Musisoinnilla oli saatu aikaan paljon. Ennalta-arvattavuus ei oikeastaan haitannut. Miinuksena suutelokohtaukset, ei mua niin olisi kiinnostanut tuhlata aikaa moiseen siirrappisuuteen. Mr.Big oli aika vetävä
Muotiakin siellä taisi vilahtaa, eikä se onneksi ottanut kuitenkaan pääosaa. Leffa ei ollut niin shaibaa kun ajattelin.

Leirum kirjoitti:Onko kellään muulla sellasta vikaa, että vaikka elokuva ois kuinka huono tahansa, se pitää kahlata kunnialla loppuun?
Toisaalta muhun myös uppoaa mitä uskomattomin huttu, melkein kaikki käy viihteestä mulle 
Hämmentävä poikkeama.
Aurora B. kirjoitti:Leirum kirjoitti:Onko kellään muulla sellasta vikaa, että vaikka elokuva ois kuinka huono tahansa, se pitää kahlata kunnialla loppuun?
O. Harvinaisen rasittava piirre, ainakin mun mielestä. Ei vain voi lopettaa kesken, vaikka on kuinka persiistä![]()
Koko ajan vaan odottaa, että jos jotain mielenkiintosta tapahtus, muttei
Aurora B. kirjoitti:En kyllä ikinä vuoraisi/ostaisi/menisi katsomaan esimerkiksi mitään Woody Allenin (puistatus) leffaa, koska ne jäisi kesken satavarmasti. Valikointi vähentää keskeytysprosenttia melkoisesti.
Tai ainakin minä olen parista viimeisestä tykkäillyt, Cassandra's Dream'iakin olen nyt pari viikkoa päässäni pyöritellyt. Vaikuttava elokuva. Vanhemmista teoksista en kyllä uskalla mennä sanomaan mitään, Annie Hall'in näin joskus vuosia sitten, mutta en siitä mitään muista 

Aurora B. kirjoitti:En kyllä ikinä vuoraisi/ostaisi/menisi katsomaan esimerkiksi mitään Woody Allenin (puistatus) leffaa, koska ne jäisi kesken satavarmasti. Valikointi vähentää keskeytysprosenttia melkoisesti.

Kolme tähteä ja yhden puolikkaan lykkäisin arviokseni.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa