Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 02 Marras 2011 01:17

Kibaya kirjoitti:Työkokeilupalaveri :huoh:
Pudotettiin 75%sta takaisin 50%.
Tehtiin ruukailuja ja nyt viikossa on yksi vapaapäivä lisää.
Jotenkin hankala kestää ajatusta siitä, ettei pystykään.
Koska mä niin kovasti haluan pystyä. Ja onnistua.
Näyttää, että mä olen työkuntoinen. Tänne ja tähän.
Vittu.
:huoh:

Marraskuu ja virallinen talviuniaika alkoi. Minä meinasin kirjastossa uinahtaa kemian kirjan päälle. Yöllä tuli nukuttua hyvin ja unen vallatessa kello oli kaksi. Oli pakko tulla kotiin nukkumaan 45 min ennen kun lähti sijaitusjumppaamaan.

Olisi ihana, jos nyt saisi omien tarpeiden mukaan joustoa töissä ja opiskeluissa.
Kemian stressin jakaisin pienempiin paloihin. Pesän rakennusta ja peittoa korville. Yhden ihanan asian aion kuitenkin pistää alulle näin marraskuussa. Ensi viikolla kutsun ihmisiä minun kotiin ja pidetään body work vaihtikset. Toivottavasti siitä tulee viikottainen tapa.

Päivikselle kannustuksen sanana että jos omat kiinostuksen kohteet vaan mitenkään kohtaa mahdollisten työpaikkatoiveiden kanssa, niin pienellä kekseliäisyydellä melkein kaiken toiminnan voi kirjata cv:hen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 02 Marras 2011 19:45

Tämä päivä oli kyllä "Anal Intruderin tekijöiltä" :gaah:

Kuusi oppituntia, joista yhtä tiettyä ryhmää kaksoistunti. Se näytti jo kalenterissakin pahalta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Ma 07 Marras 2011 11:22

Meidän kaupan joukkue voitti viikonlopun myyjäkisojen finaalin, joten sitä ollaan nyt sitte Suomen paras CM! :superhymy:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 08 Marras 2011 11:34

Perehdytys loppui uuden pojan kanssa.
Sain siltä lahjaksi hintavaa kuoharia. Liikutuin.

:nolo:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 14 Marras 2011 14:10

Onnittelut Skraylle :)

Nyt ollaan melko sanankuvainnollisesti jännän partaalla: virma päättää huomenna jatkaako meidän kanssamme sopimusta vai ottaako jonkun toisen.

Tunteet ovat kahtalaiset: toisaalta olisi kiva että hävittäisiin, niin oppisivat nuo /%¤#":t että miten (&%#"!"=`:n hyvin ovat meiltä saaneet mm. sopimuksen ulkopuolista palvelua :raivo: Ei tartte sitten enää tulla itkemään meidän perään :raivo:

Toisaalta taas menisi tuttu sekä turvallinen it-ympäristö alta ja pitäisi alkaa opiskella nollilta jotain uutta deskiä varten :huoh:

Voi voi.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 15 Marras 2011 16:27

Kuvitelkaa tähän liuta rumia sanoja.
Tänään siis piti virman ilmoittaa VIIMEINKIN, melkein puolen vuoden pihtaamisen jälkeen, että käyttävätkö palveluitamme vai eivät.

Sen sijaan saatiinkin kuulla että "tieto menee samaan aikaan kaikille toimittajille jotka pääsevät jatkoon, loppuviikosta tai ensiviikolla".
Koska näköjään "kolme toimijaa pääsee puitesopimukseen ja sitten tulee minikilpailutus jossa eri osa-alueet kilpailutetaan pienempinä yksikköinä".

Kuvitelkaa tähän uusi liuta entistäkin rumempia sanoja.

:kiro: & :huoh:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 15 Marras 2011 20:13

Kuulostaa pahalta. Kolme jatkossa ja kuka tekee halvimmalla, saa urakan. :ei:

--

Itsellä meni pelätty tiistai yllättävän rattoisasti.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja kermit » Ti 15 Marras 2011 20:26

Syksyn pahin tentti on takana. Se oli eilen. Eli mahdollisuus, että se on edessä uudestaan, on olemassa. Toivon, että tentaattori on huumorismiehiä ja pitää kieli poskessa väsyneenä heittämiäni porakonebrändäysesimerkkejä niin hyvänä ideana, että pisteitä tulee ropisten.

