Suomen huippumalli haussa

Suomen huippumalli haussa

ViestiKirjoittaja Eärendil » Su 27 Huhti 2008 21:14

Älkää edes viittikö väittää, ettette kato tätä. :D

Monessa paikkassa on valitettu sitä, että kaikki on
matkittu alkuperäisestä amerikkalaisesta ohjelmasta.
Minä kun luulin, että se nimenomaan on koko ohjelma-
formaattisysteemin idea. Keksitään hyvä ohjelmaidea
ja myydään se ulkomaille jossa se tehdään samalla
tavalla omalla kielellä ja omissa olosuhteissa. Onhan
"Haluatko Miljonääriksi?"-ohjelmakin ihan samanlainen
joka maassa, jossa sille on oma ohjelma tehty. Tämä
Suomen huippumalli on ihan hyvin tavoittanut idean,
mut halvemmissa puitteissa. Tyra ei varmasti antaisi
tyttöjen nukkua lattialla, niiku alussa näistä osa joutui. :nirppa:

Tässä jaksossa kuvattiin jotain taidehömppää Cosmolle.
Vielä ei ole oikeastaan jäänyt erityisemmin ketään akkaa
mieleen, paitsi ehkä se punatukkainen joka oli äänessä
tänään aika paljon. Niin ja sit se Daniela (?) joka on nyt
sit virallisesti tosi-tv -tuplaluuseri, koska tipahti nyt tästä
eikä edes saanut Unelmien poikamiestä vaikka yritti.

Ensi viikolla Jay Alexander <3.
Eärendil

Re: Suomen huippumalli haussa

ViestiKirjoittaja theia » Su 27 Huhti 2008 21:18

mun mielestä suomen Huippis on ihan parhaalla ohjelmapaikalla! sunnuntaisin melkein aina on himassa kasin aikaan, ja mikä parempaa sunnuntaiolo-hömppä-viihdettä. jee :D

Anne häiritsee mua, jostain kumman syystä. Ja tuntuu, että Saimi yrittää olla jotenkin Janice, joka ei käy ollenkaan. Ihme touhua.

Ihiihi, viime viikon jakson kuvaaja on kuvannut mua... :lol: kaverin lopputyöhön. :huippumalli: Tunnistin sen tatskasta.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Su 27 Huhti 2008 22:07

äh. postaan oman aloitukseni tämän ketjun jatkoksi.

Sunnuntai on rankka tv-ilta. Kanavapujottelun ensimmäinen puolituntinen sisältää Idolsia ja Tanssii tähtien kanssa. Idolsin loputtua Neloselta alkaa Huippumalli.

Tällä viikolla Huippis on hurjan jännä. Saimi - mikä noita! - oli varastaa shown. En tiedä, tekeekö Saimi töikseen mallien koulutusta, toivottavasti ei. Ihmisellä ei ole mitään käsitystä, miten antaa palautetta. Saimi lataa mielipiteensä tyylilleen ominaisesti kulmikkaasti ja suurieleisesti. Musertavasti. Siinä missä Saimi vaatii oppilailtaan kuuntelemisen taito, Saimi itse ei osaa kuunnella ollenkaan. Eikä lukea toista ihmistä. "Ihan kun sulla olisi pelko silmissä! Pelkäätkö sä kuvauksia?", Saimi huutaa pöydän takaa silmät leimuten epävarmalle tytölle. Jos en olisi pelännyt, ainakin tämän jälkeen pelkäisin!

Toisaalta - Saimiakin pitää ymmärtää.

Sen verran hissukkaa on taas mallityttöjen kööri. Mistä näitä hiirulaisia ja varpusia oikein sikiää? Missä on tyttöjen persoona, luonne, sisin? Ovatko nykyajan tytöt todellakin näin värittömiä, hajuttomia ja mauttomia ihmisinä?

Vai saako jyräävä Stalin-Saimi vaan näyttämään tytöt sellaisilta?

Onneksi on Marje. Marje on ylemmyydentuntoinen, epäempaattinen ja diivaileva tyttö. Ja toisaalta peloton, eläytyvä ja reipas. Marje ei osaa häpeillä, Marje ei ajattele mitä muut ajattelevat ja siksi Marje loistaakin kuvauksissa. Ana hihittelee kämmeneensä Marjen vallatessa lava poseerauksillaan, mutta eipä Anasta ole ollutkaan kertaakaan haastamaan Marjea, kun poseeraukset on saatu paperille.

Ja onneksi on Ani. Ani on pitkä, ruma, rujonoloinen tyttö. Mutta jotain kummallista tapahtuu, kun kameraa tallentaa Anin olemukseen. Kuvat Anista ovat oudon kauniita. (Tosin tässä jaksossa hieman aloin jo epäillä, onko Anikin lopulta yhden ilmeen tyttö. Iso, tummailmeinen zombie.)

Mutta muuten en Anista tykkääkään. Poltan, syön roskaruokaa epäsäännöllisesti, juon, tyttö luetteli hällä-väliä -asenteella. Harvoinpa työhaastattelussa (mitä ohjelma on) ihmiset yhtä väheksyvästi suhtautuvat työhönsä. Pääsiäisen jälkeen Ani tuli takaisin ohjelmaan tukka pinkkinä. Olen opiskellut englantia päiväkoulusta alkaen, Ani kehuskelee, mutta kuvauksissa ei osaa sanoa pituuttaan englanniksi. Niin - ja Ani on myös epäempaattinen. Välinpitämätön kaikkia muita kohtaan.

Anu on lemmikkini. Ihan vaan siksi, että Anua itketettiin viime viikolla tuomariston edessä. Koko tuomariston edessä -tilaisuus on kammottava. Tytöt hiipivät kulisseista täristen odottamaan tuomiota. Nyt ne haukkuu mut. Ja sitten kun jotain onnistaakin, kyynel silmäpielessä kimallellen niiataan ja sanotaan: Paljon kiitoksia.

Niin. Anua siis itketettiin viime viikolla.

Oletko sä mielestäsi mallin mitoissa, Stalin-Saimi runnoi pöydän takaa. Pim, kävi katsojan päässä. Miksi ihmeessä kisaan on otettu sellaisia tyttöjä, jotka eivät täytä mallivaatimuksia? Siksikö, että voitaisiin lihavaksi haukkua? Onneksi Anu, tytöistä vilpittömin ja suloisin, saatiin hehkumaan tässä jaksossa. Kunhan leukaperät oli ensin saatu kätkettyä kämmeniin.

Toivon etno-kolmikolle äkäistä lähtöä jaksosta. Tatjana ja Ana ovat ohjelman kannalta täysin vähäpätöisiä eikä Darinakaan paljoa parempi ole. Melkein tulee ikävä Armia ja jopa Manonia. Olisko heistä sittenkin ollut pidemmälle ohjelmassa? Manonhan tosin oli henkisesti niin nujerrettu...

Loppukysymys: Miten paljon mallikuvia oikein muokataan? Olen aina kuvitellut, että muokkaamiset rajoittuvat sellaisiin seikkoihin kuin näpyt ja tummat silmänaluset, mutta kommenteista päätellen jopa kasvon tai vartalon piirteitä muokataan. Mitäköhän Marian kasvokuvissa oli ollut niin paljon muokattavaa? Tai Anan?

Päätän vuodatukseni tältä sunnuntailta.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Rulla » Su 27 Huhti 2008 22:48

Jämähdin katsomaan ohjelmaa sivusilmällä jostain Cosmo-kuvausten alkupuolelta.
Kai. Ei niissä mitään, musta kuvaajan heitto 'Devil wears Prada' päätoimittajasta
oli ihan yliveto. :mrgreen: Mutta olenko ainoa, jonka korvia ja hermoja rasittaa
ihan älyttömästi tyttöjen puhuminen? Kauheaa ininää ja mutinaa, aivan kuin suuta
ei saisi auki ja kaikki tulee valittavalla nuotilla. Kauhean flegmaattista ja persoonatonta,
kaikki kuin samasta kaupungista, samasta perheestä.
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja Kaarina » Su 27 Huhti 2008 23:10

Pitäähän sitä seurata, kun kerran meille tosi-teeveetä annetaan.

En tykkää Annen tavasta puhua. Jotenkin ne sen juonnot ei sovi sen suuhun ja on ne jutut muutenkin aika kömpelöitä, kun on suoraan siitä esikuvastaan suomennettu. Saimi on pelottava, mutta mietin sitä, että onko ohjelma tarkoituksella leikattu niin, että Saimin suusta tulee vain ne negatiiviset palautteet. Tai sitten Saimi vain sanoaa aina kaiken suoraan.

Jos jotain positiivista, niin tykkään siitä, kun tytöt ei kilju samalla tavalla joka asialle kun Ameriikan versiossa. Ei sellanen käytös kyllä taida edes kuulua suomalaiseen kulttuuriin. :mrgreen:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 28 Huhti 2008 00:59

Minusta Saimi on kyllä ihan oma itsensä koko ajan.

Hauskaa muuten, että Nelosen sivuilla voi katsoa viimeisimmän jakson uusintana ilmaiseksi! Joten katsoinpa vielä toistamiseen. :shock:

Marje. Siinä ihmisessä ei kaikki ole kohillaan.

Marjella oli piru silmissä, kun katseli Marian itkuista suoritusta tehtävässä. "Kun jotain dissataan (= Saimi dissaa) kuvauksissa ja tyttö melkein itkee, niin sit aletaan (=Saimi alkaa) softaan ja taputteleen selkää, et kyl se siitä." Päälle en-voi-ymmärtää -ilme. Siis, onko Marjesta huono, jos tuntee empatiaa toista ja toisen pahaa mieltä kohtaan.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Huhti 2008 05:35

Tr*ina kirjoitti:Loppukysymys: Miten paljon mallikuvia oikein muokataan? Olen aina kuvitellut, että muokkaamiset rajoittuvat sellaisiin seikkoihin kuin näpyt ja tummat silmänaluset, mutta kommenteista päätellen jopa kasvon tai vartalon piirteitä muokataan.

En nyt tiedä liittyykö kyskä nimenomaan tähän sarjaan, vai ihan yleisesti, mutta pistän juutuubiklassikon vastaukseksi (vaikkakin on varmasti hurjan kärjistetty esimerkki).
http://www.youtube.com/watch?v=iYhCn0jf46U

Itse sarjastahan mulla ei oo mitään sanottavaa, kun en sitä pysty katsomaan, heh. Anteeksi :mrgreen:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja wooper » Ma 28 Huhti 2008 19:16

Tr*ina kirjoitti:Tällä viikolla Huippis on hurjan jännä. Saimi - mikä noita! - oli varastaa shown. En tiedä, tekeekö Saimi töikseen mallien koulutusta, toivottavasti ei. Ihmisellä ei ole mitään käsitystä, miten antaa palautetta. Saimi lataa mielipiteensä tyylilleen ominaisesti kulmikkaasti ja suurieleisesti. Musertavasti. Siinä missä Saimi vaatii oppilailtaan kuuntelemisen taito, Saimi itse ei osaa kuunnella ollenkaan. Eikä lukea toista ihmistä. "Ihan kun sulla olisi pelko silmissä! Pelkäätkö sä kuvauksia?", Saimi huutaa pöydän takaa silmät leimuten epävarmalle tytölle. Jos en olisi pelännyt, ainakin tämän jälkeen pelkäisin!

Mulla on vahvasti sellainen vaikutelma että Saimille on tyrkätty formaatin mukaan Janice Dickinsonin rooli. Kun Saimi oli opettamassa kävelyä Mallikoulu-ohjelmassa oli meininki ihan toinen, paljon rennompi asenne ja kaiken palautteen antoi mimmeille huumorilla. Nyt se on vain ilkeä.

Mun on tosi vaikea katsoa tätä koko hommaa. Ohimoita repii joka ikinen "postia Annelta"-huuto ja tyttöjen asenne. Tämä formaatti ei vain mielestäni toimi Suomiversiona.
wooper

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 28 Huhti 2008 19:39

Tr*ina kirjoitti:Hauskaa muuten, että Nelosen sivuilla voi katsoa viimeisimmän jakson uusintana ilmaiseksi! Joten katsoinpa vielä toistamiseen. :shock:

"Valitettavasti Nelosen NettiTV:n videot ovat katsottavissa vain Internet Explorer -selaimella. Seuraavassa NettiTV:n versiossa on tavoitteena laajentaa selainvalikoimaa. Kiitokset kärsivällisyydestänne." Kuva

No.. parannus sentäs tulossa.. Katon nyt IE:llä. Muistuttakaa, et jatkossa muistan kattoa jo tv:stä.

Kiitti kuiteskin vinkistä. Jäi melkein kokonaan näkemättä jakso eilen! :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ma 28 Huhti 2008 19:58

wooper kirjoitti:Tämä formaatti ei vain mielestäni toimi Suomiversiona.

Minä en ainakaan ole törmännyt vielä yhteenkään tositv-formaattiin joka toimisi Suomiversiona.
Mikä siinä on, että ihan jokaikisestä formaatista saadaan Suomessa aikaan sarja joka nostattaa ainoastaan myötähäpeän ja vaivaantuneisuuden tunteet esiin. Ns. "ei näin"
Gaffa

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 30 Huhti 2008 02:02

Mua suorastaan hämmästytti miten huonosti ne jotkut tytöt osas englantia. "Joo oon lapsesta asti opiskellu englantia, että ei siinä mitään ongelmaa ole...öö, miten mä sanon 183cm tolle englanniks?" Joistain näki selkeesti, että ne oli ihan hukassa, kun se kaveri kerto mielipiteitään tytöistä siinä tuomarointitilanteessa. Sitten vaan söpö hymy ja kiitos -> poistuminen takavasemmalle. Tämäkö on nykysuomessa peruskoulun englanninopetuksen taso?
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Kati » Ke 30 Huhti 2008 09:35

Jorssi kirjoitti:Tämäkö on nykysuomessa peruskoulun englanninopetuksen taso?
Samaa mietittiin BB kaudella 2006 Sari Nygrenin enklantinkielistä laulua kuunnellessa.

Jos itse ohjelmastakin, kun sitä kyttään.
Miksei meille näytetä niitä konflikteja, joista tytöt kyllä auliisti puhuvat??? "On muutama tyttö johon menee hermot" ja sitten yksi tyttö näytetään tupakalla tai tiskaamassa. Okei, se on aina se sama itsetietoinen Marje, mutta näyttäkää konflikti, ei puhuva pää.
Itselläni alkaa olla jo yliannos sitä Marian puhuvaa päätä kuinka nyt on pakko onnistua, aivan siis pakko. Joo, se on vähän niin kuin kisan luonne.

Joku mainitsi tyttöjen puheesta, joka häiritsee. Liityn joukkoon. Puhuuko niistä yksikään normaalilla puherytmillä? Marje ehkä, mutta se onkin semmoinen omasta mielestään säpäkkä ja aina oikeassa. Ihme laahuuta ja venyttämistä kaikkien puhe. Mutisevaa marinaa, joka on 5-vuotiaiden tapa ilmaista, että sukka hiertää kengässä.

Aika harvassa näen oikeaa malliainesta. Siinä "miten sanotaan englanniksi 183" Anissa eniten, entisen poikatyttö, nykyisen pitkätukkatyttö Anun puolestaan toivoisin pärjäävän kun se on niin selkeästi eri puusta kuin muut tytöt.

Se nimien lista on kumma. Ani, Anu, Ana - jonka puhe on kaikkein eniten jotain ihme vätystelyä - Mari, Marje, Maria, Mariem, Manon ja Armi.
Almanakkako se valintaperuste on ollut?
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja irvikissa » La 03 Touko 2008 20:52

Eärendil kirjoitti:Monessa paikkassa on valitettu sitä, että kaikki on
matkittu alkuperäisestä amerikkalaisesta ohjelmasta.
Minä kun luulin, että se nimenomaan on koko ohjelma-
formaattisysteemin idea. Keksitään hyvä ohjelmaidea
ja myydään se ulkomaille jossa se tehdään samalla
tavalla omalla kielellä ja omissa olosuhteissa. Onhan
"Haluatko Miljonääriksi?"-ohjelmakin ihan samanlainen
joka maassa, jossa sille on oma ohjelma tehty.

Ei tätä oikein mielestäni voi verrata Haluatko miljonääriksi -tyyppiseen visailuohjelmaan. Eikä samanlaisuus muuten itseäni tässä häiritsekään, mutta kun Amerikan huippiksia on nähty meilläkin, on vähän tylsää katsella samoja kuvaustemoja uudelleen. Trampoliinihypyt on nähty jo hienommissa puitteissa, keksisivät jotain uutta kehonhallintaa ja liikunnallisuutta vaativaa juttua. Ei sen pitäisi niin vaikeaa olla jos on innovatiivista porukkaa tuotannossa. Nukketeemaa oli sentään vähän muokattu, kun ei tainnut olla mahkuja tehdä jokaiselle omia lavasteita.

Tyttöjen muminaa olen mieki ihmetellyt. Manon oli pahin, tyttö olisi tarvinnut tekstitykset että siitä mutinasta olisi ottanut selvän.

Mrs. Jay huomenna! Huippua! :sekopää: :D
irvikissa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 04 Touko 2008 03:21

irvikissa kirjoitti:Mrs. Jay huomenna! Huippua! :sekopää: :D

Täh tuleeko se kouluttaan tyttöjä Ameriikasta asti, vai onko tää joku muu juttu? :shock:

Paljonkohan Tyrä muuten nettoaa näillä formaattikopioillaan.. :raps:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Su 04 Touko 2008 13:35

Jorssi kirjoitti:Mua suorastaan hämmästytti miten huonosti ne jotkut tytöt osas englantia. "Joo oon lapsesta asti opiskellu englantia, että ei siinä mitään ongelmaa ole...öö, miten mä sanon 183cm tolle englanniks?"

Tuo oli kyllä paras. :nolot: Kyllähän sitä ymmärtää, jos toista vähän jänskättää
enklannin puhuminen julkisesti, jos ei sitä usein käytä, mutta he he...

Tytöistä jäi amerikkalaisiin kollegoihinsa verrattuna vähän vaisu kuva.
Tatjana oli mun mielestä nätein ja se punatukkanen tyttö oli nätti kans.
Maria?

Ärsyttävin oli silliblondi Ani?, jonka tyylistä en tykkää yhtään. Rekkamuija
oli myös livenä aika karmaiseva ilmestys. En haluaisi sitä kohdata pimeällä
kujalla.

Yritän tännään muistaa kahtua. Miss Jay. Kuva
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 04 Touko 2008 21:04

Muistinpa. :)

Edellämainittujen lisäksi ärsyttävien listallani on vielä Darina, joka nähtävästi
ei ole suomalaissyntyinen, kun puhhuu niin sössöttäen, mutta on muutenkin
ärsyttävän tönkkö ja siveä tjsp.

Marin kävely oli suorastaan järkyttävä enkä usko, että tytöstä on muutenkaan
malliksi, sillä poseeraamiskykyä ei vain löydy.

Kaunein tyttö joutui lähtemään kotia, ja musta Tatjanan kuva punaiselta matolta
oli koko porukan paras. :nirppa:

Saimi yrittää niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin olla Janice eleitä ja puhetta myöten... :muljaus:
Naurettavaa... Sitäpaitti sen enklanti on hirveetä. Kukkohovi puhhuu paljo paremmin. :nirppa:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja emppa » Su 04 Touko 2008 21:17

Maria on miun lemppari! Se on vaan niiiiin ihana! Haluun sen värisen punasen tukan!
Ihanaa että Miss J. oli vaivautunu tulee suomeen, paljonkoha sille oli maksettu siitä :töktök:
Oli kivaa ku se puhu suomeeki "Moi tytot" tjsp.

Oon kattonu vasta viime viikon jakson ja tämän kertaisen jakson. Viime viikon jaksossa oli ihana ku Maria selitti suunnilleen näin että "me ollaan vaan marsuja täällä joita juoksetetaan juoksupyörässä ku oot läski" :D ihana!

Ani on kyl toinen tosi jees, tai ei ehkä muuten mutta mallimainen joka varmaan pärjäisi ulkomaillakin. Ja Anu on nätti <3

P.S. En muista kaikkien nimiä, ni toivottavasti ei menny sekasi missään kohti.
emppa

ViestiKirjoittaja heidiz » Su 04 Touko 2008 21:22

Miss Jay <3

Hirmuisen hauska jakso oli tänään, lähinnä Miss Jayn ansiota oli se. :D

En oikein ymmärrä, että miksi ihmeessä se Ani käyttää vielä niitä
jumalattoman paksupohjaisia kenkiä, näytti ihan siltä Skeletonilta joka
oli painajaisessa ennen joulua leffassa.
Nauroin vielä aika makeasti sitä kun Ani oli niissä itkukuvissa,
muistutti ihan jenkkilän version tyttöjä kun laittoi kädet poskilleen siinä kuvassa,
liekkö nähnyt jakson ja matkinut vai keksikö muka iha ite?

Tuli vielä mieleen siitä punatukkasesta tytöstä (Mariko se oli?), että yrittääkö
ne tehdä siitä jotain uutta Saimia ku aika useassa kuvassa on kulmakarvat
häivytetty hyvin piiloon. Ainakin itse muistelisin katsoneeni mona kertaa,
että kulmakarvat ei hänellä kuvissa näy.

Hirveää sössötystä tyttöjen puhe, ei niitä jaksaisi millään kuunnella.

Hirveää sössötystä näköjään mun tekstikin :seko:
heidiz

ViestiKirjoittaja Kati » Su 04 Touko 2008 21:45

Ai että mallimaailma on hauska! Sitä voi pukeutua ihan hassunhauskasti, irrotella vallan ja olla silti muka kuul.
Tosiasiassa meidän telkkarissa Saimi näytti Harry Potter -elokuvasta karanneelta Tylypahkan opettajalta.

Mari on miellyttänyt minun silmää erikoisella tavallisuudellaan. Sen nenä ei ole mallin nenä, sen huulet on kauniin runsaat, silti siinä on jotain tavallista. Ja sitten siinä jonkinlaisessa vaatimattomassa, tavallisessa kauneudessa on jotain, joka tällä viikolla saatiin irti - aivan uskomattoman kaunis glamour-kuva. Onnistui vielä siinä lähikuvassakin mielestäni parhaiten. Uskottava räyh.

Myös Anun paparazzikuva on kaunis. Sensuelli. Minusta on ihanaa kun päällepäin tavallisen oloisesta, ei klassisen kauniista löydetään kauneus. Anun kuvat mustavalkoisena olisivat ihan vanhaa Hollywoodia.

Ani on edelleen se mallimaisin, mutta sen asenne on varsin raskasta seurattavaa. Marjesta ei ehkä erikseen tarvitse edes sanoa. "Muut tytöt reagoi, minä en."

Miss Jay Alexander oli ohjelmassa paljon kannustavampi kuin lehtien raportointien perusteella oli odotettavissa. Lehdissä se on sanonut kutakuinkin, että eipä paljoa hetkauttanut, ei menestystä edessä kenellekään.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja irvikissa » Su 04 Touko 2008 22:00

emppa kirjoitti:Ihanaa että Miss J. oli vaivautunu tulee suomeen, paljonkoha sille oli maksettu siitä :töktök:

Jostain luin, että sillä on kavereita täällä, ja että se käy täällä "silloin tällöin". Eli tuskin kuluja ja tavallista esiintymispalkkiota enempää.

Ms. J on vaan niiiin upea! :pomppuhymy:

Jotenkin tämä on aina jossain määrin vaivaannuttava katselukokemus joka kerralla. Melkein ärsyttää että Ani (vai mikä loppuvokaali sille pitkälle vaalealle nyt kuuluikaan) pärjää niin hyvin kuvissa, kun persoona on niin sietämätön. Juntti, jos suoraan sanotaan.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Tomte » Ma 05 Touko 2008 09:39

Katsoin eilen ohjelmaa ensimmäistä kertaa. Ei tuo nyt niin karmea ohjelma ollut, mitä epäluuloinen minäni ehkä odotti. Sellainen sopivan kökkö kuitenkin! :D

Jotenkin hassu katsoa noita nuoria tyttöjä, kun jotkut olivat niin ehdottomia ja itsetietoisia mutta silti samalla ah, niin ehanan naiiveja. "Joo siis tuo itkeminen on mulle se vaikea juttu, en minä itke koskaan, en edes muista koska viimeksi." (Ei tuo ollut oikeasti suora lainaus, mutta joka tapauksessa, ju nou.)

Ihan teknillisistä seikoista sen verran, että minua kyllä häiritsi jotenkin se, että kuvaa oli leikattu ihan hirveästi. Tuntui, että koko ohjelma koostui pienen pienistä pätkistä, tämän huomasi varsinkin siinä tuomarien kommentoinnissa. Aina kun joku alkoi sanomaan jotain niin huomasi, että lauseen keskeltä pätkäistiin poikki ja siirryttiin muihin asioihin, kun se kaikista olennaisin (!?) oli saatu näytettyä. Tai tämmöinen mielikuva jäi. Miss J oli tietty aika ihqu, sitä olisi voinut olla lisempää. Ja täytyy vielä sen verran kritisoida, että minusta Tyran ohjelmassa analysoidaan kuvia enemmän, vaikka siinäkin ne tekevät sitä mielestäni liian vähän.

Ärsykkini on ehkä Ana, jonka puhetyyli vaan on...noh, ärsyttävä! Laahaava nuotti ja hihitystä joka väliin. :läps:

Niin ja kuka se oli, joka puhui poikaystävänsä kanssa puhelimessa? Eipä ollut kovin kannustava hellunen hällä, toivoi että tyttö olisi jo kotona. Jiihaa!

Tulipa paljon haukkumista. Tämä nyt vaan on tällainen tunteita herättävä ohjelma! Aion kyllä katsoa ensi viikollakin, jos vain suinkin muistan.
Tomte

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 05 Touko 2008 13:20

Tomte kirjoitti:Niin ja kuka se oli, joka puhui poikaystävänsä kanssa puhelimessa? Eipä ollut kovin kannustava hellunen hällä, toivoi että tyttö olisi jo kotona. Jiihaa!
Se oli se bambisilmäinen - Mariko se nyt on? Musta koko keskustelu oli jotenkin suloinen. Muutama viikko ollaan oltu erossa, ja puhutaan kuin toinen olisi suunnilleen kuolemassa. :virne: Siis ymmärtäähän sen, että ikävä on, mutta oli vaan jotenkin huvittavan dramaattista.

Marje olisi itämaisen oloisine silmineen tosi mielenkiintoinen, jos ei olisi niin hirveän ylimielinen. Nuori tyttö, ja koittaa ilmiselvästi peittää epävarmuuttaan kovalla kuorella. Kyllähän se siitä ajan kanssa varmasti oppii käsittelemään tunteitaan paremmin, mutta tuskin tämän ohjelman aikana kumminkaan. Rekkakuski-Anusta tykkään myös. Niin kuin Miss Jay totesikin, aivan järkyttävän kauniit kasvot.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 05 Touko 2008 18:10

heidiz kirjoitti:En oikein ymmärrä, että miksi ihmeessä se Ani käyttää vielä niitä

Painajainen ennen joulua -leffassa. :soosoo: Ja se on Skellington, Jack Skellington. :soosoo:

8-)

Ana on tällä hetkellä (kahen jakson kahtomisen jäläkeen) oikeastaan suosikkini.
Suht nätti ja onnistuu kuvissa ihan kivasti.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja heidiz » Ti 06 Touko 2008 09:56

Shay kirjoitti:
heidiz kirjoitti:En oikein ymmärrä, että miksi ihmeessä se Ani käyttää vielä niitä

Painajainen ennen joulua -leffassa. :soosoo: Ja se on Skellington, Jack Skellington. :soosoo:

8-)

No sieltähän ne tuli kuin apteekinhyllyltä, taksomykket :seko:
heidiz

ViestiKirjoittaja Walker » Ti 06 Touko 2008 23:57

Nyt alkoi salaliittoteoriat :töktök:

Huippumalli-Tatjana: Suomen Huippumalli haussa syrji venäläistä!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1528209
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

Seuraava

Paluu Leffa.tv