Kynsiketju

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 29 Kesä 2014 14:42

Toi Mavadry on kyllä ollut joka sentin arvoinen! Mulle kävi edellisen kanssa kuitenkin niin, että tavara meni ihan venyväksi vanuvaksi ja jouduin heittämään lopun tavarasta pois. :( Olin ehkä sulkenut purkin huonosti tai sitten päällyslakat vaan tykkää mennä rihmasiksi ajan myötä. Värilakat tuntuvat säilyvän paremmin.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja L-S » Su 29 Kesä 2014 18:23

Emilia kirjoitti:Mikä teillä muilla on kynsilakoissa hintakipuraja vai onko niitä?


Kyllä periaatteessa munkin mielestä 15 euroa on kynsilakasta aika paljon... silti olen jonkinlaisen porttiteorian myötä ajautunut maksamaan senkin verran. :keijo: OPIn lakkoja sai aikoinaan jostain amerikkalaisesta ostoskeskuksen kynsihoitolasta hintaan $8.50/kpl ja tarjouksessa kolme kahden hinnalla, eli kolmen lakan hinnaksi tuli yhteensä vähemmän kuin mitä yksi tuollainen pullo maksaa Suomessa. :keijoei: Mutta totesin ne hyviksi ja kestäviksi lakoiksi. Jotkut halpalakat ovat melko lailla käyttökelvottomia jo muutaman kuukauden jälkeen, mutta OPIn lakat kestävät käyttökelpoisinakin aika pitkään. Mulla on jotain kolme vuotta sitten ostettuja vieläkin. En mä silti aina OPIa aina osta, kelpaa Mavalakin ja metsästän tarjouksia, joista niitä saa hintaan 3,90 €. :keijo: Ja OPeja pyrin ostamaan lentokentiltä tai laivoilta matkamuistoiksi :pönde: , saattaa saada 10-12 eurolla. Lopulta olen tosi harvoin maksanut sen 15 euroa.

Osa kalliista lakoista on kyllä mielestäni kestävämpiä kuin halvemmat. Ihan jotain Seppälä-lakkoja en mäkään viitsi ostaa, sellaisilla ei yleensä saa edes siistiä jälkeä, lakka ei kuivu millään ja lopputulos kestää alle päivän. :läps: Joku Lumene on ihan ok, mutta niiden peruslakoissa on tosi tylsät värit ja niissä pikkulakoissakin vaan satunnaisia hyviä. Sen sijaan esimerkiksi Orlysta en maksaisi niin paljoa kuin niistä suomalaisissa kaupoissa joutuu maksamaan, ne eivät tunnu kestävän.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja Annis » To 03 Heinä 2014 18:53

Mavadry on kyllä ihanaa. Itse ostin sitä alesta, kun en normihintaisena raaskinut ja piti ostaa kuitenkin joku päällilakka.
Ostin samalla myös samanmerkkistä pohjalakkaa, koska eipä noilla halvoilla pohjalakoilla ole ollut ainakaan mitään hoitavaa vaikutusta, vaikka ne on sitä lupailleet.
Aikaisemmin olin mavadalta ostanut jo sellaisen vahvistuslitkun, josta oon kans tykännyt, ei liuskotu enää kynnet, ennen ei tarvinnut kovin pitkiksi kasvaa ja heti olivat ihan karmeen näköiset.
Siinäkin on tosin se, että jos sitä ei jaksa koko aikaa, esim kuukauden tauko tuo jo vaivan takaisin.

Normaalisti ei kyllä tule hirveen kalliita lakkoja ostettua. Varsinkin kun noilla pohja ja päällilakoilla saa hyvin pidennettyä niiden halppistenkin kestoa kynsissä
ja kyllä mulla esimerkiksi konehelsingin lakat, jotka ei maksa melkein mitään, ovat kestäneet melkein ilman kulumista viikonlopun festareilla, että sellainen kesto riittää mulle hyvin :D

Kynsienlakkaus menee kyllä muuten aika kausittain, nyt on taas jaksanut laittaa aina uutta, kun on putsannut vanhat, mutta välillä jää pitkäksi aikaa laittamatta mitään :hullu:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 27 Elo 2014 20:53

Yritän panostaa fordelle kirjoittamiseen, joten tässä tiukkaa asiaa. :P

Irssissä oli puhetta kynsilakoista, joten laitan kuvan ns. "konferenssilakkauksesta". Voi tietysti olla vähän liian koristeellinen, mutta ei kai näitä kukaan niin tarkkaan katso. :keijo:

Kunnon kynsiblogikuvien malliin kuvassa näppien välissä on pullo Opin Bright Lights - Big Color -lakkaa, joka on sellainen jännä helmiäisoranssi, joskaan helmiäisyys ei juuri kuvasta välity ja voi olla että värikään ei näytä ihan samalta. :keijo: Kultakoristeissa on Opin Up Front & Personalia sekä päällyslakkana Dependin muistaakseni halpa mutta toimiva Quick Dry & Shine, ja kaikkein alimmaisena tietysti Trindin Nail repairia, jota olen käyttänyt menestyksekkäästi jo vuosia. :keijo: :gay:

Kuva
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 27 Elo 2014 21:23

^Arvostan. :D

En ole itse oikein nyt raskauden aikana raaskinut kynsiä lakata, vaikka eipä kai siitä nyt mitään varsinaista vaaraakaan olisi. Kaikenlaiseen pelotteluun myrkyistä ja kemikaaleista sitä on kuitenkin ehtinyt jo törmätä. :hullu: Kynnet on kyllä hyvässä kunnossa, että sen puoliin voisikin laittaa niihin vähän väriä välillä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 21 Marras 2014 12:26

Ikään kuin mulla ei olisi parempaakin tekemistä, on pakko laittaa kuva tästä superhienosta jouluglitterlakasta, jota oli pakko saada. :joulukeijoi:
Olkoonkin, että jouluun on vielä aikaa, sitä oli pakko kokeilla.

Kyseessä on Mavalan Magic Circus -lakka, jonka alla on Opin vaaleaa lakkaa.
Kuva
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja theia » Pe 21 Marras 2014 13:36

Oo, looks festive! :D

Voisi yrittää seuraavasta kivasta lakkauksesta itsekin laittaa kuvaa, aina vaan unohdan kuvien ottamisen :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja theia » Ke 17 Joulu 2014 13:59

Eilen illalla matchasin mun kynnet mun vihkisormukseen :D
Kuva
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja theia » To 05 Maalis 2015 17:50

oo, tilasin jenkeistä Blisspolisheja taannoin, ja nää on ihan unelmia! Pysyy kynsillä ilman alus/päällyslakkaa aika virheettöminä viikon! Ostin aivan ihanan hololakan Icy you staringin, ja on siis luonnossa aivan upea!

Sen lisäksi opettelen leimailemaan - pikkukuviot siirtyi ihan hyvin, mutta isommat kuviot vaatii vielä harjoittelua. Löysin i-ha-nia Harry Potter -laattoja niin ne oli pakko hankkia :nolo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja theia » To 24 Syys 2015 12:52

Aaapua, musta kuoriutuu joku pehmotyyppi? :kauhistunut: Tilasin just Bliss polishilta mintunvihreetä lakkaa jossa on kultaisia hileitä, ja vaaleaa lakkaa hileiden kera :tipahdus: Vastapainoksi ostin myös sitten oikein tummanliilaa hololakkaa, ettei nyt aivan pehmoiluksi mene :pepsodent:

Blisspolishit on kyllä ihan mun lemppareita, pysyy pitkään kynsillä, on helppo levittää. :pilvi:

Onks muuten suosituksia aluslakasta? :tilt:

Huomaan että mulla on samanlaisia lakkoja aika monia (pinkkiä, hopeeta, mustaa) :nolo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja L-S » To 24 Syys 2015 14:36

Ooh, mintunvihreä hilelakka kuulostaa ihanalta. :tipahdus: Tosin mulla on äskettäin ostettu hileetön mintunvihreä lakka olemassa, joten ehkä pitää yrittää yhdistää sitä johonkin, eikä hankkia mitään uutta. :keijo:

Eikä pari vaaleansävyistä lakkaa kyllä vielä pehmoa tee. :P

Aluslakoista esim. Mavalan on ihan ok. Itse käytän yleensä Trindin Nail Repairia, joka ei ole varsinainen aluslakka vaan kynnenvahvistaja, mutta tuntuu että kynnet pysyy paremmassa kunnossa sillä.

Muuten kynsi-inspiraatio on ollut viime aikoina vähän hukassa, en ole jaksanut tehdä mitään erikoisempia koristeluja tai muuta. Leimauslaattojakin olisi monta, mutta se homma on niin turhauttavaa, kun yleensä ne kuviot eivät onnistu ollenkaan. :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 14 Marras 2015 19:37

Kynsilakat :sydän:

Aina kun vaan jaksan, niin yritän jotenkin siistiä kynsiäni. Mulla on paha tapa nyppiä kynnen sivuja, ja se vähenee radikaalisti kun on nätti lakkaus. Samalla tulee niitä kynnensivuja hoidettuakin, kun lakkailee.

Joitain mun lakkauksia:

http://img.photobucket.com/albums/v620/ ... C_0110.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v620/ ... C_0009.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v620/ ... C_0003.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v620/ ... ynnet2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v620/ ... AG0130.jpg


Mulla on hirveä kasa lakkoja, joista olen maksanut eurosta 16 euroon. 16 euroa maksoin OPI:n hiekkalakasta, joka vain oli pakko saada, ja se on myös mun ehdoton lempilakka, Baby Please Come Home (ei mun kuva).


Aluslakoista käytän Essien Fill the Gap (mulla on ohuet ja epätasaiset kynnet, tuolla saa tukevan ja tasaisen kerroksen kynnelle), ja joskus Essien First Base, johon tarttuu päällyslakka todella hyvin. Värilakkaa laitan 2-3 kerrosta tarpeen mukaan, ja usein päälle vielä päällyslakan, joka vaihtelee sen mukaan, mitä alle jää :P Varsinkin jos koristelen tai leimailen, niin silloin aina päällyslakka päälle.


Voisikin mennä saman tien lakkailemaan, kun en ole nyt hetkeen tehnyt mitään jänskää kynsille :D
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Kynsiketju

ViestiKirjoittaja theia » Ti 17 Marras 2015 11:54

Ihanat noi pitsikynnet :tipahdus: Onko ne siis leimattu? Mä haluun ja! Mikä laatta, mistä ostettu, paljon maksoi? :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Edellinen

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron