Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 13 Helmi 2009 11:18

Kuolo kirjoitti:Jännä juttu. Välillä on oikeen kunnolla kismittäny nykyset hommat ja nyt on ollu ihan järettömän hiljasta sillä rintamalla. Ois mahdollisuus kohta tehdä vähintäänkin sivuhommia omiin nimiin, mutta tänään kun kuulin uutisia, että yks firma vois alkaa teettämään miulla satunnaisia koneistuksia, niin sit tulikin semmonen olo, etten halua moista päänsärkyä, vaan palkoillisena on parempi olla. Tsiisus sanokaa nyt joku mitä hittoa tässä pitäs tehä? :friikki:

Jaa-a, riippuu niin siitä, kuinka paljon niitä töitä on. Ihan kokonaan omilleen tuskin kannattaa heittäytyä, ellei ole ihan varmaa että töitä riittää. Dnd:n ehdotus koeajasta olisi varmasti fiksuin vaihtoehto.

Ja päänsärkymielessä palkollisena todellakin on parempi olla. Kyllä sitä omiin nimiin tehdessä välillä meinaa hermot mennä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja sybe » Pe 13 Helmi 2009 12:28

Työsuhteesta saa ongelmien ilmaantuessa ansiosid. päivärahaa. Mikäli laittaa oman firman sivubusineksena (vaikkapa toiminimen) ja kuitenkin pitää työsuhdetta, jos iskee lama siihen työsuhteeseen, niin se että on yrittäjä se torpedoi ansiosid päivärahan? Näin se tais olla 90 luvulla kun jouduin miettimään otanko vastaan työkeikkoja asiakkailta.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe
 
Viestit: 403
Liittynyt: Ti 13 Touko 2008 00:02

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 13 Helmi 2009 13:55

Niin ajatushan oli, että seen sivuhommina hiljentyneessä työtilanteessa ja kattoo sit.

Nyt kuitenkin mitä enemmin asiaa ajatelee, sitä enemmin ahistaa. Ehkä sitä vois moista tehdä jos ois terve. Kattoo nyt.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 17 Helmi 2009 20:47

shaana kirjoitti:
Huhuja ainakin syntyy heti, kun on pari päivää poissa töistä - olin vähän saigonilla.
Nyt ollaan taas huhujen mukaan meikästä tekemässä jotain esimiestason tyyppiä. Näistä olisi kyllä kiva kuulla itse ensin, mutta tää on varmaan taas niitä juttuja, ettei sitten ihan heti toteutunutkaan - uutta työnantajaa en tosin yhdistä ainakaan vielä tyhjiin puheisiin. Sanon vaan, että sen kun taas näkis ja kuulis kolinaa, uskon kun nään tilinauhassa numeroiden kasvua. :aukku:


Maanantaina sitten alkaa uusi pesti! Palkankorotus oli odotettua suurempi, en valita - uusia haasteita, jee! :D Haluan olla uuden työnantajan luottamuksen arvoinen ja teen vähintään parhaani ja ylikin. Olen hieman äimänä, mutta kai se tästä, uuuuu! :superhymy:

:sekopää:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 17 Helmi 2009 20:50

Onnittelut! :D

Tänään hieman helpotti, kun sain rästitöitä ja sähköpostia purettua. Ehkä huomenna pääsen normaaliin työtahtiin kiinni.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 18 Helmi 2009 08:55

Onnittelut, shaana! :D

*****
Omalla työpaikalla kaikki näennäisesti hyvin, mutta huomaan epäileväni jokaista
pomojen keskinäistä supatusta sydän syrjällään: joko ne nyt laittaa tämän puljun
kiinni, tuleeko nyt huonoja uutisia?

Onneksi meillä on tulossa kehyt muutaman viikon sisään, saa sitten ihan rauhassa
kysyä tarkemmin omalta pomolta että missä mennään ja pitääkö olla huolissaan
oman työnsä puolesta.

Inhottavaa epävarmuutta :huoh:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ke 18 Helmi 2009 14:08

Shaanalle suuret onnittelut! Vihdoin :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 18 Helmi 2009 15:02

Onnittelut multakin shaanalle! :superhymy:
--------

Mulla on tällä hetkellä aika vähän juttuja yliopistolla, mutta sitäkin ahkerammin pitää tentteihin lukea. Vajaan kuukauden päästä porukka hajaantuu eri puolille Suomea harjoitteluun. Onneksi melko monet kaverini jäävät Helsinkiin. Mutta sitten on näitä, joita lähtevät muualle. Kuten tää poika, jota olen tavallaan tapaillut viime aikoina. Surettaa jo nyt, kun ajattelenkin asiaa. :( :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 18 Helmi 2009 16:05

Onnea shaanalle esimiehuudesta (eikö ole hieno sana?). :D

Ja Kuololle tsemppiä päätöksiin.

---

Mun työhommat edistyvät vähän niin ja näin, milloin mitenkin (tällä viikolla kyllä hyvin), ja olen ollut vähän turhautunut siitä, että ei ehdi keskittyä saati tietää missä sitä nyt ihan oikeasti on. Siksipä en oikein ole vielä sisäistänyt, miten hienoa on, että kesä on kuin onkin mahdollista käyttää oman alan hommiin. Tajusin vasta äsken, että on tosiaan ensimmäinen kerta, kun näin on virallisesti. Aiemminkin olen toki näitä hommia kesäisin tehnyt, eli pikemminkin yrittänyt tehdä väsyneenä ja turhautuneena iltaisin ja viikonloppuisin.

En ole oikein osannut puhuakaan asiasta, jos se vaikka meneekin pois. :keijo: Eikä toisaalta ole tehnyt mielikään sen jälkeen kun eräät jo esittivät asiasta varauksellisen mielipiteensä. Tiedän kyllä itsekin varsin hyvin, että kesän jälkeinen aika on sitten yhä edelleen hämärän peitossa. Mutta itse myös sen epävarmuuden kanssa elän, ei siihen pitäisi olla kellään muulla puuttumista. Osaan kyllä halutessani turvallisuushakuisesti roikkua vanhoissa kuvioissa, mutta nyt se ei vaan käy.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 18 Helmi 2009 17:12

Onks esimiehuus vähän niinku teini-ikä? :keijo:

Toiminemen rekisteröinti on helppoa kyl, mut vaikeempaa sitten on keksiä tuntihinta. No ehkä se siitä muodostuu kun vähän laskeskelee :tilt:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 18 Helmi 2009 19:07

Luulis että on helppo hakea omaa työpaikkaansa mut ei se ole. Se on vaikeampaa kuin uuteen hakeminen!
Mitä vittuuuu... (anteeks nyt tulee kirosanoja) ??!! Ihan älytön tilanne, kun oma esimies on siinä et kerro nyt jotain itestäsi. :friikki:
Mun pasmat sekos täysin siitä. Ei saatana. Olen hyvin hyvin pettynyt omaan panokseeni tossa haastattelussa. Jos mä nyt saan fudut, ni
aivan ansaitusti, mikäli kattovat yhtään ton haastattelun pohjalta. Toinen haastattelija oli tyyppi, joka haastatteli alunperin mut nykyiseen
tehtävääni ja on nyt siis tuolla uudessa organisaatiossa töissä... lievää de ja vuta... (en jaksa selvittää, miten ne viivat noiden kirjainten
päälle kuuluu..) Mutta siis pahempaa. Tilanne oli niin syvältä vitusta poikittain.. Ei helvetti. Ja en kyllä voinu muuta kuin olla samaa mieltä
heidän kanssaan palautteesta jota sain. ÄÄÄÄHhhhh.... :( Ei me hyvin. :(

Kaikenlisäks hajosin täysin, kun pääsin omalle paikalle istumaan. Se siitä paineensietokyvystä, jota oon omalla kohdallani pitäny suhteellisen
hyvänä aina. Et jos pitää saada hermoromahdus, niin oliko se pakko tulla just nyt?!!?? Mitä vittuuu...

On mulla onneks nyt reilu viikko + mahdollinen irtisanomisaika ettiä uus duuni. Mitään helmiä mestojahan markkinoilla ei ole tarjolla, joten
nähdään siellä siwan kassalla sit, saatana.... Noh... Sain ainakin haettua samalla yhtä kiinnostavampaa paikkaa, mutta ei mua kyllä sinne oteta.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 18 Helmi 2009 21:10

Kuolo kirjoitti:Toiminemen rekisteröinti on helppoa kyl, mut vaikeempaa sitten on keksiä tuntihinta. No ehkä se siitä muodostuu kun vähän laskeskelee :tilt:

Jos sää meinaat hiljentyneellä työtilanteella sitä, että palkkatyötä ei ole tekemiseksi asti, niin irtisano ittesi ja hae starttirahaa. Ilmaista rahaa ja vaatimuksena vaan muutamalla kurssilla istuminen. Pitäisi saada nyt aika helposti ja pitkäksikin aikaa.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Dnd » To 19 Helmi 2009 00:36

Galileo kirjoitti:Jos sää meinaat hiljentyneellä työtilanteella sitä, että palkkatyötä ei ole tekemiseksi asti, niin irtisano ittesi ja hae starttirahaa. Ilmaista rahaa ja vaatimuksena vaan muutamalla kurssilla istuminen. Pitäisi saada nyt aika helposti ja pitkäksikin aikaa.


Seuraava menee muistin varaisesti. Kannattaa tarkistaa.
Starttiraha on kyllä aivan laidasta laitaan oleva ilmiö. Täälläpäin esim jos meinasit eräänä vuonna autokorjaamon laittaa pystyyn, olisit joutunut sijoittamaan valtavan määrän rahaa, jotta olisit saanut hyvin pienen kertasuoritteisen starttirahan, jolla ei käytännössä tehnyt yhtään mitään. (Se siis olisi oikeasti ollut suunnilleen vain jokin työttämyyskorvauksen kokoinen summa.) Rakennustoimet olisi pitänyt tehdä heti valtavalla lainalla ja kaikki tarvikkeet kalliilla uutena ostaen ja muuta typeräää. Tämä siis meilläpäin, en tiedä miten siellä. Tuntui, että kurssin vetäjä lannisti porukkaa tahallaan, etteivät he missään tapauksessa rupeaisi yrittäjiksi. Kurssin käynyt henkilö tuumi, että pitäköön starttirahansa. Rakenteli hiljaksiin vuoden aikana autopajan, hommasi autonostimen käytettynä osittain vaihtokaupan kautta ja kattopellit purki eräästä toisesta rakennuksesta. Kustannukset rakentamisessa vain murto-osa yritysmiehen laskelmista ja ilman lainaa. Kannattaa siis ensin selvittää paljonko kyseiselle alalle saa starttirahaa ja mitä pitää itse sijoittaa kyseisen rahan saadakseen.
Starttirahaa ei muistaakseni saa, jos toiminnan on jo aloittanut.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Galileo » To 19 Helmi 2009 09:25

Toi kuulostaa hiukan oudolta. Oletko varma, ettet sekoita starttirahaa nyt johonkin toiseen tukimuotoon? http://www.mol.fi/mol/fi/04_yrittaminen ... /index.jsp
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 19 Helmi 2009 15:17

sybe kirjoitti:Työsuhteesta saa ongelmien ilmaantuessa ansiosid. päivärahaa. Mikäli laittaa oman firman sivubusineksena (vaikkapa toiminimen) ja kuitenkin pitää työsuhdetta, jos iskee lama siihen työsuhteeseen, niin se että on yrittäjä se torpedoi ansiosid päivärahan? Näin se tais olla 90 luvulla kun jouduin miettimään otanko vastaan työkeikkoja asiakkailta.
Itse asiassa nykyään, jos yritystoiminta on sivutoimista, eli käy samalla palkkatyössä tai opiskelee, on oikeutettu päivärahaan, mikäli työpaikka alta lähtee. Tosin siinä kyllä ilmeisesti otetaan huomioon myös se, mitä se firma tuottaa ja onko firmalla mahdollisuus työllistää henkilö vakituisesti. Mutta noin pääsääntöisesti sitä päivärahaa kyllä saa.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 20 Helmi 2009 11:04

Kiitosta vallan kauheesti onnitteluista! :hymyhali:

Kauhulla kattelen tota ens viikkoa, hiihtolomien jälkeen näyttäs hommaa taas olevan ja meikä puikoissa. :aukku:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mooch » Ma 23 Helmi 2009 09:36

Onena shaanalle! :D :D

Mie tuun vaan kertoon, että mulla on viimeinen töipäivä tämän firman palveluksessa 31.05.2009.

Mulle tuli mitta täyteen. Johan sitä on kohta kuusi vuotta tullu otettuakin paskaa niskaan niin,
että kunnon kyttyrä on tainnut kasvaa näille hartioille. Ei, mulla ei oo uutta töipaikkaa, en oo
ees vielä katellut. Saa nähä, jatkanko edes tällä alalla. Oon niin väsynyt, että tekis mieli vaan
olla ja nauttia kesästä. Siis sittenkö suljen oven viimeisen kerran.

Huh. Raskasta on ollut, mutta mieli on kevyt tämän ison päätöksen jälkeen. Jep!
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 23 Helmi 2009 11:41

Onnea Moochille! :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 24 Helmi 2009 03:28

Galileo kirjoitti:Toi kuulostaa hiukan oudolta. Oletko varma, ettet sekoita starttirahaa nyt johonkin toiseen tukimuotoon? http://www.mol.fi/mol/fi/04_yrittaminen ... /index.jsp


Nimenomaan starttirahasta puhuivat.
Outoahan se oli ollut kyseisten kurssilaisten mielestäkin. En tiedä oliko syy kurssin pitäjässä. Ei se ainakaan millään tavalla ollut kannustanut yrittäksi alkamista, vaan yrittänyt laittaa vastaan enemmänkin. (Mistäpä tyypin pään sisäisiä asioita tietäisi, mutta jospa se ajetteli, että koska yrittäminen on vaikeaa, niin ei saa antaa liian helppoa kuvaa yrittäjäksi aikoville ja jotka eivät ole tarpeeksi sinnikkäitä saavat lopettaa jo alussa.) Sen käsityksen tosiaankin siitä sain, että alakohtainen on starttirahan määrä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 24 Helmi 2009 09:11

Pääsen täksi ja ensi viikoksi tekemään hommia uusiin ympyröihin, uusien tyyppien kanssa. Kivaa. :D
Vaikka samaa pashaa se on, eri paketissa vain. Jotain vaihtelua kuitenkin... Ja ens viikolla varmaan
saadaan tietää sekin, kuka joutuu lähtemään ja kuka ei. Vähän jäskättää kyl nyt, kun meni se
haastattelu niin penkin alle, mut ehkä ne ajattelee kuitenkin vähän muitakin asioita...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 24 Helmi 2009 12:17

Vuodatin eilen pomolle mua muutaman kuukauden rassanneet asiat ja nyt on vähän höntti olo. Toivottavasti ei tullut tehtyä mokaa... "Oikeasti" mielipiteiden julkituomisesta ei saisi sakottaa, mutta eihän näistä pomoista aina tiedä.
Voi kun saisi jostain sen vakipaikan! :huoh:
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 24 Helmi 2009 12:44

Puhelinkeskustelu tänään yhdeksän maissa:
Minä: Lumikin firma, Lumikki puhelimessa päivää.
Soittaja: No se on sejase täältä puhelinluettelofirmasta, päivää.
M: *huoh* No päivää.
S: Tässä tarkistelen teidän luettelotietoja tälle vuodelle tänne meidän hienoon palveluun... (Kysyvät aina ensin tiedot ja mainostavat laajalti palveluaan, kyselevät ehkä vielä että mitä töitä sä nyt teitkään ja sitten vasta kertovat hinnan. Kokemuksesta olen oppinut kysymään sitä heti, niin säästyy kaikkien aikaa.)
M: Mistäs palvelusta nyt olikaan kyse?
S: No tästä meidän palvelusta X, joka on semmonenjasemmonen.
M: Ja mikäs se hinta oli?
S: No meillähän on tässä siis semmoistajasemmoista hienoa ja sitten tämä on parempi kuin kilpailijoiden, koska...
M: Niin mutta että mikä se hinta oli?
S: No kaiken tämän hienon saat hintaan X eur (= melkein 800 euroa, mikä on IMHO aika suolainen hinta siitä, että tiedot ovat jossain luettelossa).
M: Jaaha. No tällä kertaa kiitos tarjouksesta mutta ei kiitos.
S: Mutta kun meillä on tässä tämmöistä ja tämmöistä hienoa ja tämä on sejase palvelu, jonka kaikki tuntevat ja joka on paras... (On se muuten kumma, että joka palvelu on aina se paras ja kattavin. :epäilevä: )
M: Oikein kiva, mutta ei kiitos tällä kertaa.
S: Tajusitko nyt ihan varmasti mistä oltiin puhumassa?
M: Joo, kyllä tajusin, mutta ei kiitos.
S: Mutta kun tämä meidän palvelu...
M: Tällä kertaa ei kiitos ja kuulemiin. *tuuttuut*

Mikä /#&¤/"(¤/ siinä on, että puhelinmyyjät eivät voi tajuta, että ei tarkoittaa ei? Mä olen pohjimmiltani hirveän kohtelias ihminen ja ensimmäisen muutaman vuoden kuuntelin kiltisti joka myyjän myyntipuheet, mutta nyt melkein kymmenen vuoden jälkeen en enää jaksa. Jos kuullunymmärtäminen on niin huonosti hallussa, että ei sanaa ei ymmärrä, saa luurin korvaan. Ja vinkki: potentiaalisen asiakkaan kohteleminen alentuvasti ("ymmärsitköhän nyt ihan varmasti mitä mä sanoin") ei välttämättä ole hyvä myyntikikka. :viha:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 24 Helmi 2009 16:06

Lumikki75 kirjoitti: (On se muuten kumma, että joka palvelu on aina se paras ja kattavin. :epäilevä: )

Tulipahan vaan mieleen, että:

Kuva
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja damn » Ke 25 Helmi 2009 18:48

Kävelin tänään entisen työpaikan ohi. Ajattelin ensin että kierrän koko paikan kaukaa, mutta näin siinä pihalla tuttuja tyyppejä ja ajattelin, että käyn moikkaamassa. Hassua miten paljon hyvät työkaverit vaikuttaa työntekoon, ilman muutamaa tyyppiä en todellakaan olisi tehnyt sitä työtä niin kauan. Tuli hyvä fiilis jutellessa niiden kanssa :D .
Olen tässä yrittänyt hakea kesätöitä, mutta vähän huonolta näyttää ainakin tällä hetkellä. Vannoin ja vakuutin itselleni, että entiseen työpaikkaani en mene vaikka sinne aika 99% todennäköisyydellä pääsisinkin. Ajattelin että mieluummin olen vaikka työtön. Tänään kuitenkin aloin harkita asiaa uudestaan. Ehkä minä pystyisin tekemään sitä hommaa pari kuukautta? Pitää vielä katsella ja kuulostella miltä työtilanne keväämmällä näyttää, se entinen työpaikka on sitten ihan viimeinen vaihtoehto.

Perjantaina alkaa onneksi loma. Alkaa pää hajoilla pikkuhiljaa kouluhommiin. Tänään oli vapaapäivä, mutta piti käydä tekemässä parit kouluhommat koneella. Keskittymiskykyni alkaa tässä vaiheessa jaksoa rakoilla sen verran, että kaikki mitä teen on ihan hutaisten tehty. Asiaa ei auta se, että olen koko viikon ollut ihan mielettömän väsynyt ja huonovointinen erään lääkkeen takia. Tekisi mieli vaan käpertyä peiton alle ja unohtaa koko ympäröivä maailma. Voisinpa aloittaa loman jo nyt.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Sippura » To 26 Helmi 2009 09:44

Perkele, sisulla mennään vaikka väkisin. Sain vihdoinkin tehtyä yhden pitkään
pöydällä lojuneen homman alta pois ja nyt on olo kevyt. Ärsyttävää miten roik-
kuviin työjuttuihin saa kehitettyä aivan mielettömät henkiset blokit niin että
lopulta niitä juttuja herää ajattelemaan keskellä yötä kesken unien ja helpom-
paa olisi vain tehdä ne hommat alta pois mahdollisimman pikaisesti.

Mutta nyt on paskanakki hoidettu! :muahaha:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron