Tanssi, jos osaat!

Tanssi, jos osaat!

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 30 Huhti 2008 20:50

Toinen kausi päättyi tänään epäoikeutetusti Benjin voittoon, sillä Travis oli
paljon parempi tanssija... :nirppa: Ja söpömpi. Kuva

Huomena alakaa kolmas kausi, jota - Luojan kiitos - lähetetään tunnin jaksoissa
entisen puolen tunnin pätkien sijaan. Hienoja esityksiä toivoen... :popkorni:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

Re: Tanssi, jos osaat!

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 01 Touko 2008 01:43

Siis kyllähän Benjin pitikin voittaa, kun se ei Allison voinut olla, nih. Saihan se Benji ihan hyvät oheispalkinnot siitä, mutta samalla se joutuu/joutui seuraavan vuoden kuuntelemaan Celine Dionin musiikkia tanssiessaan siinä showssa, itse en olisi siihen kyllä varmaan kyennyt. Seuraavaa kautta odotellessa (onneksi ei ole pitkä odotus) ja nyt saa taas kattoa säälittäviä omasta mielestään loistavia esiintyjiä ekat jaksot. :popkorni:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 01 Touko 2008 01:54

Täällä loppui juuri paikallinen versio viime sunnuntaina. Harmittaa, kun en ehtinyt sitä seuraamaan. Kun tulin, se oli ihan vasta alkanut, ja katselin hostellissa aina iltapalalla sitä, mutta heti kun sain kämpän, sen katsominen jäi.
Siellä oli muutama tosi symppis tyyppi, ja pari niistä kesti ihan loppuun asti, en vain ole vielä selvittänyt, jotta kuka voitti. Minusta kaikki tanssijat oli hyviä, mutta kaverini sanoi että kaikki oli aika keskinkertaisia. En sitten tiedä onko hän joku tanssiekspertti tai jotain.

Sivuilla on tanssinäytteitä ja muuta kivaa. Selvisi se voittajakin.
Ei kannata vilkaista, jos on pelkoa, että oz-versio näytetään Suomessa joskus. Tämä kyllä taisi olla jo toinen kausi, joten...
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Touko 2008 18:51

New Yorkin karsinnat:
They're bringing Seksi back. And the judges don't know how to act.Kuva

Myös Seksin äiti oli mukana tukemassa übertaitavaa poikaansa. :D

Mukana karsinnoissa oli myös viime kauden suloinen Stanislav, joka tanssi
siskonsa kanssa, jotta sisko pääsisi kilpailemaan ja pääsihän se. Stas. Kuva

Mää oon miettiny jo kauan: Onko Cat Deeley tosiaan noin hirviä pitkä!?!!?! :shock:
Viimekaudella ainoastaan Dimitri taisi yltää Catin mittoihin...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Rulla » Pe 02 Touko 2008 18:54

Mua taas ihmetyttää kisassa venäläissyntyisten kilpailijoiden määrä.
Onko niiden kaikkien tanssigeenisten vanhemmat loikanneet länteen
aikanaan, vai mikä juttu tää on?
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Touko 2008 19:11

Venäläisillä taitaa olla hieman kehittyneempi tanssikulttuuri kuin
hampurilaisjenkeillä. Onhan se myös aika ihime, että viime kaudella
ohjelmaan pääsivät amerikkalaiset serkukset. Siitä voi kai päätellä
jenkkien tanssitaitojen laajuuden. :D
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja poppanen » Pe 02 Touko 2008 20:22

Mulla on tullut noita ohjelman venäläistanssijoita (erityisesti miehiä) katsellessa mieleen, että olisi omakin kilpatanssi-innostus ollut aikoinaan toista luokkaa, jos tuollaisia kavaljeereja olisi ollut tarjolla. En kyllä tiedä olisiko silloin 10-vuotiaana osannut arvostaa heidän taitojaan :oops: .

Tän kauden aloitusjaksossa mun huomion kiinnitti Dan -tuomarin nuutunut ulkomuoto. Mies ei tainnut missään välissä istua suorassa tuolillaan ja silmätkin näytti siltä, että pariin päivään ei olla nukuttu. Piti koko jakso miettiä, että onko se nyt tehnyt vain liikaa töitä vai ollaanko oltu viihteellä hieman liian pitkään....
jo vain
poppanen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 05 Touko 2008 13:22

Shay kirjoitti:Toinen kausi päättyi tänään epäoikeutetusti Benjin voittoon, sillä Travis oli
paljon parempi tanssija... :nirppa: Ja söpömpi.
Höpsistä! Benji voitti, koska Benjin piti voittaa. Kenenkään muun voitto ei olisi tullut kysymykseenkään. Nih. :nirppa:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 05 Touko 2008 17:57

Ei se Cat Deeley ole kuin 175cm, mutta kun nuo tanssijat tuppaa olemaan aika lyhyitä ja Deeleylla oli aina jotkut seittemän sentin piikkarit jalassa. Musa tais Dmitryn ohella olla Catia pidempi. Tästä uudesta kaudesta nyt ei voi olikein mitään vielä sanoa, paitti sen, että saisvat kyllä enemmän näyttää niitä onnistujakin, eikä koko tuntia vaan naurettavia itseään täynnä olevia harhaluuloisia ei-tässä-maailmassa-eläviä mukaosaajia. Mutta se nyt on vaan mun mielipide. Tahtoisin nähdä tanssimista, en tyhjänpäiväistä tasajalkaa pomppimista ja lavan päästä päähän juoksemista.

Noh, kohtahan se alkaa. Vissiin aika naurettavia esiintymisiä tulossa, katsotaan... :popkorni:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 05 Touko 2008 19:32

En kerenny fordaamiseltani tuijottaa nenä ruudusa koko jaksoa, :nolo:
mutta ihan lopussa hihhuloinu latinojätkä oli kyllä jakson parasta antia.

Sen lihavan Kuva-kampaajan kohtelu oli kyllä täysin ala-arvosta. Se osas
tanssia ihimeen hyvin sillä vartalolla ja aika hyvin nykytanssijaksiki, mutta
tuomarit näyttivät sen esityksen päätteeksi vain periamerikkalaisen
ulkokuoren ihannointi -kulttuurinsa pimeän puolen, jossa lihavia ihmisiä
halveksitaan. Waden (?) ja Maryn kasvoiltaki oikein näkyi vastenmielisyys
sitä jätkää kohtaan. Helevetin tylyä... :shock:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Liina » To 08 Touko 2008 11:46

En oo ikinä nähnyt mitään niin hassua telkkarissa kuin se 7 vuotta hikasta kärsinyt mies ja sen pari.
Kaikki nauroi kuin heikkopäiset, myös minä sohvalla.

Lihavan sedän kohtelusta oon itse asiassa samaa mieltä kuin Nigel.
Alentuviahan ne taputukset oli, koska ne kertoi nimenomaan siitä, ettei yleisö arvostellut ylipainosta samalla asteikolla kuin muita. Toki se oli tavallaan hyvä, ja vartalon huomioon ottaen suorastaan ällistyttävä, mutta ei silti niin hyvä kuin muut siihen asti esiintyneet.
Niin että ala-arvoista oli kyllä ehkä muun yleisön käytös eikä niikään Nigelin. Vai pitääkö ylipainoisille antaa tasoitusta?
(Tulkoon nyt sanottua, että Chicagostahan yksi selvästi muita pyöreämpi tyttö lähti Vegasiin koska oli HYVÄ, yleisellä mittapuulla. Joten tuskin tuomareilla ihan niin paha suhtaumisongelma on.)
Liina

ViestiKirjoittaja theia » To 08 Touko 2008 12:49

Eilen pääsin seuraamaan ohjelmaa [superhymy][/superhymy]

Se skolioosista kärsivä mies oli ihan jäätävä! nauroin ihan kippurassa, musiikkinakin vielä se Ain't no other man... [virne][/virne] Vimppana esiintynyt cowboy-hillbilly oli jotenkin herttainen (vaikkakin olikin niin periamerikkalainen tyyli, armeijat sun muut). Tuollaista asennetta kaivattaisiin kaikkiin reality-taito-skaboihin - "te ootte ammattilaisia, ymmärrän mielipiteen".

Onneksi tänäänkin pääsee seuraamaan Las Vegasin jatkoa! [superhymy][/superhymy]
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » To 08 Touko 2008 18:59

theia kirjoitti:[virne][/virne] Vimppana esiintynyt cowboy-hillbilly oli jotenkin herttainen (vaikkakin
olikin niin periamerikkalainen tyyli, armeijat sun muut). Tuollaista asennetta
kaivattaisiin kaikkiin reality-taito-skaboihin - "te ootte ammattilaisia, ymmärrän mielipiteen".

Se oli ihana. [hymyhali][/hymyhali] Mää aattelin, että se vettää herneet nenään siitä Brokeback-jutusta,
mutta eiii. Se oli niin symppis.

Ja se 'cloggaaja' oli kyllä kahtonu liikaa Britneyn videoita tanssityylinsä puolesta. [friikki][/friikki]
Ja jos se edellisjakson [gay][/gay]-kampaaja tanssi niinku nainen, niin mitä hittoa
tuo oli olevinaan. :nirppa:

----

Pistän nyt tämän päivän jakson samaan syssyyn. Jessi Peraltasta tuli mun
suosikki, vaikka sei ihan alkutohinoissa vakuuttanut täysin.

Pääsikö se cloggaaja-Britney-poika mihinkään vai tippuko heti, ku en huomannu? [riips][/riips]
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 08 Touko 2008 22:15

Mua sieppasi sen entisen jalkapalloilijan / nykyisen tanssijan isä, joka oli lakannut puhumasta pojalleen, kun se ei enää harrastanutkaan jalkapalloa vaan tanssia. "Mulla oli amerikkalainen unelma - jalkapalloilijapoika joka seukkasi cheerleaderin kanssa - ja sitten sä menit pilaamaan sen [norsu][/norsu]!" Siis oikeasti. Onko jalkapalloilijat muka niin paljon parempia kuin tanssijat? Ja mikä vielä tärkeämpää, pitääkö lasten elääkin vanhempiaan eikä itseään varten?

Mäkin kieriskelin lattialla sitä hikkaajapoikaa ja vinkkailijatyttöä ja tuomareiden repeilyä katsellessani. Harvinaisen viihdyttävää!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 09 Touko 2008 15:40

Lumikki75 kirjoitti:Mua sieppasi sen entisen jalkapalloilijan / nykyisen tanssijan isä, joka oli lakannut puhumasta pojalleen, kun se ei enää harrastanutkaan jalkapalloa vaan tanssia. "Mulla oli amerikkalainen unelma - jalkapalloilijapoika joka seukkasi cheerleaderin kanssa - ja sitten sä menit pilaamaan sen [norsu][/norsu]!" Siis oikeasti. Onko jalkapalloilijat muka niin paljon parempia kuin tanssijat?

No, on se ny rankkaa isälle, ku pojasta tuli kertaheitolla homppeli. [virne][/virne] Muka...
Eihän nuo punaniskaukot oikein tuommosta tajua... :jaaha:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Liina » Pe 09 Touko 2008 22:07

täytyy sanoa, että mulla on joku myöhäinen etäihastus Benjiin. noloa, mutta on se vaan niin ihana <3
Liina

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 12 Touko 2008 19:28

Aika pienet piirit Yhdysvalloissa tosiaan pyörii, kun tämän vuoden top 20:ssä on
kahen edelliskauden finalistin siskot... Stasin sisko Faina ja Benjin sisko Lacey.
Suosikkejani näin äkkiä sanottuna ovat kahen edellämainitun lisäksi pirteä Jesus,
taitava Hok ja söpö Neil. Kuva
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 14 Touko 2008 19:35

Edelliseen lisätäkseni olihan mukana vielä Travisin velipuoli Danny...

Ekat tanssit on tanssittu.

Putoamisvaaraan mun puolesta asettuvat epäsuhtaiset Amazon-Ashlee
ja Ricky, kemiattomat Lauren ja Neil sekä tiskoilevat Sabra ja Dominic.

Suosikkejani olivat henkeäsalpaavat Lacey ja Kameron, vaikka Lacey vähä
näytti hihittelevän kesken esityksen katsomosta kuuluvien rääkäisyjen
takia. Ja se kappalekkin, jonka tahtiin tanssittiin oli niin kaunis.
Ja jos Kameron olis mun eesä niin määki hyppäisin sen päälle... Kuva

Myös Jaimie ja Hok tanssivat kauniisti. Jessi ja Pasha olivat kaunis pari, tosin
Jessin ilotyttömeikki oli aika törkiä. Faina oli tosi kuuma kissa... Kuva
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Duussi » Ke 14 Touko 2008 21:18

Aaaaarghh! Digiboksi on jumissa enkä nää tansseja! Aaaaarghh!
Shay kirjoitti:Suosikkejani olivat henkeäsalpaavat Lacey ja Kameron, vaikka Lacey vähä
näytti hihittelevän kesken esityksen katsomosta kuuluvien rääkäisyjen
takia. Ja se kappalekkin, jonka tahtiin tanssittiin oli niin kaunis.

Ai tää tuli nyt! Tätä videota on jo tullut fiilisteltyä juutuubista useampaan kertaan,
tuo hyppy syliin ja pois 1:14 tienoilla on kyllä hiton hieno. Ja siis koko koreografia
tunnelatauksineen. Voi kun meillä olis pitkiä ja vahvoja tanssijapoikia, ei noiden
meidän hippiäisten kanssa voi tällainen amatsooni moisia edes treenata. Hööh!
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja kaneli » Ke 14 Touko 2008 22:09

Mussa on jotain varmaan tosi paljon vialla, kun mä en jaksa innostua tästä sarjasta.

Tanssijat ovat teknisesti todella taitavia, mutta mun mielestä nuo heille tehdyt koreografiat ovat ihan järkyttäviä. Lajit joo vaihtelevat, mutta koreografiat ovat käytännössä aina samanlaisia. Niihin on otettu lajille tyypillisiä liikkeitä kyllä, mutta energia on aina sama. Liikettä liikkeen perään ja kaikki vedetään hirveällä energialla.
Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta voitaisiinko joskus luottaa johonkin muuhunkin. Esimerkiksi sellaiseen seikkaan kuin läsnäolo tai pieneen, yksinkertaiseen liikkumiseen. Tulisi vähän enemmän kontrasteja, ja katsojallakin olisi ainakin mun mielestä kivempaa. Kun mun mielestä mielenkiintoisessa tanssijassa täytyy olla muutakin kuin hyvä tekniikka ja hyvä kroppa. :epäilevä:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 14 Touko 2008 22:12

Saattaa olla, että tanssijan silmin koreografiat mättää jotenkin, mutta
sarja on kuitenkin suunniteltu meille pulliaisille. Kuva Kun koko ihmisen
tanssitaidot täytyy sijoittaa muutaman minuutin esitykseen on se pakko
tunkea täyteen 'luurinnostattavaa' liikehdintää.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja kaneli » Ke 14 Touko 2008 22:17

Shay kirjoitti:Saattaa olla, että tanssijan silmin koreografiat mättää jotenkin, mutta
sarja on kuitenkin suunniteltu meille pulliaisille. Kuva Kun koko ihmisen
tanssitaidot täytyy sijoittaa muutaman minuutin esitykseen on se pakko
tunkea täyteen 'luurinnostattavaa' liikehdintää.

Juu, onhan tuokin toki totta. Aattelin vaan, että kun niitä tyyppejä siellä kuitenkin seurataan useamman viikon, ei välttämättä ihan joka sekunnin joka koreografiassa tartte olla yhtä sirkusta.

Niija kyllä ainaskin tanssin opiskelijat kovasti tuota sarjaa fanittavat. Mut mä oonki tällanen vastarannan kiiski -keijo. :virne:
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 14 Touko 2008 22:37

Olisko tuossa mahdollisesti tulevaa titteliainesta? :)

kaneli
vastarannan keijo
Maija

ViestiKirjoittaja kaneli » Ke 14 Touko 2008 22:40

Maija kirjoitti:Olisko tuossa mahdollisesti tulevaa titteliainesta? :)

kaneli
vastarannan keijo

Siis lintuaiheessa ainaki pysyttäis! :D

Pakollinen :keijo: tähän loppuun.
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 15 Touko 2008 19:28

Nyt multa meni vähän ohi tuo loppu, kun mua tultiin häiritsemään. Tippuko sieltä siis ne epäsopusuhtaiset Mia Michaelsin suosikit nykytanssijat Ricky ja Ashlee (olikohan nimet noi)? Ei ollu kyllä yllätyksiä ykskään pari noista pudotusuhan alla olevista. Ryhmäkoreografia oli taas aika huippu siinä alussa.
Jorssi

Seuraava

Paluu Leffa.tv