Glee

Glee

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 03 Marras 2013 20:30

Mä oon aivan ihastunut tähän sarjaan ja on pakko päästä höpöttämään siitä, kun tiedän että ainakin yksi lisäkseni tykkää siitä. :hullu:

Jäin ihan koukkuun, kun katsoin kolme ensimmäistä tuotantokautta syyskuun lopussa ja lokakuussa Netflixistä. Katsoin neljännen kauden alun jaksot myös netistä, mutta nyt olen päässyt Suomen esitystahtiin mukaan.

Katsoin kyllä aikaisemminkin (joskus viime vuonna) pari kertaa Gleetä telkkarista ja huomasin, että tämä onkin aika hyvä. Yhdessä jaksossa oli Van Halenin Hot for Teacher -versiointa ja Adele-mashup. :jami: Sitten kuitenkin unohdin, että koko sarja edes tulee telkkarista, kunnes tosiaan vähän aikaa sitten sain kipinän katsoa kaikki jaksot putkeen. :keijo: Tai ei ollut tarkoitus katsoa kuin pari, mutta sitten kävi kuten kävi. :keijo:

Kolmas kausi on lempparini. Varmaan joka toisessa jaksossa tuli pillitettyä ja joulujakso oli ihana. :hullu:

Neljäs kausi on tähän mennessä ollut hiukan "masentava" kun kaikki edellisten pariskunnat ovat eronneet eikä se ole aiheuttanut ihan sellaista :tipahdus: -elämystä kuin esim. edelliset kaudet. On tää silti aivan ihana. Aina kun kuoro meinaa hajota ja kuitenkin kaikki lopulta laulavat yhdessä onnellisina, liikutun. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

Re: Glee

ViestiKirjoittaja L-S » Su 03 Marras 2013 20:37

Se toinen olen kaiketi minä. :keijo:

Glee :hymyhali:
Katsoin aikoinaan kolme ensimmäistä kautta Jenkkilän Netflixistä, ja viime vuonna katsoin kolmannen kauden uudestaan Suomen telkkarista uusien jaksojen puutteessa. :keijo: Joku kaveri tätä suositteli, ja ihastuin heti, koska biisiversioinnit sekä musikaalihenkinen laulu ja tanssi eivät vaan voi olla huono asia. :hullu:

Adele-mashup on ehkä Gleen parhaita esityksiä. :tipahdus: Ja kolmannen kauden joulujakso on parhaimmistoa.

Liikuttava sarja tosiaan. Neljäs kausi on tosiaan vähän erilainen, ja ehkä se on väistämätöntä, kun vanhimmat ovat päässeet jo high schoolista. Tosin musta on hirveän mielenkiintoista seurata myös Rachelin ja Kurtin New York -meininkejä. Mutta kokonaisuus on kyllä vähän sekava. Kuulemma sitten Amerikassa tällä hetkellä esitettävä kausi onkin viimeinen. :(
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja kmaria » Su 03 Marras 2013 22:47

Ilmoittaudun kolmanneksi Glee-faniksi! :D

Taisin alkaa katsoa Gleetä, kun sitä alettiin näyttää Suomessa ja tykästyin heti. Sittemmin olen katsonut ensimmäiset kolme kautta kaikki kahteen kolmeen kertaan.
Sarja vaan jaksaa kiinnostaa uusintakierroksillakin. Kuten L-S kirjoitti, laulu ja tanssi eivät todellakaan ole huono asia. Olen jopa kuunnellut joitain parhaita paloja (kuten aiemmin mainittua Adele-mashupia) Spotifysta. :hullu: Lisäksi tykkään Gleen vinkeästä huumorista, mutta toisaalta kyllä myös liikutun usein tätä katsoessani. Tämä neljäs kausi ei tosiaan ole ollut ihan niin hyvä kuin aiemmat, mutta saa nähdä, mihin kausi kehittyy. Uudet hahmot ja New Yorkin tapahtumat ovat kyllä olleet ihan mukavaa vaihtelua. Sarjaa tehdään ilmeisesti vielä kuudes kausi, nythän Jenkeissä esitetään viidettä. Mielelläni olisin kyllä katsonut enemmänkin.

