4D-dokumentit

4D-dokumentit

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 03 Helmi 2009 23:04

Vanhalla Fordella oli mainio 4D-ketju. Kai joku vielä katselee näitä laatudokumentteja? :virne:
Ketjun inspiroi todelliseen 4D-perinteeseen mainiosti sopiva, juuri tätä kirjoittaessani pyörivä JIM D: Läskibisnes.

Minulle 4D-dokkareista on jäänyt mieleen lähinnä nämä friikkisirkus-tyypin silti niin kannustavat ja ennen kaikkea suvaitsevaiset (hrrr mikä sana) selviytymistarinat.

Toki muistakin laatuviritelmistä saa puhua, vaikka kotoisista MOT-dokkareistamme tai juuri Jim D -sarjasta jne.

Loppuun vielä lista 4D-sarjan tämän kevään tarjonnasta. Suluissa aihepiiritarkennus niihin, joihin sellainen oli Nelosen sivuilla tarjolla, ja jotka eivät ole otsikonsa perusteella selviä tapauksia.

ti 03.02. Pikkuruinen lapseni (lyhytkasvuinen Alex)
ti 10.02. Danny, vartalonsa vanki (transseksuaalin Dannyn tarina)
ti 17.02. Lasten asekerho (ameriikkalaisten kummallisia perheharrastuksia)
ti 24.02. Ilmaa vatsassa (kroonista piereskelyä)
ti 03.03. Liian nuori omaishoitajaksi
ti 10.03. Ylipainoni tappaa minut
ti 17.03. Laillista rakkautta (ikääntyneitä homomiehiä)
ti 24.03. Raskaana ja humalassa
ti 31.03. Päästään kiinnikasvaneet
ti 07.04. Lasten tappeluklubi
ti 14.04. Alastomat vanhemmat
ti 21.04. Laskuvarjojääkäristä leidiksi
ti 28.04. Maailman pienin äiti
ti 05.05. Isäni painaa 400kg
ti 12.05. Hikoilu pilaa elämäni (runsaasta hikoilusta kärsiviä naisia)
ti 19.05. Varaäiti vai rakastajatar?
ti 26.05. Maailman suurin poika.

Taattua viihdettä siis tiedossa!
Lyyra
Digipahuus

Re: 4D-dokumentit

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Helmi 2009 23:13

En tiiä, mikä D se oli kun viime viikolla katoin, mutta vähän kyllä kulmakarva kohosi.
Hetken seurasin ohjelmaa, jossa sisko ja veli olivat rakastavaisia ja kun eivät ite tajunneet,
niin lopulta oikeus määräsi heidät erilleen toisistaan. Olivat ilmeisesti eläneet lapsesta asti
erillään eivätkä tajunneet olevansa sukua toisilleen, mutta sittenkin kun tajusivat, jatkoivat
suhdetta silti... Voi juusto, sanoin.

Kämppis kattoo noita. Mun tallentava boksi on täynnä 4D-tauhkaa, mikä ärsyttää lievästi,
kun itse tallentaisi mieluummin jotain katsomisen arvoista. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja friikkis » Ke 04 Helmi 2009 14:18

Ei pysty katsomaan. Aina siellä on niitä outoja tauteja, sairaalloista ylipainoa ja siamilaisia kaksosia. Niin ja uskomattoman suuria/pieniä pippeleitä/tissejä. Ääh.

Onhan noilla dokkareilla camp-arvoa, mutta minä en vain jaksa käsittää sitä, miten jotkut jaksaa katsoa noita 4d ja tosipaikka-pätkiä ihan tosissaan. Ja sitten seuraavana päivänä jeesustellaan niitä juttuja töissä tai koulussa. Kun ei millään jaksaisi kuunnella.

MOT-dokkareista se metallimusiikin vaaroista kertova Saatanalliset sävelet -jakso on kyllä klassikko. :virne: Sai minutkin silloin provosoitumaan, pistin oikein tulenpalavan kiukkuista palautetta Ylelle.
friikkis

ViestiKirjoittaja theia » Ke 04 Helmi 2009 17:41

friikkis kirjoitti:MOT-dokkareista se metallimusiikin vaaroista kertova Saatanalliset sävelet -jakso on kyllä klassikko. :virne: Sai minutkin silloin provosoitumaan, pistin oikein tulenpalavan kiukkuista palautetta Ylelle.
Oon kuullut tosta dokkarista niiiiin paljon, ihan harmittaa etten ole sitä nähnyt. Vois tulla uusintana, saisi provosoitua. :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Walker » Ke 04 Helmi 2009 17:57

theia kirjoitti:
friikkis kirjoitti:MOT-dokkareista se metallimusiikin vaaroista kertova Saatanalliset sävelet -jakso on kyllä klassikko. :virne: Sai minutkin silloin provosoitumaan, pistin oikein tulenpalavan kiukkuista palautetta Ylelle.
Oon kuullut tosta dokkarista niiiiin paljon, ihan harmittaa etten ole sitä nähnyt. Vois tulla uusintana, saisi provosoitua. :D

Näyttää löytyvän Youtubelta kolmessa osassa.
http://www.youtube.com/watch?v=fj6ugZAqg7g
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Kaarina » To 05 Helmi 2009 01:11

Walker kirjoitti:
theia kirjoitti:

Näyttää löytyvän Youtubelta kolmessa osassa.
http://www.youtube.com/watch?v=fj6ugZAqg7g

Tai jos ei halua Youtubesta pätkissä katsoa, niin Ylen Elävästä arkistosta löytyy myös.
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

Paluu Leffa.tv