Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja iisa » Su 31 Joulu 2017 15:12

Voi että, mun uuden vuoden juhlinnasta tulee täydellinen. Aion ostaa sipsejä (ja ehkä alkoholittoman siiderin) ja katsoa Yle Areenasta jonkin Aki Kaurismäen elokuvan. Siellä on tällä hetkellä niitä 17! https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/30-684 Osaisi vain päättää minkä katsoo, osan olen jo onneksi nähnyt, mutta tekisi mieli esimerkiksi katsoa Mies ilman menneisyyttä kolmannen kerran. :virnu: Jos on suosituksia, tälle päivälle tosiaan, niin saa antaa.
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 31 Joulu 2017 15:56

Calamari Union on ihan huippu! Siinä ei ole mitään järkeä, mutta se on ihana. :virne: Suosittelen sitä lämpimästi, jos siis lisää Kaurismäkeä haluat katsoa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 01 Tammi 2018 23:29

Kiitos Kaurismäki-tiedosta! Ajattelin, että voisin itsekin panostaa nyt siihen, että katson ne Kaurismäet, mitä en ole jo nähnyt tai mitkä olen nähnyt niin kauan sitten etten enää muista. Aloitinkin äsken katsomalla Varjoja paratiisissa. Pidin siitä, siitäkin huolimatta tai ehkä juuri siksi, että dialogi oli paikoin aika keijoa. :keijo:

Seuraavaksi voisin katsoa loputkin työläistrilogiasta, vaikka Tulitikkutehtaan tytön olen ehkä joskus nähnytkin. :riips:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3968
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja iisa » Ke 10 Tammi 2018 21:51

Unohdin jo itse, että Kaurismäkeä on Areenassa. Onneksi ovat siellä useamman kuukauden. Katsoin tosiaan tuon Calamari Unionin. En ehkä kaikkea ymmärtänyt, mutta joo ihan viihdyttävä oli. :D Viikonloppuna sitten voisi muutaman muun katsoa.
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 15 Tammi 2018 22:08

Uudet salaiset kansiot :sydän:
Taas.
:sydän:
Eka jakso nyt ei sinänäsä ollut mitenkään mieltä ylentävää, eikä sillä lailla edes kiinnostava, mutta sen mytologia oli ihan semi-ok.
Toinen jakso sen sijaan on :sydän: :pilvi:
Siinä on samalla jotain vanhaa ja uutta.
Dialogi toimii ja MOW-meininki sotkeutuneena mytologiaan on sitä mistä ite tykkään. On vitsailua, actionia ja just sitä itteensä.

Lisäksi sisäinen shipperini on ihan liekeissä Mulderin ja Scullyn kemioista ja yhteispelistä. :tulipää:

(ps. Gillian on nnnniiiiiiiiin kuuma :tipahdus: )
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 17 Tammi 2018 21:53

Kävin leffassa.
Näin Ocean's 8-trailerin.
Cate Blanchett :tipahdus: Ihan vaan jo sen vuoksi haluan nähdä elokuvan.

Lisäksi näin överikeijouden trailerin, mitä ajattelin että sopisi keijoiluun, mutten tiedä jaksanko järjestää miittiä sitä varten.
Siinä oli Gerard Butler pahispoliisinia ja Pablo Schreiber, joka on näytellyt todella hyvin tosi kauheeta mulkkua ja ällötystä. :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 18 Huhti 2018 18:58

Katson näitä:

Ensitreffit alttarilla (muutamakin maa, Australia ja Tanska ainakin)
Pitääkö olla huolissaan?
Kingi
Vastavirtaan

Tallennan:

Legion 2

Odotan, että joskus katson:

Legion
Gifted

Kaikkea shaibaa katsoo ja sitten "parempaa" laittaa talteen, vaikka ei koskaan katso :keijo:

Ja "Pitääkö olla huolissaan?" ei siis ole shaibaa, vaan aina hauska. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 29 Huhti 2018 21:58

Kämppis sai vinkin että Japanissa on alkanut uusi Sherlock-sarja.
Katsottiin ensimmäinen jakso ja jumankauta miten hyvältä se näytti! :sekopää:
Lisäksi pääosan esittäjä oli ihan hiton kuuma!
Miss Sherlock, ensimmäisen jakson saa käsittääkseni katsottua HBO Asian kautta, mutta loput pitänee sitten hakea laittomalta streamilta jotenkin :keijo:

Mutta tsiisös! Voi olla että tulee tästä eteenpäin postattua materiaalia silmänilo-ketjuun :tipahdus: :tulipää:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 30 Huhti 2018 14:27

Mä olen katsonut viime aikoina aivan törkeenä Marvel elokuvia. Ant-Manin kohdalla aloin pohtia, miten paljon enemmän sitä saisi elämässään aikaiseksi, jos käyttäisi kaiken tuon ajan johonkin järkevämpään. Vaikka askarteluun tai kirjoihin. Ehkä jopa opiskeluun tai töihin. Vielä en kuitenkaan ole valmis luopumaan (rajoittamattomasta) ruutuajastani.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 20 Touko 2018 10:43

Emilia kirjoitti:Mä olen katsonut viime aikoina aivan törkeenä Marvel elokuvia. Ant-Manin kohdalla aloin pohtia, miten paljon enemmän sitä saisi elämässään aikaiseksi, jos käyttäisi kaiken tuon ajan johonkin järkevämpään. Vaikka askarteluun tai kirjoihin. Ehkä jopa opiskeluun tai töihin. Vielä en kuitenkaan ole valmis luopumaan (rajoittamattomasta) ruutuajastani.


Mä tein samaa viime kesänä. Jos mä oisin sen ajan käyttänyt vaikka lenkkeilyyn, olisin varmaan paremmassa kunnossa. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 22 Touko 2018 20:23

Jos lasketaan myös Marvel-sarjakuvien lukeminen, olen luultavasti käyttänyt Marvelin parissa enemmän aikaa kuin muut fordelaiset yhteensä. :pepsodent:

En kuitenkaan pidä sitä huonosti käytettynä aikana, koska nyt esim. tiedän, että suuri voima tuo suuren vastuun, tunnen olevani paras siinä mitä teen ja näistäkin huolimatta joskus turpiin tulee.

Mutta Marvel on paskimmillaankin parasta (tai ainakin lähellä sitä) :tilt:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 23 Kesä 2018 22:25

Sub aloittaa syksyllä Rupaul's drag racen näyttämisen kutoskaudesta :keijotäpinä:
Kutoskaudella on Bianca del Rio, mun profiilikuva :pilvi:
Jihuu! Rupulii!

Suosittelen ;)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja L-S » To 28 Kesä 2018 21:15

Jos joku ei ole katsonut tänä keväänä tullutta Vedetään hatusta -kautta, niin suosittelen. Olen nyt katsonut sitä Katsomosta ja nauranut enemmän kuin millekään tv-viihteelle aikoihin. Varsinkin Roope Salminen loistaa tässä. Vaikka ärsyttäisikin nähdä Roope Salminen jatkuvasti telkkarissa, niin improvisaation hän kyllä hallitsee. :virne: Varsinkin musiikki-improvisaatioissa hän on omimmillaan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3968
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 28 Kesä 2018 21:45

L-S kirjoitti:Jos joku ei ole katsonut tänä keväänä tullutta Vedetään hatusta -kautta, niin suosittelen. Olen nyt katsonut sitä Katsomosta ja nauranut enemmän kuin millekään tv-viihteelle aikoihin. Varsinkin Roope Salminen loistaa tässä. Vaikka ärsyttäisikin nähdä Roope Salminen jatkuvasti telkkarissa, niin improvisaation hän kyllä hallitsee. :virne: Varsinkin musiikki-improvisaatioissa hän on omimmillaan.


Mä olen seurannu aina välillä jos on tullu sopivasti telkkarista. Tykkään Roopen Koirista, mutta improssa hää loistaa vielä enemmän. Keikkojen kohokohta mulle onkin aina se impro-kohta jossa yleisö antaa aiheita ja Roope sit räppää niistä. :D

****

Onko kukaan muu kattonu Yleltä tulevaa HBO:n The Handmaid's Talea? Todella ahdistava sarja, mutta silti ihan hitsin koukuttava. Eka jakso ei ole enää Areenassa, mutta löytynee ainakin HBO:n omasta flinxistä josta löytyy myös eka ja toka kausi kokonaan. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja L-S » Su 01 Heinä 2018 11:56

Mä en ole muuten vieläkään nähnyt Roopea ja Koiria livenä, pitäisi kyllä. :ei:

Handmaid's talea mäkin olen katsonut, vaikka muistaakseni keskustelin siitä Wildiksen kanssa jo aiemmin, niin mainittakoon nyt tässäkin. Olen jo toisella kaudella, kun olen sitä HBO:lta seurannut, mutta tämä ei ole mikään putkitettava sarja. Sen verran ahdistavaa, että pitää vähän säännöstellä ja katsoa vähän kerrallaan. Ei sovi mihinkään "tulin juuri töistä ja nyt haluan nollata aivot" -hetkeen, joita mun televisionkatselu usein on.

Luin myös keväällä Atwoodin alkuperäisen kirjan. Mietin sitä lukiessa vähän, että onpas tylsää, että sarjaan on lisätty vielä juonenkäänteitä ja ahdistavuuksia, joita kirjassa ei ollut. Oli siinäkin toki paljon ahdistavaa ja perusjutut ovat suht samaa, mutta kyllä osaa tapahtuvista asioista oli kuitenkin vielä vähän dramatisoitu, ehkä vain siksi, että saadaan tarpeeksi shokeeraavaa telkkariin. Toisaalta voihan niille lisätyille asioille olla järkevät perustelutkin jollakulla sarjan tekijöistä (ja on kai Atwood itsekin ollut mukana), en tiedä. Kirjahan on 80-luvulta, mutta sarja on tehty siten, että se tuntuu ajankohtaiselta tässä ajassa. :( Eihän se kuitenkaan ole siinä mielessä pelkkä dystopia, että vastaavantapaisia asioita tapahtuu kyllä maailmalla, vaikkei nyt juuri tässä muodossa. Tai jossain vähemmässä määrin järkyttävässä todellisessa voi nähdä yhteyksiä johonkin, mikä sarjassa järkyttää.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3968
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Heinä 2018 12:17

Joku Handmaid's talea käsikirjoittanut sanoi, että siihen on lisätty asioita juuri siksi että niitä on haluttu tuoda esiin. Periaatteessa siis kaikki mitä sarjassa tapahtuu on kerätty faktoina maailmalta ja lyöty yhteen käsikirjoitusta tehdessä. Asiat on kerätty lehdistä, netistä ja uutisista ja tarkistettu niiden faktapohjaisuus. Ja sen jutun jälkeen mä totesin etten pysty katsomaan sitä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Heinä 2018 12:17

Joku Handmaid's talea käsikirjoittanut sanoi, että siihen on lisätty asioita juuri siksi että niitä on haluttu tuoda esiin. Periaatteessa siis kaikki mitä sarjassa tapahtuu on kerätty faktoina maailmalta ja lyöty yhteen käsikirjoitusta tehdessä. Asiat on kerätty lehdistä, netistä ja uutisista ja tarkistettu niiden faktapohjaisuus. Ja sen jutun jälkeen mä totesin etten pysty katsomaan sitä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja L-S » Su 01 Heinä 2018 14:38

Tuo on kyllä ihan järkeenkäypä perustelu. En tietystikään niin tarkkaan laskenut sitä mitä oli lisätty, että osaisin sanoa oliko juuri niillä lisätyillä asioilla todellisuuspohjaa maailmalla, mutta kun kerran näin on, onhan se perusteltua tehdä tässä ajassa tapahtuvaa kommentoiva sarja. En ollut lukenut/kuullut tuota käsikirjoittajan haastattelua, mutta ennen kuin aloitin sarjan katsomisen olin lukenut siitä riittävästi, että tuli tunne, että tämä on jotenkin pakko katsoa. :huoh: Mutta vaikeaa se on.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3968
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 18 Heinä 2018 18:19

Eilen satuin näkemään melkein alusta sellaista brittikomediaa kuin Äitien sota, jossa oli mielestäni varsin osuvaa huumoria äitiyden ja varsinkin verkostoitumisen vaikeudesta. Oli ikään kuin kunnon äidit, joiden porukkaan ei muutamaa hylkiövanhempaa haluttu huolia. Sitten toki kuviot törmäsivät.

Tiistaisin ykkösellä, suosittelen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja theia » Pe 03 Elo 2018 15:39

Eikö Doctor Who:n kymppikautta ole katsottavana missään :pillitys: Hyppäsin Netflinksin kautta TARDISin kyytiin vasta vitoskaudesta, ja siellä on vaan ysikauteen saakka. Y-HYYYYYYYYY! :pillitys:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 08 Elo 2018 22:31

Handmaid's talea on katsottu kesän aikana. Sehän on ollut sellainen, josta on puhuttu tosi paljon esim. kirjoittajayhteisössä, myös ihan dramaturgisesta näkökulmasta. Atwoodin teoksen olen joskus lukenut, ja huomaan nyt, etten tajunnut sitä ihan kunnolla. Tv-sarjassa toteutus kyllä tekee siitä vielä ahdistavamman (ja se on ahdistava mieskatsojankin näkökulmasta paitsi naisten alistamisen myös sen fiktiivisen tulevaisuuden mieskuvan kapeuden suhteen). Visuaalisesti tuo on hieno, jos nyt sellaista adjektiivia viitsii siitä käyttää.

Ja faktapohjaahan tuossa myös on, niin karmeaa kuin se onkin.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1035
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Elo 2018 08:00

Patrick Melrose - HBO.

Katsottiin eilen ensimmäinen jakso ja tänään aiotaan katsoa ehkä kaksi jaksoa.
Ihan mielettömän huikea näyttelijäntyö. Ulvoin naurusta, kun päähenkilö huumesekoilee tapaamisella hotellin aulassa jakson alkupuolella. En nauranut sille, että minkälaiseksi huumeiden käyttö saa, vaan sille miten näyttelijäntyö oli tuossa kohtaa niin osuvaa ja kohdallaan. No, okei, oli se vähän koomistakin katsottavaa. :keijo: :virnei:

Ensimmäisen jakson perusteella voi kyllä sanoa että käsikirjoitus on aika huimaava, kuvaus ja ohjaus aika paikallaan ja näyttelijäntyö priimaa.

BC on sanonut haastatteluissa, että Hamlet ja Patrick Melrose ovat ne roolit mitä hän haluaa elämässään tehdä ja nyt hän on tehnyt ne!
PM:n energia on aika huumaavaa jo itsessään, mikä on sitä taattua BC-laatua.

Että jos en jo rakastanut BC:tä, niin nyt rakastan vielä enemmän! Huikee tyyppi, kertakaikkiaan! Olen niin onnellinen että saan olla siinä etuoikeutetussa ryhmässä jonka aikana hänen työnsä on uutta ja tuoretta, vaikka veikkaan että näitä sarjoja katsotaan vielä 30 vuotta myöhemminkin.

Mezmerizing! :tipahdus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 27 Elo 2018 17:58

Kuvaputkitelkkarista hajosi äänet, kun katsoin Giftediä. Yhtäkkiä kauhea möykkä sunnuntaiaamupäivään, kun ne äänet meni jotenkin itekseen täysille, mutta älytön särinä samalla. Kokeilin kotikonstit eli liitokset ja töpselit ja sellaiset, mutta eipä auta.

Sitten kaiketi seuraavaa ylimääräistä kuvaputkea tilalle, kun ei tuo uudempi telkkari hyväksy Scartteja :nirppa:

--

Tavallaan tässä voisi olla filosofinen ja unohtaa koko vanhan tekniikan, mutta kun sen vanhan boksin kanssa on jo elänyt ilot ja surut ja siinä on hyvä käyttöliittymä, niin jospa sitä vielä tekohengittäisi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 27 Elo 2018 21:54

Vau, Pascal on näin ollen ainoa tuntemani ihminen, jolla on yhä kuvaputkitelkkari. :D Hyvä toki, ettei turhaan hanki uusia laitteita.

Oli mullakin kuvaputkitelkkari vielä viisi vuotta sitten, mutta jotenkin se tuntuu nykyisinä virtaviivaisina aikoina jo kaukaiselta, ihan kuin siitä olisi pidempikin aika.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3968
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja theia » Ti 28 Elo 2018 14:38

Sohvikset jatkuu perjantaina :woohoo:
Ota rahat ja juokse jatkuu syyskuussa :woohoo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa