Dancing on Ice

Dancing on Ice

ViestiKirjoittaja L-S » Su 06 Loka 2013 18:24

Onkos fordella katsottu Dancing on Ice -ohjelmaa?
Kun nyt tuli kirjoitettua näinkin pitkä viesti, niin perustan uuden ketjun silläkin uhalla, että juuri ketään muuta ei kiinnosta. :keijo: Ilmarissa tästä sentään oli viime viikolla puhetta.

Itse olen vähän kyllästynyt Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan, en ole viime vuosina sitä hirveästi katsonut, joten uusi, joskin hyvin samanlainen, formaatti on hauskaa vaihtelua. Tässä siis julkkikset harjoittelevat taitoluistelua kokeneiden luistelijoiden johdolla.

Julkkisvalikoima on kylläkin erittäin keijo, mukaan mahtuu mm. nainen, jonka mies osallistui aikoinaan Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan ja sai nimen Kanki-Kaikkonen, Matti Nykäsen eksä, viimevuotinen missi, BB-Sauli, kansanedustaja-jääkiekkoilija sekä Napakympin Kari Salmelainen. :keijo:

Satuin katsomaan ohjelman ekan jakson viime viikolla, kun vietin flunssaisena aikaa sohvalla, ja nyt en voinut olla katsomatta toistakin jaksoa näin jälkikäteen Ruudusta. Ihan hauska näitä on seurata. Eilisessä jaksossa mm. jostain selkävaivasta kärsivä Kim Herold luisteli parinsa kanssa Cheekin Puhelinlankojen tahtiin. Suosikkini on kuitenkin kansanedustaja-jääkiekkoilija Sinuhe Wallinheimo, joka jääkiekkotaustaisena on hyvä luistelija mutta myös yllättävän hyvä esiintyjä, hymyilee valovoimaisesti jäällä ja haastateltavana ollessaan. :keijo: Sitä paitsi tuokin yhdistelmä on niin älytön, että pakkohan siitä on digata. Tyyppi on entinen jääkiekkoilija, päässyt kansanedustajaksi, ja sitten alkaa harrastaa jäätanssia. Ja on saanut nimensä fiktiivisen egyptiläisen lääkärin mukaan. :virne:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

Re: Dancing on Ice

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 06 Loka 2013 21:31

Mä näin vähän matkaa eilen ja ärsytti yhtäläisyydet Tanssii Tähtien/Uimahyppäjien kanssa -realityihin. "Tehdään jotain ja sit kolme tai neljä arvostelee" voitaisiin nimetä vuosisadan formaatiksi. :töktök:

Taitoluistelussa kyllä tuttuja tuomareita. Jos maailmassa olisi ohjelmia vähemmän, niin ehkä innostuisin.

Nyt mulla on menossa vissiin kolme reality-sarjaa, Vain elämää ja sitten kaikki urheilu seurattavana, niin siinä on vain liikaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Re: Dancing on Ice

ViestiKirjoittaja Poukko » Ti 05 Marras 2013 22:30

Mä katon! Joskin kahden tunnin ohjelmasta jää katsottavaa noin 40 minsaa, mutta sepä ei modernia kiireistä fordelaista heikota että pikakelaa suurimman osan ohjelmasta yli koska on hirveestä venytystä ja ajantäytettä vaan. Esitykset, vähän tuomareiden kommentteja perään, sitten hyppäys loppuun missä kerrotaan kuka putos. Siinäpä se. :tilt:

Musta on kiva kun ne on kaikki niin hyviä ettei tuu myötähäpeää. Julkkisarvosta en tiedä, mä voisin ihan yhtä hyvin kattella ketä tahansa vastaavassa ohjelmassa. Ja katselenkin, ei harmaintakaan hajua ketä puolet noista tyypeistä on. :keijo:
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Poukko

Paluu Leffa.tv