Tiesittekö muuten, että Finnin esittäjä Cory Monteith kuoli viime kesänä? :( Yksi viidennen kauden jaksoista on omistettu hänen muistolleen.
kmaria

ViestiKirjoittaja theia » Ma 04 Marras 2013 13:02

Mä tykkään kanssa hurjasti Gleestä! :sydän: Joskus jotkut itselle tuntemattomammat biisit ei hirveesti jaksa kiinnostaa, mutta enimmäkseen sarja on loistava.

Boksilla odottaa onneks uusin jakso, tänään illalla saan sen katsoa :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 25 Helmi 2014 00:55

On tää kyllä ihana sarja. Katsoin äsken viidennen kauden toisen jakson, ja lopussa valuivat kyyneleet. :pillitys: :keijo: Ei juonipaljastuksia, mutta tosi kiva jakso.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 25 Helmi 2014 23:51

Mä oon mennyt (taas) ihan sekaisin Gleestä. :hullu: Yhtenä saikkupäivänä katson jenkkinetflixistä kaikki neljännen kauden jaksot, joita ei oltu vielä näytetty Suomessa, ja siihen perään vielä kaikki jenkeissä näytetyt kahdeksan viidennen kauden jaksoa.

Viidennen kaudenhan piti alkaa Suomessa heti neljännen kauden perään, mutta sitä ei jostain syystä näytetäkään, vaan "myöhemmin". Nyt siellä tulee sen sijaan jotain maailman parhaita gourmet-aterioita... :epäilevä:

Tuosta harmistuuna menin seikkailemaan Foxin sivulle ja huomasin, että siellähän on kaikki viimeisimmät jaksot katsottavissa yli 50 päivää. :D

Nyt oon katsonut taas uudestaan viidennen kauden jaksoja ja olen päässyt taas jo neljänteen jaksoon. Olisi hirveä hinku höpötellä niistä, mutta en halua spoilata mitään. Sen verran voin sanoa, että tykkäsin ihan hirveästi viidennen kauden kahdesta ensimmäisestä jaksosta, enkä vähiten sen takia, että ne on omistettu tietylle bändille ( :vihellys: ).

Neljännen kauden Stevie Wonder -jakso oli ihana. :sydän:

Tänä iltana Jenkeissä tulee uusi jakso, joka on varmaankin meillä huomenna tuolla sivuilla katsottavissa. :täpinä:

Muoks. Ja tietenkin olen katsonut Finn/Cory Monteith-jakson. :pillitys:

Muoks2. Ja huomasin eräänä päivänä, että Kutosella näytetään ensimmäisen kauden jaksoja. Muistaakseni sunnuntaisin.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 26 Helmi 2014 20:25

Suvi kirjoitti:
Tänä iltana Jenkeissä tulee uusi jakso, joka on varmaankin meillä huomenna tuolla sivuilla katsottavissa. :täpinä:

Niin joo, tuolla onkin ilmeisesti joku kahdeksan päivän odotusaika, jos ei rekisteröidy... :riips:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » La 31 Tammi 2015 13:52

Gleen viidennen kauden jaksot alkavat Suomessa 27.2.2015. VIHDOIN! :D
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 27 Helmi 2015 22:44

Suvi kirjoitti:Gleen viidennen kauden jaksot alkavat Suomessa 27.2.2015. VIHDOIN! :D

Ja voi keijo. :läps: Ne tulevat sitten kolmelta päivällä ja ihan ihmeellisinä päivinä tosi nopealla tahdilla. Tuntuu, että Maikkari haluaisi päästä koko sarjasta "eroon".
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » La 28 Helmi 2015 00:04

Siiis millä kanavalla toi tulee? Ja milloin? En löytänyt :keijo:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 28 Helmi 2015 00:12

Avalta ois tänään tullut klo 15:00 :epäilevä:. Ja sitten tulee ma-pe joka päivä jakso klo 15:00, Avalta siis nekin. :P (Ja joo, tarkistin monta kertaa, että ovat tosiaan uusia viidennen kauden jaksoja.)

Ja Subilta tulee sunnuntaisin sitä neljättä kautta vielä. :P

Katsoin siis tuolta oman, parin viestin takaisen linkkini takaa, ja siellä sivussa on tuo "tulevat jaksot" -kohta.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » La 28 Helmi 2015 00:35

Puhelimella en osannu navigoida niin pitkälle :keijo: Ohjelmaoppaasta en tajunnut kattoo Avaa :epäilevä:

Mut nyt on ens viikon Gleet laitettu tallennukseen. Onneks on tallentava digiboksi kun muutenhan tota ei normi töissäkäyvä ihminen vois telkkarista seurata :epäilevä:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » La 28 Helmi 2015 00:42

Maikkarilla on kyllä ihme tapa näyttää tiettyjä sarjoja mitä kummallisimpiin iltapäiväaikoihin ja vielä tolleen putkeen. Onko oletus muka, että niitä katsovat vain jotkut teinit? :riips: Tai jos tuntuu siltä, että ketään ei kiinnosta ja sarja kannattaa siksi piilottaa, niin ei kai nyt ketään vahingossakaan ala kiinnostaa, jos sitä näytetään kolmelta iltapäivällä. :töktök:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » La 28 Helmi 2015 11:45

theia kirjoitti:

Mut nyt on ens viikon Gleet laitettu tallennukseen. Onneks on tallentava digiboksi kun muutenhan tota ei normi töissäkäyvä ihminen vois telkkarista seurata :epäilevä:

Joo, sama juttu. Harmittaa ihan vietävästi etten saanut tuota viidennen kauden ekaa jaksoa talteen. Se oli kuitenkin yksi lempijaksoistani. Onneksi noita nyt sentään voi katsoa Katsomosta jonkun aikaa.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 09 Maalis 2015 13:11

Glee on kyllä hirveä sarja. :keijo: Katsoin eilen yhden jakson ja puolet jaksosta itkin ihan kunnolla ja sitten loput jaksosta hymyilytti, kun ne alkoivat laulaa. :keijo: Okei, olin myös aika väsynyt, joten kai se vaikutti.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 20 Maalis 2015 12:43

L-S kirjoitti:Glee on kyllä hirveä sarja. :keijo: Katsoin eilen yhden jakson ja puolet jaksosta itkin ihan kunnolla ja sitten loput jaksosta hymyilytti, kun ne alkoivat laulaa. :keijo: Okei, olin myös aika väsynyt, joten kai se vaikutti.

Joo. :pillitys:

Huomioittehan, että kuudennen kauden jaksot alkavat muuten heti viidennen kauden perään Suomessa. :D

Jenkeissä tänään viimeiset jaksot. :huoh:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » Pe 20 Maalis 2015 13:23

No onneks tulee sitten ripeään. Eilen katoin varmaan 5 jaksoa putkeen, ja kyllähän siinä silmät aika ajoin kostui. Onneks mies ei ollut kotona kun se ei vaan ymmärrä :virne: :P
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 02 Touko 2015 18:23

Katsoin eilen Gleen viimeisen jakson. Sain sen päätyttyä ihan hirveän itkukohtauksen. :P

Tekisi mieli aloittaa sarjan katsominen taas alusta. :keijo: Jos Gleestä tulee joku DVD-boksi, jossa on kaikki kaudet, se on ehkä pakko hankkia.

Jotenkin sarjaa oli ihana seurata suomenkielisillä teksteillä, ja nimenomaan Maikkarin suomentaja on loistava. :D Hänellä on samaa oivallusta ja keijoutta biisitekstien suomennoksissa kuin euroviisukääntäjä Kalle Niemellä.
Suvi
Keijodemoni

Paluu Leffa.tv