Laulun aikana totesin ääneen että "jos, Simon, tuon päästät jatkoon, tulen henk.koht. kuristamaan sinut hengiltä." Mutta niin kai se Simonkin pettää joskus. Ja se joku kaveri, joka rukoili Randyltä ja Karalta ja Paulalta jatkolipun. Samaa mieltä Simonin kanssa, että huijatuksi tulivat.

Muutenkin vähän turhan oloinen naikkonen se Kara.
Joo tosiaan noin se menee. Tostahan ei tule kuin yhdeksän, joten on vielä yks WildCard-kierros, johon pääsevät kaikkien ryhmien neljänneksi eniten ääniä saaneet, sekä tuomarien valitsemat 9 tai 10 muuta. Näistä tuomarit sitten päättävät, ketkä kolme vielä laitetaan finaaliin, jotta saadaan täysi tusina kokoon.DarkSide kirjoitti:Ei kyllä lupaavalta näytä: luin jostain, että vain kolme pääsisi jatkoon: eniten ääniä saaneet tyttö ja poika sekä jäljelle jääneistä eniten ääniä saanut.
Kati kirjoitti:Norman on outo tapaus. Sillä karmealla koheltamisella laulaa niin hyvin. Sen äänenkäytön taitoa ei voi kiistää, mutta hahmonsa ei ole hauska. En tiedä miten suhtautua.

Sama veikkaus ekan kahen osalta, mutta kolmanneksi veikkaisin jotain ulkonäkö/miellyttävyys-perusteella, joten veikkaan joko Casey tai Michael.DarkSide kirjoitti:Veikkaus: Jatkoon Danny ja Alexis. Kolmantena Anoop tai Brent.
DarkSide kirjoitti:Veikkaus: Jatkoon Danny ja Alexis. Kolmantena Anoop tai Brent.
Crux kirjoitti:Mä en kestä sitä Dannyä, vaimonsa menettänyttä musiikkimiestä. Osaahan se laulaa mutten kestä sitä nyyhkystooreilua. Ja näistä kahdesta jos itse oisin saanut valita, niin Jamar olisi mieluummin mennyt jatkoon. Paljon parempi ja mielenkiintosempi laulaja noin niinku miun mielestäin.
Ei kai se Dannyn vika ole, jos tuottajat haluavat korostaa sitä nyyhkytarinaa (joka oikeasti oli oikein liikuttava) jokaisessa insertissä. Kyllähän Danny muutenkin on tosi symppiksen oloinen tyyppi. Ja kaiken lisäksi Jamarista tuli ihan liikaa Pharrell Williams mieleen.

Hän oli mulle uusi tuttavuus. Todellakin, tyttöjen suosikkipoju, mutta ei se musta ole suorilta käsin paha asia.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa