Unelmien poikamies

Unelmien poikamies

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 16 Syys 2009 20:50

Luulin, et Bachelorille on ketju, en löytänyt. :hämillään: Hannu Koistisen kunniaksi perustan sit uuden. :tilt:

Mä oon ihan täpinöissäni tästä. :virne:

Viime kerralla toivottiin aikuista, työssäkäyvää miestä ja sellanen saatiin. Kolmekymppinen Hannu on oikein yksityispankkiiri, selkeästi hyvän perheen poika. Ehkä vähän liiankin hieno. Jätkässä on jotain luotaantyöntävää. Ehkä se on jotain mitä tämmönen työläistyttö ei osaa tunnistaa, hienostuneisuutta (tai hienostelua?). Jotenkin liian sliipattu. Tyypin puhetyylikin on niin hiottu, että häiritsee. Edelliseen poikamieheen verrattuna silti melkoinen parannus, ainakin omasta mielestäni.

Tytöt oli vähän pettymys. Suuri osa taisi ola lähempänä kahta- kuin kolmeakymmentä. Ei kai ikä sinänsä pitäisi olla niin merkittävä tekijä, mutta jotenkin ei ainakaan mun mielestä voi 18-vuotiaalla lukiolaisella olla kovinkaan paljoa annettavaa 30-vuotiaalle yksityispankkiirille. (Toi yksityispankkiiri kuulostaa niin ylihienolta ammatilta et pakko tarttua siihen :virne: ) Ne vähän vanhemmatkin tytöt antoi itsestään pikkasen ihmeellisen teinikuvan.

No, ei voi olla kattomatta. :D

Aiemmin kattelin sitä London calling -jenkkiversiota ja häiritsi kauheasti, ettei ainakaan siinä oppinut itse poikamiehestä juuri mitään. Katsojan kannalta nää ohjelmat on kovin pinnallisia. Tytöistä oppii sentään sen, kuka on hermoheikko ja kuka hullu, mutta ei mikään jakso ikinä kerro sitä, miksi ne mimmit on niin tosilääpällään. Onko se joku samanlainen musiikkimaku, yhteneväiset elämänkokemukset...? Yksityisiä keskusteluja ei koskaan näytetä tv:ssä, niitä mielenkiintoisia siis. Harmittavaa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

Re: Unelmien poikamies

ViestiKirjoittaja Shay » To 17 Syys 2009 19:23

Emilia kirjoitti: Jätkässä on jotain luotaantyöntävää. Ehkä se on jotain mitä tämmönen työläistyttö ei osaa tunnistaa, hienostuneisuutta (tai hienostelua?). Jotenkin liian sliipattu. Tyypin puhetyylikin on niin hiottu, että häiritsee. Edelliseen poikamieheen verrattuna silti melkoinen parannus, ainakin omasta mielestäni.

Tytöt oli vähän pettymys. Suuri osa taisi ola lähempänä kahta- kuin kolmeakymmentä. Ei kai ikä sinänsä pitäisi olla niin merkittävä tekijä, mutta jotenkin ei ainakaan mun mielestä voi 18-vuotiaalla lukiolaisella olla kovinkaan paljoa annettavaa 30-vuotiaalle yksityispankkiirille. (Toi yksityispankkiiri kuulostaa niin ylihienolta ammatilta et pakko tarttua siihen :virne: ) Ne vähän vanhemmatkin tytöt antoi itsestään pikkasen ihmeellisen teinikuvan.

No, ei voi olla kattomatta. :D

Jaksoa en ole vielä kahtonu. Se oottaa poksilla. :hullu: Mutta häiskän kuvan olen nähäny ja edelliseen tyyppiin
parannus on tosiaan melkoinen. (Ei tee mieli työntää sormia kurkkuun kuten edellisen painajaisen kohalla :pahis: )

Ameriikan malliin pakkeloorille tarjotaan tietenkin nuorempaakin lihaa, mikä aiheuttanee mukavaa kärhämää
nuorten ja vanhojen tyttöjen välillä.

Yksityispankkiiri. :ahihi: Pittää yrittää huomena tyhyjentää poksia.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 07 Loka 2009 21:21

Ei tää nyt ollutkaan niin kiinnostava, mitä alkuun ajattelin.
Viisi neitoa vielä jäljellä, Katja N., Veera K., Uma, Mari, Maria ja Nina.

En osaa sanoa noista oikein mitään. Ehkä väen vähetessä pidot paranee ja
kyllä nää loppujaksot täytyy varmaan katsoakin ihan. Tän päivän jaksossakin
tiputettiin porukkaa vielä aika ronskilla kädellä. Kolme tyttöä poistettiin kisasta.

Hannu vaikuttaa edelleen vähän turhan lipevältä omaan makuuni.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja teuwo » To 08 Loka 2009 16:56

Shay kirjoitti:Yksityispankkiiri. :ahihi: Pittää yrittää huomena tyhyjentää poksia.

Jotenkin tuo yksityispankkiiri viittaa näihin "pankkiiriliikkeisiin", koska en mä tiedä, miten muuten Suomessa vois olla pankkiirina.

Emilia kirjoitti:Hannu vaikuttaa edelleen vähän turhan lipevältä omaan makuuni.

Ja kun noista pankkiiriliikkeistä tulee mieleen verkostomarkkinointi, niin tuo lipevä ja nuoleskeleva olemus ei tuu yllätyksenä. Hannu ei vaan hirveesti lämmitä mun mieltä, vaan on enemmänkin vastenmielinen. :sori:
teuwo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 09 Loka 2009 13:27

Olisiko se poikamies, jos se ei olisi vastenmielinen? :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 09 Loka 2009 16:05

Mä olin eilen yhdessä hmmm..., sanotaan nyt sitä vaikka ravintolaksi, syömässä. Tarttui ruokaseuraksi seiskapäivää-"lehti" :o :pepsodent:

Se tiesi kertoa, että "unelmien poikamies" on pitänyt kahta naista pidemmän aikaa ja että "yksityispankkiirin" vuositulot ovat 13 tonnin luokkaa.

Emmä tiedä, mutta ei tuo mun korvaan kovin unelmalta kuulosta. Ilmeisesti tyyppi myös kuvittelee itsestään liikoja, mikä on myös varsin luoltaantyöntävä piirre. Mun mielestä. Ehkä joku sitten tykkää.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 09 Loka 2009 16:21

Aurora B. kirjoitti:
Se tiesi kertoa, että "unelmien poikamies" on pitänyt kahta naista pidemmän aikaa ja että "yksityispankkiirin" vuositulot ovat 13 tonnin luokkaa.

En mitenkään kiistä analyysiä muuten, mutta nuo tulojutut ovat välillä lehdissäkin miten sattuu. Sillä lailla, että BB:hen 2005 osallistunut ja voittanut kilpailija esitellään vuoden 2004 tuloilla: "Perttu ei rikastunut BB:llä!"

--

Edellinen poikamies taisi olla jalkapallojoukkueen kolmosmaalivahti ja ulkonäkökin oli... joo, kaikki muistavat kyllä... :friikki:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Paluu Leffa.tv