Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » To 07 Loka 2010 14:28

Kesäloma loppu. :huoh:
Huomenna on ensimmäinen työvuoro näin loman jälkeen, eikä houkuta ollenkaan.

Kouluhommat ovat joiltain osin mielenkiintoisia, kun viidestä kurssista kolme on oikeesti ihan kivoja, kunhan nyt vaan jaksais panostaakin niihin. Jotenkin tuntuu aina niin kaukaiselta se, että OIKAESTI pitäis naputtaa tietokoneella jotain esseetä tai lukea tenttiin. Mieluummin vaan matkustan mukana ja seuraan sivusta ja vahingossa saan opintopisteitäkin matkalla. Kumma kun se ei oo mahollista. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 12 Loka 2010 15:57

Kyrsii. :epäilevä:

Työkkärissä halusivat jonkinmoisen todistuksen nyt käymästäni kurssista, että sitä käydessäni pystyn kuitenkin ottamaan vastaan töitä eikä koulutus ole kokopäiväistä. Olin että :hämillään: sillä tämä kurssi on vain viikonloppusin ja iltaisin eikä edes joka viikonloppu, eli sen ei pitäisi olla millekkään este. Enkä ole edes mitäänlaista rahallista tukea itselleni kinunut, kun olen tiennyt jo valmiiksi ettei sitä saa. Nyt parina edellisenä kertana ovat asiasta maininneet, että jotain lappusta tarvitsisi. Kehotin katsomaan taas netistä, että siellä näkyy selvästi kurssien ajat ja opintopisteet ja mitkä lie, mutta eivät näytä ymmärtävän moista, vaan mun pitäisi itse jokin todistus saada kurssiohjaajalta ja lähettää työkkäriin. Ilmeisesti tässä on jotain byrokraattisia juttuja, että multa saatetaan joskus karhuta päivärahoja takaisin jos ilmenee, että olen tosiaan jotain opiskellut kenellekkään mitään kertomatta. Tai jotain. :sori:

No jotenkin tämän asian ymmärrän ja pistinkin kurssittajalle viestiä, että jos jonkinlaisen lappusen saisin työkkäriin vietäväksi ja sieltä tulikin pian vastausta takaisin. Samalla tavalla kuin olin itse yrittänyt selittää työkkärissä, näkyy kaikki tiedot tosiaankin netissä muutaman napin painalluksen päässä. Kurssiohjaaja oli tavattoman ihmeissään, että miksi olin edes asiasta työkkäriin maininnut, sillä ihminen saa tehdä vapaa-ajallaan mitä huvittaa ja kurssi on nimenomaan vapaa-ajalla suoritettava. Voin kyllä tilata todistuksen, mutta se maksaakin sitten 20e. :tipahdus:

No tottakai mä työkkärissä mainitsen asiasta, kun tässä yritän itseäni työllistää ja että siellä ollaan asiasta tietoisia! Ja tottakai mä yritin työkkärissä selittää, ettei se vaikuta työssäkäymiseen!

Siis voi seetana!! Miksi mulla menee aina, AINA!, kaikki paperi-asiat aivan perselleen! Ja vielä niin, että itse olen vain tässä välissä toimittamassa multa pyydettyjä asoita ja lopulta käy sitten niin, että mä olen se aivan tyhmä ja syyllinen ja huono ihminen, kun en mitään taas ymmärrä. Taas palloilen tässä välissä ja yritän ymmärtää ja olla ystävällinen kaikille.

Hmp. Täytän itse tuon työkkärin paperin ja kirjoitan siihen, että kattokaa v*ttu googlesta. :epäilevä: Mie en ala kahtakymppiä maksamaan paperilappusesta. *tanan rahastajat.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 12 Loka 2010 17:11

:paijaus:

Jos se lohduttaa, et ole yksin. Vihaan työvoimatoimistoa!.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 12 Loka 2010 18:39

Omatkin kokemukset työvoimatoimistosta on sitä luokkaa, että en enää ikinä koskaan ota sinne yhteyttä jos on minkäänlainen mahdollisuus saada sen verran leipää, että hengissä pysyy. Tossa ois ollu viime vuoden alulla semmonen pätkä, että ois voinu saada ainakin soviteltua päivärahaa kolmelta kuukaudelta, mutta se ei miun mielestä ollu sen stressin arvoista.

Tekis kyl mieli räjäyttää koko noimisto hevon kuuseen.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 12 Loka 2010 21:45

Enpä ole yksin en. Miksi niiden pitääkin olla niin vaikeita? :( Päiväraha on ihan mukava houkutin jotta tuolla tulee käytyä ilmoittamassa itsestään, muuten kiertäisin kaukaa.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 15 Loka 2010 16:27

Tänään kesken päivän pomo tuli luokseni, katsoi tiukasti silmiin ja sanoi: "Päivis, Päivis, Päivis, tulepa täällä käymään." Ajattelin, että nyt olen vamaan tehnyt kamalan virheen, mutta selvisikin, että olimme saaneet uuden teknisen laitteen, joka haluttiin sijoittaa minun työtilaani, kun minä sitä eniten varmaan käyttäisin.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 20 Loka 2010 12:39

Taas haastattelu edessä. Onneksi työ alkaa vasta joulukuussa, jos alkaa. En tykkää yhtään niistä "ensi viikolla" alkavista töistä. Häiritsee itseä niin pirusti, että melkein tunnitkin otetaan käyttöön siinä, että alkaako työ vai eikö ala. Aamulla haastatteluun ja iltapäiväksi töihin :superhymy: Not. :epäilevä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 20 Loka 2010 13:06

Itsellä hiukan sama tilanne kuin Pascal Lemoixilla.
Lyhyesti: virma perustamassa uutta servicedeskiä toisaalle ja se aloittaa joulukuussa.
Pitäisi siis päättää aika pian jätänkö kaiken tutun ja turvallisen & muutan muualle, ja aloitan kaiken alusta, yritän löytää kämpän ja saada nykyiseni vuokralle jne. :friikkipomppu:

Mainitsinko muuten jo että olen jo varannut matkan Lontooseen joulukuuksi? :gaah:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 20 Loka 2010 21:57

Ryhmätyöt :epäilevä: Tehtiin ryhmätyönä raportti ja puhe-esitys, jonka aiheena oli ryhmätyöt :friikki: Kauheeta tuubaa!

Eka periodi ohi?! :inkkari: Nyt eletään intensiiviviikkoa ja opiskellaan samaa kurssia koko viikko - ei siis syyslomaa.. :superhymy:
Työharjoittelu siintää jo mielessä, keväällä ja kesällä pitäisi moiset suorittaa. Haluan ja hankkiudun ainakin kevääksi Lappiin.. :juoni:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 21 Loka 2010 12:14

En tiedä, saatana, taas. :huoh: Haastattelut :epäilevä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 21 Loka 2010 17:02

shaana kirjoitti:Tehtiin ryhmätyönä raportti ja puhe-esitys, jonka aiheena oli ryhmätyöt :friikki:

:friikki:
Kuulostaa hieman... tarpeettomalta työltä.

- - -

Kävin pankissa keskustelemassa pankkiasioista. Yrittäjyydessä on paljon vähemmän hyviä puolia, mutta pankkipalvelut eivät ole yksi niistä: palvelu on aina erinomaista. Ihan aktiivisesti kysellään, että onko kaikki kunnossa, ja heti kun on jotain, mitä tarvitsisi, pääsee oman henkilökohtaisen pankkineuvojan puheille yleensä vielä samana päivänä. Tästä annan Nordealle ison plussan. :peukku:

Firma on sitten muuttumassa oy:ksi, kun on sen verran tuota liikevaihtoa, että ei kannata maksaa toiminimen veroja. Ainoa ongelma on, että kenet pyydän pakolliseksi hallituksen varajäseneksi. Tietääkö kukaan, vaikuttaako osakeyhtiön hallituksen varajäsenyys jotenkin vaikka ihmisen työttömyysturvaan, jos sattuu työttömäksi jäämään - siis katsotaanko sellainen ihminen yrityksen toiminnassa mukana olevaksi (vaikka ei se oikeasti kyllä ole)?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 21 Loka 2010 18:11

Meilläkin on joku ihmeen ryhmätyöbuumi. Onneksi nyt on meneillään yksi äärettömän mielenkiintoinen ryhmätyö. :sydän: Saa tosin nähdä, missä vaiheessa hajoan siihen, kun kyseessä on melkoisen laaja ryhmätyö.

Toinen meneillään oleva ryhmis taas kiinnostaa niin kuin kilo sitä itseään. Odotin kyseistä kurssia mielenkiinnolla, mutta odotukset ovat osoittautuneet turhiksi. Oon varmaan kerran (tai 2 kertaa) lähtenyt kesken luennolta. Tänään tuli kyseisen kurssin luennolla mitta täyteen. Ei se ihminen osaa luennoida saati sitten opettaa. :kieli: Ja tottakai kyseinen kurssi on melkoisen laaja ja pakollinen. En tykkää. :nirppa:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 21 Loka 2010 19:55

Pitkästä aikaa tullu tehtyä vähän reilumpi työviikko. 55 tuntia tullu kasaan neljässä päivässä.

Aattelin jo, että ois liikaa tottunu lyhviin päiviin, mut on se ennenkin väsyttäny tällästen jälkeen. Nyt on vaan vähän piipussa kun eilen tuli 19 tuntia ja vaikka tänään piti olla lyhyt päivä, niin venyhän se taas 12 tuntiin. No lompakko kiittää :tilt:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Purple » To 21 Loka 2010 22:06

Lumikki75 kirjoitti:Firma on sitten muuttumassa oy:ksi, kun on sen verran tuota liikevaihtoa, että ei kannata maksaa toiminimen veroja. Ainoa ongelma on, että kenet pyydän pakolliseksi hallituksen varajäseneksi. Tietääkö kukaan, vaikuttaako osakeyhtiön hallituksen varajäsenyys jotenkin vaikka ihmisen työttömyysturvaan, jos sattuu työttömäksi jäämään - siis katsotaanko sellainen ihminen yrityksen toiminnassa mukana olevaksi (vaikka ei se oikeasti kyllä ole)?

Käsittääkseni pelkkä hallituksen jäsenyys ei pitäisi vaikuttaa työttömyysturvaan. Työttömyysturvan kanssa tulee ongelmia, jos on työskennellyt yrityksessä, jossa on osakkaana. Tällöin työttömyyden sattuessa voidaan katsoa yrittäjäksi, eikä normaalit säännöt enää pädekään. Sama koskee yrityksen työntekijää, jonka perheenjäsen omistaa vähintään puolet yrityksestä. Mutta jos siis ko. henkilö ei omista osaa yrityksestä eikä työskentele siinä, hallituksen jäsenyydellä ei tietääkseni ole väliä. Tämä on kuitenkin pelkkää mutua, joten kannattaa kysyä vaikka yrittäjäjärjestöstä tai työkkäristä/Kelalta.
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 23 Loka 2010 11:56

Taas sain yhden haastattelukutsun. :D Niissähän on kiva käydä. Kuka sitä töihin edes haluaakaan, kun haastatteluissa on niin kivaa. (Positiivisen mielialan psyykkausta. )
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » La 23 Loka 2010 14:25

Jee haastatteluita!
Pääset haastattelemaan ja hakemaan itselle sopivaa työnantajaa. Ja jos haluat niin voidaan täällä fordella valkata sulle yhdessä hyvä haastatteluruno. Edellinen oli hyvä ja oivaltava runo, mutta koska kuulija/lukija kuitenkin helposti olettaa runon kertovan sinun elämästä kannattaa valkata semmonen jonka minästä tulee empaattinen ja sisäisesti vahva vaikutelma. Tai jos työssä on jotkut muut ominaisuudet olennaisia, niin sitten niiden valitsee niiden perusteella.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 24 Loka 2010 01:39

marenkienkeli kirjoitti:Meilläkin on joku ihmeen ryhmätyöbuumi. Onneksi nyt on meneillään yksi äärettömän mielenkiintoinen ryhmätyö. :sydän: Saa tosin nähdä, missä vaiheessa hajoan siihen, kun kyseessä on melkoisen laaja ryhmätyö.

Toinen meneillään oleva ryhmis taas kiinnostaa niin kuin kilo sitä itseään. Odotin kyseistä kurssia mielenkiinnolla, mutta odotukset ovat osoittautuneet turhiksi. Oon varmaan kerran (tai 2 kertaa) lähtenyt kesken luennolta. Tänään tuli kyseisen kurssin luennolla mitta täyteen. Ei se ihminen osaa luennoida saati sitten opettaa. :kieli: Ja tottakai kyseinen kurssi on melkoisen laaja ja pakollinen. En tykkää. :nirppa:

Ryhmätyöt...
Omalaatuiset opettajat...
:jaaha:

Molempia tulikin koettua sen reilun vuoden aikana mitä Haaga-Heliassa tuli kykittyä.
En ole mikään ryhmätöiden ylin ystävä, mutta siinähän toki menevät ihan mukavasti kunhan vaan porukka on hyvä ja työn aihe kiinnostava. Mut jos ei, niin ei hemmetti sitä takkuamisen määrä ja laatua. :ei:
Sen toisen vuoden alussa jätin koko homman sikseen, oli sen koko kevään kestävä isompi ohjelmointi/nettisivu-ryhmätyö, joka oli aika iso osa siinä kokonaisvaltaisessa leipääntymisessä ja sen asian valkenemisessa että olin ihan väärässä paikassa. Koko homma tuntui niin absurdilta. Ollaan olevinaan tekemässä nettikaupan sivuja ja siihen sitä kauppasovellusta, pohjalla tasan yksi html:n ja yksi javan alkeiskurssi. :friikkipeukku: Ja siihen päälle vielä sen pohjustavan suunnitelman tekoa ja "palavereja", joissa ei tuntunut olevan käytännössä mitään sisältöä... :friikki:

Noista "persoonallisista" opettajista tuli tavattua kaksi ääripäätä: toinen mikä ei vaan osannut luennoida, jankkasi samaa asiaa samoista powerpointeista kolmatta viikkoa, ja toinen, joka oli jotenkin niin muissa maailmoissa että se meni jo äärimmäisen viihdyttävän puolelle.
Ensinmainitusta riittänee kävivät laatimaan addressia ja keräämään nimiä listaan ko. opettajan opettamisen loppumisen puolesta. Tämä toinen sankari taas oli ihan legendaarinen tapaus. Ekalla sen pitämällä tunnilla ei sitä olisi muuten opettajaksi tunnistanut ellei olisi ollut ikäeroa sen ainakin parikymmentä vuotta, ja raahautunut luokan eteen ja mutissut jotain "No, mitäs teille?" suuntaista. Lököttävät farkut ja kulahtanut t-paita kruunasi opiskelija-lookin. Ei siinä mitään, se asia mitä höpötteli oli asiaa, mutta jotenkin semmoinen hajamielinen professori -vaikutelma siitä tuli. Väliin alkoi tulla jotain ihan eri tarinaa. Esim. kerran alkoi kertoilla miten oli ollut Tampereella pussikaljoittelemassa Raimo Helmisen kanssa vuonna 1986. :virne:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 24 Loka 2010 20:26

Työkkäri! :kiroilu:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 25 Loka 2010 01:11

Emeritus kirjoitti:Molempia tulikin koettua sen reilun vuoden aikana mitä Haaga-Heliassa tuli kykittyä.


Mulla on vastaavanlaiset kokemukset samasta koulusta, vaikkakin vain parin-kolmen kuukauden ajalta. Onneksi nykyinen oppilaitos on ihan eri maata!

Syysloma on ohi ja katseet on suunnattu kohti uutta jaksoa. Mukavata, vaikka vähän jänskättääkin, kasvaako työmäärä kovinkin radikaalisti tästä mielestäni melko kevyestä ensimmäisestä jaksosta. :hullu: Edessä on ainakin yksi hanke, jota odotan ihan hirveällä innolla. Olen varmaan kyllästyttänyt kaikki sukulaiset jaarittelemalla aiheesta, mutta kun! En malta odottaa. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 25 Loka 2010 01:16

Purple kirjoitti:Käsittääkseni pelkkä hallituksen jäsenyys ei pitäisi vaikuttaa työttömyysturvaan. Työttömyysturvan kanssa tulee ongelmia, jos on työskennellyt yrityksessä, jossa on osakkaana. Tällöin työttömyyden sattuessa voidaan katsoa yrittäjäksi, eikä normaalit säännöt enää pädekään. Sama koskee yrityksen työntekijää, jonka perheenjäsen omistaa vähintään puolet yrityksestä. Mutta jos siis ko. henkilö ei omista osaa yrityksestä eikä työskentele siinä, hallituksen jäsenyydellä ei tietääkseni ole väliä. Tämä on kuitenkin pelkkää mutua, joten kannattaa kysyä vaikka yrittäjäjärjestöstä tai työkkäristä/Kelalta.

Näin mäkin olen asian käsittänyt, mutta pitänee vielä varmistaa jostain virastosta. Yhden henkilön oy:ssähän hallituksen varajäsen ei ole mikään muu kuin velvollisuus = joku, joka sitten hoitaa yrityksen pakettiin, jos yrittäjä itse sattuu kuolemaan.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja damn » Ti 26 Loka 2010 17:44

Koulu alkoi taas ja ihan järkyttävällä jaksolla. Jos tästä selviän niin jo on kumma. Jossain viestiketjuissa olen napissut, että minulla ei mene järin hyvin henkisesti ja fyysisesti ja nyt se vaan korostuu koulussa. Kaksi päivää takana ja tekee mieli vaan nukkua ja itkeä kotona. Joka päivä olen kuullut palautetta joltain, että näytänpä mä pahalta ja oonko kipee. Siitä se mieliala vaan kohenee ja tunnen voivani vieläkin huonommin. Kyllä tässä parempaan päin olen menossa, kohta olen taas ok, mutta miten kestän tämän ajan ennen sitä? Mietin jo pitäisikö minun vaan ottaa omaa lomaa vähäksi aikaa. Nytkin loppupäivän suunnitelmat ovat kaikessa lyhykäisyydessään tässä: nukkuminen.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 26 Loka 2010 20:54

Voi damn. Kuulostaa niin tutulta. :paijaus:

Oletko käynyt terkkarissa puhumassa olostasi? Eihän tuommoista jaksa pitemmän päälle.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja damn » Ti 26 Loka 2010 21:15

Nugat kirjoitti:Oletko käynyt terkkarissa puhumassa olostasi? Eihän tuommoista jaksa pitemmän päälle.


Kiitos paijauksesta.
Joo, homma on kyllä hoidossa, mutta muutokset ja eräät asiat eivät vain tapahdu hetkessä. Ei tässä auta kuin nyt elää päivä kerrallaan, kaiken voitavani olen jo tehnyt asioiden parantamiseksi.
:huoh:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » To 28 Loka 2010 15:24

damn :paijaus:


Ai hitsi kun työ- ja muissa velvollisuusasioissa ei näköjään ole hyvä silloinkaan, kun periaatteessa on vaan positiivisia asioita. Mulla on ensi vuoden puolelta alkaen tiedossa hieno ulkomaankeikka, mutta samalla tämä tarkoittaa luultavasti sitä, että joudun luopumaan yhdestä toisesta aikaavievästä luottamustehtävästä, jota on hieman hankala hoitaa jos ei ole täällä. Olen yrittänyt miettiä olisiko asioiden yhdistäminen mahdollista, enkä mitenkään haluaisi luopua siitä, kun se on kuitenkin sellaista mitä olen pitkään halunnut päästä tekemään. Ja sitten vielä joudun ikään kuin pettämään muut asianosaiset kertomalla, että pitää luopua hommasta kesken kaiken. Mä en ole luovuttajatyyppiä, luopuminen ei sovi mulle. Hiukka ahdistaa, ärh. :norsu:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 03 Marras 2010 22:36

Ei sitten puhelin soinut. Ainakaan mun puhelin. Jonkun muun kaiketi soi. :(
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa