Pascal Lemoix kirjoitti:Koko kauden mä olen miettinyt, ketä kuopiolaista mäkihyppääjää Sami rypistyvine otsineen muistuttaa. Olen ollut Ari-Pekka Nikkolassa, mutta ei ole oikein sopinut.

Jorssi kirjoitti:Ehkä kaikkia maailman lippuja ei tarvitse tietää, mutta kai nyt pitää erottaa Australian lippu Brasilian, USA:n ja Brittien lipusta.

Se oli joku Edin skaba, numeroiden perusteella pysty päätteleen salasanat, oliskohan vihjeitä ollut yhteensä 9. Nopein voitti... jotain.Jorssi kirjoitti:Mitä hittoa ne numerot oli siinä viime lähetyksessä? En nähnyt ihan alusta asti, että selitettiinkö se jotenkin? Ykkönen oli Esa A:n paidassa, kakkonen siinä laatikossa, kolmosta en huomannut, nelonen Australian lipun vieressä, vitonen vilkkui muistaakseni Raksun päällä hetken ajan, kutonen oli joku ihme arvotus, tyyliin mikä on Abrahamin isän pojan nimi, seiskaa en huomannu, kasia en muista. Oliko niitä vielä lisää?

Santalaceae kirjoitti:
Sami vaikuttaa aika keskivertojätkältä, jolla on pieni oma show päällä kokoajan. Ilmeisesti välillä ihan mukava, mutta ei vaan silti sytytä. Mielenkiintoinen oli kommentti siitä, kuinka Esa A:n ivalliset kommentit tappavat Samin fiiliksen heittää läppää. Ainakin tekee mieli katsoa tarkemmin, että onko tällaisessa väitteessä mitään perää. Jotenkin kyllä epäilen.

Pascal Lemoix kirjoitti:Tuija oli mielestäni purkauksessaan täysin oikeassa, vaikka tunteet olivatkin pinnassa. Tertun tuo puoli ärsyttää itseänikin, että ei välitetä säännöistä eikä ymmärrys riitä siihen, ettei rangaistus tule läheskään välttämättä sille, joka sääntöjä rikkoo.
Tuija ei ole ollenkaan niin paha tapaus silloin, kun ei liikuta seksi- tai ruumiintoiminta-alueilla. Valitettavasti vain Tuija liikkuu niillä tosi usein - ainakin koosteiden perusteella.
Jotenkin kuvittelisi, että tuollaisen slumminleikkimisenkin voisi ottaa enemmän huumorin kannalta. Onneksi jotkut siihen pystyvätkin, mutta aina löytyy näitä Lottia ja Ninoja, joille slummielämä on maailmanloppu.Pascal Lemoix kirjoitti:Eikös siinä "maailman synty" -keskustelussa ollut jotain tämäntapaista, kun Sami ihasteli sitä, että me kaikki voidaan olla yhdessä solussa tai hilsehiukkanen jonkun päässä ja Esa A. siihen jatkoksi möräytti jotain asiallisempaa.
Sami on vähän sellainen leirinuotioihminen, että ollaan tässä ja ei riidellä ja kerrotaan juttuja. Vielä jos kuulijakunta olisi sellaista rippikouluikäistä tyttöä, niin aijai.
Sade kirjoitti:Ymmärrän sen, että talossa on varmasti erilaista ja raskaampaakin kuin kuvittelee, mutta että ruvetaan itkemään heti kun nähdäänkin ulkovessa.![]()

suomalaista seksiä rehellisemmillään. Minna on tuotannolle vaisun aloituksen riemuvoitto.Tr*ina kirjoitti:
Aso lähtenee huomenna. Huhujen mukaan Ason lähtö on jo sovittu, koska mies on sitä itse pyytänyt. Pidetään vaan pari päivää pidempään talossa. Asoa tuli vähän ajateltua tänään, kun Terttu kertoi näkemisenkyvyllään havainneen Ason sydämen kultaisimmaksi kaikista. Kyllä mä enemmän Ason kultaisuuteen uskon kuin Jelenan.

SimonTemple kirjoitti:Samia ei enää uhkaa kovin moni voittotaistelua ajatelleen.
Tr*ina kirjoitti:Pakko sanoa: Tertun putoaminen oli valtava shokki. En ikinä olisi uskonut, että kisan väriläiskä ja huumoripommi häviää pudotusäänestyksessä tyhmälle taustahäärijälle, Asolle. Esa A:han moni voi samastua, joten Esan pysyminen talossa on järkeenkäypä, mutta miten Aso saattoi voittaa Tertun?
Tr*ina kirjoitti:Minnalla on ollut jokaisen nussaisun jälkeen kiire päiväkirjahuoneeseen. Ei me mitään peiton alla... tai no vähän säpinää. Ja sitten on kerrottu asennot ja käsien koreografiat. Sama on ollut tyttöringissä. Kenelle Minna tätä peliä pelaa, tekisi mieli kysyä. Ei ainakaan Esalla. Mua harmittaa ihan vietävästi se, kuinka Minna joka käänteessä korostaa kuinka vähän Esaan on ihastunut. Näin vähän, se puristaa sormiaan yhteen. Esa-parka: eka peruttiin häät ja nyt on munahaukka kimpussa BB-talossa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa