Lyyra kirjoitti:Ylen kilpailija elähtäneiden poptähtien urien pelastukseen, We Want More, on osoittautumassa erittäin kiinnostavaksi. Ensimmäinen artisti on jo jäänyt poiskin. Miljoonasateen kitaristi kirjoittelee Facebook-sivullaan tällaista.
Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Ylen kilpailija elähtäneiden poptähtien urien pelastukseen, We Want More, on osoittautumassa erittäin kiinnostavaksi. Ensimmäinen artisti on jo jäänyt poiskin. Miljoonasateen kitaristi kirjoittelee Facebook-sivullaan tällaista.
Se olikin kosketinsoittaja. Ja roktoimittaja Nalle Österman on jatkanut aiheesta blogissaan, jota en nyt jaksa kaivaa.
Ilmeisesti pakko oli vain saada mukaan joku bändi, jossa oli naisia, kun muuten on miespainotteista.L-S kirjoitti:Lisäksi ihmettelen kuka on tässä välissä ehtinyt kaivata Mascaraa.Ilmeisesti pakko oli vain saada mukaan joku bändi, jossa oli naisia, kun muuten on miespainotteista.
Tai lähinnä on pakko katsoa se Mascara-jakso ihan sen takia, koska minua kiinnostaa, miten jostain Mascarasta saadaan tehtyä tunnin ohjelma. 

Saa nähdä, paljastuuko Donkkareista mitään ns. uutta mulle. Ei muakaan pahemmin kyllä kiinnosta kuka veti turpaan ja ketä. 
Suvi kirjoitti:En mä esimerkiksi tiennyt, että Neon 2 oli ns. oikea bändi, eli muutakin kuin Jussi ja Rami.![]()
Mä katsoin kaikki ne artistien omat jaksot, mutta kaikki tuntuivat vaan artistien terapiaistunnoilta, joka oli vähän tylsää. Jotenkin tuntui muutenkin välillä, että sitä vastakkainasettelua haettiin väkisin.
L-S kirjoitti:
Vähän sääliksi käy Yleä, kun ohjelmaan oli selvästi panostettu paljon, mutta ilmeisesti siitä ei lopulta jaksanut kovin moni innostua.
En muista kauan nuo jaksot ovat Areenassa. Ehkä katson joskus tylsänä päivänä kaikki katsomatta jääneet jaksot putkeen.
Jos Don Huonot tekisivät jonkun lyhyen kiertueen, jossa tultaisiin lähistölle, voisin ehkä mennä katsomaan, mutta en taida jaksaa alkaa metsästää lippua helmikuulle luvatulle keikalle. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa