Putous

Putous

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 22 Tammi 2010 18:07

Eiköhän tämä lauantai-illan riemastuttaja ansaitse oman ketjunsa?

Mielestäni aivan hulvaton ohjelma, jossa maan parhaiden koomikkojen dream team on todella enemmän kuin osiensa summa. Vuoden sketsihahmo-kilpailussa luodut hahmot olivat ehdottomia, myös putoamiskilpailut siivittävät näyttelijöitä toistaan parempiin suorituksiin. Samoin joukolla tehdyissä sketsipätkissä on klassikoiden ainesta.

Mikäli joku ei vielä tiedä, niin Putous tulee siis MTV3:lla lauantaisin klo 19.30.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

Re: Putous

ViestiKirjoittaja Wiggin » Pe 22 Tammi 2010 21:24

Sketsihahmokisa oli kyllä ohjelman parhautta, mutta muuten vähän ristiriitaiset fiilikset. Tuntuu nimittäin että ohjelman taso heittelee aika laidasta laitaan jakson aikana. Välillä hiivitään klassikkokaman rajoilla ja sitten iskee haukotus. Pitää vielä katsoa muutama jakso jos pääsisivät ihan vauhtiin. Mukavasti sekoitettu vanhaa ja uutta sakkia. Joskin vanha sakki vetää niillä samoilla jutuilla kuin viimeiset 10 vuotta :P
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Emilia » La 23 Tammi 2010 12:13

Oon katsonut vain ekaa jaksoa noin tunnin verran. Järjettömän paskaa läppää. Varsinkin ne improvisaatio-osuudet aiheutti aivan järjetöntä myötähäpeää. Ja yleisö nauroi koko ajan. :hämillään: Siellä täytyy olla joku kyltti, jossa vilkkuu "naurua" aina sopivissa kohdissa.

Onnkesi olen pääasiassa muualla kuin TV:n ääressä lauantaisin tuohon aikaan. Ei tarvii antaa toista mahdollisuutta.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja friikkis » La 23 Tammi 2010 12:30

Sama juttu kuin Emilialla. Oli pakko hetken aikaa katsoa Putousta, koska kaikki tuntuu puhuvat siitä. Noh, ei tuo nyt oikein naurattanut. Ei jaksanut katsoa kokonaan, tosin itsellä vaikutti paljon myös se, että koko huttua juonsi Jaakko Saariluoma. Sen miehen olemuksessa on jotain, joka saa allekirjoittaneen raivokohtauksen partaalle.
friikkis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 23 Tammi 2010 12:40

Tämä on ongelmallinen sarja jo lähtökohdiltaan. Sen pitäisi olla huippuhauska sarja, joten katsojalle tulee paineita nauraa. Paineistetussa tilassa taas ei paljon naurata. :hämillään:

Eikä tämä ole tähän asti oikein aikatauluunkaan sopinut, kun Katsomokaan ei toimi mun laitteilla. Tai no äänen saisi toimimaan, mutta kuvaa ei.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 23 Tammi 2010 15:50

Se ensimmäinen jakso oli totaalibasha, mutta toisessa oli jo paljon enemmän yritystä.

Voin sitten tänään liverrellä onko siellä se "naurakaa, perkele" kyltti. :virne:
Ensimmäisessä livessä oli muuten paikalla saanut valkkaria ja punkkua, että ei ihme se yleisön nauraminen. Kai sitä nyt känässä nauraa mille vaan!

Sketsihahmokilpailu on onneksi myös vähän parantunut ja sitä odotan eniten tänään :täpinä:

Yksi mikä hitottaa on ollut niiden kuvattujen sketsien leikkaus. Ne missä ite olin mukana oli oikeasti törky hauskoja siellä paikanpäällä, mutta ne oli saksittu ihan paskoiksi :viha: Viimeksikin se galleria-juttu oli ihan ala-arvoisen huonoksi saksittu. Kun taas paikanpäällä hirnuivat kaikki pitkin lattioita.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Yeanna » La 23 Tammi 2010 17:36

Hieman sekavilla fiiliksillä olen itse tuota ohjelmaa katsonut. Toiset sketsit naurattaa, toiset taas.. missä kohtaa piti nauraa?!- ihmettelyn parissa. Ehdottomasti olen kuitenkin pitänyt hauskana ja mukavana ideana sketsihahmokilpailua. :) Friikkiksen mainitsemasta asiasta, juontajan olemuksesta olen samaa mieltä. Kyseisestä voi joko pitää tai sitten ei pidä.
Yeanna

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Tammi 2010 00:45

:täpinä:
Ne, jotka katto tai pystyy kattomaan jälkikäteen, niin kertokaa millainen se tänään oli siellä ruuduissa.
Koska studioilla se oli hillitön!
Mulla on maha kipee nauramisesta ja poskilihas teki krampin loppupuolella. AU!
Ei ne kaikki vitsit sielläkään naurattaneet, mutta ne mitkä nauratti, niin voi että sitä sitten naurettiin!

Ihan totta, Raisa Reikänaama oli tänään liekeissä!

Ei, meille ei näytetty "naurakaa, perkele"-kylttiä, eikä siellä vilkkunut mikään. Kai se oli, että sen kokonaisuuden sketsissä näki paremmin, samoin kuin sen miten näyttelijät valmistautuivat juttuihin.

:täpinä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Eowyn » Pe 29 Tammi 2010 10:52

Mä katsoin yhtä jaksoa ensimmäiset 10 minuuttia, ja kyllästyin. Ei vaan naurattanut. :( Oli niin huono. Ja erityisesti Raisa Reikänaama. :O:
Eowyn

ViestiKirjoittaja elegia » La 30 Tammi 2010 00:30

Mä olen kyllä tykännyt tästä. Toki tässäKIN on sellaisia vähän huonompia juttuja, jotka ei juurikaan jaksa edes hymyilyttää, mutta pääsääntöisesti olen venytellyt poskilihaksiani puolentoista tunnin ajan lauantai-iltaisin. :D Sketsihahmokisa on ollut ihan parhautta. Samoin olen pitänyt sketsipätkistä. Niissä on ollut vähän sellaista tärähtänyttä huumoria, mistä pidän. Välillä kyllä tuntuu, että vanhat patut jäävät vähän jälkeen muista. Toistelevat niitä vanhoja juttuja ja kaavojaan, mutta ovatkin sitten kaikista kuivimmat heput siellä. :p Sketsihahmokisassakin Jukka Rasilan hahmo on tympeimmästä päästä...

Mutta siis ilmanmuuta sellaista leppoisaa ja hupaisaa lauantai-illan viihdettä, jota on mukava töllöttää Uutisvuotoa odotellessa (jos ei siis satu olemaan jossain muualla menossa).
elegia

ViestiKirjoittaja Triple H » La 30 Tammi 2010 21:44

TÄHTI ON SYNTYNYT!
Kuva
Aku Hirviniemi on kyllä aivan mahtava Putouksessa!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 31 Tammi 2010 11:34

Aivan uskomaton lähetys!
Nyt oli saatu mukaan sitä viime viikolla miettimääni tunnelmaa. Tai sitten se johtui siitä, että mulla oli se tunnelma :virne:.

Mutta hitto!
Olen niiiin samaa mieltä. Aku Hirviniemi on niin tulessa tuolla! Aivan uskomaton!
Samoin mun mielestä Riku Niemi! Eero vaan on liikkis :D

Nopeutettu laulu "jonka sai päähän Jussi"
Ei mikään helppo ilman nopeutustakaan! Wow....
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Triple H » To 04 Helmi 2010 13:49

Tässä on se koko sketsi/laulu. Saa nähdä onko pysyvästi vai katoaako jossain vaiheessa.
http://www.youtube.com/watch?v=c3CrqJLwX-M
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 07 Helmi 2010 13:22

Ihme on, jos ei Marja Tyrni voita sketsihahmokisaa. :virne: Eikä se ole ne jutut, vaan se uskomaton säteilevä hyväntuulisuus, joka lumoaa.

Katsoin eilen ekaa kertaa kokonaisen jakson. Valmiiksi tehdyistä osuuksista kyllä näkee Julmahuvi-tyylin. Tällä kertaa "kuulustelumenetelmät" ja "Pekka ja Pätkä Lumimiehen jäljillä". Niitä katsoo sillä tavalla pienesti hykerrellen, että taitavasti tehty.

Sketsihahmo-osuus on luonnollisesti ohjelman suola ja sokeri. Yllätystehtävä on myös hyvä elementti. Improvisaatiot eivät sisällöllisesti ihan "Nyhjää tyhjästä" -tasolle nouse, mutta ovat silti hauskoja.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Triple H » To 11 Helmi 2010 16:20

Putous saa jatkoa!
Mahtavaa, ettei jäänyt muutaman viikon pituiseksi showksi. Muutama jaksohan niitä on tulossa vielä tässä keväälläkin.
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja Nugat » To 11 Helmi 2010 19:25

Viime jaksossa Marja Tyrnin tortuntaikomistemppu oli mainio. :virne: Myös raisiolais neidon raisiolainen hedelmäilluusio oli hupaisa. :tilt:
Useimmat jakson sketseistä eivät nyt niin hyviä ole, mutta niitä helmiä on onneksi tarjolla. Pidän erityisesti nuoremmista näyttelijöistä.
--------
"Mikäs sulla siellä laukussa surisee?"
"No sehän on minun matkavatkaimeni! Sillä voi vääntää tortut ja pyöräyttää piirakat." :virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 14 Helmi 2010 01:00

Juu, Marja Tyrni on paras. :sydän:

Olin ihan innoissani ekasta jaksosta ja meinasin perustaa ketjunkin mutten saanut aikaiseksi, kun harvoin enää innostun enää mistään täysin uusista ohjelmista.
Sketsien taso vaihtelee, sellaisesta "ihan kiva" -osastosta mahtavuuteen, ja ohjelma on pahimmillaan aikamoista sillisalaattia, mutta silti parasta pitkään aikaan. Lempparini on ekan jakson Ufot Nakkilaan -sketsi. Se on suorastaan nerokas. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Triple H » To 18 Helmi 2010 03:13

Parit pätkät viime viikolta!

Aku Hirviniemi!!!
Aku Hirviniemi Erikoisnäytönpaikka!!! Aku on tulessa.

Blondivitsi-improvisaatio! Tässä mun mielestä tulessa oli Jugi, Hissu sekä Aku! Vaikka kuinka tykkään Akusta, niin voin rehellisesti sanoa, että Aku oli PARAS!
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja elegia » To 18 Helmi 2010 13:54

Joo! Akua oli ilo seurata viime viikolla! :D Erikoisnäytönpaikka oli huikea! :virne:
Samoin sketsihahmokilpailu. No vähän se "ei pysty, liian hapokasta" kalskahti korvaan pahalta, mutta muuten huikea esitys! :D
elegia

ViestiKirjoittaja Triple H » Su 09 Tammi 2011 01:18

Uusi kausi on korkattu. Iina on ihana. Krista on ihana. Aku on mahtava!

Sketsihahmoista suosikit ekan jakson perusteella

1. Sui-Hing
2. Timo Harjakainen
3. Pilvi Pouta

Voittajaksi veikkaan Munamiestä

Paskin: Fimpfhhh Pusutin

Muistinko mä mainita että Iina on ihana?

Hyvältä vaikuttaa kaikkinensa. Sai nauraa ja myöhähäpeää aiheutti vain ja ainoastaan yksi näyttelijä; Joanna Haartti.
Jussi Vatanen oli juuri niin hyvä, kun ennakkoon arvelinkin. Iina yllätti positiivisesti, kauneuden ja ihanuudenhan jo tiesinkin, mutta tyttöhän myös osaa olla hauska. Akulle mä lataan tällekin kaudelle suurimmat paineet niskaan, veikkaan että Aku ei petä.

Iina on ihana. IHANA!
Aloin vaan filosofoimaan, kumpi on ihanampi Iina vai hänen esittämä roolihahmonsa Sui-Hing.

Kuva

Jatketaas. Iina on siis ihana.
Myllyrinnekin oli aika hyvä. Ekan juonnon perusteella vaikutti aika heikolta, mutta siitä se vaan lähti rullaamaan. Saariluomasta mä oon aina tykänny, ekan kauden perukkiepisodi nosti miehen osakkeita vielä korkeammalle. Tällä kaudella Saariluoma on näyttelijänä, mutta onneksi vetää Sketsihahmokilpailun juontajanroolissa. Ei kai Jukka Rasilasta voi olla pitämättä? Huikea äijä kerrassaan, joka kerta kun Rasila avaa suunsa voi jo valmistautua nauramaan. Riku Nieminenkin on paljon parempi kuin 1. kaudella.

Putouksen kaltainen hyvä laadukas viihdeohjelma helpottaa lauantain viettämistä selvänä. Seksivau. Tulikin mieleen että Iina on ihana!
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Tammi 2011 10:58

Mä en ihan alusta asti nähnyt, kun Venäläinen Mussiikki piti minua otteessaan jonkun aikaa.

Iina yllätti mut kyllä positiivisesti. Se Joanna (tai mikä ikinä) oli eilen aika.. kökkö. Mutta mun mielestä se on ollut siinä insertissäkin ns. heikoin lenkki.

Saariluoma :epäilevä: Kun ei se raasu ole mikää näyttelijä. Se osaa käsikirjoittaa ihan hyvää materiaalia ja juontaakin se osaa, mutta jättäis ton huumorin esittämisen muille. Voi olla, että se osaa myös tehdä ständäriä, mutta se on niin eri kuin tuo. :ei:

Aku ja Riku :hymyhali: Harmi, ettei Ritalan Eero ole tuossa mukana. Siinä on sellainen triio, millä on voimaa räjäyttää potti. Muutoin kyllä hyvä ja lupaava porukka. Ja noin ensimmäisen jakson puolikkaan perusteella ihan lupaavaa tavaraa tulossa. Jo senkin suhteen, että esim. Riku oli kokoajan paljon rennompi kuin ykköskaudella :D

Munamies :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 11 Tammi 2011 00:31

Mä missasin ensimmäisen kauden enimmäkseen, vannoin että tän toisen katon kyllä. :D
Kattelin tänään netistä ja kyllä tätä täytyy jatkossa katsoa :virne: Kivasti uusia naamoja, katotaan mihin näistä onkaan.
Saariluoma aiheuttanee naurut myötähäpeästä? :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja dena » Su 16 Tammi 2011 07:30

Oon nyt kattonu molemmat jaksot.

Iina on hyvännäkönen. Sarja on paska. En oo varmaan kertaakaan nauranu. Hetkinen. Paitsi Simply asbest oli jo niin paska läppä et hymähdin :D
Piece my häpiness Squirrels.
dena

ViestiKirjoittaja skray » Su 16 Tammi 2011 13:34

Mä en oo kauheena syttyny Putoukselle, mutta munamies on ehkä parasta ikinä. :rotflmao:
En katsonut ekaa jaksoa, kun en edellisestäkään kaudesta katsonut kuin osia sieltä täältä. Työkaverini sitten kehui munamiestä ja pakkohan oli eilen pieni pätkä vilkaista ja nauroin enemmän kuin aikoihin. En tosin muille kuin munamiehelle.
On jo aika selvää, kuka on voittajasuosikki tällä hetkellä, jos nyt ei jotain todella koomista ala syntyä muista hahmoista.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 16 Tammi 2011 13:56

Katselin eilen pelkät sketsihahmot ja mielestäni Zetterberg ja Harjakainen olivat hauskimmat. Munamies toki fyysisesti haastava suoritus :virne:

Nyttemmin jo pudonnut shamaani oli lähinnä nolo, Sui-Hing alkoi kyllästyttää melko pian. Muut olivat sellaista ok-tasoa.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Seuraava

Paluu Leffa.tv