Kibaya kirjoitti:Wildchild kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Siellä on huhuttu olevan mukana Ronn Moss! Ridge meidän takapihalla, perskuta!
Onks kiikarien linssit kiillotettu?![]()
Onko tää nyt se, että pitäisi mennä tienvarteen kytikselle varmuuden vuoksi?
Kibaya kirjoitti:Kaks pääsi yöksi ulos, kävi vähän kateeksi vaikka vissiin valittivat että oli kylmä
Wildchild kirjoitti:
Alkais ny kunnon tehtävät!
Pascal Lemoix kirjoitti:Olikohan Ridge-huhut peräisin jostakin sellaisesta, että "Lama-Suomen suosituin tv-kasvo nähdään BB:ssä. Monet seurasivat häntä päivittäin ja lähettivät ihailijapostia." Luultiin Ridgeksi, saatiin Janne Porkka
Wildchild kirjoitti:Sanna taas paljastanu ettei osaa mopata lattioita.Toi viimeksi mainittu oli ehkä mulle sellanen wtf-hetki. Miten voi olla nainen päässy lähes viiteenkymppiin ilman että osaa pestä lattioita?
Ei pelkkä siivoojan käyminen selitä asiaa.
kmaria kirjoitti:Mä katsoin joku aika sitten pari jaksoa tuota uutta Maria Kallio -sarjaa. Kirjat ovat mulle erittäin tuttuja, joten aluksi meni hetki tottua siihen, että sarja ei ole hirveän uskollinen kirjoille edes päähenkilöiden kohdalla. Tätä toki osasinkin odottaa, mutta se vaikutti kuitenkin harmillisesti kokonaismielikuvaan. Jaksot olivat jotenkin mitäänsanomattomia, eikä niihin oltu saatu sellaista jännitettä, jota toivoisi. Yhtäkkiä vain päästiin loppuratkaisuun. En usko, että katson lisää jaksoja.
Kibaya kirjoitti:Olen tykännyt kuunnella Maria Kalliota, mitkä on ihan kohtuullisia dekkareita.
Ainakin kun vertaan Lehtolaisen Hilja Ilveskero-sarjaan, mikä on ihan hirveää tahkoamista. Toki Ilveskeroissa ei ole sitä rikosta, vaan jännitteet syntyy muista asioista, mutta niiden laatu on aika heikkoa noin muuten kun vertaan sitä nimenomaan Kallio-kirjoihin.
Kibaya kirjoitti:Marraskuussa Munkkivuori oli ahdistava.
Oli ahdistavaa myös miten sitä peilasi omaan 80-luvun lähiöön.
Me asuttiin Koivukylässä ja ihan samalla tavalla pihan kakarat silloin juoksenteli. Oli se outo naapuri ja ne naapuritalon idiootit, joiden pihalle ei kannattanut mennä.
Meidän pihassa oli kolmen talon lapsia. Naapuritalon hissiin murhattiin tyyppi ja meiltä kiellettiin hissin käyttö joksikin aikaa. Osattiin piirtää verijäljet ja joku veti siihen ketsupilla tahrat uusiksi pelotellakseen muita. Kellareihin ei saanu mennä ilman aikuisia, mut luulen et tää oli vaan koska ei sinne tarttenu mennä leikkimään.
En tiedä pystynkö katsomaan sarjaa uusiksi. Hienoja roolitöitä oli ajoittain kiva katsoa, vaikka sarja ahdistikin.
L-S kirjoitti:No, eihän sitä pakko ole katsoa.Itsekin ihmettelin kyllä ns. muiden julkkisten suurta määrää osallistujissa. Mielestäni parempi olisi, jos ohjelmassa olisi ammattilaulajia, jotka sitten voisivat kokeilla erilaista oman mukavuusalueen ulkopuolelta. Riku Nieminen tosin yllätti ainakin ensimmäisessä jaksossa ja lauloi todella hienosti. Palefacen esityksiä on myös mukava katsoa. Vähän tylsää sekin, että ohjelmassa eivät saa äänestää katsojat livenä, vaan studioyleisö vain äänestää. Toki en itse varmaan siltikään viitsisi käyttää siihen sitä euroa, mutta silti.
Viime vuonnakin ohjelman seuraaminen taisi jäädä minulta kesken, mutta katsotaan nyt vielä hetki. Tänään taitaa olla Euroviisujakso.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa