CSI

CSI

ViestiKirjoittaja shaana » To 08 Tammi 2009 18:34

Mun on jo aikaisemmin pitänyt avata oma ketjuntynkä rikospaikkatutkijoille, mutta en ole saanut aikaiseksi - Jorssin viesti ilmoituttelua-ketjuun antoi sitten viimeisen sykäyksen. Ketju olkoon kaikille CSI-sarjoille yhteinen. :D Jätin otsikosta pisteet, Suomessa käytetään, muualla - dunno. Lisätään jos aiheuttaa närää.

Jorssi kirjoitti:Olipas eilinen CSI:n jakso varsin hauska. Vaikka CSI:ssä yleensäkin on hieman piilevää komiikkaa, oli tuo jakso jo melkein kuin komediasarjasta. Piristävää vaihtelua muuten aika samaa kaavaa toistavalta (vaikkakin ihan hyvältä) sarjalta. Lisäksi pienempien roolien "labranörtit" pääsivät paremmin esille.

Erittäinkin paljon samaa mieltä! Ensin olin vähän wtf, mutta kyllä se hauska jakso oli. :D

Olen katsonut kaikkia sarjoja niin paljon kun olen ehtinyt. Alkuperäinen menee myös boksille hätätapauksissa. Rakkain onyllätyksellisesti tuo alkuperäinen ja kaikessa monipuolisuudessaan henkilöhahmoista Grissom on suosikkini.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

Re: CSI

ViestiKirjoittaja kaneli » To 08 Tammi 2009 18:43

Mulle on sanottu, että mulla on huono maku, kun CSI-sarjoista muhun uppoaa parhaiten Miami. Kaikkia tulee kuitenkin katsottua, jos vain satun olemaan oikeaan aikaan television ääressä. Katsoin myös eilisen jakson, mutta mun mielestä se oli lähinnä mukahauska ja todella pitkästyttävä. Mieluummin mä olisin ottanut sellaisen perinteisen setin.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Maija » To 08 Tammi 2009 20:37

Minäkin otin ilolla vastaan tuon eilisen jakson. :D
Vähän vastaavanlainenhan jakso oli myös se, kun labranörtit selvittivät keskenään keskeneräistä pienoismallimurhajuttua ja varsinaiset päähenkilöt jäivät hieman syrjään. Hauskoja pätkiä. :D

CSI Las Vegas on minulle se ainut oikea CSI. Miamin ja New Yorkin henkilöhahmot tuntuvat hieman muovisilta, vaikka en minä nyt Vegasinkaan tyyppejä aivan tavallisiksi kutsuisi - ainakaan ulkonäöltä. :virne:
Miamia katson satunnaisesti vain Horation takia. :viileä: Joskus suunnittelin, että rupeaisin tekemään samanlaisia huoneesta poistumisia kuin Horatio

Horatio-exit vaihe vaiheelta:

1. Pitkä, pohdiskeleva katse lattiaan.
2. Suu puoliksi auki. Liike ei saa kuitenkaan olla liian äkkinäinen.
3. Todetaan matalalla, tietäväisellä äänellä: "I guess... [pitkä tauko, jonka aikana aurinkolasit otetaan taskusta] we have found our guy."
4. Lasit silmille.
5. Katoaminen takavasemmalle sanomatta enää sanaakaan.

:viileä:

---

CSI:n seuraamisessa on vain se huono puoli, etten oikein koskaan tiedä, missä järjestyksessä niitä näytetään tai kuinka vanha mikäkin jakso on. Menen ihan pyörryksiin, kun esimerkiksi Vegasia näytetään välillä sekä Subilla että Maikkarilla. Haluaisin tietää, miten pienoismallimurhat ratkesivat. :huoh:
Maija

ViestiKirjoittaja Galileo » To 08 Tammi 2009 20:47

Ärsyttävä sisäpiiri teillä. :norsu:

-Vähä oli hyvä jakso eile!
-Nii oliki, mä oli et vtff!
-Mä kans!

En katsonut jaksoa. Onko ne uusia jaksoja vai uusintoja?

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 09 Tammi 2009 00:32

Uusia jaksoja ovat. Kahdeksatta kautta mennään.

Mä en tykkää Miamista, koska kaikki sen näyttelijät on tavalla tai toisella tosi ärsyttäviä. Tosin Horaattio nyt on menny jo läpän puolelle. Las Vegas on tietysti paras, mutta kyllä mä New Yorkistakin tykkään.

En jaksanu ton kommenttini takia uutta ketjua väsätä, mutta olihan se kieltämättä jo aikakin saada CSI-ketju Fordelle. Sitä en sitten tiedä, että kuinka tänne tulee kirjoteltua.

Hyvänä muistisääntönä on ainakin viime vuosina voinut pitää uusia jaksoja silmällä pitäen sitä, että keskiviikkona ysiltä tulee uudet Las Vegasit ja New Yorkit ja Subilta lauantaisin kymmeneltä uudet Miamit. Muina aikoina jos tulee, niin ovat uusintoja.

Tämän hetken tilanne Suomen telkkarissa on, että Las Vegasista on siis menossa kahdeksas kausi ja viimeksi nähty jakso oli sen kahdeksas. Miamista on nähty kuudes kausi loppuun. Jenkeissä menee tällä hetkellä seitsemäs, joten ei varmaan ihan heti ole tulossa tänne, tai sitten on, mene ja tiedä. New Yorkista on nähty kolmoskausi loppuun. Jenkeissä menee jo viides, joten neljäs kausi nähtäneen Las Vegasin kasikauden jälkeen.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 09 Tammi 2009 19:29

Maija kirjoitti:Horatio-exit vaihe vaiheelta:

1. Pitkä, pohdiskeleva katse lattiaan.
2. Suu puoliksi auki. Liike ei saa kuitenkaan olla liian äkkinäinen.
3. Todetaan matalalla, tietäväisellä äänellä: "I guess... [pitkä tauko, jonka aikana aurinkolasit otetaan taskusta] we have found our guy."
4. Lasit silmille.
5. Katoaminen takavasemmalle sanomatta enää sanaakaan.

:viileä:

Mä oon bongannu saman! Klassikkohan on myös lasit silmille + lopputekstit -yhtälö. Se toimii aina! :pepsodent:
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Maija » La 10 Tammi 2009 14:01

No minusta tuntuu siltä, että Miamissa Horatio - tai siis David Caruso - lähinnä nykyisin vain parodioi itseään. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja kaneli » La 10 Tammi 2009 14:09

Maija kirjoitti:No minusta tuntuu siltä, että Miamissa Horatio - tai siis David Caruso - lähinnä nykyisin vain parodioi itseään. :virne:

Ehkäpä. Mut eihän Miami olis mitään ilman Horatiota ja sen laseja! :keijo:
Lähen nyt harjoittelemaan Horatio-äänenpainoja ja lasien laittoa peilin ääreen: musta tulee isona Horatio! :viileä: :peukut:
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 27 Helmi 2009 01:03

Ööö? Mitä tapahtui?! :D Eilinen jakso oli niiiin kummallinen. Evelyn ja muut pimeet tyypit, vihreää verta ja ihmisten välisiä linkittymisiä. Kaupan päälle Mythbustersin Adam ja Jamie lasin takana Nickin testatessa pippurisuihkeen ja lamauttimen yhteisvaikutusta. Wtf?! :virne: Mahtavuutta. Tätä voisi alkaa taas seuraamaan.

* * *
Me pelataan joskus tyttöjen kanssa CSI Miami -juomapeliä. :nolo: Esim. Tumublogista saa hyviä vinkkejä pelaamiseen. (Niin, en siis muutoin seuraa tuota blogia. Horatio-peli löytyi googlella eikä jaksettu ettiä pidemmälle..)
* * *
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja annastindeli » Pe 27 Helmi 2009 18:00

Joo oli kyllä edellinen CSI aika omituinen. :virne: Ja täällä molemmat taidettiin huutaa ääneen kun näky Mythbustersin pojat lasin takana tarkkailemassa. :tilt:
annastindeli

Paluu Leffa.tv