Nyt on jäljellä yksi tentti (paljon helpompi) ja asiakasprojektin palautus tälle vuodelle.

Töissä mikään ei muutu.
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 16 Marras 2011 11:15

Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ke 16 Marras 2011 12:36

theia kirjoitti:Mä hain vähänniinku ylennystä. Neuvottelijasta neuvojaksi :keijo: ...tuskin mä sitä saan, enkä edes oo ihan varma haluisinko saada, mutta, hainpa kuitenkin.

Nyt mä hain sitä paikkaa taas :keijo:

Tosin vaikka duuni on sama kun aiemmin, niin nyt organisaatiomuutosten jälkeen periaatteessa mä kuitenkin siirtyisin sisäisesti eri osaston alle.

Nyt vaan taas jännäämään.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 16 Marras 2011 19:08

Theialle tsemppiä. :D

Mä hain joku aika sitten neuvojasta neuvottelijaksi, joka jonkun mielestä on ilmeisesti parempi. Yhtä koiran hommaa se on kuin tää nykyinenkin, mutta olispa ainakin vähän eri näkökulmasta.

Uhkailivat,etteivät voi ottaa ennen kuin meidän tiimin resurssit on kunnossa ja uudet tyypit on saatu perehdytettyä... Resurssit on olleet vajavaiset viimeiset kolme vuotta ja uusia tulee kuukausittain. Että niih... En usko siirtoon ennen kuin näen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 21 Marras 2011 14:28

Tänään tentti ja huomenna ryhmätyön esitys. :kieli: Kilo sitä itseään kiinnostaisi tällä hetkellä enemmän kuin tuo tentti ja ryhmätyön esitys. :huoh: Yritän vakuuttaa itseni siitä, että tenttiin kannattaa mennä nyt eikä myöhemmin. Ei meinaa onnistua. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ma 21 Marras 2011 17:17

En saanut tälläkään kertaa ylennystä :(

Pikkuhiljaa alkaa harmittamaan taas, vaikka en tälläkään kertaa oo ihan satavarma halusinko sitä edes. Alkaa mietityttämään, että pitäisiköhän harkita jotain kokonaan toista työpaikkaa jnejne.

Typerä työahdistus! :(
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 21 Marras 2011 17:26

theia. :paijaus: Jaksamista työahdistuksen kanssa.

Mä sain kuin sainkin raahauduttua tenttiin. Vaihtoehtona oli 1 iso tehtävä tai 3 pienempää. Tein sitten sen ison, kun pienet eivät olisi luonnistuneet riittävän hyvin. Nyt on sellainen tunne, että tulee joko hylätty, 1 tai 4. Joko mun vastausta rakastetaan tai siten sitä vihataan. :virne:

Nyt pitäisi valmistautua huomiseen ryhmätyön esittelyyn. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 21 Marras 2011 23:03

theia kirjoitti:En saanut tälläkään kertaa ylennystä :(

Pikkuhiljaa alkaa harmittamaan taas, vaikka en tälläkään kertaa oo ihan satavarma halusinko sitä edes. Alkaa mietityttämään, että pitäisiköhän harkita jotain kokonaan toista työpaikkaa jnejne.

Typerä työahdistus! :(

:( Höh.

Mulle sanottiin tänään, etten pääse siirtymään uuteen hommaan "vielä tässä vaiheessa mutta heti kun seuraava lähtee pois niin otetaan sitten sut eikä laiteta paikkaa ollenkaan hakuun". Ei tietoa, milloin se seuraava lähtee pois. Ehkä vuoden vaihteessa. :huoh:

Entinen työkaveri laittoi myös viestiä mulle, että heidän firmassa olisi paikka auki. Muuten voisi kiinnostaakin mutta työ vaikutti aika raskaalta henkisesti, palkka on pienempi kuin nykyisessä ja juuri viime viikolla haukuin ko firman asiakaspalvelun täysin lyttyyn. (ei kuitenkaan siellä aspassa olisi tuo duuni) No, en tiedä, voishan sitäkin käydä testaamassa...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja damn » Pe 25 Marras 2011 13:40

Olen viikkokausia lykännyt työharjoittelupaikan hakemista, mutta tänään tein sen! Tärppäsi heti ensimmäisellä yrittämällä ja fiilis on vähintäänkin helpottunut, kun on yksi murhe vähemmän. Harjoittelun ajankohtakin sattui hyvin, kerkeän tammikuun alussa tehtä pari viikkoa tehokkaasti opinnäytetyötä(toivottavasti valmiiksi asti) ja sitten vasta alkaa työt. Siinä onkin oikeastaan toinen murhe vähemmän, koska en ole kerennyt tehdä tässä marraskuun aikana opparia yhtään, kun on ollut liikaa toista kouluprojektia. Olen ollut vähän paniikissa, että milloin minä kerkeän tehdä sen opinnäytetyön loppuun, jos en nyt joulukuussakaan kerkeä.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 26 Marras 2011 12:07

Äh. En mä nyt taas tiedä, miten pitäisi reagoida. Kuuluisa "uus poika" sai maanantaina palautetta, kun se ei hoida hommiaan ja jättää ne mun ja toisen tytön tehtäväksi. Jätin sille siis viestin, että nyt oikiasti homma haltuun, ja luettelin asiat joita siltä odotetaan (jotka muutkin työntekijät tekee mukisematta), ja perustelin, miksi ne pitää tehdä. Muotoilinkin sen jopa ihan kohteliaasti.

Vastaus: "Sorry, I had a bad weekend."

Ai siis millä lailla huono? Väsytti? Oli paha mieli? Et vaan jaksanu? Olit kipeänä?
Hitto, jos on sen verran kunnossa, että pystyy raahautumaan työpaikalle, niin sit kyllä jaksaa hoitaa ihan perusjututkin. Ja sillä on sit ilmeisesti aika usein noita "huonoja päiviä/viikonloppuja", kun se ei hoida niitä hommiaan about koskaan, ellei erikseen pyydä, eikä aina silloinkaan. :viha:
Ei niinku yhtään voi miettiä, että jonkun pitää ne hommat hoitaa, ja jos se ei niitä hoida, niin ne jää muiden hoidettavaksi.

Ois parempi, että se on nyt ottanut onkeensa tuosta viestistä, ja hommat alkaa sujumaan.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 26 Marras 2011 12:28

Tuplat. Olin postaamassa tätä viikonloppuaamujen keskusteluohjelmaan, mutta tästä tulikin yllättävän työpainotteinen, nii laitan sit tänne.


Ei tää viikonloppu nyt taas huvittais lainkaan. Ois kirjoitettavaa kotona, mutta täällä mää pyörittelen kirppiksellä peukaloitani.

Joulukuusta tulee varmaan kiireinen, kun pistettiin pöytävuokrat tarjoukseen. En oo ihan hulluna tätä ideaa kohtaan, mutta eipä nuo oo mun päätöksiä.
Ite oisin laittanut tarjouksen vasta joulun jälkeen, kuten viime vuonnakin. Ja kun me laitetaan koko pulju kiinni 22.12.11-1.1.12, sillä perusteella kun viime vuonna oli joulukuussa niin hiljaista. Ja nyt sit laitetaan tarjous siihen hetkeen kun piti olla hiljaista, ja aiotaan laittaa pulju kiinni kesken tarjouskauden. :töktök:

Ja lisäksi ollaan suunniteltu suursiivous ja inventaario tuolle 22.12. päivälle sillä perusteella, kun piti olla hiljaista ja pöydät suht tyhjinä. Ja sit meillä on siinä reilu tarjous, joka vetää pöytävarauksia. :töktök:

Eikö tää oo kenenkään muun mielestä ristiriitaista? :töktök:
Pitää nyt sit vaan toivoa, että tarjous ei vedä jengiä joulun alla, että selvitään siitä suursiivouksesta ja inventaariosta. Eihän täällä pysty tekemään mitään, jos pöydät on ihan täynnä. :keijoei: :läps: :töktök:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 27 Marras 2011 06:29

No kai se tarjous nyt yleensäkin kannattaa ottaa siihen hiljaseen aikaan, eikä suinkaan sesonkiin, jolloin on normihinnallakin tunkua pöytiin :sori:

Omat työkuulumiset menee sitä rataa, että ihan kohta pitäs taas lähteä ajamaan. Onneks tiistaina saa sentään yhen päivän levätä välissä. Tosin on ollu niin kevyet hommat viikolla, ettei oo aikoihin ollu. Hitto viikko tehty ja pitkiä päiviä eikä oo tullu edes mustelman mustelmaa :O:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 27 Marras 2011 12:04

Kuolo kirjoitti:No kai se tarjous nyt yleensäkin kannattaa ottaa siihen hiljaseen aikaan, eikä suinkaan sesonkiin, jolloin on normihinnallakin tunkua pöytiin :sori:

Eikä kannata, jos se hankaloittaa mun elämää! :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 28 Marras 2011 01:57

Ei oiskaan pitäny sanoa mitään tosta viikon keveydestä :keijo: No ei kyl yllättäen ollu oikeen edes kovin rankka päivä, mut tulihan tolle 18 tuntia mittaa. Kaikkiaan kolme taukoakin tuli pidetyä :keijo: Tuntilappuun siis kirjotetaan 19.

Pitää vissiin pikkuhiljaa koittaa keksiä mitä näillä rahoilla ostais :keijo:

Saas nähä miten sitä onnistuu aamulla olemaan tarkkana kun porkkana. Pitäs nimittäin olla, koska jos ei oo, niin se maksaa parhaimmillaan miljoonia :friikki:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 28 Marras 2011 03:01

Mä voisin ottaa muutaman sun tunneista.
Joulun jälkeen mun pitää hommata jostain lisää työtä itselleni.
Toivottavasti jotain muuta kun siivousta löytyy, sillä käsinahka ei tykkää mikrokuidusta ja pesuaineista.
Jostain pitäisi löytää energiaa markkinoida itseään... Saisko sitä joululahjaksi?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 28 Marras 2011 08:53

Kuolo kirjoitti:
Pitää vissiin pikkuhiljaa koittaa keksiä mitä näillä rahoilla ostais :keijo:


Vapaa-aikaa?

*
Ex-pomon työpaikka olis nyt haettavissa. En tiä, riittäskö mun rahkeet siihen kuitenkaan.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 28 Marras 2011 17:33

Ai saaks vapaa-aikaa rahalla? :riips:

Mie oon jotenkin käsittäny, että jos on työpaikka, niin sit käydään töissä. Viikonloppuna ei oo pakko, mutta kyllähän ne prosenttitunnit kelpaa. Sit taas arkena ei oo mitään intoa yleensä tulla tähän aikaan kotia, kun ei kuitenkaan saa mitään aikaseks :sori:

Noin muuten tuli tossa todettua, että miullapa ei oo vieläkään ollu päivääkään palkallista vuosilomaa. Kaks päivää sairaslomaa oon pitäny joskus mlkein kymmenen vuotta sitten, mutta en vuosilomaa. Ei tässä muuten, mutta kun muutaman kuukauden päästä tulee 30 vuotta täyteen, niin pitäsköhän se synttäripäivän lomaa. Ja siitä ois sit kyl sttava ihan lomarahat, että se ois virallista ja oikeeta lomaa :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 28 Marras 2011 19:53

Siis, jos et edes vuosilomaa saa pitää (tai pidä muuten vaan), niin kaikella sillä ylimääräisellä rahalla on varmaan varaa pitää palkattomiakin vapaapäiviä.
Lepo on kuitenkin tärkeää ihmiselle. Joskus joutilaisuus on parasta, mitä voi itselleen tehdä.

Sori, en vaan käsitä tollasta menoa. :sori: Ehkä ymmärrän väärin noi sun työkuviot mutta kuulostaa aika hajottavalta toiminnalta. Ja toisaalta, mitäpä sitä niillä rahoilla tavaraa ostamaan kotiin, jossa ei kuitenkaan viihdy. Lähde vaikka matkoille, road trip Norjaan tai jotain.

Itsehän käyn töissä vain rahoittaakseni vapaa-aikaani. :keijo:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron