päätökset oli nyt tehty sitten kahdessa päivässä ja täytäntöönpano heti. Mitenkäs meillä muutenkaan :epäilevä: :jaaha: :vihellys:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 05 Kesä 2018 07:25

:pepsodent:
Laitoin eilen esimiehille viestiä, että mun on pakko saada tietää jotain ennen kesälomia.
Sitten leikkurin, johon mun työpiste on menossa, esimies vastaa vaan :sori: "en tiedä mitään, mutta eiköhän kaikki järjesty". :keijoei:
Oma esimies soitti perääni eilen ja letkauttu "meidän pitää vähän puhua"-lauseen.
Huomenna, keskiviikkona on nyt sitten esimiesten kesken palaveria.
Eli tämän hetken oma johtopäätös ja oletus on, että mä en siirrykään leikkuriin vaan ne ehdottaa mulle jotain muuta.
Ehkä saan potkut? :keijotäpinä:

Olen sanonut että haluan tietää asioista ennen kesälomaani. Kesäloma alkaa ens maanantaina :pepsodent:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 06 Kesä 2018 14:07

Kaikesta päätellen saan jatkaa nykyisessä työssäni ja roolissani myös syksyllä, mikä on toki hienoa! :D

Toisaalta vieläkään ei ole paperia tehty :juoni: Just kieltäydyin yhdestä yhteydenotosta, jossa olisi kysytty kaiketi haastatteluun. Kummasti sitä on epäileväinen, kunnes kaikki on varmaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 06 Kesä 2018 21:13

Kibaya kirjoitti::pepsodent:
Laitoin eilen esimiehille viestiä, että mun on pakko saada tietää jotain ennen kesälomia.
Sitten leikkurin, johon mun työpiste on menossa, esimies vastaa vaan :sori: "en tiedä mitään, mutta eiköhän kaikki järjesty". :keijoei:
Oma esimies soitti perääni eilen ja letkauttu "meidän pitää vähän puhua"-lauseen.
Huomenna, keskiviikkona on nyt sitten esimiesten kesken palaveria.
Eli tämän hetken oma johtopäätös ja oletus on, että mä en siirrykään leikkuriin vaan ne ehdottaa mulle jotain muuta.
Ehkä saan potkut? :keijotäpinä:

Olen sanonut että haluan tietää asioista ennen kesälomaani. Kesäloma alkaa ens maanantaina :pepsodent:


Noniin, tänään se oli.
Menin ennen palaveria osastolle höpöttelemään meidän toisen sihteerin kanssa ja heitin siinä vikana, että ehkä ne heittää mut polille töihin. :keijo:

Ensin meidän ylihoitaja oli vähän niinkuin että nythän on semmoinen tilanne, ettei leikkaussalin sihteerisysteemi vaatii kiertäviä työpisteitä ja sehän ei mun ergonomialle sovi. :keijo:
Vaihtoehtoja ei sitten ole montaa, joten he olivat neuvotelleet osastohoitajien kesken että mun työaika ja ergonomiavaateet sopii... poliklinikalle! Viidakkoon! Se kerros tulee olemaan heevetillinen, kun kaikki lapsiin liittyvät vastaanotot tulee yhteen kerrokseen. Nyt ne on viidessä eri paikassa :töktök:

No, ei siinä kaikki. Arvatkaapa kuka siellä on apulaisosastonhoitajana... tänttänttää! PANIKKIIKOHTAUSTYYPPI! Olen ollut aika iloinen ettei olla enää samassa työyhteisössä ja nyt sitten ollaankin. :keijoei: :virnei: :epäilevä:

Palaverista tullessa toinen sihteeri kysyi mistä mä voin tietää etukäteen että näin tulee käymään. Vastasin olevani noita. :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 06 Kesä 2018 21:30

Pascal, hienoa että työt todennäköisimmin jatkuvat!

Ja Kibs :keijoei: :paijaus: PKT:stä varsinkin.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 21 Kesä 2018 17:49

Mä kävin tänään palaveeraamassa yhdestä mun ideasta.
Oon sen perusidean saanut Wildikseltä joskus keskustelujen kautta, mutta jalostanut sitä kokonaisuutta ja konseptia pidemmälle omien havaintojen kautta ja kerännyt vähän tämmöistä pientä materiaalia aiheesta.
Vuosi sitten annoin idean töihin, mutta se torpattiin. Sitten keväällä laitoin sähköpostia Leijonaemoihin ja nyt isuttiin alas ja palaveroitiin siitä. Leijonaemoissa innostuttiin ja nyt lähdetään ajamanaa asiaa. Ensin kesä, sitten syksy ja aloitetaan pienellä tunnustelulla ja sitten ens vuoden puolella rytisee. Tehdään iso ja näyttävä tapahtuma tästä ja haetaan rahoitusta ehkä jopa EU:n tasolta. Muutama hanke on saaneet EU:lta rahaa, kun on ajettu lasten oikeuksia. Vähänö oli hienoa että sain vietyä ideaa eteenpäin, vaikka mulla on olo ettei mun tartte tehdä sen parissa ite töitä.
Että kuka sanoi, ettei yksi ihminen voi vaikuttaa yhteiskuntaan? Jo se, että saa muita ihmisiä mukaansa ideoimaan ja toteuttamaan asioita on vaikuttamista.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 22 Kesä 2018 18:54

Ja nyt mä mietin minkähän idean mä olenkaan antanut. :raps:
Mutta hienon kuuloista joka tapauksessa! :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 06 Heinä 2018 15:14

Niin, mainittakoon nyt vielä tännekin, että mulla on ensi vuodesta sopimus ja se kattaa vielä kesänkin heinäkuun loppuun, mikä on jo varsin :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 09 Heinä 2018 08:04

:keijoei:

Kyselin keväällä, että jos kouluttautuisi uuteen ammattiin, niin voisiko sen tehdä eläkevakuutusyhtiön tuella. Kun aiemmin sitä vaihtoehtoa väläyteltiin, mutta ei ollut hajuakaan mitä haluaisin opiskella. Onhan niitä vaihtoehtoja toki nytkin ihan tosi paljon, mutta silti vähän semmoinen että jottain muuta ku tätä sairaalasössöä ois kiva tehdä. Siis tätä mitä nyt teen. Sairaalamaailma nyt on tietty niin tuttu ja "turvallinen", että sen paska hierarkia ja muu sössenlöörelöö ei yllätä enää yhtään. Kuitenkin rinnalla tehty vapaaehtoistyö järjestössä ja järjestöpohjainen työskentely kiinnostaa ja on vapaampaa. Tämä on kuin yhdenlainen hierarkinen vankila, missä luovuus ja tietynlainen oma-aloitteisuus lyödään maahan aika helposti ja nopeasti.
Noh, eläkevakuutusyhtiö kouluttaa vain jos valmistuu täysiaikaiseen työhön. Että me, osa-aikaeläkeläiset ei saada sieltä mitään tukea. Ehkä jos on tosi spesiaali ja erityinen osaaminen ja sitä vastaava koulutus ja takuuvarma työllistyminen, niin sitten voidaan harkita, mutta muuten se on aika automaattisesti ei. Ei ihan toi järjestötyö oo semmoinen mistä vois sanoa että se on takuuvarmasti työllistävä :virne:.
Että mikäli haluan opiskella, niin tervemenoa vaan opintotukiviidakkoon ja lainahakemusten keskelle :epäilevä:

Oon siis ollut tunnin lomalta töissä ja vain kerran tehnyt mieli itkeä pahaa maailmaa.
Olen osastolla, olen yksin, enkä meinaa osata mitään. Yökköhoitajana v*ttuileva tyyppi, joka on varmaan puolen henkilökunnan kanssa riidoissa, koska on niin mulccu ja yritin kysellä mistä löydän muutostiedot. "No siellä ne on vanhassa paikassa". Joo, oon ollu täällä viimeksi viime kesänä :töktök: että jos vaan nyt näytät missä ne on, kiitos.

:epäilevä:

Onneksi nukuin hyvät yöunet!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 17 Heinä 2018 15:36

Eilen asioin puhelimen kautta verotoimiston ja netin kautta ns. Molokin kanssa. Molok on lyhenne sanoista Opettajien työttömyyskassa :töktök: Sinne kitaan pitää aina ensin saada joku hakemus, että voivat pyytää sitten haluamansa liitteet ja todistukset. Onkohan koskaan mennyt ykkösellä läpi?

Mutta eilisessä helteessä tuli sekin hoidettua. :pomppu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 19 Heinä 2018 21:35

Mulla on ihan hyvät kokemukset tuosta kassasta, sen sijaan itse mol.fi on rasittavan byrokraattinen. Mutta sain ensi lukuvuodeksi osa-aikaisen iltatyön, mikä on nykyisessä elämäntilanteessa hyvä ja täyttää nykyisen aktiivimallin vaatimukset, joten Sipiläkin tykkää. :keijo:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 23 Heinä 2018 16:43

Onnea pestistä! :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 30 Heinä 2018 09:44

Hienoo olla töissä.
Esimies ei edes tervehdi :töktök:

:epäilevä:

Vähän jo säälittää etukäteen töihin sairaslomalta palaava kollega :keijo:
Ei ihan tehdä kahden sihteerin töitä puolikkaalla :muahaha: :epäilevä:
Täällä on melkein all hell breaks loose -tilanne meidän duuneissa. Katastrofihallinta on vahvuuteni ja teen mitä ehdin.
Kuten fordaan.
(oikeesti oon tehnyt niin heevetisti töitä että päässä sauhuaa ja oli pakko pitää tauko. Ruotsinkieliset ajanvarauskirjeet sumentaa aika nopeasti pään. Että tuleeko mottagning yhdellä vai kahdella t:llä :keijoei: :töktök: )
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 05 Elo 2018 12:03

Nyt minulla on sitten kolme työpaikkaa. Tai siis hain vielä nyt loppukesästä kahta kokopäiväpaikkaa ja tulin valituksi molempiin. Maanantaihin mennessä pitää päättää, kumman noista otan ja mitä kolmannen kanssa teen. Noista toinen on tällä nykyisellä ja toinen toisella paikkakunnalla (isohko kaupunki Etelä-Suomessa), ja harmillisesti tuo jälkimmäinen eri paikkakunnalla oleva olisi muuten kiinnostavampi. Molemmat ovat vuoden mittaisia määräaikaisuuksia..

En kyllä ikinä olisi uskonut joutuvani/pääseväni tällaiseen tilanteeseen. Tällä hetkellä vaaka on kallistumassa siihen täällä olevaan, koska muuttaminen nopealla aikataululla on hankalaa.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 05 Elo 2018 21:54

Ohhoh, pääset ihan valitsemaan. Mä olen itse mennyt pitkään sillä taktiikalla, että valitsen ekan, joka sanoo kyllä.

Mutta: :peukku:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 06 Elo 2018 20:12

Nonniin. Meillä alkoi tänään työt sillai, että kaikki kesäsulut on nyt purettu.
Eli se mun "oma" yksikkö aukesi ja heti siirtyi sitten toisten ihmisten hoidettavaksi. Mä olen luvannut perehdyttää niitä ihmisiä siellä, mutta tänään meni vähän sellaiseksi käsien levittelyksi, kun kävi ilmi että saman yksikön sisällä tehdään samoja asioita monella eri tavalla. Eli on ihan epäselvää, että kuka tekee ja mitä tekee :jaaha:
Niin HUS:a, että ihan hävettää.
Totesin siinä sitten vaan, että hilirimpsisheijaa, ei kuulkaas kiinnosta ollenkaan, kun ei kuulu mulle. Yritin alkuvuodesta näistä puhua ja näitä suunnitella, mutta mulle vaan leviteltiin käsiä ja vähäteltiin, niin nyt saavat ite hoitaa. Sairaanhoitaja yritti että jotain pitäis tilata ja totesin vaan että ihassama! Tilaa vaan, ei kuulu enää mulle.
Melkein jouduttiin riitaan, mutta ei auta. En mä ole tuolla toimimassa minään life supporterina, miettikööt ne joille se kuuluu.
Kollega sanoi, että talossa ei arvosteta sihteereitä ollenkaan ja niinhän se vähän tuntuu olevan. Sihteereiden työpanos on iso osa työyhteisöä, mutta sinne ne vaan häviää jalkoihin. Kivat siitä ja niin edelleen.
:keijo:

Huomenna tätä lisää.
:haukotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 08 Elo 2018 22:03

Pascal Lemoix kirjoitti:Ohhoh, pääset ihan valitsemaan. Mä olen itse mennyt pitkään sillä taktiikalla, että valitsen ekan, joka sanoo kyllä.

Mutta: :peukku:


Jep, noin olen itsekin tehnyt, mutta nyt tuli kaksi käytännössä yhtä aikaa. Ihan avoimesti kerroin molemmissa haastatteluissa toisesta paikasta, eikä näköjään vaikuttanut. Kyllä tämä sinällään oli hieno tilanne ja tuli ihan puskista. Päädyin siihen vaihtoehtoon, jossa ei tarvitse muuttaa. Sen aiemmin saamani sivutoimisen peruin, toivon mukaan sen saa nyt joku, joka sitä minua enemmän tarvitsee.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » To 09 Elo 2018 12:09

Onnea päivis! Hienoa.

Mun lomalta paluu sujuu nihkeästi, viime viikolla matkustaessa tuli lievä flunssa ja sitä sitten yritän yskiä keuhkoistani pois, joten väsyttää jo senkin takia. Myös monimutkaisten työasioiden käsittely heti alkuun ei auta asiaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 20 Elo 2018 16:25

Long time no BBC forde. :keijo: Mitäs tänne? :keijo:

Mä oon ollut alle puoli vuotta tässä uudessa duunissa ja alle pari viikkoa sitten alkoi yt:t. Tittitidiidii. :keijojami: Kuumottaa kyllä näin uusimpana työntekijänä. :pepsodent: Luultavasti ne vaihtoehdot on että lisää töitä ihan hiivatisti tai sitten pihalle. Mua ei haittaisi lisätyöt, koska tää duuni tällaisenään on välillä ihan pirun tylsää. :gaah: Mua ehkä vähän jännittää, että miten se lisätyön jakaminen hoidetaan: Luultavasti ne tungetaan vaan tekijöille ja ajetaan ihmiset ihan piippuun.

Harmittaa vähän, että muutokset alkoi ja lujaa, juuri ennen kuin tulin taloon. Niistä ei ilmeisesti mua palkattaessa vielä tiedetty.

En jaksaisi hakea uutta työtä, mutta eilen illalla/yöllä päätin että nyt on ihan pakko. Loppuviikosta kai saadaan tietää neuvotteluiden tuloksia.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 25 Elo 2018 19:32

Tsemppiä Suville hankalaan tilanteeseen! :paijaus:

Mulla on 2 viikkoa tätä työtä takana. Vaikuttaa ihan hyvältä paikalta ja ainakin paremmalta kuin se yksi aikaisempi kauhupaikka. Sain tietää, etten olekaan kenenkään sijainen, vaan määräaikaisuudelle on muu peruste. Niinpä nyt olen tilanteessa, jossa se kauan himoitsemani oman alan vakipaikka on erittäin lähellä. Nyt pitää vaan tietysti tehdä työ hyvin. Harmi, kun tämä fyysinen sairastuminen tuo sellaisia synkkiä pilviä jaksamisen suhteen. Toistaiseksi kyllä olen kivun kanssa pystynyt tuolla olemaan ja viihtymään. :D
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 27 Elo 2018 21:31

Olin tänään ensimmäistä kertaa tulevan työyksikön palaverissa.
PKT:stä tulee taas mun lähiesimies :jaaha:
Siellä olisi ollut yhteensä kolme ihmistä, mutta nööööy, näin kävi.
"PKT oli ite ehdottanut että kun tuntee sut jo entuudestaan, niin voisit mennä sen tiimiin."
"Joo, meillähän toimii niin hyvin se yhteistyö niin ois kiva jos oisit mun tiimissä. Oon ajatellut su...ntyötehtäviä tässä ja sun sosiaalisuus ja positiivisuus sopii parhaiten X-kohtaan".
:epäilevä: Jaaniimikäettä?
Sitten mä mietin että kuvittelinko mä taas asioita, vai mitä heevettiä, koska suurimman osan yritin pidätellä naurua ja hymyilin ja huomasin että PKT:llä oli vaikeuksia katsoa mun suuntaan ja lisäksi yritti olla nauramatta.
En mä tiedä että mitä mä ajattelen just nyt.
No, asiakaspalvelua puhelimessa ja jotain ajanantojuttuja on kai tulossa. :huoh: Haluaisin pitää perheiden kohtaamiset, mutta ei kai kaikkea voi saada.
Sielä oli jengiä ihan paniikeissa ja muutosvastarinnassa ja ite olin vaan ihan chill. Olihan se sinänsä ymmärrettävää, mutta kun esimiehet sanoo kolmatta kertaa että työn sisältö ei muutu, vaan se organisoidaan uudelleen ja muutama työväline muuttuu, niin ihan mieletöntä kitinää. :keijo:

Mut tulee kyllä jännä syksy. Ehkä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 28 Elo 2018 18:19

Sain kehuja töissä! :D

Merkitään nyt kaikkiin mahdollisiin paikkoihin ylös. :aukku:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 29 Elo 2018 00:23

Kiitos tsempeistä päivis! :D

Mun pää meinasi räjähtää tänään kun lähdin töistä. En saanut kenkää, mutta ihan älyttömiä irtisanomisia tuli. :töktök:

Alkaa hieman ketuttaa ton yrityksen meininki. Jos saisi vaikka pari työhakemusta per päivä tehtyä, niin ehkä joku tärppää. :P

Toisaalta oon vähän taas miettinyt, onko tää edes oikea ala mulle.
En nyt sitten tiedä, mitä sitä oikein tekisi. Olisiko liian suuri vaatimus, että työ olisi kivaa ja siitä saisi ihan ok palkkaakin? :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 02 Syys 2018 23:05

Näin eilen sattumalta entisen duunikaverin. Mua on vähän välillä ns. vanha suola janottanut ja olen leikkinyt ajatuksella, että mitä jos meniskin takaisin vanhaan duuniin, kun siellä moni asia toimi ja mulla on joskus todella ikävä vanhoja työkavereita. No, eilen hän kertoi kuulumiset vanhasta duunista, ja en todellakaan menisi sinne takaisin vaikka pyytäisivätkin. En avaa nyt yksityiskohta mutta VMP!! :friikkipeukku: Siinä mielessä kivi putosi sydämeltä ainakin tuon miettimäni asian suhteen ja on helpompi ns. katsoa eteenpäin.

Huomenna työhaastattelu. :D Jännittää. :kauhu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa